چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 21 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان رمز مقابله با توطئه نفوذ دشمن در برهه زمانی کنونی را حضور حداکثری و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۹    
با توجه به سابقه های پیشین مهدی هاشمی در انتخابات گذشته و تمایل او برای مدیریت جریان های سیاسی کشور در کنش گری های انتخاباتی به نظر می رسد پروژه ای جدید برای انتخابات آینده در حال کلید خوردن است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۱    
ذخایر مالی عربستان در کمتر از 4 سال به صفر می رسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور که 6بهمن ماه برای شرکت در اجلاس سراسری نماز به قزوین سفر می کند بیمارستان 96تختخوابی شفا تاکستان را نیز افتتاح می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی این اداره خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل ارشاد استان تهران از اجرای طرح بازرسی و جمع آوری تقویم های بدون مجوز از سطح بازار، چاپخانه ها و لیتوگرافی ها خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۶    
بانک مرکزی در تازه ترین گزارش از روند اقتصاد کشور در شش ماهه سال 94 کاهش قابل ملاحظه قیمت های جهانی نفت خام و تداوم تحریم ها را عوامل بازگشت رکود به اقتصاد کشور در سال جاری اعلام کرد و نوشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۲    
هفتمین دوره رقابت های شنای قهرمانی نیروهای مسلح جام اقتدار ویژه سربازان با قهرمانی تیم سپاه به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۴    
شهدا از ما شکایت می کنند که چه می خواستیم و چه شد، زیرا آنها انقلاب را نجات دادند و نگذاشتند وطن در اختیار دشمن قرار بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۴    
مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای افزون بر یکصد برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری بسیج: طرح ویزیت رایگان تخصصی بیماران با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج شبکه بهداشت شهرستان ری در منطقه امین آباد اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۱    
کارشناسان معتقدند پس از تجربه تلخی که از تاثیر شبکه های اجتماعی خارجی در فتنه 88 بدست آمده است؛ مسئولین ذی ربط می بایست تمامی تلاش خود را در جهت عدم تکرار این رویداد بکار بندند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۱    
طب سنتی همیشه رفتارها را براساس مزاج فرد و مزاج غذا تنظیم می کند. یعنی ممکن است یک نسخه دارویی برای همه مفید نباشد، برخی می توانند استفاده کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۰    
نخستین شماره مجموعه تحلیلی مطالعات رسانه ای با موضوع بررسی نهضت حسینی از منظر ارتباطی از سوی شبکه تحلیلگران رسانه ای به صورت نسخه الکترونیکی منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۷    
نشست بصیرت افزایی با حضور سرهنگ حسینی کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان حوزه امام کاظم (ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۴    
کمیته فنی تصویب طرح های روستایی با حضور معاون عمران روستایی بیناد مسکن استان ، بخشدار مرکزی بافق در محل بنیاد مسکن استان یزد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۸    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب امت واحده به صورت اینترنتی در کانون های مساجد کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۸    
عضو شورای عالی بسیج رسانه کشور، تربیت خبرنگار با شیوه و اصول جدید را رسالت بسیج رسانه دانست و گفت: دوره خبرنگار سنتی به پایان رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۵    
شاخص WTI با کاهش0.48 دلار افزایش به ارزش 31.89 دلار و شاخص نفت خام Brent دریای شمال نیز به 31.55 سنت مورد معامله قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۷    
کارکنان سپاه امام سجاد(ع) قزوین با حضور در گلزار شهدای قزوین و مزار شهید سیاهکالی مرادی یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند..
