پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 9 مهر 1397 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 تیر 1397 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری برنا 30 آبان 1397 خبرگزاری برنا 30 آذر 1397 خبرگزاری برنا 30 دی 1397 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1397 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 1 مهر 1397 خبرگزاری برنا 2 مهر 1397 خبرگزاری برنا 3 مهر 1397 خبرگزاری برنا 4 مهر 1397 خبرگزاری برنا 5 مهر 1397 خبرگزاری برنا 6 مهر 1397 خبرگزاری برنا 7 مهر 1397 خبرگزاری برنا 8 مهر 1397 خبرگزاری برنا 9 مهر 1397 خبرگزاری برنا 10 مهر 1397 خبرگزاری برنا 11 مهر 1397 خبرگزاری برنا 12 مهر 1397 خبرگزاری برنا 13 مهر 1397 خبرگزاری برنا 14 مهر 1397 خبرگزاری برنا 15 مهر 1397 خبرگزاری برنا 16 مهر 1397 خبرگزاری برنا 17 مهر 1397 خبرگزاری برنا 18 مهر 1397 خبرگزاری برنا 19 مهر 1397 خبرگزاری برنا 20 مهر 1397 خبرگزاری برنا 21 مهر 1397 خبرگزاری برنا 22 مهر 1397 خبرگزاری برنا 23 مهر 1397 خبرگزاری برنا 24 مهر 1397 خبرگزاری برنا 25 مهر 1397 خبرگزاری برنا 26 مهر 1397 خبرگزاری برنا 27 مهر 1397 خبرگزاری برنا 28 مهر 1397 خبرگزاری برنا 29 مهر 1397 خبرگزاری برنا 30 مهر 1397 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۶    
فیلم کمدی هشتگ با افزایش فروش خود در هفته دوم اکران و عبور از مرز یک میلیارد تومان، پرطرفدارترین کمدی هفته دوم نیز لقب گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۷    
معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دریافت هزینه سونوگرافی از سوی متخصص زنان و زایمان غیرقانونی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۳    
پس از افتتاح نمایشگاه مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار زنجان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از غرفه ها بازدید کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان گفت: رعایت اصول اقتصادی پدافند غیرعامل، اقتصاد را مستحکم تر و قوی تر می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۰    
تکواندو تیم ملی تکواندو 6 نفره دختران و پسران کشورمان در بازیهای المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس زیر نظر رضا زوار و فاطمه صفرپور کادر فنی و با حضور هادی ساعی کادر سرپرستی کاوران اعزامی به تمرین ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۷:۱۱    
اولین هفته فیلم استرالیا به مناسبت پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و استرالیااز 13 الی 17 مهر باحضور 6 فیلم برتر سال های اخیر استرالیابرگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۷    
نشست هم اندیشی شورای استان های کشور برای اولین بار به میزبانی اراک برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۲    
اسماعیل زمانی گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد زائران حسینی از مرز شلمچه، هماهنگی با طرف عراقی انجام و امکانات لازم در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۵    
فرماندار کرج از گازرسانی به 55 روستا در محور کرج - چالوس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۳    
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و گردشگری استان کرمان گفت: علاوه بر ایجاد پروازهای خارجی توسعه پروازهای داخلی و بین استانی نیز در توسعه گردشگری استان کرمان نقش به سزایی خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۳    
سرپرست استانداری کرمان گفت: توسعه گردشگری با تمامی منافع و نکات مثبت آن، در کشور ما سخت و ظریف است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۶    
دکتر علی نوذرپور گفت: برای اولین بار طرح چیپس درختی را بجای چمن کاری در شهر تهران انجام دادیم تا به عنوان طرح نوین زیست محیطی و پایلوت در دیگر مناطق اجرا شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۵    
سیده فضه حسینی گفت: سیاست نظام این است که مسائل اجتماعی با حضور مردم حل شود و لازم است فعالان حوزه خانواده از سراسر کشور گردهم آیند، تا نظرات، دیدگاهها و انتقاداتشان مطرح شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۹    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن اشاره به مواردی همچون ابراز گله مندی کامیونداران از برخی مسائل حادث شده در جاده ها گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۷    
استاندار خراسان شمالی پدافند غیر عامل را مصون سازی زیرساخت ها دانست و گفت:باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا زیرساخت های خود را در مقابل حوادث ایمن سازی کنیم و این به معنای پیشگیری قبل از درمان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۸    
مدیر امورمشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افزایش حدود 3 درصدی مصرف آب شهروندان شهرهای استان طی 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۳    
پیشگیری از پدیده مذموم زمین خواری و تصرف عدوانی، برنامه عملیاتی حفاظت و استملاک از اراضی ملی حسب منویات مقام معظم رهبری برای حفظ حقوق عامه و حقوق بیت المال در دستور کار دادستانی کرمانشاه قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۸    
