شنبه ۱۱ فروردینساعت ۰۸:۵۰Mar 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 3 آذر 1400 - basijnews.ir

بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۸:۳۴    
دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان فارس در اتاق بازرگانی فارس در آیینی با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۸:۰۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن تأکید بر این که مذاکره با ایران باید به نتیجه برسد، تصریح کرد که آژانس خواهان احیای ظرفیت نظارتی و بازرسی های این نهاد در ایران است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۷:۳۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: مجازات باید متناسب با جرم باشد؛ باید جهات مختلف حکم به صورت مستند و مستدل در رأی ذکر شود و احکام باید معقول باشد که منجر به شبهه نشود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۴    
در جلسه هیأت دولت، سازمان برنامه و بودجه گزارشی از کلیات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور ارائه داد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۶:۵۹    
رزمایش بزرگ اقتدار بسیج با عنوان "نمایش اقتدار و حماسه حضور" در حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۴    
سردار سلیمانی گفت: ملت های مسلمان رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد هر چند امروز صدای فروریختن ستون های پوشالی رژیم صهیونیستی شنیده می شود.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۴    
زنجان-جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع)با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های مختلف حقیقتا مشکل گشا بوده است، عنوان کرد: هرجا انقلاب دچار اختلال شد ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۹    
فرمانده کل سپاه خطاب به بسیجیان گفت: به برکت شما امروز دشمن در حال زوال است و دیگر تمرکز بر این سرزمین ندارد؛ دشمن را در جبهه های مختلف تعقیب می کنید؛ هرگز عقب نشینی را تمرین نکرده اید ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان 4 محدودیت در تولید کشاورزی گفت: موانع باید برطرف شود زیرا اگر امنیت غذایی خدشه دار شود امنیت ملی هم آسیب می بیند
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۶    
مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: بسیج برنامه ای دارد که تولید 5 محصول اساسی را در کشور افزایش دهد و امنیت غذایی پایدار در کشور ایجاد کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۱    
سردار حسن زاده با تبریک هفته بسیج گفت: در 42 سال گذشته هر جا که نام بسیج و پای این نیروی مخلص به میدان آمده است شاهد کارگشایی و گره گشایی از مشکلات بوده ایم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۶    
مخبر گفت:یکی از عواملی که می تواند وضعیت موجود را به دست مردم برساند و کار به مردم برسد، بسیج است و دولت مصمم است از همه ظرفیت های بسیج استفاده کند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید روحانیون به روز باشیم، اسلام به آسانی بدست ما نیامده و امروز ایران در منطقه قدرت بلامنازع است زیرا منطقه نگاهش به ماست، لذا این قدرت را باید حفظ کنیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۶    
سرهنگ حیدری گفت: انقلاب ما همیشه پویا و بالنده در حال حرکت است و این بالندگی انقلاب را مدیون دانشگاه بزرگ بسیجی هستیم که نسلی انقلابی را پرورش داده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی به به مناسبت فرا رسیدن سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج همواره ایفاگر نقش راهبردی و سرنوشت ساز بوده است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۶    
10 هزار نفر از بسیجیان تهران امروز به مناسبت هفته بسیج، اجتماع باشکوهی را برگزار می کنند.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه خبرگزاری بسیج، زبان و رسانه اقشار 22 گانه بسیج است، گفت: دایره بسیج در حال توسعه در جهان اسلام است.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۶    
تبریز- فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا شمالغرب کشور اظهارداشت: در مقابل هجمه ها و پمپاژ رسانه ای دشمنان، علیه فرهنگ ایثار و شهادت، باید مثل زمان جنگ، جهادی و ضربتی عمل کنیم.
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تاکید کردند: عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و ...
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۱    
سردار مسلمی، با تصریح بر اینکه جهادگران بسیجی مکتب ساز هستند، گفت: منظور از مکتب همان مکتب حاج قاسم سلیمانی است که برگرفته از مکتب از بسیجیان و این مکتب نیز الگوگرفته از مکتب عاشورا است .
بسیج   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۱    
تبریز- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته بسیج، مهم ترین ویژگی این تشکل مردمی را خدایی بودن و خستگی ناپذیری آن عنوان کرد.