شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 20 تیر 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 تیر 1401 الف 2 تیر 1401 الف 3 تیر 1401 الف 4 تیر 1401 الف 5 تیر 1401 الف 6 تیر 1401 الف 7 تیر 1401 الف 8 تیر 1401 الف 9 تیر 1401 الف 10 تیر 1401 الف 11 تیر 1401 الف 12 تیر 1401 الف 13 تیر 1401 الف 14 تیر 1401 الف 15 تیر 1401 الف 16 تیر 1401 الف 17 تیر 1401 الف 18 تیر 1401 الف 19 تیر 1401 الف 20 تیر 1401 الف 21 تیر 1401 الف 22 تیر 1401 الف 23 تیر 1401 الف 24 تیر 1401 الف 25 تیر 1401 الف 26 تیر 1401 الف 27 تیر 1401 الف 28 تیر 1401 الف 29 تیر 1401 الف 30 تیر 1401 الف 31 تیر 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۲۱:۲۵    
با هماهنگی و پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خواسته علی طولابی خواننده عصر جدید اجابت شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۹    
منطقه میرآباد شهر چابهار خود یکی از مناطق حاشیه نشین است که با وجود امکانات اندک هنوز فعالیت های فوتبالی در کالبد این منطقه در جریان است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۰۳:۴۸    
وزیر امور خارجه فرانسه بار دیگر با استفاده از تاکتیک تکراری تعیین ضرب الاجل برای مذاکرات گفته که پنجره گفت وگوها برای احیای برجام رو به بسته شدن است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۶    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۲    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه غرب آسیا و فلسطین اشغالی را سفری شوم و به نفع رژیم اسرائیل ارزیابی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۱    
نشست منطقه ای وزیران همکاری های محیط زیستی برای آینده ای بهتر سه شنبه 21 تیرماه با حضور رئیس جمهور در مرکز رایزن برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از بازداشت رئیس شورای اسلامی این شهر به اتهام فساد مالی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۶    
احمد معصومی فر سفیر ایران در استکهلم در توییتی نوشت: یک شرکت سوئدی تولید کننده ملزومات پزشکی همچنان به بهانه تحریم ظالمانه امریکا از فروش پانسمان برای کودکان پروانه ای ایران امتناع می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۸    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش روز شنبه مورخ 1401/04/18 با مشارکت 86.7 درصد اعضاء در سالن آزادگان مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۰    
معاون نظارت بر بازار بورس تهران گفت: بورس اوراق بهادار بورس تهران در راستای دیجیتالی شدن اقتصاد کشور و بهره مندی از حضور شرکت های دانش بنیان، همایش شرکت های دانش بنیان، بازار سرمایه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۰    
تمامی سرپرستان خانواری که تا 15 خرداد ماه جهت دریافت یارانه کمک معیشتی ثبت نام کرده اند و توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشمول دریافت یارانه شناخته شده اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
اینجا پاساژ و بازار و یک مگامال پرزرق و برق نیست بلکه کتابخانه عمومی مرکزی شهر گوانگجو است. سرزمین غول اقتصاد دنیا در عصر حاضر.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۹    
زنی در سوئیس یک جفت شیر را پرورش داد اما با بلوغ آن ها، آن دو به نفع باغ وحش مصادره شدند. پس از 7 سال ، آن خانم به دیدار شیرها رفت و با واکنش تماشایی شیرها مواجه شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۹    
کرونا سخت جان تر از این حرف هاست که دست از جان ما بردارد و حالا بعد از یک عقب نشینی چندماهه، با پیک هفتم برگشته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۷    
طی احکامی از سوی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی اعضای شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه ای میراث فرهنگی معرفی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۸    
نمایشگاه یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر جهت بازدید علاقمندان در برج میلاد تهران بر پاست. در ابن نمایشگاه بیش از هزار نمونه از تولیدات طراحان و تولید کنندگان لباس، کیف و کفش، زیورآلات و .. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۶:۰۳    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت در صورت عهده داری مجدد این سمت قصد دارد با عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی به توافق صلح دست یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۴:۳۵    
