جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۰۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 30 آذر 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 آذر 1400 عصر ایران 2 آذر 1400 عصر ایران 3 آذر 1400 عصر ایران 4 آذر 1400 عصر ایران 5 آذر 1400 عصر ایران 6 آذر 1400 عصر ایران 7 آذر 1400 عصر ایران 8 آذر 1400 عصر ایران 9 آذر 1400 عصر ایران 10 آذر 1400 عصر ایران 11 آذر 1400 عصر ایران 12 آذر 1400 عصر ایران 13 آذر 1400 عصر ایران 14 آذر 1400 عصر ایران 15 آذر 1400 عصر ایران 16 آذر 1400 عصر ایران 17 آذر 1400 عصر ایران 18 آذر 1400 عصر ایران 19 آذر 1400 عصر ایران 20 آذر 1400 عصر ایران 21 آذر 1400 عصر ایران 22 آذر 1400 عصر ایران 23 آذر 1400 عصر ایران 24 آذر 1400 عصر ایران 25 آذر 1400 عصر ایران 26 آذر 1400 عصر ایران 27 آذر 1400 عصر ایران 28 آذر 1400 عصر ایران 29 آذر 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۳    
قانونی وجود ندارد که دختران متاهل نمی توانند در مدارس عادی تحصیل کنند و حتما باید به مدارس بزرگسال بروند متاسفانه این یک رویه غلط در جامعه است که باید اصلاح شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۷    
بر اساس این گزارش، معرفی شدگان باید بر اساس توضیحات مندرج در کارنامه آزمون و به منظور طی کردن سایر مراحل آزمون پنجم دی ماه جاری به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۲    
تیمی از مرمتگران موزه لوور مشغول آموزش متخصصان عراقی هستند تا گنجینه های تاریخی ارزشمند این موزه با تلاش نیروهای بومی جانی دوباره بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۲    
دختری 10 ساله نیز موهایش را فروخت تا گوشی تلفن همراه بخرد. مشتری دیگر 21 ساله بود که موهایش را فروخت برای پرداخت قسط جهیزیه خواهر عقد کرده اش
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۸    
متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خودداری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۵    
همچنین به مناسبت شب یلدا با همت مردم و خیرین و کمک ستاد دیه، 70 بسته کمک معیشتی شامل آجیل، میوه، مرغ و سایر مایحتاج اساسی میان خانواده زندانیان بیجار توزیع شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۵    
در این طرح های پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا 6 محصول شاهین.جی ، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت 151 اس.ای با موتور ام.13 را عرضه می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۷    
تاکنون 16 نفر از زیر آوار بیرون کشیده شده اند که 14 نفر از آن ها مصدوم بوده و دو نفر فوت کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۱    
گالری آرتیبیشن از جمعه، 3 دی، میزبان سومین رویداد هنری سی مجسمه، سی مجسمه ساز به کیوریتوری (نمایشگاه گردانی) قدرت الله عاقلی خواهد بود. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۰    
در وزن 75+ کیلوگرم هانیه عاشوری هم به صورت دوره ای با حریفان رقابت کرد. وی در کشتی اول به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه 11 بر 4 به برتری رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۹    
مقرر شد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به تنظیم مقررات فعالیت ارائه کنندگان خدمات ماهواره ای در فضای مجازی در کشور اقدام نماید و مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی در ارائه خدمات ارتباطی ماهواره ای ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی ناتو پیش تر گفته بود که ائتلاف آتلانتیک شمالی برای مذاکرات سازنده با روسیه در آینده نزدیک آماده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۸    
بنا به اصلاعات جاسوسی پگاسوس؛ جمال خاشقجی ماه ها قبل از مرگش و پیش از آنکه بخواهد با خدیجه جنگیز در ترکیه نامزد کند، در آمریکا هم با یک مهماندار هواپیما ازدواج کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۳    
پس از پنج روز حضور قصه گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه شنبه 30 آذر 1400 طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۱    
وزیر کشور اسبق لبنان تأکید کرد که مزدوران اسرائیل برای انجام این عملیات ها، دلار دریافت می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۰    
محاسبه محموله های روی آب و تخلیه نشده نیز با ارز ترجیحی انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۰    
