پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 7 اردیبهشت 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 اردیبهشت 1399 بسیج 2 اردیبهشت 1399 بسیج 3 اردیبهشت 1399 بسیج 4 اردیبهشت 1399 بسیج 5 اردیبهشت 1399 بسیج 6 اردیبهشت 1399 بسیج 7 اردیبهشت 1399 بسیج 8 اردیبهشت 1399 بسیج 9 اردیبهشت 1399 بسیج 10 اردیبهشت 1399 بسیج 11 اردیبهشت 1399 بسیج 12 اردیبهشت 1399 بسیج 13 اردیبهشت 1399 بسیج 14 اردیبهشت 1399 بسیج 15 اردیبهشت 1399 بسیج 16 اردیبهشت 1399 بسیج 17 اردیبهشت 1399 بسیج 18 اردیبهشت 1399 بسیج 19 اردیبهشت 1399 بسیج 20 اردیبهشت 1399 بسیج 21 اردیبهشت 1399 بسیج 22 اردیبهشت 1399 بسیج 23 اردیبهشت 1399 بسیج 24 اردیبهشت 1399 بسیج 25 اردیبهشت 1399 بسیج 26 اردیبهشت 1399 بسیج 27 اردیبهشت 1399 بسیج 28 اردیبهشت 1399 بسیج 29 اردیبهشت 1399 بسیج 30 اردیبهشت 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۴    
4000 غذای گرم همراه 4800 قرص نان میان افراد آسیب دیده ار کرونا با حفظ کرامت انسانی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) توسط سپاه ناحیه میثم مشهد توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: در مرحله نخست رزمایش "کمک مومنانه" 3 هزار و 665 بسته غذایی در شهرستان قاین توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۴    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه سازمان های عقیدتی سیاسی منزلت نیرو های مسلح را ارتقاء می بخشند، گفت: نیرو های مسلح با توجه به ویژگی ها و مأموریت ها ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
اقدامات سپاه ناحیه روانسر در درمقابله با ویروس کرونا و هفته عقیدتی سیاسی ، رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۳۶    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: هنرمندان بسیجی لرستان لبیک گویان به طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد؛ بسته های حمایتی را بین محرومین و نیازمندان توزیع می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۹    
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به مناسبت فرارسیدن روزهای بزرگداشت مقام معلم و کارگر، در پیام های جداگانه ای این روزها را به جامعه فرهنگیان و کارگران کشور تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری بسیج: در راستای پاکسازی محیط شهری و پیشگیری از شیوع بیماری ها، طرح جمع آوری سگ های بی صاحب در محدوده محلات حاشیه ای شهر کهریزک اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۹    
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میامی گفت: تعهد اشتغال شهرستان میامی پارسال 296 میلیارد و 722 میلیون ریال بود که معادل 93 درصد تحقق یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از ایجاد 2 مدرسه مهارتی در حوزه صنایع غذایی و عمران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: 10 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این شهرستان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
به همت قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار و تیپ 158 شهید کشاورزیان نیروی زمینی ارتش، رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در روستای سطوه شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۷    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تمهیداتی برای کاهش مشکلات دانشجویان با نظر اساتید دانشگاه اندیشیده شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، پیام مشترکی را صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۷    
صبح امروز رزمایش کمک مومنانه در شهرستان سرایان برگزار شد که در مرحله اول 412 بسته مواد غذایی جهت کمک به نیازمندان با همکاری سپاه استان، حوزه های بسیج سرایان، آیسک،سه قلعه، کمک های مردمی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۲    
خانم تهامی دبیرریاضی آموزشگاه دخترانه شاهد شهرستان زرند ازجهادگران آموزشی است که از روی تخت بیمارستان مجاهدت ها و فداکاری معلمانه اش را به نمایش می گذارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۳    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد در نامه ای به وزیرکشاورزی سوالاتی را درباره مسئولیت این وزارتخانه نسبت به ساماندهی بازار جوجه یک روزه مطرح کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
اقلام حمایتی مرحله اول رزمایش کمک مومنانه توسط گروه های جهادی و بسیجیان کاشانی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
سرهنگ اکبری ابراز امیدواری کرد، درسالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید نامگذاری شده است کارگران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
برخی منابع خبری عصر یکشنبه از حمله به شبکه تأمین آب شرب رژیم صهیونیستی خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
مرحوم امینی اهل نجف آباد و همشهری منتظری بود، اما باوجود این پس از عزل از او دفاع نکرد و تابع امام(ره) و حامی انقلاب بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۰    
حضرت آیت الله خامنه ای: ماه رمضان، ماه انفاق است، ماه ایثار است، ماه کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۳    
خادمان موکب احمدبن موسی (ع) به عنوان بزرگ ترین موکب اربعینی استان فارس نیز در ایام شیوع ویروس کرونا به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان این شرایط آمدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۴    
