چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۲:۵۴Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 28 فروردین 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 1 فروردین 1400 بازار نیوز 2 فروردین 1400 بازار نیوز 3 فروردین 1400 بازار نیوز 4 فروردین 1400 بازار نیوز 5 فروردین 1400 بازار نیوز 6 فروردین 1400 بازار نیوز 7 فروردین 1400 بازار نیوز 8 فروردین 1400 بازار نیوز 9 فروردین 1400 بازار نیوز 10 فروردین 1400 بازار نیوز 11 فروردین 1400 بازار نیوز 12 فروردین 1400 بازار نیوز 13 فروردین 1400 بازار نیوز 14 فروردین 1400 بازار نیوز 15 فروردین 1400 بازار نیوز 16 فروردین 1400 بازار نیوز 17 فروردین 1400 بازار نیوز 18 فروردین 1400 بازار نیوز 19 فروردین 1400 بازار نیوز 20 فروردین 1400 بازار نیوز 21 فروردین 1400 بازار نیوز 22 فروردین 1400 بازار نیوز 23 فروردین 1400 بازار نیوز 24 فروردین 1400 بازار نیوز 25 فروردین 1400 بازار نیوز 26 فروردین 1400 بازار نیوز 27 فروردین 1400 بازار نیوز 28 فروردین 1400 بازار نیوز 29 فروردین 1400 بازار نیوز 30 فروردین 1400 بازار نیوز 31 فروردین 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۲    
دانشیار موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: واکسن های مورد نیاز کشور تاکنون توسط موسسه تأمین شده ضمن اینکه واکسن های پزشکی ضد مار و عقب را به کشورهای اطراف نیز صادر می کنیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۱:۰۵    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت اقتصادی کشورهای منطقه در دوران کرونا پرداخته که نشان از رشد اقتصادی ایران دارد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۷    
بررسی جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت حاکی از افزایش 40 تا 113 درصدی برنج، گوشت و شکر در اسفندماه سال 1399 نسبت به ماه مشابه سال 1398 است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا از ارائه واکسن برکت تا پایان خرداد ماه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به باید و نبایدهای غذایی در روزه داری یادآور شد: روزه داری عامل زخم معده نیست، اگر الان دچار زخم معده فعال هستید می توانید روزه نگیرید ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۲    
رییس جمهور گفت: استفاده از زنان در عرصه های مدیریتی همواره مورد تاکید این دولت بوده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۲    
تحویل گندم از کشاورزان در قالب خرید تضمینی تا 28 فروردین به بیش از 75 هزار تن رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: درآمد دولت از بورس حداقل 52 هزار میلیارد تومان(اعم از سود ومالیات ) بوده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در رابطه با عملکرد کاریابی های استان گفت:مراکز کاریابی خراسان رضوی بیش از 10 هزار نفر را به کار گماردند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از پرداخت 504 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به بیش از 30 هزار کارگاه و واحد تولیدی آسیب دیده از بحران کرونا در سطح استان خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۷    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از بهره برداری کارخانه تولید پوست دامی و ژلاتین خوراکی در آذربایجان شرقی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون از ایجاد دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان ذیل معاونت رفاه اجتماعی این وزارتخانه خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در سال گذشته 193 میلیارد و 819 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا به کسب و کارهای مختلف در این استان پرداخت شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۲۶    
وزیر ارتباطات در پستی تلگرامی از سرمایه گذران در بازار رمز ارز ها خواست تا قبل از ورود به این بازار مطالعه داشته و ریسک ها را شناسایی کنید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۱۱    
رییس کل بانک مرکزی سال گذشته را از منظر فشاراقتصادی بر اقتصاد ایران بی سابقه خواند و افزود: سال گذشته با وجود تمام مشکلاتی که برای اقتصاد کشورمان حادث شد، شاخص های نظام بانکی به سمت بهبود حرکت کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۵:۰۵    
رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه نفتای سنگین پالایش نفت تهران است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۴:۰۵    
دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، اعلام کرد که 1.7 میلیارد دلار برای ردیابی گونه های خطرناک تر و کشنده تر کرونا اختصاص داده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۳:۰۵    
قیمت نفت خام در پایان معاملات دیشب تحت تاثیر افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در برخی کشورها افت کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۵    
سخنگوی سازمان بورس گفت: فروش سهام عدالت منوط به ثبات بازار و توسعه ظرفیت های لازم است و باید راهکاریی ارایه شود که فشاری به بازار سرمایه وارد نکند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۵    
بحران کرونا و افزایش مهاجرت از انگلیس باعث شده جمعیت این کشور از 66.8 میلیون نفر در اواسط 2019 به 67.1 میلیون نفر تا اواسط 2020 برسد که ضعیف ترین رشد سالیانه جمعیت از 2003 را نشان می دهد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
بازارنیوز به بررسی عملکرد ایران در مقایسه با کشور های خاورمیانه و آسیای میانه در تولید ناخالص داخلی سرانه بر اساس برابری قدرت خرید در مواجهه به همه گیری کرونا پرداخته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تاکنون 420 هزار دوز واکسن از روسیه، 650 هزار دوز از چین، 700 هزار دوز از کره جنوبی و 125 هزار دوز از هند وارد کشور شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
