چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 خرداد 1398 بهداشت نیوز 2 خرداد 1398 بهداشت نیوز 3 خرداد 1398 بهداشت نیوز 4 خرداد 1398 بهداشت نیوز 5 خرداد 1398 بهداشت نیوز 6 خرداد 1398 بهداشت نیوز 7 خرداد 1398 بهداشت نیوز 8 خرداد 1398 بهداشت نیوز 9 خرداد 1398 بهداشت نیوز 10 خرداد 1398 بهداشت نیوز 11 خرداد 1398 بهداشت نیوز 12 خرداد 1398 بهداشت نیوز 13 خرداد 1398 بهداشت نیوز 14 خرداد 1398 بهداشت نیوز 15 خرداد 1398 بهداشت نیوز 16 خرداد 1398 بهداشت نیوز 17 خرداد 1398 بهداشت نیوز 18 خرداد 1398 بهداشت نیوز 19 خرداد 1398 بهداشت نیوز 20 خرداد 1398 بهداشت نیوز 21 خرداد 1398 بهداشت نیوز 22 خرداد 1398 بهداشت نیوز 23 خرداد 1398 بهداشت نیوز 24 خرداد 1398 بهداشت نیوز 25 خرداد 1398 بهداشت نیوز 26 خرداد 1398 بهداشت نیوز 27 خرداد 1398 بهداشت نیوز 28 خرداد 1398 بهداشت نیوز 29 خرداد 1398 بهداشت نیوز 30 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۲    
پژوهشگران در تحقیقات جدید خود دریافتند که داشتن سبک زندگی ناسالم و استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی علاوه بر تاثیر بد بر سلامت جسم موجب کاهش ضریب هوشی نیز می شود .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۴    
طبع سکنجبین ساده که از ترکیب سرکه و عسل یا سرکه و شکر تهیه می شود گرم و خشک است. با این وجود در طب سنتی می توان سکنجبین های متنوع با طبع های مختلف و کاربردهای متفاوت تهیه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۱    
خیلی مهم است که با خودمان روراست باشیم تا بتوانیم رابطه ای شاد را تجربه کنیم. طرز فکر های زیر اجازه نمی دهند به شادی و رضایتی که لایقش هستید برسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۹    
تصویری از تاج السلطنه دختر ناصرالدین شاه در روز نامزدی اش را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۶    
نخستین جلسه تمرینی تیم شهر خودرو خراسان برای حضور پر قدرت در لیگ نوزدهم از فردا اول تیرماه زیر نظریحیی گل محمدی سرمربی تیم آغاز می شودد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۳۸    
پاسخ تیم ملی والیبال به تشویق هواداران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۳    
زمانی که فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در ارتفاع 254 مایلی از فراز قاره آفریقا بودند، تصویری زیبا به ثبت رساندند که "رود نیل"، "دریای سرخ" و "دریای مدیترانه" را نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۳    
پلیس آمریکا مردی جوان را که قصد قاچاق 34 پرنده نادر را داشت دستگیر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۶    
متخصص چشم گفت: کمپرس گرم علاوه بر تسکین درد از مزمن شدن گل مژه و تبدیل شدن آن به شالازیون پیشگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۷    
پرستو صالحی درباره ویدئویی که در روزهای گذشته از این بازیگر منتشر شده و زنی که در حین فیلم گرفتن به این بازیگر توهین می کند و او را خائن خطاب می کند، نوشت: خائن؟! سلبریتی خائن؟!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۰    
بلفاریت به معنی التهاب پلک است و این بیماری بر اثر عفونت خفیف میکروبی یا بیماری پوستی منتشر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۰    
افرادی که بیش از 8 سال مصرف گوشت قرمز خود را افزایش دهند، خطر مرگ و میر آنها بیشتر از افرادیست که مصرف گوشت آنها ثابت باقی مانده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۵    
برترین ها به نقل از منبع خارجی، اندی به همراه جولیا رابرتز، اسپایک لی و بتمن در پیاده رو مشاهیر هالیوود صاحب ستاره می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۲    
رضا رشیدپور با اشاره به هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس توسط ناو آمریکایی که سال ها پیش رخ داد، به ماجرای هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکایی اینطور واکنش نشان داد:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۳    
سرپرست سازمان غذا و دارو درباره تصمیم این سازمان برای توزیع داروهای مخدر ترک اعتیاد در داروخانه ها توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در زیرزمین منزل مسکونی محل نگهداری تعدادی از خودروهای کلاسیک خبر داد و گفت: در این حادثه مردی 50 ساله جان باخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۹    
