پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 25 مهر 1400 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1400 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1400 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1400 خبرگزاری آنا 30 آبان 1400 خبرگزاری آنا 11 آذر 1400 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 1 مهر 1400 خبرگزاری آنا 2 مهر 1400 خبرگزاری آنا 3 مهر 1400 خبرگزاری آنا 4 مهر 1400 خبرگزاری آنا 5 مهر 1400 خبرگزاری آنا 6 مهر 1400 خبرگزاری آنا 7 مهر 1400 خبرگزاری آنا 8 مهر 1400 خبرگزاری آنا 9 مهر 1400 خبرگزاری آنا 10 مهر 1400 خبرگزاری آنا 11 مهر 1400 خبرگزاری آنا 12 مهر 1400 خبرگزاری آنا 13 مهر 1400 خبرگزاری آنا 14 مهر 1400 خبرگزاری آنا 15 مهر 1400 خبرگزاری آنا 16 مهر 1400 خبرگزاری آنا 17 مهر 1400 خبرگزاری آنا 18 مهر 1400 خبرگزاری آنا 19 مهر 1400 خبرگزاری آنا 20 مهر 1400 خبرگزاری آنا 21 مهر 1400 خبرگزاری آنا 22 مهر 1400 خبرگزاری آنا 23 مهر 1400 خبرگزاری آنا 24 مهر 1400 خبرگزاری آنا 25 مهر 1400 خبرگزاری آنا 26 مهر 1400 خبرگزاری آنا 27 مهر 1400 خبرگزاری آنا 28 مهر 1400 خبرگزاری آنا 29 مهر 1400 خبرگزاری آنا 30 مهر 1400 
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۶    
معاون و عضو هیئت مدیره آب منطقه ای استان اصفهان گفت: بحث فرونشست در ایران از دهه 60 مطرح و هشدارها اعلام شده است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در همایش آینده روشن یکی از ماموریت های ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها توجه به نخبگان و سرآمدان دانشگاهی عنوان کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۵    
8 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران طی نامه ای از محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه و پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت کردند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۳    
یدالله جوانی نوشت: آمریکا با زمینه سازی برای تکرار جنایت های داعش در سوریه و عراق در افغانستان، می خواهد کاری کند که مردم مظلوم و ستمدیده افغان، آرزوی بازگشت آمریکایی ها را داشته باشند!
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۳    
عباسپور گفت: وزیر صمت از کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواست که برای ساماندهی بازار خودرو مهلتی داده شود زیرا وی برنامه ای 6 ماهه برای مسائل مربوط به صنعت خودرو مانند افزایش تولید و تعدیل قیمت دارد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴    
بعد از برگزاری نشست هماهنگی لیگ برتر، برنامه مسابقات و شهرهای میزبان دور رفت و برگشت لیگ برتر کشتی مشخص شدند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۶    
رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سمت مدیر دفتر رئیس سازمان صداوسیما منصوب کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۳    
دومین رویداد ملی فرهنگی هنری فردخت با حضور متولیان فرهنگی در خانه تاریخی طباطبایی های کاشان برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۳:۱۶    
پرونده حاکم دبی به احتمال فراوان مجددا به جریان افتاده و در دادگاهی در انگلیس محاکمه خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۱:۱۲    
رسانه ها از ترخیص بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا از بیمارستان که در روزهای گذشته به دلیل آنچه که بستری شدن به دلایل غیرمرتبط با کرونا گفته شد، خبر دادند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۸    
کارشناس کسب وکارهای نوپا گفت: برای دستیابی به جایگاه مطلوب در اقتصاد دیجیتال باید ارتباط مستمر با شبکه جهانی اینترنت را حفظ کرده و فرایندهای پیچیده اداری را در مسیر توسعه کسب وکارها تسهیل کنیم.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۰:۵۷    
صدها سودانی برای دومین روز متوالی در خارطوم به تظاهرات ادامه داده و خواستار به دست گرفتن قدرت از سوی نظامیان شدند. رویدادی که بر بحران سیاسی این کشور افزوده است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۰:۴۹    
وزیر دفاع آمریکا از امروز سفر خود به کشورهای حاشیه دریای سیاه را قبل از شرکت در نشست وزرای دفاع ناتو در بلژیک آغاز کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۰:۴۵    
سفیر تاجیکستان در ایران با وزیر نیروی کشورمان دیدار کرد
