پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 1 مرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مرداد 1401 الف 2 مرداد 1401 الف 3 مرداد 1401 الف 4 مرداد 1401 الف 5 مرداد 1401 الف 6 مرداد 1401 الف 7 مرداد 1401 الف 8 مرداد 1401 الف 9 مرداد 1401 الف 10 مرداد 1401 الف 11 مرداد 1401 الف 12 مرداد 1401 الف 13 مرداد 1401 الف 14 مرداد 1401 الف 15 مرداد 1401 الف 16 مرداد 1401 الف 18 مرداد 1401 الف 19 مرداد 1401 الف 20 مرداد 1401 الف 21 مرداد 1401 الف 22 مرداد 1401 الف 23 مرداد 1401 الف 24 مرداد 1401 الف 25 مرداد 1401 الف 26 مرداد 1401 الف 27 مرداد 1401 الف 28 مرداد 1401 الف 29 مرداد 1401 الف 30 مرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از بازداشت 2 نفر از عاملان اصلی درگیری با قهرمان تیم ملی بوکس در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۱    
احتمالا شما هم در اخبار هواشناسی خطر وقوع سیل در بعضی از مناطق را شنیدید، به همین خاطر مواردی را گفتیم که باعث پیشگیری از حادثه در این مواقع می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۱    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 9775 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و 33 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۱    
شاخص تولید در کارگاه های بزرگ صنعتی در سال 1400 به رقم 116 رسیده که بالاترین رقم در طول دهه 90 محسوب می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۶    
نخستین جشنواره نوشت افزار ایرانی سلنا با حضور چهره های برجسته اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و قضائی در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل موزه های وزارت میراث فرهنگی تایید کرد که تابلوی پرتره مظفرالدین شاه قاجار، در فاصله سال های 1317 تا 1361 از کاخ گلستان خارج شده و بعدها قاچاقی به خارج از کشور منتقل شده و به فروش رفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۳    
بارش های تابستانی در منطقه استهبان استان فارس، روز جمعه 31 تیر، باعث وقوع سیل در این منطقه و شهرستان نیریز شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۳    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: شرکت های تولید کننده واکسن در ابتدا یک مجوز مصرف اضطراری می گیرند و تاریخ مصرف بر روی واکسن به ثبت می رسد و پس از ارائه مستندات و بررسی آن توسط سازمان غذا و دارو تاریخ ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۹    
مرکز پژوهش های مجلس تاکید دارد: اگرچه به استناد بخشنامه ابلاغی دولت در سال 1385، هرگونه همکاری اعم از مصاحبه، ارسال خبر و سفارش آگهی به شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ممنوع است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۶:۵۰    
مقصود نعیمی ذاکر به عنوان مدیرعامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۵:۱۸    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده از بیم وقوع جنگ جهانی سوم تجیهزات نظامی خاص به اوکراین ارسال نمی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۳:۰۴    
نتایج یک نظرسنجی نشان داد جلسات اخیر مجلس نمایندگان آمریکا موجب تنزل جایگاه رئیس جمهور سابق آمریکا در میان هواداران حزب جمهوری خواه شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۲:۱۹    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه امروزه اگرچه جنگ اوکراین برخلاف تلقی اولیه آمریکا با شکست مفتضحانه ناتو رو به رو شده و بحران های بی سابقه غذا و انرژی سراسر آمریکا و کشورهای اروپایی را فرا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۰:۵۲    
مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز ساعتی پیش استعفای خود را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۸    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که فرایند قیمت گذاری بیان شده در مکاتبه این سازمان به عنوان یک پیشنهاد اولیه در یکی از جلسات تنظیم بازار مطرح شده بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۲    
وزیر امور خارجه مجارستان در سخنانی هشدار داد که فصل زمستان در راه بوده و اتحادیه اروپا باید درباره واقعیت های وابستگی به عرضه گاز از روسیه واقع بین باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۸    
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت سوئد در ترکیه را به دلیل تبلیغات حامیان پ.ک.ک در گوتنبرگ در جنوب غربی سوئد احضار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۳:۰۶    
مدیرکل هلال احمر هرمزگان گفت: گزارشی از خسارات جدی از مناطق زلزله زده امشب در بندرخمیر و بندرلنگه نداشته ایم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۲:۵۸    
وزیر اطلاعات با اشاره به کارزار دشمن در برپایی جنگ های تمام عیار علیه ایران با استفاده از ناتوی فضای مجازی گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۲:۴۵    
در حالی که جنگ روسیه با اوکراین پنجمین ماه خود را سپری می کند، کارشناسان معتقدند که رئیس جمهور روسیه بر روی سلاح زمان در جنگ با اوکراین تکیه کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۲:۳۳    
رئیس جمهور در دیدار سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران پیش از عزیمت به محل ماموریت گفت: مقابله با هرگونه روابط ناسالم اقتصادی در حوزه مأموریت از جمله وظایف سفرا است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۲:۲۹    
