چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 30 آذر 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 آذر 1398 عصر امروز 2 آذر 1398 عصر امروز 3 آذر 1398 عصر امروز 4 آذر 1398 عصر امروز 5 آذر 1398 عصر امروز 6 آذر 1398 عصر امروز 7 آذر 1398 عصر امروز 8 آذر 1398 عصر امروز 9 آذر 1398 عصر امروز 10 آذر 1398 عصر امروز 11 آذر 1398 عصر امروز 12 آذر 1398 عصر امروز 13 آذر 1398 عصر امروز 14 آذر 1398 عصر امروز 15 آذر 1398 عصر امروز 16 آذر 1398 عصر امروز 17 آذر 1398 عصر امروز 18 آذر 1398 عصر امروز 19 آذر 1398 عصر امروز 20 آذر 1398 عصر امروز 21 آذر 1398 عصر امروز 22 آذر 1398 عصر امروز 23 آذر 1398 عصر امروز 24 آذر 1398 عصر امروز 25 آذر 1398 عصر امروز 26 آذر 1398 عصر امروز 27 آذر 1398 عصر امروز 28 آذر 1398 عصر امروز 29 آذر 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۵    
مواضع زیگزاگ یکی از افراطیون مدعی اصلاح طلبی، موجب نگرانی درباره سلامت روانی او شده است. البته یک احتمال هم این است که دیکته های متناقضی که به او می شود، موجب تناقض این مهره افراطی شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۲    
لایحه بودجه نظامی آمریکا کاخ سفید را ملزم کرده است که ظرف 30 روز در مورد کانال های موجود برای ممانعت از برخورد و درگیری با ایران، گزارشی به کنگره ارائه دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۴    
نشریه فرانسوی لوموند به نقل از منابع مطلع نوشته است که کاخ الیزه اکنون معتقد است که تلاش هایش برای میانجیگری میان واشنگتن و تهران با شکست روبرو شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۰    
اجلاس کشورهای اسلامی در مالزی در حالی به پایان رسید که نخست وزیر این کشور با تاکید بر لزوم تمرکز بر پیشرفت فناوری بومی در جهان اسلام، خواستار تجارت مشترک با دینار طلا و تهاتر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
به گزارش عصر امروز، روابط عمومی مجمع با ارسال توضیحی پیرامون خبر تصویب لوایح FATF در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص در یکی از خبرگزاری ها، صحت این خبر را تایید نکرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: افراد مسوولی که در رابطه با اصلاح و نوسازی زیرساخت های اهواز و کارون هیچ اقدامی انجام نداده اند، باید پاسخگوی این وضعیت باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
اتحادیه اروپا رسما از امروز و به مدت 6 ماه دیگر تحریم های خود علیه روسیه را تمدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
وزیر خارجه روسیه می گوید رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به همتای روس اش برای بهبود روابط با مسکو اعلام آمادگی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۰    
بنابر اعلام رسانه های ژاپنی، نخست وزیر این کشور امروز تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت وگو کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۵    
شبکه فساد دارویی استان البرز توسط اطلاعات سپاه متلاشی شد و معاون سابق غذا و دارو و تعدادی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی البرز دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۵    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران جزئیات جلسه امروز کارگروه تشخیص علت انتشار بوی نامطبوع را تشریح کرده و خبر از خرید 2 دستگاه تشخیص بو داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۰    
هر سال شب یلدا جشن ویژه دارند. پارسال یک عروس و داماد همه را سورپرایز کردند و یک هزار و 700 سالمند و معلول، میهمانان جشن عروسی بودند در آسایشگاه کهریزک ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 کل کشور از تشکیل جلسات این کمیسیون مجلس شورای اسلامی از فردا خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۵    
بورس اوراق بهادار تهران روز یکشنبه اول دی ماه 1398 با ساختمان قدیمی معاملات واقع در خیابان حافظ خداحافظی می کند و به طور کامل به ساختمان جدید واقع در سعادت آباد تهران نقل مکان می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۰    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین دی ماه به ازای هر خودرو سواری 60 لیتر امشب ساعت 24 واریز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۰    
به گزارش عصر امروز، اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز در حاشیه بازدید از مناطق آبگرفته در اهواز و کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو نامه وزیر کشور به مقام معظم رهبری ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۷    
