شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 7 تیر 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 1 تیر 1399 خبرگزاری آنا 2 تیر 1399 خبرگزاری آنا 3 تیر 1399 خبرگزاری آنا 4 تیر 1399 خبرگزاری آنا 5 تیر 1399 خبرگزاری آنا 6 تیر 1399 خبرگزاری آنا 7 تیر 1399 خبرگزاری آنا 8 تیر 1399 خبرگزاری آنا 9 تیر 1399 خبرگزاری آنا 10 تیر 1399 خبرگزاری آنا 11 تیر 1399 خبرگزاری آنا 12 تیر 1399 خبرگزاری آنا 13 تیر 1399 خبرگزاری آنا 14 تیر 1399 خبرگزاری آنا 15 تیر 1399 خبرگزاری آنا 16 تیر 1399 خبرگزاری آنا 17 تیر 1399 خبرگزاری آنا 18 تیر 1399 خبرگزاری آنا 19 تیر 1399 خبرگزاری آنا 20 تیر 1399 خبرگزاری آنا 21 تیر 1399 خبرگزاری آنا 22 تیر 1399 خبرگزاری آنا 23 تیر 1399 خبرگزاری آنا 24 تیر 1399 خبرگزاری آنا 25 تیر 1399 خبرگزاری آنا 26 تیر 1399 خبرگزاری آنا 27 تیر 1399 خبرگزاری آنا 28 تیر 1399 خبرگزاری آنا 29 تیر 1399 خبرگزاری آنا 30 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۳    
بر اساس باور سازمان بهداشت جهانی بهترین راه تشخیص بیماری کرونا تست های مولکولی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۵    
رفتارهای دولت آمریکا در قبال اعتراضات ضد نژادپرستی طی هفته های گذشته نشان از سردرگمی آن ها در مواجهه با چنین پدیده هایی دارد که از یک سو با سیاست مشت آهنین ورود کرده و از سوی دیگر با نمایش هایی چون ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۳    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با پیکان مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۴    
شورای صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی نامه ای به وزیربهداشت، درمان و آموزش نسبت به هرگونه تصمیم جدید برای انتقال دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی به داخل کشور اعتراض خود را اعلام ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۷    
شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی تهران بزرگ در بیانیه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشکیل کمیسیون زنان و خانواده در مجلس تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۶    
قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان طی مراسمی مدال طلای خود را به مدافعان سلامت در خوزستان اهدا کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۶    
سید غلامرضا موسوی خبر داد؛ پیگیری های انجمن تهیه کنندگان مستقل نتیجه داد و ساخت سریال در اختیار تلویزیون قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۰۳    
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با سه فیلمنامه موافقت کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۹    
دیدم بزرگان قبیله دختر دو ساله را گرفته و با خود بردند. نوزاد و مادرش هر دو گریه می کردند، اما بزرگان قبیله قوی تر بودند و باید سنت را پاس می داشتند. آن ها نوزاد را در رودخانه غرق کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۱    
مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در سالروز بمباران سردشت از تمامی کشورها خواست به تعهدشان نسبت به ایجاد جهان عاری از سلاح های شیمیایی پایبند باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۹    
لورا پاسینی، خواننده ایتالیایی پیراهن شماره 25 میلان را از آدریانو گالیانی هدیه گرفت و چند سالی این شماره به تن هیچ بازیکن میلان نرفت ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۳    
اعضای تیم فوتبال بزرگسالان سایپا روز گذشته قبل از انجام مسابقه با استقلال تهران تست کرونا دادند که نتیجه آزمایش یکی از بازیکنان ملی پوش، مثبت اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اسحاق جهانگیری گفت:وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های اقتصادی موجود در حوزه فرهنگ و هنر خوب است که کارگروهی مشترک با دفتر معاون اول رئیس جمهور با عنوان کارگروه ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۱    
نایب رئیس مجلس گفت: سالخوردگی جمعیت ایران در سی سال آینده موجب توقف قطعی برخی از خدمات اجتماعی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۶    
بارسلونا در هفته سی و دوم رقابت های لالیگا در دیدار مقابل سلتاویگو در بالایدوس متوقف شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۶    
نخست وزیر انگلیس بار دیگر تاکید کرد که لندن آماده است تا بدون هرگونه توافق تجاری، اتحادیه اروپا را ترک کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۳    
نشست معاون اول رئیس جمهور عصر امروز با مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۳    
به مناسبت سالروز حمله شیمیایی به سردشت از سوی صدام در دوران جنگ تحمیلی وزارت امور خارجه توئیتی به زبان انگلیسی منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر حفظ سلامت روان جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا تصریح کرد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۱    
بایرن مونیخ با بردی پرگل هفته پایانی بوندس لیگا را پشت سر گذاشت و این در شرایطی بود که دورتموند شکست سنگینی را متحمل شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۱    
