جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۴:۵۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 18 مهر 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 مهر 1397 بهداشت نیوز 2 مهر 1397 بهداشت نیوز 3 مهر 1397 بهداشت نیوز 4 مهر 1397 بهداشت نیوز 5 مهر 1397 بهداشت نیوز 6 مهر 1397 بهداشت نیوز 7 مهر 1397 بهداشت نیوز 8 مهر 1397 بهداشت نیوز 9 مهر 1397 بهداشت نیوز 10 مهر 1397 بهداشت نیوز 11 مهر 1397 بهداشت نیوز 12 مهر 1397 بهداشت نیوز 13 مهر 1397 بهداشت نیوز 14 مهر 1397 بهداشت نیوز 15 مهر 1397 بهداشت نیوز 16 مهر 1397 بهداشت نیوز 17 مهر 1397 بهداشت نیوز 18 مهر 1397 بهداشت نیوز 19 مهر 1397 بهداشت نیوز 20 مهر 1397 بهداشت نیوز 21 مهر 1397 بهداشت نیوز 22 مهر 1397 بهداشت نیوز 23 مهر 1397 بهداشت نیوز 24 مهر 1397 بهداشت نیوز 25 مهر 1397 بهداشت نیوز 26 مهر 1397 بهداشت نیوز 27 مهر 1397 بهداشت نیوز 28 مهر 1397 بهداشت نیوز 29 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۷:۵۱    
آناشید حسینی و همسرش در راهپیمایی اربعین.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۴    
از دست دادن چربی اضافه شکم برای سلامت طولانی مدت مفید است و خطر ابتلا به بیماری های جدی را کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۲    
نخستین پهپاد برای انتقال خون، دارو و اندام بدن از امروز در ایتالیا مورد استفاده قرار می گیرد.رم - ایرنا - نخستین پهپاد برای انتقال خون، دارو و اندام بدن از امروز در ایتالیا مورد استفاده قرار می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۶    
تصاویری از یک خانه ی بسیار لاکچری و زیبا که 2.75 میلیون پوند ارزش دارد را در این مطلب مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۳    
اگر شما هم نمی دانید می توان سیر جوانه زده را مصرف کرد یا خیر، این مطلب را بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۵۵    
آنهایی که به هر دلیل دچار رفلاکس معده هستند، می دانند جریان از چه قرار است. اتفاق ناخوشایندی که با خوردن کمی غذا برای مدتی کنترل شده اما کمی بعد دوباره باز می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۸    
خبرنگار روزنامه شرق در توییتر خود نام نماینده شورای شهر که خودروی متعلق به شورا را برای سفر شخصی به برادرش داده بود، فاش کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۸    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، و دمیتری مدودف، نخست وزیر این کشور، از شرکت کشاورزی راس وت (Rassvet) در سرزمین استاوروپول بازدید کرده و با کارگران این شرکت و مقامات آنجا دیدار و گفت و گو کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۲    
بدون شرح...!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۹    
دمنوش بابونه نقش موثری در کاهش درد های میگرنی داردو فلاونوئید و کامازولن موجود در آن باعث کاهش درد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۱    
اگر می خواهید یک سبک زندگی سالم داشته باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که یک برنامه روزانه سالم برای نگه داشتن سلامت بدن بسیار ضروری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۳۰    
وضعیت صحیح بدنی به درست نشستن و ایستادن و حتی درست خوابیدن مربوط می شود که اگر آن ها را رعایت نکنید دچار عوارض وحشتناکی می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از تشکیل پرونده قضایی برای معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با انبار داروی متعلق به دختر وزیر سابق خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۰    
معاونت غذا و دارو البرز درباره پلمب انبار دارویی که به دختر وزیر سابق منسوب شده بود، جوابیه ای صادر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۱    
در عکس زیر تصویری جالب و خاطره انگیز از نادر سلیمانی، یوسف صیادی، نصرالله رادش، امیر غفارمنش و رضا عطاران در پشت صحنه مجموعه ساعت خوش در سال 1373 را می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۲    
به نقل از بی بی سی، ترزا می نخست وزیر انگلیس امروز چهارشنبه به دلیل افزایش آمار خودکشی در انگلیس برای نخستین بار وزیر پیشگیری از خودکشی را در این کشور منصوب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۴    
