پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 3 مهر 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 مهر 1397 بهداشت نیوز 2 مهر 1397 بهداشت نیوز 3 مهر 1397 بهداشت نیوز 4 مهر 1397 بهداشت نیوز 5 مهر 1397 بهداشت نیوز 6 مهر 1397 بهداشت نیوز 7 مهر 1397 بهداشت نیوز 8 مهر 1397 بهداشت نیوز 9 مهر 1397 بهداشت نیوز 10 مهر 1397 بهداشت نیوز 11 مهر 1397 بهداشت نیوز 12 مهر 1397 بهداشت نیوز 13 مهر 1397 بهداشت نیوز 14 مهر 1397 بهداشت نیوز 15 مهر 1397 بهداشت نیوز 16 مهر 1397 بهداشت نیوز 17 مهر 1397 بهداشت نیوز 18 مهر 1397 بهداشت نیوز 19 مهر 1397 بهداشت نیوز 20 مهر 1397 بهداشت نیوز 21 مهر 1397 بهداشت نیوز 22 مهر 1397 بهداشت نیوز 23 مهر 1397 بهداشت نیوز 24 مهر 1397 بهداشت نیوز 25 مهر 1397 بهداشت نیوز 26 مهر 1397 بهداشت نیوز 27 مهر 1397 بهداشت نیوز 28 مهر 1397 بهداشت نیوز 29 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۶:۴۵    
بسیاری از مردم ویتامین های کافی را از طریق خوردن یک رژیم سالم و متنوع دریافت می کنند. با این حال، زنان نیازهای تغذیه ای سبک تری نسبت به مردان دارند و این نیازها می توانند در مراحل مختلف زندگی یک زن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۷    
چرا "بدون تاریخ، بدون امضا"؟ / پای صادق زیباکلام به برداشت این هفته باز شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۱    
ترامپ از بدو ورود به نیویورک در هتل مجلل " نیویورک پالاس" در خیابان چهارم محله "منهتن" اقامت کرده و قرار است تا اواخر ساعات روز چهارشنبه در این شهر اقامت داشته باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۰:۲۷    
دختران و پسران تفاوت هایی با هم دارند؛ از تفاوت های فیزیکی آشکار تا تفاوت های ظریف و عاطفی که بین دو جنس وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۳    
هر روز ابعاد تازه تری از اثرات مشکلات اقتصادی در نظام بهداشت و سلامت کشور هویدا می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۴    
یک شرکت در پرو خلاقیت جالبی به خرج داده و سه سوئیت کاملا شفاف بر روی صخره ای واقع در منطقه "دره مقدس" کشور پرو در ارتفاع 121متری برای کوهنوردان ساخته اند. این هتل امکان سرویس دهی به 8نفر را دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۶:۴۲    
نخست وزیر نیوزیلند با دختر 3 ماهه اش در سازمان ملل حضور یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۰:۲۹    
بلیت فروشی دربی 88 که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد از ساعت 9 صبح روز یکشنبه به صورت اینترنتی آغاز به کار کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۷    
گریه کردن از جنینی می تواند اتفاق بیفتد پس امری آموختنی و مختص جنس خاصی نیست اما خانم ها به علت حساسیت بیشتر راحت تر گریه می کنند. گریه می تواند از لحاظ روحی حال فرد را بهبود ببخشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۱    
دیروز یکی از عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شد تصویری از حضور نخست وزیر سابق انگلستان در مترو منتشر شد که نشان از مردمی بودن او داشت؛ اما واقعیت ماجرا چه بود؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۶    
اوو مورالس، رییس جمهور بولیوی و عبدالله عبدالله رییس اجرایی دولت افغانستان، عصر دوشنبه 2 مهر به وقت نیویورک، با حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۴    
نوشیدن آب گرم یا ولرم می تواند به بهبود سیستم عصبی بدن و گوارش کمک بزرگی بکند همچنین خواص زیادی برای لاغری دارد و از یبوست نیز جلوگیری میکند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۰    
حمید گودرزی در توضیح این عکس نوشت: سر صحنه فیلمبرداری خسته.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۴    
محققان دستگاه قابل حمل کوچکی ساخته اند که شناسایی مولکول های نشانه خطر ابتلا به سرطان یا وقوع حمله قلبی را در نمونه های آزمایشگاهی ممکن می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۹    
دبیرکل خانه پرستار با انتقاد از سیاست های وزارت بهداشت در برابر پرستاران، تاکید کرد: جامعه پرستاری تصور می نمود که با ایجاد معاونت پرستاری امورات پرستاران تسهیل می شود ولی عملا شاهد هستیم کار بسیار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۵    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان اینکه 50 درصد علل ناشنوایی ژنتیکی و 50 درصد اکتسابی و ناشناخته است گفت: با توجه به کاهش ازدواج های فامیلی و افزایش مشاوره ژنتیکی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد از تهیه زمین دپوی زباله برای این شهر به عنوان یک معضل بزرگ نام برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۷    
