پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 8 آبان 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 آبان 1397 راه دانا 2 آبان 1397 راه دانا 3 آبان 1397 راه دانا 4 آبان 1397 راه دانا 5 آبان 1397 راه دانا 6 آبان 1397 راه دانا 7 آبان 1397 راه دانا 8 آبان 1397 راه دانا 9 آبان 1397 راه دانا 10 آبان 1397 راه دانا 11 آبان 1397 راه دانا 12 آبان 1397 راه دانا 13 آبان 1397 راه دانا 14 آبان 1397 راه دانا 15 آبان 1397 راه دانا 16 آبان 1397 راه دانا 17 آبان 1397 راه دانا 18 آبان 1397 راه دانا 19 آبان 1397 راه دانا 20 آبان 1397 راه دانا 21 آبان 1397 راه دانا 22 آبان 1397 راه دانا 23 آبان 1397 راه دانا 24 آبان 1397 راه دانا 25 آبان 1397 راه دانا 26 آبان 1397 راه دانا 27 آبان 1397 راه دانا 28 آبان 1397 راه دانا 29 آبان 1397 راه دانا 30 آبان 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۷    
به طور ویژه، نور خورشید می تواند باکتری هایی را که درون گرد و غبار معلق در هوای خانه به سر می برند را هدف قرار دهند. این باکتری ها می توانند منجر به بروز بیماری های تنفسی در انسان شوند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۹    
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: هدف ما این است که فرهنگ میزبانی از زائر به بهترین نحو در مشهد شکل گیرد و برون داد مشهد همان هویت میزبانی باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۸    
قهرمان المپیک 2016 ریو که در ترکیب تیم کشتی آرش زین بابل حضور داشت و برای این حضور مبلغی را به عنوان پیش پرداخت ازاین تیم دریافت کرده بود در اقدامی تحسین برانگیز و اخلاقی پس از انصراف تیم کشتی آرش ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۹    
حجت الاسلام بی آزار تهرانی گفت:قدرت اصلی نظام ما مبتنی بر ولایت فقیه است ، اگر مسؤولان در موضوع اربعین با جدیت وارد شوند، قدرت ما بسیار گسترده تر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۱    
همزمان با اربعین شهادت سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مراسم عزاداری و سوگواری هیأت های دانشجویی سراسر کشور و دانشجویان دلداده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب باوفای ایشان ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برنامه هایی با اسامی روزهای هفته از سوی بسیج دانش آموزی استان زنجان منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۱    
فرماندار سیرجان گفت: در این همایش بزرگ پیاده روی که از چهار ماه پیش تمهیدات لازم و مقدمات آن فراهم شده بود، 60 هزار نفر شرکت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۱    
مدیر کل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: یک پدر و پسر اردبیلی که طی حادثه غرق شدگی در استخر به بیمارستان انتقال یافته بودند، جان خود را از دست دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۱    
رییس پلیس راه استان بوشهرگفت: یک خودروی سواری پژوه 405 و یک خودرو ساینا در جاده بنه گز به چاه پیر در شهرستان تنگستان به شدت با هم برخورد کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۱    
بیماران دیالیزی در شهرستان عسلویه که سالهاست با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند از نبود دستگاه دیالیز رنج می برند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۱    
مراسم رونمایی از نیم ضریح خیمه گاه حضرت قاسم بن الحسن (ع) در مرکز شهرستان دشتستان با حضور پرشور مردم برازجان و با حضور مسئولین استان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۵    
کتاب بابا کی می آیی؟ همزمان با یادواره 350 شهید شهرستان رابر با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و امت حزب الله رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۹    
انتقاد دلسوزانه از آیت الله شبیری زنجانی بهانه ای شد تا عده ای که پیش از این حتی در رسانه های خود به تحسین توهین کننده به پیامبر اکرم(ص) پرداخته و ولایت امیرالمومنین(ع) را منکر شدند حامی مرجعیت شدند!
