پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 16 اردیبهشت 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 2 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 3 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 4 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 5 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 6 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 7 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 8 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 9 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 10 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 11 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 12 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 13 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 14 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 15 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 16 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 17 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 18 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 19 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 20 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 21 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 22 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 23 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 24 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 25 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 26 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 27 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 28 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 29 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 30 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۵    
به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر شعب استان کرمان با مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۷    
از بین بانک های کشور فقط بانک مسکن است که به بخش مسکن تسهیلات پرداخت می کند. این بانک به متقاضیان خرید مسکن دو نوع تسهیلات شامل تسهیلات یکم و تسهیلات اوراق پرداخت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۷    
تسهیلات بانک های دولتی اگر با رعایت بهداشت اعتباری و در جهت تولید و ایجاد اشتغال تخصیص داده شود، به جهش تولید و رونق اقتصادی خواهد انجامید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
جدیدترین آمارهای ارائه شده از سوی سازمان توسعه تجارت نشان می دهد که صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی در سال 1398، بیش از 22 میلیارد دلار تجارت با کشورهای عربی انجام داده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۲:۴۰    
موسسه اعتباری ملل از تاثیر مثبت تهاتر بدهی های گروه پدیده بر درآمد جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۲:۲۵    
بانک ملت طی اطلاعیه ای با بررسی آثار شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار این شرکت در ماه های گذشته، در سامانه کدال شفاف سازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده سال های مالی منتهی به 1396/12/29 و 1397/12/29 بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران این بانک با رعایت فاصله اجتماعی حاضرین در جلسه برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۷    
وزارت اقتصاد در این اطلاعیه، بانک های پارسیان و پاسارگاد را به فهرست بانک های منتخب جهت پذیره نویسی افزوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۷    
براساس پیش بینی پژوهشکده بیمه، آثار مستقیم و غیرمستقیم شیوع کرونا بر صنعت بیمه، تنزل 15 درصدی حق بیمه تولیدی در فصل اول سال جاری را به دنبال خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۲    
دنیای اقتصاد : در چهارمین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی از مرز مقاومتی 6 میلیون و 500هزار تومانی عبور کرد و دلار در یک روز آرام به رشدی 5 تومانی اکتفا کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۲    
بیمه ملت به عنوان تنها و اولین شرکت بیمه خصوصی موفق به تمدید مجوز قبولی اتکایی خارج از کشور ازسوی بیمه مرکزی شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
از 400 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن 100 هزار واحد در بافت فرسوده است و بنا به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی از 300 هزار واحد دیگر 230 هزار در مراحل مختلف اجرایی هستند که میانگین پیشرفت آنها 35 درصد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
رئیس شورای رقابت با رد هرگونه ادعایی مبنی بر توافق این شورا با ستاد تنظیم بازار درباره فرمول نهایی قیمت گذاری خودرو گفت که روش آنها برای قیمت گذاری خودرو از سوی شورا پذیرفته شده نیست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران می گوید تداوم تخصیص ارز 4200 تومانی به این صنعت، برای تولیدکنندگان دارو در ایران مشکلاتی به وجود آورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
