چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 30 دی 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 دی 1397 بانکداری ایرانی 2 دی 1397 بانکداری ایرانی 3 دی 1397 بانکداری ایرانی 4 دی 1397 بانکداری ایرانی 5 دی 1397 بانکداری ایرانی 6 دی 1397 بانکداری ایرانی 7 دی 1397 بانکداری ایرانی 8 دی 1397 بانکداری ایرانی 9 دی 1397 بانکداری ایرانی 10 دی 1397 بانکداری ایرانی 11 دی 1397 بانکداری ایرانی 12 دی 1397 بانکداری ایرانی 13 دی 1397 بانکداری ایرانی 14 دی 1397 بانکداری ایرانی 15 دی 1397 بانکداری ایرانی 16 دی 1397 بانکداری ایرانی 17 دی 1397 بانکداری ایرانی 18 دی 1397 بانکداری ایرانی 19 دی 1397 بانکداری ایرانی 20 دی 1397 بانکداری ایرانی 21 دی 1397 بانکداری ایرانی 22 دی 1397 بانکداری ایرانی 23 دی 1397 بانکداری ایرانی 24 دی 1397 بانکداری ایرانی 25 دی 1397 بانکداری ایرانی 26 دی 1397 بانکداری ایرانی 27 دی 1397 بانکداری ایرانی 28 دی 1397 بانکداری ایرانی 29 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۳    
مهدی نوروزی معاون فناوری اطلاعات بیمه خاورمیانه به عنوان جایگزین حسن زاده به سمت سرپرست بیمه خارمیانه منصوب و به بیمه مرکزی جهت احراز صلاحیت پست مدیرعاملی معرفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۸    
بانک کشاورزی به عنوان بانک دستگاه برتردر زمینه خدمت رسانی به ایثارگران معرفی و از روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک به عنوان مدیر برتر قدردانی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: موضوع دریافت عوارض در پنج تونل شهری در حد یک پیش نویس در شهرداری بود و حتی شهردار هم با آن موافقت نکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۷    
استقرار مدیریت ریسک در صنعت بیمه زیرساخت حاکمیت شرکتی است و شرکت هایی که ریسک نامتناسب و غیرمنطقی می پذیرند، نمی توانند در حوزه مدیریت ریسک ادعایی داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل بانک گردشگری استفاده از فناوری های نوین در تولید محصولات و عرضه خدمات متنوع را بنیان کار این بانک عنوان در فصل جدید فعالیت آن عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری بانک صادرات ایران در گزارش های 9 ماهه نخست سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 188 درصد افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
برندگان قرعه کشی جشنواره جام جهانی2018 روسیه، باشگاه مشتریان بانک تجارت برای تماشای بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا به کشور امارات سفر کردند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت درگذشت ابراهیم عرب زاده اولین مدیرعامل این بانک پیام تسلیتی صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۳    
دی ماه بازده کل بورس تهران به بیش از 6 درصد رسید؛ همچنین شاخص کل از سطح 156 هزار واحد در آخرین روز معاملاتی آذر، به کانال 165هزار واحد در آخرین روز معاملاتی دی ماه افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۸    
در مراسم تجلیل از وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان دستگاه برتر در خدمت رسانی به ایثارگران، بانک ملی ایران به عنوان یکی از سه دستگاه برتر زیرمجموعه وزارتخانه معرفی و از محمدرضا حسین زاده بعنوان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۳    
بانک آینده از مشتریان خود قدردانی کرد. در متن این قدردانی عنوان شده است: مشتریان گرامی بانک آینده؛ بدین وسیله، مراتب تشکر و قدردانی مجموعه بانک آینده از توجه و حسن اعتماد شما عزیزان را اعلام می داریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۹    
مبصر 4 ساله کلاس در مراسم ترحیم حسین محب اهری
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۲    
در حالی که دو سال از وقوع آتش سوزی در حادثه پلاسکو می گذرد، تنها بخشی از تعهدات بیمه ای توسط سه شرکت انجام شده است، البته بسیاری از واحدهای تجاری این ساختمان که تنها مالک سرقفلی مغازه هایشان بودند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۷    
بانک تجارت بلوک 2.48 درصدی سهام فولاد مبارکه اصفهان را به طور یکجا و نقد و یا اقساط سه ساله با نرخ سود 20 درصد در سال تا شش روز کاری آینده روانه میز فروش بورس تهران می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۷    
حجت اله مهدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون درچهارمین نشست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۲    
