پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 31 خرداد 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 خرداد 1399 بسیج 2 خرداد 1399 بسیج 3 خرداد 1399 بسیج 4 خرداد 1399 بسیج 5 خرداد 1399 بسیج 6 خرداد 1399 بسیج 7 خرداد 1399 بسیج 8 خرداد 1399 بسیج 9 خرداد 1399 بسیج 10 خرداد 1399 بسیج 11 خرداد 1399 بسیج 12 خرداد 1399 بسیج 13 خرداد 1399 بسیج 14 خرداد 1399 بسیج 15 خرداد 1399 بسیج 16 خرداد 1399 بسیج 17 خرداد 1399 بسیج 18 خرداد 1399 بسیج 19 خرداد 1399 بسیج 20 خرداد 1399 بسیج 21 خرداد 1399 بسیج 22 خرداد 1399 بسیج 23 خرداد 1399 بسیج 24 خرداد 1399 بسیج 25 خرداد 1399 بسیج 26 خرداد 1399 بسیج 27 خرداد 1399 بسیج 28 خرداد 1399 بسیج 29 خرداد 1399 بسیج 30 خرداد 1399 بسیج 31 خرداد 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۰    
سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه بمناسبت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: بر اثر بی توجهی گردشگران به هشدار ها و آتش افروزی در منطقه، قریب به 25 هکتار از عرصه حفاظت شده پارک ملی که در برگیرنده گونه های مهم مرتعی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری بسیج: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کردستان، ایجاد 18 هزار شغل را در این استان رقم زده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۰۹    
نماز آیات دو رکعت است و در هر رکعت پنج رکوع دارد، نماز آیات به دو روش خوانده میشود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۶    
مدیر شبکه بهداشت و درمان میانه گفت: کارکنان ما در عرصه سلامت با تمام توان در خدمت مردم هستند و تنها انتظار آن ها از مردم این است که به فکر سلامتی خود بوده و با جدی گرفتن بیماری و رعایت نکات بهداشتی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۲    
پیکر شهید نسیم افغانی همزمان با پیکر سایر شهدا دفاع مقدس، وارد مرز جمهوری اسلامی ایران شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از کشف 50 تن شیرخشک قاچاق از دو دستگاه تریلی عبوری در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۶    
مسئول اداره تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: هر فرد با تقید به تبعیت از رهبری و جایگاه ولایت دارد می تواند از خدمات سازمان تبلیغات اسلامی استفاده کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: طرح کنگره ملی تبلیغ از یکم تیرماه در استان خراسان رضوی کلید خورد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۲    
ریئس دادگستری استان کرمانشاه گفت : به زودی دادگاه علنی رسیدگی به پروند برخی از اعضای سابق شورای شهر کرمانشاه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۲    
آیت الله علما نماینده ولی فقیه وامام جمعه استان کرمانشاه گفت: تمام اعتبار ما بیداری،بصیرت وآگاهی ما است و همه آنچه استکبار ازآن می ترسد بیداری ملت است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۷    
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تا چند روز آینده کمیسیون ویژه جهش تولید در صحن مجلس رای گیری می شود و ریاست مجلس نیز از نزدیک با سفر های استانی و شهرستانی مسایل ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل ارشاد لرستان گفت: در هفته حجاب و عفاف در قالب برنامه های فرهنگی ویژه این هفته از بانوان هنرمند و خبرنگار محجبه استان تجلیل خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۴    
سرپرست سه فصل کاوش باستان شناسی درغار کلدرخرم آباد گفت: پس از یک دهه مطالعه بر روی شواهد فرهنگی حاصله از سه فصل کاوش باستان شناختی در غار کلدر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به 116 مورد فوتی کرونا در شبانه روز گذشته، رعایت پروتکل های بهداشتی را مهم ترین اقدام برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۳    
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: راه قدیمی دستجرد به عباس آباد به منظور دسترسی بهتر روستاییان منطقه خارتوران با رعایت ملاحظات محیط زیستی بهسازی می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۲    
آیت الله اعرافی گفت: نظام مالیاتی کشور باید ملاحظه طبقات پایین اقتصادی را داشته باشد که این امر تلاش این اداره را بیشتر می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۸    
دکتر مصطفی چمران کسی است که به عنوان یک نخبه تراز اول در رشته فیزیک پلاسما، برای فراگیری دوره های مبارزات چریکی به مصر عزیمت می کند و در حالی که بهترین شرایط کاری و حقوقی برای وی فراهم می شود....