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه در 3-4 سال گذشته ده ها اقدام برای استفاده از ابزارهای الکترونیک در سازمان صورت گرفته تا دخالت کارشناسان و نگاه های سلیقه ای کمتر شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۸    
داده ها درباره ارتباط بین آکنه و محصولات لبنی قطعی نیستند، اما مصرف لبنیات برای برخی افراد می تواند موجب بروز مشکلات پوستی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۸    
همیشه دلتان می خواسته که چشمانی آبی داشته باشید؟ تبریک می گوییم! با این روش می توانید چشمان قهوه ای را برای همیشه آبی کنید!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۵    
کارشناسان توصیه های مختلفی را برای کاهش احتمال ابتلا به گرفتگی عضلانی حین دویدن مطرح کرده اند که در این مطلب با برخی از آن ها آشنا خواهید شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۶    
اخیرا حواشی زیادی درباره واکنش هاشمی به درخواست پیرمرد 72 ساله مبنی بر گران بودن هزینه های فیزیوتراپی همسرش مطرح شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۰    
دبیرکل خانه پرستار، با انتقاد از طراحی طرح های ضدپرستاری، گفت: انتظار می رفت با تشکیل معاونت پرستاری در وزارت بهداشت، کارها تسهیل شود اما سخت تر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۱    
گروهی از محققان موفق به ساخت چسبی شده اند که به کمک آن می توان پول های تقلبی را شناسایی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۵۹    
سرمربی آلمانی استقلال به پاسداشت ایام دوران دفاع مقدس چفیه ای به دور گردن انداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۴۱    
سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد از همان ابتدا با حاشیه های زیادی همراه بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۳۲    
باران کوثری به تازگی تصویری در اینستاگرامش منتشر کرده که در آن پست بازی پدرش در استقلال را به اشتباه هافبک نوشته است!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۲۹    
صحن سازمان ملل هنگام سخنرانی رئیس جمهور فرانسه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۷    
پس از تبلیغات جالب توجه یکی از تاکسی های اینترنتی در سطح شهر، بیلبوردی با مضمون از حجاب تا آزادی 4500 تومان هم تحت عنوان تبلیغات یک شرکت استارتاپ در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا که قرار است امروز سه شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی داشته باشد، در صفحه توئیتر خود تاکید کرده که برنامه ای برای دیدار با همتای ایرانی در نیویورک ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۷    
با کاهش بارندگی در نیمه اول سالجاری سطح آب دریاچه ارومیه به کمترین میزان خود در یک سال اخیر رسید و شوری آب های زیرزمینی و وزش بادهای نمکی زندگی در روستاهای حاشیه دریاچه را با چالشی جدی مواجه کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۷    
در حاشیه سخنرانی روسای جمهوری ایران و امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، محمد طحانی این کارتون را در ابتکار منتشرکرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۷    
حجت الاسلام زائری با انتشار عکسی از نخست وزیر سابق انگلیس در مترو نوشت: تو رو خدا یکی به من بگه این عکس فتوشاپ هستش!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران، از عامل قتل جوان 28 ساله گچسارانی خبر داد و افزود: قاتل، برادر مقتول بوده که بر اساس اختلافات خانوادگی، این جنایت اتفاق افتاد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۷    
نخست وزیر 38 ساله نیوزیلند برای نخستین بار در تاریخ سازمان ملل نوزاد سه ماهه اش را به این سازمان برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۰    
در دیدار تراکتورسازی با پدیده آنتونی استوکس بازیکن خارجی تیم خالکوبی هایی روی دست هایش بود که از سوی ناظر بازی بر آن ایراد وارد شد و نسبت به مخفی کردن آن اقدام شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت منشا دود اطراف هتل لاله تهران تشریح کرد و گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۰    
توییت روحانی درباره دعوت دولت آمریکا برای سرپیچی از قانون