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از احداث یک واحد جدید پلی اتیلن با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن تا سال 1401 ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۷    
نخست وزیر عراق نشست اضطراری شورای امنیت ملی عراق، را عصر امروز درباره موضوع دستگیری شماری از نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۶    
یک رسانه لبنانی در گزارشی نوشت: واضح بود قدرت بازدارنده فلسطینیان در مقابل معامله قرن ، آمریکایی ها و اسرائیلی ها را مجبور کند به نقشه جایگزین روی آورند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۶    
وزیر دفاع آمریکا از اجرای گزینه های مدنظر خود در موضوع تخلیه بخشی از نیروهای تروریستی آمریکایی از خاک آلمان و انتقال آن ها به یکی از کشورهای اروپای شرقی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به خاطر شرایط کرونا دانشجویان می توانند ترم آینده را در محل دانشگاه سکونت خود بگذرانند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۵    
تیم پرسپولیس فردا قرار است ساعت 21 به مصاف تیم پیکان برود و باید دید یحیی گل محمدی از بین بیرانوند و رادوشویچ کدام بازیکن را برای دروازه انتخاب می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۵    
وزیر کشور با اشاره به ظرفیت مرز سومار و مرز خسروی در عرصه اقتصادی، از وزیر کشور عراق خواست، فعال سازی این دور مرز برای مبادله بار و کالاهای تجاری در دستور کار قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۵    
نفرات برگزیده مسابقه کتاب خوانی کتاب آفتاب ویژه بزرگداشت رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۴    
دبیرکل اوپک گفت: با خوش بینی و البته احتیاط می گویم که بدترین دوران به پایان رسیده است و با آغاز برداشت از ذخیره سازی ها، بهبود بازار در نیمه دوم امسال با سرعت تمام حاصل خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۳    
محمدحسن طالبیان گفت: 200 خانه مشاهیر در سطح کشور ثبت ملی شده و از آن ها حفاظت می شود، اما تعداد دیگری از خانه های مفاخر در دست ورثه قرار دارد و مردم باید برای حفاظت از آن ها مشارکت کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۵    
با توجه به خواسته هواداران پرشمار تراکتور، این باشگاه در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم حضور خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۳    
دولت در بحث سهام عدالت، حق ده ها میلیون ایرانی را تضییع کرده و امروز که هر برگه یک میلیونی سهام عدالت، بیش از 20 میلیون ارزش دارد و سرمایه قابل توجهی برای مردم است ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۴۴    
بر اثر انفجار بمب در یک خودروی در کابل 2 کارمند کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان جان خود را از دست دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۳    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اولویت اصلی ما این است که انتخابات سال آینده بر اساس قانون جدید برگزار شود و دولت هم اگر لایحه جدیدی ارائه کند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۳    
وزیر بهداشت گفت: کرونا امروز یک پاندمی است؛ با احتمال هم پوشانی و هم زمانی کرونا و آنفلوآنزا شاید پاییز سخت تر نسبت به بهار و تابستان را در پیش داشته باشیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از شرکت این دانشگاه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۳    
محسنی بندپی بر لزوم شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان تهران در جهت کاهش حوادث و تلفات جاده ای تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۲    
ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 5 برابر کردن سرمایه گذاری در حوزه شکل گیری استارت آپ های هوش مصنوعی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۲    
فیلم کوتاه تقاص با موضوع ترورهای دهه 60 به کارگردانی محسن امانی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی انجمن صنف تایر ایران علت آشفتگی در بازار لاستیک کشور را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۷    
هم زمان با افزایش پرواز بالگردها و جنگنده های چینی در خطوط مرزی با هند، ارتش هند سامانه های موشکی متحرک خود را در منطقه لاداخ شرقی مستقر کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۷    
پس از چیپ ارتباطی برای شبکه 5G و فناوری خودروی هوشمند HiCar، هوآوی دریافته است که چیپ Kirin پتانسیل ورود به بازار خودرو را هم دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ملی از آغاز طرح توسعه شبکه فروشگاهی کفش ملی خبر داد و گفت: کفش ملی هم اکنون با حدود 240 فروشگاه در تمامی استان ها، بزرگترین زنجیره فروشگاهی کفش کشور را در اختیار دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۶    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسات آینده کمیته انضباطی تصمیم گیری می کنیم که فرهاد مجیدی دفاعیه ارسال کند یا به صورت حضوری در کمیته انضباطی حاضر شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت گفت: این دانشگاه می تواند مشاوران امین و توانمند در اختیار دادگستری شهرستان قدس قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۸    
همزمان با سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یارانش از نخستین پوستر مستند بهشتی برای ملت رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۷    
