سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 13 اردیبهشت 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 اردیبهشت 1399 بسیج 2 اردیبهشت 1399 بسیج 3 اردیبهشت 1399 بسیج 4 اردیبهشت 1399 بسیج 5 اردیبهشت 1399 بسیج 6 اردیبهشت 1399 بسیج 7 اردیبهشت 1399 بسیج 8 اردیبهشت 1399 بسیج 9 اردیبهشت 1399 بسیج 10 اردیبهشت 1399 بسیج 11 اردیبهشت 1399 بسیج 12 اردیبهشت 1399 بسیج 13 اردیبهشت 1399 بسیج 14 اردیبهشت 1399 بسیج 15 اردیبهشت 1399 بسیج 16 اردیبهشت 1399 بسیج 17 اردیبهشت 1399 بسیج 18 اردیبهشت 1399 بسیج 19 اردیبهشت 1399 بسیج 20 اردیبهشت 1399 بسیج 21 اردیبهشت 1399 بسیج 22 اردیبهشت 1399 بسیج 23 اردیبهشت 1399 بسیج 24 اردیبهشت 1399 بسیج 25 اردیبهشت 1399 بسیج 26 اردیبهشت 1399 بسیج 27 اردیبهشت 1399 بسیج 28 اردیبهشت 1399 بسیج 29 اردیبهشت 1399 بسیج 30 اردیبهشت 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۰:۳۱    
مرحله اول طرح کمک مومنانه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر کارگری شهرستان نجف آباد در روز کارگر و به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری امام رضا علیه السلام صورت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۶    
خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت:کشاورزی و صنعت دو رکن مهم در حوزه اقتصاد و تولید است و در همین راستا در سال 98 که بعنوان سال رونق تولید نامگذاری شد اقدامات بسیار ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۱    
کمک های مومنانه در شهرستان اردستان با همکاری تعدادی از ارگان ها و خیریه ها در شهرستان اردستان نظیر سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره) ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۳    
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، جشنهای گلریزان امسال در استان به صورت غیرحضوری از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر با همت خیرین برگزار است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۱    
اپلیکیشن "پوز" با همکاری اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذائی در قم با هدف توزیع صحیح و سریع کالا راه اندازی شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۶    
آن کسانی که در تبلیغاتشان، در حرفهایشان حزب اللّهی را می کوبند، بسیجی را می کوبند، جوانهای مؤمن را می کوبند، نمی فهمند چه کار دارند می کنند؛ در واقع دارند به کشور و آینده ی کشور لطمه می زنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: ترغیب وتشویق باغداران وکشاورزان برای تغییر الگوی کشت و جایگزینی نهال مقاوم در این شهرستان ضروری به نظر می رسد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۶    
لذا سردار حاجی زاده که پایگاههای آمریکا در عراق و مواضع گروه تروریستی وهابی داعش در سوریه را در هم کوبید ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۱    
حجت الاسلام احمدی گفت: جامعه ای که در آن مردم و خیرین به فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه به نیازمندان با رغبت وارد میدان شدند شباهت زیادی با جامعه ظهور دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۱    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد از تهیه بیش از 1500 بسته کمک مومنانه و توزیع در مناطق محروم اشتهارد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۶    
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به مستمندان در ماه مبارک رمضان، پویش ملی خبرنگاران همدل با هدف کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در کشور راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۴    
عامری گفت: از آغاز رزمایش همدلی تا کنون ، از طریق هم افزایی منابع کمیته امداد با کمکهای خیران ، مشارکت مراکز نیکوکاری و کارکنان ادارات و سازمان ها تعداد 15 هزار و 113 سبد غذایی به خانواده های نیازمند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۴    
فرمانده انتظامی استان از کشف 51 میلیارد و 950 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۱    
مسئول گروه جهادی 313 از اجرای پویش مردمی همسفره با همسایه در راستای دستگیری از نیازمندان در مناطق محروم استان زنجان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۹    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)میناب گفت: یک خیر از غرب هرمزگان 100 بسته معشیتی به ارزش ریالی 450 میلیون ریال با ایتام این شهرستان کمک کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۴    
مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد از راه اندازی مرکز نمونه گیری از افراد مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) خلیل آباد خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۴    
اخبار حوادث 13 اردیبهشت 99 را اینجا بخوانید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۴    
کارگاه خیاطی مهارت آموزی در محیط کار واقعی در شهرستان خلیل آباد از ابتدای شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای اقلام بهداشتی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۶    
یک رسانه رژیم صهیونیستی به نقش سازمان جاسوسی این رژیم در تصمیم خصمانه اخیر آلمان علیه جنبش حزب الله اعتراف کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۶    
سردار علی فضلی از فرماندهان لشکر 10 سیدالشهدا(ع) ناگفته هایی را از عملیات سیدالشهدا(ع) بیان می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۷    