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۹    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزوار گفت: طرح اقتصاد مقاومتی 15 پروژه در قالب صنایع تبدیلی زود بازده در شهرستان اجرا شد که برای اجرای این طرح ها اعتبار 450 میلیون تومان از محل تسهیلات اختصاص یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۷    
بعد از چندین و چند سال که چرخ بنگاه های تولیدی و صنعتی استان اردبیل نمی چرخد و خبری هم از اتصال به خطوط ریلی و جاده های استاندارد نیست ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۷    
بر اساس تفاهمنامه ای، بورس منطقه ای یزد با همکاری اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی متعهد به آموزش قریب 200هزار نفر از کارگران شاغل در استان یزد با مفاهیم بازار سرمایه شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری بسیج: سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت نخستین سالگردشهادت سردار سرتیپ پاسدار حاج سید حمید تقوی فر و یادواره 40 شهید مدافع حرم شهرستان ری در ستاد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۵    
مقام های آمریکایی با دقت انتخابات ایران را دنبال می کنند و امیدوارند میانه روها در مقابل تندروها به پیروزی برسند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی حزب نزدیک به رئیس جمهور معتقد است اصلاح طلبان به هنگام حاکمیت تندروی کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۰    
یک اقتصاددان اصلاح طلب می گوید: سیاست خروج از رکود دولت کاملاً بی خود است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری بسیج: مرد بی خانمانی که سه روز در درون کانال آب افتاده بود توسط ماموران آتش نشانی نجات یافت .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۳    
خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از آموزش مبانی ترافیکی با محوریت قانونمندی شهروندان و در قالب طرح خط سفید به 21 هزار دانش آموز این منطقه جنوبی خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۰:۴۸    
داعش اکنون بر این شهر 150 هزار نفری تسلط کامل دارد. شهری که جمعیتی به اندازه شهر اکسِتر انگلستان دارد. زنان باید سر و صورت خود را بپوشانند و به هیچ وجه در ملاء عام با مردان اختلاط نکنند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۶    
عربستان میلیون ها دلار در سال به شرکت های آمریکایی فعال در زمینه روابط عمومی می پردازد تا آل سعود را به مثبت ترین شکل در میان مردم معرفی کنند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۸    
رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماریهای آبزیان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح ملی مراقبت فعال بیماری VHS ماهیان قزل آلا در مزارع پرورش آبزیان استان به اتمام رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۵    
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: شرایط حساس و خطیر کنونی به عمارهایی جهت روشنگری، بصیرت افزایی و آگاه سازی برای دفاع از حریم ولایت نیاز جدی دارد تا از این رهگذر اجازه تکرار فتنه هایی مشابه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۱    
رییس ثبت احوال شهرستان بویراحمد گفت: طی 9 ماهه سالجاری 2662 مورد ازدواج ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 2579 مورد بوده 3.2 درصد رشد داشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای بهره گیری از ظرفیت گیاهان داروئی و داروی گیاهی، ستاد هماهنگی گیاهان داروئی در استان تشکیل می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۲    
آدیداس حاضر نیست از منافع مالی خود بگذرد، اما در عین حال به دنبال دور کردن نوجوانان آمریکایی حتی از نام ها و نمادهایی است که نشان می دهند ساکنان و صاحبان اصلی کشورشان چه کسانی بوده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 600نفر از زنان و دختران بی سواد مناطق عشایری استان تحت پوشش طرح توانمند سازی زنان و دختران قرار گرفته اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۷    
مسئول انجمن ادبیات داستان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایستگاه نقاشی یک نقاشی برای خدا اول بهمن ماه با حضور کودکان کار در مرکز استان برگزار می شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۲    
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 17 هزار خانوار عشایری کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت 60 هزار نفر در این صندوق عضویت دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۲    
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با پیروزی مقابل شهدای جویبار با یک گل در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور صدرنشین گروه سوم شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۲    
نایب رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: ندا اقبالی بانوی ورزشکار این استان به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان رده سنی زیر 16 سال دعوت شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۹    
مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: 35 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای اجرای 13 پروژه اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان هزینه شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۹    
رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از موکت و عصاره شیرین بیان و همچنین برخی نوشیدنی ها به عنوان اصلی ترین صادرات واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۹    
رئیس اداره بنیاد مسکن کهگیلویه با بیان اینکه همه زمین های روستایی منابع ملی است، گفت: هرگونه استعلام آب، برق و گاز در حوزه روستایی باید از بنیاد مسکن انجام شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک های مردمی در گچساران جمع آوری شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۳    
