جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۵۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 23 فروردین 1400 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1400 بسیج 31 خرداد 1400 بسیج 31 تیر 1400 بسیج 31 مرداد 1400 بسیج 31 شهریور 1400 بسیج 30 مهر 1400 بسیج 30 آبان 1400 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 1 فروردین 1400 بسیج 2 فروردین 1400 بسیج 3 فروردین 1400 بسیج 4 فروردین 1400 بسیج 5 فروردین 1400 بسیج 6 فروردین 1400 بسیج 7 فروردین 1400 بسیج 8 فروردین 1400 بسیج 9 فروردین 1400 بسیج 10 فروردین 1400 بسیج 11 فروردین 1400 بسیج 12 فروردین 1400 بسیج 13 فروردین 1400 بسیج 14 فروردین 1400 بسیج 15 فروردین 1400 بسیج 16 فروردین 1400 بسیج 17 فروردین 1400 بسیج 18 فروردین 1400 بسیج 19 فروردین 1400 بسیج 20 فروردین 1400 بسیج 21 فروردین 1400 بسیج 22 فروردین 1400 بسیج 23 فروردین 1400 بسیج 24 فروردین 1400 بسیج 25 فروردین 1400 بسیج 26 فروردین 1400 بسیج 27 فروردین 1400 بسیج 28 فروردین 1400 بسیج 29 فروردین 1400 بسیج 30 فروردین 1400 بسیج 31 فروردین 1400 
بسیج   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان از کاهش 23 درصدی حجم آب مخازن سدهای این استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۸    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: باید زمینه ای ایجاد شود که مردم جرأت کنند در جایی که می دانند حرفشان اثر دارد برابر قانون وارد عمل شوند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۳    
مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) اهواز در سال تحصیلی 1400 - 1401 طلبه می پذیرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۳    
امام جمعه موقت اهواز گفت: امام خمینی و مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم را مهمتر از نتیجه آرا می دانند؛ بر همین اساس باید زمینه های حضور مردم در انتخابات فراهم شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۰    
رییس سازمان بسیج سازندگی استان با خانواده شهیدان فتح الله زاده دیدار و از آنها دلجویی کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در ایام ماه مبارک رمضان سه هزار و 500 بسته معیشتی در قالب طرح ضیاف همدلی در استان توزیع می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۲۳:۲۳    
شهردار قرچک از بازطراحی و نصب تصاویر شهدای مدافع حرم شهرستان در میدان امام خمینی(ره) شهر قرچک خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: سال گذشته 407 فقره کمک جهیزیه، بیش از 92 هزار سبد غذایی و بیش از 29 سری سیسمونی برای نوزادان خانوارهای کم بضاعت تهیه و توزیع شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۴    
خدایا نزدیکم کن در این ماه بسوی موجبات خشنودیت و دورم ساز در آن از خشم و عذابت و موفقم دار در این روز بر خواندن آیات قرآنیت به رحمت خود ای مهربان ترین مهربانان.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۸    
قاسم پور با بیان اینکه برای تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" باید از آخر آن شروع کنیم، گفت: اگر مانع زدایی و پشتیبانی انجام شود قطعاً تولید خودبه خود در جریان خواهد بود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۳    
دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت هزار و 115 ابتلای جدید به کرونا و 11 فوتی در این استان خبر داد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰    
زاهدان-مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم های ماه مبارک رمضان در مساجد سطح استان مطابق با محدودیت های اعلام شده ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۳    
15 خانم و آقا از استان خوزستان در مرحله دوم آزمون های طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن شرکت کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۴    
یزد نمایشگاه مجازی آثار تجسمی فلسطین تنها نیست در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۷    
شاهرود_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود خبر داد: سال گذشته بیش از 23 هزار تن گاز مایع در سطح استان سمنان توزیع شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۳    
فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مقطع درجه داری در سال 1400 استخدام می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۳    
استاندار خوزستان گفت: رتبه 25 این استان در جذب تسهیلات کرونایی، اصلاً خوب نیست و مدیران بخش های مختلف خوزستان روزانه باید پیگیر جذب تسهیلات کرونایی باشند تا این تسهیلات را جذب کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۳    
375 داوطلب از دو بخش مرکزی و مینوشهر خرمشهر برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای روستای این شهرستان ثبت نام کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۳    
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تقریباً 100 درصد موارد ابتلاء به کرونا در شهرستان دزفول از نوع ویروس انگلیسی است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۳    