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۳    
اروپا در حالی مدعی تلاش برای حفظ برجام است که بنا به گفته دیپلمات های این اتحادیه هیچ یک از کشورهای اروپایی بویژه فرانسه، آلمان و انگلیس حتی حاضر نیستند میزبان مقر این ساز و کار جدید مالی باشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۷    
کریستیانو رونالدو مصاحبه جدیدی با مجله فرانس فوتبال انجام داده.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۴    
دولت ایتالیا برای حمایت از خانواده و تشویق مردم به بچه دار شدن، به آن دسته از زوج هایی که در انتظار فرزند سوم باشند، یک قطعه زمین کشاورزی می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۱    
پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون امشب سه شنبه 8 آبان در برنامه هزار داستان از زندگی مرد اوراقچی می گوید که توانست جلوی سقوط یک شهر را بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۱    
فرماندار بندر ماهشهر گفت: درگیری مسلحانه در این شهرستان یک کشته و پنج زخمی برجای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۱    
طوفان و سیل شدید پس از عبور از ایتالیا به اسلوونی رسید و خسارات زیادی بر جا گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۴۱    
وزیر خارجه انگلیس پس از افشای اطلاع دستگاه امنیتی کشورش از طرح سعودی ها برای قتل جمال خاشچقی، به پارلمان احضار شد و آنجا گفت که از این مسئله اطلاعی نداشته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۷    
کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل خواستار کشف فوری مکان نگهداری جسد نویسنده سعودی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۷    
دو نفر در پی سانحه سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در شهر آنتالیای ترکیه کشته شدند.این هواپیمای آموزشی متعلق به یک شرکت خصوصی بود که عصر امروز در شهرستان ماناوگات استان آنتالیا در جنوب ترکیه سقوط کرد و ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۴    
آموزش و پرورش درباره استفاده از وانت به عنوان سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان یک مدرسه در سیستان و بلوچستان عنوان می کند که این سرویس را خانواده دانش آموزان هماهنگ کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۴    
معامله قرن، طرحی است برای پایان دادن به موضوعی به نام فلسطین. اردن در این طرح تقریبا به طور کامل محو می شود و جای آن کشوری به نام فلسطین جعل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۶    
قیمت انواع شیر در بازار هفته گذشته با افزایش عجیب و غریبی مواجه شد، اما هیچ یک از نهادهای نظارتی متولی در این زمینه پاسخگو نیستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۳    
سفیر فرانسه در آمریکا تصریح کرد اگر ایران به تلافی اقدام آمریکا، از برجام خارج شود، نمی دانیم چه باید بکنیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۰    
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حالی که سیمای شهر خالی از تبلیغات مرتبط با مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین است، از اقدامات انجام شده برای این کار اظهار بی اطلاعی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۰    
یک اندیشکده آمریکایی با اشاره به ابلاغیه رهبر انقلاب برای بررسی بیشتر پیش نویس سند الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت تاکید کرد این تلاش برای عدم تبعیت از غرب و پیشرفت و اقتدار کشور در 50 سال آینده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۰۱    
نیروهای ارتش و پلیس نیجریه امروز سه شنبه بار دیگر به راهپیمایی اربعین حسینی حمله کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۸    
یک سخنگوی اتحادیه اروپا روز سه شنبه درباره ادعاهای دانمارک علیه ایران اظهارنظر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۸    
سرمربی تیم دسته اولی اکسین از سمت خود استعفا کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۸    
ستاره برزیلی و گلزن 39 ساله کاشیما آنتلرز جواز بازگشت به تمرینات گروهی را به دست آورد تا یکی از نفرات حاضر در جدال با پرسپولیس لقب گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۵    
افشاکننده اسرار درونی آل سعود از برخورد تحقیرآمیز قطری ها با وزیر خارجه عربستان و نیز مشاور ملک سلمان پرده برداشت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که بنیاد توسعه این استان محلی برای پیشرفت مازندران است، گفت: مسکن و راه روستایی از دغدغه های مهم دولت و رئیس جمهور است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۵    
شیعیان و عزاداران امام حسین و یاران باوفایشان، از روزهای گذشته در صحن حضرت ابوالفضل(ع) و امام حسین(ع) به عزاداری پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۲    
ساعتی پیش یک خودروی ون حامل 11 زائر ایرانی در 5 کیلومتری گذرگاه چذابه با یک خودروی سواری تصادف کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۲    
مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: بنابر اعلام فرماندار ویژه خرمشهر مدارس فردا چهارشنبه در این شهرستان در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۹    
در آخرین معاملات بازارهای جهانی قیمت نفت اوپک با افزایش 89 صدم درصدی و67 سنت افزایش به قیمت 75٫71 دلار رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۹    
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه پس از برگزاری نشست سه جانبه وزیران امور خارجه ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در استانبول اعلام کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۹    
سفارت کشور ژاپن در اقدامی بحث برانگیز ویزای بازیکن پرسپولیس را دیپورت کرد!