کشف سطح جدید قیمت تمام شده ساخت مسکن در تهران، جواب مجهول داخلی بازار ملک در معادله تخلیه حباب قیمت ها را مشخص کرد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
در صعود و نزول کوتاه مدت اخیر، واگرایی های مثبت اغلب از نوع مخفی، بین قیمت و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی، در انواع و اقسام شاخص ها و سهام بزرگ شکل گرفته که نشان از کم شدن قدرت فروشنده ها دارد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۷    
سو استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان شهرداری آبادان از سوی برخی مدیران این شهرداری علاوه بر اینکه با واکنش گسترده مردم روبرو شد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد: هلال احمر مجوز واردات واکسن کرونا را دریافت کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران میانگین روزانه صادرات مرکبات استان به خارج از کشور را یکهزار و 400 تن عنوان کرد و گفت که طبق این محاسبه سال گذشته حدود 250هزار تن مرکبات استان صادر شده که 60 درصد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
در سایه بی توجهی مردم و بی تدبیری مسئولان، ویروس کرونا در دزفول یکه تازی می کند و با تکمیل ظرفیت بیمارستان بزرگ دزفول، این شهرستان در وضع اضطراری قرار گرفته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
محمدرضا رئوفی، دکتری فیزیولوژی پزشکی با بیان اینکه کرونا اغلب از طریق دورهمی های خانوادگی منتقل می شود، گفت: در این اجتماعات عمدتا از ماسک استفاده نمی شود و این امر علت اصلی انتقال ویروس کرونا است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
یک پزشک اورژانس با بیان اینکه بیماری کووید-19 دارای سه فاز سرماخوردگی، ریوی و التهابی است؛ علائم هشدار کرونا را تشریح کرد و گفت: به محض اینکه علائم سرماخوردگی را در خود احساس کردید ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به وخامت حال 134 بیمار کرونایی، گفت: مجموع بیماران بستری در گیلان همچنان چهار رقمی است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: فاز اول واکسیناسیون کرونا برای کادر درمان و بیماران خاص و صعب العلاج تا 10 روز آینده تمام می شود و از اواسط اردیبهشت فاز دوم واکسیناسیون آغاز می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تجمع مردم در سطح شهر شیراز پیشنهاد ما تعطیلی و قرنطینه کامل شهر است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در بیست و پنجمین نشست بازارنیوز با موضوع تولید و موانع آن حضور یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
رییس جمهوری گفت: در شرایطی که مشکل پیش می آید همه باید باهم دست به دست هم دهیم و همه تریبون ها هم باید همراه با هشدار و آرامش باشد. نباید تریبونی داشته باشیم که آرامش را در نظر نگیرد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۷    
بغزیان تاکید کرد: واکسیناسیون اگر در کشور رخ دهد، وصعیتاز لحاظ اقتصادی متفاوت شده و می تواند رکود موجود را جبران کند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۵    
یک کارشناس و تحلیل گر بازار های مالی گفت: اگر افراد بدون فراگرفتن آموزش های لازم وارد بازار های مالی دنیا شوند، قطعا تجربه ای شاید به مراتب تلخ تر از تجربه سال گذشته بورس را پیش رو خواهند داشت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۶    
ارزش دوج کوین طی یک هفته اخیر بیش از چهار برابر شده و در 24 ساعت گذشته بیش از 154 درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۰    
محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اگر بازار سرمایه نبود دولت ناچار به افزایش پایه پولی می شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۰    
از 19 فروردین ماه، ثبت اطلاعات املاک یا اطلاعات مربوط به سکونت افراد، در سامانه وزارت راه و شهرسازی الزامی شده است و تمام مالکان و مستأجران به مدت 2 ماه و تا 19 خرداد فرصت دارند مشخصات ملکی خود را به ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۰    
بازار سهام در جریان معاملات امروز (شنبه) برخلاف بعضی از انتظار ها برای صعود شاخص، روند نزولی هفته های اخیر خود را ادامه داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۷    
رضا الفت نسب گفت: هم اکنون امکان فروش طلای آنلاین وجود دارد. دو گروه می توانند برای دریافت مجوز اقدام کنند .
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۷    
دولت سالانه 10 درصد برای حق مالکانه، 25 درصد مالیات و 25 درصد به عنوان عوارض صادرات محصولات خام معدنی دریافت می کند، اما از این درآمد ها برای مناطقی که معادن در آنجا قرار دارند اصلا هزینه نمی شود ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۷    
بورسی ها در شرایطی به استقبال هفته جدید کاری می روند که در دو روز آخر هفته پیش نوسانات بازار تشدید شد و در روز چهارشنبه 3 نشانه منفی مهم در معاملات بازار مشاهده شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۷    
هشت شرکت تولیدکننده نفت و 5 شرکت خدمات میادین نفتی در سه ماهه اول 2021 در آمریکا اعلام ورشکستگی کرده اند که کل بدهی آن ها به ترتیب به 1.8 و 7.2 میلیارد دلار می رسد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد توضیحاتی را در مورد نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت های استانی و نحوه مشارکت مردم ارائه کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۱    
واردات نفت روسیه توسط آمریکا با وجود تیره شدن روابط سیاسی بین دو کشور به بالاترین رقم طی 10 سال گذشته رسیده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۱    
کشف سطح جدید قیمت تمام شده ساخت مسکن در تهران، جواب مجهول داخلی بازار ملک در معادله تخلیه حباب قیمت ها را مشخص کرد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
بر اساس قوانین مالیاتی مالکان بیش از 5 واحد مسکونی خالی مشمول مالیات دو برابری می شود و علاوه بر آن در صورتی که ملک به مدت 120 روز غیر متوالی در طول سال مالیاتی خالی باشد ...