سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 14 آذر 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 آذر 1398 خبرگزاری آنا 2 آذر 1398 خبرگزاری آنا 3 آذر 1398 خبرگزاری آنا 4 آذر 1398 خبرگزاری آنا 5 آذر 1398 خبرگزاری آنا 6 آذر 1398 خبرگزاری آنا 7 آذر 1398 خبرگزاری آنا 8 آذر 1398 خبرگزاری آنا 9 آذر 1398 خبرگزاری آنا 10 آذر 1398 خبرگزاری آنا 11 آذر 1398 خبرگزاری آنا 12 آذر 1398 خبرگزاری آنا 13 آذر 1398 خبرگزاری آنا 14 آذر 1398 خبرگزاری آنا 15 آذر 1398 خبرگزاری آنا 16 آذر 1398 خبرگزاری آنا 17 آذر 1398 خبرگزاری آنا 18 آذر 1398 خبرگزاری آنا 19 آذر 1398 خبرگزاری آنا 20 آذر 1398 خبرگزاری آنا 21 آذر 1398 خبرگزاری آنا 22 آذر 1398 خبرگزاری آنا 23 آذر 1398 خبرگزاری آنا 24 آذر 1398 خبرگزاری آنا 25 آذر 1398 خبرگزاری آنا 26 آذر 1398 خبرگزاری آنا 27 آذر 1398 خبرگزاری آنا 28 آذر 1398 خبرگزاری آنا 29 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۳    
تهران روزهای عجیب و غریبی را را پشت سر می گزارد. سه رویداد ناخوشایند، یعنی آلودگی ، آنفلوانزا و بوی مرموز، رنگ و بوی پاییزی تهران را به تلخی کشانده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
نخستین سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیروهای مسلح با حضور " سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح " و " امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح " در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۶    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای از هنرمندان دغدغه مند خواست که از حصار امن مالی که برایشان فراهم شده خارج شده و برای عملی کردن دغدغه شان و سعی در رفع مشکلات معیشتی مردم دست به ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۵    
استاد سیاستگذاری علم و فناوری داشنگاه تربیت مدرس معتقد است که نقشه جامع علمی کشور، پراید علوم انسانی ماست که جواب نیازهای ما را نمی دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۷    
معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: واکسن آنفلوآنزا فقط برای گروه های آسیب پذیر و مبتلا به بیماری های مزمن و زمینه ای توصیه می شود و این در حالی است که این واکسن تا 42 درصد موارد مؤثر است و در 58 درصد ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۹    
دبیرخانه اوپک پیش بینی کرده است که عرضه نفت در سال 2020 روزانه 2 میلیون و 170 هزار بشکه خواهد بود در مقابل تقاضا نفت حدود یک میلیون و 80 هزار بشکه پیش بینی شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا به اجرایی شدن روند استیضاح خود واکنش نشان داد. او در صفحه توییتر خود دموکرات های مجلس نمایندگان را متهم کرد که به دنبال هر دستاویزی، از جمله دو مکالمۀ بیهوده تلفنی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۸    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: در سال، 56 میلیارد دلار خاک کشور را از دست می دهیم اما همچنان ارزش واقعی آن را هنوز در نیافته و توجه چندانی به آن نداریم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۲    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ادعای بی بی سی مبنی بر دستگیری تعدادی بسیجی در اغتشاشات را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۲    
آنفلوآنزا بیماری است که از طریق ویروس های این بیماری ایجاد می شود و می تواند به بروز علائمی، چون سرفه، گلودرد و تب در فرد مبتلا منجر شود؛ همچنین ممکن است آبریزش بینی، احساس خستگی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۳    
به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک مرد کشته و 2 نفر مصدوم شدند. پیگیری ها حاکی از آن است که حادثه در پی بروز اختلافات شخصی به وقوع پیوسته است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۱    
مشاور معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی درباره جزئیات بیمه کارگران ساختمانی توضیحاتی داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارتباطات اصلی این دانشگاه بر پایه فرصت های منطقه ای است؛ بنابراین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید از فرصت های منطقه ای خود استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
انجمن علمی - دانشجویی دانشگاه علامه، مستند میدان جوانان سابق را اکران و نقد می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز شنبه برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: دهه شصتی ها حتماً برای ما فرصت هستند. اما نتوانستیم از ظرفیت آن ها استفاده کنیم و وقت کشور را تلف کردیم و به جای این که به آن ها اعتماد کنیم دست تمنا به سمت دشمن دراز کردیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۹    
مسئول والیبال دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قرار بر این است که برترین های این دوره به باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده تا با تشکیل تیم جدید بتوانند در مسابقاتی که از طرف فدراسیون ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۹    
مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به مناسبت 16 آذر و گرامی داشت شهدای دانشجو با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی ساری به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: پذیرای ایده هایی هستیم که بتواند مسائل، معضلات و مشکلات کشور را حل کند و به سمت دانشجویان دست یاری دراز می کنیم ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از مکان های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و روند برگزاری مسابقات والیبال دانشجویان خواهر دیدن کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۹    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد بعد از 9 سال ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 7 هزار و 421 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه گفت: وقتی به سخنرانی های نشست ناتو توجه می کنیم، متوجه می شویم که همه بر مقابله با تروریسم تأکید می کنند اما هیچ اقدام عملی صورت نمی گیرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۸    
مسابقات دو و میدانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۹    
در هفته سیزدهم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان برابر نساجی به تساوی رضایت داد و صدر جدول رده بندی لیگ برتر را به تیم استقلال تهران واگذار کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۷    
مرکز مشاوره امین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با حضور رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور و استان اصفهان و جمعی از اساتید و دانشجویان گشایش یافت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۶    
رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور در جمع اعضای هیئت علمی و دانشجویان رشته های روان شناسی و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای کمک به سازمان مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن پیشنهاد دادیم در طرح مسکن روستایی به جای 200 هزار واحد، 500 هزار واحد روستایی در کشور ساخته شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۷    
رئیس پلیس مترو پایتخت از خودکشی دو دختر در ایستگاه متروی شهر ری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۸    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار توئیتی، به نامه اتهام آمیز تروئیکای اروپایی به سازمان ملل در مورد ایران واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز به صورت سرزده از واحد زرقان بازدید و با دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر گفت: بارها شاهد در هم آمیختن خون پاک شهیدان سنی و شیعه، بلوچ و فارس بوده ایم که این نشان از عمق دشمنی و کینه توزی دشمنان با اسلام و نظام اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۸    
دیدار استقلال مقابل تیم شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۸    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: دانشجویان در آن زمان با تفکری روشن بینانه توانستند حادثه ای را در تاریخ خلق کنند که هنوز قلعه افتخارات ایران اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر گفت: توسعه و رشد فناوری دانش بنیان مورد نیاز صنایع از اهداف برجسته دانشگاه آزاد اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۸    
نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و پیشرفت کشور با اتکا به منابع داخلی محقق خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۷    
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف 426 کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری 2 متهم در شهرستان بجستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه کسب مهارت آموزی را برای دانشجویان لازم دانست تا پس از فارغ التحصیلی دغدغه کسب وکار نداشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۶    
ترکیب تیم پرسپولیس از سوی کالدرون برای بازی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۷    
هفته سوم لیگ برتر تیراندازی مردان برگزار و در بخش تیمی تپانچه بادی، تیم های نزاجا، مقاومت و ساچمه بیژن موفق به برتری شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش عالی باید با استفاده از آموزه های قرآن کریم و در کنار بقیه الگوهای تربیتی، آموزش را به یک آموزش تربیت محور تبدیل کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۵    
استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد که تا پایان امروز (14 آذرماه) اینترنت در تمامی مناطق این استان متصل خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۶    
تیم بسکتبال پسران خوزستان در رقابت های قهرمانی بسکتبال سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی در مقابل تیم قزوین به مقام نخست رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۶    
مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور مسئولان معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۶    
457 نفر از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه بر اثر برق گرفتگی در کشور جان خود را از دست دادند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۷    