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در سه قسمت، 20 فصل و 214 ماده تدوین و کلیات آن به تصویب صحن علنی مجلس شورای اسلامی رسیده است که حوزه های بانکداری بدون ربا، بانکداری ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۲    
شب یلدا یکی از کهن ترین رسوم ایرانی است که در هر نقطه از کشور ما با آیین خاصی برگزار می شود در این گزارش از آداب و رسوم شهرهای مختلف ایران در این شب می گوییم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۲    
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اختلاف در جبهه انقلاب را فاجعه و سم مهلک دانست و تاکید کرد: ائتلاف ما حول محور فهرست واحد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است و باید افراد شایسته جامعه را به ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۷    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه با وزش ملایم باد به طور موقت غلظت آلاینده ها در استان های واقع در نیمه شمالی کشور تا اندازه ای کاهش می یابد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به حل مشکل آبگرفتگی با احداث کانال معلم در منطقه 18 از بهره برداری تصفیه خانه فیروز بهرام در شش ماهه اول 99 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
مدیررسانه ای تیم فوتبال استقلال به اظهارات محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یکی از لیدرها و عامل اصلی اغتشاشات آبان ماه در شهر قدس طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۷    
سرمربی ایتالیایی استقلال بعد از اولین روز تعطیلات در تمرین استقلال شرکت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۷    
به گزارش عصر امروز، یک فعل فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره آتش زدن پرچم همجنس بازان در آمریکا توسط یک مرد و محکومیت به 16 سال زندان، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۲    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره القاء دستگیری کیانوش راد بخاطر امضاء بیانیه براندازانه 77 نفره، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی به شایعات درباره بلوکه کردن و برداشت خمس و زکات از سپرده های بانکی پایان داد و اعلام کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۷    
زائران و خادمان حرم امامین جوادین(ع) با این دو امام معصوم(ع) در کاظمین تجدید میثاق و برای آزادی عراق از شر فتنه گران و دشمنان اسلام دعا کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۷    
وزارت امنیت داخلی ایالت آریزونا از کشته شدن یک جوان قطری توسط مامور پلیس این ایالت در جریان یک درگیری در خیابان خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۳    
یک فوتبالیست لیگ برتری به علت استفاده از قرص چربی سوز که در فهرست مواد غیرمجاز کمیته مبارزه با دوپینگ قرار دارد، به مدت 4 سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
به گزارش عصر امروز، سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت نهم و دهم در صفحه شخصی خود درتوییتر به اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
رئیس پلیس پایتخت گفت: در سال جاری با تعداد زیادی تالار عروسی و واحد صنفی که شئونات اسلامی و مسائل اخلاقی را رعایت نمی کردند، برخورد شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۸    
اکثر کارشناسان اعتقاد دارند سهم اصلاحات ساختاری در بودجه 99 تقریبا هیچ است و حداقل رقم کسری بودجه 99 در صورت تصویب کلیات این لایحه در کمیسیون تلفیق مجلس حدود 100 هزار میلیارد تومان حواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
به گزارش عصر امروز به نقل از خبرگزاری تاس ، "ماریا زاخارووا" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه امروز در تفسیر مجازات های تعیین شده برای خطوط لوله گاز "جریان شمالی 2" و "جریان ترکیه" در بودجه نظامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع گفت: در آینده ای نزدیک مشکل تحریم خودرو به کمک توانمندی های بخش دفاع به طور اساسی رفع خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۸    
بیش از 10 روز از ماجرای کیک های قرصی می گذرد. سازمان های مرتبط ورود کردند اما هم چنان موضوع بلاتکلیف مانده و معلوم نیست پشت پرده این ماجرا چیست.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۸    
شاخص کل بورس وارق بهادار تهران در پایان معاملات امروز آخرین روز پاییز با رکوردشکنی جدید 3675 واحد رشد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۸    
رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی از سازمان لیگ درخواست کرد که بازی این تیم با پرسپولیس به زمان دیگری موکول شود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۳    
