سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 30 اسفند 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 1 اسفند 1395 راه دانا 2 اسفند 1395 راه دانا 3 اسفند 1395 راه دانا 4 اسفند 1395 راه دانا 5 اسفند 1395 راه دانا 6 اسفند 1395 راه دانا 7 اسفند 1395 راه دانا 8 اسفند 1395 راه دانا 9 اسفند 1395 راه دانا 10 اسفند 1395 راه دانا 11 اسفند 1395 راه دانا 12 اسفند 1395 راه دانا 13 اسفند 1395 راه دانا 14 اسفند 1395 راه دانا 15 اسفند 1395 راه دانا 16 اسفند 1395 راه دانا 17 اسفند 1395 راه دانا 18 اسفند 1395 راه دانا 19 اسفند 1395 راه دانا 20 اسفند 1395 راه دانا 21 اسفند 1395 راه دانا 22 اسفند 1395 راه دانا 23 اسفند 1395 راه دانا 24 اسفند 1395 راه دانا 25 اسفند 1395 راه دانا 26 اسفند 1395 راه دانا 27 اسفند 1395 راه دانا 28 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۶    
شهرستان تفرش علاوه بر جاذبه های تاریخی گردشگری ، با جذابیت های طبیعی و آب و هوایی دل انگیز هرساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۱    
بزرگترین سفره هفت سین طبیعی جهان در شهرستان مرزی قصرشیرین پهن شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۹    
مسئول اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان قروه از آمادگی این شهرستان در جهت استقبال از میهمالنان نوروزی خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۰    
بیت تاریخی امام خمینی(ره) در محله سر پل شهر خمین و در شمال رودخانه در حدود 170سال قبل در مساحتی نزدیک به 4300 مترمربع ساخته شده است که قدمت آن به دوران قاجار باز می گردد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۲    
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که یکهزار و 35 نفر داوطلب تاکنون و تا سومین روز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۲    
پس از گذشت سه روز از ثبت نام داوطلبین شورای شهر و روستا بالاخره امروز دو نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات شورای شهر بهار نام نویسی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۱    
رئیس بنیاد نهج البلاغه استان یزد گفت: اگر تولید و اشتغال خواستار شکوفایی اقتصاد کشور است باید از مجرای اقتصاد مقاومتی عبور کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۷    
در مجموع دو روز از ثبت نام شوراهای شهر و روستاها در شهرستان گنبدکاووس285 نفر به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۳    
محمدرضا ملکشاهی راد گفت: اعتقاد دارم اگر شهرستان الشتر به خرم آباد اضافه شود اختلاف ها تشدید می شود؛ هرگز موافق الحاق الشتر به خرم آباد نیستم و محکم هم پای این صحبتم می ایستم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۰    
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام با اشاره به عملکرد دولت یازدهم و همچنین فعالیت بر اساس نطریه اقتصادی مبنی بر تقسیم کار توسط آمریکا گفت: از این دولت تولید داخل، راه اندازی فن آوری بومی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۲    
رئیس سازمان امداد و نجات، از انتقال 661 مصدوم حوادث و سوانح کشور به مراکز درمانی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین سلیمی عنوان کرد: مایت از تولید ملی باید از داخل دولت آغاز شود به این صورت که مادامی که کالای داخلی وجود دارد، دولت نیازهای خود را از این طریق تأمین کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۷    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 را از 25 تا 30 اسفند ماه تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۰    
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دو هزار و 993 مورد مأموریت امدادخواهی محقق شد که از این بین حدود 948 مورد مصدومان حوادث ترافیکی و دو هزار و 45 مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۴    
در نخستین روز از ثبت نام نامزد های شورای شهر و روستای شهرستان بندرگز در غرب گلستان، 8 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ثبت نام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۴    
پایگاه طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی پست شهید محسن شاه بیگ در ورودی شهر، جنب پارک دانشجو برپا شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۱    
محمد جواد کولیوند: انتخابات شورای شهر فردیس امسال مستقل برگزار می شود و دیوان عالی نیز نظر شهرداری کرج را رد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۸    
ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در دوره پنجم از 8 صبح روز گذشته در فرمانداری لاهیجان همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
روز دوم ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دقایقی پیش پایان یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۳    
با نزدیک شدن به ایام عید و از آنجا که شهر گیوی جزء شهر های گردشگری محسوب می شود لازم است در خصوص حفظ منابع طبیعی، زیباسازی محیط شهری و کمک رسانی به رفتگران زحمتکش مواردی را رعایت کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه گفت: بیش از 7 ایستگاه جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه به مهمنان نوروزی 96 ارائه خدمات می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۹    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر گفت: با توجه به سرقت سیم برق و قطع برق روستای مغدان از توابع شهرستان دیر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس شهرستان دیر قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۹    
