چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 7 مهر 1397 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 30 فروردین 1397 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1397 آرمان پرس 8 خرداد 1397 آرمان پرس 31 تیر 1397 آرمان پرس 31 مرداد 1397 آرمان پرس 31 شهریور 1397 آرمان پرس 30 آبان 1397 آرمان پرس 28 آذر 1397 آرمان پرس 30 دی 1397 آرمان پرس 1 بهمن 1397 آرمان پرس 27 اسفند 1397 آرمان پرس 1 مهر 1397 آرمان پرس 2 مهر 1397 آرمان پرس 3 مهر 1397 آرمان پرس 4 مهر 1397 آرمان پرس 5 مهر 1397 آرمان پرس 6 مهر 1397 آرمان پرس 7 مهر 1397 آرمان پرس 8 مهر 1397 آرمان پرس 9 مهر 1397 آرمان پرس 10 مهر 1397 آرمان پرس 11 مهر 1397 آرمان پرس 12 مهر 1397 آرمان پرس 13 مهر 1397 آرمان پرس 14 مهر 1397 آرمان پرس 15 مهر 1397 آرمان پرس 16 مهر 1397 آرمان پرس 17 مهر 1397 آرمان پرس 18 مهر 1397 آرمان پرس 19 مهر 1397 آرمان پرس 20 مهر 1397 آرمان پرس 21 مهر 1397 آرمان پرس 22 مهر 1397 آرمان پرس 23 مهر 1397 آرمان پرس 24 مهر 1397 آرمان پرس 25 مهر 1397 آرمان پرس 26 مهر 1397 آرمان پرس 27 مهر 1397 آرمان پرس 28 مهر 1397 آرمان پرس 29 مهر 1397 آرمان پرس 30 مهر 1397 
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۲    
وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه اعلام کرد که در 8 ماه نخست سال جاری میلادی 27 میلیون گردشگر خارجی از کشور بازدید کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۲    
رسانه های اسرائیل شنبه شب گزارش دادند، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سواحل دریایی مدیترانه آزمایش موشکی انجام داده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۷    
بانک مرکزی میزان تامین ارز برای واردات و مجموع فروش ارز حاصل از صادرات را تا پایان معاملات روز شنبه هفتم مهر اعلام کرد؛ بر این اساس 31 میلیون یورو ارز صادراتی تخصیص یافته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۲    
حجت الاسلام پناهیان معتقد است، یکی از آثار پیاده روی اربعین حسینی کنار هم قرار دادن ملت ها است و این ارتباط باید به نحوی باشد که حس دعوت کنندگی را با خود به دنبال داشته باشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۷    
این قوانین از ابتدای سال 2018 میلادی در کره جنوبی اجرایی شده و در واقع اولین مرحله از برنامه 5 ساله این کشور برای سالم سازی محیط اداری در این کشور محسوب می شود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۲    
تلاش برای حل و فصل بحران در شورای همکاری خلیج فارس یکی از مهم ترین محورهای سفر ولیعهد سعودی به کویت است زیرا این بحران دلیل چند پاره شدن این شورا شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۸    
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به افزایش تورم نقطه به نقطه شهریور ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: خوراک مردم 36 درصد افزایش قیمت داشته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۸    
در تحریم نفت ایران که به صورت مستقیم طرحی امریکایی برای دشمنی با مردم ایران است، دولت تنها نیست و تمام ظرفیت های کشور برای مقابله با این طرح ضد ایرانی، بسیج شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۸    
زمین لرزه ای به قدرت 7.5 در مقیاس ریشتر روز جمعه سواحل اندونزی را لرزاند و موجب سونامی در جزیره سولاوزی شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۳    
چندی پیش اخباری مبنی بر غیبت رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به دلیل بیماری در محل کارش منتشر شد که با واکنش رئیس این سازمان مواجه شد ولی سرانجام وی برای درمان عازم انگلیس شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۳    
وزش باد پاییزی هوای تهران را پاک کرد تا نخستین روز هوای پاک پس از 118 روز در سال جاری به ثبت برسد. این نهمین روز هوای پاک سال 97 با شاخص 48 است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۳    
وقتی سر عبیدالله و عمر سعد را برای امام سجاد آوردند، حضرت شاد شدند و خدا را سپاس گفتند و به زنان بنی هاشم امر کردند که حالا دیگر از لباس سیاه بیرون بیایند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۳    
جعفری دولت آبادی از صدور سه کیفرخواست دیگر در رابطه با پرونده های تلفن همراه و ارسال آن ها به دادگاه های ویژه خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۳    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهادات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت مدیریت بازار ارز را بررسی و تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در بحران های پولی پایانی برای نرخ ارز خارجی وجود دارد، عنوان کرد: باید از ورود نقدینگی به بازار سهام استقبال کرد اما مانع حبابی شدن قیمت ها در این بازار شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۸    
وزارت خارجه آمریکا یک روز بعد از برگزاری نشست مایک پامپئو با وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس، مصر و اردن در نیویورک، بیانیه ای منتشر کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۸    
بررسی ها نشان می دهد ظرفیت تولید دارو در ایران، بیش از سه برابر نیاز داخلی است، در همین حال، میزان صادرات دارو، آنطور که باید رضایتبخش نیست و دست اندرکاران سلامت، از این وضعیت رضایت ندارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه با تمجید از مواضع دولت آمریکا علیه ایران گفت: سیاست مماشات با ایران به سر آمده و سیاست اعمال فشار گسترده جایگزین آن شده است .
