پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 12 اردیبهشت 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 اردیبهشت 1399 بسیج 2 اردیبهشت 1399 بسیج 3 اردیبهشت 1399 بسیج 4 اردیبهشت 1399 بسیج 5 اردیبهشت 1399 بسیج 6 اردیبهشت 1399 بسیج 7 اردیبهشت 1399 بسیج 8 اردیبهشت 1399 بسیج 9 اردیبهشت 1399 بسیج 10 اردیبهشت 1399 بسیج 11 اردیبهشت 1399 بسیج 12 اردیبهشت 1399 بسیج 13 اردیبهشت 1399 بسیج 14 اردیبهشت 1399 بسیج 15 اردیبهشت 1399 بسیج 16 اردیبهشت 1399 بسیج 17 اردیبهشت 1399 بسیج 18 اردیبهشت 1399 بسیج 19 اردیبهشت 1399 بسیج 20 اردیبهشت 1399 بسیج 21 اردیبهشت 1399 بسیج 22 اردیبهشت 1399 بسیج 23 اردیبهشت 1399 بسیج 24 اردیبهشت 1399 بسیج 25 اردیبهشت 1399 بسیج 26 اردیبهشت 1399 بسیج 27 اردیبهشت 1399 بسیج 28 اردیبهشت 1399 بسیج 29 اردیبهشت 1399 بسیج 30 اردیبهشت 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۵    
اولین مرحله رزمایش مواسات،همدلی و "کمک مؤمنانه" در اقلید آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۶    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه طبس گفت : توجه به شرکت های دانش بنیان، توان علمی، مبارزه با قاچاق کالا و تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه یکی از الزامات جهش تولید است که نقش ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز 18 اردیبهشت 1399 و براساس معیار های قطعی تشخیصی هزار و 485 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
زلزله 3.8 ریشتری دقایقی پیش حوالی روستای زمان آباد بخش بیارجمند شهرستان شاهرود را لرزاند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
اندیشه شهید مرتضی مطهری (ره) یک ظرفیت بسیار بزرگی است که این روز ها می توان از آن در جهت ایجاد تمدّن نوین اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تأکید کرده اند، بهره برد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند گفت: امروز ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند ندای رهبر را لبیک گفته و با کمک بسیجیان تعداد 1500 بسته معیشتی را بین نیازمندان شهرستان قصرقند توزیع کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۷    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه محفل انس با قرآن کریم با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه میناب برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۴    
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، نقش معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت در پیشرفت جامعه را بی بدیل توصیف کرد و گفت: لازمه دستیابی به اهداف مورد نظر در بخش های مختلف ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۶    
خبرگزاری بسیج: سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک در پیامی هفته معلم را به همه تعلیم دهندگان علم تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، کتاب وصیت نامه های شهدای مقاومت را به زبان عربی تهیه و منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
بر اساس ارزیابی های بعمل آمده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 1398 مجتمع مس سونگون که با توجه به فعالیت های خود در بخش واحدهای نمونه سی و یکمین جشنواره امتنان شرکت نموده بود و با ارایه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۴    
دکتر غلامرضا حسن پوراعلام کرد: مجوز توزیع ماسک های سه لایه پزشکی استاندارد تولید شده توسط واحد های صنفی و صنعتی تحت نظارت این سازمان صادر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۴    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پیامی ضمن تبریک روز جهانی کارگر، آنها را هسته های مرکزی و ارکان اصلی تحقق رونق و جهش تولید در کشور دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمهوری به وزیر نفت دستور داد برای حضور بیشتر و فعال تر شدن شرکت های نفتی و پتروشیمی در بازار سرمایه اقدام های لازم را به سرعت انجام دهد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۸    
رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان از اجرای رزمایش “ضیافت همدلی” با توزیع 300 بسته معیشتی بین نیازمندان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۴    
امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه شهید مطهری ولایی و عاشق اهل بیت (ع ) بود، گفت: ایشان فقیهی فیلسوف، استاد دانشگاه، دشمن شناس، نیاز شناس و وظیفه شناس بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان، شهید مطهری را تجسم یک عالم اسلامی به روز دانست و گفت: این شهید بزرگوار مدافع واقعی مکتب شیعه و مردم بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۲    
بسمه تعالی 《امام(رضوان الله علیه) فرمودند: معلّمی شغل انبیا است ؛ این عبارت فقط یک شعار دل خوش کن نیست؛ این یک حقیقت قرآنی است: *وَ یُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَة؛* از جملهٔ خصوصیّات پیامبران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۹    
مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه به همت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی شب گذشته خود خود به ماه رمضان و برخی فضایل اخلاقی مانند صبر پرداخت و اعلام کرد، بخش سیاسی سخنرانی خود را روز دوشنبه ایراد می کند. ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۴    
امروز ما بر تمام خلیج فارس و تنگه هرمز و هرجایی که آمریکایی ها حضور دارند مانند یک شاهین آنها را دنبال می کنیم و در دریای عمان هم برادران ما در ارتش اینها را دنبال می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اگر معلم بخواهد به همه وظائفش عمل کند، رسالتی دارد هم افق با رسالت انبیاء الهی. چون باید مخاطب خود را (از هر قشر و سن که باشند) به کمال برساند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۰:۴۵    
مدافعان حرم اهل بیت(علیه السلام) با حضور در بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه از مدافعان سلامت قدردانی کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۰:۱۵    
50 بسته معیشتی به همت حسینیان هیات قاسمیه مراغه تامین و در میان خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۰    
فرمانده سپاه میانه با اعلام این خبر، گفت: یکهزار بسته تهیه شده از این قربانی ها در اسرع وقت در بین افراد بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۹    
فرهنگ جامعه و شخصیت افراد جامعه مرهون معلمانی است که سختی های معلمی را با دل و جان می پذیرند و خسته نمی شوند و با عشقی دو چندان، به آموزش و تربیت دانش آموز می پردازند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۹    
در گرامیداشت هفته کارگر فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل از تعدادی از کاخانجات شهرک صنعتی شماره 2اردبیل بازدیدکرده وضمن دیدار با کارگران ،درجریان مسائل ومشکلاتشان قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۳    
محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در حسینیه ثارالله شهرک مسکونی شهیدمعمار این شهرستان برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۳    
صبح دیروز اولین محفل انس با قران کریم سپاه ناحیه خوانسار در ماه میهمانی خدا در محل نمازخانه ستاد این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۹    
رزمایش مواسات با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه آغاز شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۵    
نجاتگران جمعیت هلال احمر خدآافرین طی یک عملیات 10 ساعته شبانه روزی پیرزن گمشده در جنگل های ارسباران را پیدا و تحویل خانواده اش کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: 1100 بسته معیشتی به ارزش تقریبی سیصد میلیون تومان در سرخه جمع آوری شده است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۸    
در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه و با هدف مواسات و کمک رسانی به نیازمندان، 2250 بسته کمک معیشتی در سپاه شهرستانی سرباز آماده و توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت: شهید مطهری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر و برجسته ای داشت؛ و در کتب و سخنرانی هایش سعی در ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی داشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار به بهانه کمک مومنانه با محوریت توزیع بین نیازمندان شهرستان با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این شهرستان گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۸    
روز گذشته تعدادی از مسئولین جهت بازدید و عرض خداقوت در محل مرکز فعالیت گروه جهادی سفیران خدمت حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۸    
تصاویر همیاری تعدادی از بسیجیان و خیرین در تخلیه بار کمک های مومنانه در محل مرکز فعالیت گروه جهادی سفیران خدمت شهرستان خوانسار کمترین کاری است که می تواند یک سنگر فرهنگی را در این عرصه پر کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۳    
تعداد 2 هزار سبد غذایی در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه توسط سپاه پاسداران ، خیرین و گروههای جهادی بین مردم دلگان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۳    
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به برکت تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته و همراهی ارگان های مختلف در میان مردم مستمند و نیازمند استان بالغ 500 هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: نیاز جامعه امروز به ترویج اندیشه های استاد شهید مطهری بیشتر از قبل است زیرا اندیشه های او موجب معرفت دینی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۰    
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، از جامعه کارگران استان که چرخش چرخ های صنعت و تولید در گرو تلاش آنهاست، قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۵    
غبار روبی قبور مطهر شهدا شهرستان و گمنام؛ تبیین نقش سرداران و فرماندهان شهید در رسانه های مجازی؛ تبین بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی؛ از مهم برنامه های این هفته می باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۳    
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: معلمان عزیز که طلایه داران پیشرفت هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۹    
مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه، آستان قدس رضوی طرح بزرگ و کشوری (قرار هشتم) را برنامه ریزی کرده است که شعار آن آقا حساب کردن است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۸    
معلمان، در شرایط ویژه بیماری کرونا با وجود تعطیلی مدارس چراغ علم و دانش را روشن نگه داشته اند و هدایت و تربیت نسل نوجوان و جوان را برعهده دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
سرهنگ پاسدار علی دالوند فرمانده سپاه ناحیه دلفان: در پیامی روز کارگر را به کارگران زحمت کش شهرستان دلفان تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۰    
به همت دفتر امام جمعه ؛ طغرالجرد درجریان رزمایش مومنانه و مواسات 30 بسته غذایی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا بخش طغرالجرد کوهبنان توزیع گردید .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۳    
مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: نگاه به معلم باید نگاه تکریم آمیز باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۳    
کانون بسیج فرهنگیان شهید نوری کبودراهنگ به مناسبت هفته معلم بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۹    
جانشین فرمانده رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شاهرود از اعطای 300 وام قرض الحسنه 20 میلیون ریالی به آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۹    
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه و به همت پایگاه های بسیج فاطمیون حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و امام حسین (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابی طالب (ع) شاهرود ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۳    
محفل انس با قرآن به مناسبت هفته عقیدتی با حضور قاریان برجسته در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه زاهدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۰    
سپاه شهرستان کوهبنان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۳    
مدیر آموزش و پرورش فامنین با صدور پیامی به مناسبت روز معلم این روز را به همه معلمان تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۸    
با حضور فرمانده سپاه ناحیه زابل، جمعی از مسئولان ادارات و بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان زابل آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند با اعضای شورای اسلامی شهر دوست محمد دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
فرمانده سپاه هیرمند با مدیر کمیته امداد شهرستان هیرمند دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۳    
فرمانده سپاه شهرستان هیرمند با رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
سرهنگ سید عبدالله موسوی فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه از راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک توسط گروههای جهادی سپاه ناحیه عشایری خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از برگزاری تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مناجات به صورت زنده در فضای مجازی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
سردار ریحانی گفت: آنچه به نظام ما در برابر استکبار عظمت و سربلندی داده، کمک و نوع دوستی ملت است .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
سرهنگ بهرام میرزای معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اولین مرحله توزیع بسته های معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
تبلیغ چهره به چهره به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دالاهو به مناسبت ماه مبارک رمضان .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۹    
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهرود از آغاز فعالیت حمل و نقل عمومی شهری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
حجت الاسلام شمس اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از توزیع بسته های معیشتی سپاه در ماه مبارک رمضان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه گفت: در مواقع سختی ها کشور ما یک کشور نمونه است ، مردم و مسئولین به میدان می آیند وبه یکدیگر کمک می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۹    
فرمانده حوزه 2 سپاه ناحیه حر مشهد گفت: با اجرای رزماش کمک مومنانه خدمت گزار مردم مظلوم و محروم حاشیه شهر مشهد هستیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۹    
معلمان هم در علم و محبت و اخلاق در صف اول الگودهی هستند و هم در ایثار و جانفشانی و قریب به 40 شهید شهرستان شاهرود گواه این مطلب هستند که معلمان عاملان به گفتار خویش هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
دومین جلسه هدایت سیاسی سربازان سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز با موضوع تبیین شعار سال (جهش تولید) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و به یادبود استاد شهید مرتضی مطهری (ره) اولین محفل نورانی انس با قرآن کریم سپاه فریمان به همت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همدردی با افراد نیازمند 600 بسته معیشتی به مبلغ 150 میلیون تومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
