جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۲۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 25 دی 1399 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 31 فروردین 1399 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1399 بهداشت نیوز 31 خرداد 1399 بهداشت نیوز 31 تیر 1399 بهداشت نیوز 31 مرداد 1399 بهداشت نیوز 31 شهریور 1399 بهداشت نیوز 1 مهر 1399 بهداشت نیوز 30 آبان 1399 بهداشت نیوز 30 آذر 1399 بهداشت نیوز 30 بهمن 1399 بهداشت نیوز 30 اسفند 1399 بهداشت نیوز 1 دی 1399 بهداشت نیوز 2 دی 1399 بهداشت نیوز 3 دی 1399 بهداشت نیوز 4 دی 1399 بهداشت نیوز 5 دی 1399 بهداشت نیوز 6 دی 1399 بهداشت نیوز 7 دی 1399 بهداشت نیوز 8 دی 1399 بهداشت نیوز 9 دی 1399 بهداشت نیوز 10 دی 1399 بهداشت نیوز 11 دی 1399 بهداشت نیوز 12 دی 1399 بهداشت نیوز 13 دی 1399 بهداشت نیوز 14 دی 1399 بهداشت نیوز 15 دی 1399 بهداشت نیوز 16 دی 1399 بهداشت نیوز 17 دی 1399 بهداشت نیوز 18 دی 1399 بهداشت نیوز 19 دی 1399 بهداشت نیوز 20 دی 1399 بهداشت نیوز 21 دی 1399 بهداشت نیوز 22 دی 1399 بهداشت نیوز 23 دی 1399 بهداشت نیوز 24 دی 1399 بهداشت نیوز 25 دی 1399 بهداشت نیوز 26 دی 1399 بهداشت نیوز 27 دی 1399 بهداشت نیوز 28 دی 1399 بهداشت نیوز 29 دی 1399 بهداشت نیوز 30 دی 1399 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۱    
شاید این روز ها بیشتر از همیشه به یک حال خوب نیاز داشته باشیم. امروز در این مطلب، به شما راه کار هایی پیشنهاد می دهیم که در داشتن حال خوب به شما کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۴    
گروه های شبه نظامیان مسلح برای بر هم زدن سخنرانی بایدن در روز تحلیف، وارد واشنگتن دی سی می شوند برخی شرکت ها نیز در یک اقدام فوری، رزرو هتل ها در پایتخت آمریکا را به حالت تعلیق درآوردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۴    
در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به سمنان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۸    
تولید واکسن های ویروس کرونا در برزیل
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۱    
تصویری از سام درخشانی با همسر و فرزندش در حال خرید سیسمونی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۱    
انجام تست سریع و رایگان کرونا ویژه مسافران شهر زیرزمینی در ایستگاه مترو شوش انجام شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک چند راهکار تغذیه ای در روزهای آلوده توصیه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۵    
مهراب قاسم خانی با انتشار این تصاویر به سبک خودش تولد نویان پسرش را تبریک گفت: قاسم جون، بسیار حال دادی که تشریف آوردی به زندگیمون. تولدت مبارک بچه غول فرفری
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۱    
علی دایی و داریوش فرضیایی دو ستاره بزرگ فوتبال و تلویزیون هستند که خاطرات زیادی از آن ها وجود دارد و بسیار هم محبوب هستند. این دو نفر اخیرا باهم دیدار داشتند که تصویر آن را می بینید:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۳    
حسینعلی شهریاری اظهار داشت: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند، واردات واکس ممنوعیتی ندارد بلکه خرید واکسن از دو کشور آمریکا و انگلیس به خاطر دشمنی با ایران و همچنین توطئه های قبلی آنها علیه مردم ایران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۳    
کارشناسان سازمان جهانی بهداشت نگران این هستند که دومین سال شیوع کرونا از سال اول سخت تر باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۳    
بنابر اعلام وبسایت آژانس دارویی نروژ، 23 نفر در این کشور پس از دریافت واکسن کرونای فایزر فوت کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۳    
واکسیناسیون کرونا در ترکیه آغاز شد و رییس جمهور این کشور هم واکسن دریافت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۱    
یک استارت آپ ژاپنی در بزرگترین رویداد حوزه فناوری مدعی شده، ابزاری ابداع کرده که با بسته شدن روی مچ دست، بدون استفاده از سوزن قند خون کاربر را بررسی می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۲    
دانشمندان آمریکایی اعلام کردند، سویه جدیدی از ویروس کرونا را در اوهایو کشف کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۳    
پس از اینکه گروهی از هواداران ترامپ به محل کاپیتول هیل یا کنگره آمریکا حمله کردند، FBI آمریما در تلاشی سخت برای یافتن عاملان این حمله است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۲    
عماد ادوارد شرقی معاون بین الملل هلدینگ سرآوا، در حین فرار و خروج غیر قانونی از مرز های غربی کشور دستگیر شد. دیجی کالا، کافه بازار، علی بابا و الوپیک از برند های اصلی این هلدینگ سرمایه گذاری هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۹    