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۰    
طعم تند و خاصی دارد; به همین دلیل همه علاقه ای به خوردن آن ندارند. این ریشه هرچند خیلی تازه وارد نیست اما آنهایی هم که علاقه ای به خوردن این خوراکی دارند، نمی دانند چطور از این خوراکی استفاده کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۰    
اگر می خواهید مانند کسانی باشید که در طول روز همواره سرشار از انرژی هستند، ظاهرشان هرگز خسته به نظر نمی رسد و در وسط جلسات خمیازه نمی کشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۵    
الهی صد ساله بشی! نمی دانم شما هم دوست دارید استجابت این دعا که بیشتر افراد مسن در حق جوانان می کنند شامل حالتان بشود یا نه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۹    
رئیس انجمن اورولوژی ایران گفت: کم تحرکی و تغییر الگوی غذایی افراد را در معرض ابتلا به بیماری های کلیه و مجاری ادرار قرار می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۱    
آسیب دیدگی پوست از هر نوعی که باشد، چه یک جوش ساده و چه زخمی عمیق، از آن چیزهایی است که دغدغه درست می کند چون دایم دلمان می خواهد آن را بررسی کنیم و نگرانیم مبادا جایش بماند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۵    
همیشه فکر می کنیم استخوان ها موهبتی دائمی اند، تا اینکه پایمان می شکند یا در سالمندی دچار پوکی استخوان می شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۷    
تا به حال فکر کرده اید که ممکن است بسیاری از نکته های بهداشتی، پزشکی و تغذیه ای که از کودکی شنیده ایم، باورشان کرده ایم و همچنان اجرایشان می کنیم، غلط باشد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۸    
از سن 40 سالگی توانایی چشم برای دیدن واضح اشیای نزدیک کم می شود و این تحت عنوان پیرچشمی نامیده می شود. پیرچشمی نیز مانند سفیدشدن موها و ایجاد چین و چروک در پوست یک فرآیند ناشی از افزایش سن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۲    
در حالی که امروز بسیاری انتظار سخنرانی ترامپ در سازمان ملل را می کشند، رییس جمهور آمریکا از خودرو جدید مخصوص خود رونمایی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۶    
متخصصان تغذیه، کاهش مصرف قند و شکر و خوراکی هایی که سرشار از قندهای ساده هستند را توصیه می کنند؛ آن هم به این دلیل که اضافه وزن، دیابت، چربی خون و خطرهایی از این قبیل ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۷    
جمعی از کودکان و نوجوانان نیجریه، با گرامیداشت "طاها" شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز، برای او عزاداری کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۱    
جانشین انتظامی استان ایلام درباره جان باختن سرباز وظیفه شناس میلاد ساقی برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی توضیحاتی را ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
تصاویر زیر تغییرات شهر برلین در طول یکصد سال را نشان می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
فوق تخصص ریه گفت: آنژین تنفسی بر اثر نوعی باکتری به نام استرپتوکوک A به وجود می آید که در پاییز و زمستان شیوع بالایی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
متخصص طب ایرانی توضیحاتی را در خصوص خاصیت، مضرات و نحوه مصرف چای سبز و سیاه ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۳    
بیماری گوژپشتی یا قوز اختلالی است که ضعف در عضلات ناحیه پشت و کوتاهی عضلات ناحیه سینه منجر به ایجاد آن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۸    
برای اینکه زودتر لاغر شوید و وزنتان کاهش پیدا کند پیشنهاد ما به گفته پژوهشگران رژیم موز است اکنون ببینیم این رژیم چه نوع رژیمی است و چه باید خورده شود و از چه مواد غذایی باید دوری کنند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۲    
تعدادی از حامیان رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک تصویر جعلی از امدادرسانی او به یکی از قربانیان توفان فلورنس، جنجال به پا کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۰    
تصویری از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حال کمک به امدادرسانان برای تامین مواد غذایی مردم طوفان زده در آمریکا را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۴    
مردم در مسیر گذر پیاده ی ایجاد شده بر یک صخره در کوه های لانگ کوان در استان ژجیانگ در شرق چین مشغول ناهار خوردن هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۲    
