پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 29 تیر 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 تیر 1401 الف 2 تیر 1401 الف 3 تیر 1401 الف 4 تیر 1401 الف 5 تیر 1401 الف 6 تیر 1401 الف 7 تیر 1401 الف 8 تیر 1401 الف 9 تیر 1401 الف 10 تیر 1401 الف 11 تیر 1401 الف 12 تیر 1401 الف 13 تیر 1401 الف 14 تیر 1401 الف 15 تیر 1401 الف 16 تیر 1401 الف 17 تیر 1401 الف 18 تیر 1401 الف 19 تیر 1401 الف 20 تیر 1401 الف 21 تیر 1401 الف 22 تیر 1401 الف 23 تیر 1401 الف 24 تیر 1401 الف 25 تیر 1401 الف 26 تیر 1401 الف 27 تیر 1401 الف 28 تیر 1401 الف 29 تیر 1401 الف 30 تیر 1401 الف 31 تیر 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۵    
به گزارش روابط عمومی مرکز، هشتاد و سومین نشست علمی-تخصصی با عنوان چگونگی تحقق عدالت آموزشی در برنامه هفتم توسعه با سخنرانی دکتر ابوالقاسم نادری؛ استاد دانشگاه تهران و خانم دکتر رضوان حکیم زاده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۷:۰۳    
راننده یک موتورسیکلت به دلیل داشتن کلاه کاسکت از تصادف با اتوبوس جان سالم بدر برد. در ادامه فیلمی از این حادثه را مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ - ۰۵:۰۳    
گرمازدگی یک بیماری مرتبط با گرما است که اغلب با کم شدن آب بدن همراه است و می تواند از خفیف تا شدید باشد. منبع: خبرآنلاین
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۵    
در روزهای اخیر اخباری در مورد بازداشت محمود خاوری در فضای مجازی منتشر شده است که به گفته مقامات آگاه صحت ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران جزئیات جدیدی از تفاهم نامه 40 میلیارد دلاری ایران و روسیه را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۶    
با هدف تسهیل زیارت زائران حضرت رضا(ع) و ارائه خدمات بیشتر در حوزه حمل و نقل، سه پارکینگ زیرگذر حرم مطهر رضوی به طور اختصاصی برای استفاده زائران در نظر گرفته شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۴    
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص کلیپ دعوای دختران نوجوان در بوشهر توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۰    
عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه 13 با حضور در جلسه ملاقات مردمی با شهروندان این منطقه دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر بیشتر موارد بستری و فوتی های ناشی از کرونا، افرادی هستند که واکسن دریافت نکرده اند، بنابراین لازم است عموم گروه های هدف، امسال حداقل یک دز واکسن یادآور را دریافت کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۹    
شهربانو منصوریان با انتشار ویدیویی از آشتی با فرد جنجال آفرینی که در حاشیه مسابقات ووشو با بانوان درگیر شده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۰    
شهری در ایالات متحده به طور ناگهانی به کانونی برای تعدادی از شایعات ماوراء الطبیعه تبدیل شد، زیرا موجودی مرموز در این شهر و در یک فیلم ویدیویی مشاهده شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۳    
بازرس انجمن انبوه سازان مسکن گفت: طبق جدیدترین آمار های سازمان برنامه و بودجه، در شاخص های مربوط به ابنیه، با کاهش قیمت مواجه هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۵۹    
وزارت امورخارجه ترکیه چهارشنبه شب در بیانیه ای حمله به دهوک عراق را یک اقدام تروریستی دانست و آن را به پ. ک. ک نسبت داد .
