شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای برترین ها 8 آبان 1401 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 29 اسفند 1396 برترین ها 29 اسفند 1397 برترین ها 29 اسفند 1398 برترین ها 30 اسفند 1399 برترین ها 22 اسفند 1400 برترین ها 31 شهریور 1401 برترین ها 30 مهر 1401 برترین ها 30 آذر 1401 برترین ها 30 دی 1401 برترین ها 30 بهمن 1401 برترین ها 29 اسفند 1401 برترین ها 1 آبان 1401 برترین ها 2 آبان 1401 برترین ها 3 آبان 1401 برترین ها 4 آبان 1401 برترین ها 5 آبان 1401 برترین ها 6 آبان 1401 برترین ها 7 آبان 1401 برترین ها 8 آبان 1401 برترین ها 9 آبان 1401 برترین ها 10 آبان 1401 برترین ها 11 آبان 1401 برترین ها 12 آبان 1401 برترین ها 13 آبان 1401 برترین ها 14 آبان 1401 برترین ها 15 آبان 1401 برترین ها 16 آبان 1401 برترین ها 17 آبان 1401 برترین ها 18 آبان 1401 برترین ها 19 آبان 1401 برترین ها 20 آبان 1401 برترین ها 21 آبان 1401 برترین ها 22 آبان 1401 برترین ها 23 آبان 1401 برترین ها 24 آبان 1401 برترین ها 25 آبان 1401 برترین ها 26 آبان 1401 برترین ها 27 آبان 1401 برترین ها 28 آبان 1401 برترین ها 29 آبان 1401 برترین ها 30 آبان 1401 
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۲    
مصرف کدو به علت پر کردن حجم معده و سیری حجمی می تواند به کاهش دریافت انرژی مازاد بینجامد، اما توجه داشته باشیم که کدو یک چربی سوز نیست.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۹    
شرق استان تهران یکی از شهروندان که درحال خودکشی از روی ساختمانی در فاز 8 پردیس با حضور پلیس و عوامل امدادی نجات یافت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۴    
در فاصله کمتر از 3 هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۴    
کمبود هر ویتامین در بدن می تواند مشکلات مختلفی را برای ما به وجود بیاورد پس با توجه به مشکل خود می توانید تشخیص دهید چه ویتامینی در بدن کم دارید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۲۱:۴۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جوانان ما که در این مسیر حرکت می کنند نتیجه ای همچون سوریه را که به کشوری مخروبه تبدیل شد، شاهد خواهند بود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۱    
روی هدفتان تمرکز کنید و فکر و ذکرتان را به آن اختصاص دهید اینگونه می توانید از وسوسه تهیه یک وسیله غیرضروری و هوس آن نجات پیدا کنید و پولتان را متفکرانه و هوشمندانه خرج کنید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۱:۵۴    
ممکن است ایتالیا جایگزین تونس در جام جهانی شود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۰:۱۴    
جوان نگه داشتن پوست این روزها دغدغه بسیاری از افراد است. جالب است بدانید برای حفظ شادابی پوست لازم نیست که هزینه های گزاف کنید کافیست چند نکته را رعایت کنید. مثلا بطور مداوم ضد آفتاب بزنید ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۸    
محل کار مکانی است که ما یک سوم از روز خود را در آن سپری می کنیم، اگر شغل ما مناسب نباشد چه اتفاقی برای ما رخ می دهد، احتمالا نتیجه ای جز کلافه بودن و یا عصبانی بودن برایمان ندارد
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۱    
مواد غذایی گیاهی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی و ترکیباتی به نام فیتوکمیکال ها هستند که ممکن است برخی از فرآیندهایی را که می تواند باعث شروع سرطان یا حمایت از رشد آن شود مانند التهاب و آسیب DNA را ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۸    
دانشمندان متوجه شده اند که هنگام انگشت کردن در بینی نوعی باکتری با نام کلامیدیا پنومونیه وارد سیستم عصبی مرکزی می شود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۸    
ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، سگ را نشان می دهد که در خیابانی تاریک یورتمه می رود و سر بریده شده را در آرواره هایش گرفته و ظاهراً قصد دارد آن را به مکانی امن ببرد تا بخورد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۳    