اتحادیه اروپا هشت فرد و سه نهاد ایرانی از جمله سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان را در لیست تحریم قرار داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۴    
یک اپیدمیولوژیست با بیان اینکه هر 8 دقیقه یک ایرانی بر اثر کرونا فوت می کند، گفت: بیشترین انتقال کرونا از مسیر انسان به انسان است ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۸    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در یادداشت خود آورده است: بعد از انقلاب و اعلام استقلال ایران، به روش های مختلف همیشه قربانی تروریسم دولتی بوده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۴    
برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به شهید حبیب اله افروشه تعلق گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، فراخوان عمومی فعالان فضای مجازی در ماه رمضان را اعلام کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی 1666 در این استان فعال است، گفت: بیمه شدگان با شماره گیری "ستاره 1666 مربع" درخواست خود را ثبت و از اعتبار دفترچه بیمه خود مطلع شوند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۳    
صداقت گفت: روند رو به افزایش ویروس کرونای انگلیسی نگران کننده است و اگر شدت بیماری به همین میزان باشد ممکن است روند ارائه خدمات به بیماران نیز با مشکل مواجه شود
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۳    
ویروس کووید19 به حدی شرایط را برای برخی از افراد حساس کرده که آن ها با استفتا از مراجع تقلید شرایط روزه داری در زمان شیوع بیماری کرونا را جویا شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۳    
تلاش برای افزایش امید در جامعه و تقویت انگیزه و اراده در مردم و نخبگان برای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات خرداد ماه 1400 ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۳    
سرهنگ عباس مهاجر بسطامی فرمانده پلیس راهور گلستان از اعمال 55 هزار جریمه محدودیت های تردد مربوط به کرونا خبر داد و گفت: نزدیک به 38 هزار جریمه فقط در شهر گرگان انجام شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۰    
مسئول گروه جهادی رشد از حضور حدود 200 نفر از نیرو های جهادی در بیمارستان های قم به منظور مقابله با کرونا در مقطع حساس فعلی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از تخریب72مورد ویلاسازی غیرمجاز خبر داد و گفت:جهاد کشاورزی در حراست از اراضی کشاورزی عزم راسخ دارد و کارشناسان این مجموعه با تلاش مستمر با تغییر کاربری های غیرمجاز ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۰    
بسیج طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم در بیانیه ای مواضع خود برای انتخابات 1400 ریاست جمهوری، را اعلام کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
تبریز- مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از تداوم ساخت و ساز در پنج ایستگاه به موازات حفاری تونل های خط 2 متروی تبریز خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۵    
تبریز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از پروژه قطار شهری تبریز به عنوان اولویت دار ترین پروژه عمرانی این شهر نام برد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۸    
به همت معاونت بهداری سپاه درگز، ایستگاه تست رایگان کرونا برای غربالگری افرادی که علائمی از وجود این بیماری در خود احساس می کنند در میدان آزادی این شهرستان برپا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۰    
زاهدان- اکبری گفت: با هدف تنظیم بازار استان با پیگیری های انجام شده، روزانه بیش از 80 تن گوشت مرغ کشتار روز در سطح استان توزیع ودر اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
تبریز- مهدی باکری در اندیشه و عمل عنوان کتابی درباره سردار شهید مهدی باکری است که زندگی نامه این شهید والامقام را روایت می کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح به هیچ وجه وارد دسته بندی های سیاسی نمی شوند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان نهاد پاسدار انقلاب و ارزش ها و دستاوردهای آن ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تصویب اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده گام موثری برای حذف ممیزمحوری و عادلانه کردن نظام مالیاتی برداشت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۴    
علمدار یزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۰    
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا بین سالمندان و افراد دارای معلولیت مددجو گفت ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۰:۱۰    
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: 75 هزار بسته معیشتی در ماه رمضان و طی سه مرحله در استان کرمانشاه و بین نیازمندان توزیع می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۰:۱۰    
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: تا کنون بیش از 61 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج بین نیازمندان شهرستان کرمانشاه توزیع شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۳    
ما ایرانی ها اشک ملوانان آمریکایی را در خلیج فارس در آوردیم؛ اما چگونه است که مرغ و گوشت و روغن اشک مردم مان را درآورده است؟!!!
