سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 12 آذر 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 آذر 1397 سینما پرس 2 آذر 1397 سینما پرس 3 آذر 1397 سینما پرس 4 آذر 1397 سینما پرس 5 آذر 1397 سینما پرس 6 آذر 1397 سینما پرس 7 آذر 1397 سینما پرس 8 آذر 1397 سینما پرس 9 آذر 1397 سینما پرس 10 آذر 1397 سینما پرس 11 آذر 1397 سینما پرس 12 آذر 1397 سینما پرس 13 آذر 1397 سینما پرس 14 آذر 1397 سینما پرس 15 آذر 1397 سینما پرس 16 آذر 1397 سینما پرس 17 آذر 1397 سینما پرس 18 آذر 1397 سینما پرس 19 آذر 1397 سینما پرس 20 آذر 1397 سینما پرس 21 آذر 1397 سینما پرس 22 آذر 1397 سینما پرس 23 آذر 1397 سینما پرس 24 آذر 1397 سینما پرس 25 آذر 1397 سینما پرس 26 آذر 1397 سینما پرس 27 آذر 1397 سینما پرس 28 آذر 1397 سینما پرس 29 آذر 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۹    
سینماپرس : اولین تصاویر پشت صحنه از فیلم سینمایی سوء تفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی و با بازی مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۲    
سینماپرس: دبیر 22امین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با صدور حکمی، سپهر سلیمان را به عنوان مدیر بخش بین الملل این دوره معرفی کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۸    
سینماپرس: نامزدهای چهل و ششمین دوره جوایز آنی برای تعیین بهترین های انیمیشن جهان در سال 2018 اعلام شد و در این میان شگفت انگیزان 2 و رالف اینترنت را خراب می کند با 11 و 10 نامزدی در صدر فهرست قرار ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۰۳    
سینماپرس: جوایز سینمای مستقل بریتانیا برندگان خودش را شناخت که در این بین، درام کمدی سوگلی به کارگردانی یورگوس لانتیموس با دریافت 10 جایزه پیروز بزرگ امسال لقب گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۳    
سینماپرس: مستند پرتره خرگوش سفید را دنبال کن به کارگردانی محمدحسین سلطانی به دبیرخانه نهمین جشنواره فیلم عمار ارسال شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۸    
خبرگزاری میزان: کارگردان فیلم انزوا گفت: سیستم اکران در سینمای امروز کاملا با سیستم تولید فرق می کند و در این بخش شرایط بر اساس دوستی و رابطه چیده می شود ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۳    
خبرگزاری میزان: سهیل موفق برای فیلم پاستاریونی که از لحاظ ساختار و محتوا از سوی بسیاری از منتقدین مورد نقد قرار گرفته ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۸    
سینماپرس: هیئت داوران جشنواره ملی هنری تجسمی شاهد و ایثارگر کشور از میان چهره های شناخته شده هنرهای تجسمی و ادبیات معرفی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۹    
کیهان: جشنواره فیلم های ایرانی در کلن که 9 تا 11 آذرماه جاری در سینما پلاست این شهر برگزار شد، در سال های گذشته نیز اغلب محل نمایش فیلم های توقیفی و یا ضدایرانی بود که از فرط سیاه نمایی بعضا سر و ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۴    
سینماپرس: حامد پویان، کارگردان و مستندساز جوان از حضور خود در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با دو مستند دموراژ و یک علمدار خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۴    
سینماپرس: مریل استریپ که بیشترین نامزدی اسکار را داراست، گفت: من از ترامپ می ترسم. طوفانی در حال شکل گیری است و همه آن را احساس می کنند. خود او هم آن را احساس می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۴    
سینماپرس: مستند راه طی شده روایتی از افکار و اندیشه های مهندس مهدی بازرگان، به صورت اختصاصی در سینمامارکت منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۹    
سینماپرس: نگارش فصل دوم سریال سارق روح به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری به قسمت 5 رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۴    
سینماپرس: علیرضا بذرافشان نویسنده و کارگردان سریال گسل 2 از موضوع جدید این سریال خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۹    
سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد 4 فیلم جدید از روز چهارشنبه 14 آذرماه وارد چرخه اکران فیلم های سینمایی می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۹    
سینماپرس: احمدرضا معتمدی فیلمساز و عضو هیأت داوران جشنواره مقاومت گفت: بعد از گذشت 15 دوره از جشنواره فیلم مقاومت اکنون نیاز است که به این مسأله بپردازیم که چرا در سینمای مقاومت و دفاع مقدس پژوهش و ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۴    
سینماپرس: شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با اشاره به اتفاقات برنامه تلویزیونی من و شما ، بر لزوم برخورد جدی با رفتارهای خارج از عرف و ادب تاکید کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۹    
سینماپرس: با دستور حجت الاسلام عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، شورای مشورتی تلاوت آغاز به کار کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۹    
سینماپرس: در بخش خارج از مسابقه دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت ، 14 فیلم به نمایش گذاشته می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۴    
سینماپرس: پوستر فیلم سینمایی میلیونر میامی به کارگردانی مصطفی احمدی در آستانه اکران عمومی منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۹    
سینماپرس: در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت ؛ پوستر مستند یمن: نبرد بی فرجام به کارگردانی مهدی خرم دل رونمایی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۹    
