پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 31 شهریور 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 شهریور 1399 بسیج 2 شهریور 1399 بسیج 3 شهریور 1399 بسیج 4 شهریور 1399 بسیج 5 شهریور 1399 بسیج 6 شهریور 1399 بسیج 7 شهریور 1399 بسیج 8 شهریور 1399 بسیج 9 شهریور 1399 بسیج 10 شهریور 1399 بسیج 11 شهریور 1399 بسیج 12 شهریور 1399 بسیج 13 شهریور 1399 بسیج 14 شهریور 1399 بسیج 15 شهریور 1399 بسیج 16 شهریور 1399 بسیج 17 شهریور 1399 بسیج 18 شهریور 1399 بسیج 19 شهریور 1399 بسیج 20 شهریور 1399 بسیج 21 شهریور 1399 بسیج 22 شهریور 1399 بسیج 23 شهریور 1399 بسیج 24 شهریور 1399 بسیج 25 شهریور 1399 بسیج 26 شهریور 1399 بسیج 27 شهریور 1399 بسیج 28 شهریور 1399 بسیج 29 شهریور 1399 بسیج 30 شهریور 1399 بسیج 31 شهریور 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۲    
به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای تجلیل از خدمات و جانفشانی های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۳    
به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش دوچرخه سواری درشهر خور برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۳    
خانم جوانی که تازه کار خواندن کتاب معجزه شیلر را تمام کرده بود، با حضور در انتشارات مهر زهرا، ضمن اهدای سبد کوچکی انگور، از اکبر کاظمی رزمنده نجف آبادی و راوی کتاب تقدیر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۱    
سرهنگ شیخ گفت: هشت سال دفاع مقدس، صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه ی زمانی نیست؛ گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن بهره مند شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۲    
مسئول دفتر مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان از معرفی هشت سرلشکر شهید خوزستان در دوران دفاع مقدس در قالب موشن گرافیک با عنوان هشت بهشت خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۲    
بهمئی گفت: با پیشرفت علم، طرح فراگیر سواد رسانه ای برای جامعه از اولویت های بسیج و جنگ رسانه ای است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۲    
فرمانده سپاه جویبار با تأکید بر اینکه دفاع مقدس درس بزرگی به ما آموخت بیان کرد: به فرموده امام عظیم الشان که در جنگ تحمیلی دوست و دشمن را به خوبی شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۱:۱۲    
علی حسین رعیتی فرد گفت: به درستی که کارگران در دوران دفاع مقدس در دو جبهه در حال نبرد بودند، اولین جبهه خاک ریزهایی بود که در خط مقدم تعریف شده بودند اما جبهه دیگری هم وجود داشت و آن خط مقدم جبهه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت، از فوت 172 نفر از بیماران مبتلا به کرونا ظرف شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: 372 هزار و 51 نفر از بیماران بهبود پیدا کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۲    
سی و یکم شهریورماه سال 59، شلاق شیادان به نشانه انتقام بر پیکر نوپای انقلاب اسلامی ایران فرود آمد و رخسار این مولود مبارک را مجروح کرد، فزون طلبان سیه روی در جامه جهالت و جنون ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۲    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگریها و جانفشانی های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی جزیره کیش برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۱:۳۳    
به مناسبت گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در حوزه امام سجاد علیه السلام اسفراین برپا گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۳    
مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت استان خراسان رضوی در مشهد با حضور مسئولین نظامی و انتظامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۳    
غبارروبی مزار شهدا با حضور محدود یگانهایی از نیروهای نظامی و انتظامی و تعدادی از مسوولان ادارات مختلف صبح امروز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین اکبر احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد مقاله ای در مورد جایگاه ولایت فقیه در ایام کرونا نوشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین طرفی گفت: رزمندگان جان برکف سپاه اسلام و فرزندان مخلص ایران اسلامی بعد از تجاوز دشمن بعثی در 31 شهریورماه 1359 با حضور در جبهه های غرب و جنوب کشور با تکیه بر قدرت ایمان در مقابل ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۲    
حجت الاسلام عسکری گفت : دقاع مقدس به دفاعی گفته می شود که معیارها و ارزش های دینی و انقلابی در آن باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۳    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین آران و بیدگل از بازسازی عملیات کربلای 4 و اجرای تئاتر خیابانی امتداد عاشورا همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۳    
یک فیلم کوتاه اثر مستندساز جوان آران و بیدگلی به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت راه یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۲    
