چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۱:۲۴Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 مرداد 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 مرداد 1401 الف 2 مرداد 1401 الف 3 مرداد 1401 الف 4 مرداد 1401 الف 5 مرداد 1401 الف 6 مرداد 1401 الف 7 مرداد 1401 الف 8 مرداد 1401 الف 9 مرداد 1401 الف 10 مرداد 1401 الف 11 مرداد 1401 الف 12 مرداد 1401 الف 13 مرداد 1401 الف 14 مرداد 1401 الف 15 مرداد 1401 الف 16 مرداد 1401 الف 18 مرداد 1401 الف 19 مرداد 1401 الف 20 مرداد 1401 الف 21 مرداد 1401 الف 22 مرداد 1401 الف 23 مرداد 1401 الف 24 مرداد 1401 الف 25 مرداد 1401 الف 26 مرداد 1401 الف 27 مرداد 1401 الف 28 مرداد 1401 الف 29 مرداد 1401 الف 30 مرداد 1401 الف 31 مرداد 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۸    
به دنبال انتشار خبرهای خوش برجامی و کاهش قیمت دلار در بازار، قیمت طلا به طور چشم گیری کاهش یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۴    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی و آب گرفتگی معابر طی 3 روز آینده در 9 استان از خیزش گردوخاک در برخی مناطق کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۴    
صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور بازنشستگان کشوری در راهپیمایی اربعین حسینی، مجموعه ای از خدمات زیارتی و برنامه های فرهنگی را ارائه می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۴    
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دمای تهران و وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۷    
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در توییتر نوشت: آمریکا به بازداشت ناعادلانه شهروندان ایرانی پایان دهد و آنان را آزاد کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۷    
ملاک مجلس برای ارزیابی توافق احتمالی گزارشی است که دولت از خروجی مذاکرات به مجلس ارائه خواهد داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۲    
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۷:۳۵    
13 انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی نامه ای به دادستان کل کشور درخواست کردند معاونین زنان و امور خانواده رئیس جمهور در دولت های اصلاحات و تدبیر و امید را به واسطه عملکردشان پای میز ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۴:۳۵    
بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق با نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون و همچنین شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی این کشور گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۱:۳۰    
بریتانیایی های مسن تر به بازار کار بازمی گردند زیرا بحران هزینه های زندگی آنها را مجبور به تجدید نظر در برنامه های بازنشستگی می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۰:۳۶    
مگر برجام یک معاهده بین المللی نبود؟! و مگر آمریکا به عنوان یکی از کشورهای 1+5 آن را امضاء نکرده و بر اجرای آن متعهد نشده بود؟ ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۰    
معاون ریاست جمهوری سابق آمریکا گفت، در صورت دعوت کنگره این کشور از او برای ایراد شهادت درباره حمله ششم ژانویه 2021 به ساختمان کنگره علیه رئیس سابق خود آن را بررسی خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۷    
رئیسی در پیامی، قهرمانی کشتی گیران جوان کشورمان را نمایش باشکوه دیگری از توانمندی های ملت ایران دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۷    
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا به برخی خبرسازی ها پیرامون بخشودگی یا تخفیف در جرائم رانندگی واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۷    
این روزها وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم عزم خود را جزم کرده است تا قانون رتبه بندی معلمان را اجرا کند و وعده رئیس جمهور به معلمان تحقق یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۶    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین در توییتی نوشت که هم اکنون شانس عبور از "خط پایان" مذاکرات وین وجود دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۸    
منابع امنیتی افغانستان از کشته شدن 20 نفر و زخمی شدن 40 نفر دیگر بر اثر انفجار مسجدی در شمال پایتخت این کشور خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۰    
تیم ایران در رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، با کسب 3 مدال طلا، 1 مدال نقره و 4 مدال برنز توانست قهرمانی سال گذشته خود در این مسابقات را تکرار کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۵    
رژیم صهیونیستی در حالی تلاش داشت تا سیاست ترور را بار دیگر علیه رهبران مقاومت از سر گیرد که نوع واکنش جهاد اسلامی فلسطین، نشان داد که این موضوع برای مقاومت خط قرمز محسوب می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۸    
منابع ترکیه ای خبر دادند که رئیس و اعضای یکی از احزاب این کشور طی یک یا دو هفته آینده با رئیس جمهور سوریه دیدار خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۶    
رمان ایوب درباره زندگی یهودیان و روایت مهاجرت این قوم از شرق به غرب اروپا پس از جنگ جهانی اول است. این کتاب ماجرای زندگی یک یهودی ارتدوکس است که از روسیه تزاری به شهر نیویورک می رود و دچار ضعف ایمان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۲    
