سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۹:۲۱Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 1 مهر 1398 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 31 فروردین 1398 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بازار نیوز 31 خرداد 1398 بازار نیوز 31 تیر 1398 بازار نیوز 1 مرداد 1398 بازار نیوز 1 شهریور 1398 بازار نیوز 1 آبان 1398 بازار نیوز 30 آذر 1398 بازار نیوز 1 دی 1398 بازار نیوز 30 بهمن 1398 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 مهر 1398 بازار نیوز 2 مهر 1398 بازار نیوز 3 مهر 1398 بازار نیوز 4 مهر 1398 بازار نیوز 5 مهر 1398 بازار نیوز 6 مهر 1398 بازار نیوز 7 مهر 1398 بازار نیوز 8 مهر 1398 بازار نیوز 9 مهر 1398 بازار نیوز 10 مهر 1398 بازار نیوز 11 مهر 1398 بازار نیوز 12 مهر 1398 بازار نیوز 13 مهر 1398 بازار نیوز 14 مهر 1398 بازار نیوز 15 مهر 1398 بازار نیوز 16 مهر 1398 بازار نیوز 17 مهر 1398 بازار نیوز 18 مهر 1398 بازار نیوز 19 مهر 1398 بازار نیوز 20 مهر 1398 بازار نیوز 21 مهر 1398 بازار نیوز 22 مهر 1398 بازار نیوز 23 مهر 1398 بازار نیوز 24 مهر 1398 بازار نیوز 25 مهر 1398 بازار نیوز 26 مهر 1398 بازار نیوز 27 مهر 1398 بازار نیوز 28 مهر 1398 بازار نیوز 29 مهر 1398 بازار نیوز 30 مهر 1398 
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه گفت: نظارت درون سازمانی برای پیشگیری از فساد ضروری است. ما باید مسئله شفافیت را در نظام اقتصادی کشور نهادینه کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۷    
بنگاه های معاملات ملکی کشور موظفند مشخصات تمام معاملات خرید و فروش و اجاره را در سامانه اطلاعات مدیریت معاملات املاک و مستغلات کشور ثبت کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۲    
در این کلیپ مردم به نمایندگان خود در مجلس نمره می دهند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۹    
آیه 170 سوره آل عمران یکی از آیات پرتکراری است که رهبر معظم انقلاب در یک سال گذشته در بیاناتشان به آن استناد کرده و در تفسیر آن، نکاتی را در تشریح پیام شهیدان خطاب به مردم بیان فرموده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۹    
معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دفاع اقتصادی باید توام با رشد اقتصادی باشد اگر نتوان رشد اقتصادی را در کشور احیا کرد بدون شک در بلند مدت در دفاع کم خواهیم آورد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۵    
ستاد اجرایی تبصره 14بودجه 98کل کشور (قانون هدفمندی یارانه ها) اعلام کرد به دلیل اختلال در سامانه هدفمندی یارانه ها در روزهای گذشته پیامک قطع یارانه نقدی به برخی خانوارهای مشمول ارسال نشده است و به ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۶    
تازه ترین گزارش سازمان ملل در مورد تغییرات آب و هوایی و گرمایش زمین از افزایش سرعت تغییرات نامطلوب در این زمینه خبر می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۱    
رئیس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه از مرگ یک زن 80ساله براثر حمله سگ دریکی از روستاهای آستانه اشرفیه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۳    
احمد تمیم داری تهران شناس، در گفت وگویی، در خصوص تاریخچه و اهمیت بازار قدیمی تهران گفت: بازار واژه خیلی قدیمی است که از پارسی باستانی سرچشمه می گیرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۸    
به راستی چرا خیلی از ما اصرار داریم سلامتی مان را نادیده بگیریم و با چیز های بی ارزش زندگی مان را به خطر بیندازیم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۳    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 4 میلیون و 10 هزار تومان خرید و فروش شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۷    
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه نفر سارق منزل که با صحنه سازی از منزل دوست خانوادگی خود سرقت کرده بودند خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۷    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی پلیس ایران برای همکاری با چین به منظور انتقال تجارب و استفاده از مراکز آموزشی و دانشگاهی و برخورد با جرایم سازمان یافته خبرداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۲    
زیبایی و نرمی پوست می تواند نشانه ای از سلامت، سرزندگی و جوانی باشد. افراد بسیاری با افزایش سن روش های مختلفی را برای پیشگیری از بروز چین و چروک روی پوست خود امتحان می کنند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۷    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه برای کاپوتاژ اتوبوس ها سقف مشخصی در نظر گرفته شده و این امکان برای برخی گروه های خاص مانند معلولان و جانبازان امکانپذیر است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا و معاونش به صورت سرزده در نشست فوق العاده سازمان ملل شرکت کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۷    