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۲    
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در رشت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۴    
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در راستای برگزاری رزمایش اقتدار سپاه با نام شهدای مسلمان کُرد، از دو خانواده ی شهید کریمی و شهید شجاعی در شهرستان دیواندره سرکشی و تجلیل بعمل آمد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۴    
فرمانده انتظامی استان کردستان شهداء را سرمایه های همیشه جاوادان انقلاب اسلامی دانست و گفت: بدون شک عزت امروز اسلام و مسلمین، ثمره خون شهداست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: اشتغال زایی یکی از راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی مردمی سازی تبلیغ را از اولویت ها و دغدغه های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۴    
بخشنامه بازگشایی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها از سوی مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور صادر و ابلاغ شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۸    
مراسم بزرگداشت استاد عشق و ایثار شهید دکتر چمران با عنوان استاد عشق و ایثار در سالن اجتماعات غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۰    
عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با بیان اینکه آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی های کرونایی در استان بوشهر افزایش یافته است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۹    
مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا از راه اندازی گروه های جهادی ورزش و سلامت در مناطق محروم مازندران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۶    
دهشیری با اشاره به استفاده 42 نفر از پابند الکترونیکی در یزد، گفت: مجازات های جایگزین حبس در استان یزد رشد 131 درصدی داشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۴    
براساس مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، وظایف 27دستگاه اجرایی حوزه های مختلف در زمینه عفاف و حجاب مشخص شده و باید طبق مصوبه به وظایف خود عمل کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان آزمایش نسل جدید موشک های بالستیک قاره پیما با قابلیت حمل چندین کلاهک هسته ای توسط نیروی دریایی فرانسه را مغایر با تعهدات این کشور در زمینه خلع سلاح هسته ای عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۸    
رفتار ویروس کرونا در جنوب کرمان با هرمزگان و یا میناب با بندرعباس و شهرهای دیگر کاملاً متفاوت است بنابراین ویروس کرونا در اقلیم، نژاد و آب وهوای مختلف بروز متفاوتی دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۲    
سردار یوسفی با بیان اینکه شهید چمران یک مجاهد فی سبیل الله بود، گفت: شهید چمران باید به عنوان نماد یک مجاهد مبارز انقلابی به دنیا معرفی شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۶    
نخستین دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در کشور در شهر تبریز توسط حجت الاسلام آل هاشم افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۴    
همزمان با 31 خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۴    
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله صورت گرفت و بیش از 4میلیارد و 400میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی در اختیار اقشار آسیب ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: قوه قضائیه باید مظهر عدالت و ملجا اطمینان و پناهگاه آرامش بخش برای مردم باشد و حفظ سلامت دستگاه قضا عامل جلب رضایت مردم است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیشبرد اهداف حوزه فناوری اطلاعات با فرهنگ سازی محقق می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۲    
امام جمعه اهواز از سفر قریب الوقوع حجت الاسلام رئیسی به خوزستان خبر داد و گفت: مطالبه اهالی کوی اسلام آباد حل مشکلات شان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۲    
استاندار خوزستان گفت: تجمعات عامل اصلی شیوع کرونا در خوزستان است و باید از مراسم های ترحیم، عروسی و تجمعات جلوگیری شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۸    
این روزها دلم برای شهید حاج قاسم تنگ شده است. ما غیر از رفاقت 38 ساله، 8 سال هم همسایه دیوار به دیوار بودیم. اگر بخواهم جمله ای به ایشان بگویم می گویم نوکرتم خوش به حالت .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افتتاح و بهره برداری از اولین زمین بتنی مینی گلف کشور در اردبیل همزمان با هفته دولت خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۳    
رئیس اداره اوقاف قشم از ثبت یک موقوفه جدید به ارزش ریالی 5 میلیارد تومان با نیت ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۰    
روستای شمسون از توابع شهرستان بشاگرد منطقه بسیار محرومی است که باید بیش از 120 کیلومتر مسافت بدون جاده و در مسیر های سخت و صعب العبور از مرکز بشاگرد به سمت روستای هدف شمسون را طی کرد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۸    
نخستین سرای نوآوری علوم و فنون دریایی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس راه اندازی می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۸    
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: از انهدام باند کارچاق کن و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۰    
احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه ساخت 700 واحد مسکونی مددجویی توسط سپاه استان ساخته شد گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۲۴    
حجت الاسلام عربپور گفت: شهید سلیمانی همیشه نسبت به نیروهای انقلاب که در جریانات مختلف سیاسی بودند دارای رأفت و عطوفت خاصی بودند و می گفتند اینها بچه های انقلاب هستند و نباید بگذاریم آن ها دور شده و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۱۲    