حسین امیرعبداللهیان در ادامه برنامه سفر به ایتالیا، عصر امروز، دوشنبه 20 تیرماه، با بخشی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع این کشور دیدار و گفتگو کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۳:۵۰    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تمام زائران ایرانی در صحت کامل، موفق به انجام اعمال حج تمتع شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۳:۰۳    
یک نظرسنجی جدید نشان داد که اکثریت دموکرات ها از داشتن یک نامزد جدید به جای جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 حمایت می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۵    
علی بهادری جهرمی درباره ادعای دخالت دولت در تیم ملی فوتبال گفت: دولت به هیچ وجه قصد ورود به حوزه فنی فوتبال را نداشته و ندارد و فرصتی هم برای ورود به این حوزه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۰۰:۳۵    
وزیر امور خارجه درباره مذاکرات رفع تحریم ها گفت: ایران در ماه های اخیر ابتکارات و تلاش های فشرده ای را برای نیل به توافق خوب و پایدار صورت داده و انتظار دارد مقامات آمریکایی نیز با اتخاذ رویکردی واقع ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۶    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اخبار منتشره مبنی بر فروش برخی از املاک شهرداری تهران برای پرداخت حقوق پرسنل، گفت: ما از کسانی که این موضوع را مطرح کردند خواستیم سند بدهند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۳:۳۳    
برنامه مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال لیگ ملت های 2022 اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۹    
دادستان تهران دستور بازداشت شهردار منطقه 15، شهردار ناحیه و پیمانکار فضای سبز محل وقوع حادثه فوت دختر خردسال 4 ساله در پایتخت را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۲    
رئیس آتش نشانی مهاباد از انفجار تانکر مواد سوختی در سه راهی مهاباد خبر داد و گفت: بر اثر این انفجار 2 نفر جان خود را از دست دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۶    
طی حکمی از سوی سید میرشاد ماجدی حیدر بهاروند از ریاست سازمان لیگ برکنار و احمد کشوری جایگزین وی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۴    
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای ایتالیایی خود با بیان این که ایران علاقه مند است سهم طبیعی خود را در بازار انرژی داشته باشد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۲    
وزیر دولت اصلاحات گفت: دیدار اخیر محمد خاتمی، حسن روحانی و سیدحسن خمینی برنامه ریزی شده و مربوط به انتخابات نبود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.6 ریشتر مرز منطقه فشم در شمیرانات و مرز بین استان تهران و مازندران را لرزاند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۸    
مسافران پرواز 5332 نجف- تهران هواپیمایی ایران ایر امشب پس از پیاده شدن در فرودگاه امام(ره) با اتفاقی عجیب مواجه شدند و به گفته مسوولان چمدان ها و بارهای آن ها اصلا از فرودگاه نجف بارگیری نشده و در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید روند نقل و انتقالاتی و یارگیری سرخ پوشان به کندی پیش می رود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۲    
وزیر امور خارجه با بیان این که اگر پنجره دیپلماسی هنوز باز است، به خاطر ابتکارات پویای ایران است، اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا نمی تواند از طریق اتهام زنی و تحریم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۴    
نزدیک شدن به سالگرد خروج فاجعه آمیز آمریکا از افغانستان دولت مستقر در واشنگتن را با مشکلات جدیدی مواجه کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۰    
محققان در موسسه فناوری کالیفرنیای آمریکا با تولید یک باکتری مخصوص از طریق مهندسی ژنتیک، روشی جدید برای شیمی درمانی نقطه ای و متمرکز سلول های سرطانی بدون آسیب به سلول های سالم ابداع کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۶    
یک معمار بلژیکی برنده مسابقه بین المللی طراحی محیط اطراف و چشم انداز کلیسای تاریخی نوتردام پاریس شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۴    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه گفت: امروزه بی حجابی نه در مناطق فقیر، بلکه بیشتر در مناطق مرفه نشین بروز دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۱    