خوردن برخی خوراکی ها آنقدر مفید است که می تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن، مانع ابتلای شما به ویروس آنفلوانزا شود ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۳    
گوگل با فناوری های مخصوص می تواند وقوع زلزله را تشخیص و پیش از لرزش اصلی، به کاربران هشدار بدهد؛ ولی این پیش بینی زمین لرزه چطور صورت می گیرد؟
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۸    
با یک جستجوی کوچک در دنیای اینترنت می توان دید که کسب و کار اینترنتی تا چه اندازه موفق هستند. آمار های منتشر شده دال بر این است که بیش از 60 درصد مردم به خریدهای اینترنتی علاقه نشان داده اند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۲    
در راستای اهدافتان برای ثروتمند شدن باید به چند نکته اساسی توجه داشته باشید که ما آنها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده ایم.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۳    
گاهی اوقات، واقعیت هولناک تر و عجیب تر از داستان و خیال است. در این مطلب چهار داستان عجیب که باورنکردنی نیستند را خواهید خواند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: سعه صدر در شناخت خودی ها و رتبه بندی خودی ها مهم است و هر کس قدرت مدارا را ندارد و بهترین کار صبر است تا فرصت بدهیم و به مرور بتوانیم مواضع طرف مقابل را تغییر دهیم و ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۲    
همه آنها که اعتراض این مردم را به انحراف کشیدند در دنیا محاکمه نشوند در آخرت برای همه بددهنی ها و فریادکشیدن های شبانه و سوت و بوق و لایک و شیرکردن ها باید تقاص پس دهند. ای کاش توبه کنند و جبران.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۷    
سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل گفت: با تاکید بر اینکه صفویه ایران را یکپارچه کرده و بقای کشور مدیون و مرهون آن ها است ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۶    
بلوک غرب با گسیل ارتش سایبری خود به سمت فضای مجازی ایران درصدد است آنچه از غرب آسیا و نیز خیابان های تهران ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۱    
در گذشته نه چندان دور تنها داشتن یک ویترین پر زرق و برق سبب جذب مشتری می شد اما امروزه این امر دیگر پاسخگوی نیاز مشتری نیست و کسب و کار اینترنتی جای آن ویترین ها را گرفته است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۲    
آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ARD گفت کشورش و اتحادیه اروپا در حال بررسی هستند که آیا سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی طبقه بندی کنند یا خیر
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۷    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، ضمن حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل و دیدار با مدیرعامل ایرانسل، بر توسعه همکاری های فی مابین با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم تأکید کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۷    
شاکی گفت: گفتند اگر چک هایت وصول نشود، دوباره می دزدیمت و این بار می کشیمت. بعد از آن جیب های مرا گشتند. گوشی ام را برداشتند و با تهدید یک پنج میلیون و یک دو میلیون تومان به حساب خودشان واریز کردند ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۲    
بیش از 500 نفر از فعالان رسانه ای، خبرنگاران، عکاسان و روزنامه نگاران با انتشار بیانیه ای نسبت به برخوردهای سلبی با اهالی رسانه و همچنین اتهاماتی که به نیلوفر حامدی و الهه محمدی وارد شده است ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۲    
محسن تنابنده در صفحه شخصی مجازی خود با انتشار تصویری از حادثه دیروز در کره جنوبی واکنش نشان داد. و نوشت: کاش ما هم از خوشی زیاد بمیریم!