فرمانده سپاه خلخال با اشاره به توزیع کمک های مؤمنانه توسط سازمان بسیج گفت: علاوه بر توزیع 1500 بسته غذایی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۷    
به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس، مردم ایران برای شرایط سختی همچون کرونا آب دیده شدند و در این شرایط سخت با تمام توان در وسط میدان مبارزه با کرونا فعال هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۷    
سال آینده کنگره شهدای استان اردبیل برگزار خواهد شد که باید کلیه دستگاه های استان از امروز برنامه ریزی مدون و مناسبی داشته باشند تا این کنگره باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۸:۲۷    
رمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروزه هر حرکت جهادی در هر زمینه ای، از ایثار و آموزه های شهدا نشأت گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۸:۰۱    
عباسعلی دانافر گفت: تا کنون 99 درصد مدیران، بیش از 80 درصد معلمان و بیش از 60 درصد دانش آموزان استان یزد عضو سامانه شاد شده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۲:۰۹    
فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: 750 بسته کمک معیشتی با کمک خیرین و دستگاه های مختلف در فاز نخست طرح کمک مومنانه در شهرستان ابهر بین نیازمندان توزیع شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۲۹    
مهدیخانی گفت: با توجه به تداوم بارندگی، دستگاه های امدادی و خدماتی در آمادگی کامل بسر می برند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۵    
با وجود تعطیلی مساجد در پی شیوع کرونا چراغ مساجد در مراغه برای همدلی ها همچنان روشن است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰    
فرمانده سپاه بستان آباد از توزیع 573 بسته غذایی بین نیازمندان تیکمه داشی در قالب طرح کمک مومنانه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
حجت الاسلام طالب پور ضمن تبریک روز معلم وروز کارگر و گرامیداشت شهادت استاد شهید مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه اشاره ای به روز معلم وبیان جایگاه معلم پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
لبیک مسجد امام هادی( ع ) آدریان خمینی شهر به رزمایش کمک مومنانه با تهیه و توزیع نزدیک به 100 بسته معیشتی به خانواده های بی بضاعت با همکاری جهادگران بسیجی محله آدریان
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
در این مسیر خطیر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا هم اکنون بزرگانی گام نهاده اند که نامشان در تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می درخشد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، طی مراسمی در فرمانداری خمینی شهر و با حضور مسئولین شهرستان از معلمین نمونه کشوری و منطقه ای تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی پویش رحمت از توزیع پنج هزار بسته حمایتی در تبریز طی هفته جاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۶    
کلنگ مدرسه 9 کلاسه الیگودرز با اعتبار 6 میلیارد تومان توسط حاج عباس کربلایی، خیر مدرسه ساز به زمین زده شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۶    
مراسم تجلیل از بازنشستگان تیپ 184 خرم آباد امروز با حضور مسئولان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۹    
مراسمی به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم از مربیان تعلیم وتربیت وهادیان سیاسی تقدیر به عمل آمد و دیدار با رئیس آموزش و پرورش شهرستان به رسم ادب ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۹    
به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود، بیش از ،50 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شهرک امینیان در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در محل سالن ورزشی 9دی سپاه دالاهو با حضور مسؤل محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه، فرماندار و مسؤلین ادارات شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
برگزاری تبلیغ چهره به چهره در سپاه ناحیه پاوه در این دیدار ابتدا قرائت قرآن و بیان احکام و موضوعات اعتقادی توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بیان شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
در راستای فرمان رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه ، بیش از 2000 پرس غذای گرم بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در اسلام آباد غرب توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون کمک به اقشار ضعیف جامعه، سپاه ناحیه پاوه با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اقدام به توزیع 400 اقلام برنج، ماکارونی، رب و.. ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
حجت الاسلام تیشه کنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنقر ، جناب سرهنگ سالاری فرمانده سپاه سنقر و جمعی از پایوران سپاه و همچنین فرهنگیاران با حجت الاسلام و المسلمین اکبری امام جمعه محترم شهرستان سنقر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
درپی شیوع ویروس کرونا که نگرانی و دغدغه هایی را برای شهروندان پاوه ای به وجود آورده است، پایگاههای مقاومت بسیج شهید سیفی سپاه ناحیه پاوه هم بعد از صدور پیامی خطاب به شهروندان اعلام آمادگی خود برای ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهرود از عملیات گسترده ساماندهی فضای سبز این شهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: استان همدان در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال دومین استان کشور است و این نتیجه حرکت جهادی همه مدیران استان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۹    
