چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 3 دی 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 دی 1400 عصر ایران 2 دی 1400 عصر ایران 3 دی 1400 عصر ایران 4 دی 1400 عصر ایران 5 دی 1400 عصر ایران 6 دی 1400 عصر ایران 7 دی 1400 عصر ایران 8 دی 1400 عصر ایران 9 دی 1400 عصر ایران 10 دی 1400 عصر ایران 11 دی 1400 عصر ایران 12 دی 1400 عصر ایران 13 دی 1400 عصر ایران 14 دی 1400 عصر ایران 15 دی 1400 عصر ایران 16 دی 1400 عصر ایران 17 دی 1400 عصر ایران 18 دی 1400 عصر ایران 19 دی 1400 عصر ایران 20 دی 1400 عصر ایران 21 دی 1400 عصر ایران 22 دی 1400 عصر ایران 23 دی 1400 عصر ایران 24 دی 1400 عصر ایران 25 دی 1400 عصر ایران 26 دی 1400 عصر ایران 27 دی 1400 عصر ایران 28 دی 1400 عصر ایران 29 دی 1400 عصر ایران 30 دی 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۰    
بابا به خاطر انتشار پیام فرح دیبا به من تذکر داد. اما وقتی مجله خانم بیات و یالثارات الحسین را نشان دادم که همان پیام را منتشر کرده اند، پدر گفت: دارند با شما سیاسی برخورد می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۱    
این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۳    
مراحل گریم باران کوثری در فیلم سینمایی بی همه چیز را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۸    
مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم 17 سپاه پاسداران با شلیک همزمان 16 فروند موشک نیروی هوا فضای سپاه به سمت اهداف از پیش تعیین شده انجام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۷    
بر اثر آتش سوزی در پالایشگاه نفت اکسون موبیل در ایالت تگزاس 4 نفر مجروح شدند. پلیس این آتش سوزی را یک "حادثه بزرگ صنعتی" توصیف کرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۸    
صفحه نو برای پخشِ آن لاین در داخل و خارج از ایران طراحی شده و مخاطبان می توانند به صورت سریالی به همه ی محتوای دوره و به تفکیک موضوعی دسترسی داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۰    
دیگر از نفت فوران شده در مسجد سلیمان اثری نمانده است و گاز پارس جنوبی هم رو به افول است و مادر سوگ هر گونه برنامه پایدار "دوره می کنیم شب را و روز را، هنوز را.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۵    
میمون های باغ وحشی در استان آیچی، مرکز ژاپن، دور آتش جمع می شوند تا در سرمای زمستان خود را گرم کنند. هر ساله در مرکز میمونهای ژاپن در شهر اینویاما ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۹    
تصاویری از بازی و شیطنت یک توله پلنگ بامزه کنار پلنگ مادر و یک پلنگ نر در پارک ملی بمو در استان فارس را ببینید. این ویدیو را موسسه حامیان حیات وحش پارس منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۴    
عبدالحکیم از کشاورزان روستای هچکا می گوید: باران نمی بارد، خشکسالی است، پنج ششم مردم این روستا به ایران رفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۳    
این پلتفرم یک سال بعد با خرید اپلیکیشن رقیب یعنی Musical.ly مورد توجه قرار گرفت و محبوبیت آن در ایالات متحده در سال 2020 با برخی ویدئوهای جنجالی افزایش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۰    
امروزه تعداد قابل توجهی از جوانان با وجود تحصیلات عالی بیکار هستند که نشان می دهد میزان ورودی و خروجی به دانشگاه با آمار اشتغال و بازار کار تفاوت زیادی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۷    
از دهم دی ماه تولید سری دوم از مسابقه دورهمی با تغییرات قابل توجه و البته جذاب آغاز خواهد شد و راه های ارتباطی برای حضور در برنامه از طریق صفحه رسمی دورهمی در فضای مجازی اعلام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۶    
بر اساس گزارش ها، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز 173 پرواز یا 10 درصد از کل پروازهای خود را لغو کرد و این امر منجر به سردرگمی مسافرانی شد که امیدوار بودند ایام کریسمس را در کنار خانواده های خود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۶    
باشگاه پرسپولیس، فردا (شنبه) نامه اعتراضی خود را ارسال می کند و حداقل درخواست، این خواهد بود که اگر آقای احمدی به جهت غلبه احساسات نمی توانند بی طرفی را رعایت کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۵    
رئیسی: شهدا حق بزرگ به گردن همه ما دارند و امنیت و استقلال امروز کشورمان را مرهون شهدا هستیم و نباید یک لحظه از دفاع و صیانت از دستاوردهای شهدا غفلت کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۷    