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۸:۰۷    
بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده بسیار داغ است و از این رو لازم است تا مصرف کنندگان تکنیک های تشخیص رنگ شدگی خودرو را به خوبی آموخته باشند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۷:۵۲    
حشره خوار دندان سفید بزرگ به اولین گونه جدید از پستانداران تبدیل می شود که طی یک قرن اخیر در بریتانیا کشف شده است و بوم شناسان نگرانند که این گونه، جانوران دیگر از نوع خود را تهدید کند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۲:۲۱    
در رقابت های لیگ بلژیک، شارلروا مقابل آنتورپ به برتری رسید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۱:۳۷    
علی کریمی در واکنش به بازداشت و اتهامات جنجالی علیه چند خبرنگار یک استوری منتشر کرد و نوشت: همه قلم نفروشان وطن پرست، جاسوس نیستند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۰:۵۸    
هفته سیزدهم لیگ فوتبال مجارستان در حالی عصر امروز ادامه پیدا کرد که تیم پوشکاش برابر ویپشت به تساوی سه - سه رسید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۰:۱۰    
حالت تهوع علامت شرایطی مانند بارداری اولیه، ضربه مغزی و آنفلوانزای معده است؛ با این حال ممکن است درهم خوری هم مشکل ساز شود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۰۰:۰۳    
ماه اکتبر یک ماه به یاد ماندنی برای کریم بنزما شد. چند هفته پیش که توپ طلا را برد، حالا هم متوجه شده که شریک زندگی اش جردن اوزونا باردار است و آنها اولین فرزند خود را با هم خواهند داشت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۱    
شماره 6 آبی ها مقابل هوادار یکی از بهترین ها بود و اجازه خودنمایی به بازیکنان رقیب نداد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۰    
در ادوار مختلف حضور ما در رقابت های جام جهانی گاهی بازیکنان مرتکب اشتباهاتی شدند که برای ما گران تمام شد
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۵    
ثبت نام مرحله اول کنکور 1402 از امروز 8 آبان آغاز شد و داوطلبان تا 14 آبان فرصت دارند با مطالعه راهنمای آزمون در سیستم جامع آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۵    
مجری یک برنامه تلویزیونی در واکنش به تعطیلی اخیر مدارس به دلیل آنفلوآنزا عنوان کرد: مسئولان درباره تعطیلی مدارس به خاطر آنفولانزا با خوشان به تفاهم برسند!
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۰    
یحیی گل محمدی می تواند از رکوردهای جذاب برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس عبور کند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۰    
استرس کم تا متوسط می تواند در برابر مشکلات سلامت روان و استرس آینده شبیه واکسن عمل کند و عملکرد شناختی ما را نیز بهبود ببخشد اما اگر به درستی مدیریت نشود می تواند به استرس بد تبدیل شود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۵    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پوشکاش در 10 دقیقه دبل کرد تا مانع از شکست تیمش شود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۵    
ثبت نام مرحله اول کنکور 1402 از امروز 8 آبان آغاز شد و داوطلبان تا 14 آبان فرصت دارند با مطالعه راهنمای آزمون در سیستم جامع آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۰    
اخبار غیررسمی حاکی از انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور سوپرجام است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۴    
تبلیغ تلویزیونی اولین هندزفری ساخته شده که در واقع نگهدارنده گوشی کنار گوش و دهان بود را ببینید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: علت مرگ مهرشاد شهیدی نژاد در چرخه قضایی استان در دست بررسی است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۹    
با اضافه شدن سه بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی، تمرینات این تیم عصر امروز (یکشنبه) ادامه پیدا کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۳    
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس شاید در تعطیلات نیم فصل از این تیم جدا شود.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۲    
یک وزنه بردار که به صورت انفرادی مشغول نبرد با پولاد سرد بود، هنگام تکمیل حرکت خود، با سقوط وزنه بر روی خود مواجه شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری ایسنا، در گزارشی از تجمعات مختلف دانشجویان در دانشگاه های سراسر کشور خبر داده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۲:۰۵    
کریمی امروز در پستی جدید برای کایزری به میدان رفت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۴    
تونی کروس بعد از 740 بازی در دوران حرفه ای خود بالاخره امشب در بازی رئال مادرید و خیرونا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۴    
در رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد مقابل وستهام به برتری رسید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۴    
خبرگزاری صداوسیما، گزارشی جدید و معنادار از کشف سرنخ های جدید از فوت مشکوک نیکا شاکرمی را منتشر کرده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۴۹    
روزنامه اصولگرا: هر وقت صداوسیما یک رسانه واقعی شود، این شلوغی ها هم تمام می شود!