رعیتی فردمسئول سازمان بسیج کارگران کشور: کارگران ما در زمان جنگ تحمیلی در دو جبهه فعالیت می کردند؛ یکی در میدان رزم و نبرد نظامی و دیگری در کارخانجات و کارگاههای تولیدی و نگذاشتند در اقتصاد کشور خللی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۸    
فرمانده پایگاه شهید اشرفی کلیج خیل در سوادکوه شمالی گفت:انشاءالله با کمک مومنانه در ماه رمضان هیچ خانواده ای در مضیقه معیشتی نخواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۴    
مسئول مرکز مطالعات ملی امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) گفت: تحرکات آمریکا در منطقه و حوزه های جنگی برای ایران قابل رصد است و عمده ترین وحشت آمریکا این است که همه ظرفیت های روی زمین آن ها برباد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۴    
سیداحمد هاشمی گفت: در همان روز های اول ورود ویروس کرونا به خراسان شمالی، با همکاری بسیج، بسیج جامعه پزشکی و خیرین بسته های بهداشتی تهیه و در بین جانبازان استان و خانواده آن ها توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از جوجه ریزی سه میلیون و 200 هزار قطعه مرغ طی ماه گذشته در استان خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۰    
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به رسالت بسیج و سپاه در خدمت رسانی به مردم گفت: سپاه و بسیج به عنوان سرباز و مدافع ولایت در کنار مردم و مسؤولین نظام نقش کلیدی و محوری دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۴    
زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید سلیمانی تصویرنوشته ای را با محتوای روزه داری پدر شهیدش در فضای مجازی منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به عنوان یک دستاورد بزرگ ملی ابعاد جدیدی از قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲    
سلیمانی دشتکی گفت: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در استان در حال افزایش بوده و اگر مردم رعایت نکنند وضعیت بدتر نیز می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۰    
رئیس اداره تعاون تربت حیدریه از ثبت نام 830 نفر در سامانه بیمه بیکاری خبر داد و گفت: در مرحله نخست اسامی 49 نفر از افراد مشمول در این شهرستان را ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۰    
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل گفت: 15هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده های آسیب پذیر و نیازمند شناسایی شده در استان اردبیل توزیع می شود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۰    
مسؤول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در پارس آباد گفت: نیکوکاران پارس آبادی با مهربانی خود، به فرمان رهبر انقلاب در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه لبیک گفتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۲:۳۲    
کاظمی گفت: 2500 بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیج دانشجویی استان قزوین میان نیازمندان توزیع می شود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۱:۲۲    
شفیعی عنوان کرد:در حال حاضر برگزاری طرح مواسات بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار دارد، از این رو کمک هایی از سوی سازمان به کارگران آسیب دیده از کرونا که در مراکزصنعتی،صورت گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۵    
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از توزیع 400 سبد حمایتی ویژه ماه رمضان در بین خانواده های زندانیان این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا گفت: تقوا از مهم ترین پیام هایی است که می توانیم از ماه مبارک رمضان دریافت کنیم و با توجه به روزه بودن انسان ها در این ماه مبارک که باعث روزه داری اعضا و جوارح ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۲    
فرمانده سپاه ناحیه جیرفت در حاشیه اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: در مرحله نخست رزمایش، که به کمک ادارات، دفتر امام جمعه،نهادها و حوزه های مقاومت بسیج در سپاه ناحیه جیرفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۱    
رزمایش مواسات با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهدیشهر آغاز شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۱    
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر از پرستاران تقدیر کرد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۴۱    
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: 13 میلیارد و 826 میلیون و 500 هزار ریال کمک مردمی در مهدیشهر جمع آوری شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۴۰    
فرمانده سپاه جلفا روزه را آزمایشی برای اخلاص انسان عنوان و بیان کرد: آمرزش الهی در ماه مبارک رمضان بیشتر از ماه های دیگر نصیب انسان می شود چراکه این ماه بنا به روایت پیامبراکرم(ص) ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۱    
حجت الاسلام و المسلمین اکرمی گفت: رمضان، ماهی است که با اشک و راز و نیاز می توانیم به خدا نزدیک تر شویم و روزه بر فقیر و غنی واجب است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۰    
آیت الله علی سیفی آملی، تولیت حوزه علمیه حضرت حجت (عج) و از قضات عالی رتبه دستگاه قضا در پی ارتحال عالم ربانی، حضرت آیت الله امینی(ره) پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۲    
موسسه خیریه آل طه ملایر تعداد 42 بسته ارزاق رمضانی به ارزش بالغ بر 190 میلیون ریال و ارزش تقریبی هر بسته 4 میلیون و 500 هزار ریال با کمک های نقدی و غیر نقدی مردم فراهم و در اولین روزهای ماه مبارک ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۱    