مهناز افشار در واکنش به اینکه تصاویر جان اسنو برای نصب بر بیلبوردهای شهری مجوز می گیرد اما تصاویر او نه؛ پستی اینستاگرامی منتشر و با این ماجرا شوخی کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۲    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات یک زن پس از اقدام به خودکشی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۷    
وزیر کشور گفت: فضای تبلیغاتی علیه ایران به شدت رو به افزایش است و اگر در بخش های مؤثر بر افکار عمومی از جمله رسانه ها، دقت لازم را نداشته باشیم حتما در دام جنگ روانی بزرگ دشمن خواهیم افتاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: ایران به پشتوانه اقتدار نظامی و جوانان شجاع به مذاکره ذلیلانه و تحمیل خواسته های نامشروع دشمن تن نخواهد داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۷    
گروهی از دانشمندان موفق شدند بقایای 125میلیون ساله یک فسیل را با کمک طراحی سه بعدی بازسازی کنند و به این نتیجه برسند که این فسیل بزرگ ترین دایناسور پرنده ای است که تا کنون وجود داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۲    
امروز 23سپتامبر (مصادف با یکم مهر) به عنوان روز جهانی آگاهی از سندرم پای بی قرار نامگذاری شده است، یک اختلال عصبی-حرکتی که هر شب خواب را از چشمان بیش از 37میلیون نفر در جهان می رباید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۷    
کنار شادی های کودکانه شروع سال تحصیلی، گریه و اشک و ناله در مدرسه ها صدا و صحنه هایی آشناست که همیشه در روزهای ابتدایی مهر و بازگشایی مدارس شنیده و دیده می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۷    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: تصادف یک دستگاه مینی بوس با 2دستگاه پژو در مسیر نیکشهر قصرقند 6کشته و 12مجروح برجا گذاشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۷    
عبدالناصر همتی با انتشار یک پست در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۲    
براساس گزارش موسسه آمار و اطلاعات صنعتی آی اچ اس مارکت ، فعالیت واحدهای صنعتی در آلمان طی ماه سپتامبر با بالاترین سرعت در یک دهه گذشته کاهش یافته و رشد بخش خدمات نیز در این کشور کند شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۲    
یکی از نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در تازه ترین سخنان خود اظهار داشت که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تحریم های ایران را لغو می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۲    
علی کریمی در دقیقه 25 بازی روز گذشته برابر پرسپولیس یک پنالتی از دست داد تا حالا او سیبل شود و صفحات هواداری استقلال به این بازیکن بابت ناآماده بودن و مسائل این چنینی هجمه وارد کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۷    
واژگونی سواری تیبا در محور ایرانشهر –سرباز منجر به مرگ کودک 7 ساله و مجروحیت راننده و کودکی 10 ساله شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۷    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: برای هر مشمول دارای یک میلیون تومان سهام حدود 175 هزار تومان سود از محل عملکرد سال مالی 1396 واریز شده است که این مقدار در سال 1395 حدود 150 هزار تومان بوده است و این ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۷    
مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم نقطه ای شهریور ماه 98 در مقایسه با ماه قبل 6.6 واحد درصد کاهش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 بودجه 98 گفت: حذف یارانه شهریور افرادی که پیامک حذف یارانه دریافت نکرده اند به علت بروز اختلال در سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۷    
یک خلبان اسکاتلندی عملیات تیک آف هواپیمای خود را متوقف مرد تا یک جوجه تیغی کوچک از مسیر پرواز هواپیما روی باند فرودگاه بگذرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۲    
پژوهشگران چینی در بررسی جدیدی دریافتند که نوعی باکتری می تواند افراد غیرالکلی را به بیماری کبد چرب مبتلا کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۲    
در یکی از عجیب ترین احکام قضایی صادر شده حساب های مالی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسدود شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۲    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است همه افراد حتی آنهایی که الکل مصرف نمی کنند، در معرض ابتلا به بیماری های کبد هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۷    
همانقدر که به تنهایی و بدون حضور پدر و مادر وارد محیط جدید شدن و سروکله زدن با بچه های جدید برای تعدادی از کودکان جذابیت که ندارد هیچ، دلهره ای کشنده هم دارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۷    