عود تکه چوبی است که از درختی خاص در جزایر هند و چین بریده شده، و در زمانی که آن را می سوزانند دودی خوش بو از آن حاصل می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۳    
مطالعات اخیر نشان می دهد مصرف حداقل دو وعده ماست در هفته احتمال ابتلای مردان به سرطان روده را 26 درصد کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۷    
دست کم از 5000 سال پیش، مردُم مشتاق خوردن سیر بوده اند. عطر و طعم تند و خوشایند سیر در خیلی از غذا ها کاربرد دارد، حتی در بعضی از دسرها، اما بعد از خوردن این غذا های خوشمزه اغلب مشکلی به وجود می آید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۹    
از آنجا که سگ ها قدرت بویایی فوق العاده بالایی دارند، محققان علاقه مند بودند که بفهمند آیا این حیوانات قادر به کشف بیماری هستند یا نه.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۷    
بعد از دو سالگی با آهسته شدن رشد، اشتهای کودک هم کاهش می یابد بنابراین با توجه به روند رشد کودک تقاضا برای دریافت غذا نیز تغییر می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۸    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: هشت تا 10 درصد مبتلایان به پارکینسون زیر 40 سال و 2 تا سه درصد از آن ها زیر 20 سال هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۲    
دارودرمانی یکی از متداول ترین روش های درمان بیماری های جسمانی و بیماری ها و اختلالات روانشناختی است. داروهایی که برای درمان اغلب بیماری ها تجویز می شوند به درمان و بهبود وضعیت فرد کمک می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۴    
در مورد بیماری بی اشتهایی عصبی چه می دانید؟ آیا می دانید این بیماری جزو اختلالات غذایی محسوب می شود؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۴    
ریزش مو رابطه مستقیمی با رژیم غذایی دارد و به همین دلیل اغلب پزشکان متخصص به بیماران خود توصیه می کنند که برای رفع مشکل ریزش مو برخی از مواد غذایی را مصرف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۴    
جمعیت بالای 65 سال دنیا تا سال 2060، دو برابر می شود و عدم تعادل یکی از مشکلات بسیار رایج در این گروه سنی خواهد بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۷    
با مواد غذایی سرشار از منیزیم آشنایی دارید؟ منیزیم یک فلز است که برای عملکرد نرمال واکنش های بیوشیمیایی در بدن شما مورد نیاز است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۵    
پرهیز از چربی و قند مهم ترین رویکرد کسانی است که از اضافه وزن رنج می برند و می خواهند وزن کم کنند، اما تحقیقات نتایج عجیبی درباره تاثیر مواد نگهدارنده خوراکی ها بر افزایش وزن نشان داده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۴    
در حال حاضر متخصصان مصرف منظم هیچ گیاهی را برای درمان فشار خون بالا توصیه نمی کنند. شواهد کافی برای جایگزینی مکمل های گیاهی به جای داروهای تجویزی در درمان فشار خون بالا وجود ندارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۵    
گال یا جرب نوعی بیماری پوستی خارش دار است که عامل آن مایت های کوچکی به نام سارکوپتس اسکابی هستند. تهاجم و تخم ریزی این مایت ها در پوست باعث خارش شدید می شود. گال با کرم های موضعی قابل درمان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۳    
تغذیه سالم و مملو از منابع مورد نیاز بدن تاثیر شگفت انگیزی در سلامت اعضای بدن همچون قلب و مغز و استخوان ها دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۹    
محققان در یک مطالعه جهانی به منظور بررسی نقش آهن در بروز 900 بیماری به تاثیرات پایین و بالا بودن سطح آن بر سلامت پی بردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۶    
نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که مادران چاق در دوره بارداری ممکن است فرزندانی به دنیا بیاورند که در آینده مبتلا به دیابت نوع دوم شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۱    
معمولا در بحث مدیریت استرس با دو عامل استرس زا مواجه هستیم؛ گروه اول آنهایی هستند که مدیریتشان در کنترل خودمان است و مدیریت گروه دوم، خارج از کنترل ماست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۷    
امروزه مکمل های غذایی و دارویی بسیار متنوعی در داروخانه ها و فروشگاه ها دیده می شود که عناوین جذابی همانند مکمل های ضدخستگی، ضدپیری، ضداسترس، ضدبی خوابی و... دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۱    