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۶    
اجتماع عظیم جاماندگان کربلا با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و مداحی سید علی حسینی نژاد در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار مغرضانه منتشره در خصوص طرح عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در دانمارک و ادعای انتساب آن به جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۶    
نایب رئیس هیئت حشد شعبی عراق گفت که نیروهای حشد شعبی نقش بزرگی در برقرار امنیت اربعین امام حسین علیه السلام ایفا کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۰    
سریال دل با نهایی شدن صحبت ها با محمدرضا گلزار وارد فاز جدی تولید شده است. شنیده می شود محمدرضا گلزار برای هر ماه بیش از یک میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۰    
در حالی که امروز یکی از نمایندگان مجلس استعفای خود را از هیات رییسه فدراسیون کشتی مطرح کرده، به نظر می رسد دوران مسئولیت او ماهها قبل در این فدراسیون به اتمام رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۴    
منابع خبری می گویند که کپنهاگ، سفیر خود را از تهران فراخوانده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۴    
هافبک دفاعی پرسپولیس علیرغم مصدومیتی که داشت در نهایت تیمش را در مرحله نیمه نهایی همراهی کرد تا بتواند آرزوی دوران کودکی اش را در مسیر تحقق قرار دهد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۴    
قاسمی گفت: مقامات آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود علیه مردم ایران با بکارگیری ابزار تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه و غیرقانونی درصدد یافتن بهانه، فضاسازی و جنگ روانی علیه مردم ایران هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۱    
حجت الاسلام سید حسین مومنی در جمع عزاداران اربعین حسینی تصریح کرد: اجتماعات عظیم مومنان در اربعین حسینی و در شهرهای مختلف جهان اسلام ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۱    
پرسپولیس اولین تمرین خود را در دبی برگزار کرد و بازیکن مصدوم این تیم به تمرینات گروهی برگشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۸    
هر ساله با پایان روز اربعین خدمات موکب ها به زوار در مسیر های رفت محدود و به اتمام می رسید اما امسال موکب داران موکب های خود را در مسیر های بازگشت مستقر کرده و به زائران در مسیر بازگشت نیز خدمات ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۲    
یک مطالعه جدید نشان داده است که سگ های آموزش دیده می توانند با بوییدن جوراب افراد مبتلا به مالاریا، بیماری آنها را با دقت 70 درصدی تشخیص دهند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۹    
وزیر خارجه عراق که پیش تر نماینده دبیرکل سازمان ملل بوده، با مقامات این کشور دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۶    
امارات جاسوس انگلیس را تا موعد بعدی دادگاه در 21 نوامبر (30 آبان) آزاد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۶    
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی با حضور در کنفرانس نمایندگان اتحاد بین المللی مخابرات در دبی، به سخنرانی پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۳    
مقامات اندونزیایی روز گذشته (دوشنبه) در پی سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 عملیات جست وجو را سرعت بخشیده و در تلاش برای کشف علت این حادثه ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۰    
پلیس دانمارک می گوید که یک شهروند این کشور مورد حمله افرادی قرار گرفته است و مدعی است که مهاجمان مرتبط با ایران هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۰    
تلگرام در اقدامی جالب، برخی از پکیج های رسمی استیکر خود را، برای واتساپ منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۷    
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۷    
جسد جوان دلواری که دو روز گذشته در ساحل این شهر غرق شده بود با تلاش تیم های جستجو این شهرستان پیدا شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۲۷    