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۵۵    
مراسم معارفه مهاجم جدید تیم فوتبال بارسلونا برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت یک هفته فرصت دارد تا افزایش حقوق 38 درصدی سایر سطوح بازنشستگان را اعمال و ابلاغ کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۳۴    
مقتدی صدر امروز (چهارشنبه) به حمله ترکیه واکنش نشان داد و چهار پاسخ را برای واکنش به این اقدام ترکیه عنوان کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۲۶    
مردم کربلای مقدس و نجف اشرف، شامگاه چهارشنبه به دنبال حمله هوایی ترکیه به مناطق کردنشین و اهل تسنن در شمال عراق، به خیابان ها آمده و مرکز صدور ویزای دولت ترکیه را تعطیل کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۳    
در پی حکم دادگاه سوئد علیه حمید نوری و در اعتراض به این حکم، ایران سفیر خود در سوئد را برای پاره ای مشورت ها به تهران فراخواند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۰۰    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از تصادف سواری بنز در خیابان ولیعصر(عج) را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۲:۵۶    
تصاویری از بلعیده شدن دو نفر توسط نهنگ در سواحل کالیفرنیا را مشاهده می کنید؛ این دو نفر پس از لحظاتی نجات یافتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی صنعت برق گفت: گرمای شدید هوا در کشور و افزایش مصرف برق، امروز نیاز به مصرف را در زمان اوج مصرف به 69278 مگاوات رساند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۲:۱۱    
اسماعیلی وزیر ارشاد درباره حاشیه تازه درباره حجاب گفت: ما در این باره، کاملاً رویکردی مبتنی بر واقعیت های جامعه ایرانی داریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۲:۰۷    
واژه رند را هیچ زبانی تاب ترجمه ندارد. یک تعریف رند ، ترک تعلقات و رسیدن به آزادی محض و رها شدن از هر دو عالم است. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۲:۰۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باطرح دارویار هزینه های گزاف برخی از داروها کنترل و هیچ نوع دارویی برای افرادی که از بیمه استفاده می کنند افزایش پیدا نکرده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۲:۰۳    
نخست وزیر اسپانیا از مرگ بیش از پانصد نفر از شهروندان این کشور به دلیل گرمای شدید خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۱:۵۴    
نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (چهارشنبه) بیانیه شدید اللحنی را درخصوص حمله اخیر ترکیه صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۱:۴۱    
افزایش دما نه تنها بر بدن افراد تاثیر می گذارد، بلکه بر وسایل الکترونیکی نیز تاثیر دارد و این برای گوشی ها آسیب زاست و باید اقداماتی برای کاهش دمای آنها انجام داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۱:۳۳    
خط حمله پرسپولیس از فصل گذشته هم ضعیف تر شده و دست گل محمدی خالی مانده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۱:۲۴    
درحالی حدود یک ماه از ابلاغ دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن از سوی بانک مرکزی می گذرد که برخی بانک ها با بهانه های عجیب و من درآوردی وام متقاضیان را پرداخت نمی کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۱:۱۲    
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از بازگشت خودرو ال 90 با قوای محرکه جدید داخلی یا خارجی از سال آینده به خطوط تولید خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۱:۰۳    
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت، در اثر تصادف خودرو تشریفات در خیابان ولیعصر(عج) تهران، دو نفر مصدوم شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۰:۵۱    
وزیر امور خارجه روسیه غرب را تهدید کرد که در صورت ارسال تسلیحات دوربرد به اوکراین اهداف جغرافیایی عملیات ویژه روسیه دیگر محدود به دونباس نبوده و گسترش خواهد یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۵    
دو نماینده مجلس سنای آمریکا طرحی دو حزبی ارائه کردند که خواستار ملزم کردن دولت آمریکا به تشکیل کارگروهی برای فعالیت ضد برنامه هسته ای ایران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۰:۱۸    
محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در عراق با هاشم گرعاوی، معاون استاندار نجف، دیدار و رایزنی کرد .
