چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 30 آبان 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 آبان 1397 بلاغ مازندران 2 آبان 1397 بلاغ مازندران 3 آبان 1397 بلاغ مازندران 4 آبان 1397 بلاغ مازندران 5 آبان 1397 بلاغ مازندران 6 آبان 1397 بلاغ مازندران 7 آبان 1397 بلاغ مازندران 8 آبان 1397 بلاغ مازندران 9 آبان 1397 بلاغ مازندران 10 آبان 1397 بلاغ مازندران 11 آبان 1397 بلاغ مازندران 12 آبان 1397 بلاغ مازندران 13 آبان 1397 بلاغ مازندران 14 آبان 1397 بلاغ مازندران 15 آبان 1397 بلاغ مازندران 16 آبان 1397 بلاغ مازندران 17 آبان 1397 بلاغ مازندران 18 آبان 1397 بلاغ مازندران 19 آبان 1397 بلاغ مازندران 20 آبان 1397 بلاغ مازندران 21 آبان 1397 بلاغ مازندران 22 آبان 1397 بلاغ مازندران 23 آبان 1397 بلاغ مازندران 24 آبان 1397 بلاغ مازندران 25 آبان 1397 بلاغ مازندران 26 آبان 1397 بلاغ مازندران 27 آبان 1397 بلاغ مازندران 28 آبان 1397 بلاغ مازندران 29 آبان 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۶    
گزارش های جدید سازمان های حقوق بشری حکایت از وخیم تر شدن اوضاع انسانی، معیشتی و بهداشتی یمن دارند. طبق گزارش سازمان ملل 22 میلیون یمنی احتیاج به غذا و درمان دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۷:۱۴    
تهران- ایرنا- نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به اعتراض های کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه و گروه ملی فولاد اهواز گفت: طبق مصوبه های شورای تامین استان خوزستان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۵:۰۸    
با این که معاویه، نسبت به فرزندان پیامبر(صلی الله علیه وآله) امام حسن و امام حسین(علیهما السلام) و نیز نسبت به صدها صحابی با سابقه، کمترین توجّهی نداشت، بلکه موجبات آزار و قتل آنان را فراهم می ساخت،
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۸    
به گزارش بلاغ ، رهبری: جایز نیست. آیات عظام وحید، صافی: بنابراحتیاط واجب جایز نیست و نماز باطل است. بقیه مراجع: اشکال ندارد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۹    
تب کردن در بزرگسالان نشانه خوبی نیست ولی در کودکان به مراتب بدتر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۰    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه ایران می تواند مشکلات منطقه را حل کند و بازیگر مهم منطقه باشد، گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۳    
حدیث امام علی (ع) درباره مداومت درعمل را در اینجا بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۹    
تولید بیش از اندازه گاز می تواند به واسطه عدم تعادل در جمعیت باکتری هایی که از روده محافظت می کنند، شکل بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۹    
دختر جوانی با استفراغ و توهم به اورژانس انتقال داده شد. در کیف او تعدادی قرص بکلوفن پیدا شد که تصور می شد به دلیل گرفتگی عضلات مصرف کرده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعقتاد دارد هم اکنون شاهد تشکیل جبهه متحد بین کشور چین و اتحادیه اروپا برای مقابله با آمریکا هستیم و طرح کاهش وابستگی اروپا به دلار در این راستا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۳    
به گزارش بلاغ ،فارابی دربارهٴ حضرت لوط و نام وی می گوید: گفته شده اسم لوط عربی است، اصل آن از لَوْط به معنای لزوق و چسبندگی است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۵    
امام باقر علیه السلام فرموده اند خداوند مؤمنان را از گل بهشتی آفرید و از نسیم روح خود در آن روان ساخت به همین دلیل مومن برادر پدر و مادری مومن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۸    
پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:هر کس یک وجب از جامعه مسلمین دور شود خداوند رشته مسلمانی را از گردن او باز کند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۵    
به گزارش بلاغ ، همه مراجع: خیر، جایز نیست. تبصره. حکم نگاه از آینه، شیشه، آب صاف و مانند آن، با عکس و فیلم زن تفاوت دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۴    
خطر حذف از آسیا استقلال را تهدید نمی کند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۹    
امام صادق(ع) در یک روایت پرحسرت ترین مردم در روز قیامت را معرفی فرمود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل جدید پرسپولیس پانزدهم آذر معرفی می شود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۸    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: فروشندگان آجیل و خشکبار طی روز های اخیر به دلیل افزایش قیمت، حدود یک چهارم سال گذشته در بازار بیشتر فروش نداشته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۹    
تذکر به استقلال: بدهی بویان را پراخت کنید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰    
همایش شهرستانی نقش بسیج با محوریت جایگاه بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در نوشهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۱    
سود مالی 96 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت به مبلغ 175هزار تومان به حساب مددجویان کمیته امداد و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۵    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که امنیت پایدار در تمام نقاط کشور برقرار است، گفت: آذربایجان غربی جزو امن ترین استان های کشور است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) 30 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 5 آذرماه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۹    
جوان بلوچ کشته شد !
