شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 6 شهریور 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 شهریور 1398 عصر امروز 2 شهریور 1398 عصر امروز 3 شهریور 1398 عصر امروز 4 شهریور 1398 عصر امروز 5 شهریور 1398 عصر امروز 6 شهریور 1398 عصر امروز 7 شهریور 1398 عصر امروز 8 شهریور 1398 عصر امروز 9 شهریور 1398 عصر امروز 10 شهریور 1398 عصر امروز 11 شهریور 1398 عصر امروز 12 شهریور 1398 عصر امروز 13 شهریور 1398 عصر امروز 14 شهریور 1398 عصر امروز 15 شهریور 1398 عصر امروز 16 شهریور 1398 عصر امروز 17 شهریور 1398 عصر امروز 18 شهریور 1398 عصر امروز 19 شهریور 1398 عصر امروز 20 شهریور 1398 عصر امروز 21 شهریور 1398 عصر امروز 22 شهریور 1398 عصر امروز 23 شهریور 1398 عصر امروز 24 شهریور 1398 عصر امروز 25 شهریور 1398 عصر امروز 26 شهریور 1398 عصر امروز 27 شهریور 1398 عصر امروز 28 شهریور 1398 عصر امروز 29 شهریور 1398 عصر امروز 30 شهریور 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۰    
وزیر نفت در برنامه تیتر امشب گفت: ایده هایی در خصوص سهمیه بندی بنزین وجود دارد، اما هنوز تصمیمی در مورد آن گرفته نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۰    
بیشتر نرم کننده های پارچه حاوی عناصر مضری هستند که در نگاه نخست همانند دیگر مواد شیمیایی مورد استفاده در محصولات پاک کننده و شوینده خانگی مورد توجه قرار نمی گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۵    
هفته دولت که گذشت. اما کاش روزی برسد و بشنویم رئیس جمهور می گوید حاضرم برای حل مشکلات تولید و صادرات و آبادان کشور، با تولید کنندگان و صادر کنندگان ملاقات کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۰    
شبکه های مختلف سیما فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به شور شیرین ، ماجرای نیمروز ، امکان مینا و به قید قرعه اشاره کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۵    
مدیر سرویس فدرال همکاری های نظامی-فنی روسیه امروز در حاشیه نمایشگاه بین المللی هوا-فضا ماکس-2019 ، اعلام کرد که ازهم اکنون درخواست های متعددی برای خرید جنگنده های نسل جدید میگ-35 به طرف روسی رسیده ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۵    
در روزهای اخیر رویکرد قاطع دستگاه قضایی که به سراغ مدیران اجرایی در مظان اتهام فساد یا سوء تدبیر رفته، با استقبال مردم و البته واکنش عجیب برخی مسئولان دولتی همراه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۰    
به گزارش عصر امروز این استاد دانشگاه تهران دعا کرد: احساس می کنم براساس گفته های مقامات ایران، آمریکا و فرانسه، شرایط مذاکره فراهم شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه دولت اصلاحات تصریح کرد: مواضع ضدایرانی رئیس جمهور فرانسه، ایران را از مذاکره دور و بر اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی نزدیک تر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۵    
به گزارش عصر امروز، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست گفتمان سازی و مطالبه گری شهید دیالمه در جمع دانشجویان بسیجی کشور با اشاره به چالش ناکارآمدی گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۸:۵۰    
منابع لبنانی از شلیک ارتش لبنان به سوی دو پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در یک منطقه مرزی خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۰    
در آستانه ماه مُحرم و فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان، عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) با تهیه پرچم و کتیبه هیات های عزاداری، خود را برای برگزاری آئین های مذهبی این ماه آماده می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۰    
آرمی تایمز در گزارشی نوشته است که میزان تجاوز و آزار و اذیت جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه اخیر 4 برابر شده است و این موضوع همچنان معضلی جدی در ارتش این کشور به شمار می آید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۵    
رئیس پلیس مترو پایتخت از سقوط مرد 44 ساله از سکوی مسافرگیری ایستگاه مترو مصلی و مصدومیت وی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۵    
ارتش یمن و انصارالله مقر فرماندهی عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در یکی از محورهای استان حجه واقع در شمال غربی یمن را هدف حمله چند موشک قرار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۵    
تیم والیبال ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان جهان باز ماند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۰    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره اقدامات حجت الاسلام رئیسی در مرداد ماه نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۰    
عبدالناصر همتی در پانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی به عنوان مدیر برگزیده معرفی شد و از رئیس جمهور به پاس خدمات ارزنده در طول یکسال سکانداری نظام ارزی و پولی کشور لوح تقدیر دریافت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۵    