تصویری از فاطمه مغنیه دختر شهید عماد مغنیه و خواهر شهید جهاد مغنیه در کنار حاج قاسم - در آخرین سفر چندساعته حاج قاسم به لبنان فاطمه مغنیه به سردار سلیمانی می گوید شما هم به عراق نروید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۶    
هشتمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران با حدود 90 اثر در تالار وحدت تا 21 بهمن ماه 99 برپاست . 40 اثر از میان یک هزار و 500 اثری که به دبیرخانه دوسالانه ارسال شد توسط داوران انتخاب شدند و حدود 30 اثر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۳    
جعبه بزرگی از کارتن های خالی به ساختمان دفتر اجرایی کاخ سفید تحویل داده شده است تا بسته بندی وسایل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مسئولان دولتش آغاز شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۷    
نوع سوم خانگی (نسخه بومی) ویروس کرونا در ایالات متحده یافت شده است و محققان ایلینوی می گویند اولین ظهور نسخه جدید به نام 20C-U در تگزاس طی ماه مه سال 2020 رخ داده بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۱    
رئیس اجرایی شرکت مُدرنا که اخیرا واکسنی را علیه ویروس کرونا تولید کرده، گفت: این ویروس تا همیشه همراه ما باقی خواهد ماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۹    
اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و بدون حضور جمعیت در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۰    
مدفوع می تواند به رنگ های مختلفی باشد، اما برخی علائم در مدفوع کاملا جدی هستند و خبر از بیماری هایی در دستگاه گوارش می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۱:۲۱    
حدود یک سوم بیماران دیابتی در طول زندگی شان به مشکل های پوستی ناشی از دیابت مبتلا می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۹    
تحقیقات جدید در انگلیس نشان داد افرادی که به کووید-19 مبتلا شده اند دستکم ممکن است تا 5 ماه ایمن باشند، اما شواهد نشان می دهد با وجود پادتن هایی که در بدن آنها وجوددارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۶    
آلوئه یا آلوئه ورا حاوی مشتقات هیدروکسی آنتراسن و آلوئه رزین A، B و C است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۶    
بالا بودن قند خون یک تغییر متابولیکی نگران کننده است و لازم است بیمار به سرعت تحت درمان قرار گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۰    
دمنوش های گیاهی مواد مصرف زیادی دارند که یکی از آنها آرامش روان و بهبود خواب است، در ادامه چند دمنوش که به خواب بهتر کمک می کنند، معرفی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۱    
یبوست یکی از بیماریهای روده ای است که برای بیمار مشکلات بسیاری ایجاد می کند. این بار با یک روش طبیعی یعنی برگ سنا یبوست را درمان کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۱۲    
ناخن جویدن مشکلی است که عوامل روحی و فشارهای ناشی از استرس در برخی افراد بروز می کند، در ادامه به چند روش برای پیشگیری از ناخن جویدن اشاره می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۰    
امروزه فناوری اطلاعات و فناوری های نوین حوزه مالی و پرداخت، یکی از ضرورت های صنعت بانکی است که باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۹:۳۶    
ماسک زردچوبه یکی از ماسک هایی است که خواص زیادی برای پوست و رفع آکنه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۹:۳۰    
کفیر نوعی فرآورده نوشیدنی است که باکتری های موجود در آن به سلامت بدن کمک می کند و خواص زیادی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۹:۲۷    
خوردن دانه سیب می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد چون حاوی مواد سمی می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شرایط بازگشایی مدارس گفت: تلاش داریم قبل از نهایی شدن بودجه، لایحه رتبه بندی تقدیم مجلس شود و زمان اجرای آن سال 1400 است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۹:۱۲    
دکتر حمید چوبینه درخصوص ضرورت های رفع آلودگی هوا گفت:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۹:۰۰    
محققان دریافته اند که برخی از متابولیت ها- مولکول های کوچک حاصل از فرآیند متابولیسم- ممکن است شاخص های پیش بینی کننده ای برای افراد در معرض عود مجدد اختلال افسردگی باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۳۶    
به گفته محققان در طول درمان بیماران مبتلا به کرونا نباید از برخی داروها استفاده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۷    
