جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۲:۲۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 12 شهریور 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 شهریور 1401 الف 2 شهریور 1401 الف 3 شهریور 1401 الف 4 شهریور 1401 الف 5 شهریور 1401 الف 6 شهریور 1401 الف 7 شهریور 1401 الف 8 شهریور 1401 الف 9 شهریور 1401 الف 10 شهریور 1401 الف 11 شهریور 1401 الف 12 شهریور 1401 الف 13 شهریور 1401 الف 14 شهریور 1401 الف 15 شهریور 1401 الف 16 شهریور 1401 الف 17 شهریور 1401 الف 18 شهریور 1401 الف 19 شهریور 1401 الف 20 شهریور 1401 الف 21 شهریور 1401 الف 22 شهریور 1401 الف 23 شهریور 1401 الف 24 شهریور 1401 الف 25 شهریور 1401 الف 26 شهریور 1401 الف 27 شهریور 1401 الف 28 شهریور 1401 الف 29 شهریور 1401 الف 30 شهریور 1401 الف 31 شهریور 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۶    
قرن پانزدهم قرن شگفتی ها و معجزات انقلاب اسلامی است و در دفاع مقدس نوین جهادگران عزیز در خط مقدم جبهه حق علیه استکبار در فتح یک به یک سنگرهای دشمن، حماسه جهاد می آفرینند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۸    
یک متخصص طب سنتی در برنامه انارستان شبکه افق حضور پیدا کرد. این متخصص درباره مضرات دارچین صحبت کرد که در ادامه گزارش می شنوید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۴    
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: سهم وام دهک های پایین برای تهیه مسکن از محل صندوق ملی مسکن پرداخت خواهد شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۱    
مدیرعامل شرکت راه آهن ضمن اعلام تداوم حرکت قطار تهران- کربلا تا پایان سال، گفت: تا پایان شهریورماه 111 کیلومتر خط ریلی در استان های خوزستان، یزد و لرستان افتتاح می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۹    
اولین تصویر از فیلم سینمایی شهید محمد بروجردی با نمایی از حضور بابک حمیدیان در نقش این شهید منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۴    
خاخام صهیونیست در یک گفتگوی تلویزیونی می گوید: ایران ما را محاصره کرده و تنها راه فرار ما به سمت دریا است. در دوره ای نیستیم که معجزه اتفاق بیفتد، فقط باید فریاد زده و از خدا کمک بخواهیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۴    
دود ناشی از آتش سوزی در نیزارهای بخش عراقی تالاب هورالعظیم برخی از شهرهای استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داده است. دود آتش سوزی از صبح امروز شنبه 12 شهریور در شهر اهواز به چشم می خورد
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۴    
ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نشان می دهد مردی میانسال در حرکتی عجیب، اقدام به خوردن خار می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۵    
بعد از اینکه در شهر چنگدو چین قرنطینه کرونایی اعلام شد، شهروندان این منطقه برای تهیه مواد غذایی به فروشگاه ها هجوم بردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۸:۵۵    
یک فعال بخش خصوصی از ردپای برخی افراد برای دریافت مجوز تشکل های موازی از اتاق بازرگانی ایران خبر داد و آن را کاری غیرقانونی و آسیب زننده دانست و خواستار ورود جدی دلسوزان این حوزه قبل از یک فاجعه عظیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۷:۱۵    
گروه تعاملی الف - حمید نجف: پیشنهادی خدمت وزیر محترم راه، مسکن و شهرسازی: همانگونه که می دانید، یکی از مواردی که در بحث افزایش قیمت مسکن به ویژه اجاره خانه موثر است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۶:۵۰    
رهبر جمهوری خودمختار چچن گفته است، احتمال کناره گیری از مقامش را در نظر گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۶:۰۳    
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه غیرقانونی آمریکا در میدان نفتی العمر در شرق دیر الزور (شرق سوریه) خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۵:۱۸    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی راه حلی را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور طبق برنامه هفتم توسعه عنوان کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۴:۳۵    
نخست وزیر عراق همه طرف های سیاسی این کشور را به دور دوم گفت وگوی ملی دعوت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۳:۰۴    
رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از سامانه امضای دیجیتال نسخه الکترونیک سازمان نظام پزشکی گفت که این گام نمایانگر بلوغ کاربری گواهی امضای دیجیتال در کشور است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۵    
