پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 30 مهر 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 مهر 1396 بهداشت نیوز 2 مهر 1396 بهداشت نیوز 3 مهر 1396 بهداشت نیوز 4 مهر 1396 بهداشت نیوز 5 مهر 1396 بهداشت نیوز 6 مهر 1396 بهداشت نیوز 7 مهر 1396 بهداشت نیوز 8 مهر 1396 بهداشت نیوز 9 مهر 1396 بهداشت نیوز 10 مهر 1396 بهداشت نیوز 11 مهر 1396 بهداشت نیوز 12 مهر 1396 بهداشت نیوز 13 مهر 1396 بهداشت نیوز 14 مهر 1396 بهداشت نیوز 15 مهر 1396 بهداشت نیوز 16 مهر 1396 بهداشت نیوز 17 مهر 1396 بهداشت نیوز 18 مهر 1396 بهداشت نیوز 19 مهر 1396 بهداشت نیوز 20 مهر 1396 بهداشت نیوز 21 مهر 1396 بهداشت نیوز 22 مهر 1396 بهداشت نیوز 23 مهر 1396 بهداشت نیوز 24 مهر 1396 بهداشت نیوز 25 مهر 1396 بهداشت نیوز 26 مهر 1396 بهداشت نیوز 27 مهر 1396 بهداشت نیوز 28 مهر 1396 بهداشت نیوز 29 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۸    
این خوراکی ها می توانند در دمای معمولی اتاق نگهداری شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۷:۱۲    
در بیماران سرطانی رژیم غذایی نقش ویژه ای در درمان بیماری دارند و متخصصان مصرف برخی موادغذایی را توصیه می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۶:۵۷    
سرگیجه ناراحتی نسبتا رایجی بین مردم است و همه انسان ها ممکن است چند بار در طول زندگی آن را تجربه کنند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۴    
منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال عربستان گزارش دادند که بر اساس توافق فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا، بسیاری از ملی پوشان عربستانی در فصل نقل و انتقالات ژانویه راهی تیمهای لالیگایی خواهند شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۱۰    
مطالعه و تحقیق بر روی 1000 کودک سوئدی نشان داد استفاده از ظروفی که در ماشین ظرفشویی شسته می شوند احتمال بروز آلرژی را در کودکان بیشتر می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۲    
بیماران دیابتی برای تزریق انسولین به طور صحیح ابتدا بایستی محل تزریق را با انگشتان گرفته و با دست دیگر سرنگ را به طور عمودی وارد پوست کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۶    
به گزارش پایگاه اینترنتی هافینگتن پست، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا با انتشار تصویری از پدرش در حساب کاربری اینستاگرام خود، سوژه خنده و تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۷    
عکس خلاقانه رضا عطاران بازیگر و کارگردان سینما در بازدید از یک موزه در ارمنستان را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۰    
بسیاری از غذاهایی که معمولا مصرف می کنیم، حاوی کمی اسید تانینس هستند. اسید تانینس می تواند روی دندان باقی بماند و تدریجا موجب زردی آن شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۴    
یکی از دلایلی که باعث عدم اطلاع افراد از بالا بودن قند خونشان می شود، این است که علائم این بیماری آب زیرکاه هستند و آرام آرام تشدید می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۹    
رییس اداره سلامت میانسالان وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماری های قلبی و عروقی مهمترین و اولین عامل مرگ و میر در زنان ایرانی است، گفت: براساس آمار بروز سرطان پستان روند صعودی داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۷    
رئیس بنیاد امور بیماری های خاص گفت: لازم است شیوع بیماری ام اس مورد توجه وزارت بهداشت قرار گیرد و در جهت درمان و کنترل آن اقدامات لازم انجام شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر گفت: تیم های درمانی و پزشکی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا در 8 موکب، شهرهای کوفه، حله، دیوانیه، کاظمین، سامرا و امامزاده سید محمد مستقر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۸    
نمونه برداری های یک دانشجوی کانادائی از آب های قطب شمال منجر به کشف یک جانور میکروسکوپی ناشناخته شد که از خانواده هیولاسانان بوده و دارای هشت پا و سری مسطح است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۸    
یک زن اهل تگزاس پس از مرگ سگش دچار عارضه قلبی شد که پزشکان آن را دلشکستگی ناشی از این رویداد تشخیص دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۲    
زمانی جرم فریب در ازدواج محقق می شود که هر یک از زوجین پیش از عقد ازدواج، طرف خود را به امور واهی فریب دهد؛ بنابراین هرگاه زوج بعد از ازدواج و به قصد فریب زوجه بیان کند که دارای مدرک دکتراست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۹    