همزمان با هفته کار و کارگر از پاکبانان شهرداری خلیل آباد پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، منتخب مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان در پارک شهید فولادوند تجلیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
نماینده رهبر انقلاب در سپاه جزییاتی از دیدار اعتراضی شهید قاسم سلیمانی را با یک مقام دولتی 20 روز قبل از شهادت مطرح کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی روز معلم را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
در مطلب زیر آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسی را می خوانید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
سرهنگ دستجانی در حاشیه راه اندازی این کارگاه گفت: در این روز که مزین به نام معلم است با مشارکت فرهنگیان عزیز و بسیج سازندگی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
سرهنگ حجت اله دستجانی با تبریک هفته کارگر گفت: با توجه به شیوع کرونا ، کارگران و تولید کنندگان ساوجی با پیگیری حوزه بسیج کارگری ساوه به کمک خدمتگزاران عرصه سلامت و جهادگران بسیجی در رزمایش کمک ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ساوه و دیگر مسئولین شهرستان ساوه با حضور در شرکت های نیکسان و دارویی ره آورد تأمین به مناسب روز جهانی کارگر با کارگران شاغل در این واحد دیدار و گفتگو کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی فرا رسیدن 12 اردیبهشت گرامیداشت روز معلم را به فعالان و جهادگران حوزه تعلیم و تعلّم تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۹    
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اشتغالزایی برای بیش از 40 نفر سرپرست خانوار کم درآمد در محله اسلامی مهدیه شاهرود به همت شورای اسلامی محله و پایگاه های بسیج انجام شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۸    
سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ایام گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، بیش از 100 پرس غذای نذری بین نیازمندان روستای احمدآباد دهستان خارتوران بخش بیارجمند شهرستان شاهرود توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
شهردار شاهرود در پیامی دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود از دستور تصویب نهایی طرح جامع مدیریت پسماند شاهرود در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری و روستایی وزارت کشور در آینده، خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، 350 بسته کالای معیشتی در منطقه خوارتوران به همت ستاد رزمایش مواسات بیارجمند و همکاری حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
زلزله ای به بزرگی 3/8 ریشتر روستاهای دهستان خوارتوران در بخش بیارجمند را لرزاند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۵    
در ششمین روز از ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین الملی قرآن کریم دکتر شعاعی در حسینیه یگان حفاظت شخصیت ها برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۴    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه درباره جزئیات رسیدگی به مشکلات شرکت هپکو توضیحاتی داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
بانوی بسیجی پایگاه مهدیه حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) در منزل خود کارگاه تولید ماسک به نام شهید ابراهیم هادی راه اندازی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ به مناسبت روز معلم پیامی را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم فرمانده سپاه شهرستان دیلم پیام تبریکی را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جزیره خارگ در پیامی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اهدای لوح سپاس از کارگران زحمتکش شهرداری شاهرود قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۴    
ما به خود می بالیم که پروانه وار گرد شمع فروزان ولایت فقیه بگردیم و بسوزیم و به آن سوختن می نازم که حیات ما در سوختن ماست، زیر محور شمع هدایت ولایت فقیه.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی به مناسبت روز معلم و استاد تاکید کرد: معلمان، امروز مجاهدان میدان نیروسازی برای انقلاب اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه و در آستانه روز معلم، 100 پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان شهر بیارجمند توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: کار بزرگ و جهاد معلمان شکوفاسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان در مسیر ارزش های انقلابی و اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: کارگران در برهه حساس کنونی در ایران اسلامی، به معنای واقعی کلمه مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
مهدی پور عنوان کرد: اگر یک نسخه برای اعتلای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته باشد، آن هم استفاده حداکثری از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
کانون بسیج فرهنگیان شاهرود به مناسبت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم و استاد بیانیه ای صادر کرد.
  • ۱