شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 مرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مرداد 1401 الف 2 مرداد 1401 الف 3 مرداد 1401 الف 4 مرداد 1401 الف 5 مرداد 1401 الف 6 مرداد 1401 الف 7 مرداد 1401 الف 8 مرداد 1401 الف 9 مرداد 1401 الف 10 مرداد 1401 الف 11 مرداد 1401 الف 12 مرداد 1401 الف 13 مرداد 1401 الف 14 مرداد 1401 الف 15 مرداد 1401 الف 16 مرداد 1401 الف 18 مرداد 1401 الف 19 مرداد 1401 الف 20 مرداد 1401 الف 21 مرداد 1401 الف 22 مرداد 1401 الف 23 مرداد 1401 الف 24 مرداد 1401 الف 25 مرداد 1401 الف 26 مرداد 1401 الف 27 مرداد 1401 الف 28 مرداد 1401 الف 29 مرداد 1401 الف 30 مرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۷    
انصاف نیوز نوشت: موسس انجمن حامی می گوید که از ابتدای سال 1400 و همزمان با تشدید حملات طالبانی و افزایش ناامنی در افغانستان که در نهایت منجر به اشغال افغانستان توسط طالبان شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۹    
بررسی نوسانات قیمتی حاکی از صعودی شدن روند قیمت ها در بازار طلا و سکه است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۳    
آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز چهارشنبه در گزارشی به اعضای خود اعلام کرده ایران فرایند نصب سه آبشار از سانتریفیوژهای IR-6 در کارخانه غنی سازی سوخت نطنز را به اتمام رسانده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۲    
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش 80 هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۲    
سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت: در سیل اخیر در روستای مزداران 120 واحد مسکونی به طور کامل تخریب و تعداد قابل توجهی از واحدها نیاز به تعمیر اساسی دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۲    
یک مقام آمریکایی جزئیات کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در حمله هواپیمای بدون سرنشین این کشور در کابل را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۲    
رییس رسانه ملی گفت: سازمان صدا و سیما خود را پشتیبان و حامی پلتفرم ها و البته ناظر بر تولید و پخش محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی می داند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۲    
سامانه بارشی مانسون در فصل تابستان از سمت اقیانوس هند فعال می شود و علت اصلی شکل گیری آن تغییر سالانه دما در مناطق بزرگ خشکی در مقایسه با سطوح اقیانوس های همسایه است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۹    
تکیه الف: شب پنجم محرم
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۶    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اروپایی ها کوچکترین گامی در خصوص رفع تحریم ها طی سال های گذشته برنداشته اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۶    
نحوه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی فاقد مدرک در سال تحصیلی جدید اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۱    
رجز حماسی الله اکبر ، خامنه ای رهبر با نوای میثم مطیعی در شب چهارم محرم را در این ویدیو ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۰۰:۰۴    
وزارت خارجه چین روز سه شنبه در اعتراض به سفر نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به جزیره تایوان، سفیر این کشور در پکن را احضار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۶    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: همه افراد مکلف به اعلام آخرین نشانی خود به سازمان ثبت احوال هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۳    
رسانه های چین سه شنبه شب اعلام کردند که همزمان با سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، ارتش چین چند جنگنده سوخو 35 را بر فراز تنگه تایوان به پرواز درآورده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۶    
وزیر امور خارجه در دیدار مندلا ماندلا نوه نلسون ماندلا بر اهمیت تشکیل گروه دوستی پارلمانی بین دو کشور، تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۲    
یک رسانه غربی از شک و تردید شهروندان افغانستان نسبت به صحت کشتن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی آمریکا خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۲    
کاخ سفید شامگاه سه شنبه در واکنش به اظهارات مقام های چینی درباره سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان گفت که تهدیدات پکن ما را نمی ترساند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۴    
نیروی دریایی سپاه یک و نیم تن مواد مخدر تریاک در خلیج فارس کشف کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۴    
تعزیرات، انباری را در حاشیه اتوبان آزادگان کشف کرده که در آن به برنج پاکستانی اسانس می زدند و آن را به اسم برنج ایرانی می فروختند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از قول رییس بانک مرکزی برای لغو بخشنامه ای خبر داد که بر اساس آن ارائه تسهیلات بانکی از جمله وام فرزندآوری به متقاضیان ذکور مشروط به استعلام وضعیت نظام وظیفه عمومی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۲    
فرمانده انتظامی پایتخت جزئیات گروگانگیری و عملیات رهایی گروگان در آجودانیه تهران را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۴    
رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول بلند پایه این رژیم اعلام کردند که تل آویو در مسئله توافق احتمالی درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، کاملا تسلیم شد و سید حسن نصرالله پیروز شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۲    
اعضای شورای عالی فضای مجازی در ادامه بررسی سند راهبردی فضای مجازی کشور 39 اقدام کلان در این حوزه از جمله اقتصاد دیجیتال، نظام پولی، رمزارزها و فناوری های مالی را به تصویب رساندند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۱    
مطالبات معوقه زنده یاد منصور پورحیدری از سوی باشگاه استقلال پرداخت شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۱    