آیین گلباران و عطر افشانی مزار شهداء همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارکنان سردارشهید همت، خانواده های معظم سه تن از شهدای مخابرات منطقه البرز و مدیران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، 4200 رزمنده میاندوآبی تجلیل شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۲    
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز از توزیع 500 بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شمال غرب شیراز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۵    
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فرهنگیان دشتستان به همراه فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان از شهدای والا مقام تجدید میثاق و ادای احترام کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۵    
فرماندار دشتستان گفت: دفاع مقدس برای مدیران فرصتی است تا عملکرد خود را برای تداوم انقلاب، پاسداشت خون شهدا و لبیک به اهداف آنها بازبینی کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۳    
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۳    
امام جمعه دلفان گفت: مخاطبان ما باید نسل جوان باشند و باید برای آنان بگوییم که رزمندگان در جبهه ها چه سختی هایی کشیدند و امروز هم جنگ است وبرای رویارویی با دشمنان باید آماده باشیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۳    
در هفته دفاع مقدس جمعی از نیرو های مسلح مستقر در تربت حیدریه با حضور در اورژانس ذوالفقاری این شهرستان ضمن تجدید میثاق با مدافعان حوزه سلامت از کادر درمانی تجلیل کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۳    
شهید جمال بیگی در خانواده ای مؤمن و مذهبی قدم به سنگفرش کوچه های سبز انتظار نهاد تا روزی عروجی آسمانی داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۲    
همزمان با هفته دفاع مقدس رژه موتوری نیرو های نظامی، انتظامی، امدادی و بسیجیان زنجان در خیابان های این شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۲    
رییس شورای شهر قزوین در بازدید از عملیات عمرانی نهضت شبانه آسفالت گفت: کمربندی شرق تا پایان شورای پنجم به بهره برداری می رسد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۲    
شهردار قزوین در گفت و گو با بسیج گفت: برای روکش آسفالت و ترمیم آن12میلیارد تومان و 8میلیارد تومان هم برای کنده کاری بودجه اختصاص یافته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۲    
فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) کشور از برگزاری پویش سفر عشق در آستانه اربعین حسینی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۲    
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رئیس قوه قضائیه روز پنجشنبه این هفته جهت بررسی برخی از پرونده ها به اردبیل سفر می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۳    
مراسم رژه خودرویی در اولین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان شوط برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۳    
فرمانده سپاه بوکان گفت: اتحاد و همدلی مردم در مقابل استکبار عامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۳:۰۸    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR براساس بخشی از بیانات رهبر انقلاب، لوح تکریم دفاع مقدس را منتشر نمود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۳    
امام جمعه میاندوآب گفت: دفاع مقدس تبلور واقعی عاشورا در عصر کنونی بود که رزمندگان اسلام با تاسی از فرهنگ عاشورا و مقاومت، حماسه ها آفریدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۳    
سرهنگ پاسدار سید علی حسینی ؛فرمانده سپاه بندرگز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس : دفاع مقدس طلایه دار اقتدار ، عزت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۱    
رئیس شورای اسلامی شهر سرخه گفت: فروش اینترنتی در بستر پست باید فرهنگ سازی شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۱    
به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان و یگان های نظامی و انتظامی استان همدان با آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند./وجیهه محمدیان
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۷    
فرمانده سپاه شهرستان جیرفت افزود:نشر و ترویج تفکر دفاع مقدس و به ویژه ترویج تفکر و مکتب حاج قاسم در اولویت برنامه های هفته دفاع مقدس قرار دارد و تحت عنوان ستاد شهرستانی مکتب حاج قاسم از امروز به طور ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۷    
حجت الاسلام سروستانی گفت: جزیره خارگ به عنوان شریان حیاتی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی گفت:پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند امروز در تحقق اهداف کلان شرکت ملی پالایش و پخش و اهداف اقتصادی کشور نقش کلیدی را بر عهده دارد و بعنوان یک برند در ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۳    
فرمانده سپاه شیروان گفت: هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۲    
