سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۶Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 8 اردیبهشت 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 اردیبهشت 1399 بسیج 2 اردیبهشت 1399 بسیج 3 اردیبهشت 1399 بسیج 4 اردیبهشت 1399 بسیج 5 اردیبهشت 1399 بسیج 6 اردیبهشت 1399 بسیج 7 اردیبهشت 1399 بسیج 8 اردیبهشت 1399 بسیج 9 اردیبهشت 1399 بسیج 10 اردیبهشت 1399 بسیج 11 اردیبهشت 1399 بسیج 12 اردیبهشت 1399 بسیج 13 اردیبهشت 1399 بسیج 14 اردیبهشت 1399 بسیج 15 اردیبهشت 1399 بسیج 16 اردیبهشت 1399 بسیج 17 اردیبهشت 1399 بسیج 18 اردیبهشت 1399 بسیج 19 اردیبهشت 1399 بسیج 20 اردیبهشت 1399 بسیج 21 اردیبهشت 1399 بسیج 22 اردیبهشت 1399 بسیج 23 اردیبهشت 1399 بسیج 24 اردیبهشت 1399 بسیج 25 اردیبهشت 1399 بسیج 26 اردیبهشت 1399 بسیج 27 اردیبهشت 1399 بسیج 28 اردیبهشت 1399 بسیج 29 اردیبهشت 1399 بسیج 30 اردیبهشت 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۵    
با همت گروه جهادی حضرت ابوالفضل علیه السلام بسیج، پویش"همسفره با همسایه" در منطقه عشایری سردشت از توابع شهرستان لردگان اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۸    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، گفت: تا کنون هشت هزار و 100 واحد مسکونی بازسازی شده به مردم سیل زده این استان تحویل داده شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۸    
همزمان با ماه مبارک رمضان و با توجه به فرمان رهبر انقلاب در خصوص یاری نیازمندان، گروه های جهادی متعددی متشکل از نیرو های بسیج، سپاه و دیگر ارگان ها به کمک مردم خیر و نوع دوست ایران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۴    
فرمانده مرزبانی کردستان از کشف سه میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز بانه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۴    
دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان خواف با توزیع 700 بسته معیشتی به ارزش 210 میلیون تومان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم بیانیه صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۹    
کارشناس امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دیر همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از 10 ویژه برنامه ابتکاری و خلاقانه را در سطح مساجد برگزار می ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
جشنواره سراسری شعر همدلانه در قم آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
درزی رامندی گفت: رسانه های فعال استان که در دورۀ شیوع بیماری کرونا همچنان فعال بوده و با تلاش های خود نقش مؤثری در قطع زنجیرۀ انتقال ویروس کرونا داشته و مردم را به ماندن در خانه و رعایت موازین ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 983 بیمار جدید کووید 19 در کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۱:۲۳    
سیل همدلی با توزیع 800 بسته کمک های مومنانه بین مستمندان در جرقویه سفلی، به زیبایی جلوه کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۸    
توزیع 250 پُرس غذای گرم در دومین شب از ماه مبارک رمضان توسط خیرین و پایگاه های مقاومت بسیج برادران شهید آوینی و خواهران زکیه روستای سعادت آباد انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
آیت الله اعرافی در پیامی به طلاب و فضلای حوزه بر لزوم تداوم حرکت علمی حوزه های علمیه و مطالعه و برنامه ریزی برای جهان پس از کرونا تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۳    
سرهنگ ملک زاده تأکید کرد: پلیس فارس برابر قانون با قاچاقچیان، محتکران و مخلان نظم و امنیت اقتصادی به شدت برخورد می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: 56 گروه جهادی در 35 روز هر روز 6 تیم 10 نفره در تب سنجی و غربالگری اجرای ماموریت کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۸    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران از شناسایی جاماندگان دریافت کمک معیشتی در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در ایام ماه مبارک رمضان، در مجموعه ی سی تفسیر کوتاه آیاتی از قرآن کریم را که حضرت آیت الله خامنه ای در بیانات خود به آن اشاره و آیه مورد نظر را تفسیر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۳    
توزیع 8 هزار بسته کمک مونانه در بین نیازمندان شهرستان توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۹    
شهردارمیامی بمناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شورا ها پیامی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۹    
سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها پیامی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۹    
رییس اداره راه و شهرسازی میامی از تسطیح و تیغه کشی 250 کیلومتر راه روستایی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۹    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: 13 بند خاکی این شهرستان در جریان بارش های بهاری امسال آبگیری شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان سمنان گفت: بارش باران همراه با تگرگ به باغ ها و مزارع تعدادی از شهرستان های این استان خسارت وارد کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
سرمست استاندار قم به مناسبت روز ملی شورا های اسلامی پیامی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه ؛ریاست اداره صمت؛ ریاست اداره تعاون ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
