پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 23 اسفند 1394 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 31 شهریور 1394 بانکداری ایرانی 30 مهر 1394 بانکداری ایرانی 30 آبان 1394 بانکداری ایرانی 30 آذر 1394 بانکداری ایرانی 30 دی 1394 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1394 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۸    
روز دوشنبه سامانه بارشی فعالی از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و از بعدازظهر این روز در استان های نوار غربی کشور افزایش ابر، رگبار، رعد و برق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۶    
خودروسازان احتمال افزایش 10درصدی قیمت خودرو را برای تحریک تقاضا مطرح کردند، اما شورای رقابت در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
معاون اول مدیرعامل صندوق بین المللی پول اعلام کرد: اقتصاد جهانی به چنان نقطه ای رسیده که ممکن است در صورت عدم اتخاذ تدابیری برای تشویق تقاضا بحران جدیدی رخ دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۰    
طبق ماده 680 قانون مجازات اسلامی هر کس برخلاف مقررات و بدون مجوز قانونی اقدام به شکار یا صید حیوانات و جانوران وحشی حفاظت شده کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۴    
قانونگذار افراد را از هتک حرمت و تعرض به حیثیت و آبروی یکدیگر منع کرده است و برای حفظ حقوق اساسی افراد و سایر ارزش های مشابه آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۶    
وکالت به عقدی گفته می شود که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می کند. این عقد با مرگ هر یک از طرفین یا استعفای وکیل یا عزل وکیل توسط موکل یا با جنون وکیل یا موکل پایان می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۴    
دبیر شورای برگزاری آرت فر تهران اعلام کرد که این رویداد فرهنگی از 20 تا 23 آبان ماه سال 1395 در پارک گفتگو برگزار خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
امیر پوردستان برگزاری رزمایش موشکی و به دنبال آن نقض برجام توسط ایران را رد کرد و گفت: این مطلبی نیست که با حرف آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی از آن دست برداریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۲    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مصوبه دولت درباره فوق العاده شغلی که قرار است از ابتدای سال 95 پرداخت شود، همه کارمندان را پوشش نمی دهد و شامل برخی از دستگاه ها نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۹    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت از کاهش طبقات تعرفه ای در سال آینده خبر داد و گفت: براساس مصوبه هیات دولت، سال آینده 8 طبقه تعرفه ای خواهیم داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۶    
وزیر نفت از نفت 70 دلاری به عنوان قیمتی مناسب برای نفت یاد کرد و با بیان اینکه اوپک فعلا برنامه ای برای برگزاری نشست اضطراری ندارد، گفت: تا چند روز آینده صادرات نفت 2 میلیون بشکه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۳    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در حوالی میدان کزلای، مرکز آنکارا پایتخت ترکیه را لرزاند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: امروز در زیر سایه حاکمیتی زندگی می کنیم که امنیت و آرامش آن در دنیا زبانزد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهوری تاکید کرد: هلال احمر همواره در حوادث کشور به وظایف خود به خوبی عمل کرده و در ایام پرتردد و تعطیلات کشور در خدمت مردم بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۱    
سنندج جزء یکی از تاریخی ترین سکونت گاه های ایران است و به همین دلیل نیز وجود آثار تاریخی و بناهای زیبا بر اساس سبک معماری اصیل ایرانی و اسلامی در تمام نقاط این شهر وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۵    
رییس سازمان صدا و سیما می گوید وقتی این پست را تحویل گرفت با لیست بلندی از افراد ممنوع التصویر مواجه شد که از سوی دستگاه های خارج از صدا و سیما توصیه شده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۲    
فرمانده نیروی زمینی قدس سپاه گفت: عده ای به دنبال این هستند که ایران را در منطقه کشوری ماجراجو معرفی کنند در حالی که ما دفاع از جان و مال مسلمین را ماجراجویی نمی دانیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۳    
رئیس اتحادیه باغداران با تأکید بر اینکه مبارزه مستمر با میوه های قاچاق باید ادامه یابد گفت: آفت های گیاهی مختلف که مبارزه با آن بسیار سخت و هزینه بر است، حاصل واردات قاچاق میوه و بدون نظارت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۰    
