پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 شهریور 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 30 مهر 1401 الف 30 آبان 1401 الف 1 شهریور 1401 الف 2 شهریور 1401 الف 3 شهریور 1401 الف 4 شهریور 1401 الف 5 شهریور 1401 الف 6 شهریور 1401 الف 7 شهریور 1401 الف 8 شهریور 1401 الف 9 شهریور 1401 الف 10 شهریور 1401 الف 11 شهریور 1401 الف 12 شهریور 1401 الف 13 شهریور 1401 الف 14 شهریور 1401 الف 15 شهریور 1401 الف 16 شهریور 1401 الف 17 شهریور 1401 الف 18 شهریور 1401 الف 19 شهریور 1401 الف 20 شهریور 1401 الف 21 شهریور 1401 الف 22 شهریور 1401 الف 23 شهریور 1401 الف 24 شهریور 1401 الف 25 شهریور 1401 الف 26 شهریور 1401 الف 27 شهریور 1401 الف 28 شهریور 1401 الف 29 شهریور 1401 الف 30 شهریور 1401 الف 31 شهریور 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۰:۰۵    
کاهش تنها یکی از ترکیبات ضروری در بدن، می تواند منجر به بیماری های جسمی و روحی شود. بنابراین اگر احساس می کنید کارایی سابق را ندارید یا به سرعت خسته و مضطرب می شوید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۰۵:۱۹    
رئیس جمهور مصر در اولین سفر رسمی خود به دعوت تمیم بن حمد آل ثانی - امیر قطر و برای نخستین بار وارد دوحه شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۰۳:۵۱    
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت یادآور شد: برخی داروخانه ها فروش اینترنتی دارو دارند، این کار تخلف است. درحال حاضر فروش اینترنتی دارو مجوز نداشته و تخلف است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۲۰:۰۲    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با ادی راما نخست وزیر آلبانی گفتگو و از اتهامات و ادعاهای بی پایه و اساس ضد ایرانی حمایت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۴    
هر فصلی با خودش تغییراتی به همراه دارد که نه تنها روی سبک زندگی مان بلکه روی پوشاک، استایل موها و حتی لوازم آرایشی یا محصولات مراقبت از پوست و مویی که استفاده می کنیم، تأثیرگذار است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۴    
آیت الله سیدجواد علوی بروجردی از اساتید مطرح حوزه علمیه قم در راهپیمایی زیارت اربعین از زائرین پذیرایی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۰    
روزنامه جوان نوشت: سید حسن خمینی که در زمان فوت شیخ یوسف صانعی، درگذشت او را به امام زمان (عج) تسلیت گفته بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۸:۵۳    
21 شهریور ماه به عنوان روز ملی سینما شناخته می شود. به همین مناسبت نگاهی به پرفروش ترین فیلم های ایرانی بر اساس سال اکران می اندازیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۸:۳۲    
ویدیویی از سقوط جنگنده سوخوی 25 روسی در فرودگاه نظامی کریمه لحظاتی پس از پرواز را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۸    
تصاویری از گونه ارزشمند پلنگ ایرانی، توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست کازرون ثبت و منتشر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۳:۴۹    
شکلات تلخ سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است که به جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۰۳:۰۳    
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه دوشنبه به مناسبت روز ملی سینما همراه با خانواده خود و در کنار مردم به تماشای انیمیشن پسر دلفینی در پردیس سینمایی آزادی نشست.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۴۷    
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: به زائران توصیه می شود که هر چه سریعتر سفر خود را به پایان برسانند تا با تراکم جمعیت در روزهای پایانی رو به رو نشویم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۱    
نماینده وزن 97 کیلوگرم با شکست حریف عنوان دار خود از ترکیه به مدال برنز جهان رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۱۸    
یک شبکه خبری آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که واشنگتن نگران است که بحران انرژی به شکاف در کشورهای اروپایی منجر شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۵    
کمیته هماهنگی شیعیان موسوم چارچوب هماهنگی گفت که گفت وگو با همه طرفها ادامه خواهد داشت تا نهادها فعالیت خود را از سر بگیرند و دولتی با اختیارات کامل تشکیل شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۶    
دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی در یاداشتی نوشت؛ میزبان اعضای هیأت مدیره جامعه تورگردانان بودم. جمعی از افراد حرفه ای، کار بلد و عاشق ملک و ملت. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۴    
در گفتگوی وبیناری حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و خانم نانایا ماهوتا وزیر امور خارجه نیوزیلند تحولات مناسبات دوجانبه و منطقه ای مورد تبادل نظر قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۴    