چهره مرد جوانی که با خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان عبوری، اقدام به سرقت و آدم ربایی می کرد، با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۳    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای با اشاره به مشاجره( ضرب و شتم خانم محجبه) بین مسافران قطار مسافری ریل ترابر سبا از تعلیق رئیس این قطار خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۲    
ارتش چین اعلام کرد پرتاب آزمایشی موشک های با کلاهک غیر هسته ای را به سمت هدف فرضی در شرق تایوان برای امشب برنامه ریزی کرده است
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۳    
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام آخرین وضعیت تسویه مطالبات داروخانه های طرف قرارداد با این سازمان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۱    
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادعا کرد که سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان نقض حاکمیت چین نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای از ملت عاشورایی ایران برای تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در روز پنجشنبه 13 مرداد دعوت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۶    
مدیر کل آزادراه های کشور گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی نرخ عوارض آزاد راه های کشور به طور متوسط 28 درصد افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از گزارش نیروی انتظامی و هلال احمر به این شورا درباره مراسم اربعین خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۴    
هواپیمای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با وجود هشدارهای شدید پکن، عصر روز سه شنبه در مرکز جزیره تایوان به زمین نشست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۵    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر لزوم آماده باش دستگاه های اجرایی استان جهت مقابله باسیلاب احتمالی تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۷    
قیمت نفت در معاملات امروز در آستانه نشست اوپک پلاس که احتمالا به افزایش تولید بیشتر منجر نخواهد شد، افزایش یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۶    
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور دبیر و اکثریت اعضای مجمع، بررسی سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور حسین امیرعبداللهیان در جلسه امروز این کمیسوین برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سفر نانسی پلوسی به تایوان، بار دیگر بر حمایت از سیاست چین واحد تأکید کرد و گفت: ایران احترام به تمامیت ارضی کشورها را از مبانی سیاست خارجی خود می داند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۸    
منابع خبری اعلام کردند که هواپیمای نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در فرودگاه تایپه، مرکز جزیره تایوان به زمین نشست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در لبنان بیش از 100 هزار موشک آماده وجود دارد گفت: دشمن در جنگ سخت شکست خورده و جنگ را به فضای مجازی کشانده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که لندن و پاریس باید به واشنگتن برای اتخاذ تصمیمات لازم جهت حصول توافق در وین فشار وارد کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۸    
لندن برخی محدودیت هایی که علیه روسیه اعمال کرده بود را برداشت و به شرکت ها اجازه داد پوشش بیمه و بیمه اتکایی برای نهادهای مرتبط با روسیه را فراهم کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۸:۵۶    
مدیرعامل گوگل در صحبت با کارمندان این شرکت گفت با توجه به کاهش درآمدشان در 3 ماه دوم، باید بیشتر روی کار تمرکز کنند و حواس پرتی را کنار بگذارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در تازه ترین اظهاراتش و در پاسخ به علاقه اش برای حضور در تیم ملی ایران عنوان کرده است که مشکلی برای جدایی از تیم ملی عمان ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تنها قیامی که به نظر برخی علما مثل مرحوم خویی مورد تأیید امام سجاد بود، قیام مختار است که به نظر می رسد آن هم فقط به خاطر جنبه انتقامی اش است و نه بیش تر.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۱    
یک سیاستمدار اردنی از نقش آمریکا در مهندسی هرج و مرج در عراق با هدف جلوگیری از تشکیل دولتی قدرتمند در این کشور پرده برداشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۹    
اداره کل هواشناسی استان تهران ملزم شد طرح پیشنهادی طراحی اپلیکیشن پیش رخدادهای گرد و غبار، سیل، توفان و موضوعات مشابه را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونت عمرانی استانداری تهران برای بررسی و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۳    
اداره ملی اقیانوسی و جوی(NOAA) هشدار برخورد احتمالی یک طوفان ژئومغناطیسی جزئی از نوع G1 به زمین در روز چهارشنبه(فردا) را اعلام کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۸    
جریان صدر عراق از هواداران خود خواست تا پارلمان را تخلیه کنند و به تحصن خود در اطراف مقر پارلمان ادامه دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۲    
مشاور امنیت ملی سابق افغانستان مدعی شد پس از حمله پهپادهای آمریکایی به مقر رهبر القاعده در افغانستان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۸    
وزیر خارجه آمریکا بدون ارائه سند و مدرک، روسیه را متهم به استقرار نظامیان در نیروگاه هسته ای زاپروژیا برای حمله به اوکراینی ها کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۲    
رسانه های آرژانتین گزارش دادند، قاضی دادگاهی در این کشور اجازه داده 12 نفر از خدمه ایرانی و ونزوئلایی که از ماه گذشته میلادی در این کشور ممنوع الخروج بودند، کشور را ترک کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از استماع گزارش ستاد ملی اربعین و ارزیابی برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمات رسانی به زائران حسینی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۲    
سفیر جدید ایران در لبنان با "میشل عون" رییس جمهور این کشور عربی دیدار و رایزنی کرد .