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۸    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با توجه به مشخص شدن نتیجه ام آر آی، طبق اعلام نظر پزشک متخصص، زانوی ماهینی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۳    
برای اولین بار از زمان حمله صدام به کویت در 1990 ، عربستان سعودی با یک آزمون نفتی مواجه شده است. باید به شبکه پیچیده میادین نفتی خود، پالایشگاه ها ، خطوط لوله ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۳    
قیمت برخی خودروها در اولین روز از هفته جاری نسبت به هفته گذشته بین 500 هزار تا یک میلیون تومان افزایش یافت.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۳    
سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار تهران با 10 هزار تومان کاهش 5 میلیون و 131 هزارتومان و دلار با افت 540 تومانی 17 هزار تومان فروخته شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۳    
رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران با بیان اینکه برای مدیریت تقاضای مردم در سطح بازار افزایش تولید در دستور کار کارخانجات قرار گرفته است، گفت: با این تصمیم دست سودجویان از بازار قطع می شود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
وزیر خارجه کره شمالی در خطابه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که تحریم ها بی اعتمادی این کشور به آمریکا را تشدید می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فنلاند گفت: تهیه بسته های طبیعت گردی و کویرگردی برای معرفی و ارائه به گردشگران کشور فنلاند می تواند در افزایش آمار گردشگران ورودی این کشور به ایران مؤثر باشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
بخش هایی از اظهارات روحانی در مناظرات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 را مشاهده می کنید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از موجودی 50 میلیارد تومانی حساب های بانکی مدیر سکه ثامن و تعلق چند ملک و زمین به او خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر راه منتفی نشده است، گفت: براساس قانون، طرح استیضاح باید در کمیسیون عمران بررسی شود چرا که این طرح از هیأت رئیسه به کمیسیون ارجاع شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
یک نماینده مجلس گفت: به نظر می رسد، تصمیم رئیس جمهور برای برکناری آقای آخوندی جدی است؛ پیش از این نیز اختلاف رئیس جمهور با آقای آخوندی مشخص بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: طی این مدت حدود 5 هزار میلیارد تومان از محل پرداخت جریمه های غیبت سربازان به حساب خزانه واریز شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۷    
ساندر پیچای مدیرعامل گوگل با ادای شهادت در کمیته قضایی کنگره آمریکا موافقت کرده است. این شهادت در اواخر سال جاری میلادی صورت می گیرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۷    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 168 نفر خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۷    
مقام های اندونزی اعلام کردند که بر اثر وقوع 4 زلزله پی در پی روز جمعه در مناطق مختلف این کشور، حداقل 48 نفر کشته و بیش از 350 تن زخمی شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۲    
عرضه خودروهای برقی هوشمند در سال های اخیر روز به روز افزایش یافته و شرکت اسمارت هم تازه ترین تولید خود در این زمینه را به نام فور- ایز در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش گذاشته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۷    
تهران، تورقوزآباد، کوچه ماهر، انبار اتمی مخفی ایران ؛ این آدرسی بود که روز پنجشنبه 5 مهر 1397 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل داد و گفت اینجا یکی از ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
او درباره تمرین نکردنش به خبرنگاران، گفت: کمی ناخوش احوال هستم و اجازه گرفتم که امروز را استراحت کنم.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
ارتش آمریکا اعلام کرد: یک جنگنده F-35B متعلق به تفنگداران ویژه نیروی دریایی آمریکا در منطقه بیفورت واقع در کارولینای جنوبی سقوط کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
طبق آمارهای رسمی و در سال های 90 تا 95، نزدیک به 350 هزار و 632 نفر از استان تهران به سایر استان های کشور مهاجرت کرده اند که 25 درصد از این مهاجرت ها به استان البرز بوده و استان های گیلان و مازندران ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
بر طبق گزارشی که توسط اداره ملی امنیت ترافیکی بزرگراه های آمریکا آماده شده، تا سال 2100 متوسط دمای کره زمین تا 4 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی بارش و دمای پاییز 97 را پیش بینی کرد و گفت: در ماه جاری در اغلب مناطق کشور به ویژه در غرب و شمال غرب بارندگی بیش از حد نرمال خواهد بود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۷    
اعتماد نوشت: عصر پنج شنبه و بعد از دربی بی هیجان و کسل کننده اهالی توییتر فارسی دنبال بهانه ای برای سرگرم شدن و گذر از رخوت اولین پنج شنبه پاییزی بودند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۷    
ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد از امروز (شنبه هفتم مهرماه) آغاز شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۲    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به طرح تمام وقت شدن معلمان گفت: حذف مشق شب در 28 درصد کلاس های درس با تراکم 16 تا 25 نفر اجرا شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۲    
تهران، تورقوزآباد، کوچه ماهر، انبار اتمی مخفی ایران ؛ این آدرسی بود که روز پنجشنبه 5 مهر 1397 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صیونیستی در سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل داد و از یوکیا ...