محور دوم افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی با اولویت مناطق محروم در نظر گرفته می شود چون در برخی از استان های مستغنی تراکم پزشک داریم اما اکثریت مناطق محروم از این نظر مشکل دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۷    
روز دوشنبه 29 آذر یادداشت تفاهمی در کلمبو امضا شد که به دنبال آن مقرر شد در ازای واردات ماهانه چای بدهی سریلانکا به کشورمان تسویه گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۶    
300 کودک ونزوئلایی در مسابقه گاری های چوبی دست ساز شرکت کردند و با همدیگر مسابقه دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۵    
نظام صنفی و غربالگری خبرنگاران در دستور کار قرار دارد و البته در سال های گذشته رسانه ها مانع از شکل گیری این موارد شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۸    
با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با استمهال 6 ماهه بازپرداخت وام آن ها موافقت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۶    
راه تشخیص ابتلا به اومیکرون مانند سایر سویه ها همان تست پی سی آر PCR است که از طریق بینی و حلق انجام می شود و اگر بخواهیم متوجه شویم که کرونا از نوع اومیکرون است یا سایر انواع کرونا بایستی تعیین ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۳    
ایران مرتبا گفته که به توافق هسته ای 2015 یا همان برنامه جامع اقدام مشترک احترام می گذارد و این به عهده آمریکاست که جبران خسارات وارده بپردازد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۷    
بر این اساس میزان ذرات معلق گرد و غبار در اهواز یک هزار و 398، خرمشهر 988، شوش 920، شادگان 738، سوسنگرد 711 و حمیدیه 601 میکروگرم بر مترمکعب گزارش شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۷    
در یلدا این موسم مهرورزی به عزیزان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سلامت و جان آنان که دوست شان داریم مراقبت کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۸    
سفارت سوییس با انتشار این ویدیو شب یلدا را تبریک گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۶    
جدای از آن تعجب من از عدم توجه عزیزان با تجربه سالیان متمادی بعنوان بزرگ ونماینده تشکل های تهیه کنندگی به آیین نامه و دستور العمل هایی است که سالیان سال با انها زیست کرده اند و بدان اشنا هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۶    
مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی 2021 در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از 27 آذر تا اول دی ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۳    
هر چند در دو سال گذشته کرونا بر این آیین ایرانیان هم سایه افکند و در اغلب موارد آن را به جشنی دور از هم تبدیل کرد اما امسال هم گویا به ناچار باید با یلدای مجازی کنار بیاییم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۰    
دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات : در سال جاری تاکنون جمع نذورات خیرین و متبرعین 3 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۷    
فیلمی از کره زمین که توسط فضانورد ناسا ضبط شده است ببینید:
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۴    
باید 10 روز از انتشار اطلاعیه عرضه در جراید بگذرد و بنابراین ظرف دو هفته آینده این عرضه انجام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۱    
ما در تمام انتخابی ها شرکت کردیم. منتی بر سر ما نیست، به غیر از آقای حمید سوریان که از حضور در انتخابی معاف بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۸    
حال عمومی سیاوش اکبرپور مساعد است و قرار است با معالجات پزشکان حاضر در بیمارستان شرایط این بازیکن بهتر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۹    
ژائو در ادامه این اظهاراتش طی یک نشست مطبوعاتی عادی تاکید کرد، دارایی های آنها در چین هم مسدود خواهند شد و معامله نهادها و شهروندان چینی با آنها ممنوع خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۷    
جامعه ایرانی پیش از هرچیزی، به امید نیاز دارد؛ کسانی که بدخواه مردم هستند، دوست دارند که این ملت ناامید باشد .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۲    
