چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر هشتم 1 دی 1395 - asr8.ir

عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۰    
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع چینی وابسته به اپل، این شرکت در نظر دارد سال آینده نسخه ای خاص از آیفون 8 را با نام رمز فعلی فراری نیز عرضه نماید.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۵    
ابعاد فقهی، حقوقی و مالی تامین مالی صنعت بیمه از طریق بازار سرمایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۴    
میانگین مصرف بنزین در 9 ماهه سال 1395 ، 74 میلیون و 800 هزار لیتر بوده است که این میزان در مقایسه با 9 ماهه سال 1394 ، 4.7 رشد داشته است.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۴    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی بانکها 270 هزار میلیارد تومان وام در بخشهای مختلف در 7 ماهه امسال پرداخت کرده اند که بخش خدمات بیشترین رقم را دریافت کرده است.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۴    
با نزدیک شدن به زمان تحویل زمام امور آمریکا به دونالد ترامپ، این بار یک مقام ارشد آمریکایی از عدم اجرای توافق خرید هواپیما بین بوئینگ و ایران خبر داد.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۴    
هاور بورد یا تخته شناور یکی از شگفتی های سال 2015 بود، اما محصول جدید دیگری به نام Stellar Hover Board، روی دست آن بلند شده است.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۴    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا امروز با بازیگران جدید امثال تکفیری ها و ایجاد جنگ نیابتی در منطقه، نقض برجام و جنگ نرم که مخاطب اصلی آن جوانان کشور است به جنگ خود ادامه می دهد.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۴    
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به گذشت حدود یک ماه از حادثه قطار تبریز مشهد گفت: تا امروز هنوز پاسخی به مردم داده نشده است.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۴    
اخیراً یاهو از یک هک با قدمت سه ساله پرده برداری کرده که این عمل منجر به بر باد رفتن اطلاعات شخصی مرتبط با بیش از 1 میلیارد کاربر یاهو شده است.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای ظریف در جلسه یکشنبه اخیر کمیسیون امنیت ملی گفته است که در موضوع برجام می پذیرم که اشتباه کردیم و مسئولیت آن را قبول می کنم.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۴    
معامله گران بازار سهام در حالی معاملات کم حجمی را نظاره گر بودند که حمایت حقوقی ها برای جمع آوری سهام در گروه های شاخص ساز و تکاپو برای ترسیم الگوی تکنیکی صعودی همزمان با نوسان دوباره دلار به سبزپوش ...
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۴    
طبق اذعان صرافی ها یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت دلار طی روزهای اخیر و به ویژه امروز، عرضه محدود ارز از سوی بانک مرکزی و افزایش تقاضاست.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۴    
قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به معافیت دولت در پرداخت 2200 میلیارد تومان یارانه برق به دولت، گفت: یارانه ای که از صنعت برق در ماه های گذشته کسر شده به صورت اقساطی به صنعت برق برگردد.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۴    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری گفت: 14 هزار و 236 نقطه در کشور به شبکه دولت متصل هستند و 30 سرویس در شبکه دولت فعال بوده و شبکه دولت به شبکه های دیگر متصل است.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۴    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلاف مالی مالکان مخابرات با سازمان خصوصی سازی حل می شود و این موضوع مشکلی برای سهام داران ایجاد نمی کند.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۴    
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران پایان معاملات روز جاری با افزایش 127.31 واحدی به پله 80 هزار و 250 واحد رسید.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۴    
آثار ناشی از افزایش نرخ ارز همچنان در بازارهای مختلف قابل مشاهده است، اما رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری می گوید که قیمت ها افزایش قابل ذکری نداشته و حتی اگر در این حوزه تصمیمی بر گرانی وجود داشته ...
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۴    
صنایع فعال کشور، با توجه به سهم خود در مصرف انواع حامل های انرژی، یکی از بخش های مهم و اثرگذار در میزان تقاضا و مصرف انرژی هستند ...
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۴    
در آستانه مشهد 2017و لزوم بهره گیری از توان تشکل های مردم نهاد در حوزه های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ...
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۴    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: موردی مبنی بر غیر استاندارد بودن پرتو های آنتن های BTS گزارش نشده است.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۴    
در سال 2016، امنیت شبکه، سال بدی را پشت سر گذاشت. اما متأسفانه مطابق پیش بینی شرکت امنیت سایبری ترند میکرو (Trend Micro) سال 2017، وضعیت بدتری خواهد داشت ...
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۴    
بانک مرکزی نرخ رسمی 23 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را افزایش داد، اما در عین حال دلار آمریکا و پوند انگلیس با کاهش قیمت همراه بوده اند.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۴    
با در نظر داشتن رویه همیشگی اپل در ارائه آیفون های جدید، منطقاً سال آینده با مدل 7s آیفون ها طرف باشیم.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۳    
بدهکاران دانه درشت بانکی که مطالبات صد میلیاردی به بالا دارند، اغلب دارای نفوذ سیاسی هستند. به همین دلیل اغلب از سوی برخی سیاست مداران با بانک ها تماس گرفته می شود و دستور پیگیری نکردن این مطالبات به ...
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۳    
در آخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران، هر سکه تمام بهار آزادی 11 میلیون و 200 هزار ریال قیمت گذاری شد.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۳    
آبان ماه امسال تولید چهار مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۳    
هر گونه تخفیف، ترجیح یا معافیت مالیاتی جدید تا 5 سال آینده ممنوع شد.
عصر هشتم   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۳    
نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است رشد 7.4 درصدی اقتصاد ناشی از فروش نفت و درآمدهای نفتی است ولی این رشد باید ناشی از تولید ناخالص ملی باشد تا پایدار بماند.