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۷    
وزارت خارجه آمریکا از آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست تا ادعای نتانیاهو درباره وجود یک سایت هسته ای در جنوب غربی تهران را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۷    
افزایش تصاعدی قیمت سکه در چهار ماه گذشته علاوه بر آنکه پرونده های قضایی دادگاه های خانواده را زیادتر کرده، آمار زندانیان بدهکار مهریه را نیز تا حد قابل توجهی افزایش داده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۱    
وزیر خارجه سوریه در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با همتاهای چینی و روس خود دیدار و مسائل مربوط به توافق ادلب، کمیته قانون اساسی و مبارزه با تروریسم را بررسی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۱    
وزارت حمل و نقل سوریه امروز شنبه اعلام کرد که گذرگاه مرزی نصیب بین اردن و سوریه فعالیت خود را آغاز کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
واکنش جالب کریستیانو رونالدو پس از بردن نام ایران و تبریک به لوکا مودریچ و محمد صلاح در لایو اینستاگرام بابت جوایز پوشکاش و بهترین های فیفا
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
با آغاز فصل پاییز و هفته دفاع مقدس، فیلم سینمایی تنگه ابوقریب هم چنان در صدر فروش هفتگی سینمای ایران قرار دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۱    
تنه زنی شیوه جدید سرقت گوشی رهگذران خیابان ها توسط سارقان است!
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۱    
بر اثر وقوع سیل در روزهای گذشته روستاهای بسیاری در شمال کشور دچار آسیب شده است.همچنین گاز و آب بخشی از این روستا ها قطع است.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۱    
اگرچه امام حسین علیه السلام نتوانستند با معاویه بجنگند، اما در برابر بدعت ها و ظلم و ستم او سکوت نمی کردند و تا آنجا که ممکن بود مخالفت خود را از هر طریقی نشان می دادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۶    
یکی از مشکلات کاربران تلفن های همراه کاهش سرعت عملکرد گوشی های موبایل است. در این مطلب به نکاتی اشاره شده است که به شما کمک میکند تا سرعت بهتری را در تلفن همراه خود داشته باشید.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۶    
یکی از مهم ترین عوامل موثر در تصمیم گیری درباره این لایحه، شناخت صحیح ارتباط FATF با آمریکاست. قطعا تصمیم نمایندگان مجلس دهم درباره این لایحه، یکی از مهم ترین اقدامات این مجلس در تاریخ خواهد بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۸    
معاون توسعه و مدیریت و پشتیبانی با اعلام تصویب طرح معلم تمام وقت گفت: با افزایش 6 ساعت اضافه تدریس کاملا اختیاری در هفته به معلمان، 25 درصد به فوق العاده ویژه اضافه خواهد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
توضیحات حالا خورشید به نقل از یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری درباره عکس جنجالی مذاکره روحانی و مکرون در نیویورک
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
انتقاد رضا رشیدپور از عطش خریدهای بیش از نیاز افراد متمول که به ادامه گرانی ها کمک می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی وزارت کشور از آغاز تغییر مدیران وزارت کشور با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۸    
زهرا شجاعی ، فعال اصلاح طلب و رئیس مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات در بخشی از مصاحبه اخیر خود با روزنامه آرمان امروز گفته است:
آرمان پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گافی جدید ادعا کرد که آژانس بین المللی انرژی اتمی تنها 12 مرتبه از ایران بازرسی کرده است و این میزان بازرسی کافی نیست.ایران کشور بزرگی است، تقریبا اندازه اروپا است ...