اردوی زیارتی رواهیان نور دیلم پس از زیارت معراج شهدای خوزستان به کار خود پایان داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۹    
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم گفت: از مسافران و گردشگران نوروزی و مردم این شهرستان انتظار می رود در هنگام استراحت در پارک جنگلی عامری این شهرستان از شکستن درختان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۹    
مردم ولایتمدار شهرستان اردل شروع سال جدید را با معنویت شهدا و امامزادگان آذین بستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
علیرضا هاشم زاده کاراته کار جوان گنبدی در رقابت های کشورهای شرق آسیا در ماکوئو توانست مدال طلا را کسب کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۵    
استاندار فارس در پیام نوروزی خود اعلام کرد که پایه های اساسی رونق اقتصادی استان در سال 1395 گذاشته شده و وضع اقتصادی استان نشانگر بهبود است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۹    
اولین خبر سال 1396 سایت تنگستان نما با آه جانسوز مردم شهر آغاز شد گفته اند سالی که نکوست از بهارش پیداست و بهار رسانه تنگستان با داغ دل مردم از کودک 2 ساله ای که در جویبار درون شهر می گذرد شروع شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۳    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش برف در مناطق کوهستانی شمالغرب کشور به مسافران توصیه کرد در عبور از این مناطق تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند و همچنین از چادر زدن در کنار رودخانه ها خودداری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۳    
نماینده مردم کوهرنگ اردل، فارسان و کیار گفت: آماده ایم تا با همکاری نهادهای مرتبط امداد هوایی استان را در دستور کار قرار دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 7 هزار 598 نفر روز مسافر نوروزی در ستاد های اسکان فرهنگیان استان کهگیویه وبویراحمد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد اعلام کرد: کسانی که در دفاتر پیشخوان ثبت نام شده اند، با در دست داشتن کد رهگیری و اصل مدارک خواسته شده جهت تایید وثبت نهایی به فرمانداری مراجعه نمایند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 96 اظهار کردند: اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج وضع کنونی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۸    
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: یادآوری شعار "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" خطاب به مسئولان بود تا مسئولان دست از شعار دادن برداشته و به صورت واقعی وارد عرصه عمل شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۸    
جمع کثیری از شهروندان زاهدانی بار دیگر با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به تجدید عهد و میثاق خود با شهدا پرداخته و سال جدید را بر سر سفره پر برکت آنها تحویل کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۵    
بخشدار بم پشت از آغاز ثبت نام داوطلبان شوراها در این بخش خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند گواهی عدم سوء پیشینه خود را پس از ثبت نام ارائه دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۴    
امام جمعه یزد گفت: مردم ما انقلابی هستند و جان خود را برای این انقلاب و نظام فدا می کنند و مسئولین نیز به پاس این فداکاری باید با تمام وجود به مشکلات آنها رسیدگی کنند و مسئله اشتغال و معیشت آنها را ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
در سفر به استان وزیر کشور از بناهای تاریخی قزوین بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۹    
جمعی از یادگاران دفاع مقدس و بسیجیان سرپلذهاب با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام بازی دراز ضمن تحویل سال نو با آرمانهای امام و شهداء تجدید میثاق نمودند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۸    
دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری مازندران گفت: تاکنون 3 هزار و 45 نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان ثبت نام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: 263 داوطلب در نخستین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری ها ثبت نام خود را قطعی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۵    
فرانک والتر اشتاین مایر در پیامی، نوروز را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
آیت الله ایمانی گفت: در استان زیرساخت ها را آنچنان محکم و استوار قرار بدهیم که صنعت خود به خود رشد و بالندگی پیدا کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۷    
در حاشیه ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره شورا شهر دراستان گلستان به سراغ مسئولان رفتیم و بهترین و تلخ ترین خاطرات سال را از آنان پرسیدیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۴    
مسافران و مردم یزد سال جدید را در میدان امیرچماق، کنار بزرگترین سفره هفت سین کشور آغاز کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز دوشنبه با شلیک موشک بالستیک ،شهرک نظامی فیصل را در جیزان عربستان هدف قرار داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۶    
مسجد سیدالشهداء روستای بیرک از توابع بخش سندرک میناب با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا لحظاتی پیش درگچساران آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۷    