درآمد اتفاقی مطابق ماده 119 قانون مالیات های مستقیم ، درآمد نقدی و غیرنقدی که شخص حقیقی یا حقوقی به صورت بلاعوض و یا از طریق معاملات محاباتی و یا به عنوان جایزه یا هر عنوان دیگر از این قبیل تحصیل می ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۷    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اصلا قصوری در این حادثه نبوده است، هم ما و هم وزیر بررسی کرده ایم، علت این بوده که موضوع سیل برای مردم باور پذیر نبوده است و حتی هشدار هم داده شده که قبول نکرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۴    
رئیس جمهوردر گفت و گوی تلفنی با مکرون با اشاره به رشد چشمگیر همکاری های سیاسی و اقتصادی ایران با کشورهای مختلف جهان، تحریم های آمریکا ضد ایران را به ضرر اقتصاد جهانی به خصوص اروپا دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۱:۱۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع زمین لرزه هایی با قدرت 5.7 و 5.8 ریشتر در محدوده بندر خمیر استان هرمزگان از اعزام دو تیم ارزیاب به محل خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۹    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: 119 قلم دارویی که با تجویز پزشک، تحت پوشش بیمه حساب می شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۷    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای تصریح کرد: شبکه ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و تمامی عناصر عملیاتی بازداشت شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۳    
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: تقریباً 14000 مورد تایید شده آبله میمون در سال جاری از بیش از 70 کشور و منطقه گزارش شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۵    
پلیس آمریکا اعلام کرد که در تیراندازی بامداد شنبه به وقت محلی در شهر رنتون در حومه سیاتل حداقل یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۸    
فرمانده مرزبانی استان ایلام از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای شهرستان دهلران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۸    
نماینده پارلمان عراق گفت: چهار هزار نظامی ترکیه با انواع مختلف سلاح و تجهیزات نظامی در خاک عراق حضور دارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۰    
در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل استان فارس مبنی بر حضور در مناطق سیل زده استهبان و بررسی ابعاد مختلف حادثه و نظارت و ارزیابی روند امدادرسانی به سیل زدگان کاظم اکرمی با حضور در محل ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در جهان را در گرو نقش آفرینی اثرگذار رایزنان فرهنگی دانست و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۸    
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده خود که به ریاست آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۴    
رسانه مطرح آلمانی نوشت، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تخصص ایران در مقابله با تحریم ها را فرا می گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۶    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل حمله امروز به بندر اودسای اوکراین را یک روز پس از امضای توافقنامه انتقال غلات اوکراینی به بازارهای جهانی محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۱    
با توجه به اظهارنظر مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان استاندارد مبنی بر اینکه تا زمانی که عیوب خودروهای سمند، تیبا صندوق دار و تیبا 2 رفع نشود، از تمدید اعتبار جلوگیری می شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۸    
پژوهشگران آمریکایی از مشاهده پرجرم ترین ستاره نوترونی شناخته شده تاکنون، در صورت فلکی شیر خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۳    
سخنگوی انجمن سینماداران می گوید برای امنیت بیشتر هنگام اکران فیلم ها، باید از کد امنیتی استفاده کرد اما تهیه کنندگان به دلیل هزینه بالا در این زمینه اقدامی نمی کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور آیین نامه مربوط به اعطای تسهیلات ازدواج، اشتغال و حمایتی را ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۵    
در پی وقوع سیل در استهبان و جان باختن جمعی از هموطنان، فردا یکشنبه دوم مرداد عزای عمومی در استان فارس اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به خشک شدن تعدادی از درختان خیابان ولیعصر(عج) که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۰    
دادستان مرکز استان خوزستان از تشکیل پرونده قضایی در مورد حادثه حمله مسلحانه به مجید عبدالباقی، برادرِ مالک ساختمان متروپلِ آبادان در دادگستری این استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام اینترنتی وام ضروری 15 میلیون تومانی این صندوق خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۷    
گفته می شود 4هزار میلیارد تومان پیش پرداخت برای اجرای طرح دارویار به بیمه ها پرداخت شده و احتمالا تا نیمه مرداد مطالبات داروخانه ها پرداخت خواهد شد
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۳    
با عرض تسلیت به خانواده های محترمی که در حادثه سیل استهبان عزیزان خود را از دست دادند ادینه ها را رسم بر آن است تا سفره های خانه بزرگتر گستراتیده شود و به معمول دهه های قبل خاتواده های گسترده با ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۳    
