چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 29 دی 1399 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 اردیبهشت 1399 بازار نیوز 31 خرداد 1399 بازار نیوز 31 تیر 1399 بازار نیوز 1 مرداد 1399 بازار نیوز 1 شهریور 1399 بازار نیوز 30 مهر 1399 بازار نیوز 30 آبان 1399 بازار نیوز 30 آذر 1399 بازار نیوز 30 بهمن 1399 بازار نیوز 30 اسفند 1399 بازار نیوز 1 دی 1399 بازار نیوز 2 دی 1399 بازار نیوز 3 دی 1399 بازار نیوز 4 دی 1399 بازار نیوز 5 دی 1399 بازار نیوز 6 دی 1399 بازار نیوز 7 دی 1399 بازار نیوز 8 دی 1399 بازار نیوز 9 دی 1399 بازار نیوز 10 دی 1399 بازار نیوز 11 دی 1399 بازار نیوز 12 دی 1399 بازار نیوز 13 دی 1399 بازار نیوز 14 دی 1399 بازار نیوز 15 دی 1399 بازار نیوز 16 دی 1399 بازار نیوز 17 دی 1399 بازار نیوز 18 دی 1399 بازار نیوز 19 دی 1399 بازار نیوز 20 دی 1399 بازار نیوز 21 دی 1399 بازار نیوز 22 دی 1399 بازار نیوز 23 دی 1399 بازار نیوز 24 دی 1399 بازار نیوز 25 دی 1399 بازار نیوز 26 دی 1399 بازار نیوز 27 دی 1399 بازار نیوز 28 دی 1399 بازار نیوز 29 دی 1399 بازار نیوز 30 دی 1399 
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۷    
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 151 پروژه در حوزه سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان به بهره برداری می رسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۸:۵۲    
اگر یک چشم خود را بسته و همچنان با دوبینی مواجه باشید، با دوبینی در یک چشم مواجه هستید که به نام دوبینی تک چشم نیز شناخته می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۶    
به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، 32 درصد سهم اشتغال زنجان به بخش کشاورزی اختصاص دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی از رایزنی برای افزایش سقف وام بافت فرسوده به 150 میلیون تومان برای پروژه های طرح ملی مسکن خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۷    
طبق آمار بانک مرکزی، در پایان مهرماه 99 مانده سپرده ها 40.7 درصد و مانده تسهیلات بانکی 42.8 درصد نسبت به مقطع مشابه سال قبل افزایش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۷    
یکی از دغدغه ها و شاخص های توسعه از دیدگاه جامعه ما، مسئله خودروسازی است. ممکن است بارها برای شما پیش آمده باشد که خودروهای داخلی را با مدلی خاص از خودروی خارجی مقایسه کرده و از عقب افتادن این صنعت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۷    
ستاد تنظیم بازار، گمرک را مکلف به جلوگیری از متروکه شدن کالاهای راهبردی موجود در بنادر کرد و با افزایش مهلت پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز برای نهاده ها و مواد اولیه تولید بخش کشاورزی که گروه کالایی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۵    
فرمول محاسبه عیدی کارگران و کارمندان و کارکنان دولت اعلام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۷    
بیشتر کارگران فصلی، ساعتی و پاره وقت با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، روزشماری می کنند کارفرمایان عیدی و پاداش آنها را پیش از پایان سال بپردازند تا از این طریق مایحتاج مورد نیاز خانواده هایشان را ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۷    
رئیس اتحایه کشوری فروشگاه های زنجیره ای گفت: از امروز قیمت مصرف کننده و درصد تخفیف کالا از قفسه فروشگاه های زنجیره ای حذف و فقط قیمت فروش کالا بر روی قفسه ها درج می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۷    
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، بناست رقم وام ازدواج در سال 1400 افزایش یابد؛ سقف وام ازدواج برای هر یک از زوجین 100 میلیون تومان و کف آن 70 میلیون تومان تعیین شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۲    
ساعت هوشمند اپل، روز به روز از اهمیت بیشتری در دنیای تکنولوژی برخوردار می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۷    
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برای تاسیس آزمایشگاه سوخت، نیازمند اعتبارهایی هستیم که تاکنون تخصیص نیافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۲    
وزیر کشور وجود کانال ها و سایت های قیمت گذاری کالاها را از عوامل افزایش قیمت در بازار ذکر کرد و گفت: قوه قضاییه قطعا باید با این کانال های غیرمجاز برخورد کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۱    
بر اساس تصمیمات اخیر ستاد تنظیم بازار، ترخیص کالاهای اساسی مشمول ارز 4200 تومانی از اول بهمن ماه منوط به اعلامیه تخصیص ارز است و همچنین از ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردکنندگان کالای اساسی که نسبت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۰    