دومین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۷    
ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز باحضور دواطلبان انتخاباتی در شهرستان لنده آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۴    
پس از ساعت ها بارش برف در فریدن، مه غلیظی نقاط مختلف شهرستان را در برگرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۴    
ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح دوشنبه همزمان با سراسر کشور آغاز و در اولین روز 42 نفر ثبت نام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۶    
صبح قزوین ضمن پرسش از ارزیابی مدیران استان درباره عملکرد دستگاه مربوطه آنها، مقصد سفر نوروزی مدیران را نیز در این گزارش جویا شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۶    
در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز نمایشگاه و فروشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی نوروزی شهرستان آبیک افتتاح شد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
در اولین روز ثبت نام شوراهای شهر و روستای مراغه در مجموع 72 نفر برای حضور در پنجمین دوره این انتخابات نام نویسی کرند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۳    
معاونت سیاسی و اجتماعی ستاد امام جمعه گلستان گفت: افرادی که در فضای مجازی شایعه پراکنی می کنند، و سعی در تخریب اشخاص دیگر داند، بدانند که این کار از لحاظ حقوقی و اخلاقی عواقب خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در شعار سال اشتغال و تولید را در کنار اقتصاد مقاومتی قرار دادند که هدف از این نامگذاری پیوند اشتغال با تولید ملی است چرا که ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۹    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان اقتصاد مقاومتی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۳    
رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه پایان سال 95 پایان رکود در بازار مسکن است،افزود: در سال 96بازار مسکن وارد رونق می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۲۶    
مراسم تحویل سال 1396 روز دوشنبه در حرم علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۱۷    
دولت آمریکا اعلام کرد در اعتراض به سوگیری شورای حقوق بشر علیه اسرائیل در نشست امروز این شورا شرکت نمی کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۱۷    
حال و هوای گلزار شهدای شهر بندرعباس در لحظه تحویل سال جدید بسیار دیدنی است، خانواده هایی که سفره های هفت سینشان را در جوار قبور مطهر شهدا پهن کرده اند و شادی عیدشان را با عزیزان شهیدشان دوچندان می ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
روزنامه جروزالم پست نوشته است که تل آویو از حالا رایزنی با اروپا و آمریکا برای محدود کردن برنامه موشکی ایران پس از لغو تحریم های شورای امنیت را آغاز کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۳۵    
نقاره خانه عشق نواخته می شود و هرکس به همنوع خود تبریک و شاد باش می گوید. از سریع الرضا، رضایت خداوند را می خواهند و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را و با هم می سرایند دعای "یا مقلب القلوب و الابصار" را ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۵    
دولت انگلستان کمتر از دو هفته دیگر رسما روند خروج از اتحادیه اروپا را آغاز می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۲    
طبق مصوبه سال 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین، یک ساعت به جلو کشیده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۵۳    
رهبر معظم انقلاب سال 96 را سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال نامیدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه رشد قابل ملاحظه صنعتی و تولید دو برابری برخی محصولات دست یافتیم و 24 هزار واحد صنعتی نیمه تمام و غیر فعال، فعال شدند، گفت: فضای مجازی باید برای مردم فضای امن باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۶    
تنها جاده ورودی و خروجی پارکی که بزرگترین پارک جنگلی جنوب کشور محسوب می شود توسط دستگاه های خدمات رسان تخریب و قرار بود تا فرارسیدن تعطیلات عید نوروز96 بهسازی و آسفالت شوداما یک روز مانده به تحویل ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۶    
فروشندگان تا لحظه آخر چشم انتظار فروش لوازم عیدانه هستند و اصطلاحا می خواهند دشت آخر را هم تا قبل از عید کسب کنند و با جیب هایی نسبتا پر پول به آغوش خانواده خود برگردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۶    
اهالی شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل در 30 اسفند 95 با برف به استقبال بهار 96 می روند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
برای سی و یکمین بار در شهرستان ممسنی مسابقات اسب دوانی با حضور شهرستان های مختلف استان فارس، کهگیلویه بویر احمد و چهارمحال بختیاری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
مسئول پایگاه جمعیت هلال احمر دوراهی آشتیان از واژگونی خودرو سواری سوناتا در محور قم-اراک خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی دو نفر مصدوم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
سال 1395 با تمام فراز و فرودهای خود به آخر رسید. در استان فارس که حالا جمعیتش به مرز پنج میلیون رسیده، رویدادهایی از سوی رسانه ها منتشر شد که گاها مردم را شاد و یا نگران می کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