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی صنعت برق گفت: هم اکنون قدرت عملی تولید نیروگاه ها 44000 مگاوات است که میزان 10000 مگاوات از نیروگاه ها جهت تعمیرات دوره ای طبق برنامه از پیش تعیین شده از مدار خارج هستند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۸    
کاخ ریاست جمهوری قزاقستان با انتشار بیانیه ای رسمی از علاقمندی این کشور و افغانستان برای توسعه روابط تجاری دوجانبه با یکدیگر خبر داد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جلسه در بروکسل را به معنی آغاز مذاکرات برجامی ندانست.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۰    
باشگاه استقلال اعلام کرد که تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا در ورزشگاه آرارات برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
تیم نیوکاسل باز هم در لیگ انگلیس طعم باخت را چشید.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۲    
ناپولی در هفته هشتم لیگ ایتالیا موفق شد تورینو را شکست دهد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۵    
نفرات برتر مسابقات دسته منتخبین مبارزه جنگجویان ووشو مشخص شدند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۷    
رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این مرحله از ارزیابی، انتظار همکاری بیشتر و دقیق تر از استان ها و معاونت های تخصصی است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: قراردادهای خرید تسلیحاتی بعد از خاتمه تحریم تسلیحاتی با روسیه داریم که در این سفر در همه این موارد با طرف روسی صحبت خواهیم کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۲    
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران خود را در کنار افغانستان می داند و آماده کمک و همکاری همه جانبه برای ایجاد ثبات و امنیت پایدار برای ملت افغانستان است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۰    
علیرضا کمره ای گفت: مدارس کمتر از 300 دانش آموز از یکم آبان فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد و مدارس بیش از 300 دانش آموز که شامل پنج میلیون و 700 هزار دانش آموز می شود از نیمه دوم آبان ...
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۸    
روز نخست از سومین دوره رقابت های تکواندو بین المللی تهران در بخش بانوان با قهرمانی تکواندوکاران داخلی به پایان رسید.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۵    
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: یکی از پاسداران ناحیه خمین در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسیده است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۱    
نخست وزیر عراق گفت: نمایندگان جدید وظیفه اخلاقی و ملی در قبال ملت شان دارند، بلکه وظیفه آنها احیای اعتماد ملت به فرایند سیاسی و اعتمادسازی مجدد به دموکراسی است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۹    
رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان را منصوب کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۲    
رئیس جمهور در حکمی عبدالسلام کریمی را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی منصوب کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۹    
رئیس جمهور گفت: عملکرد استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان ها باید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند وضع نسبت به قبل تغییر کرده و گام های جدی در مسیر پیشرفت استان برداشته شده است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۷    
بر اساس حکم رئیس جمهور، کاظمی قمی نماینده ویژه در امور افغانستان شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۹    
در رقابت های سری آ ایتالیا، آتالانتا با درخشش ایلیچیچ به برتری پرگل دست یافت.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۴    
بایرن مونیخ در دیدار مقابل بایرلورکوزن به برتری پرگل دست یافت.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۱    
دو تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به توهین رائفی پور به کیان و هویت این دانشگاه واکنش نشان دادند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: استقبال از طرح احیاء جهاد سازندگی بیانگر آن است که امروز خلأهایی در عرصه جهادگری برای محرومیت زدایی در کشور وجود دارد که لازم است با برنامه ریزی های دقیق نسبت به شناسایی این ...