افزایش اجاره بها در آمریکا به مثابه آن است که هیچ سرپناهی برای مردم این کشور در برابر طوفان تورم وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۵    
شهرداری پایتخت زمینه های همکاری با هیئت های عزاداری را تقویت می کند
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۵    
فدراسیون فوتبال در بیانیه ای اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال در سلامت کامل به سر می برد و کرونا ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۸    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از محدودیت در بازار فناوری خبر داد و گفت: وزارت صمت در زمینه ثبت سفارش اقلام حوزه فناوری محدودیت جدیدی را اعمال کرده و واردکنندگان از این پس باید نصف سال های گذشته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس اتحادیه املاک شیراز گفت: سایت های اینترنتی و آنلاین خرید و فروش مسکن از جمله دیوار به افزایش بی رویه قیمت خرید و فروش و اجاره املاک دامن می زنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۱    
فرمانده سایت موشکی قشم گفت: چتر پدافند هوایی همیشه بیدار ارتش جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تعرضی را بر نمی تابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۹    
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از حذف تیم ملی از مسابقات کاپ آسیا، همراه بازیکنان به ایران برنگشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۱    
مهمانسرای عباسی با تلاش کمیسیون ملی یونسکو ایران در فهرست خاطرات جمعی یونسکو ثبت ملی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۷    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در ماه های اول سال، صادرات داشتیم، اکنون بیشتر به دنبال تامین نیاز داخل و ذخیره سازی هستیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۸    
وزیر امور خارجه آلمان اذعان داشت که با مشکلاتی با لهستان برای تحقق تامین تانک برای اوکراین مواجه شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک زورگیر و دو سارق مغازه و یک فرد مامور نما در جنوب تهران خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۵    
جانی میلر نام خبرنگار شبکه انگلیسی زبانِ تلویزیون ایران است که در اوکراین فعالیت دارد و اکنون در لیست ترور قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۴۱    
مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 1400.12.29 بانک شهر طی مراسمی با حضور حداکثری سهامداران حقیقی و حقوقی؛ مجوز بانک مرکزی و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۳    
رییس بیمارستان نفت آبادان گفت: مجید عبدالباقی بردار مالک متروپل آبادان که ساعتی پیش مورد سوء قصد قرار گرفته بود به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۳    
فواد حسین وزیر خارجه عراق از فراهم کردن مقدمات لازم برای نشست علنی بین مقامات ایران و عربستان در آینده نزدیک در بغداد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۵    
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل مورد سوءقصد قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۵    
در پی ورود یک خبرنگار صهیونیست به شهر مکه مکرمه و گشت گذار آزادانه در آن در جریان برگزاری مناسک حج، دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه ای "حکومت سعودی را همدست رژیم صهیونیستی" دانست و اقدام ریاض در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۲۵    
وزیر انرژی طالبان با بیان اینکه 35 میلیون دلار بدهی برای واردات برق از کشورهای ایران، ازبکستان و تاجیکستان باقی مانده گفت: بخشی از این بدهی پرداخت شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۶    
دستیار وزیر امور خارجه ایران گفت: ملت ایران برادرانه و بدون قید و شرط به منظور بازسازی سوریه، کنار مردم ما بوده و خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۲    
گزارش ها حاکی از آن است کارشناسان سازمان جهانی بهداشت (WHO) در مورد اعلام شرایط اضطراری بیماری آبله میمونی با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۰    
کاوشگر "مارس اکسپرس"، تصویری را از زمستان در یکی از دهانه های مریخ ثبت کرده است که در ارتفاعات جنوبی آن قرار دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۴    
وزیر کشور در پیامی با خانواده های مصیبت دیده در سیلاب اخیر استهبان استان فارس ابراز همدردی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی سپاه با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر دست از پا خطا کنید آنچنان درسی خواهید گرفت که برای همیشه این 27 هزار کیلومتری که اشغال کرده اید را از دست دهید و نسبت به این موضع هرگز به خود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آدم ربایی مرد فرانسوی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم، دوست فرد ربوده شده بوده و برای رسیدن به پول اقدام به آدم ربایی کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۵    
فایل الکترونیکی (PDF) کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 در پایگاه کتاب های درسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نشانی CHAP.SCH.IR منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۹    
یک کارشناس بازارمسکن گفت: به دنبال رشد قیمت مسکن که در دوره های گذشته اتفاق افتاد بسیاری مستاجران از تهران به حومه کوچ کردند که همین عامل باعث فشار تقاضا و رشد قیمت در این مناطق شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۳    