یک کارشناس مسکن گفت: صلاحیت حرفه ای افراد حوزه ساخت وساز را وزارت راه و شهر سازی توسط نظام های مهندسی و کاردانی و انبوه سازان به افراد و شرکتها می دهند و این افراد و شرکتها مطابق شیوه نامه های موجود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۲    
با حکم علی رضا رزم حسینی وزیر صمت اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل کنونی شرکت ملی صنایع مس ایران با حفظ سمت سرپرست معاونت معدنی وزارت صمت شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری، راهی که خودروسازان در پیش گرفته اند را راهی درست و در راستای اصلاح رویه های قبلی دانست.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۶    
پس از استعفای داریوش اسماعیلی از معاونت معدنی وزارت صمت، امروز در مراسمی اردشیر سعدمحمدی رئیس شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان سرپرست این معاونت معارفه شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۲    
یک مقام مسئول در اتاق تعاون ایران گفت: اگر یارانه به تولید پرداخت نکنیم و به دلیل مشکلات مالی، تولید در داخل کشور انجام نشود، مجبور به واردات کالا می شویم و مجدد دولت دچار کسری بودجه خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
اریکا پان رئیس اپیدمیولوژیک ایالت کالیفرنیای آمریکا، توصیه ای را ارائه داد مبنی بر اینکه به دلیل افزایش موارد بروز حساسیت ناشی از دارو ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۲    
سی تی جی ان، نوشت: جهش جدیدی از ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های باواریا در آلمان شناسایی شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۰    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سردرگمی در اداره آمار دقیق نرخ تورم گفت: متاسفانه اختلاف آمار بانک مرکزی و مرکز آمار ایران در ارائه نرخ رشد تورم چند ماه اخیر سال 99 مایه خجالت است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۵    
به گفته فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، کشاورزان با سواد در اولویت دریافت خدمات جهادکشاورزی هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۵:۳۵    
کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران به دلیل بی عملی اروپا نسبت به اجرای تعهداتش بوده است و انتقادات کشورهای اروپایی در این مورد فاقد وجاهت است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۵:۲۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بر استواری دولت ایران در مهار کرونا با وجود جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا تاکید کرد و گفت برای قضاوت دولت بایدن در عمل به وعده لغو تحریم، عجله نداریم.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۴:۳۵    
وزیر امور خارجه همچنین در واکنش به تحرکات ترامپ علیه ایران در روزهای پایانی دولتش تصریح کرد: ایران نه به دنبال تنش و نه جنگ است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۴:۲۰    
اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) زنی که در میان حمله کنندگان به ساختمان کنگره حضور داشته را به سرقت لپ تاپ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و فروش آن به روسیه متهم کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۳:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در دیدار دوشنبه شب خود بر ضرورت توسعه و تعمیق مناسبات دو کشور در همه زمینه ها بویژه روابط اقتصادی و تجاری تاکید کرده و تسریع در ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۲:۲۳    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از دستگیری حسام الدین عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۵    
افت شاخص بورس در روزهای متوالی سبب اعتراض سهامداران و تجمع آنها مقابل شرکت بورس تهران شد؛ مدیرعامل شرکت بورس با حضور در میان سهامداران به ابهامات آنها پاسخ داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۵    
رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی گفت که در صورت تصویب مالیات نخی برای سیگار، با در نظر گرفتن افزایش سایر هزینه های تولید ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۵    
دولت مصوبه مربوط به تعیین قیمت نفت کوره مصرفی کارخانه های سیمان را ابلاغ کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۲    
زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران از شناسایی 33 هزار ساختمان ناایمن در پایتخت خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۰    
وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ما به طور عمده دو هدف را برای مددجویان سازمان بهزیستی داریم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۵    