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۹    
کنسولگری عراق در مشهد خواستار انتقال اجساد شهروندان عراقی جان باخته در سیل های اخیر ایران شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۴    
تعزیه داران می گویند مردم هنوز به این نمایش آیینی علاقه دارند و این هنر زنده می ماند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۲    
3مأمور پلیس جانشان را کف دستشان گرفتند تا افرادی را نجات دهند که کسی حاضر نبود برای نجاتشان جلو برود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۵    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتاید است و سیر طبیعی رژیم های آپارتاید فروپاشی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۷    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر که در فصل جاری برگزاری مسابقات، حضور تماشاگران به میزان یک سوم خواهد بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۵    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه در صورت مغایرت معدل ثبت شده در کنکور با نمره واقعی، آزمون را باطل می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۶    
بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست در بین هشت کلانشهر کشور امروز(10 مردادماه) شهر اهواز آلودگی هوا را با وضعیت ناسالم برای همه تجربه کرده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۸    
انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی (کاهش 10 تا 15 درصدی) را برای اجرا از تاریخ 11مردادماه 1401 اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۳    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها اعلام کرد که براساس قانون خدمت وظیفه عمومی، ارائه تسهیلات بانکی از جمله وام فرزندآوری به متقاضیان ذکور مشروط به استعلام وضعیت نظام وظیفه عمومی آن هاست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ازوقوع رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید موقت در بیشتر استان ها و در برخی نقاط گرد و خاک خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۱    
سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران صبح امروز سه شنبه 11 مرداد 1401 در مرکز پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۱    
فرماندار چالوس به چهار شبانه روز تلاش بی وقفه برای باز کردن راه دسترسی شش روستا اشاره کرد و گفت: با ایجاد پل موقت در روستای پولادکوه راه دسترسی به پنج روستای سیل زده بالا دست بخش مرزن آباد چالوس باز ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۷    
رئیس جمهور فرانسه ضمن ابراز نگرانی نسبت به اوضاع عراق حمایت خود را از طرح نخست وزیر عراق برای مذاکره اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از مردادماه سال جاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۸    
ظاهرا نخستین بار سهروردی مفهوم " نور" را که مفهومی بنیادی در آیین زرتشت است، وارد فلسفۀ دورۀ اسلامی کرد اما آن گام بسیار مهم به این معنا نیست که او مساله "وجود" را کنار گذاشت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۵    
بهروز کمالوندی تاکید کرد: از اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد توانایی ایران در دستیابی به بمب هسته ای اشتباه برداشت شده است و ایران به سمت ساخت بمب هسته ای نخواهد رفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۶    
سفیر آفریقای جنوبی در تهران، از سفر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به این کشور آفریقایی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۲    
وارث احتمالی بعدی رهبری القاعده پس از تایید کشته شدن ایمن الظواهری در کابل افغانستان، یک نیروی زیرک، آموزش دیده و با تجربه در کشتن سربازان آمریکایی و انگلیسی است که خود را "شمشیر عدالت" نامیده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۲    
منابع خبری از ادامه برقراری تدابیر شدید امنیتی در بغداد به رغم آرامش نسبی حاکم بر این شهر پس از تظاهرات عصر دوشنبه خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۳    
10 ماه از اعلام احیا شورای عالی سینما می گذرد و اگرچه در بعضی گزارش ها به طور ضمنی اشاره شده که این شورا کارش را آغاز کرده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای آخرین وضعیت کرونا در کشور را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۹    
براساس داده های سامانه ی رادار ابر آروان اینترنت دیتاسنترهای داخلی در سال 1400 با 4ساعت و 48دقیقه قطعی، 8ساعت و 34دقیقه اختلال پراکنده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۹    
نماینده ای که از مردم رای گرفته، حالا به مردم میگوید گروه فشار! چرا به مردم توهین می کنید؟ همین گروه فشار به تو رای دادند که در مجلس بشینی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۹    