قانون جدید دولت فرانسه درباره بازنشستگان باعث افزایش ناآرامی ها و اعتراضات مردمی در این کشور شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۷    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: زیرگذر گیشا تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۵    
قسمت پنجم از فصل دوم برنامه تلویزیونی نقد سینما روز جمعه 15 آذرماه و با حضور رضا درستکار، شاهین شجره کهن، امیررضا مافی و آرش خوشخو، روی آنتن خواهد رفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۶    
به مناسب سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) ، گزیده ای از ماموریت های ساختار سری حکومتی که در زمان امام عسکری (ع) و تحت رهبری و درایت ایشان اداره می شد را بیان می کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۶    
معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از تشکیل فرا صندوق سرمایه گذاری با اعتبار 650 میلیارد تومانی، حمایت از طرح ها، ایده ها و اختراعات علمی دانشجویان و دانشگاهیان است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۶    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس، گفت: امروز هم باید برای تشکیل مجلسی از آدم های صالح، دغدغه داشته باشیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه خوشبختانه امروز دانشگاه های ما از آموزش محور و پژوهش محور به مهارت محور تبدیل شده اند، گفت: دانشگاه ها امروز به دنبال کارآفرینی بوده و فناورمحور هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره پیشرفت 15 درصدی پروژه بیمارستان پیشوا گفت: هفته آینده موارد این پروژه تعیین تکلیف می شود و استارت کار خواهد خورد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۴    
در شب زیارتی حضرت سیدالشهداء(ع)، 10قطعه عکس با کیفیت از بین الحرمین، حرم مطهر امام حسین(ع) و حرم مطهر حضرت عباس(ع) را مشاهده می کنید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۴    
استاد مدعو و یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیک شهر بر اثر ابتلا به ویروس آنفلوانزا جان خود را از دست دادند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۴    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با شهر خودرو مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۴    
مراسم اختتامیه سی وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۵    
سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی از کشف حدود 3 میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۴    
وزیر دفاع آمریکا از اتمام روند خروج نیروهای آمریکایی از شمال شرقی سوریه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۴    
مرکز اطلاع رسانی ناجا با تکذیب ورود دو فرد مسلح به استادیوم آزادی همزمان با دیدار فوتبال استقلال و شهر خودرو، گفت: هیچ گونه تیراندازی در استادیوم آزادی صورت نگرفته است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۵    
موسسه های خیریه جعلی با اعلام کمک به خانواده های نیازمند و بی سرپرست و با سوء استفاده از عواطف انسانی حساب بانکی مردم را خالی می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳    
سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز در حال برگزاری است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۴    
وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه از ناکام ماندن پروژه انفجار، آتش سوزی و کشته سازی در خوابگاه دانشجویی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۵    
نفرات برگزیده بخش شفاهی سی وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی دولت دهم در پنجمین روز جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۵    
معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی عوامل متعددی دخیل بودند که یکی از آنها دانشجویان همیشه بیدار ایران بودند که توانستند با جنبش خود ضربه بزرگی به رژیم فاسد پهلوی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فدراسیون والیبال ایران تصمیم بسیار خوب و درستی اتخاذ کرد که لیگ را برای آمادگی بیشتر تیم ملی و بازیکنان برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک تعطیل کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۴    
تیم های استان مرکزی، البرز و خراسان شمالی در مسابقات والیبال کشوری دسته یک دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی به برتری رسیدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۲    
بازیگر سینما و تلویزیون به یکی از کاربران فضای مجازی در خصوص بیانیه صدای آبان 98 پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۳    
نوزدهمین قسمت از برنامه شب معماری با موضوع ضرورت احیا و مرمت بناهای تاریخی چهارشنبه 13 آذر ماه روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۳    
از فدراسیون فوتبال که در روز ورود ویلموتس نشست خبری پر سر و صدایی برگزار کرد، انتظار می رود حالا هم شفاف باشد و درباره چند ابهام بزرگ درباره نیمکت تیم ملی پاسخ بدهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۳    
فرمانده تیپ 65 نوهد ارتش اعلام کرد که سربازان ارتش برای دفاع از کشور آمادگی کامل دارند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۴    