مجموعه داستانهای کوتاه "برگزیدگان جایزه ا.هنری" دیگر نامی آشنا برای دوستداران و خوانندگان حرفه ای و حتی غیرحرفه ای داستان کوتاه خارجی محسوب می شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رونمایی سامانه مودیان مالیاتی در هفته آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فردا در جلسه صحن علنی مجلس دو فوریت لایحه ضد تورمی دولت بررسی می شود، گفت: تصویب لایحه ضد تورمی دولت نقش زیادی در کاهش هزینه های تولید و تورم خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۹    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد 65 درصد دموکرات های آمریکا نمی خواهند بایدن دوباره در سال 2024 انتخاب شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۵    
خرید بلیط قطار رجا از ره بال آسمان به صورت حضوری و آنلاین با بهترین قیمت و بیشترین قطارها میسر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۵    
رسانه های صهیونیستی از فرود هواپیمای ویژه موساد در پایتخت عربستان خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۹    
یک روزنامه الکترونیکی به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه پرداخت و تأکید کرد که این سفر در راستای منافع آمریکا و علیه روابط کشورهای عربی با چین و روسیه است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۲    
در فاصله 132 روز تا آغاز جام جهانی 2022، تیم ملی فوتبال ایران در بدترین وضعیت ممکن به سر می برد و اطرافیانش دغدغه هر چیزی را دارند اِلا موفقیت تیم ملی!
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۱    
یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله 137 مربوط به تیرماه 1401 از ساعت 24 دوشنبه 20 تیرماه قابل برداشت است و افرادی که در اردیبهشت ماه یارانه دریافت نکردند و درخواست بازبینی خود را ثبت نمودند نیز درصورت واجد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۹    
ایلان ماسک روز دوشنبه تهدید توییتر مبنی بر شکایت از او پس از اقدام وی برای لغو قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری را به سخره گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۵    
وبگاه تحلیلی آمریکایی نوشت، توسعه روابط با کشورهای منطقه و خنثی سازی تحریم ها از اهداف اصلی سیاست خارجی رئیس جمهور ایران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۵    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی 6 حقوقدان پیشنهادی به مجلس را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی بر بحث نظارت دستگاه ها در صدور مجوزهای کسب و کار تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۳    
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: در صورت دنبال کردن واکسیناسیون عمومی و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی جای نگرانی از کرونا باقی نمی ماند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۱    
ترامپ در واکنش به نتایج نظرسنجی نیویورک تامیز و نگرانی ها نسبت به سن بایدن برای ریاست جمهوری گفت: زندگی از 80 سالگی آغاز می شود!
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۹    
اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای پیرامون پرونده ضرب و شتم یک فرد دارای معلولیت ذهنی در شهرستان تایباد از بازداشت چهار نفر در این پرونده گزارش داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۶    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با شهرداری تهران خواستار استفاده از تجربه ایران و به خصوص تهران در ساخت وساز و مبادله تجارب در این عرصه شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۸    
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برخی ساکنان اطراف ساختمان متروپل حاضر به تخلیه ساختمان های خود نیستند و این عدم تمکین آنها باعث تاخیر در عملیات تخریب ساختمان متروپل شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۴    
مدیرعامل پیشین استقلال در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۴    
عاموس گلعاد مدیر سابق اداره سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که رژیم متبوع وی از بیم واکنش تهران جرات حمله به ایران را ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۲    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه حدود 35 تا 40 درصد موارد کنونی ویروس در گردش کشور، از نوع BA ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۰    
کاربران در واکنش به نظرسنجی وزارت ارتباطات به جای راه اندازی اینترنت خاص بر کنترل دسترسی کودکان توسط والدین و با ابزارهای فناوری تأکید کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۲    