مدیر دپارتمان فناوری های بین رشته ای پژوهشکده سرطان معتمد گفت: کیت CTC ساخته شده توسط پژوهشگران پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی نسبت به نمونه های خارجی، قیمت پایین تر و کیفیت بالاتری دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس پلیس بین الملل از دستگیری چهارمین متهم کلاهبرداری 400 میلیون دلاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۸    
شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با 2412 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 430 هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم 224 واحد افزایش یافت و رقم 380 هزار و 587 واحد را ثبت کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۰    
مدیر مجموعه تئاتر شهر نکاتی را درباره اجرا نشدن نمایش مرثیه ای برقتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ که نمایش برگزیده چهلمین جشنواره تئاتر فجر است و نیز وضعیت بهسازی مجموعه تئاتر شهر ارایه و تاکید کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۵    
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از یک میلیون 157هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی شدند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۳    
رییس پلیس پایتخت گفت: در مرحله اخیر طرح پلیس امنیت اقتصادی، 11 نفر از دلالان ارزی را شناسایی و دستگیر کردیم که از این افراد یک میلیارد تومان ارز خارجی کشف شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۵    
احمد گلشیری، مترجم ادبیات داستانی، دوشنبه شب 10 مرداد در اثر نارسایی قلبی در گذشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: آمریکایی ها تصور نکنند با تحریم و فشار می توانند در میز مذاکره امتیاز بگیرند. آنها باید زیاده خواهی را کنار بگذارد. ما برای رسیدن به توافق قوی، جدی هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۲    
آرتور و برناردو که نزدیک به چهار سال عمر خود را در بیمارستان و در تختی ویژه گذرانده بودند، اکنون می توانند برای اولین بار به صورت یکدیگر نگاه کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۲    
عضو هیات مدیره جمعیت مبارزه با دخانیات کشور گفت: افزون بر 50 میلیارد نخ سیگار در کشور سالانه مصرف می شود که از این تعداد 11 میلیارد نخ تولید داخل و 40 میلیارد نخ واردات است که 30 میلیارد آن قاچاق ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را رفع کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۱    
مدیر کل امور عملیات و تجهیزات سازمان راهداری گفت: راهداران در 71 نقطه در حال بازگشایی مسیر مردم هستند و تاکنون 45 هزار متر مکعب آواربرداری صورت گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۷    
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: رفع فیلتر پیام رسان تلگرام کذب است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۳    
به دنبال انباشت کالا در گمرک زاهدان و اتفاقات اخیر پیش آمده، گمرک به شرکت های حمل و نقل اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی و حل مشکل از اظهار کالای ترانزیت داخلی به مقصد گمرک زاهدان اکیدا خودداری شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۲    
تردیدها درباره کنکور سال 1402 با اعلام رسمی رئیس سازمان سنجش به پایان رسید آزمون 2مرحله ای با حذف دروس عمومی
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۳    
پخش سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل از دهه دوم محرم از شبکه سه سیما آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۹    
در پی انتشار عکس هایی از تابلو به فروش رفتۀ پرتره مظفرالدین شاه قاجار در حراجی کریستیز بریتانیا و جای خالی این تابلو روی دیوارهای کاخ گلستان در تهران سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد و بررسی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۵    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه همه کشورهای دنیا در امنیت غذایی دچار چالش شدند، اما در کشور ما کالا به اندازه وجود دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۰    
دغدغه اصلی وزارت نفت تأمین بنزین مورد نیاز کشور بوده و به هیچ عنوان بنزین 27 سنتی صادر نکرده و تنها محموله صادراتی به قیمت 70 سنت مربوط به فروردین ماه امسال بوده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
رئیس سازمان غذا و دارو از ورود اولین محموله داروی بیماران SMA به کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۲    
فعالیت سامانه های الکترونیک بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی از ساعت 14 روز پنج شنبه 13 مرداد به صورت موقت و به مدت سه روز برای ارتقای بانک های اطلاعاتی سرویس های بیمه ای متوقف می شود.
  • ۱