فیفا اعلام کرده است این اقدام فقط به حضور جمعیت 450 میلیونی عرب زبان ها که در بیش از 20 کشور زندگی می کنند مربوط نیست و میلیون ها نفر نیز در سراسر جهان به زبان عربی صحبت می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
برای حفظ و بقای این آئین آن را با ترکیبی از رقص خیزران در جشن های عروسی به نمایش گذاشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۵    
در وزن 60 کیلوگرم فاطمه فتاحی در مبارزه نخست به مصاف حریف قزاقستان رفت که حریفش را ضربه فنی کرد. وی دور دوم در مصاف با نماینده قرقیزستان 3 بر 2 پیروز و فینالیست شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۱    
سفیر روسیه در ایران شب یلدا را تبریک گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۸    
دادگاه عالی انگلیس 2 سال پیش با صدور حکمی حاکم دبی را به ربودن، حصر خانگی و ارعاب دو دختر و همسر سابقش محکوم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۳    
ایران یکی از بزرگترین کشورها در میزبانی پناهجویان می باشد و به مدت 40 سال میزبان افغان ها بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۱    
نسبت به ظرفیت های کیفی و منطقی زالاوا آگاه هستیم و یقین داریم در صورت نبود تبعیض و گزینش ها و مهندسی های اکران، از اختصاص زمان مناسب گرفته تا تعداد سالن های سینما ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۹    
کلافه اند؛ کسانی که مسبب وضعیت امروزشان هستند، سراغش را نمی گیرند. همان هایی که نتوانستند حق آبه اش را از رودخانه عظیم هیرمند بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
هوآنگ پس از اعلام این مجازات، در حساب ویبوی خود عذرخواهی کرد و گفت عمیقا احساس گناه می کند و تصمیم رگولاتور مالیاتی را پذیرفته و برای پرداخت جریمه در مهلت تعیین شده، پول تهیه خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۴    
ما روزانه در کشور بیش از 150 هزار تست انجام می دهیم و برای تشخیص کرونا، کیت هایی که در کشور وجود دارد کفایت می کند و می تواند کرونا را تشخیص دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۸    
وقتی بنزین 3 هزار تومانی فروش می رود تا تفاوت 1500 تومانی کجا می رود؟ به حساب هدفمندی یارانه ها می رود تا بیاید و بازتوزیع شود. یعنی در در حقیقت در اختیار دولت قرار می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۷    
متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۵    
کاربردهای سنتی این گیاه فوق العاده به درمان بیماری هایی از جمله دیابت، مالاریا و حتی مار گزیدگی باز می گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۲    
"درعصرِ فناوری، ممنوعیتِ شاعر، کتاب و قطعه ی هنری دیگر خنده دار شده است. ممنوعیتِ هرگونه خلاقیت توسطِ هر کسی غیرممکن است، زیرا فکر مانندِ هوا و نور است که نمی توان مانعِ انتشار آن شد."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۹    
پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: برای مسکن خبرنگاران و اهالی فرهنگ و هنر تفاهم نامه ای امضا شده، اما ایراد موجود مربوط به تامین زمین است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
در اطراف میدان آزادی با توجه به تغییرات اعمال شده فضای بی دفاع شهری شکل گرفته، لذا باید محیط به محیطی فرهنگی تبدیل شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
فرمانده انتظامی تهران: متهم با عنوان میوه فروش که بالغ بر 80 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۷    
مراسم بزرگداشت محمد علی نجفی به همت کانون کارگردانان سینمای ایران و با مشارکت موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران دوشنبه 29 آذر ماه در سالن سینماتوگراف موزه سینما برگزار شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۷    
هر مشکلی اعم از قطع برق و اینترنت پیش آمد پزشک و بیمه شده نگران نباشند زیرا کمافی السابق میتوانند از نسخ کاغذی در آن شرایط استفاده کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۰    
اینک با انتشار تصاویری از خوابیدن کارتن خواب ها در اطراف این ساختمان زیبا که ثبت ملی هم شده است، بار دیگر، تعیین حریم تئاتر شهر، مورد توجه قرار گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۷    
در طرح الحاق یک ماده به قانون خدمت وظیفه عمومی که به امضای 29 نماینده مجلس رسیده است، به ستاد کل نیرو های مسلح اجازه داده شده است که مشمولان مازاد بر نیاز را معاف کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