مدیر امور طرح و برنامه بانک رفاه یکم بهمن ماه سالجاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۲    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یکشنبه 30 دی ماه از مرز 4 میلیون تومان عبور کرد و به 4 میلیون و 40 هزار تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۲    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ممنوع الخروجی عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی با حکم دادستانی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، بانک ها از فردا اول بهمن 97 اجازه پرداخت سود روزشمار به سپرده های کوتاه مدت را نخواهند داشت و معیار پرداخت سود سپرده های سرمایه گذاری عادی از روزشمار به ماه شمار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
بانکداری ایرانی -بانک ایران زمین گزارش 9 ماهه حسابرسی نشده خود را منتشر کرد و بر اساس آن فعالیت سال 97 خود را شفاف سازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
افزایش قیمت جهانی نفت توانسته قیمت سهام پالایشی ها را تحت تاثیر قرار دهد و این گروه نیز تاثیر بسزایی در رشد شاخص بازار سهام ایران داشت اما در عین حال ریسک های سیستماتیک موجود در بازار سبب شد که در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۵    
در شرایطی که نمایندگان مجلس، افزایش تسهیلات 160 میلیونی مسکن زوجین به 300 میلیون تومان را ضروری می دانند، بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی معتقدند که بالا بردن سقف وام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: پس از حذف کنکور در کارشناسی، حذف آزمون کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ها محقق می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
براساس تصمیمات جدید در وزارت صنعت و شرکت سایپا مدیر عامل این شرکت تغییر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که با حضور حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه برگزار شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
معاون اجرایی سندیکای بیمه گران جزییاتی از اصلاحات جدید اساسنامه این سندیکا را که برای تصویب به شورایعالی بیمه ارسال شده تشریح کرد و گفت: این اساسنامه با توجه به تحولات اخیر در صنعت بیمه تنظیم شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
بانک گردشگری زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۵    
با عنایت به گزارشات اعلام شده ، میزان رشد حق بیمه آتش سوزی بیمه "ما" تا دی ماه 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 82 درصد رشد داشته است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۵    
شرکت بیمه دانا آماده پرداخت خسارت به زیاندیدگان حادثه آتش سوزی در بازارچه مرزی شهرستان نقده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۰    
بسیاری از مشکلات اجتماعی کشورها از جمله آموزش، تأمین اشتغال های کوچک، ازدواج جوانان، گسترش روستاها، توسعه بهداشت و ... از طریق اعتبارات خرد قابل رفع خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۵    
در مراسمی با حضور مقامات استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و اهالی محل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰    
در حاشیه همایش هنر برای صلح به تشریح ابعاد گسترده توسعه صلح در جوامع و نقش آن بر اقتصاد و سبک زندگی افراد پرداخت و افزود:بی شک " صلح " شاخص موثر و مهم در تعیین سطح امنیت و اقتصاد جامعه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
بانک ملی ایران مجوز استخدام نیروی کار مورد نیاز خود را در قالب ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور دریافت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی درباره وضعیت شرکت های دولتی اعلام کرد: 55 درصد بودجه شرکت های دولتی در اختیار شرکت ملی نفت و شرکت ملی پخش و پالایش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
اتحادیه اروپا در پاسخ به وضع تعرفه بر واردات فلزات توسط دولت ترامپ، محدودیت هایی برای واردات فولاد به اروپا وضع کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۰    
ایران 80 درصد سوخت صنعت بانکرینگ در خلیج فارس را تامین می کند با این وجود سهمی 10 درصدی از درآمدهای آن دارد و 27 میلیارد دلار درآمد عمده این صنعت به جیب امارات می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع بسته حمایتی میان 6.5 میلیون کارگر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۰    
اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز و دیروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شد که برخی این ریزش قیمت را به منتفی شدن افزایش سقف تسهیلات مسکن مرتبط می دانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
وزیر صنعت با بیان اینکه حفظ تولید موجود استراتژی ماههای آینده وزارت صنعت است، گفت: رییس جمهور دستور توجه به تولید و صادرات در سال 98 را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران با انتقاد تند از لایحه بودجه سال 98 کل کشور گفت: بودجه شرکت های دولتی در حالی 52 درصد رشد داشته که این شرکت ها کارایی لازم را ندارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
اتحادیه پرنده و ماهی به اعضای خود اعلام کرد که نرخ مرغ تا اطلاع ثانوی اعلام نمی شود و اعضای این اتحادیه می توانند مبنای فروش به مصرف کننده را فاکتور خرید به اضافه ده درصدسود قرار دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه لازمه رونق بازار مسکن، افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن است، گفت: وام مسکن زوجین باید به 300 میلیون تومان افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: من به یکی از خودروسازان گفتم لزومی ندارد که شما برای پراید، 10 میلیون ضرر بدهید؛ تولید نکن برو سراغ محصولات دیگر که ضرر نکنی!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۱    
شنیده ها حکایت از ممنوع الخروجی میرعلی اشرف پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی با حکم بازپرس پرونده دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح های سه گانه تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه ها، مسکن مهر و توزیع قیر رایگان با حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل استاندارد تهران از ابطال پروانه استاندارد چهار فرآورده ساختمانی در ماه های گذشته در تهران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۶    
آمریکا در 2020 تبدیل به صادرکننده خالص نفت خام می شود و وزرای نفت اوپک مسئول آن هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
با وجود وعده های پی در پی اروپایی ها، کانال ویژه مالی (SPV) هنوز حتی به صورت نمادین نیز افتتاح نشده است؛ ولی وعده دادن های اروپا ادامه دارد البته با وضع تحریم های مجدد و تعدیل کاربرد این کانال.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
سازمان هواشناسی از بارش باران در استان های جنوب و جنوب شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
با تصمیم شورای حفاظت فنی شغل آتش نشانی به گروه ب مشاغل سخت و زیان آور ملحق شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۱    
جنگ تجاری بزرگترین مشکل بین چین و آمریکا نیست بلکه مشکل اصلی بین این دو کشور دشمنی فزاینده بر سر دریای چین جنوبی و رقابت در آفریقاست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث افزایش حق مسکن کارگران تا پیش از پایان امسال و مطرح شدن مباحث مربوط به افزایش حقوق و دستمزد به صورت جداگانه بررسی و تعیین تکلیف می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: دولت برای رسیدن به درآمد مورد انتظار خود، نرخ ارز را به صورت نانوشته طوری در نظر می گیرد که بتواند با فروش دلار نفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در حکمی سیدجواد سلیمانی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل موسسه جهاد نصر از هدف گذای برق دار کردن 50 هزار حلقه چاه کشاورزی ظرف پنج سال آینده خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، سالانه 10 هزار حلقه چاه مجاز برق دار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
حضور پرنشاط و پی در پی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در جنوبی ترین و دور افتاده ترین مناطق در جنوب استان کرمان نشان از عزم جدی دولتمردان در زدودن زنگنار محرومیت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1398 کل کشور گفت: جرایم و سود وام های کمتر از 100 میلیون تومان در صورتی که وام گیرنده کل وام را یکجا پرداخت کند، بخشیده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۱    
کیفیت هوای تهران و کلانشهرها با وجود عرضه سوخت یورو4 همچنان پایین است که کارشناسان دلیل اصلی آن را تردد خودروهای می دانند که نتوانسته اند پایین ترین استانداردهای مصرف سوخت را کسب کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۶    