استاد بیماری های عفونی گفت: افراد مسن بالای 65 سال، خانم های باردار و افراد دارای بیماری های زمینه ای لازم است در خصوص تزریق واکسن آنفلوآنزا اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۷    
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۳    
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: خوشبختانه مشکل عدم پذیرش برگ گذر ویژه اربعین برطرف شد و تنها موارد اندکی بودند که دستگاهی که مرز عراق داشت آن را ناخوانا می دانست و مقرر شد نفراتی از مرکز پلیس گذرنامه در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۵    
پارلمان دولت نجات ملی یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، تأکید کرد که ارتقای توانمندی تسلیحاتی یمن، قدرت بازدارندگی در برابر متجاوزان و اشغالگران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۳    
یک ژنرال آمریکایی با هشدار درباره احتمال کاهش کمک های نظامی به اوکراین گفت که رئیس جمهور این کشور بهتر است که همین الان و نه بعدا، مذاکرات با روسیه را آغاز کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۵    
ناسا مجبور شد پرتاب فضاپیمای آرتمیس 1 را برای دومین بار در یک هفته به تعویق بیندازد، مشکل در سیستم سوخت این فضاپیما، مانع انجام ماموریت شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به لزوم توجه مسؤولان به دانشگاه های فرهنگیان بر اساس تأکیدات رهبر انقلاب، گفت: باید آموزش دانش آموزان از فضای مجازی به سر کلاس درس و آموزش حضوری منتقل شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۴۶    
رهبر جریان صدر عراق ضمن خوشامدگویی به همه زائران اربعین، گفت که مردم این کشور باید در حفظ جان زائران بکوشند و از درگیری پرهیز کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۸    
در نشست مشترک امروز سران قوا به میزبانی مجلس مواردی همچون هماهنگی سه قوه برای تنظیم لایحه برنامه هفتم و برنامه ریزی برای تسریع در اصلاح قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی مطرح شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۳    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای به محورهای گفت وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و روسیه اشاره کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۵    
مهمترین محورها و خلاصه گفتگوی عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در ادامه می خوانید؛ ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۴    
در هفته پنجم بوندس لیگا، لورکوزن باز هم در خانه تن به شکست داد و بایرن مونیخ مقابل اونیون برلین به تساوی رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۲    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۷    
منابع خبری گزارش دادند که ارتش مغرب اولین محموله توپ های خودکششی هویتزر را از فرانسه دریافت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۹    
با رأی 8 نفر از اعضای شورای شهر شیراز، محمدحسن اسدی به عنوان شهردار جدید این کلانشهر معرفی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۵    
فردی مجهول الهویه، پس از ربایش یک هواپیما در ایالت میسی سی پی آمریکا تهدید کرده است که قصد دارد با این هواپیمای سبک به یک فروشگاه حمله کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۵    
هیجدهمین دوره جشنواره سینمای مسلمان کازان میزبان نمایش فیلم های ایرانی و حضور نرگس آبیار در میان هیات داوران است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۱    
فدراسیون فوتبال در پیامی پیوستن مدیر سابق این مجموعه به فدراسیون جهانی فوتبال را به وی تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۹    
استاندار مرکزی گفت: برای مردمی کردن اقتصاد بی تردید، بخش تعاونی از بخش خصوصی ارجح تر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۹    
یک مقام ارشد امنیتی روس گفت، آمریکا و متحدانش به دنبال فروپاشی روسیه هستند اما این کار شطرنج با مرگ است و روز قیامت را به دنبال خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف راز قتل جوانی 19 ساله با برنامه ریزی عملیاتی، پوشش امنیتی مناسب و دستگیری قاتل در کمتر از چهار ساعت خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۲۰    
مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: بانک مجرمان فراری براساس سند تحول قضایی ایجاد شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۶    