آرسنال با شکست خانگی مقابل واتفورد به مانند چلسی از جام حذفی انگلیس کنار رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۷    
دکتر ارنست استال، مدیر مرکز تحقیقات IBI دانشگاه رگنزبورگ، در گفتگو با فارس گفت که شرایط ساختار اقتصادی ایران نسبت به دیگر کشورهای نفتی بهتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
تیم بسکتبال سی چوآن با درخشش بازیکن ایرانی خود موفق شد دومین بازی فینال لیگ چین را از لیااونینگ ببرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
هفته بیست ونهم سری آ ایتالیا با برتری رم در خانه اودینزه و توقف فیورنتینا مقابل ورونا در خانه دنبال شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: کارفرمایان باید از فروردین 95 هنگام اعلام صورت مزد و حقوق کارکنان خود، عناوین شغلی نیروها را در لیست ها درج کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۰    
وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر برای شرکت در نشست ویژه مقامات عالی پنجاه و نهمین نشست سالانه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر، عازم وین شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: امسال برای 12 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی استان سند مالکیت کاداستری صادر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۸    
همه ساله در روزهای پایانی سال با افزایش تقاضای برخی کالاها مواجه هستیم و آجیل یکی از این اقلام است که همه افراد آن را خریداری می کنند و برای خرید این محصول باید نهایت دقت را به کار برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
شبکه تلویزیونی خصوصی آمریکایی با ساخت مستند 15 دقیقه ای نشان داد که عربستان چگونه با سلاح های پیشرفته آمریکایی یمن را به جهنم تبدیل کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تمدید مدت اعتبار مجوزهای طرح ترافیک سال 94 تا زمان اتمام توزیع آرم های 95 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
صادرات زعفران ایران به آمریکا بعد از برداشته شدن تحریم ها از 50 کیلوگرم عبور نکرده است اما این بازار ظرفیت واردات 5 تا 10 تن از زعفران ایران را دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
افزایش تجرد در میان دختران زنگ خطری برای جامعه است، گفت: معاونت امور زنان به جای برنامه ریزی برای قبح زدایی از تجرد باید علل این موضوع را بررسی و آن را حل کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: آمار قاچاق برخی کالاها به 70درصد رسیده است و این مسئله شرم آور است زیرا یکی از دلایل اصلی عدم رونق اقتصادی کشور همین مسئله قاچاق است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۴    
محسن رضایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی خود ضمن انتقاد از اصلاح طلبان نوشت: یک انقلابی به مردم خیانت نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۸    
روزنامه الشروق الجزایر فاش کرد که عربستان برای صدور مصوبه تروریست خواندن حزب الله لبنان در اتحادیه عرب 2میلیون دلار به نبیل العربی دبیرکل این اتحادیه رشوه داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۲    
طرح کارت اعتباری خرید کالا که قرار بود اوضاع صنعت رکود زده لوازم خانگی را تا حدودی سر و سامان بخشد، نه تنها کشتی نجات تولیدکنندگان از گرداب رکود نشد، بلکه به زعم خود آن ها بلای جان این صنعت هم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۶    
تامین زیر ساخت های مسکن مهر از جمله آب،گاز، برق و فاضلاب بر عهده وزارت نفت و نیرو است که در حال حاضر انجام می شود و وزارت راه وشهرسازی نیز تا جایی که امکان دارد از منابع داخلی نسبت به تامین این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه ضمن انتقاد شدید از ضعف سیستم مالی این فروشگاه در سال های گذشته، از اختلاس چند میلیاردی در این مجموعه در اواخر دولت قبل خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۰    
در ادامه پرداخت مرحله ای وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج، سقف پرداخت ها تا سپرده های با مبلغ 20 میلیون تومان افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
با انتخاب طرح تبلیغاتی زنگ ، کاغذ ، قیچی بانک گردشگری ، طراحی شده توسط آتلیه شرکت تبلیغاتی هم وطا آریا به عنوان یکی از آگهی های برتر فصل پاییز 94 مطبوعات کثیر الانتشار کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
حال و با گذشت حدود یک سال و نیم از این حادثه سازمان هواپیمایی علت اصلی این سقوط را اعلام کرده است. بر اساس گفته جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان نقص فنی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۹    