رییس اداره تعاون، کار وپرداخت تسهیلات کرونایی به واحد های آسیب دیده رفاه اجتماعی رودسر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 14 میلیارد و 399 میلیون تومان تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۰    
بیمه شدگان تامین اجتماعی دیگر نیازی ندارند برای تمدید اعتبار دفترچه بیمه ای خود به کارگزاری های تامین اجتماعی مراجعه کنند و دفترچه های درمانی تا زمانی که دارای برگه کاغذ است می توانند استفاده کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
"رضا وفایی یگانه" مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری اتاق تعاون ایران با اعلام موافقت مشروط با پرداخت یارانه تولید گفت: پرداخت یارانه به تولید از سه منظر قابل بررسی است که باید براساس منطق اقتصادی، باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
ستاد تنظیم بازار، گمرک جمهوری اسلامی ایران را مکلف به جلوگیری از متروکه شدن کالاهای راهبردی موجود در بنادر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۱    
وزیر مالی منطقه آزاد اقتصادی هنگ کنگ گفت اقتصاد این مرکز مالی برتر چین و جهان هنوز تحت فشار پاندمی کرونا قرار داد و نرخ بیکاری آن به رکورد چندین ساله جدیدی رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
قیمت شاخص نفت خام برنت صبح دیروز (دوشنبه، 29 دی ماه) با 45 سنت کاهش به 54 دلار و 65 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا نیز با 43 سنت کاهش به 51 دلار و 93 سنت رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
فروش رایانه شخصی در جهان در سال 2020 با توجه به وضع مقررات فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا، رشد قدرتمندی داشت. در خانه ماندن افراد تقاضا برای خرید رایانه را افزایش داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
اتحادیه خودروی مسافری چین اعلام کرد فروش خودروی شخصی این کشور در ماه دسامبر 2020 به لطف ریکاوری بازار و صنعت خودروی چین به رشد خود ادامه داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات روز دوشنبه با انتشار گزارش مثبتی از رشد اقتصادی چین در سال گذشته سهام چین علی رغم افت بازارهای آسیایی رشد کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
اداره ملی آمار چین اعلام کرد اقتصاد این کشور در سال 2020 که جهان درگیر مبارزه با ویروس کرونا بود 2.3 درصد رشد کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
سهام سامسونگ پس از اینکه دادگاه کره جنوبی جی وای لی، نایب رئیس این شرکت را به جرم دریافت رشوه به 2.5 سال زندان محکوم کرد، با سقوط سنگینی روبرو شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
طبق گزارش جدید وزارت منابع آب چین، سرمایه گذاری این کشور در تأسیسات ذخیره آب در سال گذشته رکوردی تاریخی به ثبت رسانده و به 770 میلیارد یوآن (معادل 118.5 میلیارد دلار) رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی جدید بلومبرگ پیش بینی کردند اقتصاد چین که در حال حاضر دومین اقتصاد بزرگ جهان است در سال جاری 8.2 درصد رشد کند و فاصله با اقتصاد آمریکا را کمتر و کمتر کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
داریوش اسماعیلی معاونت معدنی وزارت صمت استعفای خود را به وزیر صمت ارائه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که این مجموعه در هفت ماه امسال، 11 میلیارد و 672 میلیون مترمکعب گاز شیرین تولید کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
یک مقام مسئول گفت: بی ثبات بودن و ناپایداری قوانین و مقررات باعث آسیب جدی به بخش خصوصی در زمینه تولید و صادرات شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۶    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرطان معده را شایع ترین و کشنده ترین سرطان در مردان ایرانی عنوان کرد و گفت: سال گذشته 8800 مورد جدید ابتلا به سرطان معده در کشور شناسایی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تامین اعتبار برای درمان زوج های نابارور را ضروری دانست و گفت: حدود 25 درصد از زوج های جوان نابارور هستند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷    
یک کارشناس برنامه کودک می گوید در زمان شیوع بیماری کووید 19 نباید نوزادان را از مزایای مراقبت آغوشی محروم کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۷    
تشکری در نشست کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر استان یزد از برگزاری برنامه های دهه فجر در بستر فضای مجازی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۷:۰۵    
شریعتمداری طی پیامی، درگذشت شیده لالمی را تسلیت گفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۶:۴۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان می گوید امسال 12 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان به زیر کشت این محصول استراتژیک می رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۴۷    