در حالی که سال 60 اوج ترورهای سازمان مجاهدین خلق و گروهک فرقان در ایران بود و روزانه بسیاری از مردم عادی توسط گروهک های تروریستی تهدید می شدند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۱    
برخی از روزنامه های صبح کشور در سرمقاله های امروز خود به بحث تحرکات خصمانه عربستان نسبت به ایران پرداخته اند و دست و پا زدن حکام آل سعود را نشانه اضمحلال این رژیم دانسته و پیش بینی کرده اند که حکومت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۶:۵۵    
از دید آمریکا، برجام زمانی یک توافق مطلوب است که به کنترل عمومی رفتار ایران منجر شود و نه فقط برنامه هسته ای بلکه همه محاسبات راهبردی ایران در حوزه های منازعه با غرب را مدیریت کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:وحدت و انسجام انقلاب اسلامی ایران را از پیچ های تاریخی به سلامت عبور می دهد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:علمای تشیع و تسنن باید همگرا باشند نه واگرا
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان بهمن ماه در زاهدان برگزار می شود
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۶    
پس از آنکه کانال منتسب به حجت الاسلام سیدحسن خمینی با انتشار خبری تأیید اجتهاد وی را از سوی چند تن از بزرگان و مراجع تقلید تأیید کرد، دومینوی تکذیب بود که یکی پس از دیگری منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه زابل با اشاره به اینکه شهدا مصداق بارز بهترین رهپویان حق هستند گفت: لبیک به ندای رهبری همیشه بر سر زبان مردم دارالولایه سیستان است و ندای شهدا هیچ وقت در این سرزمین فراموش نمی شود .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۵    
جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهر اشکذر با حضور فرماندار اشکذر و مسئولان در شهرداری اشکذر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۸    
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در اثر انفجار یک قبضه مین بر جای مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس درمنطقه 'کره پو' در بخش مرزی سومار از توابع این شهرستان یک نفر مجروح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۰    
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت جنگ نرم راهبرد دشمن بوده و امروزه دشمن به دنبال تصرف عقل و تمایلات است، زیرا با تغییر رفتار، اراده و شجاعت نیز تغییر خواهد کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۷    
براساس آمار گمرک ایران، میزان واردات ایران از عربستان در سال های اخیر همواره رو به کاهش بوده به طوری که در هفت ماهه اول سال 94 صادرات ایران به عربستان حدود 113 میلیون دلار و واردات از این کشور تنها ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۳    
فرمانده سابق نیروی انتظامی، ادعاها و نقل قول هایی تازه درباره وقایع پس از انتخابات سال 88 بیان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۵    
عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: حمایت از حقوق مصرف کنندگان در همه کشوها دیده می شود و هرگز تفکر سوسیالیستی نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۵    
جشن پایان ابولا بهانه ای برای بازنگری به قاره فرصت ها یعنی آفریقا است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: شهروندان از مصرف شیر و لبنیات سنتی دامی به صورت فله ای خودداری کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۶    
بافت تاریخی یزد این روزها یک واقعه منحصر به فرد را تجربه می کند، خانه قدیمی رفیعیان در محله فهادان به نخستین کتابخانه گردشگر جهان تبدیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۳    
رئیس سابق اداره بررسی های بازار وزارت نفت گفت: قیمت های بالای 110 دلار نفت به برکت برخورداری ایران از اورانیوم 20 درصد بود اما پس از توافق هسته ای، قیمت نفت هم سقوط کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۷    
دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی گفت: بهترین راه برای پیشرفت در کارها، انجام کار تشکلاتی با رنگ و بوی الهی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۴    
رقابت های ورزشی دانشجویان منطقه سه از پنجم بهمن ماه سال جاری آغاز و تا سیزدهم اسفند به میزبانی دانشگاه های سمنان، کاشمر، بیرجند، بجنورد، سبزوار، تربت حیدریه و فردوسی مشهد ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۴    
نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر یزد با حضور کانون های تخصصی فرهنگی هنری مساجد استان یزد با محوریت برنامه ریزی در ایام الله دهه فجر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۴    
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: از آبان ماه سال گذشته تا کنون 48 طرح دانشجویی در پژوهشکده دانشجویی این دانشگاه تایید شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۱    
یکی از وظایف اصحاب رسانه در جلوگیری و مقابله با نفوذ، تبیین مصادیق نفوذ برای اقشار جامعه و آگاهی به آنها در این زمینه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: عوامل اجرایی و برگزارکننده انتخابات باید اصل بی طرفی کامل را رعایت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت گفت: آب انبار موقوفه تفت تنها آب انبار فعال در این شهرستان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۸    
از ابتدای سال جاری تاکنون، با جذب افزون بر هفت هزار سند مکتوب و غیر مکتوب از طریق اهدا و خریداری به مرکز اسناد آستان قدس رضوی، شمار اسناد مکتوب این مرکز از مرز 13 میلیون و 355 هزار برگ گذشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۲۵    
از دیگر مشکلات باشگاه های ورزشی خصوصی در کشور دریافت ارزش افزوده از سوی اداره کل دارایی است که این امر سبب تعطیلی موقت برخی باشگاه های خصوصی در کشور شده و نیاز است دولت برای این امر حمایت های همه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۹    
رئیس مرکز تحقیقات کاربرد لیزر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ساخت 6 دستگاه لیزر در حوزه پزشکی توسط محققان ایرانی خبر داد و گفت: تاکنون 5 مورد از این دستگاه ها به بهره برداری رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۶    