این صیادان امروز از بمبئی به سمت تهران پرواز و ساعاتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۶    
حوالی ساعت 19 جمعه شب سوم دی ماه 1400 گزارشی مبنی بر ریزش آوار از طبقه 6 ساختمان در حال ساخت که در مرحله بتن ریزی سقف بوده است، در فاز یک پردیس به مرکز 115 اورژانس تهران اعلام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۲    
در نشر علم اگر بخواهیم خودمان را معزول از جهان کنیم، سقف پرواز ما محدود است. در نشر علم، ارتباط بین المللی خیلی ضروری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۷    
هنرمند نقاش ایرانی، منتخب نمایشگاه خانه فرهنگ استانبول شد. در نمایشگاه گروهی هنرمندان نقاش که در خانه فرهنگ استانبول در باشاک شهیر برگزار شد، الهام صباغ از ایران به عنوان هنرمند منتخب معرفی شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۵    
ضمنا امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده ها) و پایه نهم ( بزرگسالان و داوطلبان آزاد ) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۲    
برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران به گواه هزاران ساعت بازرسی و گزارش های متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی تماما صلح آمیز بوده و ایران هیچ برنامه ای برای مصارف نظامی انرژی هسته ای نداشته و ندارد که ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۹    
تمامی مدارس شهری و روستایی خوی و مدارس روستایی شهرستان سلماس فردا شنبه 4 دی ماه تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۷    
چند روز است که مناطق مختلف آذربایجان شرقی شاهد بارش رحمت الهی بوده، تبریز نیز از دیشب شاهد بارش برف نسبتا سنگینی بوده که این امر موجب شادی و خوشحالی مردم شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۲    
ساخت واکسن mRNA کرونا در کشور توسط یک شرکت دانش بنیان در حال انجام است که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه مطلوب برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۷    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا: علت اصلی تصادفات اخیر اتوبوس های مسافربری، عامل انسانی و رعایت نکردن سرعت مطمئنه بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۲    
فرد نام برده دارای قرارداد مشاوره ای است و پرداخت حقوق، مزایا و پاداش به ایشان دارای سقف و کف است و در فیش منتشر شده هیچ کدام از مبانی قانونی پرداخت لحاظ نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۱    
خودروسازی تا زمانی که از انحصار بیرون نیاید، کیفیت آن بهبود پیدا نخواهد کرد و قیمت آن نیز سامان داده نمی شود و برای حمایت از خودروسازی باید این صنعت از انحصار خارج شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۸    
مسکو این حمله را حادثه ای خطرناک توصیف کرده و افزوده که مسکو از مقام های اوکراینی انتظار دارد تا بابت این حادثه عذرخواهی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۵    
بر اساس قوانین روسیه، قبل از این که موشکی به ارتش این کشور تحویل شود، باید 9 بار مورد آزمایش قرار گیرد و پس از تایید مشخصات فنی آن، موشک به ارتش روسیه تحویل می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۰    
ارتفاع برف در محور رودسر - لات محله به 50 سانت و در محور سیاهکل - دیلمان به 20 سانت رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۵    
تصمیم گرفتیم حرف هایی که ممکن است با ممیزی روبه رو شود را از زبان جناب خان که یک عروسک است بزنیم، چون پذیرشش راحت تر است و مدیریت تلویزیون هم این موضوع را پذیرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۰    
پرسپولیس با این پیروزی 22 امتیازی شد، در رتبه سوم جدول قرار گرفت. ذوب آهن هم با این شکست کماکان با 11 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۷    
با این نتیجه فولاد 17 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی، بالاتر از نساجی و گل گهر و پایین تر از مس رفسنجان و پیکان قرار گرفت. صنعت نفت هم با 10 امتیاز در رده پانزدهم و منطقه سقوط باقی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۴    
از پلیس فتا می خواهم ایمیل های جعلی را پیگیری کند و اگر کار امیر قلعه نویی است به مردم بگوید. بیایید بگویید این ایمیل ها کار من است. بیایید من را در رسانه ملی محاکمه کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۰    
طی دور اخیر، مذاکره کنندگان بنا را برای حصول پیشرفت فوری چیدند. ما باید خود را در جهت پایان یافتن موفق و هر چه سریع تر مذاکرات - ترجیحا تا اول فوریه - سوق دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۹    