بانک پارسیان روزها و ساعات کاری شعب کشیک این بانک را در تعطیلات نوروز 95 اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
سال هاست که رسم دیرینه چهارشنبه سوری ایرانیان جایش را به ترقه بازی ها و بهتر بگوییم انفجارهای مهیبی داده است که متاسفانه جز حادثه های ناگوار سوختگی، مرگ و یک عمر پشیمانی نتیجه ای ندارد!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۸    
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: میزان بازیافت پسماند در ایران کمتر از 20 درصد است و بیش از 80 درصد از پسماند در ایران دفن می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
در ایام نوروز مجموعه تاریخی فرهنگی حافظیه 24 ساعته باز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
نیروهای امنیتی عراق یک محموله بزرگ مواد منفجره را پیش از ورود به استان کربلا کشف و ضبط کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۵    
در پی اظهار نظر مسئولان سینمایی مشخص شد فیلم خانم سادات که هم اکنون در حال فیلمبرداری بوده و تصور رایج درباره این اثر نیز آن است که اثری سینمایی است، پروانه ساخت سینمایی ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۲    
دلایل افزایش قیمت بازار در روزهای پایانی سال را می توان از زبان بسیاری از کسبه به وضوح شنید؛ عده زیادی از کسبه معتقدند تنها به دلیل جبران کسادی بازار در برخی از ماه های سال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۴    
نخستین قدم برای ترک عادت های عصبی، این است که بدانید مشکلی وجود دارد! از پیچیدن موها به دور انگشتان گرفته تا شکستن انگشتان دست، جویدن ناخن ها، پریدن پلک، سرفه های مصنوعی و .. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۱    
در سال 95 با اصلاح نظام بانکی،فضای کسب و کار را بهبود می بخشیم و اصلاح نظام اداری را هم در فرایندی 3 ساله آغاز میکنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۵    
روانشناسان برای تشخیص اختلال شخصیت پارانویید به صرف بدبین بودن فرد اکتفا نمی کنند و چند ملاک دیگر را نیز هم زمان برای تشخیص وجود چنین اختلالی در نظر می گیرند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۹    
اختلالات خوردن انواعی دارد که شامل بی اشتهایی عصبی و پراشتهایی یا پرخوری عصبی می شود. در این بین پرخوری عصبی با دوره های مکرر پرخوری یعنی آن خوردن بدون کنترل حجم زیاد غذا در زمانی کوتاه و در شرایطی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی آتش نشانی تهران از مجروحیت 4 کارگر بر اثر سوختگی ناشی از انفجار مواد محترقه خبر داد. آنها در حال ساخت مواد محترقه بودند که این حادثه رخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
آیین عروسی خانواده ای در مالزی با کشته شدن 6 تن از شرکت کنندگان در مراسم به عزا تبدیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی آتش نشانی تهران از مرگ کارگر جوان و مجروحیت همکارش خبر داد. این حادثه در یکی از واحدهای ساختمانی 6 طبقه در منطقه ای در بازار رخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
شهر صدرای شیراز در غرب این شهر از زمانی که فروردین 91 مجتمع تجاری خلیج فارس در ابتدای جاده ورودی آن گشایش یافت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، از فعالیت غیرقانونی برخی داروخانه ها در کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۳    
مجمع فوق العاده دیروز سایپا به افزایش سرمایه 125 درصدی رای داد تا این شرکت با سرمایه جدید و 3.9 هزار میلیارد تومانی آماده بازگشت به بورس شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
روزنامه الرایه قطر خبر داد جواد نکونام هافبک ایرانی العربی به خاطر مصدومیت جزئی در دیدار اخیر امروز تحت معالجه پزشکی قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۷    
مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی دبیرستان استعدادهای درخشان تمدید شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با ارائه توضیحاتی درباره امحاء پرحاشیه 27 تن میوه در شهر تهران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
، آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار فرانسیس فیلون نخست وزیر سابق فرانسه، با اشاره به موضع گیری اتحادیه اروپا در مقابل جنگ عربستان در یمن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
طبق یافته جدید محققان، مردان مبتلا به مشکلات ناباروری در معرض ابتلا به بیماری های متابولیک نظیر آرتروز یا دیابت قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۴    