رهبری بعد از دیدار قرآنی را که با خط خوش در آن نوشته بودند: اهدا به خانواده شهید عزیز محمدعلی عباسیان نجف آبادی دادند تا به صاحبش برسانم. پرسیدند نسبت شما با شهید چیست؟ گفتم عروس شهیدم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت: قتل عام راهپیمایان اربعین حسینی در کشور نیجریه با هیچ منطقی توجیه پذیر نیست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نظر دارد با امضای یک فرمان اجرایی اعطای حق شهروندی به نوزادانی که در خاک آمریکا متولد می شوند را لغو کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۴    
مراسم پیاده روی جاماندگان حسینی دراستان قزوین با حضور دلدادگان حسینی هم نوا با زائران امام حسین (ع) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۴    
آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قزوین صبح امروز مصادف با اربعین حسینی میعادگاه مردم قزوین برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تا تپه نورالشهدا بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۸    
کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور با پشت سر گذاشتن هنرپیشه آمریکایی، به پرطرفدارترین فرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس سرویس امنیتی دانمارک ادعا کرد که به یک سازمان اطلاعاتی ایرانی برای دست داشتن در حمله به یک شخص دانمارکی مظنون است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۲    
طوفان قدرتمند "یوتو" امروز (سه شنبه) در شمال فیلیپین خرابی های بسیار برجای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۲    
معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: در مراسم اربعین تنها در بخش حمل و نقل با استفاده از امکانات داخلی حدود 30 میلیارد ریال صرفه جویی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۶    
با نگرانی از این که اختلافات تجاری آمریکا-چین رشد اقتصادی جهان را کاهش دهد روز سه شنبه، قیمت های نفت افت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۶    
پیش از ظهر امروز مراسم قرائت زیارت اربعین با سخنرانی حجت الاسلام صادقی واعظ در شبستان حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با بیان اینکه معاون باشگاه استقلال در بحث بازگشت داریوش شجاعیان متقاعد شده است، گفت: در ارائه مدارک به سازمان لیگ سندسازی نکردیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۰    
وزیر دفاع ترکیه از گشت مشترک بین نیروهای مسلح ترکیه و آمریکا در منبج خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۴    
مراسم عزاداری روز اربعین حسینی دربا حضور هزاران نفر از شیعیان در کشمیر هند برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۱    
از مدت ها پیش هشتگ حب الحسین یجمعنا در فضای مجازی به ترند تبدیل شده؛ این شعار در راهپیمایی اربعین امسال بسیار برجسته شده بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۰    
کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) استان تهران با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای ششمین سال پیاپی با پای پیاده عازم حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۵    
با سترگ ترین "نه" تاریخ، بزرگ ترین و ماندگارترین رخداد غمبار بشریت رقم خورد و خونین ترین خون بر زمین فطرت انسان های همیشه تاریخ جاری شد تا در مسیر ابدی خویش جوانه های حیات را آبیاری و نهال انسانیت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۵    
مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین و عزاداری اربعین سید وسالارشهیدان،حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش درمیاندوآب برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۲    
هیئت های عزاداری یزد همزمان با اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) از صبح امروز با حضور در مسجد جامع کبیر یزد به عزاداری پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۶    
بزرگترین اتفاق مذهبی جهان رقم می خورد و نه تنها عاشقان حسینی از کشورهای اسلامی مانند عراق، ایران، پاکستان و لبنان راهی این سفر می شوند بلکه از آمریکا، روسیه، چین ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۶    