مهندسان نوعی فناوری لیزر را طراحی کردند که به راحتی سطوح فلزی را تمیز و براق می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۵    
سریال تلویزیونی شاهرگ با فضای دهه شصتی خود از امشب روی آنتن می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۵    
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: برای حل مسائل و مشکلات شهر تهران اتصال به مراکز دانشگاهی ملی و یا بین المللی برای استفاده از دستاوردهای علمی در این حوزه در مرکز مطالعات و برنامه ریزی ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۵    
مطالعه جدید محققان نشان می دهد استفاده از اشعه فرابنفش Far-UVC می تواند 99.9 درصد ویروس کرونا را از بین ببرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۵    
پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در قالب طرح پیغام دوست هر روز یک آیه از قرآن کریم را به همراه ترجمه و توضیحی مختصر ارائه می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۳    
رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا قم گفت: در نهایت درمان بیماران در منزل دستور کار قرار گرفت و 70 نفر پزشک سازماندهی شدند به دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شدند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۴    
دوبلور نقش الک کینگ در سریال قصه های جزیره از این شخصیت و شرایط فعلی دوبله می گوید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۴    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: مصرف خودسرانه دگزامتازون می تواند کشنده باشد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
اعسار و عدم توانایی بدهکاران در پرداخت دیون و بدهی ها در این ایام که بسیاری از کسب وکارها به خاطر کرونا دچار تعطیلی و اختلال شده اند به موضوع روز پرونده های مالی تبدیل شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت صبح امروز از خبرگزاری آنا بازدید به عمل آورد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
همزمان با ایام دهه کرامت، نشست کارگروه اجتماعی و فضای مجازی آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی با هدف بررسی ظرفیت های این اعتاب در تولیدات رسانه ای در حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: بازشناسی اندیشه ها و شخصیت شهید بهشتی در دانشگاه ها به خصوص برای نسل جوان جزء ضرورت های حاضر نظام اسلامی و فضای فکری جامعه است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۶    
روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی، یادآور 63 هزار شهید، مجروح و جانباز در حملات غیر انسانی دشمن با سلاح های شیمیایی در جبهه های نبرد و نقاط مسکونی است که طی 387 بار حمله در طول جنگ تحمیلی عراق ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۴    
فیلمبرداری مستند A_B_C_D درباره تاثیرات کرونا بر روند زندگی و جامعه به اتمام رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۴    
مدیر آموزش موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی با اشاره به نحوه اجرا و استفاده از ظرفیت های کل کشور در بحران کرونا گفت: در همایش ملی کرونا ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۴    
رئیس ایستگاه نوآوری شریف گفت: شعبه دوم ایستگاه نوآوری شریف در حال بازسازی است و سال آینده در مرکز شهر افتتاح خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به طور جداگانه و شایسته برای قشر حاضر و جوان شناسانده نشده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۵    
رئیس دانشگاه شریف گفت: نزدیک به 500 شرکت دانش بنیان در ایستگاه نوآوری شریف فعالیت می کنند و مهم ترین هدف این ایستگاه کمک به مردم منطقه است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۵    
افشین پیروانی در نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس با پیکان ابراز امیدواری کرد داورها تحت تأثیر فشارها و جوسازی ها قرار نگیرند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۳    
شیخان با بیان اینکه پیشنهاد تولیدکنندگان برای افزایش قیمت سیمان، بالای 40 درصد بود، گفت: هنوز با وزارت صنعت به توافق نهایی نرسیده ایم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افتتاح دو مجموعه بزرگ دیگر شامل کمپ استارت آپی حوزه نرم افزار و برج فناوری هوافضا در ایستگاه نوآوری شریف تا تابستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه گفت: بعد از تحولات آموزش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی، اولویت کاری با کارآفرینی، حل مسئله و نزدیکی به صنعت و جامعه بوده که واحد ایذه در این راستا پیشگام است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
زمان نشست خبری پیش از مسابقه مربیان دو تیم استقلال و سایپا اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور از دیروز تا ظهر امروز را 2 هزار و 456 نفر اعلام کرد و گفت: تا امروز 220 هزار و 180 نفر در کشور به کرونا مبتلا شده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
صدراعظم آلمان از کشورهای اروپایی خواست در برابر فشارهای کاخ سفید علیه برلین، واکنش نشان داده و مسئولیت بیشتری به عهده بگیرند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