در حالی که رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده با اوج گیری کرونا پروتکل ها در ورزش از سر گرفته خواهد شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۵    
استاندار کرمان گفت: احتمالا سفر هیئت دولت را در هفته جاری به استان کرمان خواهیم داشت و فردا قطعی می شود، مدیران با وزرای مربوطه خود هماهنگی لازم داشته باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از اجرای طرح "ژن درمانی" بمنظور درمان قطعی بیماران تالاسمی در برنامه پنج ساله ای از سازمان متبوعش خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۹    
در سال جاری، آتش سوزی های جنگلی در ده ها کشور اروپایی اغلب به طور همزمان رخ داده. این آتش سوزی های گسترده تا به حال ده ها هزار هکتار زمین را سوزانده و خانه های بسیاری را ویران کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از امکان حل مشکل بیکاری روستاها در 5 سال آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از پیدا شدن جسد دومین کارگر محبوس در معدن ارزوئیه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۴    
به اعتقاد رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز سامانه مودیان مالیاتی بایستی به نسبت مخارج با درامدی که مشمول مالیات می شود نیز توجه داشته باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: با توجه به پایین بودن قیمت مرغ زنده درب واحدهای تولیدی، گوشت مرغ نیز باید کمتر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان برسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۷    
رئیس جمهور با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا و تغییر رنگ بندی شهرها در روزهای اخیر، پرهیز از عادی انگاری و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع سویه جدید و ضرورت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۷    
ایران در زمان شکل گیری هندسه جدید جهان کم کم جایگاه خود را میان قدرت های نوظهور اقتصادی می یابد. گویی قدرت های بزرگ مجبور به پرداخت پاداش پایداری ملت ایران شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۳    
حیواناتی که جُدای از قیمتِ خرید، به طور میانگین ماهانه از 500 هزار تا ده ها میلیون تومان برای نگهداری از آنها هزینه می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بلاتکلیفی تیم ملی کشورمان برای آمادگی در جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همراهی ارزنده شهروندان تهرانی در کاهش مصرف برق، گفت: حدود 40 درصد از مشترکان تهرانی در سال جاری مشمول پرداخت پاداش خوش مصرفی شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۲    
دبیرخانه ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی، از افزایش فرصت های شغلی به 26 هزار فرصت شغلی در این آزمون خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تقاضای کارجویان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۰    
طی هفته های اخیر همزمان با موج انتقادها به عملکرد وزارت صمت در حوزه های مختلف و نگاه دستوری این وزارتخانه برخلاف شعارهای وزیر صمت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۵    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر فارس از افزایش شمار فوتی های سیل در شرق استان به 21 نفر خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۲    
یک پیشکسوت فوتبال می گوید تیم ملی به یک وحدت ملی و راه اندازی یار دوازدهم نیاز دارد تا بتواند به موفقیت برسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۳    
دانیال معمار در روزنامه همشهری نوشت: یکم: کمتر از 24ساعت بعد از کارزار من محجبه ام و مخالف گشت ارشادم به کارزار مخالف حجاب اجباری هستیم رسیده اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار فارس بر ضرورت پیگیری قاطع و سریع به حادثه سیل شهرستان استهبان تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
منابع خبری از حمله سایبری به سایت خطوط هوایی ترکیه خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۲    
مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به منظور کمک به تحقق اهداف سازمان برنامه و بودجه کشور و نیز استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۴    
تارنمای هیل نوشت: حدود 60 نفر از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از جو بایدن رئیس جمهوری این کشور خواسته اند وضعیت اضطراری ملی آب و هوایی را اعلام کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۴    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از افزایش 20 درصدی حق پرستاری افراد دارای معلولیت با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید که در دهک یک تا هفت قرار دارند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۲    
مقامات بهداشتی آمریکا از تایید اولین موارد ابتلای اطفال به آبله میمونی در این کشور و شناسایی دو کودک مبتلا خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۴    
امیرحسین صدیق، بازیگر در نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه سازی و چیدمان با عنوان موازی از آثار هنری خود در عرصه هنرهای تجسمی رونمایی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۶    
ویدیویی از ماری که در داخل یک کفش پنهان شده منتشر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۶    
نمایندگان چپگرای فرانسه با امضای پیش نویس طرحی، اقدامات "رژیم آپارتاید" اسرائیل علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
  • ۱