مراسم پیاده روی جاماندگان حسینی در سراسر کشور با حضور دلدادگان حسینی هم نوا با زائران ثارالله در جاده نجف به کربلا در سراسر کشور برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۶    
مسجد جامع کبیر یزد در روز اربعین سیدالشهدا(ع)، میزبان عزاداران حسینی بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۳    
دسته روی و عزاداری هیئت های مذهبی زاهدان در اربعین حسینی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک در تمامی محورهای مازندران پُرحجم و در محدوده چلاو و گزنک هراز نیمه سنگین است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۶    
موکب های استان البرز با شور و شوقی وصف ناشدنی همزمان با اربعین حسینی به عاشقان امام سوم شیعیان خدمت کرده و از آنها پذیرایی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۶    
در این ویدئو دلگویه های محبوبه بلباسی همسر شهید مدافع حرم محمد بلباسی در ارتباط با مراسم پیاده روی اربعین را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۰    
یک رسانه نزدیک به نومحافظه کاران امریکایی از کشمکش نمایندگان کنگره آمریکا با وزارت خزانه داری این کشور بر سر قطع یا حفظ دسترسی ایران به نظام مالی بین المللی خبر داده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۶    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه 12 هزار نفر از زائران به دلیل نداشتن مدارک قانونی به شهرهای مبدأ بازگردانده شدند، گفت: هیچ فردی بدون گذرنامه و ویزا موفق به خروج از مرزهای سه گانه نشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
بر اساس ضوابط اجرایی تدوین لایحه بودجه 98 پیشنهاد اعتبار برای طرحهای تملک سرمایه ای جدید و همچنین خرید خودروهای خارجی از سوی دستگاههای اجرایی ممنوع شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۴    
امسال هم قدم سیل عظیم محبان و عاشقان حسین (ع) از سراسر دنیا شدم، آنانکه وطن خود را ترک و با پای پیاده و با عشق به کربلا، این سرزمینی که امروز قلب عالم است می آیند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۴    
اربعین حسینی و حال و هوای زائرین و خادمین از نقاط مختلف جهان در کربلای معلی را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۴    
یکی از جلوه های زیبا در اجتماع بزرگ اربعین حضور کودکان و نوجوانانی است که در حال خادمی برای امام حسین(ع) یا درحال پیاده روی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۴    
همزمان با برگزاری موفق مراسم باشکوه عزاداری اربعین حسینی در کربلای معلی در امنیت کامل، نخست وزیر عراق خواستار تسهیل بازگشت زائران شد. طرح امنیتی تا 6 روز دیگر ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه امروز اربعین حسینی دانشگاهی جهانی شده است، گفت: اربعین به عالمیان این ندا را می دهد که اگر می خواهید به نجات و عزت برسید ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۱    
کرجی های عاشق مکتب امام حسین(ع) که به هر دلیلی از فیض پیاده روی اربعین جامانده اند، از ساعت های اولیه صبح امروز در مسیر تعیین شده به مقصد حرم امامزاده محمد(ع) به مناسبت اربعین حسینی پیاده روی و ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۸    
همزمان با اربعین حسینی تجمع بزرگ عاشوراییان صبح امروز در رشت، آستانه اشرفیه آستارا و بندرانزلی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۵    
همزمان با فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم عزاداری اربعین حسینی در شهرستان سرخس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: زیارت اربعین نقش بارزی در انسجام بخشی جمعیت و تشکل شیعه دارد، خاصیت اربعین، نمایشگری جریان انقلاب کربلا است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۵    
زائران حسینی با پایان یافتن مراسم اربعین پس از زیارت حرمین شرفین، بار سفر بازگشت از عراق را بسته و با سرعت در حال بازگشت به طرف مرز مهران هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۲    
در اربعین حسینی زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با حضور در بارگاه منور رضوی، به عزاداری و سینه زنی پرداختند.
  • ۱