جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 14 فروردین 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 31 شهریور 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 فروردین 1400 بسیج 2 فروردین 1400 بسیج 3 فروردین 1400 بسیج 4 فروردین 1400 بسیج 5 فروردین 1400 بسیج 6 فروردین 1400 بسیج 7 فروردین 1400 بسیج 8 فروردین 1400 بسیج 9 فروردین 1400 بسیج 10 فروردین 1400 بسیج 11 فروردین 1400 بسیج 12 فروردین 1400 بسیج 13 فروردین 1400 بسیج 14 فروردین 1400 بسیج 15 فروردین 1400 بسیج 16 فروردین 1400 بسیج 17 فروردین 1400 بسیج 18 فروردین 1400 بسیج 19 فروردین 1400 بسیج 20 فروردین 1400 بسیج 21 فروردین 1400 بسیج 22 فروردین 1400 بسیج 23 فروردین 1400 بسیج 24 فروردین 1400 بسیج 25 فروردین 1400 بسیج 26 فروردین 1400 بسیج 27 فروردین 1400 بسیج 28 فروردین 1400 بسیج 29 فروردین 1400 بسیج 30 فروردین 1400 بسیج 31 فروردین 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ثبت 955 ابتلای جدید به کرونا و 13 فوتی در این استان گفت: هزار و 193 بیمار در مراکز درمانی بستری هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۰    
در موج چهارم کرونا، این ویروس هزار چهره و خطرناک تمایل به درگیر کردن کودکان را نیز به نمایش گذاشته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۰    
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری 12 قاچاقچی و سوداگر مرگ و کشف 583کیلو انواع مواد مخدر در استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۳    
مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور با کسب یک پیروزی و یک شکست توسط نمایندگان خوزستان پیگیری شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۰:۱۵    
رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: 10ورزشکار زن و مرد میاندوآبی به رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته دعوت شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۵    
زاهدان _سرهنگ نکویی گفت: رهبر معظم انقلاب از سال 73 تاکنون برای هر سال یک نام و یک شعار انتخاب نموده اند و در دهه پایانی قرن چهاردهم، محوریت اصلی نام گذاری ها بر رونق اقتصاد و تولید متمرکز بوده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۰    
تفتان-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفتان گفت:کار برداشت ماهی قزل آلا از سطح استخر های پرورشی شهرستان تفتان از اواخر اسفند ماه سال 99 شروع و کماکان ادامه دارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش قیمت و تولید مرغ در استان گفت: پیش بینی می شود که به زودی صف های طولانی برای خرید مرغ در آذربایجان غربی برچیده شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۳    
به همت جهادگران بسیج ، یک باب مسجد در شهرک شهید منتظری شهرستان شادگان احداث و افتتاح گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۶    
طرح شتاب (شکوفایی تولید و اشتغال برتر) با هدف حمایت از ایده های برتر در حوزه های کارآفرینی روز شنبه طی مراسمی در شهرستان خواف استان خراسان رضوی آغاز شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۶    
صدیقی از طبخ و توزیع 1500 پُرس غذای گرم بین نیازمندان خلیل آباد به همت کانون خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان و پایگاه های مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۸    
حقایق پور گفت: ساماندهی 7 گلزار شهدا در استان قزوین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عملیاتی می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۳    
در طول سالیان گذشته این نظام بانکی به خیلی از تولیدکنندگان کمک های زیادی داشته اما از آن طرف هم مشکلاتی را برای تولید کنندگان به وجود آورده است نیاز است که بانک ها تولیدات را حمایت و نگاه پشتیبانی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به رشد 73 درصدی مشارکت های مردمی در سال 99 در استان سمنان اشاره کرد و گفت: در چند مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه مردم نیک اندیش استان سمنان به یاری نیازمندان شتافتند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۷:۵۶    
نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، واگذاری زمین مورد نیاز جوانان برای ساخت مسکن در شهرستان میبد را خواستار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه درمان سرپایی تخت های بیمارستانی را کاهش داد، گفت: در حال حاضر از بابت شیوع سوش برزیلی نگرانی داریم چون میزان کشندگی و شیوع آن بالاست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۳    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: اگر نیاز به نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی وجود دارد دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند تا تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۶    
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: همراهان آقای جهانگیری، دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی را کتک زده و با او درگیری فیزیکی داشتند و حتی او را در اتاقک حراست استانداری بازداشت کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۳    
معاون استاندار لرستان از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا های اسلامی روستا ها از 16 فروردین در استان خبر داد و گفت: داوطلبان عضو اصلی شورا های فعلی نیاز به ارائه مدارک ندارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، راهکار تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها را همکاری و هماهنگی همه بخش های کشور دانست و بر اهمیت و ضرورت پرداختن این موضوع در بعثه مقام معظم رهبری تاکید ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۸    
آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به اینکه مهمترین ملاک ها برای انتخاب اصلح باید فسادستیزی کارآمدی و انقلابی بودن باشد، تصریح کرد: سطح کارآمدی دولت آینده باید برای مردم احساس شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۸    
همزمان با میلاد حضرت مهدی علیه السلام از اولین رمان مذهبی در وصف مادر گرامی امام زمان (عج) در کشور با نام عروس بیزانس با حضور بسیجیان شهرستان آران وبیدگل رونمایی شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۸    
حوزه هنری قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، جشن سالانه عکاسان قزوین را برگزار می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۶    
گروه های مقاومت عراق از جمله کتائب حزب الله و عصائب اهل الحق این کشور هرگونه مذاکره با آمریکا برسر ماندن نیروهای این کشور در عراق را بی فایده و فاقد اعتبار دانستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تعیین متولی امر حجاب و عفاف به معنی سلب مسئولیت از دیگران نیست و باید تمام جامعه نسبت به این مسئله کنشگری موثر داشته باشند و تنها محدود به یک نفر یا یک قشر خاص ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
امام جماعت مسجد داود قلی زنجان در نامه ای خطاب به شهردار زنجان خواستار عمل به وعده خود جهت تکمیل پروژه قرارگاه جامع خانواده زنجان در مسجد داود قلی زنجان شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۰    
استاندار ایلام با اشاره به پیش رو بودن انتخابات 1400 گفت: مهم ترین هدف برگزار کنندگان انتخابات اجرای بی کم و کاست قانون است و باید در این راستا نهایت تلاش خود را بکار بگیریم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۳    
مومنی گفت: مردم استان مرکزی بیش از 32میلیارد و 500 میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان از طریق واریز حساب به صورت غیر حضوری ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۱    
ساری-معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی مازندران گفت: جوجه ریزی در واحد های پرورش طیور صورت گرفته و نگرانی بابت تامین مرغ در ماه رمضان نداریم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات 215 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۱    
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که برگزاری انتخابات در فلسطین با حضور رژیم صهیونیستی، به معنی امکان همزیستی با این رژیم است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ایلام وارد پیک چهارم کرونا شده و تعداد بستری ها و مبتلایان روند افزایشی دارد و با توجه به سهل انگاری مردم در صورت ادامه این وضعیت تعداد فوتی ها نیز افزایش می یابد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۰    
دومین هفته از عید نوروز 1400 بر اساس پیش بینی ها و هشدارهایی که قبلا داده شده بود، کرونا اوج گرفت و تعداد شهرهای قرمز و نارنجی این استان افزایش یافت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت در این استان در سال جاری خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۵    
تبریز- در بخشی از وصیت نامه شهید محمود گلزاری چرندابی آمده است: این جانیان خون خوار (شرق و غرب) به خاطر دنیایشان از ما می ترسند و ما به خاطر دین مان با اینان می ستیزیم و به خاطر دنیایشان با ما در ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۱    
یک مقام سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای تاکید کرد که در راستای مقابله با تهران، عملیات پنهانی این رژیم در ایران باید ادامه یابد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۰    
پیکر روحانی ایثارگر هشت سال دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی محامی در جوار مضجع نورانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۰    
تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بروکراسی، فرهنگ سازی و عدم اجرای قانون، سه مشکل اصلی در رونق تولید و پیشرفت اقتصاد است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۸:۱۱    
با حضور تیم های امداد و نجات هلال احمر و بسیجیان شهرستان میبد پیر زن گله دار که از دیروز بعد از ظهر در اطراف روستای تلخستان ناپدید شده بود توسط این تیم ها پیدا شده و هم اکنون حال عمومی وی خوب می باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۶    
شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: واکسیناسیون کرونا جهت بیماران خاص در بیمارستان شاه ولی یزد انجام می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۶    
آیت الله ناصری با اشاره به اینکه تحقق شعار سال نیازمند برنامه ریزی و عزم جدی مسئولان است، گفت:تولید نیازمند حمایت و پشتیبانی از استعدادهای داخلی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۶    
سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: شاهد ایجاد روند ملایم صعودی در موارد بستری روزانه هستیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۳:۳۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از پلمب 90 مرکز اقامتی غیرمجاز در استان اصفهان از ابتدای شروع به کار ستاد سفرهای نوروزی اصفهان تا دوازدهم فروردین ماه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۱:۱۳    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی جدید شهرهای کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان های کنگاور و اسلام آبادغرب در وضعیت قرمز قرار دارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۱:۱۳    