رئیس شبکه بهداشت سروآباد، گفت: سانحه تصادف دو خودروی پیکان و تویوتا لندکروز در محور سروآباد به مریوان متاسفانه یک کشته وچهار مصدوم برجای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
ایام نوروز در جای جای ایران باستان رسم و رسوم خاص خود را دارد و شهر گیوی نیز از آن جمله شهر هایی است که با آداب و رسوم آذری خود توانسته در اشاعه فرهنگ اهالی جنوب استان اردبیل متفاوت عمل کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
داوود ایران نژاد گفت: آقای کلیم دست به دلیل ادامه تحصیلات و تغییر محل سکونت در دو جلسه شورای شهر هادیشهر غیبت داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
کاروان راهیان نور استان اردبیل در سفر به خوزستان از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در این استان بازدید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
میاندوآب، زادگاه شهیدباکری و شهر دوچرخه ها با بیش از 200 آثار تاریخی و جاذبه گردشگری چشم انتظار مسافران نوروزی است و حتی یکی از محققان از این شهرستان به عنوان نخستین پایتخت ایران نام می برد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
امام جمعه سراب گفت: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند: اگر رییس جمهور آمریکا برجام را پاره کند ما آن را اتش می زنیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور گفت: با راه اندازی کمپین نه به تصادفات جاده ای امسال شاهد افزایش آگاهی نسبت به حوادث جاده ای و کاهش رفتار های پرخطر خواهیم بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از عملیاتی شدن 57 طرح اقتصاد مقاومتی در سال 95 در شهرستان قروه خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: هنگامی می توانیم شادمانه و از اعماق جان اعیاد را تبریک گوئیم که شاهد معاصی بزرگی چون اختلاس، تبعیض، مانور تجمل و اشرافیگری نباشیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۹    
انتشار برخی از اخبار دروغ از اصولگرایان در کانال این فرد ناشی از ارتباط گیری برخی با وی و ارائه اخبار کذب به مدرسی هستند تا جایی که او را بازیچه دست خود قرار داده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
تصاویر شکوفه های سیاه ریشه در گلوگاه که آمدن بهار روییده اند را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
سنت مارمه که ماه در ماه نامیده می شود، سنتی است که با وجود نو شدن زندگی همچنان در مازندران حفظ شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مردم مازندران با آیین های سنتی خود به استقبال بهار رفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
ببعی، رئیس ستاد انتخاباتی بزبز قندی گفت: ما پس از بررسی های بسیار، یقین حاصل کردیم که برنده قطعی انتخابات هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مازندران که به بهشت ایران زمین معروف است اکنون با آغاز سال جدید و تجربه بهاری شدن مجدد خود را بیش از پیش برای مرور آداب سنتی به ارث رسیده از گذشتگان و پرامیداشت نوروز آماده می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بجستان خبر داد: ستاد خدمات سفر شهرستان بجستان متشکل از کمیته های ده گانه برنامه ریزی لازم را جهت استقبال از مسافرین و زائرین علی ابن موسی الرضا (ع) انجام و هر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
فرمانده انتظامی سرخس از انهدام باند بزرگ سارقان احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگیری این سارقان پرده از راز سرقت بیش از 100 رأس گوسفند و گوساله برداشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
مسئول امداد و نجات هلال احمر شهرستان رشتخوار گفت: برخورد شدید 2 دستگاه موتور سیکلت در روستای سنگان رشتخوار 3 راکب موتور سوار این حادثه را راهی بیمارستان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
جانشین فرمانده کل ساه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا محوشدن محرومیت ها این حرکت جهادی ادامه دارد و هدف رفع محرومیت ها است و امیدواریم بتوانیم که زندگی آرام ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
شهردار دلیجان از نصب 20 قطعه تابلوی تمثال شهدای این شهرستان در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس، در معابر این شهر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
با توجه به مسائل و مشکلات حاد اقتصادی که بر جامعه سایه افکنده، به سراغ مردم رفتیم و از حال و روز ناخوش خریدهای عیدانه، جویای احوال شدیم که در ادامه می خوانید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
فرماندار بروجرد گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورای شهر بروجرد از امروز آغاز شده و تا 6 فروردین ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
ماراتن ثبت نام برای انتخابات شورای شهر بروجرد در حالی آغاز شد که در همان ساعات اولیه جمعیت زیادی برای ثبت نام به فرمانداری بروجرد مراجعه کردند و رقابت تنگاتنگی در بین صدها نفر از کاندیدهای این دوره ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
خرید و فروش ماهی قرمز سفره هفت سین در روزهای پایان سال و در آستانه عید نوروز بازار پر رونقی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
خرید وسایل سفره هفت سین در بازار بندرعباس، یکی از زمان های طلایی خرید برای بیشتر مردم است که مردم وسایل مورد نظرشان را تازه تازه خریداری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
مهمترین خبر سال 95، اتفاق فرهنگی سال، سخن سال، طرح عمرانی سال، کشفیات سال و غیره را در این خبر مشاهده کنید.