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۰    
ایلیاس یالچینتاش، خواننده مشهور ترکیه ای با انتشار توئیتی در خصوص علاقه خود به تیم تراکتورسازی خبرساز شد و از این باشگاه به عنوان تیم محبوب خود یاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۴    
به گزارش بلاغ ، خندوانه امشب ساعت 23 میزبان محمدرضا شریفی نیا خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۳    
مرجع تقلید شیعه با تأکید براینکه در هنگام اقامه نماز جماعت باید تمامی مراکز تجاری بسته شود، گفت: در هنگام نماز باید همه کارها تعطیل شده و استقبال و اقبال عمومی به نماز در سطح بالایی باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۵    
وزارت امورخارجه روسیه تحریم های جدید آمریکا علیه چند فرد و نهاد ایرانی و روس به بهانه انتقال نفت به سوریه را محکوم و آن را حمایت از تروریسم توصیف کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اعلام موگرینی مبنی بر عدم مشخص بودن زمان اجرای SPV، گفت: این سازوکار هیچگاه راه اندازی نخواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۹    
آقای ظریف! قوی تر ظاهر شوید عنوان سرمقاله سردبیر روزنامه جوان، غلامرضا صادقیان است که می توانید آن را در ادامه بخوانید:
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۰    
سید جلال حسینی: تراکتورسازی یکی از بهترین های لیگ است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۷    
برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب چهار بازیکن جدید برای پرسپولیس
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۴    
برآورد مصرف سیگار در شش ماهه نخست سال جاری را معادل 32.5 میلیارد نخ محاسبه شده است و این درحالی است که برآورد مصرف در مدت مشابه سال قبل، معادل 27.5 میلیارد نخ بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۱    
افزایش حافظه بلند مدت به راحتی با ورزش دادن مغز و مدام آن را فعال نگه داشتن به راحتی امکان پذیر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۱۵    
اروپایی ها آشکارا در عمل نشان می دهند که نمی خواهند مقابل تحریم های آمریکا بایستند؛ اما برخی مدیران و رسانه های همسو همچنان به مردم آدرس غلط می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۳:۰۳    
پای مرغ از غنی ترین منابع کلسیم و ویتامین D است. پیشگیری و درمان مشکلات استخوانی، رفع افسردگی و حفظ سلامت ناخنها و پوست از خواص پای مرغ است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۶    
به گزارش بلاغ ، ده ها میلیون دلار رشوه نفتی چگونه پولشویی و خرج انتخابات شد؟! رئیس جمهور در توجیه سخنان ظریف گفت: متاسفانه مواد مخدر در کشور وجود دارد و باید با آن مبارزه کنیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۹    
وقتی صحبت از تسکین درد می شود، یک راهکار طبیعی به نام زردچوبه می تواند برایتان مفید باشد. عصاره ی ساقه ی زردچوبه که به شکل مکمل نیز موجود است، حاوی ترکیباتی است که خاصیت تسکین دهندگی دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۹    
کاوه رضایی مهاجم کلوب بروژ بلژیک در ژانویه نمی تواند به المپیک مارسی بپیوندد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۸    
246 روز از پایان مهلت دولت برای راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا می گذرد و هنوز مدیران دولتی و دستگاه هایی که مکلف به ثبت اطلاعات خود در این سامانه بوده اند، به تکلیف قانونی خود عمل نکرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
محققان توصیه می کنند مصرف روزانه نصف فنجان گردو به حفظ سلامت سیستم گوارش و کاهش ریسک سرطان کمک می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۶    
دیگر زمان خواندن انشاء نیست و باید حساب پس داد مدعیان اصلاحات در تلاش هستند که حساب خود را از دولت که ناکارآمدی آن در حوزه های اقتصادی مشکلات معیشتی بسیاری را بر مردم تحمیل کرده است جدا کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۹    
بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: فعلا کسی با من در این مورد تماس نگرفته، ولی بدون شک من هم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم، چون این تیم، تیم بزرگی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۵    
به گفته متخصصان تغذیه، داشتن یک رژیم غذایی سالم می تواند به حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۴    
احادیث معصومین(علیهم السلام) به مثابه چراغ هایی هستند که در ظلمات و تاریکی ها مسیر را به انسان نشان می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۵    
شنیده شده است به احتمال فراوان با کناره گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، این ورزش پرطرفدار به سمت تعلیق از ادامه فعالیت خواهد رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۳    
بشار خیلی زود در پرسپولیس در دل هواداران این تیم جایش را پیدا کرده و در زمین هم خیلی زود جا افتاد تا جایی که او امسال در پازل تاکتیکی برانکو، نقش اساسی و تاثیرگذاری را داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص یک درصد درآمد شرکت ها، بانک های دولتی و موسسات انتفاعی برای توسعه عدالت آموزشی و بهبود معیشت فرهنگیان موافقت کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