مهدوی کیا حتما یک عمر "حسین حسین" گفته که با ظلم و ستم زاویه دارد. مهدوی کیا باید جبران کند. تلقی من این است که ندانسته وارد این مسیر شده اما اگر دانسته بوده، نمی دانم باید اسمش را چه گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
لحظه وحشتناک سقوط هلی کوپتر در امریکا را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۸    
دبیرخانه جشنواره در حالی این اطلاعیه را منتشر کرد که سال 98 در اطلاعیه ای دیگر فیلم قاتل و وحشی را از دستور کار هیات انتخاب خارج کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵    
نیکل کیدمن ، کنت برانا و پنه لوپه کروز از جمله چهره هایی بودند که قرار بود در مراسم اعطای جوایز جشنواره پالم اسپرینگز مورد تقدیر قرار بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سفیر ژاپن در تهران در سفری سه روزه، با جمعی از مسوولان استان خراسان رضوی دیدار و در مورد گسترش همکاری های مختلف به گفت و گو پرداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
این خودروی سفارشی، پس از تولید توسط لایه ای از نانو سرامیک پوشش داده می شود که این اقدام موجب محافظت و افزایش مقاومت رنگ خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی می گوید که پس از خروج آمریکا از برجام، حسن روحانی میخواست از ریاست جمهوری استعفا دهد اما رهبری صلاح ندانستند و مخالفت کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۹    
کسی که در جنب تجریش در امامزاده صالح مشغول دعا و نماز و عزاداری است، لزوماً مشتری درخت کریسمس پاساژهای تجریش نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
10 سال است که قیمت جهانی پسته کیلویی 8 تا 15 دلار است و افزایش قیمت نداشتم. قیمت ارز تعیین می کند که قیمت پسته در بازار داخلی کیلویی چند بفروش برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۳    
این تحقیق همچنین حاکی است که یخچالها و توده های یخی هیمالیا با سرعت بیشتری نسبت به یخچالها در بخشهای دیگر جهان کوچک می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۹    
بر اساس آمارهای رسمی در هفت ماهه سال جاری بیش از 11 میلیارد دلار ارز ترجیحی از سوی دولت تخصیص یافته که میزان یارانه پرداختی آن را به 244 هزار میلیارد تومان می رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۲    
خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر 43 ساله بی سرپرستی شده که دارای چهار فرزند که سه دختر و یک پسر و مستأجر می باشد. در این نامه آمده است: ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۷    
خریداران بلغارستان و کشورهای بالکان همه چیز از لباس تا گردو در ترکیه را بسیار ارزان می خرند و به خانه می برند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۴    
ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای 3- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۲    
در بیانیه ای در این خصوص آمده است: موشک بومی کروز بابر با نسخه پیشرفته بروز رسانی و با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۲    
شب یلدا به عنوان یک پدیده فرهنگی و اجتماعی باستانی، با تمام جذابیت ها و زیبایی ها می تواند همچون سایر آیین های سنتی و مذهبی، وسیله ای برای جذب گردشگران فرهنگی باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۰    
منظور این نیست که از افراد نام برده شود، ولی این انتظار وجود دارد که رسانه ملی تقصیر را به گردن ارز ترجیحی نیاندازد بلکه به سراغ مافیای خورنده این ارز برود تا نتیجه این نشود که باید ارز ترجیحی یا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
تندباد و سقوط چندین اصله درخت محور ترانزیتی کردکوی - گرگان را ساعاتی مسدود کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
وی با بیان اینکه 17 نفر از اوباشی که در بحث خرید و فروش سلاح فعال بودند نیز دستگیر شدند، گفت: 19 نفر که در خصوص اقلام ممنوعه ای مثل مشروبات الکلی نیز فعالیت داشتند دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۷    
با توجه به آمارهایی که دربارۀ خانواده وجود دارد (افزایش سن ازدواج، طلاق و تک فرزندی و ...) و همچنین آسیب هایی که در جامعه رواج دارد (اعتیاد و سرقت و ناامنی و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
