پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۴:۲۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 20 آبان 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 آبان 1397 بلاغ مازندران 2 آبان 1397 بلاغ مازندران 3 آبان 1397 بلاغ مازندران 4 آبان 1397 بلاغ مازندران 5 آبان 1397 بلاغ مازندران 6 آبان 1397 بلاغ مازندران 7 آبان 1397 بلاغ مازندران 8 آبان 1397 بلاغ مازندران 9 آبان 1397 بلاغ مازندران 10 آبان 1397 بلاغ مازندران 11 آبان 1397 بلاغ مازندران 12 آبان 1397 بلاغ مازندران 13 آبان 1397 بلاغ مازندران 14 آبان 1397 بلاغ مازندران 15 آبان 1397 بلاغ مازندران 16 آبان 1397 بلاغ مازندران 17 آبان 1397 بلاغ مازندران 18 آبان 1397 بلاغ مازندران 19 آبان 1397 بلاغ مازندران 20 آبان 1397 بلاغ مازندران 21 آبان 1397 بلاغ مازندران 22 آبان 1397 بلاغ مازندران 23 آبان 1397 بلاغ مازندران 24 آبان 1397 بلاغ مازندران 25 آبان 1397 بلاغ مازندران 26 آبان 1397 بلاغ مازندران 27 آبان 1397 بلاغ مازندران 28 آبان 1397 بلاغ مازندران 29 آبان 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۴:۰۹    
اینکه دور چشم هایتان هاله تیره ای باشد یا چشم هایتان پف کرده باشد شاید چیزی نباشد که در برخوردهای اجتماعی مطلوب باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۳    
قند خون بالا و دیابت چیزی نیست که بتوان آن را کم اهمیت دانست و از کنار آن به سادگی عبور کرد. قند خون بالا علائم کمابیش مشهودی دارد از جمله تشنگی شدید، خستگی بیش از اندازه، تغییر وزن و غیره.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۰:۰۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 200 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 11 هزار و 350 تومان رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۸    
معاون آموزشی دانشکده طب سنتی کرمان گفت: در طب سنتی ، وقتی سودا در بدن افزایش یابد، بنا به شرایط جسمی فرد باعث ایجاد سرطان در اعضای مختلف بدن می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
فرمانده انتظامی قائم شهر گفت: 7 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال از یک کامیونت توسط نیرو انتظامی در قائم شهر کشف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۳    
شرایط سیستم حمل و نقل در آمل در حالت انفجار است و ورود هرگونه شرکت جدید خسارت های غیرقابل جبرانی بر دیگر شرکت ها، به ویژه رانندگان آنها وارد می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۵    
علی اسفندیاری، مردی که بعدها به نیما یوشیج معروف شد، در بیست ویکم آبان ماه سال 1276 در یکی از مناطق کوه البرز در منطقه ای به نام یوش، از توابع نور مازندران، دیده به جهان گشود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۴    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: میزان اشتغال بخش صنعت در مازندران به استناد پروانه های فعالیت صادره، 61 هزار و 511 نفر و اشتغال واقعی آن ها 58 هزار و 61 نفر اعلام شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۴    
بانک پاسارگاد الزامات جدید تراکنش های خرید و انتقال وجه شتابی و غیر شتابی ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی را به شرح زیر اجرایی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۳    
سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ فعالیت خود را در سیمرغ آغاز کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۰۵    
یَأَیهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا إِذَا نَجَیْتُمُ الرَّسولَ فَقَدِّمُوا بَینَ یَدَی نجْوَاشْ صدَقَةً ذَلِک خَیرٌ لَّکمْ وَ أَطهَرُ فَإِن لَّمْ تجِدُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ ای کسانی که ایمان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۹    
زنان به مردان از سه راه محرم می شوند: نسب، رضاع و ازدواج. کسانی که از راه نسب به انسان محرم هستند، عبارت ند از:
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۵    
عربستان به دنبال کاهش 500 هزار بشکه صادرات نفت در ماه آینده میلادی است که اتخاذ این سیاست به نفع ایران است و می تواند مانع از کاهش شدید قیمت نفت در سال 2019 شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۳    
سوره هود یازدهمین سوره قرآن است و به اواخر دوران پیامبر اسلام در مکه پیش از هجرت مربوط می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۳    
رسول اکرم صلی الله علیه و اله در سخن شریفی چهار چیز که از خوشبختی و نشانه خیر برای مرد است را بیان فرموده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۹    
ائمه اطهار در روایت های مختلفی اشاره ای به موضوع چشم زخم داشته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۱    
استقلال به سرور جپاروف: شکایت نکن، 10 روز دیگه مشکلت حل می شود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۶    
بنیاد مسکن اعلام کرد: به استناد تبصره 2 ماده 2 قانون مالیات های مستقیم، کلیه نهادهای انقلاب اسلامی بابت فعالیت های اقتصادی خود از هیچ معافیت مالیاتی برخوردار نیستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۳    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد مجلس به دولت برای تغییر در ساختار بودجه نویسی خبر داد و گفت: قرار است این پیشنهاد در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا نیز بررسی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۴    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: کمیته مدیریت مصرف سوخت درخصوص افزایش قیمت بنزین تصمیمی نگرفته و در حدی که مردم بنزین نیاز داشته باشند بدون اینکه بخواهیم مبلغ بیشتر از جیب آنها برداریم به هر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۹    