با حضور مدیر کل و مسئولین محیط زیست و رئیس شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه تفاهم نامه همکاری زیست محیطی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه امضاء شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۳    
مدیر فرهنگی هنری منطقه 12 از برپایی 20 تکیه و اجرای سه برنامه ویژه در میدان امام حسین (ع) به مناسبت دهه سوم ماه محرم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۳    
تعداد گردشگران ورودی به فاز تجارت و گردشگری این منطقه ظرف شش ماه ابتدایی سال 97 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پس از رسانه ای شدن استعفایش، با انتشار یک فایل صوتی پیرامون آن توضیحاتی داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۳    
رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به توجه ویژه شهردار تهران به مسائل محیط زیستی گفت: باید رویه در بحث محیط زیست از فاز اجرایی تا فرهنگ سازی تغییر کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۲    
استاندار مرکزی گفت: مناسب سازی و بهبود محیط شهری برای افزایش رفاه سالمندان و توانجویان در جامعه یکی از مولفه های حقوق شهروندی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۲    
سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام استعفای خود را تقدیم مقام معظم رهبری کرد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۹    
معاون عمرانی استاندار قزوین بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای افزایش جمعیت سالمندان تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: 2 هزار و 986 گردشگر خارجی در 6 ماهه نخست امسال به این استان سفر کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 113 درصد رشد را نشان می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله سپاه به مقر سرکردگان حادثه تروریستی اهواز بیانیه ای منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۱    
استاندار کردستان ضمن تاکید بر توقیف همه محموله های دام قاچاق اعم از سبک و سنگین که از سایر نقاط کشور وارد استان می شود، گفت: از مرز ما نباید حتی یک راس دام خارج شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۶    
انجمن تنها بستر قانونی موجود برای توسعه همکاری های میان اولیا و مربیان است و نقش به سزای اولیا در کیفیت بخشی به اداره و فعالیت های مدارس قابل تقدیر بوده و بیش از گذشته مورد تأکید است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۹    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حال عمومی 2 معلم یکی از مدارس مشهد که توسط اولیای 2 دانش آموز مضروب شدند، مساعد است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
فیلم سینمایی آستیگمات به تهیه کنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در دوازدهمین دوره جایزه سینمای آسیاپاسیفیک به نمایش درمی آید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۱    
بازتاب مثبت سخنان رئیس جمهور روحانی در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت وگو های مؤثر او و تیم سیاست خارجی در نیویورک از التهاب اجرای مرحله دوم تحریم ها تا حدود زیادی خواهد کاست ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
شورای اسلامی شهر شیراز، در قالب طرحی یک فوریتی، پرداخت یک میلیارد ریال برای هر فصل به هر یک از باشگاه های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی این شهر را مصوب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اهمیت المپیاد استعدادهای برتر ورزشی از مسابقات آسیایی جاکارتا هم بیشتر است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۶    
اهدای اعضای بدن یک جوان 19ساله مبتلا به مرگ مغزی در میامی به هشت بیمار نیازمند پیوند عضو ، زندگی دوباره بخشید .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۴    
امروز چنده؟! چقدر رفته بالا؟! میگن تا زمستون تا فلان قدر میاد بالا! اینها سوالاتی است که حالا دیگر تبدیل به بخشی از مکالمات روزمره ما شده است. همه اش هم به خاطر یک مشت دلار ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سال گذشته بیش از 3700 مدال بین المللی، جهانی، آسیایی و رده های اول ملی توسط ورزشکاران استان اصفهان کسب شد که دستاورد بزرگی برای استان محسوب می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۶    
در این مطلب 9 مشکل بهداشتی که اولین بار ممکن است علائمشان در دست ها بروز کند، معرفی شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۳    
رقابت های اسنوکر زیر 16 سال قهرمانی جهان در روز نخست انجام شد و بازیکنان ایران موفق به کسب دو پیروزی و دو شکست شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۷    
آتش سوزی در تالاب امیر کلایه لاهیجان مهار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران گفت: همزمان با شروع سال جدید تحصیلی، بیش از 25 هزار مترِ طول خط کشی محوری در معابر اصلی این محدوده از بخش مرکزی شهر انجام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۷    
با اعلام ابراهیم داروغه زاده شورای سیاست گذاری جشنواره فجر ایجاد بخش مستقل فیلم های اول را به تصویب رسانده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل خانه سینما امروز در جریان برگزاری نشست هیات مدیره خانه سینما از نامه ای صحبت کرد که رسانه ها تا پیش از آن اطلاعات کاملی درباره اش نداشتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۱    