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۴۰    
یحیی گل محمدی که تیمش بعد از اردوی تیم ملی دو هفته ناکامی را تجربه کرده بود، در ادامه با بردهای اقتصادی اش بار دیگر صدر را در اختیار گرفت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۹    
خلاصه بازی رئال مادرید - خیرونا در چارچوب رقابتهای هفته 12 لالیگا اسپانیا را ببینید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۷    
قالیباف: اقدامات تروریستی دشمنان نباید بهانه نادیده گرفتن اعتراضات اصلاح خواهانه مردم شود
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۵    
اختلال خواب، اگزما، بیماری پوستی، درد مفاصل و اختلال خلق با آغاز پاییز افزایش می یابد، مصرف برخی مواد غذایی می تواند در درمان برخی این موارد مفید باشد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۰    
مدیرعامل استقلال تلاش می کند روحیه بازیکنان این تیم را برای کسب اولین جام فصل بالا ببرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۰    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو خاطر نشان کرد: مطابق با آیین نامه ماشین های شاسی بلند، بنز، تویوتا را نخواهیم داشت و 7 شرکتی که می خواهند اقدام به واردات کنند هم اکنون خودرو چینی را مونتاژ می کنند و ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۵    
کارلوس کی روش در اردوی جاری تیم ملی از 2 بازیکن استفاده نکرده است .
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۴    
در رقابت های فوتبال اسپانیا، رئال مادرید مقابل تیم قعر جدولی به تساوی رسید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۴    
بیشتر ما پس از دیدن چهره هنرمندان و بازیگران سینمایی یا دیگر سلبریتی ها در تلویزیون یا شبکه های اجتماعی، به این موضوع فکر می کنیم که پوست آنها چگونه این قدر درخشان و صاف به نظر می رسد ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۱    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان سفر یک روزه اش به کرمان، سر میز توریست های خارجی نشست،با آنها خوش و بش کرد و عکس یادگاری گرفت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۰    
کارلوس کی روش با وجود وعده مسئولان باشگاه اماراتی نگران وضعیت هافبک میانی اش است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۴۵    
پس از چند هفته گمانه زنی در نهایت قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس با یک اپراتور تلفن همراه امضا شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۴۵    
مناظره جنجالی قاسم روانبخش، عضو جبهه پایداری با محمد قوچانی روزنامه نگار اصلاح طلب در برنامه شیوه شبکه چهار سیما خبرساز شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۶    
رئیس سازمان هواپیمایی:نرخ بلیت پروازهای جام جهانی برای شرکت های هواپیمایی داخلی بین 10 تا 15 میلیون تومان است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل آموزش وپرورش کردستان تعطیلی مدارس سطح استان در روز دوشنبه نهم آبان ماه را تکذیب کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۵    
اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد اعتراف کرد که از صحبت کردن درباره کریستیانو رونالدو خسته شده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۵    
روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی ادعای عجیبی درباره جنگ اوکراین و پهپادهای ایرانی مطرح کرده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۹    
تیم فوتبال کایسری اسپور در دیداری خانگی در سوپرلیگ ترکیه نتیجه تساوی را کسب کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۴    
خلاصه بازی آرسنال - ناتینگهام فارست در چارچوب رقابتهای هفته 14 لیگ برتر جزیره انگلیس را ببینید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۸    
عبدالناصر همتی در پاسخ به اظهارات اخیر ابراهیم رئیسی در توییتر متنی را منتشر کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۸    
در شرایطی که کفش مون واکرز (The Moonwalkers) محصول شرکت شیفت رباتیکس (Shift Robotics) شبیه به اسکیت های معمولی به نظر می رسد، اما در واقع دستگاهی هوشمند است که از یک مجموعه هوش مصنوعی نیرو می گیرد ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۲    
ویدیویی جالب از یک تیم قایقرانی منتشر شده است که در آن، با یکی از حیوانات بومی قطب شمال یعنی نهنگ بلوگا مشغول تفربح و توپ بازی بودند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۰    
رسانه اماراتی به تمجید از عملکرد مجیدی در رقابت های فوتبال این کشور پرداخت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۰    
