چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 30 مهر 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 مهر 1399 بسیج 2 مهر 1399 بسیج 3 مهر 1399 بسیج 4 مهر 1399 بسیج 5 مهر 1399 بسیج 6 مهر 1399 بسیج 7 مهر 1399 بسیج 8 مهر 1399 بسیج 9 مهر 1399 بسیج 10 مهر 1399 بسیج 11 مهر 1399 بسیج 12 مهر 1399 بسیج 13 مهر 1399 بسیج 14 مهر 1399 بسیج 15 مهر 1399 بسیج 16 مهر 1399 بسیج 17 مهر 1399 بسیج 18 مهر 1399 بسیج 19 مهر 1399 بسیج 20 مهر 1399 بسیج 21 مهر 1399 بسیج 22 مهر 1399 بسیج 23 مهر 1399 بسیج 24 مهر 1399 بسیج 25 مهر 1399 بسیج 26 مهر 1399 بسیج 27 مهر 1399 بسیج 28 مهر 1399 بسیج 29 مهر 1399 بسیج 30 مهر 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۴    
با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان و در راستای آبرسانی به مناطق محروم هرمزگان، 7 روستا در شهرستان های حاجی آباد، میناب و بشاگرد از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۲    
اگر دموکرات ها برنده انتخابات 2020 باشند، در ایران نیز امید به مردم برمی گردد و احتمالا یک رئیس جمهور اصلاح طلب یا اعتدال گرا انتخاب خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۷    
شهدای امر به معروف و نهی از منکر همواره در چارچوب قانون و وظیفه اجتماعی و شرعی خود رفتار و عمل می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش فوتی های ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته 6 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ثبت شد و مجموع فوت شدگان تا این لحظه به 333 نفر رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۶    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های فرهنگی و معرفتی گرامیداشت 13 آبان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منظور برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۹    
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر در فضای مجازی در دست جبهه معاند است گفت: باید دانشجویان انقلابی این فضا را در دست بگیرند و در آن نقش آفرینی کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۱:۴۸    
ازدواج آسان نفسش زیباست به شرط آنکه در جامعه فرهنگ سازی شود. جامعه ما آماده پذیرش این سنت نیست...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۳    
استاندار همدان گفت: امروز دشمن به دنبال فروپاشی نظام اقتصادی و سیاسی کشورمان بوده و سرمایه اجتماعی را مورد هدف قرار داده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۷    
معاون آموزش و پژوهش بنیاد امور بیماری خاص گفت: طی روزهای گذشته کمبود انسولین قلمی در کشور بر نگرانی های جامعه افزود ولی به همت رئیس بنیاد امور بیماری های خاص این مشکل رفع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به تصرف و تخریب هزار و 183 هکتار از اراضی ملی، از تشکیل 92 فقره پرونده کشف و قاچاق چوب بلوط در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۷    
حجت الاسلام قدرتی گفت: بازوان توانمند اجرای عدالت و چشم بینای دستگاه قضایی، نیروی انتظامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۷    
197 دفتر تشکل دانشجویی در نامه ای به مراجع تقلید از آنان خواستند با تبیین شرایط صلح امام حسن (ع)، راه تحریف حقایق تاریخی را ببندند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختن به مولفه تربیت را از جمله اولویت های کاری قوه مقننه برشمرد و گفت: برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۳    
جانباز سرفراز هفتاد درصد حاج حسین هلیل آسمانی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۳    
گروه های جهادی خوزستان به نیازمندان مناطق محروم کمک رسانی می کنند .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۳    
هفت اثر دفاع مقدس مسجدسلیمان در نوبت ثبت ملی قرار گرفت .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۳    
72 زندانی جرائم غیر عمد امروز به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۲    
اینستاگرام یک پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی است که بسیاری از کودکان و نوجوانان از آن استفاده می کنند اما اینستاگرام مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر نیز خطراتی را برای کودکان به همراه دارد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۲    
اسماعیلی گفت: تدوین برنامه تحول فضای مجازی استان که در شورای فرهنگ عمومی استان قزوین به تصویب رسیده است در دستور کار کارگروه فضای مجازی قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۲    
وحید مداحی گفت:به مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) تعداد 50 سری جهیزیه ویژه زوج های جوان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۲    
سرهنگ پاسدار احسان ربیعی گفت:این جشنواره آثار تولیدی رسانه های کشور طی بازه زمانی دی ماه تا آذر ماه سال بعد به دبیرخانه استانی ارسال و در سطح استان به رقابت می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۴    
امیر سرتیپ دوم علی اسدی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی و فرمانده یگاه ویژه استان دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در دیدار با سرلشکر سلامی که به منظور ارائه گزارش عملکرد این سازمان طی 8 ماه گذشته صورت گرفت، از سوی فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۳    