بعضی از میوه ها حاوی فلاونوئیدها و فورانو کومارین ها هستند که می توانند با متابولیسم دارو تداخل داشته باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۹    
بالا بودن اسید اوریک خون می تواند در نهایت به بیماری نقرس و دردهای شدید مفاصل منجر شده و به ناتوانی فرد بیانجامد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۷    
ابتلا به عفونت واژن یا واژینیتیس در زنان بسیار شایع است و می توان گفت اغلب زنان در طول زندگی خود دچار این مشکل شده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۸    
برخی از میوه های تابستانی مانند زردآلو، هلو، آلو، و شلیل از خانواده گل سرخیان هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۹    
خلط صفرا سبک است و در افراد با مزاج گرم و خشک، تقریباً بختک اتفاق نمی افتد. افراد با مزاج های مختلف استعدادهای مختلفی نسبت به این بیماری دارند که در اینجا به تفضیل بررسی می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۹    
شاید بسیاری ندانند که در آناتومی بدن انسان عضوی وجود دارد که هیچگونه دردی را حس نمی کند و مهم ترین اعضای بدن انسان نیز به شمار می رود!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۹    
یک کارشناس محیط زیست گفت: تولید هر کیلو زباله 30 هزار تومان به طبیعت خسارت وارد و تسویه یک لیتر شیرابه حدود 500 هزار تومان هزینه روی دوش شهرداری ها می گذارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۹    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزانی که به نمره امتحان نهایی خود اعتراض دارند 5 روز برای ثبت درخواست اعتراض زمان دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۹    
محققان مرکز سرطان دانشگاه ویرجینیا کامنولث در آمریکا، ژن جدیدی به نام p53 کشف کردند که می تواند درمان های سرطان را بهبود بخشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از روز یکشنبه (2 تیر) تا اواسط هفته در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش دما بویژه در نیمه غربی کشور پیش بینی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۹    
چپ دستی و راست دستی منشا ژنتیکی دارد. اما ژنتیک شناسان هنوز نمی دانند که کدام قسمت های DNA در این موضوع دخیل هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۲    
بیشتر انسان ها در مقابله با بیماری صبور نیستند و از هر راهی استفاده می کنند تا آن را سرکوب و یا ریشه کن کنند؛ اما سؤال این است که آیا در هر زمان و با هر راهی می توان اقدام به درمان بیماری کرد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۳    
هنگامی که فرد دچار اختلال تنفسی می شود، ریه ها نمی توانند به راحتی اکسیژن را به خون منتقل و دی اکسید کربن را از خون حذف کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۴    
بهترین راهکار برای مبتلا نشدن به بیماری های کبد اصلاح روش های آب خوردن است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۴    
سیر آنتی بیوتیک طبیعی است و باکتری، سرماخوردگی، آنفولانزا، ویروس، انگل، التهاب، زگیل، قارچ ها و آفت را از بین می برد؛
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۷    
مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین و املاح معدنی در دوران بارداری برای سلامت مادر و نوزاد بسیار حائز اهمیت است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۷    
چای هم می تواند ریفلاکس معده به مری را تشدید کند و هم می تواند در جلوگیری از ریفلاکس مؤثر باشد. چگونه ممکن است چای هر دو اثر را ایجاد کند؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
نخستین تصاویر منتشر شده از لاشه پهپاد جاسوسی آمریکا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۶    
با افزایش میزان مصرف ماده مخدر ماریجوانا یا گل در دنیا، محققان نیز تلاش خود را برای بررسی آثار این ماده بر بدن به ویژه مغز بیشتر کرده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۱    
یکی از شیوه های کاهش وزن، دویدن است و دستورالعمل هایی که برای دونده ها وجود دارد، معمولاً ضد و نقیض است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
خوراکی های موجود در دریا خواص بسیاری بر سلامت بدن دارند که به یکی خوراکی های سالم و پرخاصیت آبزی در ادامه می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