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۳:۲۳    
شهردار منطقه 20 گفت: عملیات تبدیل فضای بی دفاع شهری در محدوده محله سیزده آبان این منطقه به بوستان دوستدار کودک اجرایی شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۰    
ملایر-فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملایر از نظر شمار ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در استان همدان پیشتاز است، افزود: 906 نفر از داوطلبان ثبت نام شده مرد و 39 نفر نیز زن هستند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۳    
محدودیت های کرونایی 10 روزه از روز شنبه 21 فروردین 1400 در بخش مرکزی ری آغاز شده است و بدین ترتیب فقط مشاغل گروه یک می توانند فعالیت داشته باشند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۳    
بخش مرکزی ری با پایان یافتن زمان ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها، در صدر آمار ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاهای شهرستان ری قرار گرفت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۲:۳۹    
شیخ رجب علی گوگساز (غسال شهدا) به فرزندان شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
بانوان جهادگر رامهرمز هم هم پای نیرو های بسیجی، برای تامین مایحتاج خانواده های نیازمند دست به کار شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
مرحله دوم طرح قربانی نذر سلامت با توزیع بیش از یک هزار بسته گوشت قربانی میان نیازمندان استان خوزستان اجرا شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
امدادگران هوایی به یاری نوجوان 15 ساله در منطقه سخت گذر احمدفداله دزفول شتافتند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خوزستان از معرفی بیش از 2 هزار متقاضی مقاوم سازی مسکن به بانک های عامل خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
خیران و نیکوکاران شهرستان دزفول در آستانه ماه مبارک رمضان، یاری رسان مددجویان کمیته امداد این شدند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
اشتغال زنان در عرصه مشاغل خانگی عوامل مهم در تأمین نیازهای اقتصادی خانواده است که باید از طریق ایجاد تسهیلات به آنها در راه اندازی شغل مورد نظر کمک کرده و در مسیر بهبود وضعیت خانواده ها بکوشیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
گروه جهادی شهید مطوری در امیدیه اقدام به تعمیرات بخشی از یک خانه محروم کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
نیروهای بسیجی و جهادی خواهران در رامهرمز برای تامین مایحتاج خانواده های نیازمند اقدام کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۴    
حجه الاسلام و المسلمین گندمی با همراهی مسولین نمایندگی، ولی فقیه سپاه الغدیر با حجه الاسلام و المسلمین گل وردی امام جمعه جدید شهرستان تفت دیدار نمودند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
اقامتگاه بومگردی روستای درمن شهرستان خنداب با حضور مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
بیست و یکمین فراخوان مبارزه با کرونا و کمک به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
اکرمی گفت: 5393 داوطلب برای شرکت در انتخابات شورای روستاها در استان مرکزی ثبت نام کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
باز سازی مسجدامام جعفرصادق توسط گروه جهادی شهیدملایی درآغاجاری انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی خبر از اهدا 20 تخته پتو به بیمارستان امید توسط سپاه لالی داد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
سیلوی ذخیره سازی گندم با ظرفیت 30 هزار تن در بخش فتح المبین شهرستان شوش به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
خوزستان با تولید سالانه 17.5میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی رتبه نخست تولیدات کشاورزی را در کشور دارد .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
از امشب روند توزیع گوشت مرغ برای تامین نیاز بازار استان خوزستان دنبال خواهند شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۵۳    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: محموله مهمات جنگی در هویزه توقیف و باند قاچاق سلاح متلاشی شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۰    
سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان و کمیته امداد امام حضرت امام خمینی (ره) برای ساخت منزل محرومان درسال جدید با عزم جهادی وارد میدان می شوند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
ربیعی گفت: مهم ترین دغدغه بسیج کارگری چرخیدن و رونق تولید مراکز صنعتی و کارگری است که رفع موانع تولید 21 کارخانه و مرکز صنعتی استان مرکزی در دستور کار است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
کریمی گفت: امسال با تجربه های موفقی که به دست آمده و ظرفیت های زیرساختی که به برکت کنگره شهدای استان در حوزه دفاع مقدس ایجاد شده ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 در استان ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
آقازاده گفت:گرامیداشت مقام والای معلم و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهید مطهری(ره) یک ضرورت است که در استان مرکزی با توجه به شرایط و محدودیت های کرونایی مراسمی در خور شخصیت معلمان باید صورت گیرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