پور ابراهیمی گفت : ان شاالله در سال آینده با روی کار آمدن دولت انقلابی با نگاه درست به اقتصاد کشور بدون علاقه به مذاکرات کشورهای خارجی، شاهد تحولات اساسی گشایش در تولید ملی باشیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در پی شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر "شهید محمد محمدی" پیامی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۱    
بانوی کارافرین مشهدی که به حرفه قالی بافی مشغول است از عدم حمایت مسئولین گلایه کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۷    
فرمانده نیروی انتظامی طی نامه ای مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۹    
همایش دوچرخه سواری بانوان اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور بیش از 70 نفر از دختران و بانوان اردبیلی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۴    
امنیت بسترساز پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۳    
مصطفی امام بخش به عنوان فرمانده سپاه شهرستان بافت معرفی و از خدمات امان الله بامری فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با خبرنگاران دفترصدا و سیمای درشهرستان دیدار و درخصوص اطلاع رسانی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۴    
فرماندار اردبیل با بیان اینکه رسانه ملی، رسانه مورد اعتماد مردم است، گفت: رسانه ملی نقش تأثیرگذاری در شفاف سازی اذهان عمومی و اطلاع رسانی مطالبات مردم دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۴    
امام جمعه هریس با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان در شرایط کرونایی تاکید کرد: کمک های مومنانه باید به سمت تامین نیازهای آموزش مجازی دانش آموزان سوق یابد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۴    
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مناطق مرزی آذربایجان شرقی در شهرستان مرزی خداآفرین حضور یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۷    
جریان تحریف مدعی است که در صورت پیروزی جو بایدن، فتح الفتوحی اقتصادی در ایران رخ می دهد. این ادعا کاملاً شبیه ادعای این طیف در سال های گذشته درباره برجام است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۷    
جانشین دادستان پاوه، از کشف و ضبط انبار احتکار خواروبار توسط پاسداران گمنام امام عصر (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۲    
این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد چرا که در مقابله با منکرایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۴    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ابتلای 55 نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت سه نفر در 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۳    
مسئول بسیج سازندگی استان سمنان گفت: بسیج سازندگی علی الخصوص نیرو های بسیجی در جهت مشارکت در ساخت مسکن و تهیه امکانات زندگی، و دیگر نیازمندی های مددجویان تحت حمایت بهزیستی اعلام آمادگی می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۴    
فرماندار اردبیل : ایمن سازی و احیای بازار اردبیل نیز از اولویت های این مطالعه بوده و برای پیشگیری از حوادث احتمالی باید اقدامات جدی در این حوزه صورت گیرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۸    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس از توزیع پک های بهداشتی و ضد کرونایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۸    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارسلگفت: در اجرای طرح اطعام و احسان حسینی استان فارس توانست با مشارکت خیران، بالغ بر757 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۲۹    
جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: برخی مسئولان نسبت به پیشگیری از کرونا مسئولیت پذیر نیستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۱۴    
آیت الله اعرافی در پیامی به مردم شریف و جوانان، به انفاق های مؤمنانه و مواسات همدلانه و برنامه ریزی جدی برای کاهش آلام طبقات آسیب دیده و تقویت تعاون اجتماعی تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۵۹    
به مناسبت هفته ناجا درمانگاه نیروی انتظامی در پارس اباد افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۵۹    
دوره آموزشی مدیران کاروان های راهیان نور به صورت ویدیو کنفرانسی در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۶    
مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پرداخت 90 درصد هزینه بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت خبر داد و گفت: هزینه بیماران کرونایی همچون دیگر بیماران با مراجعه به مراکز دولتی و دانشگاهی توسط سازمان بیمه سلامت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۶    
مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: یکهزار و 266 تن پای مرغ امسال از مبدا شهرستان کوهدشت به کشورهای آسیایی صادر شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۶    
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کارگران کارخانجات صنعتی و معادن در واقع سربازان جنگ اقتصادی هستند که درسال جهش تولید وظایف سنگین تری دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۶    