منشا برای تعطیلات به ایتالیا رفت مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ایران را ترک کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۶    
دومین محموله نفت خام در بورس انرژی با عرضه 700 هزار بشکه و با ارزش 6 هزار و 500 میلیارد ریال معامله شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۳    
مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه 724 عالم واقف در استان حضور دارند، گفت: 80 درصد وقف های امسال در استان مازندران براساس نیازهای روز جامعه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۵۷    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: احساس ما این است که خودروسازان هدف شان از توزیع قطره چکانی خودرو به بازار این است که منتظراخذ مجوز افزایش قیمت آن هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۵۴    
شش عادت بد استقلال ؛ از وزیر تا قهر
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۳۹    
کامبک واقعی در روز 19 آبان با رفتار شایسته هواداران پرسپولیس برای فوتبال ایران به ثبت رسید و حالا چشم انتظار فیفا و AFC برای پایان دادن به پرونده مناقشه ایران و عربستان هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۳    
کارهای روزمره و گرفتاری ها و دوندگی های بیرون از خانه پا درد را به یک سندروم معروف و همگانی میان ایرانیان تبدیل کرده، اما برای تان کلی راه حل طبیعی آماده کرده ایم که با انجام دادن شان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۵:۳۹    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شهدا همان بلندقامتان تفکر و همت هستند که سقف آزادی ما را بالا بردند تا دیگر ملت ایران غلام حلقه به گوش استکبار نباشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۵:۰۳    
به گزارش بلاغ ،همانطور که همه می دانیم کشیدن سیگار اصلی ترین عامل ابتلا به سرطان ریه است اما سرطان ریه در افراد غیر سیگاری نیز رخ می دهد و دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۳:۰۳    
مدیران سابق باشگاه پرسپولیس که با هنرنمایی شان باعث محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات شدند نقش مهمی در قهرمان نشدن نماینده ایران در آسیا داشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۲:۳۹    
از مضرات لیموترش چه می دانید؟ این مطلب را از دست ندهید!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن بعد از قهرمانی تیمش در آسیا از میزبانی مردم ایران قدردانی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۱۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از استقبال متقاضیان برای خرید مسکن مهر همزمان با افزایش قیمت مسکن خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۰۳    
یک روزنامه کره شمالی از روند اقدامات آمریکا در قبال خلع سلاح پیونگ یانگ به شدت انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۳۳    
مردی که به سرقت از کیف پول نامزد دخترش اقدام می کرد آینده زندگی مشترک آن ها را در سراشیبی قرار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۳۰    
معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از برنامه ریزی برای توزیع 24 نوبت شیر تا اسفندماه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۱۸    
وزیر کشور گفت : 14 تن از استانداران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند که این جلسه به نوعی جلسه خداحافظی با آنها بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۹    
دانش آموزان ایرانی در دوازدهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک با کسب پنج مدال طلا، مقام اول جهان را کسب کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۲    
مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی ایران به تشریح برنامه های هفته ملی بیماریهای کلیوی گفت: بسیاری از بیماران پیوندی حتی امکان پرداخت 50 هزار تومان برای دارو را ندارند و غالبا با پول یارانه خود زندگی می ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر و 1200 لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۹    
مرد 95 ساله هندی که پزشکان مرگش را تأیید کرده بودند پس از زنده شدن به خانواده اش گفت من فقط یک چرت زدم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۰    
خبرنگاران کروات که از نزدیک تماشاگر دیدار تیم های پرسپولیس و کاشیما بودند، گزارش ویژه ای را درباره این بازی در رسانه های کرواسی منتشر کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۴    
رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران، وضعیت کیفی تولید انواع محصولات و کالاها و خدمات در کشور را نامناسب توصیف کرد و گفت: این مشکل در خودرو و مسکن مهر گسترده تر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۳    
جدیدترین تصمیم سوختی دولت به منظور بهینه سازی مدیریت توزیع سوخت در کشور، مربوط به خودروهای باربری شهری است که در صورت عدم توجه به این تصمیم، خودروهای غیرفعال با کاهش تدریجی سهمیه سوخت مواجه می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۴    