برخی افراد در حین مطالعه، دچار خواب آلودگی می شوند و این موضوع برایشان نوعی دغدغه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۰    
یک متخصص طب سنتی راهکار هایی ساده را جهت درمان سرماخوردگی و پیشگیری از ابتلا به این عارضه تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۰    
محموله دارویی و ملزومات مصرفی پزشکی اربعین 97 به منظور ارسال به مراکز درمانی هلال احمر در عتبات عالیات صبح چهارشنبه در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بارگیری شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۸    
زائرانی که خود را مهیای پیاده روی اربعین می کنند، می توانند اقلام خاص و ساده ای را که طب سنتی توصیه می کند، همراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری، راهگشای مشکلات احتمالی طول سفر باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۹    
یبایی از اجزای مختلفی تشکیل شده است.اما در اینجا لازم است بگوییم داشتن موهای سالم و مراقبت شده یکی از عوامل اصلی زیبایی و جذابیت چهره است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۹    
برای درمان ریزش مو بعد زایمان در قدم اول بایستی رژیم غذایی متعادل و متنوع داشته باشید. در کنار آن مصرف مکمل های ویتامین را فراموش نکنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۶    
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمان پرونده سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۸    
مهمترین خاصیت ماسک آرد برنج، درمان چین و چروک ها و لکه های پوستی است. این ماسک سرشار از ویتامین B است و سرعت رشد موها را افزایش می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۱    
اینانلو گفت: مصرف کنندگان والزارتان می توانند با خیال آسوده این دارو را بدون نگرانی از داروخانه ها تهیه و مصرف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۲    
رییسی گفت: 26 هزار خانه بهداشت، پایگاه و مرکز جامع سلامت در حوزه بهداشت فعال هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۳    
رئیس محیط زیست چایپاره از پیگیری برای دستگیری فرد سگ آزار در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۸    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست البرز گفت: 70 درصد خودروهای سبک که در شهر کرج تردد می کنند معاینه فنی ندارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۱    
یک فوق تخصص گوارش مصرف سیگار، الکل و قرص هایی از جمله ژلوفن را عامل ایجاد و تشدید زخم معده خواند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۸    
این روز ها خبر مرگ جمال خاشقچی 59 ساله به تیتر یک مطبوعات دنیا و محافل سیاسی تبدیل شده است، مرگی که نه تنها خاندان حاکم بر عربستان را در داخل ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۲    
پوست بعضی از میوه ها خواص بسیاری دارد که ممکن است از خود میوه بیشتر باشد. یکی از میوه هایی که پوستش خواص بسیاری دارد کیوی می باشد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۲    
توقیف 13 تن گوجه فرنگی قاچاق در گمرک دیّر استان بوشهر / گوجه ها جاسازی شده بود/ هم اکنون صادرات گوجه ممنوع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۲    
تصاویری از افرادی را مشاهده می کنید که صاعقه به بدنشان اصابت کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۷    
کسانی که از رژیم غذایی خالی از لبنیات استفاده می کنند تعداد بیشماری انتخاب دیگر دارند تا بدون قربانی کردن طعم مواد مغذی مورد نیاز خود را از دیگر منابع تامین کنند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۹    
سیر یکی از معجزه گرهای دنیای خوراکی ها برای سلامتی اعضای بدن است. برخی افراد سیر را خام و ناشتا می خورند و برخی با غذا و یا به صورت پخته.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۷    
کدو سبز جز مواد غذایی است که علاوه بر طعم خوشمزه ای که دارد حاوی میزان زیادی آب می باشد. کدو را می توان هم به صورت خام یا آب پز خورد یا به صورت پخته شده مثل بورانی اما بهترین نوع مصرف ان خام است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۷    
روش های متعددی برای کاهش امواج زیان بار تلفن های همراه وجود دارد که در ادامه شما را با 20 مورد از مهترین ان ها آشنا می کنیم:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۵    
