پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 15 تیر 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 1 تیر 1399 خبرگزاری آنا 2 تیر 1399 خبرگزاری آنا 3 تیر 1399 خبرگزاری آنا 4 تیر 1399 خبرگزاری آنا 5 تیر 1399 خبرگزاری آنا 6 تیر 1399 خبرگزاری آنا 7 تیر 1399 خبرگزاری آنا 8 تیر 1399 خبرگزاری آنا 9 تیر 1399 خبرگزاری آنا 10 تیر 1399 خبرگزاری آنا 11 تیر 1399 خبرگزاری آنا 12 تیر 1399 خبرگزاری آنا 13 تیر 1399 خبرگزاری آنا 14 تیر 1399 خبرگزاری آنا 15 تیر 1399 خبرگزاری آنا 16 تیر 1399 خبرگزاری آنا 17 تیر 1399 خبرگزاری آنا 18 تیر 1399 خبرگزاری آنا 19 تیر 1399 خبرگزاری آنا 20 تیر 1399 خبرگزاری آنا 21 تیر 1399 خبرگزاری آنا 22 تیر 1399 خبرگزاری آنا 23 تیر 1399 خبرگزاری آنا 24 تیر 1399 خبرگزاری آنا 25 تیر 1399 خبرگزاری آنا 26 تیر 1399 خبرگزاری آنا 27 تیر 1399 خبرگزاری آنا 28 تیر 1399 خبرگزاری آنا 29 تیر 1399 خبرگزاری آنا 30 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۰    
دانش آموزان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در تمام مقاطع تحصیلی مشارکت در پویش من هم ماسک می زنم را با هدف پیشگیری هرچه بیشتر شیوع ویروس کرونا آغاز کرده اند تا در کنترل این بیماری سهیم شوند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۲:۲۹    
اتحادیه اروپا اعلام کرد جدول زمانی مربوط به مکانیسم حل و فصل اختلافات در برجام را بار دیگر تمدید کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۲۲    
عصر امروز کتاب پناه نوشته الهام تیموری در نارنجستان سروش واقع در خیابان انقلاب رونمایی شد. پناه اولین رمان مکتوب الهام تیموری است، پیش از این، رمان هایی چون چیزی شبیه به تو ، ناتمام من ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۰    
با توجه به این که هوای حمام مزاج گرمی دارد و آب حمام سرد و تر است، شرایط استحمام برای مزاج های مختلف متفاوت است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۸    
خرید خودرو نیازمند مراقبت و نگهداری است و اگر هر چند وقت یک بار با صرف کردن کمی هزینه و وقت به آن رسیدگی کنیم، می توانیم مدت زمان بیشتری از خودرو خود استفاده کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۸    
فاز اول پروژه مشترک بین دانشگاه بوعلی سینا همدان و دانشگاه بامبرگ با عنوان هم بام که به ساخت پیکره گفتاری برای زبان فارسی می انجامد، رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۲    
شما باید برای تشخیص کمبود ویتامین بدن خود، نزد پزشک بروید؛ با این حال برخی علائم را می توانید از وضعیت چهره خود تشخیص دهید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۱    
هوآوی با سرمایه گذاری روی یک شرکت پیشتاز در بهره برداری از گرافن، چشم انداز تازه ای را در به کارگیری این ماده جهت مدیریت حرارت تولیدی در محصولات پیشرفته ترسیم کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۰    
یک دامپزشک از دو هفته پیش همراه یک بچه شامپانزه در باغ وحش ارم ساکن شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۹    
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در این روزنامه نوشت: اگر آقای ظریف اقدامات و عملکرد وزارتخانه تحت مسئولیت خود را قابل دفاع می دانند چرا از خودشان مایه نمی گذارند؟
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۹    
مسعود پیرهادی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: صحبت های محمدجواد ظریف، وزیر محترم امور خارجه کشور در مجلس شورای اسلامی نکات فراوانی داشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۹    
بعضی می گویند ماسک نداریم؛ لازم نیست از ماسک هایی که مخصوص اتاق عمل و جراحی است استفاده کنیدً از مردم می خواهم که پول شان را برای خرید این ماسک ها خرج نکنند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیروهای مسلح از دستگیری فردی که با جعل عنوان کارمند سازمان قضائی نیروهای مسلح از مردم کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۷    
آلبوم موسیقی ماجرای نیمروز به آهنگسازی حبیب خزایی فر توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۷    
فیلمبرداری فیلم کوتاه کریدور به کارگردانی مهدی عسکری پور پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۱    
علمای بحرین در بیانیه ای اقدام روزنامه سعودی را در اهانت به مرجع عالی قدر شیعیان عراق محکوم کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۹    