شبکه بلومبرگ در گزارشی با اشاره به تقویت روابط ایران، روسیه و چین در حوزه های مختلف، تاکید کرد که این سه کشور به آرامی در حال شکل دهی یک اتحاد علیه آمریکا هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۹    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر سرعت بخشیدن به ساخت مسکن در شهرهای کوچک گفت: کارکنان دولت با پیگیری هر وزارتخانه صاحب مسکن می شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۰    
فیلیپ فورست، متولد 1962، نویسنده و منتقد ادبی و هنری فرانسوی است که جستارهای بسیاری در زمینه ی ادبیات و هنر کلاسیک و نیز آوانگارد در کارنامه ی خود دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۶    
رئیس مجمع ایران نوشت با اشاره به پیمایش هایی که نشان می دهد هر 10 شخصیت برتر مورد علاقه کودکان ایرانی، خارجی هستند، گفت: پیشنهاد داده ایم تا 3 سال آینده حداقل نیمی از این 10 کاراکتر برتر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۴    
وزارت اقتصاد اعلام کرد: بررسی رشد مانده تسهیلات اعطایی 11 بانک بورسی نشان می دهد در مجموع، رشد مانده تسهیلات پرداختی این بانک ها از 25.8 درصد در 5 ماه نخست سال گذشته به 7 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۰    
دادستان بندر انزلی، گفت: از دیشب چهار مظنون تحت نظر بودند که پس از تحقیقات مقدماتی در دادسرا دو نفر روانه زندان شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۲    
وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه افزایش قیمت کالاها تنها به اصلاحات اقتصادی مربوط نیست، اعلام کرد: افزایش شدید و بی سابقه قیمت های جهانی در پی تنش میان کشورهای روسیه و اوکراین رخ داد و شاخص قیمت غذا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۸    
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به مزایای امضای دیجیتال پزشکان، گفت: دیگر پزشکان با امضای دیجیتال نمی توانند نسخه ای را انکار کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۳    
رئیس ستاد اربعین گفت: رئیس جمهور بر روی 4 موضوع امنیت، سلامت، سهولت و ارزانی برای سفر اربعین تأکید دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۰    
جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره فیلم علمی تخیلی سیدنی به انیمیشن کوتاه سمپاش به کارگردانی فرنوش عابدی رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۳    
تیپ 110 الحشد الشعبی که متشکل از کردهای فیلی است، مسئولیت تامین امنیت زائران ایرانی را برعهده گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۹    
دادستان انزلی از دستگیری چهار متهم به آتش افروزی در تالاب بین المللی انزلی خبرداد و گفت: این افراد تحت نظر هستند و از طریق مرجع انتظامی برای آنان پرونده تشکیل شده وتحقیقات مقدماتی در این رابطه در دست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۲    
مراسم تکریم و معرفی مدیران عامل پیشین و جدید موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۳    
منابع دولتی در کره جنوبی اعلام کردند که ناو هواپیمابر رونالد ریگان همزمان با افزایش نشانه ها از آزمایش یک بمب هسته ای دیگر توسط کره شمالی، تا اواخر ماه جاری میلادی وارد بندر بوسان کره جنوبی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۳    
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد، دو جنگنده چینی امروز (شنبه) از خط میانه در تنگه تایوان که معمولا به عنوان یک مرز غیررسمی بین چین و تایوان در نظر گرفته می شود عبور کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۸    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: واردات خودرو با قیمت بالاتر از 20 هزار دلار فقط به ایجاد شکاف طبقانی بیشتر در جامعه، گسترش فخر فروشی قشر مرفه، تجمل گرایی و ارزبری حداکثری از کشور کمک می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۸    
دوره های حکمرانی با ارائه گواهینامه معتبر از دانشگاه تهران که در قالب یک دوره یکساله مهارت محور و 250 ساعت آموزشی طی همکاری مشترک دانشگاه تهران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف هشت تن گوشت فاسد و شش کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۸    
فرمانده قرارگاه یاسر اربعین حسینی بازرسی کل فراجا گفت: تیم های بازرسی با دستورکار پایش موثر و کارآمد، در محورهای مواصلاتی، مرزها و مبادی خروجی به سمت کشور عراق حضور خواهند یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۲    
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: فروش مرغ بیش از 65 هزار تومان گرانفروشی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۸    