اختلاف خانوادگی باعث قتل پسربروجنی به دست پدرش با سلاح جنگی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۶:۵۶    
فرماندار ابرکوه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، گفت: اعمال محدودیت های قبلی بسیار مشکل است و تنها راه مقابله با شیوع کرونا، آگاه شدن مردم نسبت به حساسیت موضوع ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۶:۲۶    
در مجلس یازدهم و البته کمیسیون آموزش اولویت خود را باید برمبنای مطالبات و بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با قشر دانشگاهیان و فرهنگیان قرار دهد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۵۴    
یک پژوهشگر نجوم به تشریح جزییات بیشتری از خورشیدگرفتگی فردا و نکاتی که برای رصد این پدیده نجومی باید به کار گرفت، پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۵۴    
بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که ازدواج مهمترین اتفاق زندگی هر شخص به شمار می رود، بنابراین انتخاب همسر نیز بواسطه این اهمیت، یکی از حساس ترین انتخاب های زندگی به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۵۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آغاز طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۵۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به آغاز فعالیت تورهای گردشگری در استان، گفت: با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا فعالیت تالارهای برگزاری مراسم ها ممنوع است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۲۴    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ملی به قزوین باید تقویت شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۹    
سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در آیین گرامیداشت سالروز بسیج اساتید گفت : ضروری است اساتید ما در دانشگاه ها با الگوی برداری از شهید چمران در پی اسلامی شدن دانشگاه ها و تربیت مجاهدان نسل ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۴    
سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر گفت: گروه جهادی راسخون حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در عرصه های 10 گانه محرومیت زدایی، از برادران علاقه مند، نام نویسی به عمل می آورد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۳    
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه مسئولین است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۴    
برنامه های اجرایی قسمت های روابط عمومی، عقیدتی، سیاسی، نظارت و تایید صلاحیت و تایید محتوای بسیج به حوزه های مقاومت بسیج سپاه جهرم ابلاغ شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۴    
رنجبر گفت: "طرح ملی هادی"، در راستای الگوبرداری از ابعاد شخصیتی شهید دکتر چمران در تحول سازی دانشگا ها برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۴    
سردار غیاثی گفت: استقلال علمی و دستیابی به فناوری های نوین یکی از ارکان اقتدار کشور ها در عرصه بین المللی است و این مهم از طریق جهاد علمی در دانشگاه بدست می آید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه عملیات ژئو تکنیک پروژه تقاطع غیر هم سطح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پایان رسیده است، گفت: بررسی روند اجرایی پروژه با جدیت دنبال می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته مدیریت مصرف گفت: این هفته فرصت شایسته ای برای مشارکت همگانی و نوعی رزمایش در برنامه کاهش پیک بار تابستان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۳    
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه نخستین اتوبوس ویژه معلولان در شاهرود راه اندازی شد، گفت: اولویت ما توسعه حمل و نقل عمومی در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۴    
فرماندار بروجرد، گفت: بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تا کنون 49 نفر فوتی در بروجرد به ثبت رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۴    
سرپرست اداره پذیرش و مددکاری ، سرپرست اداره حسابرسی ، سرپرست اداره بهداشت ، درمان و امور بیمه و سرپرست اداره امور طرح های خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با حکم مدیر کل کمیته امداد استان منصوب شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۴    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت : کمیته امداد منشاء برکات در جامعه اسلامی است واقدامات این نهاد مردمی دررزمایش کمک مؤمنانه بسیار ارزشمند و کم نظیر بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۴    
در عملیات ماموران کلانتری 11 شهرستان اراک، سارقی که از انباری های آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی سرقت می کرد،دستگیر شد و به 14 فقره سرقت اعتراف کر
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: چهار هزار تست از بیماران در شاهرود و میامی گرفته شد که جواب آزمایش کرونای 770 نفر مثبت اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۳    
سی و یکم خرداد سال هزار و سیصد و شصت در خط دفاعی روستای دهلاویه در منطقه سوسنگرد قهرمان شهر عاشقان شهادت حادثه ای بس بزرگ در وصول عاشقی فرزانه و دل سوخته ای مجاهد و دانشمندی محقق به محبوب یعنی به ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۹    
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: مردم تخلفات کسبه و بازاریان را با سامانه 124 گزارش دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۴    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ارزش اراضی مسترد شده از سودجویان 240 میلیارد تومان برآورد شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۳    
افتخاری از نهایی شدن افزایش 50 درصدی کمک هزینه عائله مندی و حق اولاد بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک این صندوق خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۳    