همایش تبیین شعار سال 1400 با حضور کارکنان سپاه شهرستان سرپل ذهاب برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۱    
همدان-استاندار همدان گفت: همدان یک استان کاملاً پویا است که در حوزه تولید به دنبال حمایت جدی از سرمایه گذاران جدید برای پروژه های جدید هستیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۱    
همدان-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال باید همه دست به دست هم دهیم و از تولید حمایت کنیم، گفت: بانک ها می توانند موانع تولید را در کارگاه ها بردارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۳    
سرهنگ حسینی در جلسه فاز دوم طرح شهید سلیمانی بیان کرد: مهم ترین عامل در طرح شهید سلیمانی، غربالگری سالمندان است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۳    
مسئول دبیرخانه قرارگاه 17 ربیع الاول سپاه نینوا استان گلستان :حدود 3000 مورد بازرسی مشترک با مشارکت همیاران بازرسی بسیج و بازرسان صمت استان در اسفندماه 99 و ایام تعطیلات فروردین سال 1400 انجام شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۳    
جمعی از بسیجیان به مناسبت روز جمهوری اسلامی با حضور در گلزار شهدای گمنام شفیع آباد، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۱    
شاهرود_روابط عمومی دادگستری شهرستان شاهرود درخصوص مسجد امام حسن عسکری (ع) و دغدغه برخی مردم، به جهت تنویر افکار عمومی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۱    
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پاک سازی مناطق آلوده و مستعد جرم در طرح ضربتی شبانه پلیس خبر داد و گفت: 18 سارق و 13 خرده فروش مواد مخدر در این راستا دستگیر شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۱    
شاهرود_نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توجه به بودجه روستاییان در بودجه 1400 مورد توجه جدی قرار گرفت، گفت: نگاه به تکمیل پروژه باید از درون شهرستان باشد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۱    
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به معرفی شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص سال استان همدان گفت: او یک معلم اخلاق و یک فرمانده بی نظیر دفاع مقدس بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: نهادینه شدن کتابخوانی در کودکان و نوجوانان منحصر به نوع رفتاروالدین است و نقش والدین درترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی حیاتی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: مواردی از گونه ملخ صحرایی مهاجم به صورت جزیی در مزارع کشاورزی بخش اروندکنار آبادان مشاهده شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: جسد پسر نوجوان 17 ساله در رودخانه کارون در محدوده روستای جنگیه شهرستان کارون شامگاه جمعه کشف و از آب خارج شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
گروه جهادی هویزه در ایام نوروز راهی مناطق محروم شده و کار تعمیرات چندین واحد خانه را به انجام رساندند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
مراسم غبارویی گلزار شهدای مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه خوزستان حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد و تعدادی از پاسداران و بسیجیان ،با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایذه گفت: اردوی جهادی این تشکل دانشجویی در عرصه های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در بخش سوسن شهرستان ایذه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۳    
آیین غباروبی گلزار شهدای مدافع حرم شهرستان اهواز برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
شهید علی محمد رشید الماسی از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول از ورزیده ترین و با هوش ترین نیروها بود که در ماموریت های محوله همیشه موفق بودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
مربی نفت مسجدسلیمان گفت: در روزی که خیلی بد بودیم نتیجه را به نساجی واگذار کردیم و شرمنده مردم مسجدسلیمان هستیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان سه امتیاز مهمی گرفتیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، سرمایه گذاری ها و تولید را با موانعی رو به رو کرده است که هم مجلس و هم کارشناسان مربوطه آنها را شناسایی کرده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از خروج هفت شهر این استان از شرایط قرمز کرونایی خبر داد و گفت: پنج شهر این استان کماکان در وضع قرمز کرونایی قرار دارند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
استاندار خوزستان با تأکید بر لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم و تجمع ها در این استان، گفت: در صورت برگزاری مراسم باید عوامل، به مراجع قضائی معرفی شوند تا چنین کارهایی تکرار نشوند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
استاندار خوزستان : مهم ترین راه قطع زنجیره ویروس کرونا ، اجرای طرح شهید سلیمانی است .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
رییس سازمان ملی استاندارد کشور از تداوم خروج تدریجی ذرت های آلوده به سم آفلاتوکسین از انبار های بندر امام خمینی (ره) به کشور های مبداء خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره ورود روزانه 200 هزار مترمکعب پساب به رودخانه کارون گفت: تعلل در افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز مشکل ساز شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به عقب نشینی شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی به نارنجی گفت: تغییر رنگ به معنای کاهش شدت بیماری نیست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل از اهدای مرغ به نیازمندان این شهرستان در قالب رزمایش کمک های مومنانه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