مدیر عامل سایپا گفت: سازمان استاندارد مجوز شماره گذاری خودروهای تیبا را صادر کرده است و این خودروها از هفته آینده تحویل مشتریان می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۹    
وزیر اقتصاد ایران با وزیر اقتصاد سوریه دیدار و رایزنی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۹    
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد آن را افزایش می دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن مذاکره نمی کنیم و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۹    
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: نرخ همه انواع بلیت ها را در پایانه ها درج کرده ایم و مدیران سازمان حمل و نقل و پایانه ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۷    
مقام معظم رهبری در دیدار شرکت کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام فرمودند: پرچم جمهوری اسلامی پرچم عدالت و معنویت است؛ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تمرکز اساسی و ویژه دولت سیزدهم بر بهبود وضعیت اقتصادی، توسعه مناسبات اقتصادی و روابط تجاری با کشورهای مختلف است با این نگاه که وضعیت اقتصادی کشور حل شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۲    
علی رغم اینکه بلوکه کردن بخشی از وام نزد بانک تخلف است، ولی همچنان برخی بانک ها اقدام به بلوکه کردن تا 25 درصد مبلغ وام می کنند که لازم است بانک مرکزی با این تخلف برخورد کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۵    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به نقش کلیدی صنعت نوشت افزار در حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی با وجود تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان علیه کودکان و نوجوانان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۵    
معاون سازمان هواپیمایی ضمن اعلام تکذیب انصراف شرکت های هواپیمایی از فروش 6 میلیونی بلیت های تهران- نجف گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۱    
رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به زورگیری از زنان کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۱    
سفیر ایران در عراق گفت: از زائرین اربعین حسینی می خواهیم در ایام اربعین مدت اقامت خود در عراق را کوتاه کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در خصوص ترفند جدید کلاهبرداران سایبری برای کلاهبرداری از شهروندان در آستانه اربعین حسینی هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۷    
ششمین طرح جهادی پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۳    
طبق نظرسنجی شبکه ورزش، 92 درصد مردم از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون ناراضی بودند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۹    
روسای اتاق های بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون ایران در نامه ای مشترک به رئیس جمهوری از او خواسته اند که شرایط را به نفع بخش خصوصی تغییر دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه امروز (شنبه) با اشاره به بازی هایی که از مدت ها است علیه مسلمانان در جهان در پیش گرفته می شود، گفت که عراق به دلیل همین بازی ها بار دیگر در آستانه فروپاشی قرار دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۳    
وزیر کشور عراق ریاست نشست امنیتی عالیرتبه ای برای بررسی تامین امنیت جهت احیای مراسم اربعین حسینی را برعهده گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۳    
پیکر عباس معروفی پنجم مهرماه سال جاری در برلین به خاک سپرده می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات خدمات این سازمان بیمه گر به بیمه شدگان درحوزه های مختلف را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۰    
پایش بازار مهمترین تحولات این هفته را باید به جدی شدن ابعاد بحران انرژی در کشورهای اروپایی و زمزمه های بلندمدت شدن آثار تورمی جنگ روسیه-اوکراین، سخنرانی جروم پاول و قوت گرفتن افزایش 0.5 تا 0 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور تزریق دز یادآور و کنترل مبادی ورودی کشور را 2 موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریورماه اعلام کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۰    
سرلشکر حسین سلامی در پیامی با قدردانی از خدمت رسانی شکوهمند قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به مردم خوزستان در تکمیل و اجرای ابر طرح آبرسانی غدیر تاکید کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۰    