امام جمعه شهرستان گناباد بیان داشت: شهید مطهری اسلام راستین را به قشر جوان و دانشجو آموخت
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۹    
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: تربیت دارای جایگاه و ارزش ویژه ای در دین مبین اسلام است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۳    
جلسه شورای اداری شهرستان ملایر با حضور آزادبخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در سالن آمفی تئاتر فرمانداری ویژه ملایر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
فرماندار شاهرود از مردم شهرستان شاهرود دعوت کرد در راستای غنی سازی اوقات فراغت خود در دهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی شرکت کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۳    
فرماندار نهاوند گفت: رزمایش کمک مومنانه در نهاوند به بهترین شکل اجرا شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۹    
دومین جلسه بصیرت افزایی سربازان سپاه ناحیه بجستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۹    
اولین محفل نورانی انس با کلام وحی الهی در سال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان و در ایام بزرگداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر و بخشداران جوکار و زند برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: ملایر تنها شهری در خاورمیانه است که دو عنوان جهانی دارد و این یک افتخار بزرگ برای کشور، استان و شهرستان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خصوصیات و ویژگی های آیت الله امینی گفت: اخلاق اسلامی، ساده زیستی، مجاهدت و قناعت این شخصیت بزرگ، الگوی شایسته ای از متانت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۴    
دیدار سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه البرز و حجت الاسلام عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز از مدیران و معلمان آموزش پرورش شهرستان البرز صورت گرفت:
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۴    
به مناسبت هفته معلم سرهنگ طاهرخانی فرمانده و حجت الاسلام عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز از مدیران و معلمان آموزش پرورش شهرستان البرز دیدار کردند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۴    
استاندار قزوین گفت: همانگونه که با انسجام همه جانبه بیماری کرونا را کنترل کردیم با حفظ وحدت و همبستگی بیشتر باید برای دوران پسا کرونا هم برنامه ریزی و تدبیر کنیم
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
گروه جهادی عماریون از حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله صلی الله علیه و آله در خمینی شهر با تهیه دهها سبد کالا ویژه خانواده های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا به جمع جهادگران بسیجی در رزمایش کمک ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
به همت رزمندگان وبسیجیان گردان پدافند هوایی لشکر 14 امام حسین (ع) بیش از یکصد بسته معیشتی تهیه وتوزیع شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
در لبیک به ندای فرمانده کل قوا مبنی بر رزمایش کمک های مؤمنانه گردان 106 لشکر 14 امام حسین(ع) بیش از 1000 بسته معیشتی تهیه وبین آسیب دیدگان کرونا توزیع نمودند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
مرحله سوم کمک های مؤمنانه گردان 108 امام حسین(ع) برخوار در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
فرمانده لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) از فعالیت ها وکلاس های معنویت افزایی کارکنان ستاد لشکر بازدید نمود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۷    
جانشین فرمانده سپاه بوکان گفت: همزمان با اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه 1300 بسته معیشتی توسط سپاه بوکان در میان اقشار بی بضاعت توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای انس با قرآن کریم به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، فرمانده ناحیه مقاومت همراه با شورای فرماندهی و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج از مجموعه نمایندگی این ناحیه بازدید نمودند و هفته عقیدتی را به نمایندگی ناحیه و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، اولین محفل انس با قرآن کریم ناحیه لنجان در پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان با رغایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: با مشارکت خیرین در اولین مرحله اجرای رزمایش کمک مومنانه نهصد بسته غذایی به ارزش 270 میلیون تومان تهیه و توزیع کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر شهر تیران از توزیع بیش از600 بسته حمایت غذایی رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهر تیران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام اقدام به توزیع افطاری بین ایتام و نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند، نمود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) شهر رضوانشهر از توزیع بیش از150 بسته حمایت غذایی رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهر رضوانشهر و روستاهای تندران ورپشت حسن اباد آبریزه آبپونه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان در راستای وظیفه ذاتی خود یعنی مطالبه گری و گفتمان سازی به مناسبت هفته کارگر اقدام به برگزاری این نشست تخصصی نمود ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: شهید مطهری به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