در طب سنتی بهترین رژیم برای پاکسازی و سم زدایی بدن ،رژیم انگور معرفی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۴    
توت سفید حاوی آنتی اکسیدان هایی همچون آنتوسیانین و رزوراترول است که هر دو دارای خواص ضد التهابی، کاهش فشارخون، جلوگیری از ابتلا بهبیماری های قلبی عروقی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۱    
علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است که وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه باید به موضوع ورود جیمی جامپ در دیدار رفت تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز و پرسپولیس ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۱    
عزت اللهی، جهانبخش، منتظری و علی کریمی در لیست کارلوس کی روش دیده نمی شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۱    
سرطان مثانه با وجود خون در ادرار خود را نشان می دهد. این بیماری معمولا از دهه چهارم زندگی به بعد و بالاخص در افراد سیگاری دیده می شود. سیگار چهار برابر ریسک سرطان مثانه را در افراد افزایش می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۱    
یافته اخیر محققان نشان می دهد که ابتلا به بیماری آسم در گذشته یکی از پیش فاکتورهای قوی بروز حملات حاد میگرنی در افراد است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران جهت حضور در تمرینات این تیم روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۰    
آیا می دانید آبریزش بینی اگر طولانی شود خطرناک است؟ اگر نم دانید چه زمانی آبریزش بینی خطرناک است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۴    
یک کارشناس داوری فوتبال می گوید AFC می توانست داور بهتری را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۹    
ایمن سوزان، معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت که حدود 400 شرکت خارجی به زودی در زمینه بازسازی زیرساخت های سوریه شروع به کار خواهند کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
یکی از مدیران پیشین گمرکات خراسان رضوی درخصوص یک اتهام مالی احضار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره نقش این هیات در رسیدگی به ادعای رانت خواری برخی نمایندگان گفت: هنوز رسیدگی به ادعاهای مطرح شده در جلسه استیضاح ربیعی ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل شیلات مازندران بابیان اینکه مصرف سرانه ماهی در استان 13.8 کیلوگرم است؛ گفت: ارزش اقتصادی فعالیت های شیلاتی حدود 800 میلیارد تومان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
آقا نوید از لحاظ روحی من را آماده کرده بود اما گفته بودند قبل از عقد نمی روند. آنقدر عنایت خداوند را در زندگی مان احساس می کردم که مطمئن بودم بعد از این هرچی پیش بیاید خدا می خواهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
باید قبول کنیم به دنیا نیامده ایم که همه چیز، همانطور که ما می خواهیم پیش برود، سختی ها و مشکلات در زندگی وجود دارد و همین مسئله سبب می شود تا با اتفاقات خوبی که رخ می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
یک پژوهشگر طب سنتی در مورد بکارگیری نوعی گیاه برای قطع خونریزی و دفع سموم توضیح داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است که بعد از این بازی با توجه به کاهش انگیزه بازیکنان و خستگی، تیم دچار افت شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۳    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دستاوردهای ایران در زمینه های مختلف بویژه در حوزه ساخت صنایع دفاعی و موشکی و همچنین صنعت هسته ای با وجود تحریم ها دنیا را مات و مبهوت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه اصلاح نظام بانکی از هفته گذشته کلید خورده است، گفت: قراری برای افزایش قیمت حامل های انرژی نداریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۱    
یک فعال سیاسی گفت: اینکه بگوییم FATF همان کاپیتولاسیون است می شود همان داستان معروف خسن و خسین که خواهران مقاویه هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه وضعیت محیط زیست استان به حالت بحرانی رسیده است، گفت: این مساله، نتیجه بی تدبیری مسئولین مرتبط است و در این مسیر به دور از نگاه رفع تکلیف گونه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۵    
مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی از برگزاری جشنواره "شیرگاه شهر عسل" طی آذر ماه سال جاری در سوادکوه شمالی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۰۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: کاشیما به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرد و اجازه نداد تا قرمزها به گل برسند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۹    
شیرین هانتر استاد دانشگاه جرج تاون امریکا در گفت و گو با نامه نیوز به بررسی روابط ایران و امریکا پس از اعمال تحریمها پرداخته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۸    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما امروز خسته بود و سفر به ژاپن مقداری ما را اذیت کرده بود. به هر حال همه توان خود را گذاشتیم و بچه ها کم کاری نکردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۳    
اقتصاد نیوز: در حالی که مقامات آمریکایی می گویند که غذا و دارو مشمول تحریم های آن ها بر ضد ایران نیست، مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۹    