حجت الاسلام محسنی اژه ای در برنامه تلویزیونی بدون توقف گفت: قصد ما در قوه قضائیه این است که دسترسی مردم به عدالت را ارزان تر، آسان تر و سریع تر کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۲    
طرح سؤال از رئیس جمهور توسط هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است و روحانی فرصت دارد ظرف یکماه به بهارستان رفته و پاسخگوی سؤال های نمایندگان باشد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۲۳    
در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و سایپا به تساوی رضایت دادند و تیم های فوتبال شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان به ترتیب برابر گل گهر و ماشین سازی به برتری دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۰۲    
اسامی نمایندگان مجلس که امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور بودند منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ممکن است حادثه انفجار در نطنز در برنامه میان مدت توسعه ای کندی هایی ایجاد کند که با تلاش شبانه روزی و کار جهادی همکاران سازمان این کندی را جبران می کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۴۱    
اسامی نمایندگان مجلس که امضا کنندگان طرح سوال از رئیس جمهور بودند منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۴۱    
رویترز، رسانه ای که در اجرای طرح های سفارشی برای رژیم صهیونیستی ابایی از قرار گرفتن در جایگاه یک رسانه زرد نیز ندارد در حادثه اخیر سایت هسته ای نطنز نیز مشابه فضاسازی در موضوع تورقوزآباد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۳۴    
امیر دریادار خانزادی گفت: حضور دانشگاه آزاد اسلامی در کنار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه اقیانوس، منجر به امنیت منطقه و پیشرفت تکنولوژی و فناوری دریایی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۳۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دریا یکی از مهم ترین برنامه های علمی طرح پایش است که بیش از 3 هزار زمینه پژوهشی برای این حوزه راهبردی احصاء و بارگذاری شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۳۲    
معترضان آمریکایی در تازه ترین اقدام برای تخریب بناها و نماد های دوران برده داری شنبه شب مجسمه کریستوف کلمب را در شهر بالتیمور واقع در سواحل شرقی ایالات متحده پایین آورده و منهدم کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۲:۱۱    
وزیر کشور گفت: زمانی سرعت تغییر فضای اخلاقی، رفتاری و اعتقادی بسیار پایین بود اما اکنون زمینه ظهور و بروز پرحجم هر نوع سلیقه فرهنگی در جامعه ایجاد شده است و محدودیت سازی به معنای اینکه هر کس موظف به ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور با اشاره به حضور متناوب وزرا در صحن مجلس به منظور ارائه گزارش، بر لزوم تعامل سازنده با همه قوا به ویژه مجلس و کوشش برای ایجاد تفاهم و همدلی و درک مشترک از مشکلات کشور تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۳۲    
در حالی که استقلالی ها به جم سفر نکرده اند، تشریفات رسمی برگزاری دیدارشان با پارس جنوبی در حال برگزاری است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۳۲    
حاکم دبی به منظور کنترل تبعات اقتصادی شیوع کرونا ساختار کابینه دولت را تغییر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۳۲    
مدیر تیم های ملی ووشو گفت: انتخابات خوب و سالم یا تجربه کردیم و امیدوارم در نهایت خروجی این مجمع به سود ووشو کشور باشد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۲۰    
مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی زنیت برای دیدار مقابل کراسنودار در هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه حضور خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۱:۱۱    
تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود پس از بازی با شاهین شهرداری بوشهر را امروز یک شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی انجام داد و در جریان آن امید عالیشاه، وحید امیری و محمد نادری اختصاصی تمرین کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از برنامه های وزارتخانه، مسدودسازی تقاضاهای غیر مصرفی در بازار مسکن است، در شرایط کنونی التهابات بازار مسکن ریشه در عرضه و تقاضا ندارد بلکه تحت تأثیر بازارهای موازی همچون ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۰    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: باید از همه نقش آفرینان آرای ارفاقی-اصلاحی با رویکرد پیشگیرانه از جمله نهادهای پذیرنده و بهترین مجریان احکام تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۵۹    
