جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۵۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 2 اسفند 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
تازه ترین وضعیت شیوع کرونا در سراسر جهان اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۴    
خودرو های برتر سال 2020 در شرایطی اعلام شد که خودرو های انگلیسی حضور پررنگی در این رتبه بندی دارند و خودرو های لیموزین نیز جایگاه ویژه ای کسب کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۱    
سروش صحت امشب در برنامه ی کتاب باز میزبانراما قویدل خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
فرمانده انتظامی رشت گفت: بیش از 6 هزار برگ توتو "پیش بینی نتیجه فوتبال" در بازرسی از یک باب منزل در این شهرستان کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۸    
آن اولین فنجان قهوه ای که صبح ها می نوشیم و موتورمان را با آن راه می اندازیم شاید روش خوبی برای شروع روز نباشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۳:۱۴    
با توجه به نزدیک شدن به شب عید و لزوم خانه تکانی آن هم در این سال کاملا کرونایی با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا شما را با نحوه صحیح تمیز کردن انواع شیشه های خانه بیشتر و بهتر آشنا کنیم .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۶    
فرماندار اسدآباد از برگزاری نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، از امدادرسانی به 187 حادثه دیده در بهمن ماه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 12 اسفندماه اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: با تکمیل پل آفتاب، خیابان های تابان و آسمان دسترسی به فرودگاه اصفهان ایمن تر و سریع تر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۷    
جانشین رییس پلیس شهرستان آبادان گفت: سارق حرفه ای که در آبادان دست به سرقت کابل های فشار قوی و مخابراتی می زد، در عملیات پلیسی دستگیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۹    
ایرج داوودبیگی گفت: هنرکارت بر اساس زمان بندی صندوق اعتباری هنر برای مراکز استان ها ارسال شده و در اختیار هنرمندان قرار می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۶    
راه های ارتباطی برای ارسال کمک های مردمی طلاب و روحانیون برای زلزله زدگان سی سخت اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم شیراز و زرقان، گفت:که با اشتغال مولد می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و موفقیت جامعه را برنامه ریزی کرد و در مسیر توسعه قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۵    
این شبها با گذر از معابر سطح منطقه یک شهر همدان، از نکاتی که بیش از هرچیزی به چشم می آید زیبایی خیابان ها و معابر است که با استفاده از رنگهای مختلف نورپردازی شده اند گویی که شهر همدان در حال پوست ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۶:۱۷    
به مناسبت 5 اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس با ما همراه باشید تا با زندگینامه و آثار معروف این بزرگ مرد بیشتر و بهتر آشنا شوید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۴    
یکی از جاذبه های گردشگری ایران، غذاهای ایرانی است. صدها لیست از پرطرفدارترین غذاهای ایرانی وجود دارد که هر کدام توسط دسته ای از افراد پیشنهاد شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۴    
تبخال یک مشکل پوستی بسیار شایع می باشد که همه دوست دارند زودتر از آن خلاص شوند که با راهکارهای ساده ای امکان پذیر می باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۳    
ترکیبات گوگرددار در پیاز عضلات صاف ریه را تحریک کرده و باعث باز شدن شریان های کوچک و نایژه می شود و به همین دلیل به آن هایی که دچار سرماخوردگی می شوند مصرف پیاز به صورت خام یا در کنار غذا توصیه می ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم گرامیداشت سالروز افتتاح سفارت فلسطین در تهران ضمن تاکید بر تقویت روح جهاد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت با اشاره به اجرای طرح پیک کتاب در استان، گفت: خوشبختانه از زمان اجرای طرح تاکنون استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
رئیس بخش کودکان بیمارستان فوق تخصصی اکبر مشهد گفت: خطر شیوع بیشتر ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در بین کودکان و نوجوانان سنین 5 تا 17 سال بسیار جدی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۶    
مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهما کشور به فعالیت 14 هزار باب کتابخانه روستایی در مساجد کشور اشاره کرد و گفت: بیش از نیمی از کانون های فرهنگی و هنری در روستاها راه اندازی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ایجاد شهرک پوشاک در همه استان های کشور اقدام کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۷    
حجت میرزایی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری و شستا بهترین مدیریت را در 20 سال گذشته تجربه می کنند و امروز هیچ بنگاه غیرضروری در این مجموعه وجود ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۱    