در مجموع عملکرد تولید ناخالص داخلی کشور به قیمت های ثابت سال 1395 در نیمه نخست سال 1400 به رقم 7530.5 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به رقم مشابه سال قبل به میزان 3.3 درصد افزایش یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۳    
شور و شوق امسال مردم در خیابان ها به رغم گرانی سفرۀ شب یلدا شاید به خاطر آن است که یلدای 99 زیر سایۀ شوم کرونا سیاه شد یا واکنشی به نغمه های ناسازگار با فرهنگ ایرانی
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۰    
پیش از این اعلام شد که چیزی به نام بادیگارد نداریم اخیرا باز شاهد آن بودیم، با بادیگاردها برخورد می شود و 3 نفر از این بادیگاردها که در کنار چهره های سرشناس بودند را دستگیر کردیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۸    
سویه جدید توانسته با موفقیت برخی واکنش های سیستم ایمنی بدن را کنار بزند و لذا دز تقویتی واکسن باید ابتدا افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف تر را هدف قرار دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۱    
مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۷    
تاکنون در دولت و مجلس بحثی درباره افزایش قیمت بنزین برای سال آینده مطرح نشده است و موضوعات مطرح شده در رسانه ها گمانه زنی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۶    
از منظر کارکردگرایانه، تأثیر ویژه این شب در فرهنگ عمومی ما فرصتی استثنائی است برای تقویت روحیه عمومی و فرهنگی، به مدد ریشه ای مشترک
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
این نشان تجاری بنا است تا جایگزین برند چری در ایران شود و محصولات لوکس این خودروساز چینی، با نشان فونیکس (FOWNIX) در بازار عرضه شوند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۱    
افزایش واکسیناسیون علیه کرونا در انگلیس در پی شیوع سویه اومیکرون/ لندن/ رویترز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در کلن آلمان/ رویترز صف دریافت دوز سوم واکسن کرونا در شهر دوبلین ایرلند/ رویترز ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۸    
نادین ماینزا، رئیس این کمیسیون، معاون آن نوری ترکل و دو عضو دیگر آن شمول تحریم قرار گرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۷    
دعا کنید اکنون که او را در تنهایی مزارش به خاک می سپاریم، حضرت زهرا او را بر سفره کرمش میهمان کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
ما رکورد تزریق روزانه حدود یک میلیون و 650 هزار و رکورد تزریق حدود 8 میلیون و 600 هزار دز در هفته را ثبت کرده ایم و این درحالی است که فکر میکنم تمام جمعیت کشوری مثل امارات 9 تا 10 میلیون نفر باشد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۱    
مجلس اگر واقعاً قصد پایبندی به کاهش سهم خواهی ارزی دولت برای حمایت بیشتر از طرح های تولیدی را در جهت عمل به تذکرات مقام معظم رهبری دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۶    
در جامعه ما هنوز فرهنگ مشاوره نهادینه نشده زیرا یکی از علت ها و ریشه های آن معرفی نکردن ظرفیت های مراکز مشاوره و اثر سنجی نکردن این مراکز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۱    
عفو بین الملل در گزارشی در سال 2009، ژاپن را متهم کرد که محکومان به اعدام را در معرض مجازات های بی رحمانه، غیرانسانی و تحقیرآمیز قرار می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۴    
متاسفانه واکسن های موجود در مقابل اُمیکرون کارایی آنچنانی را ندارد؛ البته شرکت برکت می تواند واکسنی برای مقابله با اُمیکرون تولید کند و چنین توانایی را دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۷    
اکنون بنزین سوبسیدی بیشتر شامل افرادی می شود که خودروی بیشتری دارند و کسانی که خودرو ندارند عملا استفاده ای از این یارانه ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی دستگاه قضا:اگر ثابت شود نامه لاریجانی محرمانه بوده و توسط او منتشر شده قابل تعقیب است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۳    
وی همچنین در خصوص افزایش قیمت بنزین، تاکید کرد: تاکنون تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار فارس می گوید: کارگرانی که حقوق دو الی سه ماه را دریافت نکرده اند چگونه می توانند آجیل و وسایل شب یلدا را خریداری کنند؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۱    
کی از نقص ها این است که نظر کارشناس باید به اولیای دم اعلام شود. در مورد کشور کانادا نیز از سوی این کشور دادخواستی به دادگاه تسلیم نشده است.
  • ۱