قیمت فرآورده های خام دامی و مرغ در بازار استان خوزستان به ثبات نسبی رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
شریعتی تحقق شعار سال 1400 با عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" را هدف سازمان ملی استاندارد کشور و از برنامه های در دست اجرا عنوان کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
برای کاهش وزن سریع می توان از روش های مفید برای سلامتی استفاده کرد .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
هفتصد بسته کمک های مومنانه بین خانواده های نیازمند غرب اهواز توزیع شد .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
تا اواسط هفته جاری ، وزش بادهای متوسط پدیده غالب در هوای خوزستان است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۳    
طی یک سال گذشته برنامه تولید نفت خام در شرکت نفت و گار مارون ، 104.5 درصد محقق شده است .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۰    
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شعار سال با برگزاری یک جلسه و پرچم و بنر زدن محقق نمی شود، گفت: این مهم نیازمند برنامه های اجرایی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۰    
همدان-جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان از افزایش 144 درصدی کشف سرقت ها و افزایش 58 درصدی دستگیری سارقان در 12 روز ابتدای سال 1400 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۰    
همدان-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز روز امیدبخشی است و در انتخابات 1400 انتخابات عظیم و پرشوری خواهیم داشت ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دولت باید حمایت های رهبری و بیانات و نظرات عالمانه معظم له را در حوزه های مختلف مغتنم شمرده و به رهنمود های ایشان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جامعه عمل بپوشاند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: استان ضمن ورود به موج چهارم کرونا، در آستانه وضعیت قرمز قرار گرفته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جوادالائمه(ع)گفت:رهبر معظم انقلاب سخن از تعامل گسترده بادنیا درحوزه های مختلف ازجمله حوزه اقتصادی می گویند و مسئولین کشور را از شراکت محدود اقتصادی با ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۳    
طاهرخانی گفت: از روز یکشنبه 15 فروردین ماه پرتقال تنظیم بازار با 1000 تومان کاهش به قیمت 10500 تومان عرضه می گردد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اجرایی شدن مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و افزایش حقوق آنها خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۱    
رسانه های کره جنوبی گزارش دادند نخست وزیر این کشور برای گفت وگو درباره نفتکش توقیف شده کره ای در آب های خلیج فارس به تهران سفر می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۳    
بیات از دعوت 5 بازیکن هندبالیست استان به اولین اردوی تیم های ملی امید و نوجوانان به میزبانی تهران و شاهرود جهت آماده سازی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، طرح بزرگ درخت یاری با همت گروه های جهادی دانشجویی در سلماس با حضور فرمانده سپاه این شهرستان اجرا شد. ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۳    
محدودیت در تردد و فعالیت اصناف با توجه به قرمز شدن شهرستان اراک و نارنجی بودن دلیجان، ساوه، خمین، آشتیان و زرندیه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از فردا پانزدهم فروردین ماه جاری برای مناطق مذکور اعمال ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۳    
اراک در فهرست رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل افزایش شمار مراجعان و مبتلایان کووید 19به رنگ قرمز درآمده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۳    
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۵    
تبریز- شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از احتمال قطعی و افت فشار آب در تبریز و سردرود خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۵    
تبریز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز از فردا ( یکشنبه) تغییر می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۰    
رئیس خانه احزاب آذربایجان غربی گفت: اقشار مختلف مردم و همه تشکل های سیاسی باید برای حفظ وحدت ملی تلاش کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۰    
تبریز- رئیس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بانک های عامل مستقر در این استان باید با بخش تولید همکاری و تعامل نزدیک داشته باشند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۰    
نتبریز- ماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی درگذشت الحاجیه خانم امینی مادر شهید والامقام مهندس عبدالحسین ناجیان اصل فرمانده ستاد پشتیبانی جنگ جهاد جنوب را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۵    
منابع رسانه ای اعلام کردند که به دنبال وقوع یک انفجار در استان نینوا عراق دو غیرنظامی کشته شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی اجرای قانون جدید چک تأکید کرد: گیرنده چک هرگز چک ثبت نشده در سامانه صیاد را دریافت نکند زیرا، آن چک قابلیت نقد شوندگی ندارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۸    
خزائلی از اقامت بیش از 27 هزار مسافر در هتل ها و مراکز اقامتی رسمی استان در ایام نوروز 1400 خبر داد.
  • ۱