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، گفت: در ده ماهه سال 99 با انجام بیش از دو هزارو 635 مورد بازرسی از واحدهای توزیع و عرضه قند و شکر در استان 173 مورد تخلف محرز و مراتب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۱    
کشف گنجی قدیمی در پارکینگ یک خانه که زندگی اهالی آن را تغییر داد، به یکی از سوژه های خبری در فضای مجازی تبدیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۳:۴۱    
بنیاد ریه آلمان هشدار داد که سرفه مزمن ممکن است نشانه بیماری انسداد مزمن ریوی (COPD) باشد که این یک بیماری جدی و تهدید کننده علیه جان انسان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۱    
نمایش شمارش معکوس که قرار بود در مهر ماه سال جاری هم زمان با ایام صفر به روی صحنه برود به علت تعطیلی سالن های نمایش در شرایط کرونایی بعد از 5 ماه وقفه اجرا می شود
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۹    
اختتامیه جشنواره های چهارگانه بسیج هنرمندان در شیراز برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۵    
طی احکامی جداگانه از سوی شهردار تبریز، مدیرکل جدید امور حقوقی، مدیرکل املاک و مستغلات و سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تبریز منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
سبز کردن سبزه از قدیم الایام جزو رسوم زیبای ایرانی ها بوده، سنتی کهن که فلسفه آن آغاز سال نو با سرسبزی و طراوت بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۳    
مهمترین رویدادهای خبری نیروی انتظامی را در این بسته خبری بخوانید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۷    
ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا از امروز تردد مسافران در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر ممنوع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۶    
برای افرادی که استرس و ترس بیشتری را در شرایط کرونا تجربه می کنند، توصیه می شود دنبال کردن اخبار و رسانه های اجتماعی را به حداقل برسانند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
لایحه بودجه یک هزار و هفتصد میلیارد تومانی پیشنهادی 1400 توسط سرپرست شهرداری ارومیه به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۴    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان آذربایجان غربی از واریز عیدی 4 هزار و 52 نفر از مستمری بگیران استان خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۱    
دولت مصوبه مربوط به اختصاص اعتبار برای انجام مأموریت های فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را ابلاغ کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:طبق برنامه اعلام شده امسال 2 میلیارد و 830 میلیارد تومان اعتبار در 2 بخش برنامه ای و تملکی به حوزه اجتماعی و فرهنگی اختصاص یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۰    
رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان طارم اعلام کرد: طی 11 ماهه امسال 2 میلیارد و 745 میلیون ریال کالای قاچاق در طارم کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۸    
مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان به دلایل مختلف، بستر مناسبی دارد و می تواند به قطب تولید موسیقی حوزه دفاع مقدس و مقاومت تبدیل شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: سه نفر به اتهام تهدید سلامت و امنیت مردم در شادگان دستگیر شدند
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
سیزدهمین جشنوارۀ کارآفرینان برتر، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت را به عنوان کارآفرین برتر ملی سال انتخاب کرد. نخستین بار است که شرکتی فعال در حوزۀ بازار سرمایه توانسته این جایگاه را از آن خود کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۶    
مراکز مجاز تهیه ووچر (Voucher) آزمون های TOEFL و GRE در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
رژیم قلیایی با این ایده که جایگزینی غذاهای اسید ساز با غذاهای قلیایی می تواند سلامتی شما را بهبود بخشد برجسته شده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
سیما سادات لاری از شناسایی 7931 بیمار جدید کووید19 در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۹    
فرماندار رشت با جمعی از هنرمندان شهرستان دیدار و از تلاش های آنها در ایام سخت کرونایی تقدیر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۲    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی گفت: کرونای جهش یافته انگلیسی تا نزدیکی های استان آمده و دیر یا زود وارد استان ما نیز خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تامین یک فروند هلکوپتر به منظور افزایش ظرفیت اورژانس هوایی استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت با استعفای سهیل حق شناس سرمربی این تیم مخالفت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