برخی از مبتلایان به کرونا با گذشت بیش از یک سال از بهبودی هنوز درگیر عوارضی مانند تنگی نفس، کاهش یا اختلال در حس بویایی و چشایی، ریزش مو و خستگی مداوم هستند. هنوز دلیل ماندگاری این عوارض مشخص نیست
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۳    
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه اندازی سامانه بتا اقدام کرده است. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۹    
دپارتمان امور اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد اعلام کرد: جمعیت جهان در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) به هشت میلیارد نفر می رسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۰    
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز دوشنبه هوای 4 کلانشهر ناسالم برای گروه های حساس، یک کلانشهر ناسالم برای تمام گروه ها، یک کلانشهر خطرناک ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۸    
براساس گزارش یک خبرگزاری ژاپنی، مقامات توکیو تصمیم گرفتند بالاترین نشان عالی این کشور را به شینزو آبه، نخست وزیر سابق اخیرا ترور شده این کشور اعطا کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۳    
شهرداری منطقه 15 درباره حادثه روز گذشته سقوط مرگبار کودکی در فضای سبز سه راه افسریه توضیحاتی ارایه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: در مقوله عفاف و حجاب، همه بخش ها و مسئولان ذیربط اعم از دادستان، قاضی و ضابطین باید در چارچوب قانون گام بردارند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۰    
این بهمن تلفات جانی نداشته و تنها دو گردشگر را راهی بیمارستان کرد.بهمن واقعا از اون چیزی که آدم فکر می کند خیلی ترسناک تر هست، ببینید چیزی که از دور به یک ذره برف تو کوه به نظر می رسید به چی تبدیل شد!
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۲    
شاخص کل بورس امروز با 10 هزار و 891 واحد کاهش تا رقم یک میلیون و 487 هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 6271 واحد کاهش یافت و رقم 409 هزار و 558 واحد را ثبت کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۳    
همان گونه که پیش بینی می شد موج هفتم کرونا در ایران به تدریج از اوایل یا اوسط تیرماه پدیدار شود، این اتقاق اقتاد و افزایش آمار مبتلایان در چند روز اخیر نیز گویای این واقعیت است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۵    
بررسی قیمت کالاهای اساسی در ابتدای تیر نسبت به ماه مشابه سال قبل نشان می دهد که قیمت کالاها در یک سال گذشته بین هشت (تیرآهن) تا 367 (روغن مایع آفتابرگردان معمولی) درصد افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷    
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران می تواند در تهیه نقشه های حدنگاری چند منظوره در لایه های مختلف آموزشی، فرهنگی و دفاعی به کشور سوریه کمک کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷    
فرماندار نهاوند گفت: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی، شبکه ارتشا در یکی از ادارات اقتصادی شهرستان نهاوند کشف شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۸    
کمیته خدمات مهاجرت وزارت امور داخلی قزاقستان اعلام کرد که طبق توافق انجام شده، شهروندان جمهور ی اسلامی ایران، هند و چین می توانند ، بدون نیاز با اخذ روادید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۶    
یوسف صیادی بازیگر فیلم ها و مجموعه های کمدی از ساخت سریالی طنز برای تلویزیون خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۵    
مدیر فنی تیم های ملی والیبال دستمزد بهروز عطایی در تیم ملی را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۵    
نام پیامبر اعظم به طور رسمی به عنوان نام کاروان ایران در بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۵    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات خاص ترافیکی در روز سه شنبه 21 تیر، جهت برگزاری مراسم دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۱    
بنابر اعلام گروه خودروسازی سایپا متوسط تولید روزانه این شرکت از 1057 دستگاه در بهمن 1400 به 2120 دستگاه در خرداد ماه امسال رسیده که رشد 100 درصدی داشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۳    
بمنظور صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی برای 753 هکتار از اراضی ملی واقع در شهرستان شهریار، سند رسمی به نام دولت صادر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۵    