دوج وایپر یک وسیله نقلیه به یاد ماندنی برای این خودروساز است، به طوری که چند نمونه از آن هنوز سال ها پس از پایان تولید آن در سال 2017 در حال فروش هستند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۰    
اگر مدام درگیر این عذاب هستید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند یا چه خواهند گفت سخت در اشتباه هستید و در حال از دست دادن لحظه لحظه ی زندگی خوب خود هستید.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۴    
آرسنال با ارائه نمایشی درخشان با نتیجه 0-5 برابر ناتینگهام فارست به برتری دست یافت.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه محیط عقلانی و به دور از رفتار خارج از شئون است، گفت ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۰    
کایسری اسپور با دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل آدانا دمیراسپور را آغاز می کند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری تسنیم در گزارشی به بررسی وقایع امروز در دانشگاه آزاد تهران شمال پرداخته است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۳    
مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، همچنان به درخشش در این فصل لالیگا ادامه می دهد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۸    
بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال و تیم ملی انگلیس، در دیدار مقابل ناتینگهام فارست دچار مصدومیت شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۴    
رسانه های هندی از سقوط یک پل معلق در ایالت گجرات واقع در غرب این کشور با صدها عابر پیاده روی آن خبر دادند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۹    
بازیکنان آرسنال پس از گلزنی مقابل ناتینگام فارست پیراهن هم تیمی چاقو خورده شان پابلو ماری را به نمایش گذاشتند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۷    
رییس سرویس امنیتی اوکراین مدعی است که ولادیمیر پوتین دستکم از سه بدل که جراحی پلاستیک انجام داده اند تا کاملاً شبیه او باشند استفاده کرده و به عنوان پوششی برای مخفی کردن کنترل از دست رفته او بر ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۲    
این فصل هم سازمان لیگ می خواست بازی را در این استادیوم برگزار کند که با اعتراض باشگاه استقلال و نساجی بازی به دیگر شهر استان یعنی مرکز (کرمان) موکول شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۰    
مسعود پزشکیان درباره جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که برای بررسی شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس به دلیل سخنان و موضع گیری آنها در ماجرای مرگ مهسا امینی برگزار شد گفت ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۲    
رئیس بیمارستان سینای کارون جزئیات درگذشت دانشجوی دانشکده نفت را توضیح داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۰    
رویداد 24، تصویری از سکه های پوند با طرح شاه چارلز را منتشر کرد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۷    
فدراسیون جهانی فوتبال نسبت به تولد 62 سالگی دیگو آرماندو مارادونا واکنش نشان داد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه پیش از این اسامی 7 شرکت به عنوان واردکننده خودرو اعلام شده بود، گفت: با اضافه شدن 5 شرکت به فهرست واردکنندگان خودرو ...
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۵    
مهاجم استقلال تمرینات خود را شروع کرده و امیدوار است به زودی به میادین فوتبال برگردد
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۰    
گسترش وب و سایر تحولات ایجاد شده در زمینه تکنولوژی، باعث شده مشاغل موجود در ایران و جهان دستخوش تغییرات عمده ای شوند.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۰    
بررسی ها نشان می دهد، مشکل نمایش اخطار سپر امنیتی گوگل برای نصب اپلیکیشن روبیکا رفع شده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۹    
تیم ملی فوتسال ژاپن، قهرمان جام ملت ها از سفر به تهران برای بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران منصرف شده است.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۹    
لکه چربی یکی از لکه های سخت است که اگر سریع برای پاک کردن آن اقدام نکنید، از بین بردن آن بسیار دشوار خواهد شد.
برترین ها   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۵    
سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه ای به توقف پروازهای لوفتهانزا واکنش نشان داد و اعلام کرد: در صورت تایید رسمی این رویداد از سوی مرجع ذی صلاح دولت آلمان بررسی های مشترکی در این باره صورت می گیرد.