680 هکتار از زمین های ملی گیلان برای زراعت چوب به شرکت ها واگذار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۵    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: دشمن به جای چهار فشنگ کلاژ در اقدام تروریستی اخیر در اهواز چند موشک بالستیک دریافت کرد و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی در سیلی زدن به دشمن است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۲    
کنفرانس بین المللی "سیاو/ ایکوموس" تبریز 2018 با حضور رئیس ایکوموس جهانی و معاون میراث فرهنگی کشور، برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۹    
مدیر حج و زیارت ایلام از راه اندازی دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام خبر داد و گفت: این دفتر آماده صدور روادید برای زائران عتبات عالیات در ایام اربعین است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۶    
استاندار بوشهر گفت: تامین مسکن و اشتغال برای جوانان گامی در راستای تسهیل ازدواج است که مدیران ذیربط باید نهایت تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۶    
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با اشاره به ضرورت نقد علمی جریان تصوف، گفت: اندیشه تصوف در مقابل ولایت اهل بیت(ع) قرار دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل استاندارد قم گفت: با توجه به عملکرد مطلوب مرحله اول استانداردسازی جایگاه های سوخت رسانی سی ان جی قم و در راستای تکمیل اقدام های ایمن سازی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۷    
استاندار البرز از طراحی و راه اندازی نخستین سامانه هوشمند و جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل بهزیستی اصفهان گفت : به دلیل تمایل مردم به نگاهداری افراد سالمند در منزل ، دلیلی برای افزایش ظرفیت و توسعه خانه سالمندان دراین خطه وجود ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۱    
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 817 تن برنج با قیمت مناسب طی هفته جاری برای کاهش دغدغه مردم در بازار استان توزیع می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۲    
رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: تاکنون 7 نفر از عوامل اصلی تولید و فروش مشروب الکلی دست ساز در بندرعباس شناسایی و دستگیر شده اند و عملیات شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۹    
رئیس پلیس آگاهی استان از پلمپ یک مغازه چادرفروشی به دلیل خرید و فروش ارز در قم خبر داد و گفت: از متهم حدود 135 میلیون تومان ارز کشف شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۵    
شهردار منطقه 5 تبریز از آغاز عملیات اجرائی مسجد فرشته جنت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هئیت امنای مساجد به برگزاری برنامه های فرهنگی اثرگذار توجه کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۶    
محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل موسسه خانه کتاب از مجموعه دنیای کتاب قم بازدید کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۴    
مدیرنمایشگاه عمان هلث 2018 با ارسال نامه ای از عملکرد خوب بیمارستان کیش درنمایشگاه این کشور تقدیر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۸    
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه نرخ کرایه اتوبوس های دانشگاه هرمزگان پیش از آغاز سال تحصیلی کنونی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۰    
به گزارش خبرگزاری برنا تهران، دکترمسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی در شهرستان ملارد گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۸    
متخصص ارتوپدی و فلوشیپ تومورهای استخوانی در ارتباط با موضوع تومورهای استخوانی گفت: تومورهای استخوانی و بافت نرم نادر هستند و معمولا در دهه سنی بین 10 تا 20 سال همراه با درد استخوانی بروز می کنند که ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۷    
بجهت دارا بودن بالاترین کامیونداری کشور بیشترین میزان جذب و فروش انواع لاستیک را در 6 ماهه اول سال 97 داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۳۶    
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سطح وقوع جرایم در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۰۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از توافق تجاری جدید سه جانبه با کانادا و مکزیک به عنوان بزرگترین توافق تاریخ ایالات متحده یاد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۵۷    
منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند، صادرات نفت کویت به آمریکا پس از 25 سال متوقف شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۱۸    
گلرو گفت: وزیر خارجه عربستان، کشورم را به بی ثبات سازی در منطقه متهم می کند. سوال من این است که آیا ویران کردن یمن و کشتار بی گناهان و اطفال یمنی تقویت ثبات است؟
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۵:۳۶    
احتمال اینکه شفر برای بازی امشب از روح الله باقری در پست اصلی اش یعنی مهاجم هدف استفاده کند بسیار زیاد است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۵:۰۰    