بانک اقتصادنوین به قید قرعه به دارندگان کارت های هدیه این بانک که از ابتدای اسفندماه 1394 صادر شده اند، جوایز ارزنده از جمله پژو پارس، آی پد و هدایای نقدی اهدا می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۸    
از ابتدای سال تا نوزدهم اسفند ماه سال جاری، شاخص کل هم وزن 6 درصد بیش از شاخص کل ارزش وزنی رشد داشته به طوری که شاخص کل هم وزن 31 درصد و شاخص کل ارزش وزنی 25 درصد رشد را تجربه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از اتخاذ تمهیدات ویژه نوروزی بانک ها خبر داد و گفت: تقاضای نقدینگی در شب عید بالا رفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
معاون وزیر جهادکشاورزی از پرداخت یارانه 40 میلیاردتومانی به سیب زمینی کاران خبر داد و گفت: باتوجه به موجودی ذخیره شده و تولید، برای سال آینده به واردات این کالا نیازی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
وزیر کار با اعلام اینکه به زودی 4.5 میلیون نفر فارغ التحصیل بیکار وارد بازار کار می شوند، به فرانسوی ها پیشنهاد کرد از این فرصت استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
قائم مقام وزیر بهداشت در دیدار هیئت ژاپنی ابراز امیدواری کرد که گسترش همکاری ها باعث تحول در همکاری های خدمات سلامت شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۷    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه بخش خصوصی باید میداندار اقتصاد کشور باشد، گفت: باید در ایران از بخش خصوصی حمایت شود و دولت هم در این زمینه، گیری ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۷    
بورس اوراق تهران که از نیمه دی ماه روند افزایشی خود را آغاز کرده و با وقوع تحولات سیاسی روزهای خوبی برای سهامداران به وجود آورده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: به صورت سنتی بازار سهام در روزهای پایانی هر سال و نیز معاملات نوروزی روند مثبت و رو به رشدی را سپری می کند که این روزهای مثبت برای امسال نیز پیش بینی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
با آغاز فعالیت دوباره سوییفت در بانک های ایرانی، انجمن ها و شرکت های تولیدی و صادرکننده با حضور در بانک توسعه صادرات به منظور آغاز دور جدید ارتباطات تجاری در شرایط پساتحریم با صالح آبادی و مدیران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۵    
کتابفروش رامهرمزی با الگوبرداری از طرح دیوار مهربانی، به راه اندازی قفسه مهربانی به منظور اشتراک گذاری رایگان کتاب اقدام کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
. هدیه کتاب در جهان غرب نیز به مناسبت های گوناگون از دیرباز متداول بوده است. در نوشته ای که در پی می آید با استفاده از یادداشت های شیکاگو تریبون و هافینگتون پست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۹    
تحقیقات بسیاری برای اندازه گیری میزان سواد در دنیا انجام شده است. اخیراً تحقیقی در دانشگاه دولتی بریتانیای نو صورت گرفته است که معیاری جدید برای بررسی میزان این موضوع برگزیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۰    
یک مقام مسئول در سازمان حفاظت محیط زیست از شناسایی و شکایت از مدیران صفحات شبکه های اجتماعی که به انتشار عکس های شکار غیرمجاز می پردازند؛ خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۷    
وزیر نفت گفت: همراهی ما با پیشنهاد دهندگان فریز نفتی این است که تا زمانی که به تولید 4 میلیون بشکه در روز برسیم کاری با ما نداشته باشند، بعد ما همکاری می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۱    
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به افزایش یک هزار واحدی شوری آب کارون طی سال های اخیر گفت: شوری آب شرب در همه شهرهای خوزستان بیش از استاندارد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۸    
زلزله ای به بزرگی 3.9 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز یکشنبه مرز استان های گلستان و سمنان را در حوالی دوزین از توابع شهرستان مینودشت، لرزاند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۸    
چند روز مانده به چهارشنبه آخر سال، کارزارهایی با هدف ایمن سازی مراسم این روز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به راه افتاده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۲    
علایق شخصی، نقش میانجیگری و ریش سفیدی یادگار امام در بسیاری از مواردی که می توانست به بحرانی در مسیر انقلاب منجر شود، پس از سال ها به مرور توسط نزدیکان و معاشران هویدا می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