مشمولان سهام عدالت که سود سهام سال مالی 1399 را دریافت نکرده اند، اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۰    
پرونده حمید نوری شهروند ایرانی در دادگاه سوئد، به مصداقی از نقض حقوق بشر در این کشور تبدیل شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۸    
101 سال عمر با برکت کرد. او را ملک الواقفین ایران نامیده اند. بنیانگذار نخستین موزه خصوصی در سال 1314 در ایران بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۴    
کشورهای توسعه یافته قوانین بسیار سختی درباره سگ گردانی وضع کرده و معمولاً هیچ سگ واکسینه نشده بدون صاحب وجود ندارد و سگ های ولگرد بلافاصله زنده گیری, واکسینه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۰    
مواد غذایی تازه دارای ویتامین و پروتئین های متعددی می باشند و استفاده از آنها به صورت تازه بسیار برای انسان مفید می باشد ولی همانطور که می دانید به دلایل مختلفی چون برداشت فصلی برخی محصولات و یا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۵    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی 2022 نپذیرفت تا مسئولان فدراسیون بررسی هایشان برای انتخاب گزینه دیگر را ادامه دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۵    
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد که عرضه، حمل یا نگهداری ارزِ فاقد صورتحساب خرید معتبر و...قاچاق ارز محسوب می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره اینکه آیا مجلس شورای اسلامی با تفکیک وزارت صمت موافقت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: قطعاً! مجلس حتماً با این موضوع موافق خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۹    
مقامات بهداشتی شانگهای چین روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند که زیرسویه دیگری از کرونای امیکرون را با نام علمی "BA.5.2.1" در این شهر شناسایی کرده اند که یکی از زیرمجموعه های زیرسویه BA.5 است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۱    
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا کسی که شعار انتخاباتی اش بازگشت به برجام و احیای آن بود به تازگی در یادداشتی در روزنامه واشنگتن پست نوشته است که در صورت عدم بازگشت جمهوری اسلامی ایران به برجام ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۱    
اروپا نگران است روسیه دوره تعمیرات و نگهداری خط لوله نورد استریم 1 را با هدف محدود کردن بیشتر عرضه گاز طولانی تر کند و باعث تشدید بحران گاز در این قاره شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید گفت: پیامک واریز آورده طی سه مرحله به متقاضیان ارسال می شود؛ اگر پس از مرحله ی سوم وجهی پرداخت نشود افراد دیگری از فهرست ذخیره جایگزین آن ها می شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۲    
به گفته مقامات پلیس محلی آمریکا، تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در جنوب کالیفرنیا سه کشته و دو زخمی برجای گذاشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۹    
ثبت برند و لوگو تجاری در کنار ثبت شرکت فوری می تواند باعث رشد و توسعه هر کسب و کاری شود و نقش بسیار مهمی در محبوبیت کسب و کار در نزد اقشار مختلف جامعه و دیگر کسب و کارها و شرکت هایی که قصد همکاری با ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۹    
نرمالیزه کردن ادبیات براندازی از سوی اصلاح طلبان زمینه ساز تهدیدات علیه امنیت ملی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۹    
مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برنامه ای در جهت رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان عفاف و حجاب تحت بررسی کارگروه ساماندهی مد و لباس با همکاری وزارت صمت در دستور کار قرار گرفته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۵    
منابع عراقی درباره احداث سدی به نام الجزیره از سوی ترکیه که تاثیرات بسیار مخربی بر روی این کشور خواهد گذاشت به شدت هشدار دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۱    
در این گفت وگو با بیژن مقدم به این سوال پاسخ داده که تاجزاده اصلاح طلب است یا ساختار شکن و چرا اصلاح طلبان با وجود انتقادات شدید به مشی سیاسی او ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۷    
در حکمی از سوی رئیس جمهور، "حامد زارعی" به عنوان "رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران" منصوب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۷    
دزدان مسلح شامگاه شنبه با یک تصادف ساختگی در بزرگراه امام علی (ع) خودروی علی صفایی، قهرمان سابق کشتی را متوقف کردند.
  • ۱