رزمایش مواسات و کمک مومنانه سپاه شهرستان برخوار در سالن ورزشی شهید عبدالرزاق زارعان شهر دولت آباد برخوار به همت ائمه جمعه شهرستان و سپاه ناحیه برخوار با توزیع بیش از 600 بسته مواد غذایی در بین ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۲    
دادستان نهاوند از دستگیری 10 نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر در نهاوند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: هویت سپاه مردم محور و مردم پایه است از این رو برای خدمت به نیازمندان در کنار کمیته امداد امام (ره) برای خدمت به نیازمندان هستیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: برای استقلال معیشتی و اقتصادی خانواده ها، ایجاد درآمد از طریق اشتغال زایی دنبال می شود از این رو سال 99 که سال جهش تولید است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: نخبگان حوزه های مختلف کار و تلاش؛ در هفته کار و کارگری تکریم می شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
رئیس اداره آموزش و پرورش هیر گفت: آموزش حضوری دانش آموزان در روستاهای فاقد اینترنت بخش هیر اردبیل با رعایت نکات بهداشتی ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی از ثبت 19 پروژه اقتصاد مقاومتی در سامانه ملی نیپا در بخش های زیرساختی استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۸    
تعهد، عشق یا از خود گذشتگی به دانش آموزان وقتی که اینترنت و برنامه شاد نداشتند .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۸    
نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران گفت: زنجان در ادغام طرح پایلوت غربالگری کرونا و اقداماتی همچون تریاژ بیماران قبل از بستری شدن در بیمارستان ها ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۲    
سرهنگ کریمیان بیان کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان ایلام ، 10 هزار بسته غذایی به ارزش جمعا 30 میلیارد ریال در بین افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیر به واسطه ویروس کرونا دچار آسیب ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوموسی گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این جزیره گستره ای از ایجاد اشتغال تا تامین بسته های معیشتی برای خانوارهای نیازمند را شامل می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
فرمانده سپاه چالوس با مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی غرب مازندران دیدار و از روند سوخت رسانی بی وقفه و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در روز های کرونایی تقدیر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
چگینی گفت: بیش از 200 بسته معیشتی شامل(برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، مرغ، گوشت و غیره) هرکدام به ارزش 400 هزار تومن جمع آوری شد و به صورت جمعی با کمک بسیجیان طی امشب و پنجشنبه شب توزیع خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز پزشکی قانونی شهرستان سامان راه اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۳    
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به الگو بودن فرهنگ بسیجی برای گروه های جهادی گفت:کار بسیج سازندگی محرومیت زدایی است و جامعه هدف ما نیز مردم هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۴    
حسن شفیع زاده شهیدی بود که با تأسیس توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس، کمک شایانی به رزمندگان برای عقب راندن عراقی ها کرد؛ به طوری که در عملیات والفجر 8، عراقی ها به خط مقدم هم نرسیدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
یک هادی سیاسی در بسیج با اشاره پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور گفت: سپاه پاسداران با روحیه انقلابی و جهادی شعارها و آرمان های انقلاب را یکی پس از دیگری عملیاتی می کند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۴    
ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حضور آمریکا و متحدان آن را نامشروع و مبدأ و منشأ شرارت و ناامنی در منطقه ارزیابی می کند و از آنها می خواهد هنگام تردد در آبهای انحصاری اقتصادی ایران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
مسئول سازمان بسیج کارمندان سیستان وبلوچستان گفت: در قالب این طرح هزار و 700 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته 2 میلیون ریال به خانواده های بی بضاعت شهرستان چابهار اهداء شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۰    
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از توزیع 10 هزار بسته کمک معیشتی در استان با اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۰    
مسئول گروه های جهادی ناحیه جوادالائمه(ع) سپاه استان البرز، گفت: چهار هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی سه میلیون و هفتصد هزار ریال با کمک خیرین و سایر دستگاه ها تهیه شده و در آغاز ماه مبارک توسط پایگاه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۶:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در پیامی ضمن تشکر از زحمات اعضای شورا ها این روز را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۵:۳۸    
شبکه بی بی سی با شیوع کرونا در انگلیس مانند سندروم ویروس بی قرار برخورد می کند! ویروسی که اساسا حساب و کتابی ندارد و شهروندان نیز حق سرزنش دولت را در قبال شیوع آن ندارند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۳:۳۰    
مدیر کل استاندارد قزوین گفت: در طی این بازرسی ها با مشاهده مردودی و کم فروشی دیسپنسرهای CNG یکی از جایگاههای عرضه CNG در استان قزوین، بر اساس قوانین و مقررات مربوطه و در راستای صیانت از حقوق شهروندی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۵    
