سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۹:۵۰Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 4 مهر 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مهر 1397 آرمان پرس 2 مهر 1397 آرمان پرس 3 مهر 1397 آرمان پرس 4 مهر 1397 آرمان پرس 5 مهر 1397 آرمان پرس 6 مهر 1397 آرمان پرس 7 مهر 1397 آرمان پرس 8 مهر 1397 آرمان پرس 9 مهر 1397 آرمان پرس 10 مهر 1397 آرمان پرس 11 مهر 1397 آرمان پرس 12 مهر 1397 آرمان پرس 13 مهر 1397 آرمان پرس 14 مهر 1397 آرمان پرس 15 مهر 1397 آرمان پرس 16 مهر 1397 آرمان پرس 17 مهر 1397 آرمان پرس 18 مهر 1397 آرمان پرس 19 مهر 1397 آرمان پرس 20 مهر 1397 آرمان پرس 21 مهر 1397 آرمان پرس 22 مهر 1397 آرمان پرس 23 مهر 1397 آرمان پرس 24 مهر 1397 آرمان پرس 25 مهر 1397 آرمان پرس 26 مهر 1397 آرمان پرس 27 مهر 1397 آرمان پرس 28 مهر 1397 آرمان پرس 29 مهر 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۶    
فرمانده مرزبانی خوزستان از دستگیری 2 نفر از عاملان آتش سوزی هورالعظیم توسط مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۳    
قابلیت برقراری تماس با گوگل ویس از طریق وای فای سرانجام فراهم شد. پیشتر گوگل ویس فقط قادر به ری دایرکت کردن تماس ها از طریق یک شماره دیگر بود، اما به لطف قابلیت جدید Google Voice ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل دفتر سینمای حرفه ای اعلام کرد: هرگونه تبلیغات فیلم های سینمایی در فضای مجازی منوط به کسب مجوز و اخذ تعهدنامه تبلیغات از تهیه کننده و پخش کننده اثر است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی داعش با انتشار پیامی صوتی مدعی شد: حمله اهواز، آخرین حمله نخواهد بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۸    
وزیر کشور امروز چهارشنبه (4 مهر) در جلسه ستاد اربعین حسینی که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: بررسی عملکرد چهار ساله دستگاه ها در برگزاری مراسم اربعین حسینی نشان می دهد که اقدامات موثری از نظر ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۳    
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ارتباطات این جزیره از نیم روز چهارشنبه 4 مهرماه تا شنبه 7 مهرماه به دلیل ترمیم فیبر نوری با اختلال مواجه است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۳    
چه عواملی مانع تبدیل شدن پیروزی جمهوری اسلامی ایران پس از فتح خرمشهر به یک پیروزی استراتژیک، جهت پایان جنگ بود؟ آیا امکان نداشت، جنگ در مدت کوتاه تری پس از فتح خرمشهر به پایان رسد؟
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۷    
اگر پیام شهیدان و دوران جنگ هشت ساله را به گوش جان و به درستی بشنویم، دچار ترس و اندوه نخواهیم شد و از آن، پیامِ بهجت و شجاعت و اقدام برای ما به ارمغان خواهد آمد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۷    
دولت ترامپ مدعی تحریم های نفتی ایران است و کشورها را به خاطر خرید نفت کشورمان تهدید می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۲    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی نظیر ماجرای نیمروز و مزرعه پدری از تلویزیون پخش می شوند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۶    
اتحادیه فوتبال اروپا یوفا فردا (پنجشنبه) میزبان جام ملت های 2024 اروپا را از بین کشورهای ترکیه و آلمان اعلام و تکلیف رویای نیمه تمام رجب طیب اردوغان رییس جمهوری این کشور را روشن خواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۱    
رشد نرخ ارز در 15 دقیقه، توقف فروش ارز در اغلب صرافی ها، ازدحام دلالان و خریداران ارز در حاشیه خیابان فردوسی خلاصه ای از مشاهدات خبرنگار ما از وضعیت بازار ارز است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۱    
مراسم شب خاطره در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر انقلاب و جمعی از رزمندگان در حال برگزاری است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۱    
برنامه فوتبال برتر ویژه دربی پایتخت فردا -پنجشنبه- روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۱    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که با طرح دوستی با دختران کم سن و سال در اینستاگرام اقدام به اخاذی و سواستفاده از آنها می کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۰    
دولت روسیه با نپذیرفتن تصمیم رژیم صهیونیستی برای اعزام هیأتی عالی رتبه جهت توضیح درباره انهدام هواپیمای روسی در سوریه، از آنها خواست توضیحاتشان را غیرحضوری ارائه کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۵    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت قیمت نهایی ویزای اربعین حسینی 97 را اعلام کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۵    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار متواری ای خبر داد که پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان متواری شده بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۵    