رییس دادگستری استان همدان گفت: بازگشت به آرمان های اول انقلاب تنها راه تحقق عدالت همه جانبه در جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۸    
نماینده ادوار مختلف مجلس گفت: با واکاوی مشکلات کشور به مسئولانی می رسیم که نگاه لیبرالی داشته و امیدشان به خارج از مرزها است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۴    
پیکر البرز فداکار کوهنوردی که در اطفای آتش سوزی جنلگهای دیل دچار سوختگی شد امروز در یاسوج مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۲    
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: مجلس یازدهم وظیفه دارد که به صورت جدی و تا پایان بستن پرونده حقوق های نجومی در میدان حاضر بوده و اقدامات اساسی در این زمینه بردارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۲    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت پرونده ارزی را در استان تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۲    
چهار عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز در میان پژوهشگران پراستناد برتر کشور در حوزه های علوم اجتماعی و اقتصاد و مالی قرار گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۸    
نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق تاکید کرد که کشورش بخشی از قانون "قصیر" آمریکا علیه سوریه نخواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۸    
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با اشاره به توزیع کمک مؤمنانه سپاه برای 400 هزار نفر از جمعیت 5 میلیون نفری استان اصفهان، شیوع کرونا و در پی آن نمایش صحنه هایی همچون سرقت ماسک در کشورهای غربی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۸    
کیوان گردان گفت: برنامه ای جدی برای قشرهای آسیب پذیر و زوج های جوان داریم که در راستای این برنامه 5 قلم کالای اصلی لوازم خانگی را با قیمت مناسب با تفاهم با تولیدکنندگان در اختیار این اقشار قرار دهیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۷    
کارگاه خوشنویسی نغمه عشق با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۳    
کره شمالی تهدیدکرد در صورت از سرگیری جنگ در شبه جزیره کره، ایالات متحده آمریکا را نابود خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۳    
جان بابایی ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی نسبت به تغییر وضعیت شهرها از سفید به قرمز در صورت عدم رعایت پروتکل ها هشدار داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: باید تدابیری بیاندیشیم که تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان مجلس به دولت اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: اصلاح شیوه های مدیریت اقتصاد از دانشگاه ها باید آغاز شود و مشکلات اقتصادی کشور با بهره گیری از تجربیات استادان مجرب و ارایه راهکارهای عملی و عیب یابی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۰    
حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: پویش دختران چادری فرشته اند باهدف نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب تا 21 تیرماه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان بوشهر اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۸    
سردار قاآنی تاکید کرد: اطمینان می دهیم که همچون سردار بزرگوار شهید سلیمانی در کنار شما (مقاومت فلسطین) و همه نیروهای مجاهد باقی مانده و همواره در مسیر تقویت محور مقاومت گام برداریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۲    
حجت الاسلام اکبری گفت: انقلاب اسلامی ما، انقلاب مردمی بود، مردم از یک شخصیت علمی، فکری، معنوی و یک شخصیت حقیقی تبعیت نمودند و فرامین او را روی چشم و قلب گذاشتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
در حالی که اپیدمی کرونا در کشور، به اوج خود رسیده و ارقام مرگ و میر ناشی از این ویروس در کشورسه رقمی شده است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۴    
آئین گرامی داشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید به همت سازمان بسیج اساتید سپاه کربلا در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۳    
گرایش به تک فرزندی هر روز در کشور بیشتر می شود؛ ارمغان تقلید کورکورانه از مدرنیته، عاقبت با کاهش رشد جمعیت دامن کشورمان را گرفته و تا چندسال دیگر با کشوری پیر و انسان هایی روبرو خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۳    
کارشناس مسائل بین الملل به صدور قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس اتمی اشاره کرد و گفت: کاری که ایران باید کند این است که به تدریج به سمت خروج از ان پی تی برود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
رئیس اداره مخابرات شهرستان بهارستان،با ابراز نگرانی از سرقتهای پی درپی این اداره گفت:در جریان به سرقت رفتن تجهیزات مخابراتی،خط تلفن12هزار شهروند گلستانی قطع شده بود،که درحال وصل شدن است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۳    
خورشید گرفتگی حلقوی یکم تیر ماه، از مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) رصد خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۲    
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایجاد موزه دفاع مقدس در تمام استان های کشور را از اولویت های این نهاد خواند و گفت: فرهنگ شهادت تضمین کننده انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۲    
استاندار گیلان با اشاره به اینکه در روزهای اخیر به دلیل سهل انگاری در رعایت نکات حفاظتی و بهداشتی شاهد ابتلای برخی از هم استانی ها به ویروس کرونا هستیم گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۸    
ماهواره گالکسی 19 از شامگاه گذشته جمعه 30 خرداد قطع موردی پخش شبکه پرس تی وی و آی فیلم انگلیسی را شروع کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۲    
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قم گفت: با توجه به حساسیت امروز نظام اسلامی در جهان و منطقه باید از ظرفیت موجود در جهت خدمت استفاده نمود که ممکن است فردا دیر باشد.