فرمانده سپاه میانهT نفوذ در دل ها و خلق آن عظمت وصف ناپذیر توسط شهید سلیمانی را نتیجه معنویت و خدا گرایی دانست و اظهار داشت: شهید سلیمانی رویشی از اندیشه ها و تفکر شهید مطهری بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: فعلان اقتصادی استان دستگیری از نیازمندان را مسئولیت بزرگ اجتماعی خود بدانند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا طی 2 هفته گذشته در چهار شهر این استان گزارش نشده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت :از آنجا که ساخت و سازهای غیر مجاز منجر به توسعه بی رویه شهر و عدم رعایت اصول فنی و شهر سازی می شودلذا شهرداریها ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۶    
فرمانده سپاه ناحیه دورود با اشاره به اجرای طرح کمک مؤمنانه در این شهرستان گفت: در راستای اجرای این طرح 3 هزار خانوار نیازمند توسط سپاه شناسایی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک به مناسبت روز کارگر از کارخانه های سطح شهرستان بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی ال 90 با 248 فقره تخلف توسط پلیس راهور ملایر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۶    
حبیبی گفت: روند پذیرش و بستری بیماران کرونایی نسبت به دو هفته قبل 60 درصد کاهش داشته است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۲    
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان به ریاست پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در فرمانداری ویژه شهرستان ملایر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۲    
پنجمین کارگاه دوخت ماسک تنفسی و لباس مدافعان سلامت به همت هیات رزمندگان ثارالله همدان؛ مزین به نام شهید سیدمیلاد مصطفوی ، با حضور پدر این شهید والامقام در همدان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری بسیج: موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کتاب پاسداشت خدمت و دیانت؛ خاطرات حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مطهری یزدی ، امام جماعت سابق مسجد خداداد را به کوشش مرتضی خواجوند سریوی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری بسیج: بخشدار قلعه نو از تخریب 52 واحد کوره ذغالی غیر مجاز در روستاهای عشق آباد، نظرآباد و کلاغیه توسط عوامل گشت، نماینده محیط زیست شهرری و نیز همکاری کلانتری 211قلعه نو خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۲    
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: تمام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بدون تغییر و در کمترین زمان، اجرایی شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: برای زیرساخت، تجهیز و نصب انشعابات گلخانه روستای گنبد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۸    
رزمایش سراسری کمک مومنانه به همت ناحیه مقاوت بسیج فلاورجان امروز با توزیع 1500 بسته معیشتی در بین جامعه هدف آغاز گردید
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۸    
نشست روشنگری و بصیرت افزایی جهت پایوران رسمی و وظیفه با سخنرانی غلامحسین قادری یکی از کارشناس سیاسی در محل حسینیه شهدای این ناحیه برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۸    
گروه جهادی پایگاه بسیج فاطمه بنت اسد سلام الله علیها با تهیه عیدانه معیشتی ماه مبارک رمضان و توزیع بین خانواده های نیازمند محل، به جمع جهادگران بسیجی در رزمایش کمک مومنانه پیوست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۳    
به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،رحمت الله فیروزی پور منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه نطنز بادرود با حضور در سپاه ناحیه نطنز با فرماندهی و پاسداران ناحیه دیدار و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، بسیج سازندگی ومحرومیت زدایی توانست جهت تامین آب شرب روستای طره از توابع شهرستان نطنز اقدام به خرید دو منبع آب پلی اتیلن با گنجایش 100 متر مکعب نماید
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء باتاکید بر لزوم تعامل پلیس و بسیج در برقراری امنیت فراگیر بخش گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۳    
تکریم و معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه 19 سلمان فارسی ناحیه امام صادق (علیه السلام) برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۳    
حوزه 15 بنت الهدی ناحیه امام صادق (ع) اقدام به تولید ماسک نموده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
به همت پایگاه های حضرت مریم (س) و بشری حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از 50 بسته معیشتی بهداشتی تهیه و توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۰    
درودیان گفت: از ابتدای فرودین ماه تا به امروز در بخش های جعفریه و کهک به همت مأموران یگان حفاظت این اداره کل از تصرف 51 هزار و 115 متر مربع از اراضی ملی جلوگیری شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
ادامه رزمایش کمک مومنانه بسیجیان خمینی شهر در لبیک به فرمان مقتدای خود مقام معظم رهبری( دام ظله العالی ) در فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه تیران و کرون،اهدا صدبسته معیشتی به نیازمندان توسط پایگاه فاطمیه رضوانشهردر قالب طرح مواسات همدلی و کمک مومنانه حوزه کوثر خواهران ناحیه تیران و کرون
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۸    
توزیع نخستین مرحله اقلام حمایتی از سوی قرارگاه های اجتماعی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان از ابتدای ماه رمضان آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۳    