محمدرضا صبوری به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا و جایگزین حمید بیات شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به برنامه دولت در سند تحول، گفت: هدف ما در رویکرد جدید این است افرادی که فرار مالیاتی دارند به حلقه های مالیات دهندگان اضافه شوند و با این روش به طور طبیعی فشار ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۹    
با تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی فر، رییس مرکز ملی فوتبال از سمت خود برکنار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۲۳    
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که دخالت آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات را پیچیده و وحدت ملی را تهدید می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۹    
نماینده وزن 63 کیلوگرم در دیدار رده بندی قهرمانی جهان برابر حریف نه چندان مطرح خود از چین شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم به آلمان برای ساخت سامانه دفاع موشکی خود کمک خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر لاف زنی های خود علیه ایران را در سایه مذاکرات جاری درباره رفع تحریم ها و احتمال دستیابی به یک توافق تکرار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۴    
رییس سازمان صدا و سیما با صدور حکمی محمدرضا قدمی را به سمت مدیر دفتر رییس سازمان صدا و سیما منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۴    
نماینده وزن 130 کیلوگرم ایران با برتری مقابل حریفی از لیتوانی، دومین و آخرین فینالیست ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان نام گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۴    
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تشکیل شورای سالم سازی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام خبر داده و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۲    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اولین نوبت وام ضروری 15میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مربوط به ثبت نام کنندگان اردیبهشت 1401 عصر امروز (دوشنبه) واریز شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۴    
صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که توافق با ایران قطعا در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۳۴    
مطابق مشوق های بانک مرکزی، سقف انتقال وجه روزانه برای دارندگان حساب های تجاری به صورت غیرحضوری از 100 میلیون تومان به 500 میلیون تومان افزایش یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۱    
پایگاه خبری شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی از افتضاحی دیگر در دستگاه دیپلماسی این رژیم خبر داد و نوشت که رژیم اسرائیل در حال تحقیق در مورد هدایای گرانقیمتی است که رهبر یک کشور عربی سازشکار با این ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور در احکامی، اعضای حقیقی شورای عالی جوانان را به مدت سه سال منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۵    
رشد اقتصادی کشور در فصل بهار سال 1401 با احتساب نفت به 3.8 درصد و بدون احتساب نفت به 4.3 درصد رسیده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۶    
دادستان کل کشور در جلسه شورای عالی قضائی اعلام کرد؛ گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه از سوی مجلس به دستگاه قضائی ارسال نشده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۵۲    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ضرورت دارد بخش خصوصی در موضوعات مالیاتی کمک دولت باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۷    
انتشار خبر درخواست وزارت ارشاد برای بررسی طرح واگذاری کتابخانه های کانون پرورش فکری به نهاد کتابخانه های عمومی با انتقاد برخی نویسندگان حوزه کودک و نوجوان همراه شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام توئیتری خود به مناسبت روز ملی سینما نوشت: سینما به عنوان هنر روایتگر می تواند با به تصویر کشیدن روایت های اصیل ایرانی، دنیا را مبهوت زیبایی های کشور کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۲    
رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد هر چه سریع تر برنامه هفتم توسعه را متناسب با سیاست های کلی این برنامه که امروز از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۴    
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نتایج یک کار پژوهشی سازمان بازرسی و شناسایی دستگاه هایی که بیشترین سوءجریان را داشته اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی با اولاف شولز، صدراعظم آلمان در برلین گفت: ما از سال آینده قادر خواهیم بود به اروپا گاز صادر کنیم .