نتایج یک پژوهش که از سوی پژوهشگران انگلیسی انجام شده نشان می دهد که گیاهخواری در سنین بالای 40سال بسیار مفیدتر است. این موضوع می تواند برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند بسیار مهم باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۷    
محمد شریعتمداری، وزیر کار با اعلام این خبر در اولین کمیته نظارت و هماهنگی بر قانون حمایت از معلولان اظهار امیدواری کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۲    
الجزایر امروز مهم ترین محاکمه تاریخ خود را شاهد خواهد بود، محاکمه ای که در پی فشار های مردمی و اعتراضات جنبش مدنی مردم از 22 فوریه سال جاری (اسفند ماه سال گذشته)، برپا می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۷    
عضو شورای عالی فضای مجازی درباره سامانه ثبت دارایی مسئولان گفت: اصل 142 قانون اساسی رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را وظیفه این سامانه مشخص کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۲    
تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال با توجه به شکست در دربی، با حواشی زیادی روبرو بود. استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی پوشان جلسه طولانی برای بازیکنان برگزار کرد و حسابی از خجالت آنها در آمد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۷    
روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد مهم ترین بازی نیم فصل را مقابل استقلال پیروز شود تا با 9 امتیاز به همراه شهرخودرو در صدرجدول لیگ برتر قرار بگیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۷    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس گفت که گلزن دربی نودویکم تهران را به خوبی می شناسد و از این مهاجم به عنوان یک بازیکن خوب برای گابریل کالدرون یاد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۲    
با اقدامات به موقع عملیاتی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگ ترین پرونده های زمین خواری در کشور کشف شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۲    
سوشا مکانی درخصوص آخرین وضعیت جسمانی اش پس از مصدومیت در بازی با سپاهان گفت: بعد از بازی راهی بیمارستان شدم و تازه بعد از بازی و زمانی که به بیمارستان رسیدم چشم هایم می دید و قبلا از آن واقعا جایی را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۲    
پس از موفقیت دولت در کنترل بازار ارز، روند بازگشت ارز صادراتی به کشور بهبود یافت به طوری که میزان عرضه ارز صادراتی در سامانه نیما در نیمه نخست سال 98 به هفت میلیارد و 980 میلیون یورو رسید که توسط ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۲    
آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از خصوصی سازی در کشور و اعتراضات کارگران، اقدام دولت درباره شرکت هپکو را قابل تقدیر، اما در عین حال ناکافی دانست.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۷    
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به روزنامه لوموند گفت: حمله 14 سپتامبر به تاسیسات نفتی عربستان سعودی کمکی به تلاش های دیپلماتیک برای سازماندهی گفتگوها بین دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و حسن ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۷    
وزارت کشور تونس در بیانیه ای اعلام کرد که یگان های امنیتی یک تکفیری را بازداشت کردند که یک مسئول امنیتی را در نزدیکی دادگاه استیناف شهر بنزرت در شمال تونس به قتل رساند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۲    
دارو و اصطلاح همه گیر آن، یعنی مافیا سوژه خوبی دست برخی رسانه ها و حتی برخی مسئولان می دهد تا جریان روانی در جامعه ایجاد کنند؛ جریانی که به دلیل مرتبط بودن با سلامت مردم با توجه آن ها همراه می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۷    
امروز فعالان بازار سرمایه شاهد رشد 9367 واحدی شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بودند؛ به طوری که این شاخص برای اولین بار در تاریخ بازار، در تراز 311 هزار و 471 واحدی ایستاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۷    
علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ما این هفته را گرامی میداریم، این هفته برای مردم و سیاست مداران ما درس هایی دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: سرعت رشد تکنولوژی به قدری است که اگر سیستم بانکی نتواند خود را با تحولات تکنولوژی تشکیل دهد به تدریج جایگاه خود را از دست میدهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: از هفته آینده پرداخت پاداش بازنشستگان عزیز سال 97 از جمله فرهنگیان بزرگوار آغاز می شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۲    
در این گزارش به نقل از رئیس اداره حوادث غیرمترقبه ایالت "اوندو" اعلام شده، اگرچه چوپان این گله گاو در شهرک "ایجاره" به دلیل فرار از صحنه و پناه گرفتن پشت سنگ از خطر مرگ ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۲    