در دومین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای استمرار رزمایش کمک مومنانه و مواسات با خانواده های نیازمند، حوزه مقاومت بسیج حضرت ام ابیها سلام الله علیها با همراهی پایگاه مقاومت بسیج هانیه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از خسارت 100 میلیارد ریالی این شهرستان در استان کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۰    
رییس دادگستری شاهرود با بیان اینکه طلاق یکی از معضلات اساسی اختلافات خانوادگی در این شهرستان است، افزود: سال گذشته 756 مورد طلاق به ثبت رسیده که از این تعداد 65 درصد طلاق توافقی بوده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۰    
محبی گفت: به دنبال اجرای نوبت دوم غربالگری مردم استان در زمینه کرونا با مقداری تغییرات نسبت به مرحله نخست هستیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۰    
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با بیان اینکه این ستاد در مسائلی مختلف از جمله فرهنگی می تواند یاری گر شورای فرهنگ عمومی باشد گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۱    
میرزایی گفت: یادنشست جوانان بشردوست اهل هلال در پاسداشت شهدا و در گذشتگان از کرونا به صورت مجازی در این استان اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۱    
حبیبی گفت: ویروس کرونا تنها یک اراده جزیی از اراده خداوند است که تمامی بشر و عالمان و دانشمندان از این قضیه و اراده کوچک خداوند وا مانده اند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۰    
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: ستاد مبارزه با کرونا شهرستان های کشور را به شرایط قرمز، زرد و سفید تفکیک کرده است که شهرستان شاهرود بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی در شرایط قرمز قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۸    
نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت سی ونهمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی گفت:ولایتمداری و عدالت خواهی شهید شیرودی زبانزد خاص و عام بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۶    
حجت الاسلام مجیدی گفت: همچنین در روز تولد امام حسن مجتنی(ع) نیز طرح نسیم کرامت اجرا خواهد شد و نگاه ما این است سلاله اهل بیت(ع) در زمان حیات دستگیر مردم بودند و باید به این باور برسیم که این دستگیری ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۰    
ترامپ یا نمی داند که توئیت فردی خیالی را بازنشر کرده و یا دانسته اقدام به این کار کرده است که در هر دو صورت برای وی و دولتش مایه ننگ و شرمساری است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۰    
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت امام زمان (عج) طالقان گفت: پس از بارش سنگین در این شهرستان و وقوع سیلاب در برخی مناطق طالقان، نیروهای جهادگر و سپاهی این شهرستان به کمک مردم آسیب دیده از سیل شتافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۵    
توزیع 130 بسته کمک های مومنانه مواسات و همدلی در بخش رودخانه در دومین روز از ماه مبارک رمضان آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس عنوان کرد : شهید مطهری عالمی زمان شناس، دانشمندی درد آشنا واسلام شناسی آگاه و فیلسوفی توانا بود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز تحریم های آمریکا علیه ایران با حقوق بنیادین بشر در تعارض است، گفت: مخالفت های غیرقانونی در شرایطی که همه کشورهای جهان در حال مبارزه با کرونا هستند، می تواند خطرناک باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۳    
سرهنگ علیپور: در مرحله اول کمک های مومنانه، بیش از 19 هزار بسته های معیشتی توسط مساجد و پایگاه های مقاومت تهیه و توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۳    
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله (ص) شیراز گفت:همدلی و همیاری تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نقش و وظیفه اصلی امروز مربیان را تربیت عنوان کرد و گفت: شهید مطهری الگوی تربیت اسلامی و مظهر استقامت در برابر انحرافات است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۰    
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه گفت: ضعف امروز جهان اسلام نسبت به استکبار ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۰    
حجت الاسلام مهدی محمدی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن آن با هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه گفت:پاسداران و بسیجیان الگویی برای قوی شدن هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۵    
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ،برنامه های گرامیداشت هفته بسیج کارگری در استان را تشریح نمود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۵    
شهید حسن شفیع زاده در یکی از آخرین سخنانش در میان رزمندگان جبهه دفاع مقدس می گوید: هر روز که به جلو می رویم، در کنار این شهدا وظیفه بزرگ دیگری داریم که حفظ این انقلاب است .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۴    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هنوز مجامع سال 98 شرکت های بنیاد تشکیل نشده است اما پیش بینی می کنیم در سال 99 بیش از 1300 میلیارد تومان مالیات سال 98 را به دولت بپردازیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان 49 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده که از این تعداد شهید فرهنگی پنج نفر نیز جزو شهدای نهضت سواد آموزی محسوب می شوند.