در فصل تابستان استعدادیابی برای نجات غریقی در استان اردبیل انجام دادیم و کسانی که در سن پایین و دارای استعداد در این زمینه بودند را ثبت نام کرده و سعی می کنیم که کلاس های آموزشی برای این رشته را ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ به نقل از سپاه نیوز سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در نخستین جشنواره استانی رسانه و حماسه 9 دی اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۱    
از آنجا که ما مکتب اسلام، آخرین نسخه شفابخش برای بشریت را در اختیار داریم بنابراین در حوزه تولید محتوا منحصر بفرد هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۰۱    
مسئول بخش خون و طب تسکینی بیمارستان فیروزگر تهران در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: امکانت مرکز پزشکی خاص بیمارستان وابسته به این دانشگاه دارای استانداردهای بالا ولازم برای راه اندازی مرکز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۸    
رعد کوبنده نوای غلام رضا که مردم آبادان بشتابید.دشمن تا دروازه های شهر آمده است. عراقی ها تا ایستگاه هفت رسیده اند. بشتابید و از شهرتان دفاع کنید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۵    
عملیات تلافی جویانه جوانان فلسطینی در ادامه انتفاضه سوم، موجب هراس شدید و شیوع گسترده بیماری ها و اختلالات روانی میان صهیونیست ها شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۲    
یکی از راهکارهای اساسی کاهش خشونت و آسیب های اجتماعی توسعه ورزش بوده که نیاز است با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم گام محکمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه برداریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۶    
در حالی که مدت زمان نگهداری فراورده های خونی تا 35 روز بوده با تامین هزینه گروه های خونی نادر به روش منجمد کردن تا 30 سال می توانند نگهداری شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۰    
رئیس بسیج رسانه استان یزد گفت: یکی از ارکان پروژه نفوذ دشمن، غیرت زدایی است و از این طریق می خواهد حساسیت ما را نسبت به خود کم کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۷    
باشگاه های ورزشی نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش در استان دارند که نیاز است در این راستا برنامه ریزی اساسی و راهبردی اتخاذ شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۴    
امام جمعه محمدآباد یزد با اشاره به اینکه کشور در شرایط حساسی قرار گرفته است، گفت: در چنین شرایطی برخی افراد در رسانه ها با گرفتن مواجب در صدد تخریب افکار عمومی هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۴    
برای پیشرفت در حوزه رسانه باید رسانه ها رسالت، مسئولیت و جایگاه خود را بشناسند که با این شناخت شاهد پویایی در این عرصه خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۴    
سال 58 در خدمت شهید بهشتی بودیم، عدّه ای از مهمانان خارجی هم حضور داشتند و با وی گرم صحبت بودند. تا صدای اذان بلند شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۸    
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نظم منطقه به هم ریخته و ما توانسته ایم با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی، سدی در برابر آرزوهای استکبار باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه استان قزوین در حاشیه یازدهمین همایش بسیج رسانه که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار بسیجی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۹    
مسابقات فوتسال قهرمانی منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۹    
خواهران بسیجی صومعه سرا در حرکتی خودجوش برای مدافعان حرم دستکش، شال و کلاه می بافند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۷    
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان با خانواده شهید جواد مددیان در زنجان دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۴    
"م. ح. ش" که از سوی هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیتش تایید شده به دلیل حمل مواد مخدر در فرودگاه شهید دستغیب دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۱    
وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی از قطع پرداخت یارانه نقدی افراد بالای 18 سال فاقد کارت ملی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۱    
بعد از اعتیاد در شهرستان های مختلف آسیب های اجتماعی با برخی تفاوت ها شناسایی شده به طوری که دراردبیل بعد از اعتیاد، طلاق و خشونت خانگی به عنوان دومین و سومین آسیب در سطح شهرستان رصد شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۸    
هیات های اجرایی وزارت کشور علی رغم پاسخ منفی یکی از مراکز چهارگانه برای تایید صلاحیت افراد، برخی داوطلبان فاقد صلاحیت را تایید صلاحیت کردند که در این بین افرادی با پرونده منفی نیز وجود دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۶    
یک منبع آگاه با اعلام اینکه زمان هیأت های اجرایی برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس پایان یافته و در حال حاضر شکایات ردصلاحیت شده ها در حال بررسی است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۳    
من مینو مقامی راد مادر شهید هادی شجاع هستم. سال 1350 در تهران متولد شدم. ولی اصل و نسبم به روستای قرآن تالار بابل برمی گردد. پدر و مادرم از نسل پاکان و مادربزرگم سادات علوی بود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده در یادواره شهدای والامقام محله گلمغان اردبیل و مدافعان حرم با محوریت شهید آیت الله شیخ نمر و سردار شهید شاپور برزگر در مسجد بنی هاشم محله ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه پوستر دانش رسانه ای در قزوین اظهار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۲    
مراسم اهدای جام به بهترین بازیکن فیفا موسوم به "توپ طلا" در سال 2015 میلادی در حال حاضر در زوریخ در جریان است.