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس جمهور روسیه با اعلام اینکه جنگ اقتصادی علیه روسیه با شکست مواجه شد، تصریح کرد انتظار می رود تورم در این کشور تا پایان سال جاری به 12 درصد برسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه آغازین خود در نشست شورای حکام آژانس، مدعی شد که فعالیت راستی آزمایی و نظارت آژانس بر تعهدات هسته ای ایران تحت برجام[توافق هسته ای] ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۳    
منابع آگاه از مذاکرات بین طالبان افغانستان و آمریکا می گویند که واشنگتن در حال کار بر روی طرحی برای واریز 3 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۸    
دانشمندان تلاش می کنند با خفه کردن سلول های سرطانی، بیماری سرطان را در عرض چهار ساعت شکست دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۹    
از سوی وزیر آموزش و پرورش بخشنامه 12 ماده ای ترویج اقامه نماز به مدیران کل و روسای شورای اقامه نماز آموزش و پرورش ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که بیانیه تروئیکای اروپا خواسته اسرائیلی هاست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۰    
افزایش بی سابقه قیمت ها در تهران بسیاری از خانواده ها را شوکه کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۲    
وزیر بهداشت کشورمان صبح امروز در تماس تلفنی با هانی العقابی، وزیر بهداشت عراق پیرامون همکاری دو کشور در ارائه خدمات کیفی سلامت به زائران اباعبدالله الحسین( ع) گفت وگو و تبادل نظر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۲    
زائران حسینی امسال هم می توانند از خدمات متنوع بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در مرز مهران بهره مند شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۴    
امین میرزازاده در سومین مبارزه خود در وزن 130 کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برتری مقابل حریف گرجستانی به نیمه نهایی رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۴    
حمیدرضا شاه آبادی در نوشتاری با انتقاد از طرح واگذاری کتاب خانه های کانون پرورش فکری می گوید: به جای تعطیلی و ادغام کانون می بایست دست آن را بگیریم و یاری اش کنیم تا خودش را دوباره بسازد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۶    
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر پیشرفت در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و اراضی اشغالی، وزیر خارجه لبنان در سخنانی توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم اعدام برای زورگیر مسلح بزرگراه نیایش خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره تعداد پمپ های مورد نیاز برای موتورهای آتش نشانی و تجهیزات انبارها توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۵    
نشان استاندارد ایران که پیش تر توسط مرتضی ممیز طرحی شده بود و سادگی و ظرافت آن زبانزد اساتید در دانشگاه ها بود، چندی پیش تغییر شکل داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۲    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح مهمترین پرونده های پلیس پیشگیری از دستگیری دزدان گوشی همراه در بیمارستان و دستگیری پلیس های قلابی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۹    
اغلب افراد ممکن است آنفلوانزا را به عنوان یک بیماری خطرناک نشناسند و آن را با علائم سردرد، آبریزش بینی، سرفه و درد عضلانی، با سرماخوردگی شدید اشتباه بگیرند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۰    
مشترکان پس از نصب انشعاب فاضلاب با افزایش هزینه قبوض آب خود مواجه می شوند؛ علت این مساله طبق گفته های رئیس گروه مطالعات اقتصادی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور براساس مصوبه سال 1394 است که در سال 1400 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یک شرور مسلح در تهران و کشف یک قبضه سلاح شکاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۱    
رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر گفت: در مرحله عقد قرارداد برای احداث 1400 مگاوات انرژی تجدید پذیر در 14 استان در 60 ساختگاه هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۱    
شاخص هم وزن با 542 واحد کاهش به 402 هزار و 482 واحد و شاخص قیمت با 324 واحد افت به 240 هزار و 744 واحد رسید. شاخص بازار اول، 487 واحد و شاخص بازار دوم، 6 هزار و 99 واحد کاهش را ثبت کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۳    
تصویری از قمه رعب آور زورگیران تهرانی پس از دستگیری و کشف و ضبط سلاح های آن ها را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۳    
مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده در مبارزه نخست خود در وزن های 60 و 130 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، حریفان خود را شکست دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۹    
به مناسبت روز سینما نماهنگ سینما؛ کلید پیشرفت کشور که بر اساس بیانات رهبر انقلاب درباره سینما است باز نشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۹    
مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده در مبارزه نخست خود در وزن های 60 و 130 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، حریفان خود را شکست دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۹    
آستان مقدس امیرالمومنین علیه السلام درگذشت زائر در این حرم را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۶    
اگر یک حساب بانکی بیش از 100 تراکنش واریز به حساب در ماه به ارزش 35 میلیون تومان داشته باشد، این تراکنش ها تجاری تلقی شده و مشمول پرداخت مالیات می شود. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۶    
سازمان توسعه تجارت در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارشی از رشد قابل توجه تبادلات تجاری کشورمان با روسیه در عرصه های مختلف از جمله صادرات محصولات کشاورزی و صنایع های تک و مثبت شدن تراز تجاری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: قضات و کارکنان در مجتمع ویژه سرقت تهران، علی رغم مشکلات موجود، با انگیزه و تلاش مضاعف در حال کار بر روی پرونده ها هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز از مرز و پایانه مرزی چذابه به عنوان یکی از مرزهای تردد زائران اربعین بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۵    
موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری با اشاره به حادثه حمله به جنگل بانان در حوزه شهرستان چمستان نور گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۸    
هرساله زائران بسیاری در ایام اربعین حسینی از مرز شلمچه با پای پیاده به سمت کربلای معلی حرکت می کنند. این عشق زوار به امام حسین (ع) و کربلا باعث می شود تا در این مسیر هیچ چیز مانع حرکت آن ها نشود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۸    
کارلوس کی روش برای تقویت کادرفنی خود نام علیرضا منصوریان را به جای جواد نکونام به تیم ملی داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۵    
چرا از فولاد در صنعت خودرو استفاده می شود؟ آیا تا به حال به این سوال فکر کرده اید؟ فولاد بسیار سخت و محکم است و نسبت استحکام به وزن بسیار بالایی دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۵    
سرعت این طوفان به 177 کیلومتر در ساعت با تندبادهایی تا 216 کیلومتر در ساعت می رسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۵    
یک مسئول عالی رتبه ایرانی در گفت وگو با یک شبکه عربی ضمن انتقاد از بیانیه تروئیکای اروپا درخصوص مذاکرات هسته ای تاکید کرد که اگر موضع آمریکا واقع بینانه باشد طی چند روز می توانیم به یک توافق حقیقی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۵    
هر تصوری که از مراسم تدفین درگذشتگان دارید را دور بریزید، خاکسپاری ملکه چیز دیگری است؛ تاحدی که ممکن است جو بایدن را در حالی ببینیم که برای رفتن به مراسم تدفین ملکه، به دنبال اتوبوس می گردد!