یک روز بعد از انتشار اخباری درباره حمله به چند نقطه نفتی سوریه، دمشق تأیید کرد که سه تأسیسات نفتی این کشور هدف حمله تروریست ها قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۸    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به امتناع شش باشگاه لیگ برتری از اجرای حکم قطعی کمیته های انضباطی و تعیین وضعیت، در نقل وانتقالات معلق شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
امشب یک قهرمان جدید در جام جهانی باشگاه ها معرفی خواهد شد و لیورپول و فلامنگو در پی کسب این جام هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
یک کارشناس عراقی تاکید کرد آمریکا برای استقرار و پراکنده کردن باندهای جنایتکار خود در عراق با هدف ایجاد هرج و مرج و بازگرداندن کشور به سال 2014 میلادی تلاش می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
بهزاد غلامپور، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: رفتار میلیچ به خاطر فشار بازی بود و برخی مواقع پیش می آید که یک بازیکن از کوره در برود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
به گزارش عصر امروز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز (شنبه، 30 آذر) در نشست خبری در پاسخ به این سؤال که نشست برخی چهرههای اصلاح طلب نظیر عارف و انصاری با شورای نگهبان به چه منظور ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۳    
به گزارش عصر امروز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رئیسی، در گردهمایی قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه "ما قاضی را مهندس اجرای قانون می دانیم" ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۳    
وزیر امور خارجه هند برای سفری دو روزه فردا به تهران می آید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۸    
معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه در دیدار روحانی و آبه مذاکرات سنگین و فشرده ای درباره مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، برجام و تحریم های آمریکا انجام شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۹    
آیا برخی افراد با علم به اینکه شرایط قانونی داوطلبی در انتخابات را ندارند، با هدف خاصی در انتخابات ثبت نام می کنند؟
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۴    
ذرات معلق همچنان گریبان گیر پایتخت نشینان است. برخی از اعضای شورای شهر معتقدند باید کمیته اضطرار یک هفته شهر را تعطیل کند تا مردم از پایتخت خارج و آلودگی هوا کاهش پیدا کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۴    
متخصص طب ایرانی گفت: بهترین ماده غذایی که امشب مردم می توانند مصرف کنند کدو حلوایی با عسل یا دارچین است؛ ضمن اینکه باید از درهم خوری پرهیز کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۹    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز وقایع 24و 25 آبان 98 به بهانه افزایش قیمت بنزین؛ با حماقت افراد داخل دولت به وفوع پیوست و با این وسیله کلید اغتشاش زده شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۴    
به گزارش عصر امروز، سید نظام الدین موسوی مدیر مسئول سابق خبرگزاری فارس طی پیامی در توییتر خود درباره ماجرای گرانی بنزین ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۴    
ماجراهای سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال باشگاه استقلال ایران هنوز به طور کامل به سرانجامی که پیش بینی شده بود، نرسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۴    
در حالی قرار است ثبت نام طرح ملی مسکن پایتخت از ساعت 10 صبح امروز آغاز شود که تهرانی ها یک ماراتن سخت را در این طرح پیش رو خواهند داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۹    
5 برنامه از مهمترین برنامه های وزارت نفت دولت های یازدهم و دوازدهم، قرار است در سال 1400 تکمیل شده و به بهره برداری برسند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در پیامی در توئیتر خواستار استیضاح رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۴    
سیل در جنوب غرب، وزیر در شمال شرق؛ دیپلماسی انفعالی اروپا را هار کرد؛ شاخ هایی که مالیات نمی دهند؛ هشدار نسبت به چند نرخی شدن ارز در سال 99 و برخی کاندیداها شام و کارت هدیه می دهند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۴    
عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت که تفاهم نامه بین استانداری تهران، فرمانداران و شهرداران برای عملیات اجرایی متروی غرب استان تهران چهار ماه معطل مانده است.