شهردار یک منطقه تهران تمام شهرداران تهران را به غیر شهردار منطقه 7 (به دلیل بانو بودن) به استخر و صبحانه اختصاصی دعوت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۵    
در نهایت کاریزما نتیجۀ مهارت های ارتباطی و میان فردی در سطح عالی است. از آنجایی که این مهارت ها قابل یادگیری و پیشرفت هستند، در نتیجه اینکه کاریزمای خود بهبود ببخشید امکانپذیر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۲    
تصویری از عیادت معاون درمان وزیر بهداشت از مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان در تبریز در بیمارستان های امام رضا(ع) و شهدای تبریز منتقل شده اند .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۳    
لاک زدن از علایقی است که می توان گفت بیشتر خانم ها دوست دارند.لاک زدن برای تنوع و ایجاد تغییر بسیار هم خوب است اما گاهی بعضی از خانم ها در لاک زدن افراط می کنند که در نتیجه به لاک زدن عادت می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۳    
اگر بدنتان دچار کمبودهایی مانند کمبود آهن، ویتامین B، زینک (روی) و غیره باشد برخی مواد غذایی مانند آهن ربا شما را به سمت خود خواهند کشید و مدام احساس گرسنگی می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۳    
تبلیغ لاکچری نیکی کریمی برای برند معروف خارجی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۷    
یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه کاهش مصرف روغن جهت پیشگیری از ابتلا به چاقی و بیماری های متابولیکی ضروری است، گفت: در فصل تابستان بیشتر غذاهای آب پز و کبابی استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۴    
مدیر گروه تخصصی سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای ارتقای سلامت روان جوانان و نوجوانان در سطح جامعه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
خواص هلیله سیاه برای پوست شامل رفع سیاهی دور چشم، رفع زردی پوست، رفع آکنه و جوش و رفع آفتاب سوختگی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
بسیاری از افراد به درد انتهای کمر یا همان درد دنبالچه مبتلا می شوند، مشکلی که به راحتی با دارو و انجام چند حرکات ورزشی قابل درمان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۱    
در این مطلب با یک دمنوش مخصوص فصل پاییز آشنا می شوید که دارای خواص متعددی است از جمله در درمان کبد چرب و چربی کلسترول خون بسیار نافع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۲    
:ویتامین A از جمله مواد مغذی مهم برای بدن است اما افراط در مصرف آن می تواند تراکم استخوانی را کاهش داده و فرد را در معرض شکستگی استخوانی قرار دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۹    
لخته شدن خون در پا با علائمی همراه است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۸    
سرخ کردن و تفت دادن هر دو از تکنیک های مهم آشپزی هستند که تفاوت هایی با هم دارند. در این مقاله تفاوت بین سرخ کردن و تفت دادن را به شما می گوییم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۲    
محموله خودرو های وارداتی در جاده بندرعباس در آتش سوخت. هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۵    
متخصص طب سنتی گفت: با طبخ مواد غذایی روی حرارت مستقیم، مقداری از چربی، پروتئین و قند موجود در آن سوخته و ارزش غذایی خود را از دست می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۶    
چشم می تواند هر ساعت 36 هزار بیت اطلاعات را پردازش کند، همچنین می تواند در یک ثانیه بر 50 شی تمرکز کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
دمنوش بابونه نقش موثری در کاهش درد های میگرنی داردو فلاونوئید و کامازولن موجود در آن باعث کاهش درد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۹    
دم کردن و جوشاندن داروهای گیاهی دو روش جداگانه است که هر کدام با خاصیت متفاوتی بر بدن دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۱    
یک گروه بین المللی از محققان موفق به توسعه آزمونی شده اند که بر اساس فاکتورهای ژنتیکی، احتمال بروز حمله قلبی یا بیماری های قلبی عروقی را از دوران کودکی پیش بینی می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۱    
محققان دانشگاه مونترال و دانشگاه مک گیل دریافتند کودهای مورد استفاده در کشاورزی به مرور زمان موجب آسیب دیدن محیط زیست و کاهش کیفیت منابع آبی می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۸    