یکی از شرکت های دانش بنیان با طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی علاوه بر این که از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده، با وارد شدن به کریدور صادرات به دنبال کسب بازارهای جهانی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
رییس مرکز ملی فرش ایران در جلسه شورای سیاست گذاری فرش، ایجاد پایانه های صادراتی فرش دستباف را ضروری دانست و اعلام کرد که دستورالعمل اقدامات تاب آوری اقتصادی اصناف حوزه فرش در دوران کرونا و پساکرونا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۷    
کارشناسان معتقدند، با توجه به تصویب حذف صفر از پول ملی و تغییر واحد پولی ملی کشور به تومان، این امر تاثیرات مثبتی بر اقتصاد همچون کاهش میزان تورم پولی، افزایش اعتماد عمومی نسبت به پول ملی، کاهش تورم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۲    
قیمت دلار و یورو در صرافی های مجاز بانک مرکزی ثابت مانده و هر دلار آمریکا 15 هزار و 600 تومان و هر یورو نیز 17 هزار و 100 تومان معامله می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۲    
موج اقدامات حمایت گرایانه و ممنوعیت صادرات کالاهای کشاورزی که در بحبوحه شیوع پاندمی ویروس کرونا روی داد، در حال فروکش کردن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۲    
به اعتقاد یک عضو خانه معدن ایران، با توجه به اینکه تامین سنگ آهن یکی از بزرگترین چالش های مطرح در تحقق افق 1404 صنعت فولاد است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۲    
محموله کیت تشخیص کووید-19 یکی از شرکت های دانش بنیان کشور امروز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد آلمان صادر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۷    
با اجرای توافق کاهش تولید گروه اوپک پلاس، شاهد بهبود نسبی قیمتهای نفت هستیم اما کارشناسان بر این باورند که برای بازگشت به دوران گذشته بازار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 1323 مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته، گفت: به این ترتیب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 99970 نفر رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۷    
پژوهشگران "دانشگاه اوترخت" (Utrecht University) هلند در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند یک پادتن یا آنتی بادی کشف کرده اند که می تواند از عفونی شدن سلول های کشت شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۷    
تصاویری که این روزها مقارن با روز خلیج فارس از شکار چند کوسه ماهی در فضای مجازی منتشر شد، تقریباً هرروز در قسمتی از سواحل جنوبی کشورمان اتفاق می افتد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی قوه قضاییه از صدور رای محکومیت 7 نفر دیگر از متهمان بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
محققان دانشگاه ایالتی "آریزونا" موفق به کشف یک جهش خاص در کروناویروس جدید شده اند که تاکنون مشاهده نشده بود و می تواند سرنخ های جدیدی در مورد این ویروس و توسعه درمان و واکسن برای آن فراهم کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی در واکنش به تسهیل محدودیتهای قرنطینه در برخی از کشورها که تقاضا برای خرید این فلز به عنوان دارایی امن را ضعیف کرد، کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
مدرس دانشگاه و فعال بازار سرمایه، وضعیت فعلی و همچنین چشم انداز آینده بورس کشور را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۷    
تاخت و تاز بازار سرمایه همه نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. رشد این بازار به صورتی است که حتی ثبت بالاترین ارقام در آن دور از انتظار نیست و چراغ همیشه سبز این روزهای بورس و فرابورس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
بیمه دی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، کمپین مشترک با انجمن اهدای عضو ایرانیان را آغاز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۸    
کارشناسان معتقدند، با توجه به تصویب حذف صفر از پول ملی و تغییر واحد پولی ملی کشور به تومان، این امر تاثیرات مثبتی بر اقتصاد همچون کاهش میزان تورم پولی، افزایش اعتماد عمومی نسبت به پول ملی، کاهش تورم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
زمانی که نقدینگی وارد بازار شود، قدرت خریدی را در بازار ایجاد می کند که متناسب با این حجم پول باید کالا و خدمات برای ارائه وجود داشته باشد که ما اکنون توان پاسخ به این حجم از کالا و خدمات را نداریم و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که اقشار کم درآمد را با کمترین آورده صاحبخانه می کنیم،گفت: در فاز اول 135 هزار متقاضی واجد شرایط دهک یک تا 3 داریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
طبق اعلام کشتی آرای در چند روز اخیر تقاضا برای خرید سکه به منظور سرمایه گذاری در بازار افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۸    