حدود 23 درصد ایرانیان دستکم از یک نوع اختلال روان رنج می برند که این آمار برای مردان حدود 20 درصد و برای زنان حدود 26 درصد تخمین زده می شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۳    
دبیر علمی و بالینی دومین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت گفت: در تمام کشورها به دلیل سن بالا؛ افراد دچار زخم بستر، دیابت و تداخلات درمانی می شوند که از دلایل ایجاد زخم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۰    
جوانان در میدان زندگی، همواره با مشکلات و مصائبی دست و پنجه نرم می کنند که در نبود آموزش مناسب خود کنترلی، به اضطراب و استرس می انجامد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۷    
در یک رابطه ایده آل بین مسئولیت ها و حقوق افراد و همچنین میان انتظارات و سازگاری با شرایط تعادلی برقرار است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۲    
نتیجه بررسی مشترک برنامه غذایی سازمان ملل متحد و شرکت کارت اعتباری مسترکارت،نشان می دهد که هزینه های واقعی غذا در برخی از کشورهای دنیا تنها یک بشقاب بیشتر از حقوق روزانه فرد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۸    
مسواک را بیرون ازمحیط دستشویی قرار دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۳    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای بانوی مرگ مغزی "اعظم رستمی" ساکن مشهد به جان پنج بیمار نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴    
عسل دارای خواصی است که به درمان سرماخوردگی کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۸    
هنگام سرماخوردگی، نوشیدن مایعات کافی و داشتن خواب زیاد جهت بهبود هر چه سریعتر بسیار با اهمیت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۳    
مدیر گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: رشد عفونت ها، تغییر سبک زندگی، کاهش تحرک، چاقی، بسته شدن لوله های رحمی و پوشش لباس های تنگ از جمله مهمترین دلایل ناباروری در زنان و مردان به شمار می رود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۶    
اصول تغذیه تمرینات قدرتی از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ تمرینات قدرتی با اهداف مختلف و متفاوتی مانند بالا رفتن قدرت و افزایش حجم عضلانی، بالا رفتن سوخت و ساز بدن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۴    
یادگیری منقبض و سفت کردن عضلات شکمی (آرام منقبض و سفت کردن) در دوران بارداری، دارای اهمیت بسیار زیادی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۹    
نیروهای دموکراتیک سوریه که مورد حمایت آمریکا هستند با پیشروی در شرق استان دیرالزور، میدان نفتی العمر ، بزرگترین میدان نفتی در سوریه را تحت کنترل خود گرفتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۴    
محققان موفق به توسعه یک کیت تشخیص خانگی شده اند که بدون عمل جراحی و سال ها قبل از مشاهده علایم اولیه، قادر به تشخیص آندومتریوز (رشد بافت رحم درخارج از رحم) است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۸    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که انجام ترکیبی از ورزش های یوگا و ایروبیک برای افراد مبتلا به بیماری قلبی مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۶    
در یک مراسم عروسی در عربستان سعودی بین میهمانان صدها آیفون 8 توزیع شد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۶    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از اینکه ذائقه ایرانی ها به سمت و سوی مصرف محصولات غذایی بی کیفیت و خارجی سوق پیدا کرده است، افزود: استفاده بی رویه از سموم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۶    
رضا پرستش بدل ایرانی لیونل مسی با حضور در ورزشگاه نیوکمپ بازی فوتبال بارسلونا و مالاگا را از نزدیک تماشا کرد و مورد توجه عکاسان حاضر قرار گرفت!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۹    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره وضعیت زیست محیطی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۷    
پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از شیشه زیست فعال روشی را برای بهبود داربست های پلیمری ارائه کردند که می توان از آن برای ترمیم استخوان های آسیب دیده استفاده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۵    
رئیس سیزدهمین کنگره مطالعه و بررسی درد در ایران، گفت: درمان درد مزمن و سرطانی نیاز به همکاری بین بخشی مرکب از متخصصین مختلف دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۹    