مدیرعامل شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود از اهدا 500 بسته معیشتی به آسیب دیدگان از کرونا به همت کارکنان این شرکت در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تا اطلاع ثانوی هرگونه تجمع رسمی و غیررسمی ممنوع است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
امام جمعه قزوین در جلسه اخلاق کارکنان سپاه استان گفت: تقوا و اهل دعا شدن، ره آورد ماه رمضان است و در این ماه عزیز انسان به فقر و نیازی که به خدا دارد، پی می برد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
حجت الاسلام هاشمی، رزمایش مواسات و همدلی برگرفته از آموزه های قرآنی و نیاز جامعه بشری دانست
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۵    
در پی درگذشت آیت الله امینی، پیام تسلیتی از سوی آیت الله اعرافی، سید محمد سعیدی و حسینی بوشهری صادر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۰    
حجت الاسلام ولی زاده گفت:در این ماه در های بهشت باز است که بندگان به این ضیافت الهی دعوت شدند و ماه خدا سرشار از رحمت و مغفرت و برکت است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۸    
برگزاری جلسه هماهنگی رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در راستای کمک به طلاب شهرستان دالاهو برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۸    
برگزاری کمیسیون منزلت نماز با حضور کارکنان در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۸    
رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا میدان دام ماهیدشت کرمانشاه مداوم در حال ضدعفونی است .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۸    
سرهنگ پاسدار سعید بهشتی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت : مراسم جزء خوانی قرآن کریم در محله های کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۸    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 2 کانتینر قطعات خودرو های سنگین به ارش 40 میلیارد ریال در استان کرمانشاه خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خواهران بسیجی حوزه 366 اسوه کارگاه تولید ماسک جهت مقابله با کرونا دایر نمودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۰    
بسیجیان حوزه 363 ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) به توزیع 110 بسته معیشتی پرداختند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۸    
حجت الاسلام یوسفوند مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه گفت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۰    
خواهران بسیجی حوزه 358 یادگار امام(ره) جهت مقابله با ویروس کرونا و اجرایی نمودن فرمان رهبر انقلاب جهت کمک مومنانه به اقشار ضعیف جامعه پای کار آمدند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۹:۳۱    
یک هادی سیاسی در بسیج با اشاره پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور گفت: این دستاورد بزرگ برگ زرینی بر کارنامه درخشان سپاه پاسداران افزود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۹:۰۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تعداد مبتلایمان در روز بین 10 تا 15 نفر رسیده که اتفاق خیلی خوبی است و مردم هم فعالیت اقتصادی خودشان را انجام می دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۸:۵۳    
خواهران جهادگر پایگاه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) گلپایگان در شرایط خطیر کنونی با استفاده از ظرفیت هنروران شهرستان اقدام به تولید ماسک نمودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۷    
جمالی پور گفت: نحوه برگزاری امتحانات نهایی مدارس تابع مصوبات ستاد ملی کرونا می باشد اما باید برنامه ریزی لازم انجام شود تا اگر این امتحانات حضوری برگزار شد، آمادگی لازم را داشته باشیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۷    
ربیعی گفت: امروز به تعداد 600 بسته معیشتی که به کمک بسیجیان آماده سازی شده بود در بین اقشار آسیب پذیر که قبلا در شهرستان شناسایی شده توزیع شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
زینب سلیمانی فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با انتشاری استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش، فرازی از دعای سحر را نوشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح آباد از توزیع 30 بسته مواد غذایی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در صالح آباد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
بسته های غذایی رزمایش کمک مومنانه در نهاوند آماده ارسال به مناطق مختلف شدند؛ در مرحله اول این رزمایش یک هزار بسته مواد غذایی بین مناطق کم برخوردار و افراد نیازمند شهرستان نهاوند توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۲    
امام جمعه کبودراهنگ با بیان جایگاه ویژه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه، موفقیت های بی نظیر سپاه از جمله پرتاب ماهواره نور را مرهون ایمان و اخلاص و شجاعت پاسداران عنوان کرد و نقش مجموعه عقیدتی سیاسی در ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
امام جمعه مرند از راه اندازی قرارگاه رزمایش مساوات در مرند با اولویت تهیه و توزیع بسته های غذایی با محوریت مساجد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم بویژه جوانان و ورزشکاران شهرستان در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل مرکز پزشکی قانونی استان چهارمحال وبختیاری از ویزیت رایگان و تقدیم بسته های معیشتی در روستای لندی شهرستان اردل خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۳    
افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه اسفراین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۴    
در جلسه مشترک مسئول نظام مهندسی ساختمان و مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام مقرر گردید از توان گروه تخصصی برق و مکانیک و مهندسین پروانه دار در اجرای طرح های صنعت یار و جهاد روشنایی و ممیزی انرژی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۱    
رئیس کمیته امداد امام خمینی شرستان خاتم گفت:300 پرس غذای گرم از سوی کمیته امداد وسپاه ناحیه خاتم در میان خانواده های نیازمند توزیع می شود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۱    
در مراسمی با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد و جمعی از مسؤولین شهرستان، سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
مدیر کارگاه تولید ماسک کانون ملی شهید بهشتی شاهرود افزود: تاکنون نزدیک 13000 ماسک چهار و پنج لایه تولید و تحویل مراکز مختلف شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۸    
در اولین روز از ماه مبارک رمضان، شهرستان جویبار پایتخت کشتی جهان با تهیه و توزیع 1500 بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه نمایی متفاوت از رزمایش پهلوانی را به نمایش گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۸    
امام(ره) فرموده بودند؛ زنان در عصر ما ثابت کردند که در مجاهده همدوش مردان بلکه مقدم بر آنانند...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
بسته های غذایی توسط بسیجیان چناران شهر توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
1500پرس غذای گرم جهت افطار بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
مراسم غسل میت کرونایی توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آشخانه در مانه و سملقان انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۱    
به همت بسیجیان پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود، بسته های معیشتی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند محله در راستای رزمایش مواسات توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۰    
سردار آقاخانی گفت: متهمان با تهدید سلاح گرم یک دستگاه خودرو پژو پارس را از استان البرز سرقت کرده بودند که توسط مأموران پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۱    
مرحله نخست توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه در شهرستان قروه با توزیع میان یک هزار و 500 خانوار نیازمند اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۵    
پیکر آیت الله امینی امام جمعه فقید قم در جوار مرقد شهید مطهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی ها به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۲    
صبح امروز امام جمعه ، فرماندهی و پرسنل سپاه فاریاب از کادر درمان شهرستان بمناسبت هفته سلامت بازدید و سرکشی بعمل آوردندو از زحمات خالصانه آنها تقدیر کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۸    
فرمانده سپاه چالوس از اجرای اولین کمک مومنانه با توزیع 3500 بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۴    
مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی با حضور در کارگاه های تولید ماسک ضمن بازدید از کارگاه ها در جریان روند فعالیت های گروه های جهادی خواهران قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۴    
در پژوهشکده فضایی و سازمان جهاد خودکفایی سپاه شروع به ساخت حامل ماهواره های کلاس سوخت جامد کرد، این همان راه روشن بود که فرمانده کل قوا ترسیم کرده بودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روند عملکرد بسیجیان ناحیه مالک اشتر در دوران شیوع ویروس کرونا بازدید بعمل آورد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبود 492 بیمار کرونایی در این شهرستان خبر داد و افزود: موارد جدید ابتلا به بیماری حاصل بیماریابی هوشمند و فعال است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
سرهنگ افسری گفت: با شیوع کرونا، فرزندان عشایر این مرز و بوم در سپاه عشایر فارس، همگام با دیگر آحاد ملت، با کارزار مبارزه با کرونا آمدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
استاندار فارس با بیان اینکه از 5 بهمن ماه، روند بیماری کرونا در چین را رصد می کردیم و تصمیماتی برای پیشگیری از این بیماری در استان گرفتیم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
سرهنگ دوستدار گفت:مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متعدی را به این مناسبت اختصاص داده که از ابتدا تا انتهای این ماه مبارک به صورت آموزش ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه امام رضا (علیه السلام) حاجیه خانم سکینه واعظی مادر شهیدان ابراهیم ، حسن ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۳    
به گزارش خبر گزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) : حجت السلام والمسلیمن علی رمضانی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (علیه السلام) در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
این روز ها گروه های جهادی در مازندران در جبهه سلامت و معیشت، سخت مشغول کارند و برای رفع نیاز های کادر درمانی و نیازمندان، حضوری فعال در سنگر خدمات رسانی دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۰    
نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط حوزه های شهید باکری و شهید چمران در شهرهای ترک و ترکمنچای میانه اجرا شد.