آرش یوسفی*؛پاییز....مهر....و آغاز فصلی دیگر برای درس و مشق و مدرسه.. طبیعتا با شروع فصل پاییز و فرارسیدن ماه مهر، تنها کودکان نیستند که به مدرسه می روند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
محققان دانشگاه پورتسموث انگلیس در مورد تاثیر ترکیبات شیمیایی مورد استفاده در داروهای ضدافسردگی بر محیط زیست و خطرات ناشی از آن هشدار دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
محیط زیست به عنوان سرمایه ملی و متعلق به نسل امروز و آینده امانتی ارزشمند در دستان ماست، ودیعه ای که نیازمند حفاظت و صیانت همگانی بوده و فرهنگ سازی و آموزش در این مسیر ضرورتی فراموش نشدنی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۲    
سیل هفته گذشته در مازندران که گویا از لحاظ شدت بارندگی در چندین دهه اخیر بی سابقه بود، اگرچه به تاسیسات زیربنایی و زیرساختی خسارت زیادی وارد کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۹    
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: 2 شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیرقانونی یک راس کل وحشی در شهرستان کنگان این استان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
فعالان محیط زیستی اعلام کردند: کوکاکولا، پپسی کولا و نستله از جمله کمپانی هایی هستند که بیشترین سهم را در آلودگی های محیط زیستی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۱    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 11 تن انواع مواد مخدر و روان گردان در هفته اخیر در کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۹    
دکتر نعمت الله مسعودی متخصص طب ایرانی در ارتباط با خواص اسپند، گفت: اسپند در بعضی از نازایی های ثانویه که جامعه ما درگیر آن شده بسیار مفید است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۹    
جوش شایع ترین مشکل پوستی است و بیشتر ما تجربه ی آن را داشته ایم. اما افراد زیادی هم هستند که این مشکل را ندارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۹    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور جزئیاتی از طرح تشکیل پرونده اجتماعی خانوارها و فعالیت مراکز جامع خدمات اجتماعی را شرح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰    
مدیر عامل کانون هموفیلی ایران، نسبت به گروکشی برخی شرکت های پخش دارو از بیماران، گلایه و انتقاد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: موضوع تغییر قیمت دارو در نیمه دوم سال به عوامل دیگری مثل قیمت بسته بندی آن بستگی دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
وقتی سر و کلۀ عصر جمعه پیدا می شود، در مورد آن شغل که روز بعد دوباره باید به سراغش بروید چه احساسی دارید؟ آیا بی تفاوتید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
تا به حال با این مساله مواجه شده اید که در زمان غذا خوردن، فک تان صدا بدهد؟ شاید با خودتان فکر کنید که احتمالا صدای ایجاد شده در فک تان به غذای سفتی که می جوید مربوط می شود ولی این حالت ناخوشایند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۹    
یک متخصص قلب و عروق گفت: تست ورزشی آزمونی است که می تواند گرفتگی ها و تنگی های عروق قلب را تا حدی نشان دهد و پزشک را در تصمیم گیری برای انجام دادن یا ندادن اقدامات تهاجمی تر (مانند آنژیوگرافی) ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
یک کارشناس ارشد طب سنتی شلغم پخته را بهترین صبحانه برای افراد خصوصا در فصل زمستان دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر با انتشار تصویری از شهردار اصفهان که در این شهر به فروش می رسد، نوشت:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
این تست را امتحان کنید، اگر نوک موهای شما به سمت بالا رفته است و یا به کمی مراقبت نیاز دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۸    
استفاده از ماسک های طبیعی و مواد موجود در خانه در درمان جای جوش، کک و اسکار پوستی تاثیر چشمگیری دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۸    
پوسته شدن پوست گاهی اوقات امری طبیعی و بی ضرر نیست و نشانه ای از وجود یک بیماری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۵    
دوستدار گفت: شایع ترین اختلالات بینایی در کشورمان عیوب انکساری است و اپتومتریست ها نقش فعال و تعیین کننده ای در تشخیص این عارضه دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۸    