محور خرم آباد - بروجرد به مدت 4 شب مسدود می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: باید از رسانه های تأثیر گذار در راستای رساندن پیام وحدت، تعمیق بخشیدن و آگاهی نسل جوان به برنامه های نظام سلطه استفاده کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۶    
معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان از درخواست جذب 50 میلیارد تومان اعتبار برای احداث گلخانه ها و کشت گیاهان دارویی در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۶    
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به برخورد جدی دستگاه قضا با اراذل و اوباش در این استان، گفت: استفاده از مجازات های جایگزین حبس یکی از اولویت های مهم قوه قضائیه است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۶    
نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مهم مداحان در ترویج و گسترش فرهنگ دینی، گفت: در جلسات مداحان باید شور و شعور توام با هم باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۶    
استاندار لرستان، تاکید کرد: تخصیص اعتبارات برای امورات عمرانی و حقوق کارکنان دولت، منوط به تحقق درآمدها از طریق مالیات اخذ شده در استان ها می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۶    
استاندار ایلام گفت: این استان از نظر میزان ابتلا، بستری بیمارستانی، قرنطینه خانگی و فوتی های ناشی از کرونا یا مرتبط به این بیماری در شرایط نامناسبی قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اقتدار توام با رافت و مهربانی مهم ترین شاخصه نیروهای مختلف عمل کننده در نیروی انتظامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۶    
روح اله غلامی گفت: بر اساس بخش نامه های صادره و پیرو ممنوعیت ها و محدودیت های ابلاغ شده، خروج کالای های اساسی از جمله گوشت قرمز از مرز مهران ممنوع اعلام شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۸    
جلسه هماهنگی و هم اندیشی برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۶    
نقاهتگاه 100تختخوابی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با حضور استاندار و معاونین، اعضای شورای تامین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در سالن شهدای قلاویزان ایلام افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۳    
جانشین رئیس پلیس پایتخت به طرح هر پلیس یک فرزند معنوی پیوست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۳    
جشنواره مجازی فراگیری نخستین واژه (آب) ویژه دانش آموزان کلاس اولی، جهت نشر در سامانه شاد، با مشارکت مجتمع آموزشی حکمت نبوی شهرستان ری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۳    
شهروندان کوچه امام وردی محله ابن بابویه از تاخیر نزدیک به سه ماه در انجام لکه گیری آسفالت خیابان، از شهرداری ناحیه یک منطقه 20 گلایه دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۳    
مسئول حراست شهرداری قلعه نو با حضور مشاور مدیر کل و مسئول امور شهرستان های اداره کل استانداری تهران ، نماینده حراست کل جنوب استان تهران ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قلعه و جمعی ... برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۳    
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، فرمانده حوزه اصناف سپاه ناحیه ری به همراه تعدادی از اعضای شورای حوزه در بازدید از مراکز انتظامی شهرستان، از پرسنل زحمتکش این یگان ها تجلیل کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۳    
فرمانده حوزه 361 سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) به همراه تعدادی از اعضای شورای حوزه با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۳    
به مناسبت هفته تربیت بدنی در راستای تحقق ساحت زیستی بدنی، 5 اتاق ورزش با اعتبار 2 میلیارد و 250 میلیون ریال در 5 مدرسه شهرستان شاهرود افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۸    
بزرگداشت سالروز حماسه 30 مهر سال 57 مردم همدان، با حضور کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان و سخنرانی سرهنگ پاسدار سیدمحمد جنتی، جانشین فرمانده این یگان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۳    
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پی شهادت اولین شهید مدافع سلامت شاهرود، دکتر حبیب ذاکریان، پیام تسلیتی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش 54 درصدی کشف جرائم رایانه ای توسط پلیس فتا شهرستان ملایر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۴    
نماینده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جزیره خارگ از آغاز ساماندهی آثار باستانی خارگ خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۴    
فرمانده سپاه کنگان گفت: رابطه عمیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی یک سرمایه گرانبها است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۳    
جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان گفن: یادآوری روز های سخت و نقاط عطف انقلاب اسلامی همچنان برای زنده نگهداشتن انقلاب و یاد و خاطره شهدا مهم است و روز 30 مهر از جمله این نقاط عطف مهم انقلاب ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۸    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: هم اکنون عملیات روکش آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۸    