راهداران راهدارخانه 14 شهید بخش سیلوانای شهرستان ارومیه نیز دیشب و بامداد امروز 3 دی ماه با بازگشائی راه روستای قرائی این بخش توانستند به یک خانم باردار جهت امداد رسانی کمک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۶    
مراسم ترحیم حسن ایرلو سفیر ایران در یمن عصر امروز در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۳    
افتخار نیروهای مسلّح ما این است که نیروهای مسلّح در کشور عزیز ما حصار مستحکمی هستند، قلعه ی مستحکمی هستند برای کشور و برای ملّت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور سابق افغانستان پیش از این به رسانه ها گفته بود که پس از فرار مخفیانه و ناگهانی اشرف غنی از طالبان دعوت کردند به کابل بیایند تا با محافظت از مردم از سقوط کشور به هرج ومرج و چپاول اموال مردم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۸    
زمانی که ایالات متحده دست به خراب کردن و خروج یکجانبه از برجام زد و گفت ما خاص هستیم و به همین دلیل توافق را ترک کردند، ما همچنان تاکید داشتیم که این سند هیچ جایگزینی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۱    
به همین مناسبت عیدی ویژه به تمام خانواده های تحت حمایت از اقلیت های مذهبی تعلق می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۲    
بر اثر این زلزله یک دختر 17 ساله بر اثر ترس و اضطراب دچار آسیب جزئی شده بود که با حضور تیم اورژانس اقدامات لازم به صورت سر پایی در محل انجام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۶    
با این نتیجه، استقلال فعلا با 25 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر شد تا نتیجه بازی سپاهان و پیکان مشخص شود. همچنین شهرخودرو با 2 امتیاز، قعرنشین جدول باقی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۸    
نمونه اش در اتوبان امام علی فردی بوده است که پیچ های چراغ برق را - که 12 متر است - شل کرده و هل داده و انداخته ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۶    
دستگاه کارا پیور با در نظر گرفتن آینده ای اجتناب ناپذیر که در آن دسترسی به آب آشامیدنی سالم هرچه بیشتر دشوار می شود، طراحی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۹    
فروشگاه هایی در ریاض درخت مصنوعی صنوبر و کلاه بابانوئل و کیک مخصوص کریسمس می فروشند و برخی هتل ها نیز فضای داخلی خود را با درخت کریسمس تزیین کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۰    
رایزنی های مفید با همکارم آقای جیجون بایرامف و رییس مجلس داشتم.حضور در جمع گرم ایرانیان عزیر تکمیل کننده سفر بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۹    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای 8- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۹    
طبق این گزارش، دستکاری ویروس این بیماری توسط آمریکا با انگیزه های سیاسی، تلاش های جهانی برای مقابله با این همه گیری را دچار مشکل کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۷    
عده ای می گفتند چرا واکسن آمریکایی نیاوردید؟ اکنون خود آمریکا روزانه بیش از هزار نفر کشته می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۹    
امیدواریم هر ماه 5 میلیون دلار چای برای بازپرداخت بدهی های معوق بابت خریدهای نفتی ایران از چهار سال گذشته ارسال کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۸    
دو تیم استقلال و شهرخودرو، امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 15، در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم می روند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۶    
کلیه بررسی های بعد از زلزله بم نشان می دهد که پهنه گسل بم، پهنه ای با خطر نسبی بالا است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۰    
دو هزار و 796 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۷    
چه علت حادثه خطای انسانی باشد یا خطای سیستم باید هرگونه کاستی و کوتاهی احتمالی را شناسایی و اقدامات مناسب فنی و قانونی را برای جلوگیری از تکرار و تضییع حقوق مردم پیگیری کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۳    
در این دو سال کرونا بلیت فروشی نداشتند. همچنین وقتی هوادار در سکوها نباشد، ارزش تبلیغات روی پیراهنشان هم پایین می آید. گردش مالی روزمره باشگاه ها کاهش یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۰    
هر روز شاهد کاهش ارزش پول ملی هستیم و نمی شود که بانک مرکزی صندوق دولت برای تامین نیازهای مالی او باشد و این امر منجر به رشد تورمی می شود که شاهدش هستیم..