دبیر انجمن علمی متخصصین علوم آزمایشگاهی گفت: تجمیع آزمایشگاه ها به هیچ وجه به ضرر متخصصین و مردم نبوده و معتقدیم هرچقدر آزمایشگاه های ما بزرگتر شود به نفع مردم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
رئیس انجمن علمی متخصصین آزمایشگاه های بالینی گفت: 70 درصد تشخیص های پزشکی از کانال آزمایشگاه می گذرد و در تمام دنیا پزشکان برای تشخیص درست نتایج آزمایشگاهی را مورد بررسی قرار می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۷    
سرپرست سازمان اورژانس کشور، گفت: قرارداد خرید 400 دستگاه آمبولانس جدید دو هفته پیش منعقد شد و مجوز خرید 1000 دستگاه آمبولانس جدید نیز از دولت دریافت شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
رئیس کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد بر لزوم راه اندازی بانک ملی HLA تاکید کرد و گفت: این مسئله نیازمند همت ملی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۴    
رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره فعالیت 330 جراح پلاستیک و زیبایی در ایران گفت: متاسفانه برخی از پزشکان عمومی، جراحان عمومی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۲    
نهنگ آبی نام یک چالش مجازی است که در پایان، شخص را مجبور به خودکشی می کند. این بازی در ایران دومین قربانی خود را که دختری 15 ساله از اصفهان است، به کام مرگ کشاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
محققان طی انجام یک پژوهش جدید دریافتند که دشواری در ادای کلمات و متون ساده می تواند از نشانه های اولیه زوال عقل باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۰    
یک پژوهش جدید نشان می دهد افرادی که با بیماری آرتریت زندگی می کنند، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری ریوی قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۴    
در جلسه ای که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور سرمربی پیشین این تیم داشتند اتفاقاتی رخ داد که اوضاع را برای علیرضا منصوریان سخت کرد و منجر به جدایی او شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۱    
وزیر بهداشت با تاکید بر این که در کشور، جایگاه روحانیت بسیار رفیع است، افزود: ما جایگاه روحانیت را رفیع تر از آن می دانیم که روحانیت وارد کسب و کار و تجارت امور پزشکی و طب سنتی شود چرا که جایگاه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۲    
شاید پاها آنچنان در چشم نباشند و ظاهرشان هم زیاد جذاب نباشد اما خشکی، ترک خوردگی و پوسته پوسته بودن بدترشان می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
این ترکیب ساده از جمله معجون هایی است که سرشار از آهن است و به عنوان یک خونساز طبیعی در تولید هموگلوبین خون بسیار موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۳    
تقریبا همه افراد وقتی رژیم لاغری می گیرند، با دیدن غذاهای موردعلاقه شان هیجان زده شده و دهانشان آب می افتد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۹    
درباره نحوه صحیح نوشیدن آب،دستورالعمل های خاصی در طب سنتی ذکر شده و اهمیت این مسئله تا جایی است که در کلام ائمه نیز احادیثی در این باره ذکر شده که در ادامه دو حدیث درباره نحوه نوشیدن آب آمده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۰    
حذف کامل چربی ها از رژیم غذایی، بهترین روش برای کاهش وزن یا ارتقاء سلامت نیست. چربی ها برای جذب مواد مغذی مهم مانند ویتامین های ای، کا، دی و آ مورد نیاز هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۱    
فرمانده انتظامی استان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و فوت یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۱    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به هوای سالم تهران در شرایط فعلی گفت: کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قراردارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۸    
در این مقاله سعی بر آن شده است تا خلاصه ای از نظرات مفید چند تن از کارشناسان روانشناسی را در مورد دختران نوجوان و پرورش اعتماد به نفس در آنها بیان کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۵    
محققان دانشگاه دیکن و موسسه تحقیقات کودکان استرالیا، طی یک مطالعه به بررسی رابطه دختران نوجوان با والدین خود و تأثیر آن بر روی ارتباط آن ها با فرزندان خود در آینده پرداخته اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۲    
عکسی از پوران درخشنده و گوهر خیراندیش در مراسم اکران فیلم زیر سقف دودی در لس آنجلس آمریکا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۸    