فرستاده جدید آمریکا در سوریه ابراز امیدواری کرد که توافقنامه سوچی امضا شده بین ترکیه و روسیه در خصوص ادلب پایدار بماند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی با ابراز اینکه 2 ماه از رفتن وزیر کار می گذرد و هنوز وزیر جدید معرفی نشده است گفت:وزیر اقتصاد نداریم، از استعفای وزیر صنعت صحبت می شود و با این وضعیت که نمی شود کشور را اداره کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۴    
تا زمانی که ساماندهی به طور مشخص در خصوص قله دماوند ایجاد نشود ممنوعیت ورود به عرصه ملی قله دماوند وجود خواهد داشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۴    
مترو گلشهر - هشتگرد که برای تکمیل به حدود 60 میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه و بودجه قول تامین آن را داده ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۴    
سید جلال حسینی، حسین ماهینی، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش وند، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، گادوین منشا، علی علیپور، آدام همتی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۴    
یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام همواره در فضای مجازی می پرسند، نحوه دی اکتیو یا به طور موقت غیرفعال کردن حساب کاربری آن ها در این شبکه اجتماعی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۹    
قیمت دلار و سکه بازهم رکورد زده و به مرزهای تاریخی رسیده اما در هیاهوی این گرانی ها یک اتفاق تکراری خطرناک بازهم درحال انجام است و آن هجوم مردم برای خرید دلار است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۹    
می گویند سخن درست را حتی از دشمن نیز باید شنید و این مصداق جمله ای است که جان بولتون روز گذشته در توضیح وضعیت اروپا برای دفاع از ایران به زبان آورد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۹    
عضی اوقات اخباری می رسد و برای پیشگیری از تهدیدات، حضور فیزیکی لازم است تا اگر دشمن قصدی داشته باشد، بتوانیم حالت بازدارندگی لازم را داشته باشیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امکان شفافیت در آرای نمایندگان مجلس فراهم شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با خودروی لیموزین جدیدش که همچون لیموزین قبلی با اسم "دیو" (The Beast) شناخته می شود، به مقر سازمان ملل رفته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات ترامپ، تاکید کرد: آمریکا نماد ستم در عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آن هستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
دبیر شورای نگهبان سخنان حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را عزتمندانه و از موضع قدرت دانست و از آن قدردانی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی 88 تهران گفت از این که جزئی از داربی است افتخار می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
در روزهای اخیر برخی دلالان بازار لاستیک خودروهای سنگین با بهانه قرار دادن نوسانات ارزی اقدام به گران کردن این کالای مهم کرده اند که سبب اعتراض مجدد برخی کامیونداران شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران گفت: تاکنون دولت در زمینه تهیه و تأمین داروهای بیماران نادر همکاری مناسبی انجام نداده است و متأسفانه داروهای این بیماران به صورت چمدانی و قاچاق وارد کشور می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۸    
یک رسانه انگلیسی با اشاره به افتضاحی که روز گذشته در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل پیش آمد نوشت: ترامپ کسانی را که به او خندیدند نمی بخشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه موضوع FATF دیگر در مجلس و مجمع مطرح نیست، گفت: در حال گفتگو برای رفع ایرادات لوایحی که دولت به مجلس آورده هستیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۸    
یک منبع امنیتی در استان دیالی عراق به جزییات جدیدی از سرکرده داعش و حلقه اطرافیانش پرداخت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش، دستاوردهای جدید این نیرو در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین را رونمایی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰    
در حوزه بحث درآمدهای نفتی ما، از 180 میلیارد دلار در هشت سال درآمدی که کسب شده بود، 20 میلیارد یعنی 12 درصد به جنگ اختصاص داده شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۵    
نخستین نشست گفت وگوی امنیتی منطقه ای، صبح چهارشنبه 4 مهر 1397 با حضور دبیران و مشاوران امنیت ملی ایران، روسیه، چین، هند و افغانستان در هتل آزادی تهران آغاز به کار کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۵    