سینماپرس: رضا رویگری که چندی است در تلویزیون حضور کم رنگی دارد، درباره این موضوع سخن گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۴    
سینماپرس: آئین افتتاح نمایش خاک شیرین با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران تئاترکشور شامگاه گذشته در تماشاخانه سرو برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۹    
سینماپرس: بهروز مفید تهیه کننده از آماده شدن فصل دوم مجموعه محکومین تا پایان سال خبرداد و پیش بینی کرد که حوالی پاییز سال 98 روی آنتن می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۹    
سینماپرس: مستند شرح یک عکس به کارگردانی ساتیار امامی در سومین قسمت از فصل سوم به اضافه مستند به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
سینماپرس: مراسم تشییع ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر، طنز پرداز و پژوهشگر ادبی دوشنبه 12 آذر ماه با حضور دوستدارانش در حوزه هنری برگزار شد تا در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۹    
سینماپرس: 120 هنرمند هنرهای نمایشی از استان های مختلف، مهمان سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خواهند بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۴    
سینماپرس: برنامه داخل اسراییل با موضوع بررسی ویژگی های رژیم اشغالگر اسراییل و سیستم داخلی آن از 14 آذر ماه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۹    
سینماپرس: جنبش ME_TOO (به معنای "منم همینطور" درباره بیان تجربیات افراد سرشناس از آزار و تجاوز جنسی) زمینه ای را فراهم کرد که سلبریتی های دیگری اصرار خصوصی خودشان و پشت پرده های هالیوود و صنعت موسیقی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۴    
سینماپرس: شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای 3 فیلم مجوز نمایش صادر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۹    
سینماپرس: بابک کریمی و رضا بهبودی به جمع بازیگران فیلم جدید رضا درمیشیان اضافه شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۹    
سینماپرس: گزیده فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در 22 استان کشور به نمایش درآمد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۴    
خبرگزاری مهر: باندبازی، نبود عدالت در تولید و توزیع و وضعیت اقتصاد سینما مواردی است که پوران درخشنده کارگردان مطرح سینما از فضای غبارآلود سینمای ایران عنوان می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۴    
سینماپرس: نمایش کمدی با من بخند وودی به کارگردانی فرشید حاجیان در تماشاخانه همای سعادت روی صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۴    
سینماپرس: نمایش پول و پیاز از 14 آذرماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۹    
سینماپرس: سید هادی اسلامی ساخت جلوه های ویژه رایانه ای فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع را برعهده گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۹    
سینماپرس: مدیر دومین جشنواره فیلم کوتاه ده آخرین جزییات برگزاری این جشنواره را اعلام کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹    
سینماپرس: امیرحسین نوروزی کارگردان مستند پل امسال با مستندهای جدیدی در جشنواره سینما حقیقت حضور دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۹    
سینماپرس: امین بهروزی، ابراهیم پشت کوهی و هاله مشتاقی نیا با حکم دبیر نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی به عنوان اعضای گروه انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه خوانی این جشنواره معرفی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۴    
سینماپرس: هیات انتخاب یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از روز پنجشنبه 15 آذر بررسی آثار این رویداد هنری را آغاز می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۹    
سینماپرس: پنج زن دیگر لوک بسون ، پردرآمدترین کارگردان سینمای فرانسه را متهم به رسوایی اخلاقی کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۹    
سینماپرس: نمایش طناب به کارگرانی نصیر ملکی پور از 15 آذر تا 7 دی ماه در سالن ناظرزاده ایرانشهر روی صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
سینماپرس: احمد نجفی بازیگر و کارگردان سینما درباره جشنواره مقاومت گفت: معتقدم دیگران اجازه نمی دهند این نوع جشنواره ها کارامد باشد و ناکارامدی بیشتر در خروجی مجموعه سینمایی است که ناکارامدی را بیشتر ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۴    
سینماپرس: جبار آذین منتقد و مدرس سینمای کشور با انتقاد شدید از وضعیت کنونی فیلم ها و ترویج ابتذال در سینمای کشور گفت: درست از زمانی که پای سیاست ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۹    
سینماپرس: اسماعیل فلاح پور کارگردان سینما و تلویزیون گفت: مدیریت جدید سینما باید مباحث مهم بحران در اقتصاد سینمای ایران و بیکاری اهالی شناسنامه دار سینما را در سرفصل کارهای خود قرار دهد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۹    
سینماپرس: مستند زیر صفر مرزی با پایان یافتن مراحل فنی برای نمایش در جشنواره سینماحقیقت آماده می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۹    
سینماپرس: رئیس صداوسیما در حکمی سیدصادق امامیان را به سمت معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۴    
سینماپرس: دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی با ابلاغ حکمی معاون مناطق این دوره از جشنواره را معرفی و منصوب کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۱:۱۴    
سینماپرس: فیلم سینمایی گروگان این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بزودی مقابل دوربین می رود.