به گزارش ایسنا، آیا اظهار نظر زمان و مکان مناسب خودش را می طلبد؟ چه سرنوشتی در انتظار افراد اسم و رسم داری قرار می گیرد که اظهار نظر آنها با حاشیه همراه می شود؟ این سوالات مواردی هستند که شاید این ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۵    
خرید جدید آبی ها در اولین سفر فصل جدید استقلال این تیم را همراهی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۷    
رئیس جمهور عراق بر ضرورت ترسیم نقشه راهی برای راه حل های روشن جهت حفظ منافع کشور و شهروندان تأکید کرد و گفت که ادامه وضعیت کنونی پذیرفتنی نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۶    
طبق اعلام مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی، تفکیک حساب های شخصی و تجاری از پایان شهریور 1401 انجام می شود
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۶    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تأمین بودجه جاری از مالیات تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تأمین اعتبارات لازم طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد در زمینه احیای دریاچه ارومیه تأکید کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قرار نیست این شورا مصوبه ای در زمینه مذاکرات داشته باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی درگذشت بابک برزویه پس از یک دوره طولانی بیماری و بستری را تسلیت گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۰    
معاون سیما در جریان بازدید از پشت صحنه سریال شهباز خبر داد: از سه ماه آتی، هر ماه حداقل پنج سریال در تلویزیون عقد قرارداد و وارد چرخه تولید می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۷    
وزیر امور خارجه ایران گفت: باید اطمینان پیدا کنیم که همه خطوط قرمزمان مورد توجه قرار گرفته است و نفع اقتصادی کامل از توافقی که پیش روی ماست، خواهیم برد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۹:۳۵    
وزارت اطلاعات یک تروریست با دامنه فعالیت فرا مرزی را دستگیر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۸    
بازرس کل وزارت دفاع آمریکا گفت که بیش از 7 میلیارد دلار از تجهیزات نظامی این کشور که در اختیار دولت افغانستان قرار گرفته بود، پس از تسلط طالبان بر کابل، به دست این گروه افتاد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۰    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با تلاش های انجام شده در کمتر از یک سال 2 میلیون و 900 هزار گردشگر خارجی به کشور وارد شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۲    
دانشگاه صدا و سیما برای تحلیل سرود سلام فرمانده فراخوان مقاله داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۸    
مجمع عمومی عادی انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدئوی برخط برگزار و ترکیب جدید هیئت مدیره و بازرس این انجمن انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به زیان 120 هزار میلیارد تومانی خودروسازان، گفت: صنعت خودرو در دهه 90 مورد اهمال جدی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۰    
در نشست علمی و تخصصی مطرح شد: ما در برنامه ریزی منطقه ای نباید دچار سندروم فرایند جدید بشویم چرا که به اندازه کافی شورا و نهاد و کارگروه داریم و اگر می خواهیم برنامه ریزی منطقه ای ما درست کار کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، پکن از بیانیه رئیس جمهور روسیه که در آن گفته بود سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان یک "اقدام تحریک آمیز کاملا برنامه ریزی شده" بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۵    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که برنامه جامع اقدام مشترک بر سر برنامه هسته ای ایران در فرمت وین در خط پایانی قرار دارد اما تمامی مسائل تا بدین لحظه بسته نشده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۳    
مدیرکل صنایع خودرویی گفت: در زمینه تولید خودرو در دنیا در رده هفدهم قرار داریم، اما در سرانه مالکیت خودرو در رده 100 به بعد قرار داریم و نیمی از خانوارهای کشور خودرو ندارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۶    
وزیر خارجه ترکیه در سخنانی پس از اعلام رسمی ازسرگیری کامل روابط دیپلماتیک میان آنکارا و رژیم صهیونیستی مدعی شد که کشورش علی رغم اتخاذ این تصمیم از مسئله فلسطین نیز حمایت می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۶    
کاربران شبکه های اجتماعی از اختلال در دریافت کد فعال سازی تلگرام خبر داده اند و به نظر می رسد در حاضر دریافت این کد، تنها از طریق پیام صوتی امکان پذیر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۶    
مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر از طریق طراحی4 استراتژی ،شامل منظر مالی، مشتری، فرایند داخلی و رشد و یادگیری به دنبال دستیابی به اهداف تعیین شده خود می باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۶    
کتابخانه های شخصی حکم فرزندان آدمی را دارند. سرمایه فرهنگی خانه به شمار می آیند. ساعاتی از شبانه روزمان را پر می کنند. با ما حرف می زنند. سرگرممان می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمهور بر ضرورت تشکیل سامانه پایش تسهیلات دولتی به زوج های جوان در راستای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی ستاد ملی جمعیت تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۳    
داستان همیشگی اختلاف اولیا و مسئولان مدارس برای تهیه لباس فرم دانش آموزان امسال هم ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۵۱    
شرکت تویوتا موتور روز سه شنبه (16 اگوست) اعلام کرد، پس از صدور دستور مقامات محلی برای صرفه جویی در مصرف برق، فعالیت کارخانه خود در استان سیچوآن چین را به حالت تعلیق درآورده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۲    