گویا حیوان ستیزی و مخالفت با محیط زیست در رگ و خون ما ریشه دوانیده است. یکی در جنوب چند بز کوهی را شکار کرده و با افتخار در هنگام فیلم گرفتن، برای سازمان محیط زیست شاخ و شانه می کشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۵    
مهمترین عامل قدرت ملی، کیفیت و نحوه به کارگیری دیپلماسی است. هر چند که عاملی بی ثبات است و می توان گفت که سایر عوامل تعیین کننده قدرت ملی به منزله مواد خامی هستند که قدرت ملی از آن به وجود می آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۲    
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: در برنامه ششم توسعه به ازای هر 22 دانشجو یک استاد برای تدریس در دانشگاه پیش بینی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۶    
جالاقانیا معاون وزیر امور خارجه گرجستان و هیات همراهش با ابراهیم رحیم پور معاون وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۶    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: از 7 هزار زندانی متقاضی کمک از سوی ستاد دیه کشور، محکومیت بیش از 5 هزار نفر مالی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۷    
سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دارپا، سیستم ربات هوشمند کنترل آب وهوای منزل را به عنوان طرح برتر معرفی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۴    
وزیر امور خارجه که در پنجمین مقصد از سفر آسیایی خود در زلاندنو به سر می برد، ظهر امروز (به وقت محلی) با جمعی از ایرانیان مقیم در هتل محل اقامت دیدار و ناهار را با آنان صرف کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۱    
یک هنرمند و مدرس دانشگاه با بیان این که برای هنرمندان بیش از فروش آثار، نمایش آن ها در اولویت است، اظهار کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۶    
برخی از مشترکان تلفن همراه پس از انجام سفرهای خارجی با مشکلات مختلفی در هزینه مربوط به تلفن همراه خود مواجه شده و گاهی قبض های میلیونی دریافت می کنند. اما برای جلوگیری از این مشکلات چه باید کرد؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۰    
فدراسیون فوتبال 11 اردیبهشت رئیس جدید خود را می شناسد. در نبود مرد خنده رو معلوم نیست سکاندار آتی کشتی فوتبال ایران چه کسی خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۷    
رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اعلام کرد که در ایام تعطیلات نوروز اسباب کشی و حمل اثاثیه در سراسر کشور ممنوع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۴    
دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان با بیان اینکه حداقل دستمزد ماهانه عادلانه برای کارگران معادل یک میلیون و 100 هزار تومان است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۱    
بعد از آن که رای عراق به بیانیه ضد ایرانی عربستان در نشست اتحادیه عرب با انتقادهای جدی از سوی ایران و گروه های منطقه یی و شخصیت های مختلف سیاسی مواجه شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۸    
بعد از انتخابات 7 اسفند و مشخص شدن نتایج انتخابات به خصوص در پایتخت، تحلیلگران اصولگرا به بیان چرایی شکست این جناح در تهران پرداختند که صرف نظر از دلایل رخ دادن این اتفاق و تغییر نظر و گرایش اکثریت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۹    
وزیر بهداشت در یادداشتی با عنوان "قاب بهشتی" ضمن اشاره به ملاقات با خانواده شهید دکتر سیداحمد رحیمی یاد و خاطره همکلاسی و همرزم شهیدش را گرامی داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۶    
وزیر نفت با اعلام جزئیاتی از سفر روز دوشنبه هفته آینده نواک، وزیر نفت روسیه، از رسیدن صادرات نفت ایران به دو میلیون بشکه در پایان اسفند ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۲    
علی کفاشیان از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که اردیبهشت برگزار می شود، انصراف داد و در نهایت با کنارکشیدن از کاندیدا شدن در انتخابات به کارش به عنوان رئیس پایان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۴    
وزیر نفت از آزادسازی تجهیزات نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط شرکت زیمنس خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۴    
در روزگار ما هرکه فلسفه خوانده باشد و در میان استادان برجسته فلسفه و کلام سیر کرده باشد، بی تردید با آیت الله سید رضی شیرازی آشناست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۴    
کمیسیاریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی تکان دهنده اعلام کرد که دولت سودان جنوبی در جریان جنگ داخلی اخیر این کشور، سیاست زمین سوخته را به کار گرفته است.
  • ۱