به همت روابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه اولین محفل انس با قرآن کریم همراه با مراسم سالگرد شهید مطهری در تاریخ 99/2/11در نمازخانه ناحیه برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۴    
متخصصان بسیجی حوزه شهید تندگویان در ادامه پروژه های بومی سازی تجهیزات توانستند با استفاده از روش مهندسی معکوس تبخیرکننده سریع واحد تفکیک هوای اکسیژن را بومی سازی کنند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رسانه ملی با پوشش مناسب و به موقع خود در اخبار چه در مقابله با ویروس کرونا و چه در مقابله با دشمن و رسانه های معاند تمام قد ایستاد و توانست در این حوزه اثرات ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۹    
همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم قرائت وشرح دعای پرفیض دعای ابوحمزه ثمالی درمسجدجامع شهرکرد هر شب ساعت22:30 برگزار و بصورت زنده از صحفات شبکه های مجازی پخش می شود ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
سرپرست هلال احمر آذربایجان شرقی از توزیع 240 هزار عدد ماسک و 23 هزار عدد مواد ضدعفونی در میان بیماران خاص استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۴    
امسال با توجه به شرایط فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی اماکن مذهبی برنامه هاب اداره کل اوقاف استان به صورت مجازی و یا از طریق رسانه ملی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۷    
فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: باید بیش از پیش به سلاح ایمان و اعتقاد مجهز شویم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت مناسب برای تزکیه نفس است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۸    
سردار عبدالله به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری بزرگداشت روز و هفته معلم پیامی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: درآمدهای عمومی استان در سال 1398 از 33 هزار و 950 میلیون ریال فراتر رفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: تکریم معلمان باید در طول سال انجام شود و به یک روز خاص موکول نگردد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
اندیشه های ناب شهید مطهری به طور قطع در کشورمان جاودانه خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۴    
هویت سپاه یک هویت مکتبی است و توانمندی آن، نه به میزان امکانات بلکه به میزان اتصالش به خدا است. مأموریت نمایندگی در سپاه نیز این بوده که هویت دینی و انقلابی را تقویت کند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۹    
فرمانده پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود از اهدا بیش از 60 بسته حمایتی معیشتی و نقدی به آسیب دیدگان از کرونا در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در محله امام رضا (ع) ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام حاج احمد پناهیان گفت: پایگاه بسیج امیرالمؤمنین (ع) حوزه شهید ابراهیمی قم حوزه شهید ابراهیمی در لبیک گویی به فرمایشات امام خامنه ای پیشگام بوده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۹    
در سالروز پاسداشت مقام معلم و گرامیداشت معلم متفکر و انقلاب، شهید مطهری، فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اهدای لوح سپاس از معلمین ومدیران آموزشگاههای شاهرود قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: از ابتدای سال 1399 تاکنون 9 وقف جدید شامل 12 رقبه در سطح استان سمنان ایجاد شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۷    
مزار شهدای شاهین دژ به مناسبت گرامیداشت هفته معلم توسط مسئولین آموزش و پرورش و مدیر بسیج فرهنگیان این شهرستان گلباران و غبارروبی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با حضور در اداره آموزش و پرورش هرات با جمعی از کارکنان این اداره دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
همزمان با هفته معلم جمعی از فرهنگیان با امام جمعه هرات دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
بهگزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، این روز ها آموزش مجازی در دانشگاه خطیر و ماموریت محور فرهنگیان، به سبب تکلیف محور بودن و گا ها تکلیف خواهی بدون آموزش، کام جمع کثیری از نومعلمان را تلخ کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۴    
شب گذشته برخی رسانه های نزدیک به عربستان سعودی مدعی شهادت فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به حومه حمص در سوریه شدند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
سرمست گفت: علیرغم وجود مشکلات توانستیم تا حدی این بیماری را کنترل و تا حدودی به یک وضعیت آرامش نسبی برسیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
آوری فرد گفت:طرح ویژه کنترل بازار در ماه رمضان با هدف کنترل و نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در مراکز عرضه قم انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۹    
در دو ماه اخیر با شیوع کرونا ویروس وضعیت اقتصادی مردم به ویژه کسب و کار های آزاد به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است و باز هم قصه پر غصه رکود در بازار سرخه شنیده می شود و این بار کرونا عامل این رکود است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۹    
فرمانده پایگاه مقاومت امام حسین(ع) سرخه با اشاره به اقدامات این پایگاه در راستای مقابله با کرونا گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم و مشارکت همگانی است.