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۱    
در پی اعمال محدودیت برای خروج 5 نفر از اتباع ایرانی خدمه هواپیمای باری ونزوئلا در آرژانتین، کاردار موقت سفارت این کشور در تهران به وزارت خارجه احضار و اعتراض ایران به وی ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۷    
رهبر جریان صدر در واکنش به حمله ترکیه به شمال عراق گفت ترکیه با این گمان که عراق تنها واکنش ضعیفی از خود نشان خواهد داد، وقاحتش را بیشتر کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۷    
در حالی که شواهد گوناگون نشان می دهند دولت آمریکا به دنبال جلوگیری از انتفاع اقتصادی ایران از توافق هسته ای است یک مقام ارشد این کشور مدعی شد ایران می تواند در صورت احیای توافق با دنیا روابط نرمال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۹:۴۹    
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل گفت، رئیس جمهور بعدی آمریکا، هرگونه توافق هسته ای با ایران را پاره خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۹:۴۹    
شبکه اجتماعی فیس بوک صفحات تلویزیون ملی افغانستان و خبرگزاری باختر که تحت کنترل طالبان فعالیت دارند، را مسدود کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۹:۳۲    
پس از حمله توپخانه ای ترکیه به منطقه کردستان عراق، بغداد در بیانیه ای شدیداللحن این اقدام را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۹:۱۹    
در جریان درگیری شب گذشته مرزبانان کشورمان با تروریست ها، ستوان دوم مهدی محمدی نسب (اهل استان قزوین) و استوار دوم علی فاضلی شاد به فیض شهادت نائل آمدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۲    
حماس ضمن استقبال از نتایج نشست تهران، آن را گامی در جهت بازگرداندن انسجام به منطقه خواند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد، از تهران و مسکو می خواهد در جنگ با سازمان های تروریستی در 30 کیلومتری جنوب مرز ترکیه و سوریه، در کنار آنکارا قرار گیرند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۹    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری با مطرح کردن ادعاهایی به سفر رییس جمهور روسیه به ایران واکنش نشان داده و ضمن پاسخ دادن به سوالی درباره ادعای فروش پهپادهای ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهوری روسیه امروز کشورهای غربی را متهم کرد که با چپاول دیگران به برتری رسیده و الگویی برای توسعه ندارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۹    
رییس کل دیوان محاسبات کشور گفت که گزارش تفریغ بودجه 1400، 6 ماه قبل از موعد قانونی در پایان تیرماه آماده ارایه به مجلس شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۷    
رئیس مرکز ملی محیط کسب و کار گفت: فهرستی از مجوزها، پیش مجوزها و استعلام های پنهان مانده دستگاه ها که تا کنون حاضر به شفا ف سازی و بارگذاری آنها در درگاه ملی مجوزها نشده اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره پرونده و حادثه آزار جنسی چند دانش آموز دبستانی توسط معلم شان در کلاس خصوصی در شهر فردوس استان خراسان جنوبی توضیحاتی بیان کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۲    
روزنامه لبنانی "البناء" امروز چهارشنبه در گزارشی تحلیلی نشست تهران را در رسیدن به اهداف خود موفق دانست و نوشت که روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه الگویی از شراکت ارایه کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۳    
سارق جنایتکار بعد از شناسایی فروشنده سانتافه در یکی از سایت های خرید و فروش کالا او را به محلی خلوت کشاند و پس از به قتل رساندن وی، ماشینش را سرقت کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۳    
تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا، با ارائه یک بازی ضعیف و دور از انتظار برابر اردن تن به شکست داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۹    
وزیر اقتصاد در جلسه مشترک روسای جمهور و وزرای مرتبط ایران و ترکیه، پیشنهاد ایجاد منطقه آزاد مشترک میان دو کشور را مطرح کرد که مورد استقبال وزیر صنعت ترکیه قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۹    
نتفلیکس در ادامه جاه طلبی های خود در بخش انیمیشن یک شرکت انیمیشن سازی را خریداری کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از جریمه 143 میلیارد ریالی برای قاچاق فولاد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به افزایش نرخ کرایه دفاتر و مراکز خدمات روان شناسی و مشاوره و نهایتا خطر تعطیلی برخی از این مراکز ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان گفت: در طول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی 100 نفر کلاهبردار انتخاباتی شناسایی شد که شورای نگهبان از 60 نفر آنها شکایت و دادگاه 30 نفر را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۲    
