پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 13 مرداد 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مرداد 1397 آرمان پرس 3 مرداد 1397 آرمان پرس 4 مرداد 1397 آرمان پرس 5 مرداد 1397 آرمان پرس 6 مرداد 1397 آرمان پرس 7 مرداد 1397 آرمان پرس 8 مرداد 1397 آرمان پرس 9 مرداد 1397 آرمان پرس 10 مرداد 1397 آرمان پرس 11 مرداد 1397 آرمان پرس 12 مرداد 1397 آرمان پرس 13 مرداد 1397 آرمان پرس 14 مرداد 1397 آرمان پرس 15 مرداد 1397 آرمان پرس 16 مرداد 1397 آرمان پرس 17 مرداد 1397 آرمان پرس 18 مرداد 1397 آرمان پرس 19 مرداد 1397 آرمان پرس 20 مرداد 1397 آرمان پرس 21 مرداد 1397 آرمان پرس 22 مرداد 1397 آرمان پرس 23 مرداد 1397 آرمان پرس 24 مرداد 1397 آرمان پرس 25 مرداد 1397 آرمان پرس 26 مرداد 1397 آرمان پرس 27 مرداد 1397 آرمان پرس 28 مرداد 1397 آرمان پرس 29 مرداد 1397 آرمان پرس 30 مرداد 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۳۴    
نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین معتقد است ریشه التهابات شدید ارزی در این روزها هم اقتصادی است و هم غیراقتصادی.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۴    
کدام خاوری های جدید در سیستم بانکی، نابسامانی اقتصادی و کودتای ارزی مدد می رسانند؟ .
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۴    
تظاهرات زنان یمنی با هدف محکوم کردن جنایات متجاوزان و مزدورانشان در صنعاء، پایتخت یمن برگزار شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۰    
از آنجایی که بخش قابل توجهی از عمر ما در حین کار سپری می شود، بنابراین شغل ما بخشی از سبک زندگی ما محسوب می شود و ویژگی های آن اثری مستقیم بر سلامتی ما دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۷    
زبان یکی از راه های ارتباطی است؛ چه در سفر و مکالمات بین افراد و چه برای استفاده از وبسایت های مختلف ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۱    
نازنین پیرکاری مجری و تهیه کننده تلویزیون با حضور در برنامه ایرانیوم شبکه سوم با اشاره به شباهت سریال پدر به ماجرای ازدواج وی گفت: 6 ماه روزی 50 بار به یک آقا زنگ می زدم و می گفتم با من ازدواج کن!
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۲    
چاپ چهارم کتاب هنر اهل بیت (ع) توسط نشر شهید کاظمی منتشر شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۶    
آیا کسی در صفحاتِ رانتیِ ادبیاتِ وطنی، یا در صفحه های نویسنده ها و سلبریتی های فیس بوکی و اینستاگرامی، نامی از حسن بنی عامری دیده است؟
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۱    
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری 2 زن جوان خبر داد که پس از سرقت های سریالی در 6 استان کشور در مشهد باند پله برقی تشکیل داده بودند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۶    
فصل تابستان و با اوج گیری مصرف برق، استفاده از برخی وسایل برقی در ساعات پیک مصرف با تحمیل بار اضافی به مدار دردسر هایی را همچون خاموشی های پی در پی به دنبال دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۰    
مقامات چینی مانع نمایش فیلم جدید کمپانی دیزنی شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۰    
مرکز ماهر نسبت به آلودگی مسیریابهای شبکه در کشور هشدار داد و اعلام کرد: براساس مشاهدات حسگرهای این مرکز، در روزهای گذشته حجم حملات ثبت شده به تجهیزات روتر با افزایش همراه بوده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۷    
در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات 160 میلیون تومانی زوجین حدود 26 درصد قیمت یک واحد 60 متری را در شهر تهران پوشش می دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۷    
کماندوهای نیروی دریایی انگلیس و قایق های تندرو آنها برای آنکه محموله های نفتی را از گزند بحران یمن در امان نگاه دارند، به دریای سرخ اعزام شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۷    
بانک مرکزی تمام سکه های پیش فروش شده در سررسیدهای یک و سه ماهه را به خریداران تحویل داده و تنها 5 درصد متقاضیان تاکنون برای دریافت سکه های خود به بانک عامل مراجعه نکرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۴    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به وزیر نفت خواستار پاسخگویی وی برای علت حذف تعدادی از رشته های غیر فنی و میان رشته ای کارشناسی ارشد مرتبط با صنعت نفت و گاز در سال تحصیلی پیش ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودرو دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۸    