بررسی های بازار کار نشان می دهد که در طرح آمارگیری نیروی کار، فقط حدود3.1درصد کل شاغلان 10ساله و بیشتر اظهار کرده اند که دارای دو شغل و بیشتر می باشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۵    
گرانفروشی دیجی کالا مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۵    
رئیس سازمان آرامستان شهرداری ارومیه در خبری از جان گرفتن یک نوزاد 6 ماهه در غسال خانه باغ رضوان ارومیه یک شب بعد از فوت و ارجاعش به باغ رضوان جهت دفن خبرداد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مسائل جاری کشور گفت: الآن مردم دادشان از گرانی بلند است، به مسئولان می گوییم که ناراحتیم و نگران هستیم، گوش شنوا گاهی نیست.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۰    
درپی انفجار بمب دست ساز گروه تروریستی پ.ک.ک در مسیر نیروهای امنیتی ترکیه، چهار نفر کشته و زخمی شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۰    
دیدار با دبیرکل سازمان ملل و ملاقات با رئیس جمهور سوئیس و نخست وزیر ایتالیا از جمله برنامه های آخرین روز حضور رئیس جمهور در نیویورک است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 2000 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت:دلیل افزایش قیمت آن است که مرغداران به ناگهان عرضه مرغ را به بازار متوقف کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۱    
وزارت بهداشت یمن سه شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد، از 27 آوریل سال جاری میلادی تاکنون ( 7 اردیبهشت 97)، 2 هزار و 508 نفر بر اثر ابتلا به بیماری وبا جان باخته اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۶    
بلومبرگ از احتمال ادغام دو شرکت امارات و اتحاد خبر داده است البته رویترز از قول مقامات این دو شرکت این احتمال را رد کرده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۶    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور حج و زیارت سازمان حج گفت: ثبت نام زائران اربعین حسینی از امروز در 2500 دفتر تحت پوشش این سازمان با تخصیص ارز حدود هشت هزار تومانی در سراسر کشور آغاز می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۶    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اگر مجلس به بررسی لوایح الحاق ایران به کنوانسیون های مرتبط با FATF ورود پیدا کند، به طور جدی با آن مخالفت خواهیم کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۶    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مهمترین موضوع در روابط ایران و اروپا تلاش مشترک برای اجرای برجام است، گفت: خوشبختانه طرفین مصمم به ادامه این توافق بوده و در این راستا مواضع سیاسی قاطع اتخاذ کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
رژیم صهیونیستی به دلیل توانمندی های امروز مقاومت دیگر توان مقابله با آن را ندارد و به سیاست قدیمی استعماری تفرقه اندازی روی آورده است و آن را تا ایجاد یک جنگ داخلی دنبال می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
جمعی از راننده های کامیون از بروز مشکلاتی نظیر پرتاب آتش زنه و سنگ به سمت کامیون های دارای بار گله کردند و گفتند که این مشکلات موجب شده است فعلاً کامیون های خود را از بیم اتلاف سرمایه، زمین گیر کنیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
هزینه های سفر دانشجویان به عتبات در ایام اربعین در هر استان متفاوت است، به طوری که هزینه ثبت نام پیاده روی اربعین برای دانشجویان استان تهران یک میلیون و 100 هزار تومان پیش بینی شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمهور در گفتگو با مجری شبکه های تلویزیونی CNN و PBS آمریکا، در واکنش به توئیت ترامپ،گفت: به جای حرف، صداقت و جدیت لازم است؛ این ملاقات باید زمانی انجام شود که واقعا به نفع دو ملت و دو کشور باشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: خسارت تانکرهای حمل سوخت که در حین عملیات انتقال سوخت در کشور دچار آسیب می شوند پرداخت می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۶    
رئیس جمهور ترکیه در خصوص روابط اقتصادی ایران و ترکیه گفت: علیرغم تحریم های اعمال شده علیه ایران، وارد گاز از این کشور را ادامه می دهیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۶    
رئیس جمهور در دیدار نخست وزیر بلژیک، روابط تهران – بروکسل را رو به توسعه خواند و با اشاره به نقش برجام در تقویت و تعمیق این روابط ، تاکید کرد: حفظ برجام مسوولیت سنگین و مشترک همه ما است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۶    
بررسی آمار رسمی حاکی از آن است که عملیات بنادر کشور از ابتدای امسال تا صبح امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10.5 درصد کاهش یافته است.