پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۹:۰۵Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 21 مرداد 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مرداد 1397 آرمان پرس 3 مرداد 1397 آرمان پرس 4 مرداد 1397 آرمان پرس 5 مرداد 1397 آرمان پرس 6 مرداد 1397 آرمان پرس 7 مرداد 1397 آرمان پرس 8 مرداد 1397 آرمان پرس 9 مرداد 1397 آرمان پرس 10 مرداد 1397 آرمان پرس 11 مرداد 1397 آرمان پرس 12 مرداد 1397 آرمان پرس 13 مرداد 1397 آرمان پرس 14 مرداد 1397 آرمان پرس 15 مرداد 1397 آرمان پرس 16 مرداد 1397 آرمان پرس 17 مرداد 1397 آرمان پرس 18 مرداد 1397 آرمان پرس 19 مرداد 1397 آرمان پرس 20 مرداد 1397 آرمان پرس 21 مرداد 1397 آرمان پرس 22 مرداد 1397 آرمان پرس 23 مرداد 1397 آرمان پرس 24 مرداد 1397 آرمان پرس 25 مرداد 1397 آرمان پرس 26 مرداد 1397 آرمان پرس 27 مرداد 1397 آرمان پرس 28 مرداد 1397 آرمان پرس 29 مرداد 1397 آرمان پرس 30 مرداد 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۷    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 3میلیون و 741 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 294 هزار تومان فروخته می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۰    
صادرات انواع کاغذ از جمله کاغذ چاپ، بسته بندی و روزنامه، انواع تیشو، انواع شیر خشک صنعتی، انواع شیر خشک اطفال، چای فله و بسته بندی و کره در بسته بندی بالای 500 گرمی از نخستین روز شهریورماه ممنوع است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که اگر آمریکا دست از ایجاد بحران ارزی بر ندارد، راه های دیگری را برای ادامه کارهای مربوط به ارز دنبال خواهیم کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۰    
ماموران اداره برق در فیلیپین برای تعمیر کابل ها نردبانشان را در وسط خیابان ها علم کرده و به کابل ها تکیه داده بودند که باعث سقوط تیر برق شد. سقوط تیر در خیابان باعث آسیب دیدن چند موتورسوار شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۰    
انفجار یک انبار مهمات در شمال استان ادلب سوریه، در نزدیکی مرز ترکیه تا کنون 39 کشته و دهها مفقود بر جای گذاشته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۰    
در بیانیه وزارت اطلاعات تأکید شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام توان تلاش خواهند نمود تا در روند رسیدگی سریع، عادلانه و متقن به مفاسد اقتصادی نقش ویژه خود را ارتقاء بخشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۰    
در حالی که سرمایه گذاران نگران فرو افتادن ترکیه به ورطه یک بحران مالی تمام عیار هستند رئیس جمهوری ترکیه ظاهرا قصد ندارد در جدال لفظی با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا عقب نشینی کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۳    
مهاجم پیش رئال مادرید به علت سینه پهلو در آی.سی.یو بستری شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۰    
اپلیکیشن ضدبارداری و کنترل تولد برای اولین بار در آمریکا مجوز گرفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۰    
به نظر می رسید آرامش قیمتی به بازار خودرو بازگشته، اما تغییرات قیمتی روزهای گذشته همه معادلات را برهم زد؛ به طوری که قیمت برخی خودروهای داخلی با افزایش 6 تا 10 میلیون تومانی مواجه شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۷    
کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر عصر یکشنبه و در پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر در شهر آکتائو قزاقستان؛ توسط سران جمهوری اسلامی ایران، روسیه، قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان امضا شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۷    
حامد سریال پدر از بینندگان خود به خاطر بخش های غمگین مجموعه عذرخواهی کرد و افزود: اصولا وقایع غمگین چند قسمت اخیر بینندگان را متاثر کرده است ولی اتفاقات جذابی در راه است و امیدوارم همچنان مشتاقانه ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۴    
اظهارات روحانی در نشست سران کشورهای ساحلی دریای خزر در آستانه را مشاهده می کنید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی قوه قضائیه: یوسفیان ملا نماینده مجلس،توسط دادستانی تهران برای این موضوع دعوت شدند که اعلام کرد من به این صورت نگفتم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۱    
نرخ بیکاری در ایران با 12.1 درصد در بین کشورهای آسیایی رکورددار است و بیش از کشورهای ترکیه، اندونزی، روسیه، چین و امارات متحده عربی قرار گرفته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۵۸    
وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان حکم ممنوع کردن پوشیدن برقع در این کشور را صادر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۵۵    
محسنی اژه ای گفت: درخصوص ماجرای گم شدن 9 میلیارد دلار نیز گفت: اصلا این تعبیر که نماینده فعال مجلس که به دنبال مفاسد است مطرح کرده درست نیست، دادستان تهران وی را احضار کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۵۵    
تصویری از دیدار امروز پوتین و روحانی در حاشیه اجلاس آکتائو در قزاقستان.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام صدرالساداتی که این روزها در فضای مجازی کمپین ضد اشرافی گری راه انداخته، در گفتگویی به برخی نقدها به عملکردش پاسخ داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۰    
بانک مرکزی عراق به بانک های این کشور اعلام کرد، در تجارت با بانک های ایران از دلار آمریکا استفاده نکنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۰    
کشاورز گفت: 1میلیارد دلار تخصیص شده تا حدود 1میلیون تن برنج وارد شود که تا کنون 800 میلیون دلار آن وارد شده و 200 میلیون دلار آن باقی مانده و با تمدید مهلت واردات مابقی نیز از کشور مبدا حمل می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۰    
مردم نجف برای چندمین بار طی یک ماه گذشته در اعتراض به نادیده گرفتن خواسته هایشان از سوی حیدرالعبادی و دولت عراق، به خیابانهای این شهر آمدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهور گفت: یگانه راه حل ممانعت از بروز هرگونه اختلاف در مناطق تحدید حدود نشده خزر، بهره برداری مشترک از منابع و یا پرهیز از اکتشاف و بهره برداری یکجانبه است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۲    
جاری شدن سیل در کرالا در جنوب هند حداقل 37 کشته برجا گذاشت و 36 هزار نفر را بی خانمان کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۹    
معاون علمی رئیس جمهور شرایط گذراندن خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان را تشریح کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۶    
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری امروز یکشنبه برای شرکت در پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر به شهر آکتائو قزاقستان سفر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۴    
دنیا می تواند بدون دلار آمریکا و بدون بازارهای این کشور زندگی کند. شاید در این تحریم ها خیری نهفته باشد و آغازی بر بیداری جهانی ضد آمریکا و ایجاد نظام اقتصادی جدید و مستقل در دنیا مبتنی بر مجموعه ای ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۰    
نمایش اشرافیگری و فخرفروشی بچه پولدارهای دُبی به روایت تصویر ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۰    
وزارت انرژی پاکستان گزارشات مربوط به اکتشافات یک میدان نفتی بزرگ در نزدیکی مرز با ایران را نادرست خواند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۶    
جوان 19 ساله ای که 22 روز پیش در زاهدان به گروگان گرفته شده بود، با تلاش پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان آزاد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۳    
آسیب پذیری جدیدی در دستیار صوتی کورتانای مایکروسافت یافت شده است که به هکرها اجازه ورود غیمجاز به صفحه قفل ویندوز 10 را می دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حذف طرح ترافیک نمایندگان مجلس شورای اسلامی به درخواست خودشان خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۰    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران در نوار شمالی کشور طی امروز و فردا اعلام کرد: تهران یک درجه خنک تر می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۰    
دادگاه شکایت از روزنامه های جوان و آرمان امروز تشکیل شد و مدیران مسئول وقت این دو روزنامه مجرم شناخته نشدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۰    
این عکس را زمانی گرفتم که به دلیل نزدیکی طوفان از منهتن فرار کرده و به استاتن آیلند فری (نام یک کشتی) پناه برده بودیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۷    
معاون اجتماعی پلیس مرزبانی گفت: دستوری مبنی بر ممنوع الخروجی سیف به پلیس مرزبانی ابلاغ نشده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۴    