مراسم استقبال از حسنا الله قلی ورشکار مدال آور فریدونکناری با حضور جمعی از مسولان و شهروندان این شهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۴    
رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2018-2017 با قهرمانی تیم کاشیما و نایب قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به کار خود خاتمه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
هر شخصی حداقل یکبار سردرد را در زندگی تجربه کرده است، این سردرد ها می تواند دلایل و علت های مختلفی داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اعلام نظر قطعی درباره وضعیت محمد انصاری تا فردا صبر می کنیم، ولی امید عالیشاه تا شروع تمرینات، آماده خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۵    
جسد یک مربی بدنسازی پس از مصرف قرص اکستازی از پای درآمده بود در یکی از خیابان های خلوت پیدا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۱    
با وجود ادامه بررسی و تلاش برای رسیدن به اجماع نظری کاربردی برای مباحث مربوط به نحوه مدیریت بهینه تر توزیع بنزین در کشور ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۴    
وزیر کشور گفت: حتما می توانیم بر شرایط تحمیلی بر کشور غلبه کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۰    
پیام درفشان، وکیل نسرین ستوده، اعلام کرد که موکلش از رئیس زندان اوین و معاون قضایی این زندان به خاطر صدور دستور ممنوع الملاقات شدنش شکایت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۶    
وزارت ورزش و جوانان با درخواست رسمی شروع فرایند خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس، زمینه ماندگاری مدیرعامل پرسپولیس و مشمول نشدن او در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان را کلید زده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۳    
کری خوانی سرخابی ها بعد از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، قربانی گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۰    
قرمزپوشان پایتخت روزهای سختی را پیش رو دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه 272 واحد متخلف از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه شناسایی شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه استحقاق سنجی فرصت بسیار مناسبی برای شفاف سازی اطلاعات بیمه ای است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۵    
بمناسبت هفته کتابخوانی گزارش تصویری از استقبال مردم آمل از فرهنگ کتابخوانی را مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۵    
گزارشی از رانندگان تاکسی و مردم بابت گرانی خودسرانه قیمت کرایه تاکسی و مشکلات رانندگان تاکسی در شهرستان قائم شهر که رییس سازمان تاکسیرانی این شهرستان پاسخگو سوالات ما نبود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی نوشهر از داشته ها و نداشته ها می گوید؛با بستن بریدگی کمربندی و انتقال آن به زیرگذر کردیکلا مسافت زیادی به ما تحمیل شده و مشکلی به نام مسافت وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۱    
عیب های زیادی در پروژه محور سوادکوه وجود دارد که واقعاً نمی شود آنها را نادیده گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: بیش از 90 درصد پروژه های نیمه کاره فرهنگی، آموزشی و ورزشی استان تأمین اعتبار شدند و در حال مشخص کردن پیمانکاران هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۵۶    
به گزارش بلاغ ، به تازگی خبری جالب در مورد شرکت گوگل منتشر شده است که توضیح آن خالی از لطف نیست ، توسعه دهنده های این شرکت ادعا کرده اند که حالت تاریک باعث افزایش عمر باتری گوشی ها می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۲    
ازحدود 900 کیلومتر ساحل دریای خزر 60 درصد آن دراختیار وزارتخانه ها، سازمانها ونهادهای دولتی و حاکمیتی است و اگر 79 میلیون ایرانی (به استثنا آن یک میلیون نفرکه ساحل را در اختیار دارند) به استان سرسبزی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۵    
فهرست قیمت و شرایط فروش محصولات شرکت سایپا شامل پیش فروش نقدی تیبا SX یورو 4 و ساینا را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۲    
هکرهای کره شمالی چندین میلیون دلار از عابربانک های سراسر دنیا به سرقت بردند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۶    
اختصاصی | کی روش نام 24 بازیکن مورد نظر خود را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۳    
بخش اعظمی از پروژه ساری تاکام تا پایان سال به بهره برداری می رسد و حدود پنج کیلومتر از مسیر که دو کیلومتر در سه راهی تاکام و دو کیلومتر هم در ابتدای ساری هست سال آینده به اتمام می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۵۳    
هواداران پرسپولیس بعد از قهرمان نشدن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به صفحه مهدی طارمی بازیکن سابق این تیم هجوم بردند و او را عامل ناکامی این تیم دانستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۴۷    
معاون فرهنگی پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: هر کشوری برای دفاع از خودش به تسلیحات روز و مدرن نظامی نیازمند است و در دوره کنونی با توجه به تهدیدات احتمالی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۳۸    
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت معتقد است که قیمت خودرو به زودی متعال می شود.