تکنیک های مدیریت زمان شامل مواردی چون اولویت بندی کارها، برون سپاری بخشی از امور، پیدا کردن ساعت های طلایی روز و ... است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۵۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از قطع انشعاب برق چندین واحد آلاینده در بخش کهریزک این شهرستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۵۰    
افغانستان اعلام کرد از پنج هزار زندانی طالبان که قرار است بر اساس توافق صلح آمریکا و طالبان آزاد شوند، دولت 597 نفر از این زندانیان را به دلیل ارتکاب جرائم اخلاقی و جنایی آزاد نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۱    
فهرست مشاغل پرخطر در دوران شیوع ویروس کرونا اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۱    
تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۹    
وزیر علوم گفت: نتایج کنکور حدودا تا 15 مهر اعلام می شود تا ثبت نام این دانشجویان در دانشگاه ها انجام شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۹    
شهریار مغانلو با 12 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و در تلاش است که به تیم پرسپولیس اضافه شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۰    
یک منبع آگاه قضایی، خبر دستگیری محمد سعیدی عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته ای را به اتهام فساد مالی تأیید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: گروه های کارشناسی از بخش های مختلف امنیتی و اطلاعاتی همه جوانب موضوع را بررسی کردند و شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده که دلایل این حادثه را کاملاً تشخیص داده ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دریا یکی از مهم ترین برنامه های علمی طرح پایش است که بیش از 3 هزار زمینه پژوهشی برای این حوزه راهبردی احصاء و بارگذاری شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۹    
رئال مادرید در دومین بازی پیاپی با یک پنالتی توانست پیروز شود و صدرنشینی اش را در لالیگا حفظ کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۰    
امیر دریادار خانزادی گفت: حضور دانشگاه آزاد اسلامی در کنار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه اقیانوس، منجر به امنیت منطقه و پیشرفت تکنولوژی و فناوری دریایی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۵۰    
از امروز محدودیت های تردد کالا در مرز پاکستان برداشته شده و هر روز مبادلات انجام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی سرای نوآوری تکنولوژی آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: به معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری مأموریت راه اندازی این سرا داده شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۳۸    
دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۲۹    
به طور طبیعی حادثه پنج شنبه گذشته در سایت هسته ای نطنز، صرف نظر از میزان خسارت محدود آن برای ایران، واجد اهمیت راهبردی است و بررسی عوامل وقوع و اتخاذ تمهیدات ضروری برای جلوگیری از تکرار رخدادهای ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۱۱    
طرح دوفوریتی ساماندهی سهام عدالت عصر امروز در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۱۱    
مرتضی تبریزی که از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۰    
مشکل کمبود پزشک در کشور و به خصوص شهرهای کوچک یکی از اصلی ترین مسائل نظام سلامت ایران است که پیامدهایی همچون تشکیل صف بیماران برای دریافت خدمات، کاهش کیفیت خدمات ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۴    
مجموعه طنز تلویزیونی زن بابا به یاد سیروس گرجستانی در آی فیلم عربی نمایش داده می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی گمرک گفت: با این حجم واردات تلفن همراه، در حالت طبیعی نباید مشکلی در عرضه تلفن همراه در بازار به وجود بیاید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۵    
تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: هر کدام از نمایندگان می توانند در کلیه امور کشور اظهارنظر کنند اما نمی توان آن ها را به عنوان رأی صحن علنی و کمیسیون ها تلقی کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۳۶    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس جهت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با پرواز اختصاصی به تبریز رفته و سپس به تهران برمی گردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۱۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی آمادگی دارد در هر زمینه ای به دانشگاه آزاد برای تولید بذر کمک کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۶    
سازمان سنجش آموزش کشور دستورالعمل شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1399 را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۴    
در روزهایی که هر یک از مسئولان در خصوص چگونگی برگزاری نحوه کنکور سراسری سال جاری اظهار نظر می کنند؛ داوطلبان و خانواده های آنان دچار سردرگمی شده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۴    
یکی از سوالات مکرری که از ابتدای شیوع کرونا در جهان مطرح شده، این است که چه افرادی بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند؟
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۴    
یک شرکت لهستانی وسیله ای ساخته که با اتصال به یک صندلی چرخدار می تواند آن را حرکت دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۴    
مهندسان با الهام از طبیعت روباتی به شکل مورچه ساخته اند که قادر به دنبال کردن مسیر مشخص شده توسط کامپیوتر است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۵    
نشست بررسی برنامه علمی محیط زیست دریایی جزیره کیش توسط کمیته ارزیابی و نظارت دبیرخانه پایش آزاد به صورت آنلاین برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۶    
دعای جامع از حضرت باقر(علیه السلام) از کتاب مفاتیح الجنان را در این خبر بخوانید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۶    
هزاران آمریکایی به اعتراضات خود علیه خشونت پلیس و نابرابری نژادی در روز استقلال ادامه دادند. این اعتراضات با خشم روزافزون علیه ترامپ و عملکردش در مبارزه با کروناویروس ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۶    
دعای روز یکشنبه که خواندن آن فواید زیادی دارد را در این خبر به همراه متن فارسی مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با بیش از 5 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 130 دانشکده کشاورزی در کشور می تواند شبکه گسترده آموزشی و تحقیقاتی ایجاد کند تا در هر نقطه از کشور یک ایستگاه تحقیقاتی ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۱۵    
تأکید بر دو امر خودآموزی و آموزش فراگیر به عنوان اصل های مهم در آموزش از راه دور و اجرای اینگونه آموزش ها از استراتژی های مهم آموزش اعضای انجمن های علمی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی(ره) شهرری از تسویه حساب کامل قرارداد بازسازی یک دستگاه واگن قطار آلمان غربی خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۹    
روبات های هوشمند با ویژگی های خاص خود می توانند قابلیت های ایمنی امکان و محل های مختلف را بیشتر کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۴    
شیوع کرونا در آمریکا در حالی باعث مرگ بیش از 132 هزار نفر شده است که رئیس جمهور این کشور اصرار داشت جشن روز ملی استقلال آمریکا را در کاخ سفید و باشکوه برگزار کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۵    
دبیر همایش تئاتر آپارتمانی تئاترمان اعلام کرد: از نویسندگان کلیه متون پذیرفته شده دست اول که در هیچ جشنواره ای شرکت نکرده باشند و یا اجرای عمومی نداشته اند، تقدیر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۵    
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس حتی با 10 نفره شدن هم شیرازه خود را از دست نمی دهد و می تواند با همین وضعیت برنده از زمین بیرون بیاید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس فدراسیون ووشو گفت: حضور علی نژاد یک نعمت برای ووشو و حتی ورزش کشور است، چرا که به شکل ویژه ای همواره از ورزش ایران در محافل بین المللی حمایت کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازی استقلال با پارس جنوبی در جم لغو نمی شود بلکه به تعویق می افتد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۳    
یک پسر جوان که به اتهام قتل رقیب عشقی خود در یک دوئل خیابانی دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شده بود، از ترس ابتلا به کرونا ماده ضدعفونی کننده خورد و جان باخت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۳    