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل فراری از زندان دهدشت در شهر اهواز استان خورستان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۷    
سردار علیرضا لطفی درباره آخرین وضعیت زهرا کودک 21 ماهه مفقود شده در محله قلعه نو شهر ری، گفت: روز دوشنبه هفته گذشته بود که والدین این دختر بچه در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 که از مفقود شدن ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۷    
سعید رسولی روز دوشنبه در نشست خبری در ساختمان راه آهن جمهوری اسلامی ایران، گفت: پیش فروش بلیت اربعین به صورت اینترنتی و همزمان از سوی مراکز مجاز فروش بلیت آغاز می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
غلامعلی حدادعادل با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس گفت: امروز خیلی ها طرفدار شفافیت آرا هستند ولی من قصد دارم بگویم که اگر کسی به یک جمع بندی رسید و آن جمع بندی خلاف موج رسانه ای و افکار ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۲    
تنها ورزشکاری که در یک رشته المپیک 3 مدال طلا گرفت؛ اوسین بولت. این دونده جامائیکایی که با لقب رعد و برق شناخته می شود 8 طلای المپیک و 11 طلای مسابقات جهانی و مهم تر از همه 3 رکورد جهانی دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۲    
پرسپولیس با هدایت برانکو روزهای درخشانی را در فوتبال ایران سپری کرد. سرخ پوشان سه قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر ایران به دست آوردند و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۲    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه اول مهرماه میزبان عرضه 2 هزار و 120 تن مس فتول، 81 هزار و 70 تن ورق گرم، 50 تن شمش سرب، 715 تن شمش روی، 10 هزار تن شمش بلوم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۲    
تولید کم محصولات زراعی در واحد سطح در حالی است که مازندران بهترین خاک کشور را دارد و روند نزولی تولید محصولات زنگ خطری برای کشاورزی استان مازندران به صدا درآورده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۷    
سال تحصیلی 99-98 با حضور 14 میلیون دانش آموز در سراسر ایران اسلامی روز دوشنبه به طور رسمی با نواخته شدن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) توسط حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور آغاز شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۷    
بیماران ناراضی اند، آنها از خطاهای پزشکی، از تشخیص های نادرست، از تعرفه هایی که به دلخواه برخی پزشکان بالا و پایین می شود ناراضی اند و گله دارند اما نحوه برخورد پزشکان و پرستاران در خط اول این ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۷    
انتشار مصاحبه یک دیپلمات ارشد سعودی با شبکه تلویزیونی سی ان بی سی امریکا و لغزش ها فرویدی او در این گفت وگو، پشت پرده های تازه ای از اهداف جدید عربستان در اتهام زنی علیه ایران افشا کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۷    
متهمان پرونده مرگ عماد، پسر 6 ساله ای که در استادیوم آزادی جان باخت پس از پرداخت دیه 360 میلیون تومانی، با قرار وثیقه آزاد شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۷    
چندی قبل یکی از کارآگاهان پلیس وقتی از خانه اش بیرون آمد تا سوار بر موتورسیکلتش شود، متوجه سرقت آن شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۲    
دولت مکلف شده است سه دهک پردرآمد جامعه را شناسایی کرده و از لیست دریافت کنندگان یارانه حذف کند. این در حالی است که منابع آماری در اختیار دولت چندان قابل اتکا نیست و با ضریب خطای قابل ملاحظه ای همراه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۷    
دادسرای ارشاد تهران، با انتشار ویدئویی، شیوه مواجهه با جرایم بی حجابی، رقص در انظار عمومی و یا سرو مشروب در رستوران ها، را توضیح داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۷    
فردی که با آبمیوه مسموم از طعمه هایش سرقت می کرد، در بازجویی ها به 20 فقره دزدی اعتراف کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷    
وزیر امور خارجه فرانسه یکی از اهداف اصلی کشورش را در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، کاهش تنش میان آمریکا و ایران اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷    
کارشناسان آلودگی هوا از مدت ها قبل نسبت به ضرورت اصلاح برخی سیاست های کلان کشور در حوزه انرژی هشدار داده بودند اما تاکنون هیچ تغییر و تحولی در این زمینه صورت نگرفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷    
مجری شبکه سی ان ان بعد از مصاحبه با ظریف گفت، وزیر خارجه ایران به من گفت که اگر ترامپ آن چیزهایی که ضروری است را انجام دهد روحانی در نیویورک با او دیدار میکند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: حضور در این اجلاس فرصت بسیار مناسبی است که نظرات و دیدگاه های ملت بزرگ ایران و بویژه اقدامات غیرمنصفانه و ظالمانه ای که ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷    