افتتاح اولین خط تولید صنعتی ماسک 3 لایه اتوماتیک به همراه الکل و مواد ضدعفونی در مجموعه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود اجرا گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۳    
رییس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شاهرود گفت:امسال سطح زیرکشت ذرت این شهرستان 745 هکتار است که از این میزان 15 هزار تن ذرت علوفه ای برداشت شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۸    
مدیر اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان از اعلام فراخوان دهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج با عنوان حقایق جمهوری اسلامی را نشان بدهید خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
بمناسبت هفته تربیت بدنی آیین عطر افشانی وگل افشانی مزارشهدای گمنام استان کرمانشاه به همت ورزشکاران و مسئول محترم اداره ورزش جوانان استان، ومسئولین معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
برگزاری مسابقات ورزشی خواهران بسیجی بمناسبت هفته تربیت بدنی و به همت معاونت محترم تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
برگزاری برنامه های ورزشی و مسابقات ورزشی بسیج بمناسبت هفته تربیت بدنی در راستای گام دوم انقلاب وبامحوریت دستورالعمل های ورزشی و پروتکل های بهداشتی معاونت محترم سلامت ودفاع زیستی (بهداری) سپاه.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
برگزاری جلسه قرارگاه طرح ثامن با حضور فرماندهان حوزهای مقاومت بسیج سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با سخنرانی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، با بیان ایتکه سپاه از هیچ تلاشی و پیگیری در جهت رفع موانع تولید دریغ نخواهد کرد، گفت: حمایت از تولید نه تنها یک تکلیف قانونی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب به همراه معاونتهای این نمایندگی از حوزه های مقاومت بسیج بازرسی به عمل آوردند .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۳    
سفیر ایران در قطر با رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و قطر دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۷    
متخصص بیماری های عفونی گفت: باید در ابتدای فازهای یک موج از کرونا قرنطینه محکم را در پیش گرفته و اگر تهران در وضعیت قرمز به سر می برد قرنطینه های آبکی را کنار بگذاریم و محکم با این ویروس برخورد کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۳    
فرماندهان حوزه های بسیج مساجد و محلات شاهرود با فرماندهان کلانتری های انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از آغاز به کار فراخوان سومین دوره "جایزه ادبی آفتاب" خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۲    
ستاد دارالقرآن در شهرستان خواف به همت سپاه، دفتر امام جمعه، سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۲    
فرمانده محور عملیاتی شهید کاوه و فرمانده گردان 16 امام حسین (ع) با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صالح آباد دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به بازطراحی و ساخت روتور توربین بخار شده است که در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد بسیاری دارد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
توزیع 240 بسته حمایتی بین دانش آموزان کم بضاعت درشهرستان چرام طی چند مرحله آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
چهارمین اردوی میز خدمت جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته منطقه دیشموک در روستاهای رود ریش و آجم با همکاری و هم افزایی بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۳    
فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و ارکان گردان امام علی (ع) شاهرود از پایگاه های کمیل و امام حسن مجتبی (ع) بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۲    
تعداد 255 بسته های غذایی به ارزش 400ملیون ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج مطهره حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) سپاه خمینی شهر تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر سرهنگ محمد کریمیان به همراه برخی از معاونت های ناحیه در پایگاه مقاومت بسیج بنت الهدی حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) خمینی شهر حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
امام جمعه مشهد بیان داشت: پلیس در کشور ما نماد امنیت و آرامش است این در حالیست که در بقیه کشورها فقط ماهیت امنیت را داراست و نشان از آرامش ندارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۸    
تیم بازرسی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین از محلات اسلامی شاهرود بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۳    
در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، اکیپ پایش وبسیجیان سپاه فامنین از ادارات و اماکن سطح شهر فامنین سرکشی کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۸    
به همت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود، جلسه ای در راستای ارائه محتوای تربیتی و بصیرتی در فضای حقیقی و مجازی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۷    
بمناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی مسئولین شهرستان و کارکنان سپاه ناحیه صحنه به پاس زحمات ارزشمند برادران نیروی انتظامی با پرسنل این شهرستان دیدار نمودند.