وزیر دفاع آمریکا بار دیگر دیگر تأکید کرد که دولت متبوعش به دنبال درگیری با ایران نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۰    
براساس آمار متغیرهای پولی و بانکی خرداد 98، حجم نقدینگی در پایان این ماه به 1979 هزار و 910 میلیارد تومان رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۰    
به گزارش عصر امروز، وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد 5 شهروند و 4 شرکت ایرانی و همچنین یک شرکت هنگ کنگی را به دلیل نقش داشتن در نقض تحریم های آمریکایی و بین المللی علیه ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سومین مقصد سفرش به شرق آسیا وارد کوالالامپور شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۵    
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای شرق استان به سمت شمال کشور در جریان است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۰    
به گزارش عصر امروز، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با خبر شبکه یک سیما عنوان کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۰    
مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مجازات های جایگزین حبس جهت خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) امسال نیز اجرا می گردد و آثار و برکات این اقدام خیل مهم و موثر است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۰    
معاون وزیر شهرسازی گفت: برنامه اجرایی وزارت راه و شهرسازی بر این است که یک هزار و 100 کیلومتر مسیر بزرگراهی و راه اصلی را امسال به بهره برداری برساند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۵    
نتایج یک نظرسنجی جدید که چهارشنبه منتشر شده نشان می دهد همه رقیبان مهم انتخاباتی ترامپ توانسته اند از او پیشی بگیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۰    
بسیاری از تجهیزات کارآمد دفاعی ما به جهت رعایت ملاحظات امنیتی، آشکار نیست و هر زمان که لازم شود، با این تجهیزات ضربه نهایی را بر پیکره دشمن وارد می کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۵    
به گزارش عصر امروز، بیش از ده سال است که سیگارهای الکترونیک به عنوان راهی جایگزین برای سیگار، به فروش می رسد، اما این بدان معنا نیست که استفاده از آنها بی ضرر است ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۵    
یکی از دستفروشان مترو خطاب به مدیران شهری گفت: مرا دستگیر کردند و به بازداشتگاه بردند؛ پس از آزادی به من گفتند هرکاری حتی دزدی خواستی انجام بده، ولی دستفروشی نکن.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به دیدار هیأت رئیسه مجلس با قوه قضاییه گفت: آقای رئیسی معتقد بودند آنجایی که جرائم و اتهامات متوجه وظایف نمایندگی است هیئت نظارت بر رفتار مرجع رسیدگی است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۵    
بنابراین یک سوال مهم؛ چه کسی پشت پرده، این تغییر 180 درجه ای است؟ یا به تعبیر درست تر چه کسی روحانی را از دیدار با ترامپ منع کرده است؟!
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۵    
رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون شهید شوانی را از تروریست های گروهک دموکرات گرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۰    
ویژه برنامه های محرم تلویزیون در حالی آغاز می شود که کاظم احمدزاده و ساعد باقری به عنوان مجری حضور دارند و سریال مختارنامه هم از روز شنبه روی آنتن می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۰    
اظهارات نخست وزیر انگلیس درباره برجام این گمانه زنی را ایجاد کرده که ممکن است لندن از این توافق خارج شد؛ احتمالی که به سرنوشت برگزیت و توافق با امریکا گره خورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی درباره طرح فرانسه و اینکه مبلغی به عنوان خرید اعتباری نفت به ایران داده می شود گفت: هنوز در حال مذاکره است و باید ببینیم چه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۰    
نمایشگاه ماکس 2019 در حالی دومین رزو برگزاری خود را پشت سر می گذارد که نمایش جنگنده سوخو 57 روسیه در روز اول این نمایشگاه خبر ساز شده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: امروز ایران در جایگاهی قرار گرفته که بر مبنای تهدیدات نوظهور قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان عکسی از جلسه امروز شورای نگهبان و حضور آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی در کنار هم منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۰    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 6 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 39 هزار تومان و دلار با رشد 90 تومانی 11 هزار و 190 تومان به فروش رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۰    
مقام مسؤول سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به شرکت های هواپیمایی تأکید شده است به دلیل کاهش نرخ ارز و کاهش هزینه های ارزی آنها، قیمت های جدید بلیت را محاسبه و به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۵    