کلسترول خوب را می توان با روغن حیوانی افزایش و کلسترول بد را کاهش داد. روغن حیوانی در رگ ها رسوب نمی کند و به سلامت قلب نیز کمک می کند. در این مقاله به بررسی خواص روغن حیوانی پرداخته ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۶    
جمعی از مردم لبنان یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی داشتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۰    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد بلندی قد می تواند در احتمال ابتلای فرد به واریس نقش داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۸    
این روتین 10 دقیقه ای جایگزین دراز و نشست روی عضلات کلیدی که می توانند قدرت و تحمل تان را بهبود ببخشند تمرکز دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۶    
کارشناسان با بیان اینکه بین بوی بدن و سلامت رابطه وجود دارد به بررسی این موضوع پرداختند که چگونه بوی بیماری می تواند بر افراد سالم تاثیرگذار باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۳    
:عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به فرارسیدن پاییز و شیوع ابتلا به آلرژی، رعایت برخی نکات ساده را به عنوان روش هایی موثر در پیشگیری از علائم آلرژی فصلی توصیه می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
بهترین راه برای سفید کردن رنگ پوست تان استفاده از ماسک های ارزان قیمت خارجی است. در این مقاله به شما 7 ماسک ارزان قیمت خانگی برای سفید کردن پوست تان آموزش می دهیم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۴    
عکس سلفی که چن سالی است در بین مردم رواج پیدا کرده است و یکی از سرگرمی های بسیاری از کاربران برای اشتراک گذاری عکسهایشان شده این روزها رنگ و بوی هیجان انگیزی به خود گرفته اند چراکه این سلفی ها دیگر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۸    
خانم "جیشیندا آردرن"، نخست وزیر نیوزیلند برای سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل همراه با همسر و فرزند نوزادش در این مراسم حضور یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۲    
حق دوست گفت: وزارت بهداشت به صورت دوره ای از زباله های بیمارستانی نمونه برداری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۷    
کلیه ها وظایف مهمی بر عهده دارند و اگر خللی در انجام این کارها ایجاد شود، انسان با خطرات بزرگی رو به رو می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل دفتر صادرات در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی میزان مجاز اقلام دارویی مورد مصرف مسافرین برای خروج از کشور همراه مسافر را اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۲    
برای اینکه دریاچه ارومیه طی 10 سال به تراز اکولوژیک خود یعنی 14 میلیارد متر مکعب برسد باید سالانه سه میلیارد و 300 میلیون متر مکعب آب وارد بستر آن شود در حالی که امسال یک میلیارد و 200 میلیون متر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به ادامه آتش سوزی در هورالعظیم از سه ماه گذشته تا کنون گفت: دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی از شب گذشته شهرستان های غرب استان را فراگرفته و تا اهواز نیز گسترش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: با اعزام نیروهای امدادی در هفته دفاع مقدس در قالب 100 تیم شهید رهنمون به مناطق و محلات محروم و کم برخوردار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۳    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: تمام اتباع ایرانی شاغل و غیرشاغل مقیم خارج از کشور می توانند خود را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس پژوهشگاه فناوری های نوین پزشکی گفت: نقشه برداری از مغز فقط جنبه تحقیقات و پژوهش دارد در حالی که برخی از افراد در مراکز پزشکی از این علم با عنوان روشی برای تشخیص بیماری ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۱    
مدیر دفتر پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی ها نشان می دهد امروز شدت بارش در نوار شرقی کشور خواهد بود از این رو دامداران حاشیه شرقی کشور از رفتن به سمت مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۲    
دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در نشست خبری امروزش در پاسخ به سوالی درباره ورود دانشجویان ایرانی که خارج از کشور تحصیل می کنند و اعتراض دانشجویان داخلی به این موضوع گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۹    