یک متخصص گوارش و کبد گفت: سنگ کیسه صفرا مشکل شایعی است که در بعضی از جوامع تا حدود 5 درصد از مردم را در بر می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
تیم ملی ایران که خود را برای حضور هر چه بهتر درجام ملت های آسیا آماده می کند با یک ترکیب کاملا متفاوت به مصاف تیمی از امریکای جنوبی رفت .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۹    
دبیر علمی هفتمین سمینار مشاوره ژنتیک و پیشگیری از معلولیت ها، با اشاره به افزایش شیوع اوتیسم در کشور، گفت: میزان اوتیسم در پسران 4 برابر دختران است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
به گزارش بلاغ ،اگر سالن بزرگی را با نور کمی روشن کردیم جز اجناس و اشیای بزرگ را نخواهیم دید، ولی اگر همین سالن را با نور زیاد روشن کردیم حتی یک پوست تخمه و ذره کاغذ دیده خواهد شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۵    
سیروس دین محمدی هافبک پیشین استقلال اعتقاد دارد که برخی بازیکنان در حد این تیم نیستند و باید از جمع آبی پوشان جدا شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۰    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات آینده کشورمان و برای حل مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم به همان باور و اعتقاد نیاز داریم که در زمان جنگ همه مردم ما برای حفظ آب و خاکمان با تمام ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۹    
مرد میانسال بهشهری بر اثر سقوط در داخل چاه منزل خود دچار شکستگی شد و با تلاش نیروهای امدادی نجات یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهم به جعل اسناد و دریافت تسهیلات بانکی 412 میلیارد ریالی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
نوشیدن آب کافی می تواند پوست، ماهیچه ها، استخوان ها و مفاصل را حمایت کند. آب به سلول های بدن کمک می کند تا مواد مغذی را جذب و با عفونت ها مبارزه کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۴    
سرمربی تیم پرسپولیس بخشی از مصاحبه ای را که امروز به نقل از او در رسانه ها منتشر شد را تکذیب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۵    
سرمربی پرسپولیس به انتقاد از کارلوس کی روش پرداخت و با اشاره به موفقیت مربیان کروات در فوتبال ایران گفت که فکر می کند کی روش هم بدون هیچ موفقیتی همانند مربیان غیر کروات از فوتبال ایران اخراج می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۹    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی از تاثیر چشمگیر برخی آش ها در پیشگیری از پوکی استخوان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۴    
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تحریم های یک جانبه آمریکا در حوزه های مختلفی چون دارو، غذا و.. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۹    
سرمربی تیم ملی ایران به بازیکنان آسیب دیده فرصت سه هفته ای برای بهبود مصدومیت و بازگشت به میادین داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۸    
به گزارش بلاغ ،همه مراجع (به جزآیات عظام سیستانی و مکارم): اگر محتوای آن باطل نباشد، اشکال ندارد. آیات عظام سیستانی و مکارم: بنابر احتیاط واجب جایز نیست. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
اگر از گشنیز فقط به عنوان سبزی معطر استفاده می کنید و نمی دانید که گشنیز با بدن چه می کند توصیه می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۹    
قصه بازیکن عراقی استقلال بی شباهت به قصه های سندباد نیست؛ ماجراجویی کارتونی با داستان هایی مهیج و جذاب و حالا او بعد از قرن ها این بار در قالب یک فوتبالیست عراقی در استقلال دوباره زنده شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۸    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه، در رابطه با مسئله برجام و اروپا، گفت: برجام در حال حاضر به یک عرصه تعارض و چالش بین اروپا و آمریکا تبدیل شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پرفشاری خون و دیابت از مهم ترین علل ایجاد نارسایی کلیه در افراد است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
دوصد گفته چون نیم کردار نیست حکایت این روزهای اروپایی هاست. اروپایی هایی که طی شش ماه اخیر که آمریکا از توافق هسته ای خارج شده، در مقام حرف برای حفظ برجام خوب پیش آمدند اما پای عمل که رسید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۹    
رضا درویش : این پرسپولیسی ها بودند که بازیکنان ما را کتک زدند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۹    
فواید ماساژ بر کسی پوشیده نیست. اما بسیاری از افراد، ماساژ را مختص کمر و شانه ها می دانند. لازم به ذکر است که ماساژ، عملی پرفایده است و باید برای دیگر نقاط بدن از جمله سر، صورت و غیره نیز انجام شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
سرمربی سرخپوشان در مصاحبه با یکی از سایت های کرواسی اظهاراتی بی سابقه و عجیب را نسبت به سرمربی تیم ملی ایران بیان داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