امام جمعه قشم گفت: ما در دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و نتیجه آن را به درستی دریافتیم که این امر می تواند الگویی برای جامعه امروز ما باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از پیشکسوتان 8سال دفاع مقدس در سالن الغدیر آموزش و پرورش باحضور فرمانده سپاه شهرستان چابهار و جمعی از مسئولین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۲    
احسان کریم پور در آئین رژه موتوری و خودرویی کمک های مومنانه، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۲    
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، پس از ارتباط ویدئو کنفرانس پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب، از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدای هرمزگانی قدردانی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۲    
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس 2 هزار قطعه عکس از رزمندگان در جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۲    
در آغازین روز از هفته دفاع مقدس از 200 رزمنده دفاع مقدس در شهرستان محمودآباد تجلیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
موسی خانی گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو به شیرهای آتش نشانی در سطح شهر قزوین آسیب وارد می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
فرمانده ناجا گفت: باید جلوی هرگونه بی بندوباری در کشور گرفته شود، منشاء اصلی این تهاجم های فرهنگی فضای مجازی است و ناجا در این خصوص نیازمند کمک سایر دستگاه های مربوطه است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: تحریف امر جدی و خطر بزرگی است و دست تحریف وجود دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۲    
برنامه تلویزیونی تا پای جان از سیمای مرکز خوزستان پخش می شود .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۶    
کلیه مدارس دولتی و غیردولتی آذربایجان شرقی از اول مهرماه تعطیل شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۳    
کریمی گفت: جامعه پزشکی گلستان در دوران دفاع مقدس حدود 40 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۳    
روشنی گفت: 13 هزار روز است که منتظر شهادت نزد خدای سبحان هستم اما شرمنده ام که کوله از دوش برداشته ام ولی به عنوان توشه ایمان چیزی در خود نمی بینم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از برگزاری 275 ویژه برنامه در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس به نیت و نام 275 شهید ابرکوه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس، حوزه هنری استان 20ویژه برنامه هنری و ادبی برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سازش سران خائن چند کشور منطقه با اسراییل سد محکمی مقابل بیداری اسلامی نیست گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه خوزستان بیش از 300 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
یک هزارو 500 بسته معشتی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس پس از رژه خودرویی بسیجیان خرمشهر بین اقشار کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به عدم آمادگی دولت عراق برای پذیرش زوار و قرمز بودن وضعیت کرونا تکلیف از ما ساقط است پس مراسم اربعین را در کشور خودمان با رعایت دستورالعمل های ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
فرمانده سپاه چالوس گفت: رزمندگان در طول 8 سال جنگ تحمیلی ایثارگری های زیادی کردند،امروز هم به نوعی در جنگ هستیم،باید با همان روحیه دفاع مقدس راه رزمندگان را ادامه دهیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
به مناسبت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای شهرستان کوهبنان غبار روبی و عطر افشانی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۶    
برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هیرمند آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نهمین خانه هلال شهرستان خرم دره در کارخانه مینو و دهمین آن در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۲    
فرمانده سپاه رامسر از تجلیل از 2500 رزمنده دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۱    
رژه اقتدار یگان های موتوری نیرو های مسلح استان قم در نخستین روز هفته دفاع مقدس در سه مسیر از مرکز شهر قم برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۳    
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه "اقتدار 40" در استان گلستان برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۳    
هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنگ مقاومت در مدرسه شهید اشرفی اصفهانی خلیل آباد نواخته شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۲    
جوکار با بیان اینکه مسئولان پیگیر انجام تعهدات معادن باشند بر لزوم وجود شفافیت در آمارهای مرتبط با فعالیت معادن تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۲    
فرمانده سپاه میاندورود از اجرای رزمایش بزرگ ثامن در فضای مجازی خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس 3 خانه محروم به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۳    