فرمانده قرارگاه شمالی گشت انتظامی یگان امداد از دستگیری سارق زورگیر محله شمیران نو خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
تیم پرسپولیس عصر امروز از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان می رود و سرمربی تیم در تلاش است تا به طلسم 9 ساله سرخ پوشان در این ورزشگاه پایان دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
فرمانده گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد از کشف پارچه های قاچاق در جنوب تهران با ارزش 600 میلیون ریال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
عضو هیئت مدیره انجمن پیشگامان صنایع استان مرکزی گفت: در کمیسیون ارتباط صنعت با دانشگاه تلاش می کنیم که هر ترم 400 دانشجو برای کارآموزی وارده کارخانه ها اراک شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
ایرج عبدی بعد از ثبت نام در انتخابات مجلس گفت که نه کلید آقای روحانی کار می کند و نه آقای رسایی، من با ریموت آمدم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۳    
اولین اطلاعیه مهم هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۳    
به دلیل این بی احترامی ها، دیگر در هیچ سریال تلویزیونی ایفای نقش نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۴    
تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم هند رفت و به پیروزی دست یافت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۴    
داماد حسن روحانی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو صبح امروز در فرمانداری تبریز حضور یافت و ثبت نام کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۴    
پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز در وزارت کشور و فرمانداری های سراسر کشور ادامه یافت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از برخورد یک دستگاه کامیون با پل عابرپیاده در مشهد خبر داد و گفت: در پی این حادثه 7 نفر مجروح شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۲    
وجود ذی جود یازدهمین امام و حجت خدا در بیانی شیوا توصیه ها و سفارش هایی به شیعیان فرموده اند که در این مطلب آن را از نظر می گذرانید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه باید محیط پرورش و رشد باشد، گفت: ما دانشگاهیان هر روز باید رسالت خود را مرور کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
پیشرفت تکنولوژی به حدی رسیده است که محققان با یک سیستم هوش مصنوعی مصاحبه کرده و نظر آن را درباره اتفاقات سال میلادی پیش رو پرسیده اند. در این مطلب مصاحبه با یک سیستم هوش مصنوعی را بخوانید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
سازمان جمعیت هلال احمر با تأکید بر استمرار خدمت رسانی انسان دوستانه توسط بدنه مطهر جمعیت در سراسر کشور، از تشکیل جلسه فوق العاده این شورا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: تمسک به قرآن و عترت راه نجات جامعه از آتش افروزی دشمنان نسبت به باورهای مردم است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل موفقیت کشور در عرصه سیاسی را مرهون پشتوانه علمی ایران دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس بلژیکی در شرایطی به بن بست رسیده است که مسئولان فدراسیون معتقدند او شرایط جدید کارفرما را نپذیرفته و البته که سرمربی بلژیکی هم قرارداد خود را فسخ کرده و حالا به دنبال ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
اسلیپا اپلیکیشنی کاربردی است که مجموعه ای از صوت های آرام بخش پخش می کند تا کاربر راحت تر و سریع تر به خواب برود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موثرترین و کم هزینه ترین امر فرهنگی، اموری است که معطوف به قرآن و عترت است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۴    
قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: قصه گویی از شیوه های کاربردی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است که در هر قصه نکته اخلاقی و عرفانی وجود دارد که باید همگی از آن استفاده کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۱    
نماینده معلوم الحال لیست امید که دروغ پراکنی هایش دیگر برای افکارعمومی تازه گی ندارد در اظهار نظری جدید این بار با اتهام زنی به رهبری ، ایشان را در قضیه بنزین مسئول دانست .
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها نقش مؤثری در حل مشکلات و توسعه اقتصادی کشور دارد ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۲    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک گفت: مراکز فناوری و نوآوری و مرکز رشد در حال استقرار در این دانشگاه هستند و تاکنون حدود چهار شرکت نیز مستقر شده اند که امیدوارم تا پایان سال به 30 ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۲    
کلید به جا مانده از مردی که جسد وی در مشهد به آتش کشیده شده بود، قفل معمای این پرونده جنایی را گشود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه امروز با حضور در فرمانداری تهران برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۳    
رئیس قوه قضائیه در جریان سفر خود به استان اصفهان، به صورت سرزده از زندان مرکزی این استان بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در اکثر محورهای استان های گیلان و مازندران خبر داد.
  • ۱