امروزه نظر به صنعتی شدن جوامع و سهم بالای تولیدات صنعتی غذایی در تغذیه مردم، اطمینان حاصل کردن از کیفیت تغذیه ای و بهداشتی آنها اهمیت فراوان دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در زمان انتخابات از هرگونه مسائل اختلاف برانگیز باید پرهیز و فضای امید، نشاط و همدلی ایجاد شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۵    
خواب مناسب خوابی است که در زمان مناسب هم باشد که مکررا تاکید می شود که شب ها بخوابید و اگر در روز می خوابید خواب روز را کم کنید. خوابیدن در ساعاتی از روز باعث حملات قلبی و تشنج و حتی مرگ می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه خصوصی سازی بانک کار درستی نیست و خصوصی سازی بسیاری از صنایع مهم و استراتژیک درست به نظر نمی آید، اظهار کرد: باید بر مسأله خصوصی سازی نظارت دقیقی صورت بگیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
سفیر روسیه در آمریکا گفت که نسبت به پیشرفت در توافق هسته ای ایران در دوران ریاست جمهوری جو بایدن امیدوار است و افق آن را روش می بیند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
اقدامات گسترده شهرداری قدس برای پیشگیری و مقابله با همه گیری ویروس کرونا با ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی ادامه دارد و آتش نشانان غیور شهرقدس در خط مقدم این عملیات حضور دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
احسان اسرار سنگ نورد خراسان رضوی در بیستمین دوره مسابقات سنگ نوردی کشور در رشته سرعت به مقام دوم دست یافت و نایب قهرمان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۴    
رییس انجمن دارت هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت: چهارمین دوره لیگ حرفه ای دارت باشگاه های این استان با معرفی تیم های برتر پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی تا 10 اسفندماه سال جاری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی انتخابات را تجلی اراده عالمانه و آگاهانه مردم دانست و گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، ضامن سرنوشت چهار سال آینده کشور است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که شب گذشته به منظور گفت وگو با مقامات سازمان انرژی اتمی ایران وارد تهران شد، با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
بانک جی پی مورگان اعلام کرد که دو عامل می تواند سبب افزایش 5 تا 10 دلاری قیمت نفت شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخابات خرداد 1400، امتحان بزرگی برای دست اندرکاران انتخابات خواهد بود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۰    
سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: در پی دستور دادستان یک پدر کودک آزار به علت ضرب و شتم فرزند 9 ساله اش، دستگیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
رئیس دستگاه قضا با اشاره به بررسی مشکلات دادگستری و سازمان های وابسته از اختصاص 1300 میلیارد ریال برای رفع مشکلات مجموعه قضایی استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: عزت معلم در هر شرایطی باید حفظ شود، معلمان پرورش دهندگان آینده سازان کشور هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از استخدام 12 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد در دستگاه های اجرایی خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
نماینده مردم یزد و اشکذر و نائب رئیس فراکسیون معدن در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اکتشافات معادن نیازمند شفاف سازی و پرهیز از رانت خواری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
استاندار یزد از آمادگی 5 سرمایه گذار برای راه اندازی واحد تولیدی آهن اسفنجی در استان خبر داد و از وزیر صمت خواست در زمینه راه اندازی این واحدها مجوز لازم را صادر کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حتی در صورتی که تحریم ها لغو شود، محدودیت واردات 2 هزار و 500 کالا به کشور همچنان ادامه می یابد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی از دستگیری 3 نفر شکارچی غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی باباکلان این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام ارکان و زیر مجموعه های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مکلف شده اند در امداد و کمک رسانی به هم میهنان آسیب دیده بویژه جامعه هدف ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
شهردار منطقه 10 تبریز از اجرای پله گذاری در سکونتگاه های غیررسمی به طول 8هزار متر مربع در دوسال اخیر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف 10 هزار دلار تقلبی از یک دستگاه خودروی سانتافه هنگام عبور از جاده نرماشیرخبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۳    
استاندار خراسان شمالی شنبه شب در سومین نشست مجمع رسانه ای استان در سالجاری انسجام، هم افزایی و یکصدایی را لازمه احقاق حق و مطالبات مردم استان در سطح ملی دانست و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:دستگاه های اجرایی استان با استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های خود مسیر توسعه استان را مشخص کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: تشکیل شرکت سرمایه گذاری با مشارکت و پیشگامی شرکتهای صنعتی و معدنی استان به منظور توسعه اقتصادی و ارتقای اشتغال در حوزه های غیرمعدنی ضروری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