سرهنگ مومنی گفت: 46 درصد تصادفات در شهر تهران در ساعات شب و تاریکی هوا به وقوع می پیوندد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۲    
وقتی 2برادر که از 2سال قبل به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس بودند در پایتخت دستگیر شدند، هنوز ردی از پدرشان که متهم سوم پرونده بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۷    
منابع خبری عراق از آغاز مذاکرات ملی عراق با حضور رؤسای احزاب این کشور و نماینده سازمان ملل در بغداد خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۳    
طبق گزارش سازمان اروپایی-سعودی حقوق بشر، عربستان بر خلاف تعهداتش درباره کاهش صدور و اجرای مجازات اعدام ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۱    
سرپرست مدیریت تسویه و پایاپای بورس کالای ایران گفت: امروز در استقبال مطلوب خریداران خودرو، 600 دستگاه از محصولات گروه بهمن در رقابت 4 ساعته خریداران مورد معامله قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۷    
نایب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تفاهم در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران هم برای انجام تفاهم گرفته شده و باید آمریکا موضع خود را مشخص کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۷    
خفتگیری ترسناک از یک زن جوان در اتوبان نیایش با قمه را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در مسیر توافق هستیم اما هنوز به توافق نرسیدیم هر چند فاصله چندانی نداریم، ولی اگر اراده جدی وجود داشته باشد خیلی سریع این اتفاق را شاهدیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۰    
آتش سوزی وسیعی در محوطه ایستگاه مترو پل لندن ، خطوط حمل و نقل زیر زمینی این شهر را مختل کرده است و همزمان بیش 70 آتش نشان در حال تلاش برای مهار شعله های آتش هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۲    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: ایران تصمیم سیاسی خود را گرفته است و این آمریکا است که باید تصمیم سیاسی خود را بگیرد که آیا بنا دارد منافع ملت ایران را به طور کامل بپذیرند یا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۳    
شهردار تهران از تشکیل ستاد ایمنی در شهرداری تهران برای شناسایی ساختمان های ناایمن سطح شهر تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۰    
پس از افشای جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل در کشتار کودکان فلسطینی در منطقه "جبالیا" واقع در شمال نوار غزه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
پوتین در حالی یک جایزه دوران شوروی را احیا کرده که روسیه درگیر بحران جمعیتی ناشی از پایین آمدن نرخ موالید شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۱۷    
وزیر نفت از اعزام تیمی از ایران برای اطفای حریق و خاموش کردن مخازن آتش گرفته در کوبا خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۱۷    
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و خاک در هوای آبادان و خرمشهر در صبح امروز به بیش از 9 برابر حد مجاز رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۵    
رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس در محدوده این استان در روز جمعه 28 مرداد اعمال می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۵    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: کاسبان و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی که به دلایلی نتوانستند بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند از 29 مرداد تا 10 شهریور مشروط بر اینکه اصل بدهی مالیاتی را بپردازند تا سقف ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۷    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در توییتی نوشت: سیاست 'مقاومت فعال' در کنار 'قانون اقدام راهبردی مجلس' دست ایران را پر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقل از برجام، بارها از کانال های مختلف آمادگی خود را برای پرداختن به مسأله زندانیان، به طرف آمریکایی اعلام کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۶    
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد نامه فیفا برای حضور زنان در استادیوم ها برای رقابت های باشگاهی تنها در حد پیشنهاد است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۰    
براساس قانون جدید چک تمام حساب های بانکی صادرکننده چک برگشتی به اندازه مبلغ چک برگشتی مسدود خواهد شد و فرد ذی نفع می تواند با مراجعه به مراجع قضایی نسبت به وصول مبلغ چک برگشت خورده اقدام کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۸    
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: بیش از 582 هزار نفر داوطلب آزمون سراسری سال 1401 انتخاب رشته کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۸    
سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد هر گونه همکاری با موسسه کلوزاپ (گرین هاوس)، ممنوع است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۶    
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۵    
مقام های تایلند اعلام کردند در انفجارهایی که دستکم در 17 مکان واقع در جنوب تایلند بامداد امروز (چهارشنبه) به وقت محلی اتفاق افتاد و به نظر می رسد چندین حمله هماهنگ شده بوده دستکم 7 مجروح به جاگذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۵    