نماینده مردم جیرفت در مجلس از اولتیماتوم ده روزه مجلس به شریعتمداری برای انتشار لیست کسانی که غیرقانونی و خارج از عرف به سامانه ورود کرده و خودروهای خارجی و گرانقیمت خریده اند، خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۸    
توسعه شبکه های اجتماعی و درگیر شدن بیشتر مردم در این فضا، باعث شد تا ساقی های موادمخدر هم برای سود بردن از این طریق دست به فروش مواد مخدر به ویژه گل بزنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۸    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به تحریم های اخیر وزارت خزانه داری آمریکا علیه وزرای ترکیه اعلام کرد: دارایی های وزرای کشور و دادگستری آمریکا در ترکیه را مسدود خواهیم کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کامرون که سابقه بازی در تیم های بزرگ اروپایی را دارد مذاکراتی را با یکی از تیم های لیگ برتری انجام داده اما هنوز بر سر برخی مسائل به توافق نرسیده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۵    
قیمت سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار تهران 30 هزار تومان و طرح قدیم 80 هزار تومان کاهش یافت و قیمت یورو با کاهش 1183 تومانی 11 هزار و 878 تومان به فروش رسید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۲    
مالباختگان موسسات مالی غیرمجاز تا پایان مرداد ماه می توانند نسبت دریافت سپرده خود اقدام کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۲    
طرح صلح ایران در خصوص یمن شامل برقراری آتش بس، رسیدگی انسانی به کسانی که از این بحران آسیب دیده اند و در نهایت گفتگوی یمنی یمنی است و تهران همواره از مذاکرات صلح یمن حمایت کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان اینکه شرکت نفت ایران و شرکای خارجی بابک زنجانی قراردادی منعقد کردند اما بانک های خارجی از افتتاح حساب و انتقال پول خودداری می کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
وزیر نیرو گفت: تعداد قابل توجهی از شهروندان به لحاظ استطاعت و نیاز،برای یک متر مکعب آب بطری، تا دو میلیون تومان هزینه می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۰    
زن و شوهر شیاد که با ارائه ضمانت نامه های جعلی از متقاضیان وام یک و نیم میلیارد کلاهبرداری کرده بودند به دام افتادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است "در حالی که روحانی نتوانسته خیلی از انتظارات را برآورده کند اصلاح طلبان نمی توانند جا خالی کنند و به بدنه اجتماعی خود تعهد اخلاقی و اجتماعی دارند."
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۴    
تظاهرات ضد دولتی در نیگاراگوئه که حدود 4 ماه است شروع شده تاکنون صدها کشته و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۷    
در این گزارش نگاهی داریم به شستشوی شترها در جزیره قشم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۵    
در این گزارش مروری خواهیم داشت بر فعالیت بزرگترین قاچاقچیانی که دستگیری آن ها رسانه ای شد ولی شاید کمتر کسی بعد از گذشت چندین سال از دستگیری شان، خبری از اجرای حکم آن ها یا سرانجامشان شنیده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۵    
اظهارنظر نفرات برتر کنکور امسال درباره ارتباطشان با فضای مجازی و نوع استفاده آنها از این امکانات را مشاهده می کنید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۲    
نمایندگان مجلس فردا بررسی طرح استیضاح وزیرتعاون، کار و رفاه امور اجتماعی را در دستورکار دارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۲    
اظهار نظر های جالب و شنیدنی مردم به تحریم سیاسی آدیداس را مشاهده می کنید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۳    
تلاش رسانه های معاند برای تبدیل مطالبات مردمی به شورش در کشور که با بی محلی مردم به ثمر نمی نشیند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۰    
شاگردان علی دایی که در هفته اول لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر سپیدرود رشت را مغلوب کردند، در هفته دوم با همین نتیجه مغلوب پیکان شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۰    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آقای رئیس جمهور به صحن مجلس خواهد آمد اما دو، سوم رای می خواهد تا نتیجه بگیرد که بعید می دانم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۹    