این مراسم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات پیامبراعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار شد .عکاس :/حسین خدیمی
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۳    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در حال حاضر با داشتن 48 مرکز در رتبه 7 کشوری از نظر توسعه مراکز خدمات غیر دولتی قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۲    
جواد میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگردهفته دفاع مقدس پیام تبریک خود را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۳    
همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به صورت ارتباط ویدیوکنفرانس با مقام معظم رهبری از 200 پیشکسوت ایثار و شهادت دفاع مقدس در استان ایلام تجلیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۲    
محمد مهدی خانی زاده بهابادی : باید نسل بعد از دوران دفاع مقدس را با فرهنگ عاشورایی و مقاومت آشنا کنیم و البته در این مسیر اقدامات مؤثر بوده است که جوانانی همچون دانشگر ها امروز به عنوان شهدای مدافع ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۲    
مراسم تجلیل از پیشگسوتان و ایثارگران دفاع مقدس با سخنرانی رهبر انقلاب بصورت تصویری در اولین روز از هفته دفاع مقدس در یزد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۲    
همزمان با آغازین روز از دفاع مقدس نمایشگاهی با همین عنوان در استان یزد با حضور مسئولان استان افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۳۳    
همایش بیت المقدس با حضوربسیجیان وجمعی ازمسئولین درشهرحسن آبادفشافویه برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۱:۳۳    
اشعار 13 تن از شاعران شهرستان ری در مجموعه فصل شعر (آثار برگزیده شاعران انجمن های ادبی استان تهران) منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۳    
ویژه برنامه شب های پر ستاره که سال گذشته با استقبال خوبی مواجه شده بود امسال نیز از دوشنبه 31شهریور ماه به مدت 5 شب در میدان قطعه 40 بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۳    
فرمانده سپاه پیشوا با اشاره به این که هفته دفاع مقدس به منزله گرامی داشتن تاریخ نیست گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت توانستند عزت و غرور را برای ملت ایران هدیه کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۱    
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با بیان اینکه دفاع مقدس از افتخارات بزرگ ما به حساب می آید، گفت: در دوران جنگ پایه های جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان کشورمان مستحکم شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۱    
عصر روز گذشته نمایشگاه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز با رعایت دستوالعمل های بهداشتی آغاز به کار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۶    
مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از برگزاری هشتمین نمایشگاه رینوتکس در آبان ماه سالجاری خبرداد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۳    
جانشین سپاه مهاباد از اجرای 124 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۱    
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: دفاع مقدس تبلور همدلی، خودباوری و از خود گذشتگی تمامی اقشار و گروه های مردمی در راه یک آرمان بلند انسانی و دینی بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۷    
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در دیدار جمعی از اعضای شورای فرمانده سپاه زرند گفت :باید از انقلاب اسلامی و از دفاع مقدس وخون به ناحق ریخته شهدا دفاع کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
به مناسبت فرا رسیدن 31 شهریور ماه، صبحگاه مشترک با حضور خانواده های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و مسئولان ادارات شهرستان، در ناحیه مقاومت بسیج چادگان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
به مناسبت آغاز چهلمین سالروز دفاع مقدس رژه موتوری وخودرویی در شهر سمیرم با حضور بسیجیان وآحاد مردم برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
فرمانه ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
در اوّلین روز از هفته دفاع مقدس، پایوران ناحیه مقاومت بسیج به همراه جمعی از مسئولان شهرستان چادگان با حضور در گلزارهای شهدای شهرستان، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
با آغاز هفته دفاع مقدس رژه موتوری و خودرویی و با همکاری شهرداری نطنز، حوزه بسیج مالک اشتر، سپاه و دیگر ادارات شهرستان از میدان دفاع مقدس به طرف گلزار مطهر شهدا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج،مراسم رژه خودرویی شهرستان بویین میاندشت به مناسبت هفته دفاع مقدس در میادین شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
وظیفه ذاتی یگان های امنیت مبارزه با ضد انقلاب وحفظ انقلاب است نه رویارویی با مردم
بسیج   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دنیا به زودی شاهد انتقام سخت ملت ایران از آمریکا خواهد بود.