اینترنت میدان جنگ را از عرصه های واقعی به فضای مجازی نیز کشانده است. دولت آلمان برای حراست از حملات دیجیتالی، در عرصه "تسلیحات سایبری" سرمایه گذاری می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس خانه کشاورز استان همدان گفت: طبق پیش بینی های انجام شده بسیاری از استان های کشور در 50 سال آینده دچار بی آبی می شوند اما با این آهنگ مصرف، همدان طی 20 سال آینده آبی نخواهد داشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت که روزانه بین 30 تا 50 سگ ولگرد از سطح شهر جمع آوری می شوند و این روند( گرفتن هر قلاده سگ) 400 هزار تومان هزینه دارد که رقم سنگینی به مدیریت شهری ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس اداره محیط زیست ریگان با اشاره به بروز پدیده ریزگردها از صبح امروز در این شهرستان گفت: غلظت ریزگردها در ریگان به پنج برابر حد مجاز رسیده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۸    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: چند قاچاقچی، باند و افرادی که در نظام اقتصادی کشور اخلال می کردند دستگیر شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس از ارجاع استیضاح وزیر کشور به کمیسیون شوراهای پارلمان خبر داد. علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۲    
هزاران نفر از عرب های فلسطین اشغالی در اعتراض به تصویب قانون کشور یهودی به خیابان های تل آویو آمدند و خواستار لغو آن شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور اسلامی ایران به منظور شرکت در پنجمین نشست کشورهای ساحلی خزر وارد شهر آکتائو قزاقستان شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۹    
وب سایت خبری - تحلیلی فارین پالیسی با اشاره به بحران و تنش پیش آمده بین عربستان سعودی و کانادا، نوشت که این گونه رفتاهای ولی عهد سعودی نشان می دهد که او از نظر اخلاقی و سیاسی شخصیت ضعیفی دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۶    
خودرویی برقی در آلمان ساخته شده که برای تهویه آن از نوعی خزه ایسلندی استفاده می شود و روی آن با پنل های خورشیدی پوشیده شده که انرژی مورد نیاز حرکت وسیله نقلیه را فراهم می کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۶    
شاخص بورس تهران با رشد 6.1 درصدی بیشترین بازدهی هفتگی را در مقایسه با برخی از شاخص بورس های بین المللی به خود اختصاص داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۳    
دبیر جامعه تورگردانان ایران معتقد است، گرانی بلیت ایرلاین های خارجی که به ریال و در داخل کشور رخ داده، در سفر گردشگران خارجی تاثیر منفی ندارد؛ مگر آن که برخی به خاطر گرانی ارز و برای جبران مافات ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۳    
یک عضو فراکسیون امید درباره رد شدن تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: نمی دانم چرا این طرح رد شد اما دوباره آن را به جریان می اندازیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۰    
احمد توکلی با بیان اینکه عقیده دارم طرح سوال از رئیس جمهور در شرایط فعلی درست نبود، از رییس جمهور درخواست کرد همان موضوعاتی را مطرح کند که به سوال نمایندگان مجلس مربوط است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۷    
آیت الله عبدالله محمدی شاگرد امام خمینی(ره) ماجرای جالبی درباره تقاضای افزایش شهریه فرزند امام خمینی و واکنش ایشان نقل کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۴    
هوای تهران با توجه به وزش باد و کاهش دما در 13 روز گذشته در شرایط سالم قرار داشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۱    
روایت دخترانی در کشورهای مختلف که واقعا به سربازی می روند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۱    
بر اساس توافق نامه ای که اخیراً بین اسلام آباد و مسکو امضا شده افسران نظامی پاکستان در مراکز نظامی روسیه آموزش می بینند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۱    
رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه درصدد هستیم فضایی برای بازگشت نخبه هایمان فراهم کنیم، گفت: طی 2 سال و نیم گذشته 1100 نخبه ایرانی به کشور بازگشتند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۱    
کنایه های مژده لواسانی مجری تلویزیونی به ژن های خوب و حقوق های نجومی، حین معرفی مهمان برنامه.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۳    
یک عامل انتحاری پس از اینکه با ممانعت نیروهای امنیتی برای ورود به کلیسایی در قاهره مواجه شد خود را منفجر کرد که این انفجار به کشته شدن او و زخمی شدن دو شهروند مصری منجر شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۳    
سرپرست اورژانس کشور گفت: همزمان با وقوع طوفان شن در جنوب شرق کشور 246نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۳    
خبرها حاکی از استخدام نیروهای رده پایین است. به کارگیری نیروهای غیرمتخصص در شهرداری باعث بالا گرفتن تب اعتراضات مردم و کارمندان شهرداری شد.