به گزارش ایسنا به نقل از ویژوال کپیتالیست، سال گذشته تحت تاثیر شیوع کرونا و کاهش تقاضای جهانی ارزش بسیاری از برندهای مطرح دنیا با کاهش محسوسی مواجه شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۵    
در پی روند نزولی بورس و کاهش شاخص کل این بازار که امروز حدود 37 هزار واحد کاهش یافت، وزیر اقتصاد از تلاش برای ایجاد پایداری در بازار سرمایه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۰    
در بازار آزاد فروشندگان خرد تحت تاثیر این شرایط اقدام به عرضه دلار می کنند، اما صادرکنندگان شرایط اقتصادی و تحولات قطعی را رصد می کنند و در انتظار آن هستند که با آمدن جو بایدن و مشخص شدن سیاست دولت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۰    
یک شرکت خارجی صابون های نانو را برای مقابله با ویروس کرونا تولید و به بازار عرضه کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۵    
یک شرکت دانش بنیان با به کارگیری فناوری نانو برای تولید یک محصول موفق به ایجاد تحول در راهسازی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۶    
رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاک چین ایران گفت: در کل دنیا حدود 37.5 بیت کوین در هر ساعت تولید شده و به ماینر ها تعلق می گیرد. 12 هزار مگاوات در ساعت مصرف برق دستگاه های ماینر دنیاست که 3 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۵    
افتتاحیه چهارمین دوره نانواستارت آپ به صورت مجازی30 دی ماه برگزار خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۵    
علی بابایی کارنامی گفت: اتصال به ریل، رشد اقتصادی بیشتری را برای بنادر ایران به دنبال خواهد داشت چرا که ریل، حمل و نقل مطلوب تر کالا را برای کشور به دنبال خواهد داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۵    
هیئت دولت با واگذاری زمین 476 هزار متر مربعی در شهر مشهد به صورت بلاعوض به شرکت بازآفرینی شهری موافقت کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۰    
اپل بعد از پایان ساعت کار برخی فروشگاه های خود در آمریکا از تعطیلی موقت آن ها به علت افزایش موارد ابتلاء به ویروس کرونا خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۰    
به تازگی یک اپلیکیشن اندرویدی برای کنترل میزان مصرف باتری گوشی عرضه شده که امکانات متنوعی را در دسترس کاربران قرار می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۵    
احتمال جریمه شدن وریا غفوری از سوی باشگاه استقلال
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۷    
معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: جهت گیری اصلی فعالیت ها در مناطق آزاد باید به سمت توسعه صادرات در آینده باشد زیرا این جهت گیری می تواند علاوه بر جذب سرمایه گذاری موجب رونق فعالیت ها در این مناطق شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۷    
برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور تاکنون منجر به بازگشت 2 هزار و 157 نفر از نخبگان ایرانی به کشور شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۱    
چهارمین دوره نانو استارت آپ به صورت مجازی برگزار می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۱    
به گفته مدیرکل پایداری اشتغال و بیمه بیکاری وزارت تعاون، تعداد 208 هزار و 999 نفر از متقاضیانی که از این تاریخ بیکار شدند یا بیکاری آنها استمرار داشته در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام و درخواست 159 هزار ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۱    
وزیر اقتصاد در بازدید از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر اظهار داشت: بهپاک در حوزه فعالیت خود برند خوشنامی محسوب می شود و نباید به قدمت بیش از 50 ساله این شرکت بی توجه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۵    
به گفته مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات، تا کنون برای مبارزه با ملخ صحرایی در سال جاری 20 میلیارد تومان تخصیص یافته در حالی که برای مبارزه کامل با این آفت 200 میلیارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۵    
گزارش های رسمی از وضعیت بیکاری از این حکایت داشت که در پاییز سال جاری بالغ بر دو میلیون و 430 هزار نفر از جمعیت 15 ساله و بیشتر بیکار بوده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۵    
رئیس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صمت استان با اعلام این خبر گفت: این پروژه ها در دو دسته احیای واحد های راکد و یا طرح های ایجادی و توسعه ای به بهره برداری می رسند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوسف گفت: در شهرستان خوسف 49 باب استخر پرورش ماهی وجود دارد، که بیشتر این استخر ها ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۲    