وزیر خارجه روسیه گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از ابتکار امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره برجام حمایت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۵    
یک روزنامه صهیونیستی، دبیرکل حزب الله را دشمنی زیرک خواند و نوشت، وی به وعده خود مبنی بر پاسخ به حمله پهپادی تل آویو عمل خواهد کرد اما چگونگی و زمان این پاسخ محل بحث است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۰    
به گزارش عصر امروز، برنامه تلویزیونی جهان آرا، سه شنبه شب با موضوع بررسی آخرین تحوّلات منطقه با حضور حسین شیخ الاسلام قائم مقام اسبق وزارت خارجه کشور روی آنتن زنده شبکه افق رفت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۰    
یکی از مدافعین جدی حقوق زنان شخص مقام معظم رهبری هستند. در این دیدار هم ایشان در بخشی از صحبت هایشان روی این موضوع با صراحت تاکید کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۰    
باشگاه استقلال نسبت به غیبت سرمربی خود در نشست خبری واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۰    
کارشناس پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در سواحل خزر بارش باران و کاهش نسبی دما بین 6 تا 8 درجه پیش بینی می شود و به تدریج بارش ها در غرب سواحل خزر شدت می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۰    
تلاش های پشت پرده برای فراری دادن آندره آ استراماچونی از استقلال ادامه دارد و سرمربی ایتالیایی هر روز بیش تر از گذشته از حضور در تیم پرطرفدار استقلال ناامید می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ملاقات برای ملاقات مشکلی را حل نمی کند، بلکه این ملاقات باید در راستای هدف باشد و تا زمانی که اعتمادی وجود نداشته باشد تا هدف محقق شود، صحبت از ملاقات صحیح نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۰    
به گزارش عصر امروز حمید گودرزی گفت: محمدعلی نجفی یک ساعت پیش با تأمین قرار وثیقه آزاد شد. به گفته این وکیل ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۰    
به گزارش عصر امروز، نشریه نیوزویک آمریکا در ضمن گزارشی، فهرستی را از برخی مقامات آمریکایی که از گروهک تروریستی منافقین پول دریافت کرده اند، منتشر کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰    
قیمت کالا های اساسی ویژه هیئت های مذهبی در ماه های محرم و صفر اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهور به تعیین قیمت 1250 تومانی سبوس توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت که موجب اعتراض وزیر جهاد کشاورزی شده است واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۰    
یک عامل مسلح با مخفی شدن در خانه ای در ایالت آرکانزاس ، در حالیکه یک نفر را گروگان گرفته ، به سمت نیروهای پلیس تیراندازی می کند و تاکنون دو نفر جان خود را از دست داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۵    
روزنامه های امروز افغانستان تیترهای یک و صفحات نخست خود را به موضوعاتی همچون، شکایت افغانستان از پاکستان به شورای امنیت سازمان ملل ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۰    
کشف کوزه های میلیاردی و قرآن منتسب به شاه پهلوی از قاچاقچیان کالا، دستگیری سارق کامپیوتر خودروهای پژو 206 و توقیف خودرویی که با تجهیزات80 میلیونی اقدام به آلودگی صوتی برای شهروندان می کرد از جمله ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۵    
به گزارش عصر امروز کم کاری آموزش و پرورش سمنان در برخورد با سند 2030 رو هم رسانه ای کنید. چرا موضع شفافی در این استان درباره این سند نمی گیرند؟ مگر آقا خیلی صریح سخن نگفتن درباره این سند؟ ائمه جمعه ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز اقدام دولت در استفاده ابزاری از زنان و نشان دادن چهره هایی از بی عفافی و که موجب رنجش طیف وسیعی از اقشار مختلف کشور را به همراه داشت هنوز مورد توجه کانون مردم می باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۵    
به گزارش عصر امروز، وقتی حرف از شهادت می شود رشادت و شجاعت و جوانمردی به یادمان می آید؛ یادمان می آید که مردان و زنانی که به شهادت رسیدند کمی با دیگران متفاوت بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۵    
حکم قصاص قاتل امام جمعه شهرستان کازرون طبق رأی صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صبح امروز در شهرستان کازرون و در ملاء عام اجرا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۰    
وزارت خارجه لبنان در اعتراض به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به حریم هوایی این کشور، به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت کرده است
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که حمله پهپاد های رژیم صهیونیستی به لبنان منجر به تنش های جدید در منطقه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۰    
دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام 4 مسابقه آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۰    
ناکامی ترامپ و مکرون در بازی مذاکره؛ رنج مضاعف معلولان؛ 15 بازداشتی در پرونده مدیر ارشد قوه قضاییه؛ گوش بری دلالان در بازار گوشت؛ 15شهریور گام سوم را برمی داریم و سلام آقای سرخ ...