فدراسیون فوتبال با گذشت سه سال از همکاری کارلوس کی روش مالیات معوق این مربی پرتغالی را پرداخت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخشنامه الزام استفاده از ماسک در هواپیما به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۷    
امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه طالبان اعلام کرد که با حداقل 16 کشور روابط رسمی برقرار کرده ایم و تاکنون 50 هیات خارجی نیز از کابل بازدید کرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۴    
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با بیست و یکمین روز بروز بحران و ایجاد شرایط اضطرار ناشی از فعالیت سامانه بارشی در استان علاوه بر عذرخواهی از مردم استان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۱    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص عملکرد این سازمان در پرونده محیطبان برومند نجفی توضیحاتی ارایه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۶    
دشت پر از شقایق بود. سروهای سبز بر خاک افتاده .تنور سینه مادران داغ از جدایی . جنگ پایان یافته و لهیب آتش دشمن فرو نشسته . غبار زمان، گرد و خاکهای آنسوی خاکربزها را فرو گرفته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۸    
نسرین فقیه ملک مرزبان بر این باور است که برنامه ریزان ایران به شیوۀ صنعتی و تولید اقتصادی با رشته های نظری برخورد می کنند و در عین حال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تفکیک این وزارتخانه گفت: طرحی در مورد تفکیک وزارت صمت در مجلس بررسی شده و دولت با آن طرح موافقت کرده است. یعنی باید این مسیر در مجلس طی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۶    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور آخرین تعداد جانباختگان سیل در کشور را 96 تن اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۶    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با بیان اینکه سرعت اینترنت افزایش یافته است، ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان دقیق این افزایش، آن را به طور متوسط حدود 27 مگابیت بر ثانیه اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۳    
بی فایده بودنِ دستیابی به یک توافق معیوب و ناقص اتمی با غرب برای ایران و در عین حال توجه به این نکته که طرف های غربی حاضر در معادله برجام بیش از ایران به دستیابی به یک توافق هسته ای با این کشور نیاز ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۸    
معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز (چهارشنبه ، 26 مردادماه) در کانال قیمتی 28 هزار تومان کار خود را آغاز کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۱    
روزنامه گاردین گزارش داد، یک دانشجوی عربستانی دانشگاه لیدز انگلیس که برای تعطیلات به وطنش بازگشته بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی همه تمهیدات و زیرساخت های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۲    
طی هفته های اخیر، پس از اینکه نانسی پلوسی به تایوان سفر کرد، جهان شاهد پاسخی قاطع از جانب چین بوده است. برخی از مردم پرسیده اند که چرا چنین پاسخ هایی ضروری است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۲    
رئیس اداره بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت، راهکارهایی را جهت در امان بودن از ابتلا به آبله میمونی برشمرد و گفت: در بیشتر موارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۳    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه لایحه ای از سوی دولت برای اصلاح قوانین خدمت وظیفه عمومی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آبرسانی با تانکر به برخی از روستاهای بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۷    
دانشمندان با کار روی پیوندهای درون یک ماده، یک پلاستیک فوق مولکولی با مقاومت مکانیکی قابل مقایسه با پلاستیک معمولی تولید کردند که می تواند خودش را ترمیم کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۲    
وزیر بهداشت آخرین اقدامات این وزارتخانه در حوزه مقابله با بیماری آبله میمونی را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۰    
وزیر نیرو گفت: در توافق اخیری که با هیات حاکمه افغانستان داشتیم قول دادند که قطره ای آب به سمت "گود زره" که منطقه ای لم یزرع است جاری نشود.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۷    
منابع ارتشی کره جنوبی اعلام کردند کره شمالی دو موشک کروز را اوایل امروز (چهارشنبه) به وقت محلی از شهر ساحلی اونچون واقع در غرب این کشور به سوی دریا شلیک کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۲    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون هیچ متن فرابرجامی را ارائه نداده و هیچ درخواست فرابرجامی نداشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۴    
آزمون دستیاری پزشکی، مهم ترین آزمون علوم پزشکی در کشور است که اردیبهشت امسال، چهل و نهمین دوره آن برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۱:۲۶    
ربات هانتر-2000 مجهز به موشک انداز در نمایشگاه نظامی روسیه رونمایی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۸    
ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در کشورهای منطقه مهم ترین عامل رونق اقتصادی بعد از نفت حوزه گردشگری است. مزیت های نسبی که ما داریم، هیچ یک از این کشورها ندارند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۸    
یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سران قوا خواستار شد که در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا با حذف بند (ر) تبصره (6) از قانون بودجه کشور درباره اخذ مالیات از سود سپرده اشخاص ...
  • ۱