شرکت های فراوانی امروزه در دنیا به ساخت ربات مشغول اند. این ربات ها با کاربرد های مختلف می توانند سبب بهبود زندگی انسان شوند و درطراحی آن ها از پیشرفته ترین فناوری ها استفاده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
اگر به طور مداوم قلب تان فشرده می شود، نمی توانید کسی را تحمل کنید، هر مسئله ای شما را آزار می دهد، از همه چیز و همه کس هراس دارید و غیره، معنی اش این است که باید زنگ خطر را به صدا در آورید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
ریفلاکس اسید معده یا سوزش سر دل حالتی است که برخی محتوای اسیدی داخل معده به سمت مری برمی گردند. این اتفاق که ترش کردن نیز نامیده می شود، می تواند منجر به سوزش در ناحیه قفسه سینه شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
همه ما می دانیم که تند غذا خوردن کار جالبی نیست و می تواند بسیار زیان بار باشد. روش ها و متدهایی برای آرام غذا خوردن وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
استرس برای حافظه هم خوب است و هم بد. در واقع استرس ابزاری است که هم می تواند باعث پیشرفت حافظه و یادگیری و هم در شرایطی باعث عدم موفقیت فرد شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
دبیر اجرایی دهمین داروسازی بالینی ایران درباره داروهایی که عارضه چاقی یا لاغری دارند، توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
در مراسمی که با حضور علما و روحانیون، مدیران مراکز اسلامی، نمایندگان نهادهای ایرانی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن برگزار شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
شاید شما هم جزو افرادی باشید که تصمیم دارند وزن خود را به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن کاهش دهند. احتمالا مطالبی هم پیرامون مکمل های لاغری و روش های معجزه آسای کاهش وزن سریع و کوتاه مدت شنیده اید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
هیات علمی، دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی سالار آملی معاون بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در سفری چهار روزه به سوئیس با مقام های سیاسی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
علائم کمبود آهن می تواند بر اساس نوع کم خونی، سرعت رشد و توسعه آن، سن و وضعیت فعلی سلامت فرد متفاوت باشد. البته در برخی موارد فردی که دچار کم خونی است هیچ گونه علائمی مشاهده نمی کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
رژیم صهیونیستی در واکنش به سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا در ایران، ضمن اشاره به اینکه در انتظار پاسخ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به این اقدام ایران است، اعلام کرد از شدت مواضع ایران در هراس است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۵    
نشست دو جانبه مولود چاووش اوغلو و محمد جواد ظریف وزرای خارجه ایران و ترکیه روز جمعه در اصفهان برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۲    
رئیس هیات دوچرخه سواری مشهد گفت: جمعی از دوچرخه سواران این شهر روز جمعه در حمایت از بیماران سرطانی رکاب زدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۹    
سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان بوشهر در شهر کاکی از توابع شهرستان دشتی برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۶    
به تازگی انجمن متخصصان پوست آمریکا، فهرستی از ترکیبات و اشیای مضر برای پوست صورت را اعلام کرده و به همه افرادی که به سلامت و زیبایی پوستشان اهمیت می دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۸    
مهم ترین عامل بروز سینوزیت در افراد بزرگسال بیماری های تنفسی فوقانی ویروسی است. بعد از آن آلرژی از دیگر عوامل بروز سینوزیت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۸    
مطالعات اخیر نشان می دهد مصرف داروی استاتین در بیماران مبتلا به سرطان که پرتو درمانی شده اند، احتمال سکته مغزی را 32 درصد کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۸    
محققان دانشگاه کرنل موفق به ساخت یک پلیمر مصنوعی شده اند که مانند روان کننده مفاصل عمل کرده و از ساییدگی در ناحیه مفاصل به ویژه زانو جلوگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۵    
نامزد انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ درباره ایران، گفت: دولت ترامپ باید سیاست های خود را تغییر داده و تا دیر نشده به توافق هسته ای(برجام) بازگردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۲    