مجموعه تلویزیونی نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی به زودی روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۴:۴۲    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران عصر امروز در لیگ قهرمانان آسیا به میهمانی السد قطر می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۲:۱۹    
کمیته آمادگی جسمانی هیات ورزشهای همگانی استان تهران مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی آقایان استان تهران انتخابی کشور را با حضور 180 نفر از ورزشکاران در باشگاه شاهین برگزار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۳    
مروری بر دروغ پردازی و فضاسازی های عربستان و مجاهدین خلق علیه ایران در حساب های کاربری فضای مجازی عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۸    
دلار در مشهد به هشت هزار تومان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۵    
تیم روبین کازان در هفته نهم لیگ روسیه با گلزنی مهاجم ایرانی به پیروزی رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۴    
طرح ساز و کار ویژه اتحادیه اروپا برای مراودات تجاری با ایران در تقابل با تحریم ها و فشارها ی آمریکا در حال نهایی شدن است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۲    
به دنبال عارضه جسمی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در بیمارستان بستری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۲    
آموزش ایمنی و آتش نشانی به دانش آموزان مهد کودک نیکو رشت برگزارشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۹    
سفیر ایران در انگلیس خواهان آن شد که نمایندگان مجلس با تصویب FATF تثبیت قیمت ارز را تداوم بخشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش اروپا را ملزم دانست که از تداوم اعتبار توافق هسته ای موسوم به برجام که به استقلال سیاسی، هویت بین المللی و اعتبار جهانی آن ها گره خورده است، دفاع کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۷    
امین سرخوش-حقوقدان و مشاور حقوقی -
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۷    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و دست اندرکاران حج تاکید کردند که پیام های سیاسی حجِ انقلاب اسلامی را به دنیای اسلام برسانید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۸    
با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و جمع زیادی از مسئولان فاز اول پروژه استادیوم 5 هزار نفری ملارد، سالن چند منظوره ورزشی شهرداری و سالن ورزشی چند منظوره روستای مهر آذین افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۶    
نمایشگاه گروهی هنرمندان صنایع دستی با موضوع محرم در قاب صنایع دستی در سالن مارلیک خاتم الانبیا برپا شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۶    
مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر توصیه ای به سران دولت سعودی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان فارس با تصریح اینکه هنوز به اندازه ای که ادعا کرده ایم خدمت نکرده ایم، گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۶    
استاندار فارس خاطرنشان کرد: دانشگاه در شرایط جنگ اقتصادی می تواند با پیشینه سازی تلاش های خود تهدیدهای آن را به فرصت تبدیل کند و با ارکان هایی سنجیده و دقیق نظام اقتصادی مستقل از نفت را پایه ریزی کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در واکنش به انتشار خبر تنبیه بدنی یک دانش آموز در شهرستان کازرون، گفت: هنوز این موضوع تایید نشده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۲    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از انگیزه بالای بازیکنان برای انجام بازی خوب مقابل السد خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۸    
قیمت دلار در کاهش قیمت همچنان رکورد می زند و در حالیکه صرافی ها دلار را با قیمت 14350 تومان می فروشند ولی دلار خانگی در بازار آزاد با قیمت به مراتب پایین تری خریداری می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال السد قطر به کسب نتیجه در بازی با پرسپولیس امیدوار است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اولین جلسه مشترک کمیسیون امنیت مجلس با سفرای کشورهای اتحادیه اروپا برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۵    
سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ضمن تکریم روز آتش نشان از پیگیری لایحه شهدای آتش نشان به عنوان شهید خدمت از مجلس شورای اسلامی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۲    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از بهرمندی بیش از 350 دانش آموز کرمانی از خدمات طرح وارنیش فلوراید خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۹    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ضبط دو دستگاه موتور سیکلت قاچاق خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۳    
محمد رجبلو در مرحله دوم تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان در رده دوم قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۰    
این کار را با شیروعسل نکنید زیرا این شیر وعسل سمی است.