2 ورودی جدید به ورودی ایستگاه های خط 6 متروی تهران اضافه خواهد شد؛ ورودی های دوم ایستگاه های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۳    
سردارحاج حمید تقوی فر در ابتدای ورود به سپاه حوزه کاریش عراق بوده و تسلط کامل به زبان عربی حتی به لهجه های مختلف شهرهای عراق داشت و به مسائل سیاسی و اقتصادی عراق آگاه و از برنامه تشکیل گروهک تکفیری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۳    
رییس سازمان محیط زیست ضمن تاکید بر ضرورت احیای دریاچه ارومیه به تالاب هامون اشاره کرد و گفت: سازمان محیط زیست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۳    
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی ضمن تشریح آخرین وضعیت خودروهای موجود در انبار این سازمان از تعیین تکلیف دستگاه های ماینر از مهرماه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۳    
دادستان کل کشور در بخشنامه ای به روسای دادگستری و دادستان ها اعلام کرد که به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت مرخصی داده نشود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۰    
شرکت کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) صبح امروز شنبه 12 شهریورماه با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۰    
خلبان ایرانی هواپیمای توقیف شده در آرژانتین با تاکید بر اینکه "او و سایر خدمه این پرواز هیچ اشتباه و جرمی مرتکب نشده اند" از دولت و دستگاه قضایی آرژانتین خواست تا هرچه زودتر شرایط بازگشت آنها به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۸    
سفیر آمریکا در ایالات متحده گفت که واشنگتن به طور غیرقانونی مذاکرات مربوط به پیمان جدید کاهش سلاح های استراتژیک با روسیه را با از سرگیری فعالیت های بازرسی پیوند می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۳    
تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط یکی از مهم ترین نوع تسهیلات بانکی است که به دلیل اهمیت آن دولت تکالیفی را برای بانک ها مشخص کرده و بانک صادرات ایران موفق شده سهم 12 درصدی از کل تسهیلات ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۳    
وکیل خانه سینما با تشریح جزییاتی از انتخابات هیأت مدیره خانه سینما بیان کرد، مجمع عمومی به الحاق چهار صنف جدیدِ دارای شناسه رأی مثبت داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۷    
یک تراکتور در یکی از جاده های روسیه قصد عبور از تقاطعی را داشت که با برخورد تریلی به دو نیم تقسیم شد. البته بخت با راننده یار بود و او از این حادثه جان سالم به در برد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۷    
اینجا، در نمایشگاه ایران نوشت، شور و حال رفتن به مدرسه یک ماه زودتر آغاز شده؛ بچه ها دست مادر و پدرهایشان را گرفته اند و تا کاراکترهای کارتونی مورد علاقه شان را می بینند دست رویش می گذارند و می ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۳    
سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت به زائران اربعین حسینی توصیه کرد برای داشتن سفری توام با سلامتی، دوره واکسیناسیون کرونا خود را تکمیل کنید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار شرکت کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) فرمودند: جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت اژدهای هفت سر استکبار را عقب راند و پیشرفت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۹    
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: در بسته تحول قوانین اقتصادی‬⁩ تصویب قانون بانکداری از مهمترین اقدامات ضروری بود که پس از برگزاری جلسات متعدد در مجلس نهایی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۹    
حضور زائران اربعین حسینی از سراسر کشور هر روز در مرز مهران افزایش می یابد. طبق آمارها روزانه بیش از 30 هزار نفر از مرز مهران در حال تردد به عتبات عالیات هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور تأکید کرد: میراث فرهنگی می تواند بستر ترویج انقلاب باشد به شرط اینکه به موازات حفاظت از میراث فرهنگی به رونق ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۱    
مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با تاکید بر اینکه واشنگتن نباید تاریخ را تکرار کند خاطرنشان کرد که اگر آمریکا صادق باشد طی 2 الی 3 روز به توافق می رسیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۱    
شهردار تهران با بیان اینکه امروز هیچ بن بستی در کشور نداریم گفت: اگر مشکلی هم هست به دست مسئولان حل می شود.
  • ۱