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۵    
اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به وزش باد ، تندباد و گرد و غبار از روز پنجشنبه هفته جاری برای زایران اربعین حسینی در مناطق مرزی چذابه و شلمچه هشدار سطح زرد صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۱    
سیدعلی کاشفی خوانساری با انتقاد از درخواست واگذاری کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هشدار داده این اتفاق به معنای تعطیلی کانون است زیرا با جدا شدن کتابخانه ها برخلاف تصور حجم بزرگی از ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۹    
وبگاه آژانس بین المللی انرژی اتمی با اعلام جزئیاتی از برگزاری جلسه شورای حکام و کنفرانس خبری مدیرکل آژانس پس از نشست امروز خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پهپاد آرش2 پهپاد نقطه زن است، گفت: ما پهپاد آرش 2 را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۴    
در حالی حدود چهار سال از تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان می گذرد که براساس ماده 10 آن باید صندوق حمایت از فرصت های شغلی معلولان ایجاد و اساسنامه آن سه ماه پس از ابلاغ این قانون تهیه و جهت تصویب به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور چهارشنبه در راس هیئتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان به ازبکستان سفر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۰    
درحال حاضر 80 درصد حقوق و دریافتی کارگران صرف هزینه های مسکن و اجاره بها می شود. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته به منظور حل مشکل مسکن کارگران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷    
رمان قرار ما این نبود اثر داستانی جذابی با شخصیت پردازی مناسب است که به آسانی حس همذات پنداری را در خواننده برمی انگیزد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷    
فدراسیون فوتبال ایران در پایان مهلت شش روزه فیفا، دفاعیات خود در پرونده بازی ایران و لبنان را ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷    
رییس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر لزوم تعویض شناسنامه های قدیمی برای جلوگیری از بروز مشکل در دریافت خدمات، از صدور 14 هزار شناسنامه برای کودکان اتباع مادران ایرانی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۹    
ویدئویی از وضعیت ترافیک در جاده های ایلام همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۹    
مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با صدور بخشنامه ای؛ زمان بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان جامانده، فوتی های شاغل و بازنشسته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۵    
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که مایلند همیشه بدن خوش بویی داشته باشند، لازم است با خرید عطر و ادکلن مناسب بدنتان این مهم را برای خودتان فراهم نمایید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۵    
قرعه کشی سومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ساعت 14 امروز انجام می شود و بیش از 6 میلیون نفر که طرح جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده شامل حالشان نمی شود برای 18 هزار خودرو با هم رقابت می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۱    
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: توافق یک مسیر دوطرفه است، انتظار این بود که طرف های مقابل نیز همانند ایران سازنده عمل کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۰    
جلسه نقد و بررسی کتاب رومی روم در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد. در این جلسه که به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار شد، حسین زحمتکش زنجانی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۴    
مربی جدید تیم ملی به همراه دستیارانش 5 میلیارد تومان هر ماه دستمزد خواهد گرفت و در صورت صعود هم یک و نیم میلیون دلار پاداش، نمی شود شفاف سازی نکرد اما از مردم انتظار حمایت داشت!
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، سیاست های کلی برنامه هفتم را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام و با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی سپاه با تاکید بر ضرورت همکاری همه جانبه زائرین اربعین حسینی با نیروهای امنیتی، انتظامی و خدمت رسان گفت : خدمت رسانی به زائران اربعین تا بازگشت کامل آنان به کشور ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۵    
کاخ کرملین از گفت وگوی تلفنی روز یکشنبه رؤسای جمهور روسیه و فرانسه درباره اوکراین خبر داد.
  • ۱