رییس جمهوری در مراسم بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، با بیان اینکه بودجه آموزش و پرورش در 6 سال گذشته 3 برابر شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷    
کاهش استروژن که تاثیر زیادی بر سوخت و ساز پایه دارد، باعث افزایش وزن پس از یائسگی می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۲    
پس از حمله های چهاردهم سپتامبر که نیمی از تولید نفت عربستان را از بین برد، مقامات عربستان و پیمانکاران نفتی این کشور اعلام کردند 10 هفته ای که مقامات آرامکو برای تعمیرات اعلام کرده بودند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام می کند که خصوصی سازی صنعت خودرو موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت محصولات خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۲    
شکست در رقابت با سایت های اینترنتی سفر و گردشگری و خودداری از سفر به دلیل برگزیت، دلیل این ورشکستگی اعلام شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۲    
نخست وزیر انگلیس با حمایت از عربستان سعودی، ایران را به دخالت در حملات هفته گذشته به تأسیسات نفتی عربستان متهم کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۷    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 122 قرار گرفته و هوا برای گروه های حساس ناسالم است البته طی 24 ساعت گذشته این شاخص بر روی عدد 100 قرار داشته و هوا به استثناء برخی از ساعات سالم بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۷    
فروش کار ساده ای است اگر مشاور املاک بتواند مقدمات و تمهیدات لازم را برای فروش فراهم کند. بی تردید برای فروش هر کالایی نیاز به آماده سازی است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۲    
تخمین زده می شود رئیس جمهور امریکا خانه هایی به ارزش بیش از 122 میلیون دلار داشته باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۷    
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه ترافیک صبحگاه نخستین روز مهرماه از بزرگراه های نواب و شیخ فضل الله در مسیر جنوب به شمال و بزرگراه شهید همت و آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق آغاز شده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲    
مجلس در خرداد 1398 طرحی به نام طرح ساماندهی بازار خودرو را به تصویب رسانید که از همان اول نیز با مخالفت های بسیاری از اصحاب فن و دانشگاهیان و فعالان روبرو شد،
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۲    
"محمد سلمانی" درباره بررسی تراکنش های بانکی گفت: قانونگذار در جهت تشخیص وصول مالیات بررسی تراکنش های بانکی را به عهده اداره امور مالیاتی گذاشته و تراکنش ها به دست ما می رسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۷    
شعبان جعفری، معروف به شعبان بی مخ، به همراهانش نشان می دهد باید چگونه با افراد ضد سلطنت برخورد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۷    
همان طور که انتظار می رفت شبکه اجتماعی فیس بوک روز هجدهم ژوئن با انتشار گزارشی به شایعات پایان داد و از واحد پولی دیجیتالش لیبرا پرده برداشت. لیبرا نیمه اول سال 2020 آغاز به کار خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
حسین میرزایی اظهار کرد: به دو دلیل تاکنون برای حذف یارانه پردرآمد ها اقدام نشده که یکی آن است که داده های مناسب در کشور وجود نداشته و دلیل دیگر هم اجتناب از حساسیت های اجتماعی که ملاحظه ذائقه مردم را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۷    
دربی نود پایتخت با برتری پرسپولیس به پایان رسید، پیروزی که بسیار ارزشمند بود و تک گل این بازی را نیز مهدی عبدی بازیکنی به ثمر رساند که کالدرون به عنوان آخرین بازیکن تعویضی به میدان فرستاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۲    
جونیور براندائو که یکی از بدترین بازیکنان پرسپولیس در دربی نودم بود، در رختکن سرخ ها و به هنگام گرفتن عکس یادگاری پس از پیروزی در دربی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۲    
استقلال تهران در شهرآورد 90 برابر پرسپولیسی شکست خورد که به گواه کارشناسان و حتی طرفدارانش یکی از ضعیف ترین پرسپولیس های چت وقت اخیر در دربی بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۷    
جواد کاظم الربیعاوی مدیر بخش عملیات الحشد الشعبی، شب گذشته در بیانیه ای خبرها مبنی بر حمله پهپادهای ناشناس به مقر الحشد در استان الانبار را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
علیرضا هادی مدیرکل دفتر امور طرح ها و تأمین مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه با رادیو با اشاره به نقش موثر مصرف کالاهای داخلی بر گردش اقتصاد و رشد تولیدات کشور اظهار داشت ...
  • ۱