دبیر میز میوه و تره بار سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در 9 ماهه سال جاری صادرات محصولات میوه و تره بار با رشد 54 درصدی همراه بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
نقره بدترین سال خود در سه سال گذشته را پشت سر گذاشت و سرمایه گذاران هم هیچ نشانی از بازگرداندن این فلز ارزشمند به اوج در سال 2019 نشان نمی دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
اولین نمایشگاه آنلاین کار برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها در قالب نرم افزاری آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: پیش فروش خودرو بدون مجوز این وزارتخانه غیر قانونی است و مردم از تایید شرکتهای مجوزدار اطمینان حاصل کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
محققان و پژوهشگران فعال در موسسه تحقیقاتی چک پوینت به تازگی از وجود یک آسیب پذیری و حفره امنیتی خبر داده اند که اطلاعات مربوط به گیمرهای فعال در پلت فرم بازی رایانه ای Fortnite را افشا کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل اتحادیه کمباین داران مازندران گفت: کمباین های چینی برداشت کننده برنج، بی کیفیت هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۷    
بانکداری ایرانی - به گفته مدیرعامل بیمه کوثر؛ نوآوری یکی از الزامات دستیابی بیمه ها برای افزایش ضریب نفوذ است پس بیمه ها باید در این زمینه نوآوری را در دستور کار قرار دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۲    
بانکداری ایرانی - رییس کل بیمه مرکزی گفت: توسعه بیمه های زندگی، استراتژی بیمه مرکزی است و شرکت های بیمه ای باید اهتمام بیشتری برای افزایش این شاخه از بیمه داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۷    
بررسی نوسانات نماد بانک دی در بازار سرمایه حکایت از وضعیت مطلوب آن داشته و بر این اساس در مهر ماه سال جاری سهام بانک دی با 5/19 درصد رشد نسبت به رشد 8/13 درصدی صنعت بانکداری و رشد 3 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۲    
پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش ها و راهکارها) در صنعت بیمه برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۷    
تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان موسسه اعتباری ملل قهرمان کشور شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۲    
شرکت به پرداخت ملّت موفق شد تندیس برنزی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ دانشگاه تهران را در سومین دوره از این کنفرانس کسب کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۲    
مدیرعامل بانک ملی ایران از کارکنان بانک خواست تا حد امکان دریافت کپی مدارک از مشتریان را کاهش دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۷    
گفته می شود مالیاتی که جامعه پزشکی و دندانپزشکی می بایست پرداخت کنند، رقمی بین 7 تا 8 هزار میلیارد تومان است. در حالی که تنها 10 درصد این ارقام، به عنوان مالیات پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۲    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی پیشنهاد کرد وزارت کار از طریق حسابهای یارانه، کارگران فاقد بیمۀ مستحق دریافت سبد کالا را شناسایی کند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۲    
با گذشت دو سال از حادثه پلاسکو، موضوع مرمت و نگهداری از ساختمان های پرخطر شهر تهران کماکان لاینحل مانده و 21 هزار ساختمان در معرض خطرات مختلف قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۲    
بانکداری ایرانی - بانک تجارت در سال های اخیر در چند حوزه به کار پرداخت . مبارزه با پولشویی و مسئولیت اجتماعی دو حوزه ای بودند که بانک تجارت تمرکز اصلی خود را در سال های اخیر بر آن گماشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۲    
دنیای اقتصاد : مقایسه کیفیت و کمیت نقدینگی در ایران با کشورهای سه منطقه اقتصادی نشان دهنده سه تفاوت در نقدینگی ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی، آمریکا و عربستان است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۲    
روند متناقض قیمتی روز اول هفته نشان می داد که معامله گران در تعیین موقعیت خود در بازار سردرگم هستند و حاضر نیستند ریسک زیادی نیز در خرید و فروش دلار کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۷    
قیمت امتیاز وام خرید مسکن برای سومین ماه پیاپی در کمترین کانال -50 هزار تومان- مستقر ماند دنیای اقتصاد ...