فرخی گفت: در داخل استان روزانه بیش از 110 هزار قطعه مرغ زنده به کشتارگاه ها تحویل داده می شود که به لحاظ وزنی حدود 220 تن در روز می شود که البته روزهایی هم داشتیم که بیش از 300 تن در استان توزیع می ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: شرایط بهداشتی و ظرفیت لازم جهت کشتار مرغ های تولیدی استان در کشتارگاه های طیور استان وجود دارد و تمامی محصولات این مراکز با نظارت کارشناسان دامپزشکی استان وارد چرخه مصرف ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
جعفری کرهرودی گفت: مجوز توزیع 2500 تن شکر، دو مرحله یک مرحله 500 تن و مرحله دیگر 2235 تن روغن و 20 تن خرما برای توزیع در ماه رمضان در استان مرکزی اخذ شده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
نماینده اهواز در مجلس گفت: طرح کشاورزی 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان معطل تخصیص آب است و نمایندگان استان برای حل این مسئله به کمیسیون اصل 90 شکایت کردند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: سهم خواهی از مدیریت استان خوزستان را عقب نگه داشته است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
استاندار خوزستان با اشاره به شیوع کرونا در استان گفت: برای رهایی از شر کرونا لازم است اقدامات پدافند غیرعاملی برای مقابله با این ویروس در استان تعریف شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان از اجرای کامل محدودیت ها و نظارت بر اجرای آن ها در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
یک کارگردان تئاتر معتقد است که هنر انقلاب باید با زبان مردم سخن بگوید تا بتواند تأثیرگذاری خود را ارتقا دهد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از رفع تصرف یک هزار و 540 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
فرماندار دزفول از ثبت نام 900 داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
اعضای تیم فوتبال فولاد ایران پیش از بازی با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا تست کرونا دادند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
مربی تیم فولاد ایران می گوید پرونده بازی با العین بسته شده است و تمام تمرکز فولاد بر روی دیدار برابر السد قطر است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
فرمانده انتظامی اندیمشک از انجام عملیات مشترک با شهرداری و اداره برق برای پلمب 25 باب ضایعاتی متخلف در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
فرماندار شوشتر از ثبت نام 860 داوطلب در انتخابات شورای اسلامی روستاهای این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
فرمانده انتظامی ایذه گفت: کودک پنج ساله ای در ایذه بر اثر شلیک گلوله تفنگ شکاری و هنگام بازی با آن، جان باخت.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این سازمان در سال گذشته بیش از هشت هزار عملیات را در این شهرستان انجام داده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه هندیجان ازبرنامه های قرآنی ، با موضوع سبک زندگی و تاکید بر گام دوم انقلاب و نشست های روشنگری به مناسبت ماه رمضان در ناحیه سپاه هندیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
جلسه هماهنگی برنامه های ماه رمضان با حضور فرمانده ناحیه امام علی (ع) برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
به همت ناحیه مقاومت بسیج شوشتر وبسیج جامعه پزشکی شهرستان رزمایش بزرگ توزیع ماسک درشوشتر انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۱۹    
اتحادیه اروپا دوشنبه هشت فرد و سه نهاد ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر به لیست تحریم های خود اضافه کرد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۰۸    
بازار مسکن به عنوان یکی از بازارهایی که مورد توجه است در سال 1400 با عوامل مختلفی روبروست که می تواند در آن تاثیر گذار باشد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۲۰:۰۸    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نیازمند رعایت صد در صدی پروتکل های بهداشتی و پایبندی به محدودیت های وضع شده هستیم، ولی با تعطیلی نصفه نیمه و تعارفات این موج سرکش فروکش نمی کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۳    
به همت معاونت فرهنگی سپاه خوزستان یک خانواده شش نفره در اندیکا صاحب خانه شد
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۳    
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کاهش حضور کارکنان باعث افزایش مراجعات مردمی شده و نقش موثری در مقابله با کرونا ندارد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۰    
همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نیروهای بسیجی در کنترل ورودی های شهر و مراقبت و رصد خودروها به کمک ناجا رفته و در ضدعفونی و همکاری با کادر بهداشت نیز ورود پیدا کرده اند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۸    
کارکنان ناحیه مقاومت بسیج چادگان، با برگزاری شورای تربیت و تعالی برای اخذ تدابیر لازم جهت برگزاری جلسات اعتقادی ومعنوی ماه مبارک در فضای باز ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۸    
بررسی علمی تحلیلی انتخابات ریاست جمهوری 1400 توسط معاونت جهادعلمی پژوهشی وفن آوری ناحیه بسیج چادگان با حضورفرماندهی ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۲۰    
اسدآباد- معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از فوت یک کودک چهار ساله بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۵    
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: نقاهتگاه های استان آذربایجان شرقی با سه هزار و 713 تخت و 951 اتاق آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.