تقریباً هیچ یک از صاحب نظران و کارشناسان غربی و عربی نسبت به نتایج این طرح حتی برای امریکا، خوشبین نیستند و معتقدند؛ همچون طرح "خاورمیانه بزرگ" جرج بوش، شکست آن، حتی در کوتاه مدت قطعی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۳    
دونالد ترامپ در جهانی مبادله ای زندگی می کند که در آن هر چیزی را می توان در معامله از دست داد. در حالی که چنین رویکردی ممکن است در زمینه املاک و مستغلات نیویورک کارآمد باشد و حتی کاربردهای محدودی هم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۰    
متعجب نگاه می کرد نمیدانست چه تصمیمی برایش دارند. قالب را که دورش گذاشتند، یک دستگاه کامیون بتونسازی که تانکر آن میچرخید و در حال تولید بتون بود، جلو آمد و تا گردنش را بتون ریزی کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۰    
اموریت پیش بینی نشده ای پیش می آید برای دفع تک بعثی ها. شانس زنده ماندن و برگشت از عملیات چیزی نزدیک به صفر است. فرمانده این را می گوید و در ادامه هم می گوید که شرکت در عملیات داوطلبانه است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۱    
روزنامه شرق نوشته است: با اعمال سیاست های دستوری برای تعیین نرخ ارز و شفاف نبودن برنامه های دولت در نحوه توزیع دلار دولتی برای واردات کالاها ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۸    
در ارتباط با تاثیر افزایش نرخ ارز بر صنعت خودرو و اینکه کدام بخش ها منتفع می شوند و کدام زیان می بینند، امیرحسن کاکایی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۸    
دنیای اقتصاد از تبعات گرانی مسکن گزارش داده است: رفتار خانه اولی ها در بازار ملتهب مسکن طی ماه های اخیر از روی میزان استفاده از وام یکم، ردیابی شد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۵    
دنیای اقتصاد نوشته است: مرکز آمار تخمینی از برد تورمی نرخ ارز ارائه کرد. بر مبنای محاسبات این مرکز، نسبت کالای وارداتی به تولید ناخالص داخلی در سال گذشته 7 ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۵    
حجت الله میرزایی معاون وزیر کار دولت یازدهم به اعتماد گفته است: اعتماد عمومی به دولت یکی از مهم ترین لوازم اداره کشور به شمار می رود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲    
مطابق آمار سامانه کد رهگیری از بازار معاملات مسکن یک واحد مسکونی 5052 متری در ازگل با قیمت 408 میلیون تومان و یک واحد 120 متری 21 ساله در دروس با قیمت 1.6 میلیارد تومان معامله شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲    
بدن دوست عزیزم (که خودش برادر شهید بود) پر از ترکش است. تکه ای از جمجمه اش را حتی مصنوعی گذاشته اند. بعدا فهمید که شیمیایی هم شده و بیماری خونی گرفت و بارها و بارها بستری بیمارستان ها شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۹    
ملیکا شریفی نیا و عوامل سریال پاهای بی قرار شوخی های خارج از قاعده ای با وضعیت اقتصادی مردم کرده اند، که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۴    
ایوان بلس (Evan Blass) که یکی از معروف ترین افشاکنندگان حوزه تکنولوژی محسوب می شود، روز گذشته در توییتر تصویری از یک تقویم را منتشر کرد که در آن لوگو P در روز 20 آگوست (29 مرداد) قرار دارد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۴    
سقوط یک بالگرد در کراسنویارسک روسیه موجب کشته شدن 18 نفر شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۴    
ساعت 6 بامداد پنجشنبه 11 مرداد تیراندازی مرگباری از سوی مأموران کلانتری 134 شهرک قدس به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۱    
رئیس اتحادیه پرنده وماهی گفت: در حال حاضر که قیمت تمام شده تولید به 7 هزار تومان رسیده مرغداران رضایت دارند و مرغ های شان را می فروشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۲:۲۷    
س: تشخیص این مسئله با مرجع تقلید و ولی فقیه است. طبعا اگرنیرو در جبهه زیاد می بود یا بقیه کارها می خوابید اعلام می کردند که کافی است و دیگر نیرو نیاید. مطهری: قرار نیست همه چیز را ولی فقیه تشخیص بدهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۲:۲۱    
از سرنوشت افرادی که قبل شما بودند و خیلی هم از شما در همه ابعاد برجسته تر بودند، ولی متاسفانه بی بصیرت و ساده لوح بودند، عبرت بگیرید و اگر همانند سال های دفاع مقدس ...