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۹    
در نظام ما، محاکمه صحرایی وجود ندارد. جریان رسانه ای باید توسط دستگاه های امنیتی، مورد بررسی قرار گیرد تا میدان بازی برای دشمن فراهم نیاید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۴    
پرواز شرکت هواپیمایی آتا به شماره 5677 با ساعت برنامه ای 6:35 به مقصد ارومیه بعلت بدی هوای مقصد باطل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۷    
همراه داشتن زنجیر چرخ ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان جاده های کوهستانی البرز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۵    
این رزمایش ترکیبی از حرکت پهپاد های تهاجمی و موشک های بالستیک نقطه زنی بود که امروز توانست اهداف نزدیک به واقعیت ما را به شکل 100 درصد محقق کند .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۹    
بر اساس این تصمیم، هر شهروند شوروی می توانست روزی دو بطری نوشیدنی الکلی و بین ساعت 2 بعد از ظهر تا 7 غروب روزهای کاری خریداری کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۰    
آمارها نشان می دهد در حوزه جمعیت، کشور به ویژه تهران به سمت کاهش رفته و کشور از لحاظ رشد جمعیتی وضعیت مناسبی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۷    
مرحوم آیت الله پسندیده در آغاز قریب به اتفاق نامه های رسمی و بسیاری از یادداشتهای خود به امام عبارت روحی فداک آورده است .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۸    
کسانی که ضد موسیقی هستند، مریض اند. البته هنوز هیچ واکسنی برای چنین افرادی ساخته نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۲    
سعید اگر تنها یک فیلم بلندِ سینمایی داستانی می ساخت، می شد حالا سینما را مواخذه کرد که چرا فیلم سازِ دانایی که فیلم دارد، ناگهان به راهِ خود نرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۹    
یزان سفر ایرانی ها به ترکیه افزایش پیدا کرده است، به طوری که بسیاری از هتل های وان با ایرانی ها پر شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۹    
طبق مقررات جدید سفر به هندوستان که 29 آذرماه 1400 به آژانس های مسافرتی و هواپیمایی ایران اطلاع داده شده است، مسافران پس از ورود به این کشور باید به مدت 14 روز خود را قرنطینه خانگی کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۲    
همزمان با شلیک موشکها، 10 فروند پهپاد هجومی نیروی هوافضای سپاه بطور همزمان از مبدا حرکت و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۹    
بر اساس مطالعات دقت تشخیص تست های خانگی برای شناسایی گونه های جهش یافته، بستگی به آنتی ژنی دارد که آزمایش سعی می کند آن را شناسایی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۸    
طالعات نشان داده است که هرچند اثربخشی واکسن ها کاهش یافته، اما زمانیکه دز سوم یا یادآور تزریق می شود، این اثربخشی می تواند افزایش یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۷    
در این نشست راه کارهای فوری برای جلوگیری از حذف باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۲    
رسانه روسی در ادامه فیلم گفت که همینک ایران و روسیه برای امضای سند راهبردی جدید 20 ساله آماده می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۷    
تعداد زیادی از شرکت های سوئیسی در ایران سرمایه گذاری دارند که بیشتر در حوزه های دارو، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی و ... است، اما این شرکت ها مشکلات زیادی دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۹    
در برخی کشورها مثل کانادا که سفیر نداریم، امکان نظارت بر سفر خانواده های مسئولان وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۶    
آلودگی هوا جزو شاخص ها و مؤلفه های قطعی ایجاد سرطان است. پس هر جا که آلودگی هوا وجود دارد، احتمال بروز سرطان در آنجا بیشتر خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۰    
مهم ترین امتیاز درمان های خوراکی همانند قرص فایزر و قرص مرک قابلیت مصرف خانگی آن ها و این نکته است که به سرم یا تزریق نیاز ندارند و در نتیجه از فشار بر بیمارستان ها به ویژه در فصل زمستان و اوج گیری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۲    
خانواده ای وجود دارد که پول خرید پوشاک فرزند را ندارد اما برای نصاب ماهواره هزینه می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۷    
دولت در بودجه سال آینده بدون گره زدن برجام که تحت اشراف شورایعالی امنیت ملی پیش می رود حوزه اقتصاد را مجزای از آن در نظر گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۶    
مشکل اصلی اینجاست که خیلی از اوقات، هم خود فرد و هم اطرافیان او به علت نداشتن آگاهی، به این مشکل برچسب تنبلی می زنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۵    
همزمان اپل به مشوق برای سفارش آنلاین اضافه کرده است و از روز چهارشنبه تحویل دو ساعته رایگان برای محصولاتش در اکثر مناطق را اعلام کرد. هزینه ارسال سفارش معمولا 9 دلار است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۲    
پیش بینی ها از بازار مسکن در ماههای پیش رو حکایت از آن دارد که بازار ظرفیت رشد سنگین قیمت را ندارد. ممکن است ریزنوساناتی در حدود 5 درصد تا پایان سال اتفاق بیفتد اما رشد غیرمترقبه قیمت دور از ذهن ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۲    
در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2322 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 5.6 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۹    
نکته مهم در معافیت های اهدای خون آن است که افراد معاف شده تحت هر شرایطی نباید در زمان معافیت اقدام به مراجعه و اهدای خون کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۴    
در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و ارتفاعات کرمان بارش خفیف باران و وزش باد پیش بینی می شود.