مصرف این خوراکی ها می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با ویروس کرونا به شما کمک زیادی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۱    
محمد آذرفر از روش های تقویت سیستم ایمنی در برابر کرونا می گوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۰۳    
یکی از روش های دانشمندان برای مطالعه فعالیت مغز روش "EEG" است که سیگنال های الکتریکی ساطع شده از هزاران سلول عصبی مغز را اندازه گیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۵۱    
میوه سرشار از ویتامین است که برای رشد کودک ما ضروری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۳۳    
محققان با تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از تحقیقات مختلف دریافتند رابطه مستقیمی بین افزایش میزان مصرف قهوه و کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تاثیر آلودگی هوا در شیوع بیماری کرونا، گفت: از مردم می خواهیم تا حد امکان در منزل بمانند و از فعالیت بدنی و حضور در شهر خودداری کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۸    
در مواقع رخداد آلودگی هوا، اقدامات احتیاطی زیر می تواند به شما کمک کند تا خود را از اثرات سوء آلودگی هوا حفظ کنید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۹    
نتایج بررسی ها نشان می دهد، واکسن هایی که در حال حاضر برای واکسیناسیون گسترده در چین در دسترس هستند، می توانند نوع ویروس کرونا را که ماه گذشته در انگلیس شناسایی شد، به طور موثر خنثی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۷    
تیم بهداشت جهانی متشکل از کارشناسان چندین کشور صبح امروز /پنجشنبه/ با هدف بررسی منشا ویروس کرونا وارد ووهان شد تا درباره نخستین جایی که این ویروس از آنجا گسترش یافت، گزارش تهیه کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 311 هزار و 810 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 81 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۳    
فلوراید یک ماده طبیعی است که تاثیر آن به عنوان یک ماده پیشگیری کننده از پوسیدگی دندان به اثبات رسیده است اما، همانند همه مواد معدنی مقدار و شکل مصرف آن در سلامت فرد اهمیت دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۳    
نکته جالب در طول دوران فعالیت حرفه ای سیلوستر استالونه این بوده که وی دائماً در حال بازی در نقش قهرمانان بوده است و راکبی بالبوآ بیش از هر شخصیت سینمایی دیگری به ذهن می رسد وقتی به قهرمانان انسانی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۷    
مدیر برنامه اورژانس در سازمان بهداشت جهانی پیش بینی می کند که سال دوم بیماری همه گیر کووید 19 دشوارتر از سال اول آن خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۹    
میوه سرشار از ویتامین است که برای رشد کودک ما ضروری است. بهترین میوه ای که در چند هفته ابتدایی آغاز تغذیه تکمیلی می توان به برنامه غذایی اضافه کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۳    
خداداد عزیزی این عکس از پسرش امیرحسین را منتشر کرد و نوشت کپی برابر اصل.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۳    
متخصصان و محققان علوم پزشکی در مطالعه ای پیش بینی کردند چگونه کروناویروس ممکن است روزی به ترکیبی از ویروس های سرماخوردگی معمولی در کودکان ملحق شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۸    
روزنامه القدس العربی چاپ لندن تصاویری از زندگی مردم یکی از روستا های کره شمالی منتشر کرده است. این رسانه نوشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۲    
حمد حسن وزیر بهداشت لبنان به رغم دستور دولت به ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از دورهمی ها این ضیافت نهار را برگزار کرد.تاریخ این میهمانی 6 ژانویه است؛ هشت روز پیش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۳    
حدود 20هزار نیروی گارد ملی آمریکا برای محافظت از ساختمان کنگره در واشنگتن دی سی مستقر شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۱    
هنگ کنگ با وجود داشتن مرز مشترک با چین که در آن اولین موارد کرونا گزارش شده بود، تعداد موارد ابتلا به این ویروس را پایین نگه داشته بود و توانسته بود از اعمال محدودیت های شدید مربوط به قرنطینیه و خانه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۵    
شهرنشینی موجب شده در کشور بنگلادش تقاضا برای شن و ماسه را افزایش دهد و این امر منجر به استخراج بی رویه شن و ماسه غیر قانونی از بستر رودخانه ها شود و این موجب باعث تهدید برای کشاورزان کشور بنگلادش شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۲    
مسابقه فوتسال خیریه تیم هنرمندان در قالب دو تیم استقلال و پرسپولیس، شامگاه چهارشنبه 24 دی 1399 در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۲    