دبیر کلینیک هفته نامه سلامت گفت: برای مدیریت بحران در موج دوم کرونا می توان از خروجی همایش ملی کرونا بهره برد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دانشگاه برای توسعه و اثرگذاری باید با بخش خصوصی همکاری کند. بخش مهمی از درآمد دانشگاه باید از انعقاد قراردادها و فروش محصولات شرکت های دانش بنیان به دست آید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
مدیر کل بیمه سلامت استان تهران گفت: از ابتدای تیر سالجاری تمامی دفاتر بیمه در همه صندوق ها بدون درج تاریخ اعتبار در برگ مشخصات و نسخ دفترچه چاپ می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، گفت: بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال تخلف بوده و طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان عنوان مجرمانه دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس نیوز اذعان کرد که وضعیت معاش و زندگی در برخی شهرهای این کشور بسیار وخیم است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۳    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با انتشار پستی در فضای مجازی نقش شبکه های اجتماعی را در زندگی مردم با اهمیت دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره آموزش و پرورش الیگودرز با بیان اینکه بستر لازم برای تعامل با مدارس سما مهیاست، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز دارای ظرفیت ها و امکانات آموزشی ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان صداوسیما گفت: روحیه توانمندی و اقتدار در میان بازیگران زیست بوم علم و فناوری شکل گرفته و موج می زند که این امر باعث رونق اقتصاد دانش بنیان در کشور شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر نقش رسانه در برگزاری یک رویداد گفت: رسانه ها می توانند در این حوزه محور باشند و در بازتاب و ماندگاری همایش ملی کرونا نقش مؤثری را ایفا کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: برای بردی که مقابل استقلال داشتیم نان همت و غیرت بچه ها را خوردیم و مبارزه کردیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
اصغر حاجیلو به خاطر مصاحبه کردن علیه نکونام دستگیر نشده بلکه پرداخت نکردن جزای نقدی بابت نشر اکاذیب ضد نکونام باعث جلب او توسط مأموران بوده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: تنها تفاوت ویروس کرونا با ویروس فساد این است که این بیماری با شستشوی دست برطرف می شود، اما تنها راه مقابله با ویروس فساد، قطع دست مفسد است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۵    
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در همایش ملی کرونا قوت ها و ضعف ها نیز باید کنار فرصت ها و تهدیدها در مدیریت بحران در نظر گرفته شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
سازمان نظام صنفی رایانه ای طی نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار ارایه گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص آمار تأیید نمونه شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
کتاب پاسخ های امام رضا (علیه السلام) به چهل پرسش قرآنی با استفاده از منابع معتبر دینی و تفسیری ویژه نوجوانان و جوانان تدوین شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
دبیر ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
نقش اول زن فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار به دایانا حبیبی رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل استقلال گفت: دشمنان استقلال بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعات منفی زدند که آن ها را تکذیب می کنم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح دوفوریتی برای ساماندهی مسکن در بهارستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی باید تلاش کنند تا دانشگاه به عنوان یک نظام آموزشی کارآمد، اهداف بلند خود را پیگیری و محقق کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت هفتم تیر تصریح کرد که خون قربانیان جنایات فرقه تروریستی منافقین بر عهده آمریکا و اروپا به عنوان حامیان آن هاست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۲    
دانش آموزان مقطع ابتدایی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در جشنواره جابربن حیان آموزش و پرورش 17 مقام نخست کسب کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیئت های اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی برای تولید دانش مواجهه با کرونا تلاش گسترده ای کرده اند و این روند ادامه ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۳    
مصوبه اختصاص اعتبار برای طرح نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری در هنگام وقوع بلایای طبیعی و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۳    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: فکر می کنم بازی سختی مقابل پیکان خواهیم داشت ضمن اینکه چند بازیکن ما مشکلاتی مثل مصدومیت و محرومیت دارند و در اختیارشان نداریم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۳    
سرمربی تیم پیکان گفت: به جدول و جایگاه تیم ها کاری نداریم و دنبال امتیاز گرفتن از پرسپولیس هستیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۴    
محمد ولی: در حال حاضر تقاضا برای طلای خام و سکه وجود دارد و تقاضا برای خرید طلای ساخته شده در رکود عجیبی به سر می برد که به دلیل جوی ایجاد شده در بازار است.