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۰:۰۲    
در جلسه عصر امروز هیئت وزیران، سه استاندار کشور رأی اعتماد گرفتند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گزارش این کمیسیون از خاموشی ها و تخلف مسئولان سابق وزارت نفت در مورد آلایندگی تولید بنزین پتروشیمی به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۶    
تبم فوتبال پرسپولیس از راه نرسیده و گرد سفر را از جامه خود نتکانده، در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۴    
منابع سوری از ورود نیروهای ارتش سوریه به شهرک الجیزه و حومه آن در شرق استان درعا خبر دادند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده های حقوقی مرتبط با شوراهای اسلامی کشور با حضور مسئولان دیوان عدالت اداری بررسی شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۴    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهور گفت: متولدین دهه 60 که تا پایان سال جاری در روستاها ازدواج کنند تسهیلات ویژه ای دریافت خواهند کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۷    
روز دوم از هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سالن همایش کتابخانه مرحوم حبیبی در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۰    
از روز دوشنبه 26 مهر، سریال هانا پخش خود را از شبکه چهار سیما، آغاز می کند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۸    
با وقوع چندین رشته انفجار در مراکز تجمع شیعیان از کابل گرفته تا قندوز و قندهار، این پرسش اساسی مطرح می شود که پشت صحنه حملات داعش چه کسانی هستند و چه اهدافی را دنبال می کنند؟
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آمادگی بسیج سازندگی برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی طی تفاهمنامه با راه و شهرسازی خبرداد و افزود: این واحدها در مناطق محروم و حاشیه شهرها و روستاها احداث خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۴    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه حل مسائل مالی توسعه صادرات را در دستور کار داریم، گفت: کد سوئیفت را در روسیه فعال کردیم و در ونزوئلا نیز این کد فعال خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۴    
مردم عراق بعد از ظهر امروز در اعتراض به نتایج انتخابات پارلمانی به خیابان های شهرهای مختلف این کشور از جمله بغداد رفته و شعارهای ضد اسرائیلی و آمریکایی سر دادند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۹    
سلسله نشست های تخصصی سومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی حکمرانی متعالی با موضوع چارچوب نظری و مسئله شناسی تحول در حکمرانی آموزش عالی ایران ظهر امروز یکشنبه 25 مهرماه 1400 به صورت مجازی برگزار ...
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۶    
در جریان معاملات امروز شاخص کل فرابورس با کاهش 142 واحدی به رقم 20 هزار و 413 واحد رسید.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۹    
بسیاری از زوجینی که قرار است به تازگی پدر و مادر شوند، در اولین قدم بعد از تعیین جنسیت فرزند خود، به دنبال خرید سیسمونی و تهیه اقلام ریز و درشت برای نوزادشان هستند ...
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۸    
بادی اسپلش ها از جمله محصولات بهداشتی می باشند که خاصیت ضد تعریق داشته و بسیاری از افراد جهت رفع بوی بد عرق و بدن خودشان از بادی اسپلش ها استفاده می کنند ...
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۳    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افزایش امکان تحقق آرمان ها و اهداف صندوق کارآفرینی امید ، خواستار انتقال مدیریت صندوق یاد شده از نهاد ریاست جمهوری به این وزارتخانه شده است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی گمرک گفت:میزان معامله کالاهای مورد نیاز کشور در 6ماه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 50درصد و از لحاظ ارزشی 67درصد رشد داشته است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۱    
میلاد رضایی موفق شد نام خود را در کتاب گینس ثبت کند آن هم در شرایطی که او یک کلیه اش را اهدا کرده بود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۸    
تفاهم نامه همکاری راه اندازی مرکز مطالعات حکمرانی فضای مجازی دانشگاه علامه طباطبائی بین دانشگاه و مرکز فضای مجازی نیروهای مسلح منعقد شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۷    
با توجه به لزوم انطباق مقررات ناظر بر کارت اعتباری مرابحه با شرایط و مقتضیات روز، سقف اعتبار قابل تخصیص در قالب کارت اعتباری مرابحه به مبلغ 200 میلیون تومان افزایش یافت.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۲    
اولسان هیوندای با شکست چونبوک موتورز به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: امیدواریم ضوابط رمزارز ملی در شورای پول و اعتبار نهایی و در آینده به طور آزمایشی راه اندازی شود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۸    
وزیر بهداشت با تأکید بر ضرورت افزایش ارتباط دوستانه کشورها برای ریشه کن کردن کرونا در جهان، گفت: مردم همه کشورها باید سالم باشند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۹    
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی استاندار تهران را به عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران منصوب کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۸    
سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به نصب دوربین های جدید و هوشمند در محورهای استان مازندران گفت: تا پایان سال دوربین های جدید در راه های استان نصب می شوند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۸    
معاون علمی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان در مراسمی با حضور اعضای هیئت رئیسه و مدیران گروه این دانشگاه معرفی شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۶    
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: امروزه مسائل گسترده اجتماعی و رفتار شهروندی به عنوان یکی از نیازها و چالش های جدی زندگی بشری در جهان مطرح است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۶    
با برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی آفرود و کمپینگ، یک بار دیگر حوزه گردشگری و طبیعت گردی و صنایع و ملحقات آن، جنبش تازه ای را شاهد خواهد بود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس شورای اجرایی حزب الله هرگونه جنگ طلبی این جریان را برای اهداف داخلی رد کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد در عملیات بهار پیروزی 3 هزار و 200 کیلومتر مربع از خاک یمن آزاد شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۲    
مسابقات مبارزه جنگجویان ووشو صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و به میزبانی فدراسیون ووشو در فضای باز مجموعه ورزشگاه آزادی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی علی فکری را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران منصوب کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۹    
تمامی صندوق های سهامی کارگزاری مفید، از نظر بازدهی یکساله در میان 10 صندوق برتر بازارسرمایه ایران قرار دارند که صندوق پیشتاز مفید در رتبه اول است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر از افزایش 12 درصدی متقاضیان ورود به این دانشگاه خبر داد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۵    
نمایشگاه صنایع خلاق و فرهنگی صبح امروز توسط عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مورد بازدید قرار گرفت.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۵    
محمد رعد گفت: حزب الله به سمت جنگ داخلی پیش نمی رود و تهدیدی برای آرامش داخلی لبنان نخواهد بود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۴    
در پایان مرحله نیمه نهایی رقابت های ووشو تحت عنوان مبارزه جنگجویان ووشو، سانداکاران راه یافته به دیدار نهایی اوزان مختلف مشخص شدند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۴    
ویزای سه بازیکن تیم ملی تنیس ایران برای سفر به بحرین و حضور در مسابقات دیویس کاپ صادر شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۱    
رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای شیروان گفت: هنوز نگاه آموزش و پرورش به مدارس غیر دولتی نگاه گسترده ای نیست و حمایت بیشتری نیاز داریم.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های نرم و خلاق گفت: 115 شرکت خلاق در حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی فعال هستند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۹    
شرکت اپل یکی از کارمندان خود را به دلیل اعتراض به قوانین اداری این شرکت اخراج کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۷    
رئیس پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی از چاپ و انتشار دوفصلنامۀ مطالعات تاریخی قرآن و حدیث خبر داد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۴    
زمین تمرین جدید استقلال تا زمان آماده شدن کمپ ناصر حجازی مشخص شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
جلسه هم افزایی رئیس و معاونان مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران کل حراست استان ها و مدیران حراست واحدهای سما کل کشور برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۰    
زمان دو دیدار پرسپولیس در هفته های اول و دوم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۰    
هفت سال از آخرین سفر یک مقام ارشد سوئد به سرزمین های اشغالی می گذرد و حال، وزیر امور خارجه این کشور قصد دارد راهی اسرائیل شود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۸    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به توسعه و تولید دارویی برای افزایش سلامت قلب شده است.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۶    
نمایشگاه نقاشی از آثار عباس برزگر گنجی با عنوان نور، نگاه، رنگ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح می شود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۸    
فاطمی امین درباره برنامه های پیش رو بازار خودرو، گفت: طبق برنامه ای که داریم در سال آینده بحث قرعه کشی خودرو را حذف می کنیم.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۷    
نمایندگان فوتبال باشگاهی ایران در آستانه 30 سالگی فتح لیگ قهرمانان آسیا هستند.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور فراخوان شرکت در مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان را اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حوادث لبنان و انتخابات عراق، بار دیگر ادعاهای نخ نمای خود را مطرح کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۰    
فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به دلیل اجرای برنامه های محرم و صفر و ویژه برنامه های دفاع مقدس در جلسه شورای تخصصی فرهنگی استان فارس مورد تجلیل قرار گرفت.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۲    
مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ( TMC) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) راه اندازی شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۷    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار کرونا را اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: باید بعد علمی، عملی، اخلاقی و فرهنگی دانشجو در دانشگاه ارتقا یابد و از فقر اخلاقی جوانان جلوگیری شود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۴    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه مهاجرت نخبگان از دست دادن ژن های هوشمند است که سرمایه و ثروت ملی محسوب می شوند، گفت: حفظ، صیانت و کرامت نخبگان باید به عنوان یک پروژه ملی تعریف شود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۶    
نشست خبری احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج به مناسبت 10 سالگی تشکیل این نهاد صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در کانون های مهدویت به یک نقشه راه نیاز داریم که از صدر تا ذیل فعالیت کانون های مهدویت در دانشگاه مشخص شود.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۹    
رئیس قوه قضائیه در واکنش به درخواست برخی ورزشکاران برای ایجاد شعب اختصاصی برای رسیدگی به مشکلات و دعاوی حقوقی ورزشکاران گفت: به دعاوی حقوقی ورزشی به صورت تخصصی رسیدگی خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۸    
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر یمن در ایران گفت: هرگونه راه حل سیاسی می بایست بدون مداخله خارجی و بر مبنای خواست و اراده مردم این کشور باشد.