برخی از ما تلاش می کنیم نمک کمتری مصرف کنیم و در برخی موارد هم مصرف آن را به طور کامل کنار گذاشته ایم چون نمک را برای سلامتی بد می دانند. اما این باور کاملاً درست نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۷    
زیرساخت های ژاپن در حال حاضر یکی از ایمن ترین جهان است و سرمایه گذاری برای کاهش بلایای طبیعی در حال افزایش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: واکسن ایرانی زودتر از اواخر خرداد به دست مردم نمی رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۸    
رییس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عادت های نامناسب تغذیه ای در زمان ماندن در خانه در شرایط کرونا گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵    
حوزه واکسن با جان مردم سروکار داشته و دولت جمهوری اسلامی بایستی اولویت اول خود را بر عدم ریسک در مورد سلامت مردم در نظر بگیرد لذا اصل اول هر واکسنی اعم از داخلی و خارجی تأمین امنیت زیستی کشور است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵    
دانشمندان در آخرین مطالعات خود دریافتند در گربه ها انگل خطرناکی وجود دارد که در طولانی مدت منجر به سرطان مغز می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۲    
سنجد یکی از میوه های بسیار مفید است که طبع خشک و سردی دارد. این میوه پر خاصیت از زمانهای بسیار قدیم توسط ایرانیان مصرف می شود و در اعیاد سنتی جایگاه خاصی بر سر سفره های پذیرایی داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۹    
نخود دارای بافتی گوشتی و عطر و طعمی مغزدانه ای است. این ماده غذایی سرشار از فیبر و مقداری پروتئین است که می تواند آن را به گزینه ای خوب برای کمک به کاهش وزن تبدیل کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۲    
آمریکا تولیدکننده اولین واکسن ایرانی کرونا را تحریم کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۶    
ماندانا سوری هنرپیشه دهه شصتی است که در نقش قیصر السلطنه (همسر بابا اتی با بازی جواد عزتی) در مجموعه قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری، نقش آفرینی کرده بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۶    
کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال و نامزدش جورجینا رودریگز خوب می دانند چطور نگاه ها را به خود جلب کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۳    
با کاهش روند کووید-19 در کشور، محدودیت های کرونایی هم کاهش یافته و مشاغل و اصناف بر سر کار خود حاضر شده اند. البته این اقدامات با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق افتاده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۰    
بهترین راه کار ها برای زیبایی پوست استفاده از مواد طبیعی است که هیچ عوارض جانبی در بلند مدت باقی نمی گذارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۷    
میوه سیب به طعم خوشمزه مشهور است اما بسیاری از مردم از فوائد زیاد پوست سیب برای سلامتی بی خبر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۴    
فرد در هنگام خواب کاملاً از هوش نمی رود و به محض باز شدن چشمانش، مغز فعال می شود و حافظه شروع به بازگشت و درک واقعیت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۱۸    
بانوی ملی پوش قایقرانی با اشاره به اینکه یک ورزش ساده و روزانه نوعی احترام به خود است، بیان کرد: به خانم ها توصیه می کنم حداقل یک ورزش ساده مانند پیاده روی را در برنامه زندگی خود بگنجانند و این حال ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۹    
زباله های انباشته شده در خیابان های مادرید. پس از پاکسازی جاده های اصلی شهر ، جمع آوری 9000 تن زباله جمع شده از روز جمعه در حال حاضر آغاز شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۹    
تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که تعریق شدید شبانه می تواند از علائم ابتلا به یک بیماری خطرناک باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۱    
کارخانه تولید روغن سرخ کردنی در هایان چین
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۷:۴۸    
تزریق واکسن کرونا در ماشین در فلوریدا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۰:۵۸    
برای اینکه از تمام فواید چای سبز بهره مند شوید باید بتوانید از یک فنجان چای سبز تا جایی که ممکن است آنتی اکسیدان جذب کنید و البته اینکه چای سبزتان را چطور و چه زمانی می نوشید نیز اهمیت دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۰:۴۰    
برخی از مشکلات سلامتی و بیماری ها بین زنان و مردان مشترک هستند اما از سوی دیگر زنان مشکلات سلامتی مخصوص به خود را دارند که به موجب آنها نیازمند مراقبت های ویژه ای نیز هستند.