کارشناسان بهداشت و سلامت عمومی تاکید دارند که علاوه بر مصرف مقادیر کافی کلسیم در طول روز از طریق رژیم غذایی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۵    
سلولیت به برآمدگی های ظاهر پوست اطلاق می شود که در اکثر مواقع بر روی ران ها، باسن و سایر قسمت هایی که ذخیره چربی در آنها بیشتر است اتفاق می افتد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۲    
یک استاد علوم تغذیه گفت: تغییرات ایجاد شده در سبک زندگی به همراه کم تحرکی ایجاب می کند که مردم مصرف گوشت قرمز را به حد متعارف برسانند و پروتئین های دیگری را جایگزین گوشت قرمز کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۹    
چربی شکم و پهلو از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن سر و کار دارند، روش های مختلفی برای آب کردن چربی شکم وجود دارد، اما سالم ترین و بی ضررترین راه آن ورزش کردن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۶    
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو ضمن تشریح اهداف هفته پیشگیری از مسمومیتها گفت:جامعه را نسبت به مسمومیت های آسیب پذیرتر نموده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۳    
محققان موسسه فناوری فدرال لوزان سوییس موفق شدند تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را برای روش ابداعی خود در زمینه تشخیص سریع آلرژی دریافت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۳    
پژوهشگران از دیرباز عقیده داشته اند که تغذیه بخش مهمی از سبک زندگی سالم در هر سنی است و این ضرورت در سنین بالا هم باقی می ماند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۴    
تا به حال از خودتان پرسیده ای که چرا هنوز مجرد هستید؟ آیا هنوز منتظر شاهزاده تان هستید که خودش با پای خودش بیاید و وارد زندگی تان شود؟ شاید فکر کنید که شما هیچ کنترلی بر این شرایط ندارید اما درواقع ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۱    
وقتی انتخاب های زیادی تو کمد لباستون داشته باشید ست کردن لباس ها کمی سخت میشه. برای شیک بودن لازم نیست حتما همه لباس هایی که می خرید برند و گرون باشن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۱    
تعاملات روانی انسان بسیار فراتر از تعاملات جسمی است و هنوز با وجود پیشرفت های بی شمار علم پزشکی و روان شناسی، بسیاری از جنبه های روانی رفتارهای انسان قابل تحلیل و پیش بینی نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۱    
برای پیش بینی آینده نیاز نیست حتما قدرت ماوراء طبیعی داشته باشید. با تحلیل زمان حال می توان به بسیاری از اتفاقاتی که قرار است در آینده اتفاق بیفتد پی برد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
معاون اداره کل نظارت و ارزیابی مواد غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو درباره سلامت آبلیموها گفت: عموما روی آبلیموهای موجود در بازار درج شده است طبیعی، اما در حقیقت بیشتر آنها شیمیایی هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۵    
محققان می گویند، مصرف مکمل های پروبیوتیک بعد از تزریق واکسن آنفلوانزا، تاثیر این واکسن را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۹    
پژوهشگران دانشگاه اصفهان در تحقیقات آزمایشگاهی خود نانودارویی ساخته اند که هدف آن درمان هدفمند سلول های سرطانی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۷    
دیدن نور و تونل شاید رایج ترین درک موجود از مرگ باشد. موارد عجیب و جدید دیگری از تجربه نزدیک به مرگ گزارش شده است. رِیچل نووِر گزارش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۱    
هرچند از دست دادن بیش از اندازه خون خطرناک است اما بسیاری به طور داوطلبانه نیم لیتر خون خود را برای کسانی که به این مایع حیاتی احتیاج دارند اهدا می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۸    
آیا در زندگی عشقی خود مدام به دنبال تایید گرفتن از طرف مقابل هستید؟ اگر اینطور است، توصیه می کنم حتماَ این متن را تا انتها بخوانید!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۵    
به نظر می رسد ده ها میلیون کاربر ایرانی شبکه های اجتماعی که بخشی از جامعه 2 میلیارد نفری این سرزمین های دیجیتالی به شمار می روند، با فرصت هایی رو به رو شده اند که کسب و کار، ارتباطات ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۲    
رییس برنامه پیشگیری از نابینایی وزارت بهداشت نسبت به آمار زیاد بیماری شب کوری ارثی در ایران به دلیل ازدواج های فامیلی و بی توجهی به انجام مشاوره های ژنتیک، هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۷    