وضعیت پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان ها، شایعه استعفای رییس سازمان غذا و دارو، تلاش وزارت بهداشت برای تخصیص ارز 4200 تومانی به موارد جانبی دارو و .. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۱    
مهمترین دغدغه خانواده ها به ویژه جوانان در شرف ازدواج، وضعیت اقتصادی و در ادامه افزایش قیمت هاست که هر روز با افزایش قیمت دلار افزایش می یابد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۲    
اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) از یک برنامه جهانی خبر داده که با هدف ایجاد شهرهایی سبزتر و قابل زندگی تر ارائه شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۹    
یک فوق تخصص گوارش کودکان گفت: علل زیادی در ایجاد سکسکه نوزادان مؤثر هستند که با رعایت برخی نکات ساده، می توان این عارضه را درمان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۳    
خوابیدن در دوران بارداری به خصوص برای زنانی که عادت به خوابیدن روی شکم دارند، بسیار سخت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۷    
اگر در حین انجام فعالیت های ورزشی روزانه احساس می کنید فشار بسیار زیادی به بدنتان وارد می شود، زود خسته شده اید، و دیگر به این راحتی ها نمی توانید به ورزش ادامه دهید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۴    
مدیرکل محیط زیست البرز از شیوع بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در منطقه شکار ممنوع طالقان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۸    
عضو انجمن گوارش و کبد گفت: قرار گرفتن در معرض مستقیم برخی مواد شیمیایی، باعث سمیت کبد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان غذا و دارو، از تولید داروی مورد نیاز دو بیماری خاص همچون ام اس در کشور خبر داد که ماه آینده از آنها رونمایی خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۲    
با نزدیک تر شدن به عید نوروز دغدغه ای از بین بردن جوش های مزاحم صورت بیشتر شده است، در این مطلب راه حل هایی برای درمان قطعی جوش های روی پیشانی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۲    
تصاویری از خانه کشف شده تروریست ها توسط وزارت اطلاعات با برخی تجهیزات در اهواز
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۹    
پیش خرید و پیش فروش خانه مکمل یکدیگر هستند و از طرفی بازار پیش خرید و پیش فروش مسکن همیشه گرم است. در این مقاله به ابعاد مختلف پیش خرید خانه و آپارتمان در تهران اشاره خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۹    
پایگاه انگلیسی گاردین تصویری دردناک از مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز را در گزارش تصویری روز خود منتشر ساخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۶    
خیلی ها اعتقاد دارند که سن یک عدد است اما زمانی که صحبت از ورزش به میان می آید، باید سن را نیز در نظر بگیرید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۳    
شاید تعجب کنید اگر بدانید گزینه های غذایی سرشار از زینک (روی)، منجر به کاهش علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۳    
فصل سرما فرارسیده و احتمال اینکه در سفرها یا مسیرهای رفت و آمد خود با مشکلات مختلفی روبه رو شوید بیشتر شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۳    
احساس بی حسی در سر می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله آسیب و یا صدمه ی وارده به عضلات گردن، سکته ی مغزی و حتی اختلال عصب شناختی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۳    
هادی حق پرست از مداحان و ذاکران شهرری که ظهر روز گذشته پس از نماز ظهر و عصر قصد ذکر مصیبت سیدالشهدا (ع) و یارانش را در موسسه انفاق امام زمان (عج) شهرری داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۸    
همانطور که می دانید توالت یکی از محیط های آلوده ای است که می تواند میکروب های بسیاری را وارد بدن کند. ولی توالت تنها محیطی نیست که آلوده است و می تواند میکروبها را وارد بدن بکند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۵    
لخته شدن خون عامل اصلی ابتلا به سکته مغزی و حمله قلبی است. بدن شما از طریق لخته شدن خون، جریان خون را متوقف می کند و این روند آسیب های جدی سلامت را به همراه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۵    
شما با شروع فصل پاییز برای مبارزه با بیماری های این فصل، نیاز به تامین ویتامین ها و مواد معدنی اضافه دارید ...
  • ۱