استاندار کرمان با اشاره به طرح محدودیت های هوشمند که شهرها را بر اساس سطح هشدار و رنگ بندی تقسیم می کند گفت: فرمانداران براساس دستورالعمل طرح هوشمند و رنگ بندی شهرستان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
بنا به تصمیم مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان، اعضای هیئت مدیره این باشگاه تغییر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
استاندار هرمزگان، از کنترل شدید مبادی ورودی استان هرمزگان و اعمال ممنوعیت تردد از ساعت 22 تا سه بامداد خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
با صدور رأی قطعی در دادگاه تجدید نظر استان فارس، شهردار سابق صدرا در یکی از پرونده های جرائم ارتکابی مربوط به دوران تصدی مسئولیت به 6 سال حبس تعزیری محکوم شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
رئیس انجمن کارخانجات آردسازی و سیلوداران استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر میزان تولید آرد استان ماهانه به حدود 70 هزار تن رسیده است گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقش آفرینی و اهتمام در حوزه سرمایه گذاری برای بخش خصوصی توسعه را در این استان محقق می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
معاون پژوهشی مرکز آموزش مدیریت دولتی از تمدید مهلت ارسال مقالات همایش ملی فرصت ها و ضرورت های آموزش مجازی تا 15 اسفندماه 1399 خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: فردی معروف به دکتر ماشروم که در فضای مجازی اقدام به فروش نوعی ماده ی توهم زا به نام ماشروم می کرد، شناسایی و دستگیر شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با تلاش تیم های بهداشتی، عملیات واکسیناسیون فلج اطفال در استان سیستان و بلوچستان با پوشش 100 درصدی کودکان زیر 5 سال پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
احتمال جدایی بازیکن مطرح تیم فوتبال سپاهان اصفهان وجود دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طی برگزاری چهارمین مانور سراسری مقابله با دستگاه های تولید رمز ارز، انشعابات برق غیرمجاز و تعدیل و تنظیم روشنایی معابر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
آیین رونمایی از بسته فیلم کوتاه 108 دقیقه از یک قرن در باغ موزه خانه سینما برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری البرز از پایلوت شدن استان در مکاتبات الکترونیکی در بستر شبکه دولت با هدف کاهش مراجعه مردم به دستگاه های اجرایی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تاکنون در استان کرمان ویروس جهش یافته نداشته ایم، تصریح کرد: اگر این ویروس در استان کرمان گردش پیدا کند کل استان باید قرنطینه شود .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸    
استاندار گلستان پیشنهاد استفاده از آب دریا برای تامین بخشی از اب شرب مورد نیاز استان و حفر 20 حلقه چاه در شهرستان گرگان را ارائه داد که مورد موافقت وزیر نیرو قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال و روند رو به تزاید تقاضاها، از انجام ذخیره سازی کافی کالاهای پرمصرف خبر داد و تاکید کرد که از ظرفیت مشارکت و همکاری مردم در حوزه نظارت از تولید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
مدیر فولادسازی شرکت فولاد هرمزگان، اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان سال 1399 بتوانیم از ظرفیت اسمی فولاد هرمزگان عبور کنیم و هدفی را که در آغاز سال تعیین کردیم محقق کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
رییس کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان گفت: مرحله گروهی مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتبال استان با حضور تیم هایی از سراسر کرمان در هشت گروه از روز هشتم اسفندماه امسال آغاز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۹    
تیم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات تقویت خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۳    
استاندار همدان، گفت: حمایت از تولید و توجه به معیشت اولویت اصلی مدیران دولت در استان همدان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از کشف 62 مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در استان همدان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۰    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نقش موثر مرزبانان در تسهیل خدمات رسانی نیروهای امدادی در آتش سوزی گمرک اسلام قلعه افغانستان، گفت: تردد در پایانه مرزی دوغارون به لحاظ امنیتی و روال کاری مساعد است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۴    
در استان های واقع در شمال غرب، دامنه جنوبی البرز و سواحل خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.