رئیس دفتر وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت واکنش دونالد ترامپ به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا نشانه تلاش برای کاستن از سطح درگیری با ایران است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۰    
عوامل خارجی و داخلی زیادی وجود دارد که باعث آسیب رساندن به مو می شوند. اما در این میان، فصل تابستان و قرار گرفتن در معرض نور خورشد می تواند موها را با خشکی رو به رو کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۷    
نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا مدعی شد: دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور آمریکا تصمیم به حمله محدود به تعدادی از مواضع نظامی ایران را گرفته بود اما سپس از تصمیم خود بازگشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۳    
کابوس ها یک نشانه اصلی از اختلال استرس پس از حادثه هستند که احتمالاً به دلیل دشواری حادثه ی رخ داده و عدم توانایی فرد در پردازش آن بوده و آنچه اتفاق می افتد این است که فرد در ناخودآگاه ذهن خود تلاش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۰    
سازمان تنظیم مقررات حمل و نقل هوایی آمریکا به شرکت ها و خطوط هوایی این کشور توصیه کرد از مسیر تنگه هرمز و دریای عمان استفاده نکنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۱    
احساس خشکی در چشمان باعث تحریک شدن آن ها می شود. خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش و لنزهای تماسی از عوامل سوزش و خارش چشم هستند. مالش چشم ها در حین خشکی و خارش، می تواند باعث آسیب به چشم و قرنیه شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
درد لگن یکی از مشکلات شایع دستگاه اسکلتی- عضلانی است که بیشتر در سنین 40 تا 60 سالگی ایجاد می شود. این درد علل متفاوتی دارد و به صورت حاد و ناگهانی یا تدریجی ایجاد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بعد از اتمام جلسه ای در کاخ سفید با موضوع ایران خواستار تلاش حداکثری برای تنش زدایی با ایران شد و گفت که باید هر آنچه در توان داریم برای تنش زدایی با ایران انجام دهیم .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان گفت: برای نخستین بار در کشور چراغ های "FANTASTIC" در تقاطع های شهری کاشان نصب شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۳    
شکار و سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا محافل رسانه ای و تحلیلگران و مقامات کشورهای مختلف را حیرت زده کرده و باعث اذعان آنها به قدرت و توانمندی های بی نظیر ایران در نگهبانی از آسمان کشور شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۷:۳۰    
یک روانپزشک در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه حواس پرتی و کاهش تمرکز می تواند علامتی از افسردگی باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۷:۱۵    
احساسات و عواطف آن چیزی هستند که ما را انسان می سازند. این که هیچ احساسی نداشته باشید، شرایطی بد محسوب می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۶:۵۱    
مصرف روزانه سبزیجات ضامن سلامتی شخص می باشد. مصرف سبزیجات از بروز بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت، سرطان و چاقی پیشگیری می نماید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۶:۵۱    
وقتی دچار یبوست می شوید همه چیز از خلق و خو گرفته تا انرژیتان دچار مشکل می شود. پریشان می شوید و احساس سنگینی دارید. برای درمان این مشکل، قبل از استفاده ی داروها بهتر است روی غذاها تمرکز کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۶:۵۱    
برای رفع استرس و نگرانی های کاری، شغلی وخانوادگی راهکار های فراوانی وجود دارد وبه تازگی دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی راه حلی برای رفع استرس پیدا کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۰:۳۴    
سحرگاه دیروز پهباد جاسوسی 200 میلیون دلاری گلوبال هاوک توسط نیروهای هوا فضای ایران سرنگون شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۵    
پهپادی که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کوه مبارک استان هرمزگان سرنگون کرد بلند دور بردتربن هواپیمای بدون سرنشین جهان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۰:۲۲    
این سامانه از یک رادار آرایه فازی بهره می برد که می تواند همزمان با 4 هدف درگیر و 8موشک را به سمت آنها هدایت کند ...