حجامت سر به عنوان یک روش درمانی در طب سنتی است که علاوه بر فواید، مضراتی نیز به همراه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۸    
مدیر گروه تخصصی سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای ارتقای سلامت روان جوانان و نوجوانان در سطح جامعه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۸    
خبر خوب این است که بیماری کبد چرب اغلب قابل درمان است و کبد می تواند از طریق ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی بار دیگر سلامت کامل خود را باز یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۸    
یکی از انواع دردهایی که به شکلی آزاردهنده، تاثیر و فشار مشخصی بر زندگی روزانه زنان می گذارد، درد مزمن لگنی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۷    
از پذیرش نسخه هایی که در دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی درج شده، معذوریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۷    
حجامت سر به عنوان یک روش درمانی در طب سنتی است که علاوه بر فواید، مضراتی نیز به همراه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۷    
نماینده فائو در ایران گفت: تخم مرغ ماده ای پایدار و مقرون به صرفه است و با توجه به اینکه در حال حاضر یک میلیارد نفر در جهان از سوءتغذیه رنج می برند می توان با افزایش تولید تخم مرغ و اضافه کردن این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۷    
سیستم ایمنی بدن، میکروب های متجاوز و بیگانه را شناسایی می کند و آن ها را از بین می برد یا بی خطر می کند، بنابراین حفظ سلامت آن اهمیت زیادی دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۲    
وقتی تمام هفته را ورزش کرده اید یا تمرینات سنگینی در باشگاه داشته اید یا حتی زمانی که یک اسباب کشی یا تغییر دکوراسیون اساسی خانه تان را پشت سر گذاشته اید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۶    
پژوهشگران دانشگاهی در تحقیقی نشان داده اند که حتی مصرف نوشیدنی های به ظاهر سالمی نظیر دوغ و کفیر نیز در صورت عدم توجه و رسیدگی مناسب پس از مصرف ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۶    
جانشین بهداشت، امداد و درمان سپاه پاسداران به بیان نقش حیاتی طب رزم در رویارویی و خنثی سازی جنگ های نوین پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۳    
در دهه 60 و 70، بهرام شفیع، جهانگیر کوثری و عباس بهروان، سه مجری و گزارشگر پرکار تلویزیون به ویژه برای مسابفات فوتبال بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۳    
کلسترول یک ماده مومی شکل است که به طور طبیعی توسط کبد تولید می شود. کلسترول از اعصاب محافظت می کند، هورمون ها و بافت های سلولی را تولید می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۰    
به عبور سخت و دشوار مدفوع از روده ، یبوست می گویند. اگر سیستم گوارشی تان هم به خوبی کار کند گاهی اوقات پیش می آید که دچار یبوست می شوید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۵    
نشست وزرای محیط زیست 28 کشور عضو اتحادیه اروپا در جهت پیشبرد برنامه کاهش گازهای گلخانه ای و مونوکسیدکربن تولید شده توسط خودروها به دلیل اختلاف نظر میان وزیران بدون نتیجه مشخص در روز اول پایان گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی با پیش بینی شرایط بارشی و دمایی کشور طی روزهای آینده، گفت: از نیمه هفته آینده سیکل بارشی گسترده در کشور آغاز می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۳    
آنفلوآنزا آغاز فصل پاییز برای سالمندان، افراد دارای بیماری خاص و خصوصاً کودکان با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا می تواند مشکلاتی را بوجود بیاورد که البته می توان با رعایت نکات بهداشتی از شیوع این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی آش محلی را در افزایش انرژی، تقویت عمومی و کاهش چربی بد بدن موثر دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۹    
انصافاً باید اعتراف کرد مادر طبیعت در حق تیلور سویفت چیزی کم نگذاشته است و این پرنده خوش صدای دنیای موسیقی در کنار صدای زیبا، ظاهری جذاب و اندامی خوش تراش دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۳    
چین و چروک های صورت یکی از نشانه های طبیعی افزایش سن هستند و سال های رفته ی زندگی را به ما یادآوری می کنند ...
  • ۱