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که روند حرکت این بازار بر خلاف روزهای گذشته که صعودهای چشم گیری را تجربه کرده بود، نزولی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۳    
بعد از پرداخت دو مرحله از وام یک میلیونی به متقاضیان معرفی شده، اکنون در کنار تعدادی که همچنان به دلایلی با با مشکل واریز مواجه هستند سایر خانوارها همچنان امکان دریافت این تسهیلات را در صورت معرفی به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
حمایت بانک صادرات ایران از ایجاد مشاغل خانگی با اعطای بیش از 17 هزار فقره وام قرض الحسنه در سال 98 ادامه یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، سرویس بازنشانی رمز عبور اینترنت بانک دی راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۳    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عرضه سهام شرکت های دولتی در بورس، گفت: این اقدام باعث می شود اقتصاد کشور از نظام بانک محور به نظام بورس محور حرکت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۳    
در راستای خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان، شعبه کرمانشاه بیمه حکمت نشستی را با فرمانده تیپ 71 مکانیزه نزاجا در دفتر وی برگزار نمود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
بانکداری ایرانی - پست بانک ایران در صورت مالی سال منتهی به اسفند 98 با شناسایی 110.7 میلیارد تومان سود خالص از روند زیان دهی خارج شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بنا بر مصوبه شورایعالی بورس سامانه "سجام" برای احراز هویت به صورت غیرحضوری و الکترونیکی عمل کرده و کد بورسی مجازی صادر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
خیرین و افراد نیکوکار در ماه مبارک رمضان و روزهای پر دردسر کرونا می توانند با امکانات اپلیکیشن بله بی دردسر و در کمترین زمان کمک های خیر خود را به دست افراد نیازمند برسانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
با توجه به تغییرات ایجاد شده در سامانه پیامکی پست بانک ایران، سرشماره پیامکی تراکنش های حساب های بانکی مشتریان این بانک از 100029 به 50004940 تغییر یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
اکبر کمیجانی طی نامه ای از محمدکاظم چقازردی و مدیران بانک سپه به جهت مدیریت و هدایت فعالانه و مؤثر در بازار بین بانکی ریالی در سال های گذشته قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
این شرکت منحصرا در بخش اتکایی بازار بیمه فعالیت می نماید و عملیات اصلی آن به دو بخش فعالیتهای بیمه ای و فعالیتهای سرمایه گذاری تفکیک می شود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
در چهارمین جلسه کارگروه بررسی تفویض اختیارات به شعب استانی صندوق که با حضور دکتر جباری مدیرعامل این نهاد برگزار شد مقرر گردید در سال 99 پروژه هویت بخشی با هدف تفویض اختیارات بیشتر از مرکز به شعب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
رفتار جدید بازارها در این روزها حکایت از رغبت پول ها برای حضور در بازار سهام دارد. نکته ای که از سر خوش شانسی نشان از اقبال زایدالوصف حقیقی ها به بورس دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ارائه گزارش بانک مرکزی درباره 4.8 میلیارد ارز گم شده و اختلاف حدود 1.6 میلیارد دلاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
شاهین چراغی افزود: به نظر می رسد مجموعه بانک گردشگری قصد دارند از طریق پذیرش سهام شرکت نگین گردشگری این روابط سهامداری اصلاح شود که منافع پروژه ها از طریق تلفیق به بانک منتقل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
ایرلاین های کشور برای پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل خود به استقراض از نهادهای دولتی و حاکمیتی روی آورده اند و منتظر هستند که مشمول دریافت تسهیلات حمایتی شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
بهای هر اونس طلای جهانی ساعت 16 روز دوشنبه به 1707 دلار افزایش یافت. طلا هفته قبل به دلیل کم شدن محدودیت های قرنطینه تا 1670 دلار هم عقب رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۸    
در حالی که بازار طلا وضعیت دوگانه ای داشت، در بازار ارز، یورو و پوند در برابر دلار تضعیف شدند؛ در واقع یکی از عواملی که بر قیمت طلا نیز فشار وارد می کرد ، همین تقویت شاخص دلار در بازارهای جهانی بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
تمامی ریسک های مبنی بر آسیب دیدن کالاهای ذخیره شده با قوانین طراحی شده از جانب بورس کالا پوشش داده می شود به طوری که صاحبان محصولات ورودی به انبارهای مورد پذیرش بورس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
اوراق وام مسکن مسیر صعودی خود را طی روز گذشته هم ادامه دادند. قیمت هر امتیاز تسه دی 97(تسه9710) در معاملات روز دوشنبه به سطح 49 هزار و 140 تومان افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
نماگر اصلی سهام با وجود اختلال اولیه در سامانه مرکزی معاملات ضمن صعود 23 کانالی، به ارتفاع 979 هزار واحد دست یافت و فاصله خود را از سطح یک میلیونی به 1/ 2 درصد کاهش داد.