رئیس انجمن داروسازان ایران ابراز امیدواری کرد که دولت و مجلس با اتفاق نظر، نسبت به رفع مشکلات حوزه داروسازی و به خصوص موضوع عدم پرداخت مطالبات صنعت داروسازی و داروخانه ها ورود پیدا کرده و از اقتصاد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۷    
چاقی مشکل جدی سلامت عمومی است که تبدیل به فاکتور خطر برای بروز تعدادی از بیماری های مزمن مانند پرفشاری خون، مقاومت انسولین، دیابت و هایپرلیپیدمی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۹    
ما همیشه در مورد اهمیت نوشیدن آب کافی می شنویم. به ما گفته می شود که باید روزی تقریباً 8 لیوان آب بنوشیم تا بدنمان دچار کم آبی نشود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
سفیده تخم مرغ برای تهیه ماسک های زیبایی کارایی بالایی دارد. این ترکیب خواص ضدالتهابی دارد، قابض است و کمک زیادی به زیبایی پوست می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
با این که تا به امروز هیچ رژیم غذایی خاصی برای مبتلایان به هپاتیت سی در نظر گرفته نشده است، اما به هر حال رژیم های خاصی ممکن است عملکرد کبد را در این بیماران بهبود بخشند و یا برای این عضو حیاتی بدن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۹    
جان عابران پیاده بی ارزش است.این را مرگ سالانه حدود 3000 عابر پیاده در معابر شهری و روستایی کشور اثبات می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
در این مطلب گیاهانی را معرفی می کنیم که مصرف آن ها نقش موثری در افزایش شیر مادران شیرده دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۵    
حیدر علی عابدی با تاکید بر اینکه نزدیک به 60 درصد داروهای پرمصرف در بخش سرطان و داروهای بیماری های صعب العلاج در کشور خودمان تولید می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۲    
محققان به رابطه بین مصرف آسپرین و کاهش ریسک ابتلا به سرطان پی برده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۳    
مطالعه نشان داده است تلفیق دو ورزش یوگا و ورزش های هوازی بهتر از انجام یکی از این دو ورزش به تنهایی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۴    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: بیماری گلوکوم یا همان آب سیاه، دومین علت نابینایی در جهان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۱    
عکسی از آتیلا پسیانی و دخترش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۱    
80 درصد افراد در طول زندگی دچار کمر درد می شوند. گاهی اوقات دلیل این کمردرد، دیسک کمر است. می توان با انجام برخی از حرکات ورزشی میزان کمردرد را کاهش داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۵    
عکسی از پشت صحنه نمایش دورهمی زنان شکسپیر با حضور مهناز افشار و بهاره رهنما
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۵    
آسم و آلرژی ورزش کردن را سخت می کند اما با رعایت چند نکته این بیماران می توانند بدون نگرانی فعالیت بدنی داشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۳    
عکسی از لیندا کیانی در پشت صحنه سریال پاهای بی قرار را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۰    
عکسی از فلانک جنیدی به همراه سحر زکریا را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۸    
مطالعات اخیر محققان نشان می دهد، خطر سکته مغزی در کمین افرادی است که سرهایشان را در سالن های آرایشگاه مورد شستشو قرار می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
عکسی از نوید محمدزاده دیشب در پردیس سینمایی مگامال
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۹    
آرام جعفری در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود در مزون دوستش را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۶    
محمد اسماعیل اکبری فوق تخصص جراحی غدد و سرطان و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نوشت:احادیث مختص پزشکی که پایه و اساس درستی دارند بسیار معدود است و از6000 حدیث تنها 60 عدد آنها پایه و اساس دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۳    
آناناس یکی از میوه های بسیار محبوب است که بیشتر در نواحی گرمسیری می روید. در اینفوگرافیک زیر با ویژگی ها و خواص این میوه بیشتر آشنا می شویم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۵    
یک متخصص بیماری های لثه و ایمپلنت با اشاره به اینکه افراد مبتلا به عفونت لثه باید هر 3 ماه یکبار به دندانپزشک مراجعه کنند، گفت: پوسیدگی دندان، عفونت های لوزه های ملتهب ...
  • ۱