خام خواری تغذیه با مواد خام گیاهی است که طبیعت آن را در برابر اشعه خورشید ساخته و پرداخته و در اختیار بشر قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۳    
اعضای یک باند مخوف بعد از ماه ها برنامه ریزی و پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز تمامی مراحل سرقت، درست زمانی که قصد خارج کردن 15 هزار میلیارد تومان از حساب های بانکی در سیرجان را داشتند ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۴    
معاون وزیر امور خارجه آمریکا هفته آینده برای رایزنی با مقام های کره جنوبی و ژاپن راهی این کشورها می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۴    
بومی سازی نرم افزار سامانه ثبت تخلفات چراغ قرمز بر اساس خودروهای موجود در کشور با شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور و رونق کسب وکارهای دانش بنیانی میسر شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۴    
شورای صنفی نمایش چند فیلم جدید را برای نمایش عمومی در سینماهای کشور مشخص کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۴    
چراغی گفت: زیرساخت های لازم برای راه اندازی بورس مسکن آماده است و سعی خواهیم کرد که سیستم پلت فرم زیرساخت معاملاتی را از بورس کالا و فرابورس که اکنون در حال استفاده از آن هستند را فراهم کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۵    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی یکشنبه 15 تیرماه به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور وزرای امورخارجه و صمت برگزار شد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۵    
نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به 5 نکته تربیتی درباره خواهر و برادر پرداخت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۳    
کاربران سایت AFC چهار بازیکن فوتبال ایران را برای تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2017 انتخاب کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی نحوه تأمین ارز کالاهای اساسی گفت: روند رضایت بخش تأمین دارو و کالاهای اساسی باید با جدیت استمرار یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ایرانسل و همراه اول برای ایجاد هرگونه تغییر در بسته های اینترنت تلفن همراه باید مجوزهای لازم را از رگولاتوری دریافت ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۳    
معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1398 را ابلاغ کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد از کشت برنج در زمین های تحقیقاتی این دانشگاه به مساحت 20 هزار متر مربع در راستای کسب درآمدهای غیر شهریه ای خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۴    
درحالی که در 21 خردادماه سال جاری دوره آموزشی خدمت سربازی یک ماهه اعلام شده بود، اما در روزهای گذشته این مدت دوباره به میزان یک ماه افزایش پیداکرده و به دو ماه رسید و سپس دوباره یک ماهه شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۴    
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه گفت: سپاه در مبارزه با کرونا از تمام توان موجود بهره برده و در استان های قرمز، نیروهای بهداشتی و درمانی سپاه با تمام قوا حضور دارند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۲    
فیلمبرداری طرلان به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد حسینی در روستاهای توابع شهرستان هیر از استان اردبیل آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۲    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه یارانه به واردکنندگان امکان نظارت را کاهش داده و در نتیجه سبب رانت و فساد می شود ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۲    
جواد اردکانی به زودی فیلم سینمایی کمدی عوضی را با نام قبلی قوه غذاییه ، با موضوع مفاسد اقتصادی و قصه ای پیرامون یکی از قضات جلوی دوربین می برد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۲    
بانک مرکزی در آخرین جلسه هیئت عامل بانک مرکزی در 12 تیرماه نرخ سود بانکی را یک درصد افزایش داد و مقدار آن را به 13 درصد رساند همچنین زمان اجرای این نرخ از 14 تیرماه 99 تعیین شد
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۱    
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردهای علمی و پژوهشی و بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۳    
نماینده جنبش حماس در تهران با دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفتگو و پیام رهبر این جنبش را به حجت الاسلام والمسلمین شهریاری ابلاغ کرد.