روز 28 آبان ماه روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری و منع خشونت با کودکان نامگذاری شد که این برنامه درشهرستان نور مانند سایر شهرستان ها برای اطلاع رسانی عموم اجراشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۷    
مدیرعامل اتحادیه ماهیان گرمابی کشور از کاهش 10 تا 15 درصدی تولید ماهی های گرمابی در کشور از یک سو و افزایش صادرات با هجوم عراقی ها برای خرید ماهی های جنوب از سوی دیگر، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۴    
شبکه دو سیما روز شنبه همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، قسمت جدیدی از کلاه قرمزی97 روی آنتن می برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱    
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به ماجرای استعفای جنجالی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و واکنش های او به حمله موشکی حماس می پردازد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
مقیمی گفت: پتروشیمی ها مواد اولیه را قطره چکان به تولیدکنندگان می دهند و همین باعث دردسر شده است و کسی هم نیست که زورش به آن ها برسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
تشریح دستاوردهای گرشاسبی در پرسپولیس
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
ملاقات با گورباچف عنوان جدیدترین فیلم مستند ورنر هرتزوگ سینماگر آلمانی است که در بخش نمایش های ویژه دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت روی پرده می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
آمیتا باچان سوپراستار سینمای هندوستان با پرداخت بیش از 40 میلیون روپیه (نزدیک به 600 هزار دلار) بار بدهی های سنگین را از دوش کشاورزان فقیر برداشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۲    
لوییس کاسترو مستندساز و تهیه کننده انگلیسی-ونزوئلایی و ماهش نارایان کارگردان سینمای هند برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به تهران می آید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۲    
مسابقه دربی شهرستان جویبار با پیروزی تیم شهدای مقاومت به پایان رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۲    
شبکه چهار سیما از 30 آبان ماه، پخش مجله علوم انسانی زاویه را از سر می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
قایقران جوان تیم ملی اسلالوم با اشاره به برگزاری مسابقات در پیست رودخانه کرج استان البرز گفت: مسابقه در پیستی که تمرین کردیم، یکی از مزیت های میزبانی مسابقات در رقابت با حریفان باتجربه کمک خوبی بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
هافبک عراقی پرسپولیس در بازی دوستانه تیم ملی کشورش با بولیوی مصدوم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی قطر، به دنبال برگزاری دو بازی دوستانه دیگر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
نماینده مجلس از سه قانون برای فدراسیون فوتبال در صورتی که تاج در سمتش باقی بماند صحبت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
تک درنای سیبری به نام امید که چندین سال است که به تالاب بین المللی فریدونکنار مهاجرت می کند امروز به این تالاب رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره رانندگی در شرایط جوی نامساعد در فصل های پاییز و زمستان توصیه هایی را ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
اختصاصی | حسین هدایتی نسبت به ادعای کی روش در خصوص مذاکره نیمه شب با بازیکنان تیم ملی واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از برگزاری دوره های آموزشی " آشنایی با جرایم سایبری و جرم یابی در حوزه محیط زیست" خبر داد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
یک متخصص طب سنتی گفت: کاهو تسکین دهنده گرمی خون, صفرا و تشنگی است و خشکی صفرا و سودا را کم می کند، به همین دلیل خواب آور خوبی است، همچنین کاهو با سرکه موجب تحریک اشتهاست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 410 کیلو گرم حشیش و تریاک در کرج و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
رئیس اتحادیه صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: گوشی های تلفن همراهی که توسط مقام های قضایی توقیف شده بودند، مراحل رفع توقیف را گذرانده اند و توزیع آنها از هفته آینده آغاز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰    
ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست و ریسک بالایی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
مسئولان فدراسیون کاراته کره جنوبی خوستار همکاری با مربی ایرانی پیشین تیم ملی این کشور شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
یک کارشناس خودرو گفت: در برابر افزایش قیمت های چند ده میلیونی اخیر خودروها، کاهش 2 تا 3 میلیونی چندان از لحاظ کارشناسی اهمیت خاصی ندارد و باید فرآیند تولید برقرار باشد تا قیمت ها شکسته شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
اسطوره فوتبال کلمبیا معتقد است مربیان بومی گزینه بهتری برای هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا شرایط جوی محورهای مواصلاتی در تعطیلات پیش رو را تشریح و توصیه هایی را به مسافران ارائه کرد.
  • ۱