صاحبان کسب و کارهای مختلف برای اینکه بتوانند فروش بالاتری داشته باشند نکات مختلفی را در نظر می گیرند. یکی از این نکات نحوه ارسال محصولات درون شهری و رساندن آن ها به دست مشتری است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۲    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور سابق کشورمان گفت که خواهشمندم با درک تحول در ادراک شهروندان ایرانی در توانمندی دولت در حل مشکلات جامعه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۷    
قیمت پنیر در تیرماه امسال روند باثباتی را پشت سر گذاشته است. بررسی های میدانی نشان می دهد درحالی که دیگر اقلام لبنی با کاهش مصرف مواجه بوده اند، پنیر جایگاه خود را در سبد خرید خانوارها حفظ کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
یک استارت آپ چینی در رقابت با شرکت های گردشگری فضایی آمریکایی، یک گام به انجام پرتابی در قالب گردشگری فضایی نزدیک شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۹    
مقامات بهداشت عمومی انگلیس از تهیه 100 هزار دز دیگر واکسن آبله میمونی به منظور مهار شیوع هرچه بیشتر این بیماری در این کشور خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۵    
مصوبه حق مسکن 550 هزار تومانی کارگران و مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی توسط رئیس مجلس مغایر با قانون دانسته و ابطال شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۵    
نماینده گچساران و باشت با بیان اینکه آفت پروانه جوانه خوار زاگرس به جان جنگل های ما افتاده است گفت که در زمستان تخم ریزی پروانه جوانه خوار شروع می شود که آسیب فراوانی خواهد زد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۶    
مدیر کل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه از زمان ابلاغ انتقال منابع ارز ترجیحی، 5 هزار و 793 بازدید حضوری از داروخانه های طرف قرارداد در بحث انتقال ارز دارو انجام شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۴    
طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، مهلت ثبت نام هفتمین مرحله از فراخوان نهضت ملی مسکن تا تکمیل ظرفیت هر شهر ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت در برنامه تلویزیونی "عیار" گفت: در امارات و در سایت آمازون، پاویون ویژه کالاهای ایرانی را ایجاد کرده ایم.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۵    
باوجود پایان موعدهای مقرر قانونی، هنوز سازوکار اعتبارسنجی چک به طور کامل در سیستم بانکی اجرا نشده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ارتباط بیمه ای و پرداخت حق بیمه، شرط اصلی برای ارائه انواع خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی و افراد تحت تکفل آنان است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۹    
از متراژ و فاصله آن میز ده ها تحلیل و تحقیر درآوردند! اما بعد از دیدن این طرز نشستن روزه سکوت می گیرند! الان هیچ کدامشان دیگر تخصص "زبان بدن" ندارند و دستگاه عزت سنجی شان خراب است!
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۵    
در پی شکایت شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و براساس حکم قضایی، ادامه پخش سریال نمایش خانگی جیران متوقف شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۲    
انجمن جانبازان نخاعی با صدور اطلاعیه ای از پیگیری افزایش 57درصدی حق پرستاری جانبازان، موضوع ماده 26قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از طریق سازمان برنامه و بودجه خبر داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۲    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اظهار کرد: حقوق بین الملل بشردوستانه طرف های درگیری های مسلحانه را ملزم می کند تا اقدامات لازم را برای حفاظت از غیرنظامیان، به ویژه کودکان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۴    
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه به هیچ طرفی اجازه نمی دهیم وارد سرزمین های سوریه شود، گفت: نه برای ترکیه و غیر ترکیه هیچ سودی ندارد که وارد مرزهای سوریه شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: مبارزه با تروریسم، ساختن آینده سوریه بر مبنای خواست مردم این کشور و حفظ حقوق مردم این کشور بدون دخالت های خارجی مورد پیگیری ایران در بحث سوریه است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۵:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که در جریان درگیری در محله مرتضی گرد یک نفر را به قتل رسانده و متواری شده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۷    
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انتخابات پارلمانی آتی این رژیم نقش بزرگی در بهبود روابط اسرائیل و اعراب به ویژه فلسطینی ها خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۷    
رییس سازمان سینمایی گفت: متاسفانه جشنواره های سینمایی که این سال ها برگزار می شود صرفا نقش مهمانی داشته اند و در تولید فیلم ها نقشی نداشته اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۸    