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان معبر اصلی ورود دانش به بخش کشاورزی به دنبال تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۲    
سید جعفر حسینی، مشاور عالی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با بیان اینکه مزارع استخراج بیت کوین، تولید در مزارع کشاورزی را با مشکل مواجه کرده است، گفت: زمستان امسال در اتفاقی بی سابقه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۲    
مدیر جهاد کشاورزی همدان از فعالیت هشت صندوق خُرد زنان روستایی در همدان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۲    
رضا امیری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه گفت: جلسه هم اندیشی فروشندگان سموم شهرستان ارزوئیه با حضور کارشناسان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۶    
آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم رونمایی از موتور سه استوانه ملی گفت: از اینکه تحلیل ها روی خودروسازان آمده نشان خوبی است؛ خدمت به ملت ایران تولید است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۶    
میرسلیم طراح موتور 3 استوانه ملی گفت: در سال 1380، تصمیم گرفتیم خودرو ملی را مجهز به موتور ملی کنیم. چرا که اگر قرار است خودرو ملی داشته باشیم، باید موتور ملی داشته باشیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۶    
بانک کشاورزی از ابتدای سال 1399 تا پایان آذر 18641 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۵    
مسعود منصور معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در رابطه با شرایط پوشش گیاهی کشور اظهار کرد: ما یک کشور خشک و نیمه خشک و به لحاظ پوشش جنگلی جزو کشورهایی با پوشش کم جنگل هستیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۵    
فاطمه خمسه در پاسخ به سؤالی درباره پیشرفت اجرای طرح مطالعاتی استفاده از آب سد نهب برای تحول بخش کشاورزی در استان اظهار داشت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۵    
روزنامه الثوره سوریه در مطلبی با اشاره به غارت غلات سوریه از سوی اشغالگران از آن به عنوان تروریسم نام برد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۲    
فرمانده انتظامی برخوار از دستگیری دو سارق باغها و مزارع کشاورزی در این شهر خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران اعلام کرد: باید تفاوت های صندوق بیمه اجتماعی را نسبت به سایر بیمه ها برجسته کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۲    
حسین عباسی عصر دوشنبه در بازدید از وضعیت ساخت وسازهای حاشیه پیشوا که با همراهی حسین کردستانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و رئیس اداره جهاد کشاورزی انجام شد بر لزوم برخورد جدی و قاطعانه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۶    
نوروزی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از کاسب کاران واردات چای و هدر رفت دست رنج چای کاران داخلی انتقاد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۶    
آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، به منظور خدمت رسانی و سرویس دهی بیشتر به اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه در بخش های مختلف راه اندازی شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۲    
تحریم این مجموعه ها به دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دهنده اقتدار داشتن این مراکز است.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۶    
بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه 29 دی 1399 با افت 36 هزار و 989 واحدی به یک میلیون و 149 هزار و 721 واحد رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۱    
رسانه قطری از رسیدن 3 پیشنهاد به مهدی ترابی، بازیکن تیم العربی دوحه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۱    
سرمربی سابق تیم والیبال آذرباتری ارومیه وجود شرط بندی در لیگ برتر والیبال را تایید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۵    
بیشتر خودروسازان مطرح جهان در حال حرکت به سمت خودروهای هیبریدی هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۵    
بازیکن پیشین دو تیم استقلال و تراکتور معتقد است ضعف خط دفاعی استقلال سبب شده تا کفه ترازو به سود تراکتور سنگینی کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۵    
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با ورود به جایگاه سوخت با کارت سوخت های متعدد از سمت متصدی جایگاه و یا توصیه به استفاده از مکمل ها روبرو شده باشید اما باید توجه کنید تا با رد و بدل شدن چند کارت و ...
  • ۱