به نظر می رسد جواب منفی به پیشنهاد هدایت تیم ملی، بهترین نه علی دایی در دوران فوتبالش بوده باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۴    
برای فهم ابتکارعمل مورد اشاره رهبر معظم انقلاب(مد ظله) در بحران روسیه و اوکراین* می بایست درک دقیقی از تهدید کیف برای مسکو داشت؛ اینجا تلاش می کنم نکاتی را یادآور شوم: ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۴    
تجهیزات و امکانات عمومی در شهرها متعلق به همه شهروندان است اما متاسفانه به دلیل بروز برخی مشکلات اجتماعی و اقتصادی، عده ای اقدام به سرقت این تجهیزات و امکانات عمومی می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت هواپیما در مسیر های داخلی به صورت ارزی و بالاتر از نرخ تعیین شده به اتباع خارجی ممنوع است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۲    
حجم پایه پولی در پایان خردادماه نسبت به رقم پایان اردیبهشت (28.4 هزارمیلیارد ریال) کاهش یافته و رشد ماهانه پایه پولی نیز در خردادماه سال جاری منفی (معادل 0.4- درصد) بوده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۲    
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه صندوق های طرح های بازنشستگی در راه ورود به بازار سرمایه است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها، تروریسم و مخالفان جبهه مقاومت به این باور رسیده اند که با جنگ به جایی نخواهند رسید، گفت: تجربه نشان داد مقاومت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۴    
وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت به موضوع قفل کودک اینترنت واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۹    
شاخص کل بورس امروز با 3002 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 471 هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم 2103 واحد افزایش یافت و رقم 403 هزار و 781 واحد را ثبت کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۱    
یک رسانه عربی در گزارشی به سفر اخیر رئیس جمهور روسیه به تهران و نتایج و پیامدهایی که می تواند به دنبال داشته باشد، پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۱    
کسب جایگاه های برتر مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه باعث شد که انجمن پاما از جمهوری اسلامی ایران بخواهد رقابت های سال 2024 را میزبانی کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۲    
مصرف برق کشور شب و روز گذشته شاهد رشد بی سابقه ای بود به گونه ای که میزان مصرف روزانه به نزدیکی 69 هزار مگاوات و مصرف شبانه هم از 65 هزار مگاوات عبور کرد و این میزان مصرف در حالی رخ داد که هیچ خاموشی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۴    
شاخص تورم در انگلیس در بحبوحه بحران هزینه های زندگی و تشدید فقر در این کشور بسرعت در حال صعود است و طبق آمار رسمی که روز چهارشنبه منتشر شد، بار دیگر رکورد 40 سال گذشته را شکست.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک های تروریستی و معاند و شهادت دو مرزبان مجاهد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۲    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در جمع مدیران ارشد صنعت هسته ای کشور اظهار کرد: با الطاف الهی جمهوری اسلامی ایران در مسیر اقتدار آفرینی قرار دارد و باید همواره شاکر خداوند متعال باشیم که ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از ثمردهی روند حرکت جدید دستگاه دیپلماسی کشور و ارتقای کم سابقه سطح مراودات تجاری کشور با همسایگان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۷    
استانداری تهران خبر اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۷    
دولت سوریه روابط دیپلماتیک خود با اوکراین را در اقدامی مقابله به مثل قطع کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۳    
وزیر اقتصاد در رابطه با اظهارات رئیس دولت قبل مبنی بر آنکه با چه وضعیتی دولت را تحویل داده اند گفت: بهتر این بود که در کنار این شاخص ها اشاره ای به خزانه خالی میشد که طبق نامه آقای واعظی به جناب ...
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۰    
رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه گفت: اگر خودروسازی به بخش خصوصی واقعی واگذار شود و از دخالت ها و دستورات دولت مصون بماند وضعیت خودروی ایران طی پنج سال آینده با شرایط فعلی اصلا قابل مقایسه نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۴    
عضو هیئت مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران از افزایش 20 درصدی قیمت محصولات سلولزی در سال جاری با مصوبه ستاد تنظیم بازار خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۰    
تیم ملی المپیاد شیمی جمهوری اسلامی ایران که موفق به کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره شده بود، جایگاه پنجم جهان را از میان 84 کشور شرکت کننده به خود اختصاص داد.
  • ۱